• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Crucial P2 M.2 SSD 1TB 30€

Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 164
Eli osa voitti näissä arpajaisissa pikkulevyn, osa ei. Mutta kukaan ei saanut amazonin lupauksista huolimatta terasta?
Vähän on kyseenalaista onko tuo pikkulevy edes voitto. Kun on kaksi m.2 paikkaa niin en viitsisi niistä toista uhrata 250 GB levylle.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 006
Vähän on kyseenalaista onko tuo pikkulevy edes voitto. Kun on kaksi m.2 paikkaa niin en viitsisi niistä toista uhrata 250 GB levylle.
Jos hinku iskee saada paikalleen ja on pcie paikkoja, niin jotain tällaista tilaukseen:
Tuli ilman tulleja omaan postilaatikkoon jollain viidellä eurolla ja nopeustetit 970 pro:lla ihan normaalit.

Onvianilla on muitakin versioita tuolla.
 

Xennoo

Tukijäsen
Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
73
Itellä tuli kanssa 250GB levy. Juttelin sitten Jamalin kanssa chatissa ja sanottiin että lähetä tuo takaisin niin he lähettävät terasen tilalle.

Edit. Ei edes ehdotettu tuota rahat takaisin meininkiä.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 161
Juu ei saa rahoja takaisin ennen kuin palauttaa ja sitten voi tehdä uuden tilauksen terasesta ja jälkikäteen hyvittävät sen hinnasta.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 907
Juu ei saa rahoja takaisin ennen kuin palauttaa ja sitten voi tehdä uuden tilauksen terasesta ja jälkikäteen hyvittävät sen hinnasta.
Niiin. Valtaosallehan lupasivat jo alunalkaen terasen levyn, joten heikko luottoni aspaan on valunut hyvin lähellä 0:aa, kun jokainen siellä työskentelevistä henkilöistä tuntuu tietämättömyydellään ylittävän toisensa.

Pidän peukkuja silti edelleen niille jotka jaksavat heidän kanssa vääntää! Itse en osallistunut arpajaisiin, vaan peruin tilaukseni, kun pikkulevyille ei ole mitään tekoa, mutta refenssinä on hyvä tietää miten tällainen vähän monimutkaisempi juttu heidän kanssa onnistuu
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
824
Tänään saapui maili että lähetetään. Peruin jo reilu viikko sitten tilauksenkin, noh näin.
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 427
Mulle tuli vielä return vaatimus sähköpostilla perään, ei muutakun uudelleen aspan chatti auki ja selvittämään. Peruivat tuon palautusvaatimusen. Alkuperäinen hinta kaikkine kuluineen onkin jo hyvitetty takaisin kortille. Melkoista säätöä 40€ nähden
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 575
Ei paljoa asiakaspalvelu lämminnyt.

In this case, we can offer you following options :

1) A full refund on return

2) A partial refund wherein 15% of item's cost will be refunded as discount.

Please confirm which one would you prefer.
 
Liittynyt
19.01.2020
Viestejä
963
Tänne saapui vihdoin postin voimin nuo 250Gb lätyt. Kiukkuinen maili amazonille ja odotellaan etenemistä :D
 
Liittynyt
10.05.2022
Viestejä
131
Tämä se vaan muuttuu jännemmäksi. Amazonin seurannassa lukee "Delivered ALAVUS, FI FI" Helsinkiin oli tilattu. Kuljetusliikkeenä Posti. Saas nähdä milllainen vääntö tulee. Useiden kokemusten perusteella tiedän, että postiin on ihan turha olla yhteydessä. Se on kuitenkin sen luokan paska firma, että pesevät kätensä ihan kaikesta ja erityisesti omista virheistään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
589
taitaa olla yleisintä tuo että rahat takaisin ja 250gb lätty jää itselle. noh, odotellaan rauhassa kun oma saapuu. ketään ei ole sitä terasta tainnut saada.
 
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
269
Sieltä tuli 250gb vaikka chatissa lupailtiin 1000gb.
Aspassa aluksi halusivat että lähetän tuotteen takas ja ostaisin uuden tuotteen normihinnalla. Väitin vastaan etten ole omaa aikaa käyttämässä tuotteen palauttamiseen heidän virheen takia. Lopulta suostui palauttaa rahat ja saan pitää tuotteen
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 499
Ensimmäinen chat-aspa olisi palauttanut puolet rahoista, mutta seuraava sanoi, että palauttaa kaiken ja voin pitää levyt. Tosin enpä noilla levyillä kauheasti mitään tee, paljon mieluummin olisin ottanut ne 2kpl teraisia tuolla rahaa...
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 783
Amazon taitaa olla niin järkälemäinen toimija, että sieltä on mahdotonta saada kiinni riittävän isoilla natsoilla varustettua henkilöä, jolle joku innokas voisi esittää tämän tilausprosessin ongelmat alusta lähtien kuvakaappausten kanssa ja saada sitä kautta parannusta ja yhdenmukaisuutta asiakaspalveluun jatkossa.

Eihän se nyt hyvänen aika voi mennä niin, että erikseen vielä ennen toimitusta useampi asiakas varmistaa jonkin tuotteen oikeellisuuden (jopa useampaan otteerseen) ja sitten tätä kuitenkin kusetetaan ja toimitetaan jotain mitä ei tilattu ja sen jälkeen vielä yritetään saada asiakas näkemään lisää vaivaa väärän tuotteen palauttamiseksi jne.

Amazonin kanssa on harvoin mainittavampia ongelmia ja asiakaspalvelun kanssa hommat yleensä hoituvat, mutta ongelma on nimenomaan tämä epämääräisyys aspan toiminnassa ja satunnaiset katteettomat lupaukset.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 161
Laitoin niiden aspaan kuvat jossa on sovittu että on 1Tb ja että chat huolehtii asian kuntoon ja sain oikein Muhammedin henkilökohtaisesti hoitamaan asiaa ja pahoitteli vaan aiemman chat henkilön olleen väärässä. Ok?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 783
Laitoin niiden aspaan kuvat jossa on sovittu että on 1Tb ja että chat huolehtii asian kuntoon ja sain oikein Muhammedin henkilökohtaisesti hoitamaan asiaa ja pahoitteli vaan aiemman chat henkilön olleen väärässä. Ok?
Oikein! Näin minäkin olisin tehnyt niin monta kertaa ja eri henkilöille, että tulos on lopulta haluttu. Minuahan ei kuseteta. :D

Minä kuitenkin peruin sen oman tilauksen kun ei se lähtenyt koskaan etenemään, joten pitää tyytyä seuraamaan sivusta muiden seikkailua Amazonin aspan kanssa.
 

r_t

Liittynyt
17.09.2018
Viestejä
8
Mulle oltiin tiukkana että pitää palauttaa ja sit vasta tulee rahat takaisin.

Tosin en tiedä profiloiko ne jotenkin asiakkaita tuossa mestassa? Mulla on melkein kaikissa tilauksissa ollut jotain ongelmaa, paketit olleet rikki ja kamoja ollut rikki/uupunut matkasta tai osa lähetyksistä ei ole koskaan tullut perille edes. Edellisellä kerralla olisi kuulemma pitänyt ihan tehdä poliisille ilmoitus kun hain runnotun repaleisen pahvilaatikon kookaupasta ja tavaraa uupui kyydistä. vmpo_O
 
Liittynyt
18.02.2020
Viestejä
42
Ei alkanut Muhammed minunkaan kanssa millekään vaikka kuinka tinkasin chatissä. Palauttaa pitää tuotteet ja sitten vasta rahat saan takaisin.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 006
Ei alkanut Muhammed minunkaan kanssa millekään vaikka kuinka tinkasin chatissä. Palauttaa pitää tuotteet ja sitten vasta rahat saan takaisin.
Tuohon ainoa oikea vastaus olisi melkein että laittaa DHL:n hakemaan kotiovelta. Ja laittaa dispute luottokortille vetämään ja kertoa se muhammadille.

Ainakin jos vaatimus olisi että pitäisi itse maksaa kuluja palautuksessa missään välissä. Miten se palautus pitäisi hoitaa heidän mielestään?
 
Liittynyt
18.02.2020
Viestejä
42
Kysyin dhl noutoa, mutta ei ole mahdollista. Pitää viedä lähimpään dhl toimipisteeseen josta palautus. Kuluja ei sentään tule muusta paitsi pitää tulostaa itse lähetyspaprut. Kopiokin on otettu lupauksesta saada 1Tb levy.
 

Zimeon

Chairman Meow!
Tukijäsen
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
343
250GB levyt täälläkin, lähtivät takaisin amazonin suuntaan.
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
274
Odotetusti kaksi 250:stä lättyä saapui eilen. Ilman mitään vääntöä chatin kautta lupasivat palauttaa rahat ja että saan pitää levyt. Kelpaa.

Aina on sujunut hyvin asiointi Amazonin aspan kanssa.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
736
Että osa saa pitää ja osa ei. Reilua. Vaikka eihän noilla 250 gigan levyillä paljon arvoa ole.
Eikö silläkään ole mitään merkitystä oikean tuotteen saamisen kannalta, että on viestillä/sähköpostilla luvattu teratavun levy? Ja itse voi kuulemma olla aivan rauhassa, teran levy on varmuudella tulossa. Mitään ei tarvitse itse tehdä. Ja tulee 250 gigainen. Tietäisi vastaisuuden varalta. Oman 2 levyn tilauksen siis peruin.
 
Liittynyt
10.01.2022
Viestejä
54
Tilasin 2 ja sieltähän tuli pari päivää sitten 250gb levyt niinkun arvelin. Otin silloin yhteyttä sinne ja lupasivat selvittää ja palata asiaan.. no ei kuulunut niin otin uudestaan yhteyttä.
Teki minulle uuden tilauksen ja lupasi että tulee 1tb levyt nyt ja sanoi myös ettei vanhoja tarviisi palauttaa.

My orders paikalla kuitenkin näkyy uusi tilaus jossa linkki ohjaa 250gb malleihin mutta vakuutti että tulisi oikea tuote, sekä sivulla näkyy palautusohje ja sähköposti tuli että pitäisi palauttaa helmikuuhun mennessä tai veloittavat.
Katsotaanhan nyt mitä tapahtuu.. varmistelen vielä aspasta tuon edellisen touhuja. Ylimääräistä aikaa löytyy ja tuossa sivussahan tuo menee niin ei haittaa.

Edit: Asiakaspalvelija oli suoraan valehdellut chatissa, sieltä on tulossa toiset 250gb levyt ja vanhat PITÄISI palauttaa. Näin arvelinkin mutta aika mielenkiintoista että suoraan valehtelee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
254
250GB tuli, lupasivat lähettää 1TB tilalle. Tilausvahvistus näytti taas 250GB.
Aspa oli laittanut väärän tilaukseen.

Loppujen lopuksi rahat takaisin ja levyt sai pitää.
 
Liittynyt
10.05.2022
Viestejä
131
Jännitys tiivistyy.
Mulle sanoivat ensin, että palauttavat rahat kun palautan levyn ja voin sitten tilata 1TB levyn uudelleen. Luonnollisesti en tähän suostunut, ohjasivat ensin jollekkin saksaa puhuvalle, jolle vastasin että en puhu saksaa ja ohjasivat sitten taas eteenpäin. Sitten tuli koijari, joka väitti että olin itse klikannut väärin ja haukkui laiskaksi, kun purnasin, että miksi minun pitäisi nähdä niin paljon vaivaa heidän tekemän virheensä takia. Todellinen asiakaspalvelun ammattilainen siis. Otin keskustelut talteen, niin ei muutakun reklamaatiota sähköpostilla vetämään. Aion ihan vittuillakseni kitistä tuosta asiattomasta käytöksestäkin. Moinen kun antaa vaan itselle lisää virtaa vääntämiseen, kun tässä saikulla on aikaa kyllä näiden kanssa kinata. Minulle kyllä kelpaisi sekin, että rahat palautetaan ja saa pitää tuotteen. Katotaan miten äijän käy.
 
Liittynyt
19.01.2020
Viestejä
963
Jännitys tiivistyy.
Mulle sanoivat ensin, että palauttavat rahat kun palautan levyn ja voin sitten tilata 1TB levyn uudelleen. Luonnollisesti en tähän suostunut, ohjasivat ensin jollekkin saksaa puhuvalle, jolle vastasin että en puhu saksaa ja ohjasivat sitten taas eteenpäin. Sitten tuli koijari, joka väitti että olin itse klikannut väärin ja haukkui laiskaksi, kun purnasin, että miksi minun pitäisi nähdä niin paljon vaivaa heidän tekemän virheensä takia. Todellinen asiakaspalvelun ammattilainen siis. Otin keskustelut talteen, niin ei muutakun reklamaatiota sähköpostilla vetämään. Aion ihan vittuillakseni kitistä tuosta asiattomasta käytöksestäkin. Moinen kun antaa vaan itselle lisää virtaa vääntämiseen, kun tässä saikulla on aikaa kyllä näiden kanssa kinata. Minulle kyllä kelpaisi sekin, että rahat palautetaan ja saa pitää tuotteen. Katotaan miten äijän käy.
Tässä suora kuvakaappaus heidän sivuiltaan jos tarvetta.
Itse jouduin kanssa vääntämään useamman kanssa mutta lopputuloksena oli että saan pitää levyt ilmaiseksi. Oli kuulemma catalog error heidän päässään.

DB69549B-BAAA-4B27-8CDF-C7FAEEC8E601.png
 
Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
193
Rahat takaisin, tilasin kaksi levyä. Ekalla kerralla piti valittaa kunnolla, kun levyt tuli ja keissi oli aktiivinen, ehdotti suoraan rahojen palautusta.
 
Liittynyt
17.02.2020
Viestejä
6
Tänne lähti tulemaan ilmaiseksi uudet 1tb, mutta näkyy taas olevan 250gb kuvan mukaan. Saa nähdä mitä sieltä tulee.
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
274
Ottaisin itsekin mielummin kaksi 2Tb levyä 60€:llä kuin kaksi 250Gb levyä ilmaiseksi, mutta vaikea tässä nyt on mieltänsä pahoittaa vaikka kuinka yrittäisi :)
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 398
Erikoista, näyttää olevan vielä 1tb ssd:tä bundlena tarjolla 8gb sodimm kamman kanssa hintaan 52.62€. toki ostoskorissa näkyy vieläkin näin mutta capacityn kohdalla kuitenkin lukee 1tb. Arpa vetämään? Tuohan on kuitenkin ihan ok hinta pelkälle ssdllekin?

Screenshot_20221201_203045.jpg
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
147
Itse laitoin vain vaihtoon mitään kyselemättä, laitoin selityksen, että tilasin teran levyt ja tuli 250 gigaset. Katsotaan miten käy.
 
Liittynyt
29.06.2020
Viestejä
8
Päivitys: Sain terasen, josta "this one time only" hyvittivät koko summan. Eli täysin ilmaiseksi sai terasen ja sen vääränkin sai pitää.

Yleensä on hyvin toiminu amazonin aspa. Mä tosin veikkaan et niillä on eri käytännöt eri asiakkaille. Jos vähänkin enemmän ostelee amazonista (kuten minä) niin yrittävät pitää tyytyväisenä. Ja sit ne asiakkaat jotka tyyliin tekivät uuden tilin tuota ostoa varten saavat tuon "ei voi mitään, palauta tuote ja saat rahat takas" vastauksen.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 907
Päivitys: Sain terasen, josta "this one time only" hyvittivät koko summan. Eli täysin ilmaiseksi sai terasen ja sen vääränkin sai pitää.

Yleensä on hyvin toiminu amazonin aspa. Mä tosin veikkaan et niillä on eri käytännöt eri asiakkaille. Jos vähänkin enemmän ostelee amazonista (kuten minä) niin yrittävät pitää tyytyväisenä. Ja sit ne asiakkaat jotka tyyliin tekivät uuden tilin tuota ostoa varten saavat tuon "ei voi mitään, palauta tuote ja saat rahat takas" vastauksen.
Hyvä niin, mutta kuulostaa siltä, että joku on aspassa vain kämmännyt. Ainakaan ei mene omaan järkeen, miksi toimittaisivat oikean tuotteen ja palauttaisivat lisäksi rahat. Onnittelut kuitenki edullisesta ssd:stä :thumbsup:
 
Liittynyt
19.01.2020
Viestejä
963
Päivitys: Sain terasen, josta "this one time only" hyvittivät koko summan. Eli täysin ilmaiseksi sai terasen ja sen vääränkin sai pitää.

Yleensä on hyvin toiminu amazonin aspa. Mä tosin veikkaan et niillä on eri käytännöt eri asiakkaille. Jos vähänkin enemmän ostelee amazonista (kuten minä) niin yrittävät pitää tyytyväisenä. Ja sit ne asiakkaat jotka tyyliin tekivät uuden tilin tuota ostoa varten saavat tuon "ei voi mitään, palauta tuote ja saat rahat takas" vastauksen.
Uskoisin kanssa että sillä asiakkuuden koolla on väliä. Itse ainakin profiloisin asiakkaita erilaisiin arvoluokkiin, kuten teemme töissä.
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
274
Mielenkiintoinen olisi nähdä minkälainen on se päätöksentekoprosessi näiden tapausten takana. Mitkä säännöt, miten automaattinen, miten paljon harkintavaraa yksilöllä. Nämä siis ihan yleisellä tasolla kiinnostavat :)
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
56
Pienen väännön jälkeen sain pitää 250gb levyt ja rahat takaisin. En ehkä ole kovin hyvä asiakas muutenkaan. Lähtee tavara takaisin päin helposti.
 
Liittynyt
10.05.2022
Viestejä
131
Päivitys: Sain terasen, josta "this one time only" hyvittivät koko summan. Eli täysin ilmaiseksi sai terasen ja sen vääränkin sai pitää.

Yleensä on hyvin toiminu amazonin aspa. Mä tosin veikkaan et niillä on eri käytännöt eri asiakkaille. Jos vähänkin enemmän ostelee amazonista (kuten minä) niin yrittävät pitää tyytyväisenä. Ja sit ne asiakkaat jotka tyyliin tekivät uuden tilin tuota ostoa varten saavat tuon "ei voi mitään, palauta tuote ja saat rahat takas" vastauksen.
Tuntuu kyllä että ennemminkin on kiinni siitä aspan henkilöstä. Meillä noita tilauksia tällekkin vuodelle jo yli tuhannella eurolla ja muutenkin ollaan aika säännöllisesti tilattu tiettyjä tuotteita ja silti suorastaan töykeää oli kohtelu. Noh katotaan miten juttu etenee.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
589
rahat myös takaisin ja levyn saa pitää. chatin kautta hoitui homma vaivattomasti alle 5min. Aspan setä totesi että catalog error.
 
Liittynyt
10.01.2022
Viestejä
54
Tilasin 2 ja sieltähän tuli pari päivää sitten 250gb levyt niinkun arvelin. Otin silloin yhteyttä sinne ja lupasivat selvittää ja palata asiaan.. no ei kuulunut niin otin uudestaan yhteyttä.
Teki minulle uuden tilauksen ja lupasi että tulee 1tb levyt nyt ja sanoi myös ettei vanhoja tarviisi palauttaa.

My orders paikalla kuitenkin näkyy uusi tilaus jossa linkki ohjaa 250gb malleihin mutta vakuutti että tulisi oikea tuote, sekä sivulla näkyy palautusohje ja sähköposti tuli että pitäisi palauttaa helmikuuhun mennessä tai veloittavat.
Katsotaanhan nyt mitä tapahtuu.. varmistelen vielä aspasta tuon edellisen touhuja. Ylimääräistä aikaa löytyy ja tuossa sivussahan tuo menee niin ei haittaa.

Edit: Asiakaspalvelija oli suoraan valehdellut chatissa, sieltä on tulossa toiset 250gb levyt ja vanhat PITÄISI palauttaa. Näin arvelinkin mutta aika mielenkiintoista että suoraan valehtelee.
Tähän päivitystä, sähköpostilla vastaus että rahat palautetaan ja saan pitää tuotteet. Huomenna ilmeisesti tulossa ne loput levyt, vissiin niitä 250gb levyjä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 192
Takuuta noissa ei enää ole, jos/kun myytte eteenpäin.

Vähän olen kateellinen tästä ilmaisesta levystä, mutta se on kuitenkin vain 250GB ja eipä sellaisenaan riitä kuin palvelinkäytössä.

Minulle asiakaspalvelu sanoi suoraan, että "sieltä tulee 250GB levy ja enkö nyt tuotekoodista sitä itse näe omin silmin?". Olisi ehkä silti pitänyt osallistua arvontaan. Tai olla kysymättä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
824
Muhammed ainakin tämän 30 euron edestä sävelti eilen chattiin ja lopputulemana poistui chatista kesken kaiken kun oli käyty juurta jaksaen tämä tilanne läpi.

Ja pitää itse palauttaa levy, ainut vain kun juuri ehti Muhammed poistumaan ennen kuin laittoi palautuslappuja tännepäin. :tup: Eli tod.näk. aloitetaan taas nollasta seuraavan kanssa.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 161
Jos ootte sinne chattiin yhteydessä niin Andrijana niminen henkilö antaa teidän pitää tuotteen vaikka palauttaakin rahat. Muhammedilla tähän ei ole oikeuksia.
 
Liittynyt
26.12.2016
Viestejä
641
Pari kertaa sähköpostitse kokeillut ja vastauksen saanut vain, että palauttaa pitäisi. Uhkasivat vielä vähentää jonkin palautuskulun (n. 3,5 €) ?
Sinänsä erikoista, kun täällä tuntuu useat saaneen pitää levyt ja saaneet rahat takaisin.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
736
Pari kertaa sähköpostitse kokeillut ja vastauksen saanut vain, että palauttaa pitäisi. Uhkasivat vielä vähentää jonkin palautuskulun (n. 3,5 €) ?
Sinänsä erikoista, kun täällä tuntuu useat saaneen pitää levyt ja saaneet rahat takaisin.
En oo tuosta palautuskulusta kuullutkaan, mutta ei nyt helvetissä pidä maksaa mitään siitä, että sai eri tuotteen minkä osti. Auttaako mitään kertoa että toiset on saaneet pitää ja rahat? Että millä perusteella ne valikoidaan?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 934
Viestejä
4 232 213
Jäsenet
71 122
Uusin jäsen
jjrautio

Hinta.fi

Ylös Bottom