Tähän en halua korjata mitään vaan lisäisin vain että kuitenkaan ei kannata alkaa harrastamaan millään jämäpumpulla ja markan blokeilla koska sitten joutuu vaihtamaan aivan kaiken ja lopputuloskaan ekalla kerralla tuskin on haluttu. Kerralla ostaa D5 pumpun ja säiliön (tai kombon), vaikka EK:n CPU-kupariblokin niin ne kestävät vielä pitkään ja voi siirtää seuraavaan kokoonpanoon.
Jäähdyttimet menevätkin sitten kotelon ja koon mukaan, ja pitää päättää letkukoko ja sitten liittimien koko. Rahaa toki palaa enemmän, mutta ei halvalla saakaan hyvää vesijäähylooppia.
Itse aloittelin tällä sarjalla koska mietitytti koko vesijäähyhomma koska tuntui että olen jo kaiken nähnyt paitsi vesijäähdytystä ja vuosi oli 2013.
Alphacool NexXxoS Cool Answer 480 D5/UT - vesijäähdytyssarja - 299,00€
Ei tuosta setistä sitten oikeastaan jäänyt mitään jäljelle kun aloin kasaamaan seuraavaa looppia: jäähdytin oli liian iso koppaan, säiliö oli huono, letkuista irtoi plasticizer, litku oli jotain Alphacoolin omaa speciaalia jne. Tuo blokki minulla vielä on testikäyttöön, ja liittimet taitaa olla tallella. Itseasiassa käytän samoja Alphacoolin liittimiä nykyisessäkin loopissa, koska olen ne hyviksi todennut.