Cyberpunk 2077

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Enkä mä kyllä edelleen näe miksi laadukas 1080p olisi jotenkin ruma 4K töllöllä.
Eihän 55" kuitenkaan vielä järin massiivinen ole.

Toki tuohan riippuu ihan katseluetäisyydestä.
Minä olen järjestään kaikki nuo isommat ohjaimella sujuvasti pelattavat pelit pelannut tuolla kombolla. Katseluetäisyys 1-2 metriä. Mainitsemani AC Origins näytti minusta upealle kuten myös esim. Witcher3.

Cyperpunkin suhteen vaihtoehtoni olisivat siis: Nykivä ja paukkuva Ps4 Pro versio, pelata PC:llä 24'' FullHD-näytöllä konttorituolista pönöttäen tai sitten mainitsemani töllöviritys. Päädyn ehdottomasti jälkimmäiseen. En aio vielä ellen rikastu ostaa uutta näyttistä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
892
Ja ite en yllättyisi jos vuoden päästä kerrottaisi ps5 ja xbox scarlett johansson versioista.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
988
Eiköhän tuo nyt pyöri ihan perus kovalla PC:llä ok. Eli RTX2070 ja kohtuu uusi 8 core prossu riittää varmasti. Nämä vouhkaamiset siitä että ei riitä pelaamiseen kun joku yber rauta on kyllä ihan höpöä. Eli pelit noin ylenssäkkin käyttävät vajaateholla jo nykyisiä prossuja ja optimoimalla koodia saadaan irti paljon enemmän tehoa prossusta ja näyttiksestä. Pelintekijän on järjetöntä tehdä peli joka ei pyörisi peruspelikoneella. Ja jos saadaan pyörimään nextgen konsoleilla niin toimii keskitason PC:llä ok. Itse pelistä en sano mitään kun mitään tietoa ei ole. Näyttää ok. Jos on Witcherin kanssa edes samalla tasolla niin on hyvä peli. First person on tervettullut lisä ja sitä kaipaan myös Witcherissä...Hiiri ja näppis on ainoa oikea tapa pelata tommosia ja tatti sopii NHL/FiFa tyyppisiin peleihin mun mielestä. Se milloin on valmis en ota kantaa mutta jotain outoa on se että sitä pykälletään ennakomyyntii 10 kk ennen luvattua julkkaria herättää isoja kysymysmerkkejä??? Ettei vaan tulis tästä semmonen Star Citizen...ikuinen floppi.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Joo, en ole itse ollenkaan huolissani etteikö minun 1080GTX ja kellotettu 6800K prossu tätä riittävästi pyörittäisi.

Hassusti unohdin kokonaan, että tämähän on first person. :D Eli siis sittenkin hiirellä ja näppiksellä, mutta näyttöähän voi päivittää.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Eli RTX2070 ja kohtuu uusi 8 core prossu riittää varmasti.
En jaksa uskoa, etteikö 2080 ja 7700K (4-ydin) riittäisi myös. Ei ole tuon prosun kyykyttäjää vielä tullut vastaan, kaikissa vielä jaksanut syöttää GPUta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 111
Yksi core se rullaa kuumana varmaan tässäkin kuten missä tahansa nykyaikaisesssa AAA pelissä. Eikä varmaan tule muuttumaan vielä vuosikymmeneen mihinkään.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 351

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 418
Aika järkyttävää että pelin kannessa on valkoinen mies?

Joo kuten Mass Effect sarjoissa ollut aina mies kannessa :rage:
(Protip:Kolmosessa sai posteria kääntämällä ainoan oikean Shepardin esille ainakin x360 versiossa)

Ubisoft alkaa olemaan suht pahasti jo twitteri ulisioiden tossun alla ja toivottaan ettei CDPR mene samaan.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Ei hörhöjen twiiteistä kannata mieltään pahoittaa. Itse ohitan nuo naurulla.

(Mies ja pyssy on kyllä hieman geneerinen kansiaihe.)
 
Liittynyt
01.09.2017
Viestejä
263
Juu, tuo on totta. Ja muutenkin eihän Kyberpunkki ole vain Blade Runner, se synkkyys, vaan lukematon määrä sitä maailmaa. Ghost in the Shell, Akira, Matrix, Blade Runner -elokuvat ... kaikissa noissa on sitä dystopiaa. Elokuvat, kirjat, musiikki, pelit ... lautapelit kuten Cyberpunk 2020.

Minä vain toivon että ei ole mitään GTA meininkiä. Haaveilen hyvästä FPS-pelaamisesta, mutta se jäänee haaveeksi. Hidastempoista juonen kuljetusta, paljon tutkimista ja juttelua. Kuhan joutuu aivoja käyttää kunnolla (puzzlet) niin olen jo todella tyytyväinen.

Kaikki te jotka olette pelin jo ennakkotilanneet, niin olette tukeneet luovuutta. Kenties teitä on jo niin paljon että yritys pystyy palkata jopa lisää työvoimaa hiomaan peliä ja tekemään siitä vielä paremman. Kun itse saan raha-asiat kuntoon niin hommaan spessu versiot fyysisenä ja diginä. Jos jumalpeli niin voi olla että koko tietokone menee uusiksi.

Keanu Reeves oli itselle jo todella kova juttu. Tämä vaikuttaa aika lupaavalta, mutta en vielä innostu. Jatkan kriittisellä linjalla.
Jep, itellänikin paha pelko, että tää on jotain GTA pasketta, kun tuntuu kehittäjät hehkuttaavan Rockstaria munapystyssä. Toivoisin että kenttäsuunnittelu ja taistelu olisi Deus Ex Mankind divided tyylistä.

Älkää ainakaan tuolta ostako. Suosittelen itse GOGia, siinä menisi 100% rahasta kehittäjille.
Mut 20€ sixpäkkiin.:think:
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Kirjoittaja: "Video Game Producer based in Tokyo. Author. Radical leftist. Trans. She/Her." :srofl:

Onneksi puolan pojat ei välitä paskaakaan SJW-poppoon ulinoista.
Mikä tuossa kirjoittajan kuvauksessa nyt oli siis se hauska osuus mille pitää nauraa?
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
204
Mikä tuossa kirjoittajan kuvauksessa nyt oli siis se hauska osuus mille pitää nauraa?
No onhan tuo nyt aika hilpeää touhua kun vasemmistoradikaali poika nimeltä Päivi pahoittaa mielensä kun pelin kannessa on valkoihoinen mies. Ja mielestäni tuollainen sukupuolen arviointi pelkän ulkonäön perusteella on todella ahdasmielistä mitä tämä radikaali trans-henkilö itse harjoittaa. Kannen henkilö voi sukupuoleltaan hyvinkin olla taisteluhelikopteri eikä mies.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
No onhan tuo nyt aika hilpeää touhua kun vasemmistoradikaali poika nimeltä Päivi pahoittaa mielensä kun pelin kannessa on valkoihoinen mies. Ja mielestäni tuollainen sukupuolen arviointi pelkän ulkonäön perusteella on todella ahdasmielistä mitä tämä radikaali trans-henkilö itse harjoittaa. Kannen henkilö voi sukupuoleltaan hyvinkin olla taisteluhelikopteri eikä mies.
:facepalm:
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 009
Mikä tuossa kirjoittajan kuvauksessa nyt oli siis se hauska osuus mille pitää nauraa?
Ja mielestäni tuollainen sukupuolen arviointi pelkän ulkonäön perusteella on todella ahdasmielistä mitä tämä radikaali trans-henkilö itse harjoittaa. Kannen henkilö voi sukupuoleltaan hyvinkin olla taisteluhelikopteri eikä mies.
^Tämä

Meinasin ihan twitterissä vastata tuolle She-miehelle että eikö ulkonäöstä sukupuolen veikkaaminen ole huonotapaista tai suorastaan kiellettyä nykyää. En vain osannut muotoilla sitä riittävän hyvin englanniksi ja luulen että postilaatikkoni olisi
kuollut siihen vastaspämmiin jossa hän kertoo että hän on trans joten hän saa tehdä sukupuolisia appropriointeja ja minä cis-miehenä olen loukannut viesteilläni hänen ihmisoikeuksiaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 563
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 052
Itse päätin pelata cp77 siinä paikkeilla kun näin Witcher 3 trailereita 6v sitten, cp hype trailerit ei ole muuttaneet asioita.
Jostain syystä monet päättivät että peli kiinnostaa vasta kun näkivät Keanun. Eräät twitter käyttäjät päättivät skipata pelin syntyessään.
RTX 1st person tulee olemaan karseaa alhaisella fps ja pahoinvoinnilla, en usko että pelittää 2060 kanssa.

Musiikki ainakin tulee olemaan hyvää, Marcin Przybyłowicz ei vaikuta tyylin vaihto haittaavan.
dpdpfc3pcq331.jpg
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
"The demo is from the middle of the game. V has been implanted - against his will - with a biochip that holds the secret to immortality."

"He's BEING HAUNTED BY A DIGITAL GHOST NAMED JOHNNY SILVERHAND!"

...


Elikkä Keanu Reeves on digitaalinen haamu nimeltä Joni Hopeakäsi? Juu ei tämä kyllä GTA-sarjalta kuulosta. Can't wait! Kunhan ei istu missään rantatuolissa, Pacifican aurinkorannalla. Huh...

tuota sivua päivitetään tänään lisää:
Cyberpunk 2077: New Gameplay Details from the E3 2019 Demo

...



Cyberpunk 2077 - E3 2019 gameplay demo impressions | PC Gamer

"So V heads outside, hops on a motorcycle, and tunes to a radio station playing some industrial hip-hop. We're GTA now. The mall is a decent distance away, and our short cycle tour of Pacifica leads us through yet more poverty, trashfires, and wandering locals."
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
399
"The demo is from the middle of the game. V has been implanted - against his will - with a biochip that holds the secret to immortality."

"He's BEING HAUNTED BY A DIGITAL GHOST NAMED JOHNNY SILVERHAND!"

...


Elikkä Keanu Reeves on digitaalinen haamu nimeltä Joni Hopeakäsi? Juu ei tämä kyllä GTA-sarjalta kuulosta. Can't wait! Kunhan ei istu missään rantatuolissa, Pacifican aurinkorannalla. Huh...

tuota sivua päivitetään tänään lisää:
Cyberpunk 2077: New Gameplay Details from the E3 2019 Demo

...



Cyberpunk 2077 - E3 2019 gameplay demo impressions | PC Gamer

"So V heads outside, hops on a motorcycle, and tunes to a radio station playing some industrial hip-hop. We're GTA now. The mall is a decent distance away, and our short cycle tour of Pacifica leads us through yet more poverty, trashfires, and wandering locals."
Mitäs vikaa rantatuolissa istumisessa on vaikka onkin cyberpunkkia?

Pitäähän näittenkin huilia aina välillä olipa se synkkää tai aurinkorantaa =D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 444
Mitäs vikaa rantatuolissa istumisessa on vaikka onkin cyberpunkkia?

Pitäähän näittenkin huilia aina välillä olipa se synkkää tai aurinkorantaa =D
Minulla on aika kovat odotukset pelin suhteen, mutta tulen olemaan todella pettynyt, jos pelistä ei kaiken tämän keskustelun jälkeen löydy ainuttakaan rantatuolia.

Press E to relax ei ole aivan vaatimus.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 012
Itseä ei GTA-tyylisyys haittaa yhtään. Päinvastoin. Rantatuolit ja hiekkarannat tuovat juuri mukavasti vaihtelua synkkyyteen ja köyhyyteen, mitä tuossa pelissä näyttäisi riittävän. Luotan siihen, että CDPR osaa tämänkin kohdalla luoda huikeita tehtäviä hyvällä käsikirjoituksella.

Kuinkahan helvetin raskas peli tämä tulee olemaan? Niin paljon yksityiskohtia ja iso maailma, että muutenkin jo vaatii tehoa, mutta nyt tulee vielä Ray Tracing siihen päälle. Varmaan uusi näyttis katseltava jostain ennen tuota :think:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
604
Itseä ei GTA-tyylisyys haittaa yhtään. Päinvastoin. Rantatuolit ja hiekkarannat tuovat juuri mukavasti vaihtelua synkkyyteen ja köyhyyteen, mitä tuossa pelissä näyttäisi riittävän. Luotan siihen, että CDPR osaa tämänkin kohdalla luoda huikeita tehtäviä hyvällä käsikirjoituksella.

Kuinkahan helvetin raskas peli tämä tulee olemaan? Niin paljon yksityiskohtia ja iso maailma, että muutenkin jo vaatii tehoa, mutta nyt tulee vielä Ray Tracing siihen päälle. Varmaan uusi näyttis katseltava jostain ennen tuota :think:
Peli tulee myös konsoleille joten eiköhän tää pyöri pc:llä kuin pc:llä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
787
The Witcher 3 ei olisi rantatuoleja voinut ollakaan. Kuka niissä olisi istunut kun siellä tuollainen tuuli käy. Toivottavasti ne jotka eivät voineet Witcheriä ostaa heiluvien puiden takia saavat tästä rahoille vastinetta. Jaxuhalit jo valmiiksi jos Night cityssä käy samalainen tuuli.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
746
Ehkäpä peliin olisi sitten syytä lisätä bleidrunnör-moodi, joka muuttaa säätilan jatkuvaksi pimeydeksi ja sateeksi, sekä poistaa kaikki rantatuolit ja surffilaudat yms. VÄÄRÄN rekvisiiitan. Ettei vaan tule paha mieli kellekään.:btooth:
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 351
Ehkäpä peliin olisi sitten syytä lisätä bleidrunnör-moodi, joka muuttaa säätilan jatkuvaksi pimeydeksi ja sateeksi, sekä poistaa kaikki rantatuolit ja surffilaudat yms. VÄÄRÄN rekvisiiitan. Ettei vaan tule paha mieli kellekään.:btooth:
Modituki on tulossa myöhemmin onneksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 715
The Witcher 3 ei olisi rantatuoleja voinut ollakaan. Kuka niissä olisi istunut kun siellä tuollainen tuuli käy. Toivottavasti ne jotka eivät voineet Witcheriä ostaa heiluvien puiden takia saavat tästä rahoille vastinetta. Jaxuhalit jo valmiiksi jos Night cityssä käy samalainen tuuli.
Argh, järkyttävät W3:n tismalleen samassa vaiheessa hervottomasti venyvät puut. Se oli kamalaa. Mutta se ei ollut MITÄÄN rantatuoleihin verrattuna.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Mitäs vikaa rantatuolissa istumisessa on vaikka onkin cyberpunkkia?

Pitäähän näittenkin huilia aina välillä olipa se synkkää tai aurinkorantaa =D
Kyllä ne rikkaat ja kuuluisat ovat aikaansa viettäneet rantatuolissa, daiquiri kädessä täydellisiä perseitä tuijotellen ennenkin noissa Cyberpunkin eri versioissa (roolipelit). :D
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
424
Kyllähän tässä vähän tuli sellanen mieleen et mielen kiintoinen valinta tämä 80 luvun punk invaasion saanut california nyt on. Tai mitä nyt katellut nuo muutamat videot mitä ollut niin.. (en eds kaikkia) Eipä ole vakuuttanut mut eipä oikein mitään odotuksiakaan.
Kait jonkun näköinen visio syöpynyt verkkokalvoille ja takaraivoon vuosien varrella William Gibsonin ja Philliph k. Dickin sun muiden kirjoista ja unohtamatta tietysti Blade Runneria elokuva puolella + sitten niitä muita tusina leffoja. Ehkä vanha koira ei opi uusia temppuja :D

oishan se kiva jos sieltä jotain mielenkiintoista tulis, kun noista System Shokeistakin jo hetki aikaa :geek:
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Jaahas, yksi sana sitten poimittu sieltä minun pointtini joukosta (rantatuoli), mutta tosiaan... se vielä tästä puuttuu että sen rantatuolin voi hakkeroida.

Esim. joku Voodoo Boy lepää rantatuolissa ja vartioi, noh vaikkapa sateenkaaren väristä rantapalloa, niin hakkeroit sen rantatuolin, niin että Voodoo Boy jää kuin hiiri loukkuun, keskeltä kahtia. Sitten hakkeroit samaan junaan sen rantapallon. En nyt ihan tarkkaan osaa sanoa mihin tämä kaikki johtaa, mutta pelissähän voi esim. hakkeroida juoma-automaatin, joten... onko tämäkään nyt mikään elämää suurempi juttu... huoh...

Mutta tosiaan, pointtini oli että en haluaisi GTA-kloonia. Postikortissa Pacificasta tuli mieleen GTA, ranta, rantatuolit, pallo, laituri, maailmanpyörä, kuvottavaa, mutta kun luin että Pacifica pelin vaarallisin alue niin se kaikki oli joskus ja nyt alue rappeutunut.

...

Ja toiseen asiaan, olen hieman huolissani siitä toimittajien 50 minuutin pätkästä, jonka näkivät pelikuvaa. Kukaan ei ole ollut kovinkaan innoissaan mikä kertoisi että sieltä on tulossa graafisesti aika perus peli. Aika perus tehtäviä. Perus ampumista ja bosseja. Ei niinkään suurta luovuutta. Ihmeellisyyksiä. Noh... katsotaan, mutta minusta ei pidä yli hypettää edes Kyberpunkkia.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Herra Smith, tiedät hyvin että pelissä pystyy hakkeroimaan. Toiseksi toivon meidän kaikkien vuoksi että pelissä ei ole mitään tuon postikortin maisemaa vastaavaa... se on toinen pelisarja se. Cyberpunk 2077 Special Edition postikortit.

Mutta antaa tämän hakkeroinnin olla, en ole mikään asiantuntija.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
532
En ole vielä ainuttakaan rantatuolia nähnyt. Miten ihmeessä tuollainen pieni beach voi pilata koko pelin? Näyttää kuitenkin siltä että murto-osan on koko mapista tuo ranta.
 
Liittynyt
04.09.2017
Viestejä
137
Voihan se olla että niitä hakkeroituja rantatuoleja voi kantaa mukana ja viritellä niitä ansoiksi vihollisten kulkureitille, jolloin heidän ohitseen voi hiippailla non-lethal -tyyliin kun vihollinen on rantatuolissa jumissa.

Tuo Pacifica-postikortti taitaa olla semmonen ironinen heitto. Ilmeisesti tuo on pahasti rappeutunutta jengialuetta nyky-Night Cityssa ja tuo postikortti kuvaa millainen se on joskus alunperin ollut. Täällä on pari kuvaa nyky-Pacificasta: Imgur
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
En ole vielä ainuttakaan rantatuolia nähnyt. Miten ihmeessä tuollainen pieni beach voi pilata koko pelin? Näyttää kuitenkin siltä että murto-osan on koko mapista tuo ranta.

Juurikin tämä kuva...

Tuo Pacifica-postikortti taitaa olla semmonen ironinen heitto. Ilmeisesti tuo on pahasti rappeutunutta jengialuetta nyky-Night Cityssa ja tuo postikortti kuvaa millainen se on joskus alunperin ollut. Täällä on pari kuvaa nyky-Pacificasta: Imgur
Naulan kantaan niin että kilahtaa...

Elikkä huolestuin GTA-maisuudesta... huoleni voi olla osin aiheeton koska alue ei ole enää mitään mitä tuo postikortti antaa ymmärtää vaan irvikuva siitä. Dystopiaa... homma on ihmisillä lähtenyt käsistä joka on juuri Kyberpunkin perus ydintä. Rikollisuus rehottaa.

Luen huolestuneena näitä toimittajien 50 minuutin pelidemon yhteenvetoja. Peli ei ole edennyt juurikaan. Se vaikuttaa kuin Watch Dogs 3 ... niimpä? Toivon että 10 kk aikana tapahtuu ihme, ja tästä tulee vielä jumalpeli.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 438
Viestejä
4 199 507
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom