• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Crucial P2 M.2 SSD 1TB 30€

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
18
Tilasin pari levyä ja vähän muutakin. Koriin asti 1TB ja mailissa 250GB. Chätti aikoi viedä asian eteenpäin, mutta levyt olisivat silti olleet vain tuon 250GB. Piti yrittää :)
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
84
Laitoin arvan vetämään ja kahdesti chätistä kysyneenä mulle kyllä confirmasivat, että 1TB ssd:t tulee ja mikäli ei tule niin lähettävät oikeet tuotteet sitten tilalle. Lupasvat vielä laittaa sähköpostiin mulle tämän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 192
1668633949142.png


Itse sanoin, että valitsin valikoista 1TB ja odotan 1TB SSD:tä. Tämmöistä asennetta sitten sain vastineeksi. No, en jaksa taistella enempää.

Onnea tilaustenne kanssa, itse en jaksa taistella enempää.
 
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
269
Juu elikkä itsellä meni näin:
Tilasin aikaisemmin tänään tuon ja otin chattiin yhteyttä ja pahoiteltiin sekaannusta koska levy on 250gb. Asiakaspalvelija ehdotti että voi peruuttaa tilauksen ja niin tehtiin.
Noh äsken tilasin tuotteen uusiksi ja menin taas chattiin jossa varmistelin tuotteen olevan 1TB. Asiakaspalvelusta aluksi sanottiin tuotteen olevan 250gb ja muutaman kerran mainitsin tilanteen olevan sekava sillä tilasin 1TB. Lopulta sanottiin että 1TB sieltä tulee
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 161
Tilasin myös 2 levyä ja varmistin äsken chatista että merkkasivat tilauksiin että ovat tosiaan 1TB mallia.
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
Tarjoaa vain käytettyä levyä enää.
E: jaa nyt löytyi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
10
Kuitataan nyt kans vielä täältä että emaililla varmistin amazon supportista tilausnumerolla niin varmistivat sieltäkin että ”kuva on sekaannus mutta 1tb levy on valittuna ja 1tb levy on tilattu ja sellainen myös toimitetaan tilauksen mukaisesti”

t.
.k
 
Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
193
Nyt ollaan jännän äärellä! Kaksi kuponkia vetämässä ja backuppina aspan lupaus 1T toimituksesta. Onnea arpajaisiin!
 
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
10
Toki kaikki mahdollista mutta ihme jos vielä tulee 250gb levyjä.. Tuon aspan voi sitten lakkauttaa kun ei mitään merkitystä.
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
206
Tilasin minäkin Placed on: 11. November 2022
Saapa nähdä, aion kyllä valittaa jos ei ole 1TB.
 

Mstk

Aina pitää säätää...
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
787
Amazon on sen verran pieni firma, että ymmärtäähän tälläiset pikku kämmit joita tapahtuu viikosta toiseen :smoke:
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
Veikkaan, että jäi ainoaksi BF ostokseksi, eikä tämäkään toki mikään bf tarjous ollut
 
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
10
14D9ADD1-4F55-454B-80DB-25B4A897AAEC.jpeg


Olen nyt kysynyt n’ kertaa tuota ja eri henkilöiltä supportin kautta. Aika selkeästi sanovat että ”pitäis pikkuhiljaa alkaa uskoa että 1tb levy sieltä on tulossa”
 
Liittynyt
17.02.2020
Viestejä
6
Tänne tuli kanssa vastaus, että 1tb on tilattu ja semmonen sieltä pitäisi tulla myös.
 
Liittynyt
12.06.2018
Viestejä
40
Asiakaspalvelijan mukaan 1TB tulossa, joten sopivaan kohtaan lisää asennustilaa kun ostin myös Forza bundlen. Kiitoksia vaan.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 247
Yli tunnin sain vääntää vissiin yhteensä 4 eri asiakaspalvelian kanssa, kunnes sain varmistuksen että saan 1 tb versiot. Kumma kun samaa asiaa saa toistaa koko ajan.
Screenshot_20221117_225933_Chrome.jpg
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 575
Kovasti te kyllä jaksatte käyttää omaa ja asiakaspalvelijoiden aikaa. Todennäköisesti sillä ei ole yhtään mitään väliä mitä sieltä sanotaan, varaston kaveri nappaa tuotekoodin perusteella tuotteen pakettiin. Jos sieltä sitten tulee 250GB levy niin sen jälkeen voi alkaa valittaa. Toki saahan kukin käyttää aikansa miten haluaa...
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 895
Kovasti te kyllä jaksatte käyttää omaa ja asiakaspalvelijoiden aikaa. Todennäköisesti sillä ei ole yhtään mitään väliä mitä sieltä sanotaan, varaston kaveri nappaa tuotekoodin perusteella tuotteen pakettiin. Jos sieltä sitten tulee 250GB levy niin sen jälkeen voi alkaa valittaa. Toki saahan kukin käyttää aikansa miten haluaa...
Tämä. Mikäli tuote on asiakkaan mielestä väärä/viallinen niin sen voi lähettää takaisin palautusajan puitteissa.
Ja koko tuon ajan amerikan pesonen nauraa kuuraketistaan kuin bond-pahis hintavirhettä kuumotteleville tuulipuvuille.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 785
Tuli ilmoitus, että tilaus on lähetetty. Viestissä edelleen 250GB. Olen yllättynyt, jos siellä on kaikkien asiakaspalvelijoiden vakuutteluiden jälkeenkin oikeasti 1TB levy. :D

1668759512284.png


Btw. Vaikka tässä foorumin tarjousalueen viimeisimmässä uudistuksessa onkin ollut omat haasteensa, niin tällaisissa tapauksissa nämä tuotteiden erilliset ketjut toimivat kyllä hienosti.
 
Viimeksi muokattu:

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 427
Tuli ilmoitus, että tilaus on lähetetty. Viestissä edelleen 250GB. Olen yllättynyt, jos siellä on kaikkien asiakaspalvelijoiden vakuutteluiden jälkeenkin oikeasti 1TB levy. :D



Btw. Vaikka tässä foorumin tarjousalueen viimeisimmässä uudistuksessa onkin ollut omat haasteensa, niin tällaisissa tapauksissa nämä tuotteiden erilliset ketjut toimivat kyllä hienosti.
Sama juttu, lähetetty ja vahvistuksessa nyt näyttää myös 250GB mallia... Noh jännityksellä odotan.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 785
Sama juttu, lähetetty ja vahvistuksessa nyt näyttää myös 250GB mallia... Noh jännityksellä odotan.
Minä olen kyllä aika vakuuttunut, että sieltä tosiaan tulee se 250GB versio, mutta olen silti edelleen optimistinen, että Amazon taipuu toimittamaan sen teraisen sitten kun noita aiempia aspan kanssa käytyjä keskusteluita ja tilaussivun kuvakaappauksia sinne vilauttaa. Pieni vaiva, jos saa satasen levyn 30 eurolla.
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
Kaikki vahvistusmailit ja äpit sun muut näyttää 250gb levyä, en jaksa alkaa odottelemaan ja palauttelemaan jos tuleekin jotain muuta jolle ei ole tarvetta. Peruin tilauksen.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
736
Eihän tuo satasen levy ole. Vanha ja hias. Nyt on muuttunut tuotteen yläpuolelle että tilasit aiemmin 250GB. Ehkä jonneki muuallekin. Ei jaksa alkaa selvittelemään kun ei tarvetta edes ole, ja 250 gigainen sieltä tulis. Toki myöhemmin varmaan olisi saanut ehkä hyvityksen tai ne teran levyt, kun on selvät todisteet teran levyn lupauksesta useita eri kautta. Mutta ei jaksa ja kun vielä onnekkaasti pystyi perumaan, niin tein sen.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 785
Eihän tuo satasen levy ole. Vanha ja hias. Nyt on muuttunut tuotteen yläpuolelle että tilasit aiemmin 250GB. Ehkä jonneki muuallekin. Ei jaksa alkaa selvittelemään kun ei tarvetta edes ole, ja 250 gigainen sieltä tulis. Toki myöhemmin varmaan olisi saanut ehkä hyvityksen tai ne teran levyt, kun on selvät todisteet teran levyn lupauksesta useita eri kautta. Mutta ei jaksa ja kun vielä onnekkaasti pystyi perumaan, niin tein sen.
Ok, jokainen tavallaan. Ei ehkä kuitenkaan ole erityisen olennaista, että jokainen joka ei halua tilata jotain tuotetta, tai on sen tilauksen perunut syystä x, kertoo siitä erikseen.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
736
Ok, jokainen tavallaan. Ei ehkä kuitenkaan ole erityisen olennaista, että jokainen joka ei halua tilata jotain tuotetta, tai on sen tilauksen perunut syystä x, kertoo siitä erikseen.
No ei toki, mutta Amazonin kautta tilanteeseen tuli muutosta. Joku muukin voi haluta nähdä sen, jos haluaa perua. Siinä mielessä hyvä bumbata, vaikkei se kauaa auta.
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
260
Oma ei oo ainakaan vielä lähtenyt tulemaan. Tuotesivulla " Available to ship in 1-2 days ". Tilattu 16.11.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 785
Oma ei oo ainakaan vielä lähtenyt tulemaan. Tuotesivulla " Available to ship in 1-2 days ". Tilattu 16.11.
Sama täällä. Poikkeuksellisen pitkään kestää. Varmaan siellä nyt säätävät jotain taustalla ja ihmettelevät, että miten tämä voi olla näin sekaisin.

Tossa on muutama muukin SSD-tarjous tyrkyllä paremmista malleista, joten jos tilaus ei kohta liikahda, niin saatan perua minäkin.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 006
Oma tuli perille, paketista paljastui 250GB..
En jaksa katsoa viestejä taaksepäin. Olitko yhteydessä aspaan ja koitit varmistaa että 1gb? Vai annoitko vain tulla kyselemättä?

Ihan mielenkiinnosta että saako he 1gb joille aspa jopa lupasi uuden vahvistuksen tms...
 
Liittynyt
05.06.2019
Viestejä
4
En jaksa katsoa viestejä taaksepäin. Olitko yhteydessä aspaan ja koitit varmistaa että 1gb? Vai annoitko vain tulla kyselemättä?

Ihan mielenkiinnosta että saako he 1gb joille aspa jopa lupasi uuden vahvistuksen tms...
En ottanut asiakaspalveluun etukäteen yhteyttä. Laitoin äsken pikaisesti chatissa kyselyä miten edetään, tarjosivat rahojen palautusta ja "väärän" tuotteen saisi pitää itsellä veloituksetta.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 785
Mulle oli aspa luvannu terasta, tyyliin "Don't worry, you will get 1TB. I will make sure they know." Noh... 250GB sieltä tuli :poop:
Näin arvelinkin. Ei muuta kuin kuvakaappausten kanssa vaatimaan sitä mitä tilasi ja mitä luvattiin.

Minun toimitus ei ole tosiaan vielä edes matkalla, joten painoin nyt sitten kuitenkin alkuperäisestä uhosta huolimatta peruutuspainiketta. Jään seuraamaan sivusta tilanteen kehittymistä. :D
 
Liittynyt
26.05.2022
Viestejä
160
Olisko 1 tera ennemmi? :D


Ittelle aspa sano kauheen säätämisen jälkeen et tee uus tilaus teran levystä ja he hyvittää erotuksen. En sit jaksanu alkaa kyselemää et mitä sille pienelle levylle teen yms. Kattoo ny ku tulee molemmat eka postis, melko kova epäilys kuitenki et toi eka on 250 gigane...
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
206
mitään hyvityksiä saa. Rahat takaisin, palautus DHL-lapulla. Se siitä.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 006
mitään hyvityksiä saa. Rahat takaisin, palautus DHL-lapulla. Se siitä.
Tuossa pari viestiä sitten toiselle oli luvattu rahat ja saa pitää väärän....

Aikamoista vaihtelua näyttäisi tulevan tähänkin.
 
Liittynyt
29.06.2020
Viestejä
8
Olin yhteydessä aspaan taas ja eka tyyppi sanoi että lähettävät mulle oikean tuotteen heti kun olen käyny viemässä tuon väärän palautukseen. Sitten chatti katkes ja uus tyyppi liittyi. Tää uus tyyppi sit sano, että sitä terasta ei enää oo varastossa eikä tietoa milloin tulee lisää. Sanoi että palauttaa rahat tästä väärästä tuotteesta ja sanoi että tilaisin tämän: https://www.amazon.de/-/en/Crucial-...69220633&sprefix=crucial+p2+1tb,aps,93&sr=8-3

Ja sitten kun tuo saapuu perille niin hyvittävät siitä sen erotuksen. Eli sen about 45 euroa. Saa nähä hyvittävätkö oikeasti. Tää toinen aspa tyyppi sanoi myös että sitä väärää tuotetta ei tarvi palauttaa.
 

HikinenM

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Sain 250gb mallin. Ainoa vaihtoehto asiakaspalvelijan mukaan palauttaa tuote ja he palauttavat rahat.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 907
Eli osa voitti näissä arpajaisissa pikkulevyn, osa ei. Mutta kukaan ei saanut amazonin lupauksista huolimatta terasta?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 794
Viestejä
4 219 885
Jäsenet
71 125
Uusin jäsen
tounej

Hinta.fi

Ylös Bottom