Noniin,siinäpä se rgb härveli nyt on.Eihän nuo putket ihan jiirissä mene jokapaikassa,mutta aikalailla lennosta vääntelin,niin kaippa ne tuon tyylisessä sekamelskassa menee

.Vuotoja ei ole ilmaantunut,paitsi täyttö vaiheessa säiliöltä lähtö+tyhjennysventtiili vuoti,kun ei mahtunut kierre pyörimään loppuun,koska tuossa pumpussa oli sellainen syvennys lähdön kohdalla ja itse liitin liian iso siihen.Eipä sitten ollut sopivia lähtöjä tähän hätään,joten jouduin vuolemaan vähän muovia pumpusta jolloin sain kierrettyä loppuun asti.
Itse rakennus kyllä otti täysiä päiviä useamman kun aika paljon uutta joutui opetella ja varmasti vielä paljon oppimatta.Tyhjennysventtiili on nyt tuolla pumpun oikealla,mistä tosin ei paljon ainetta pihalle saa.Ajattelin sitten kunhan tarve tulee tyhjentää,niin imasen auton jarrujen ilmauslaitteella tyhjäksi.
Kokeilin nyt vähän säädellä pumppua ja tuulettimia kovemmalle ja nyt timespy tulokset oli tälläiset;
Cpu 44 / 41 / 64
Tsensor 35 / 33 / 36
Gpu 41 / 38 / 80 ja hotspot nousee aika rajusti 107.4 ,hieman mietityttää miksi,ainakin siihen nähden kun muiden lukemia olen haulla katsellut.
Tuulettimet on nyt jossai 30-70% väliin säädelty ja pumppu 50-70%.Huoneenlämpö sen 29 astetta.
Rautahan tässä on vanhaa R5 3600 ja 2080ti (Päivitetään prossu emo muistit kunhan jaksaa).
Nythän toi Tsensori parani siitä mitä äkkiä illalla kokeilin ja lienee parempi testailla enemmän kun kelit viilenee.Tässä huoneessa vielä pojan kone useasti päällä,niin lämmöt nousee.
Siinä vielä kuvaspämmit.