Jännitys tiivistyy.
Mulle sanoivat ensin, että palauttavat rahat kun palautan levyn ja voin sitten tilata 1TB levyn uudelleen. Luonnollisesti en tähän suostunut, ohjasivat ensin jollekkin saksaa puhuvalle, jolle vastasin että en puhu saksaa ja ohjasivat sitten taas eteenpäin. Sitten tuli koijari, joka väitti että olin itse klikannut väärin ja haukkui laiskaksi, kun purnasin, että miksi minun pitäisi nähdä niin paljon vaivaa heidän tekemän virheensä takia. Todellinen asiakaspalvelun ammattilainen siis. Otin keskustelut talteen, niin ei muutakun reklamaatiota sähköpostilla vetämään. Aion ihan vittuillakseni kitistä tuosta asiattomasta käytöksestäkin. Moinen kun antaa vaan itselle lisää virtaa vääntämiseen, kun tässä saikulla on aikaa kyllä näiden kanssa kinata. Minulle kyllä kelpaisi sekin, että rahat palautetaan ja saa pitää tuotteen. Katotaan miten äijän käy.