• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Crucial P2 M.2 SSD 1TB 30€

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 028
Menit sitten jonkun äsken rekisteröityneen trokarin ansaan.
En nyt ihan tajua miten se puolan kieli tähän liittyy.
Crucial oli ihan sold by amazon.
Toinen tuote ei ollut. Se oli kiinalainen vuosia sitten rekisteröitynyt firma joka on dispatched by amazon.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 508
En nyt ihan tajua miten se puolan kieli tähän liittyy.
Crucial oli ihan sold by amazon.
Toinen tuote ei ollut. Se oli kiinalainen vuosia sitten rekisteröitynyt firma joka on dispatched by amazon.
Mistä ihmeestä puhut? Tarkoitin, että peruit tilauksesi jonkun äsken rekisteröityneen trokarin viestin perusteella. Luotettava lähde jne. :thumbsup:
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 028
Mistä ihmeestä puhut? Tarkoitin, että peruit tilauksesi jonkun äsken rekisteröityneen trokarin viestin perusteella. Luotettava lähde jne. :thumbsup:
Aa. En tajunnut referenssiä yhtään. Mutta nythän tuo amazonin aspa on vahvistellut yhdelle jos toiselle että 256 tulossa.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 171
Eiköhän sieltä 250GB levy tule. Villi veikkaus että varaston kerääjä skannaa tilauksen Amazonin oman tuotekoodin perusteella, joka on tässä tapauksessa B086BKGSC1


Tuotteen nimellä on tuskin minkälaista merkitystä. Se, saako joku 1TB levyn lopulta, lienee tuurista ja reklamaation lopputuloksesta kiinni.

Aikoinaan tilasin tämän "peltilevyn" vajaalla 400€:lla. Magnat QUANTUM Centre 73 Plan Speaker - White Piano/Satin Lacquer : Amazon.co.uk: Electronics & Photo Paketista paljastui tuotekoodia vastaava keskikaiutin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 497
Niin ja meikäläiselle, että 1TB olisi tulossa. Selkee homma. :hmm::)
Aspa kysyi linkkiä tuotesivulle miltä olin tilannut niin annoin. Sanoi et tarkistaa asian ja 5min päästä vastasi "sorry for the incovenience..." ja sieltä tulee mitä on tilausvahvistuksella. Yritin kyllä kaivella et mikä se koko on niin ei sitä suostunut sanomaan vaan viittasi tilausvahvistukseen kokoajan.

Mutta onnea itsekullekin!
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 958
Niin ja meikäläiselle, että 1TB olisi tulossa. Selkee homma. :hmm::)
Minulle eka aspan heppu vahvisti että tulee 1TB. Ja toisessa chatissa sitten toinen aspan tyyppi sanoi, että tulisi muuten 250GB, mutta koska olin valinnut 1TB ja otin yhteyttä, niin sieltä myös tulee 1TB SSD (kuvakaappaukset chatista muutamaa viestiä aiemmin).

Sekavaa on, mutta nyt jos sieltä ei tule teraista levyä, niin olen melko varma että sen saa vähintään ottamalla uudestaan yhteyttä. Ei Amazon ole omia virheitään ainakaan aiemmin sysännyt asiakkaan niskoille.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 028
Niin ja meikäläiselle, että 1TB olisi tulossa. Selkee homma. :hmm::)
Kautiumin pasteamasta chattikeskustelusta päätellen aspa oli kiinnostunut vain siitä mitä oli tilannut. Ei hän ollut pureutunut asiaan pintaa syvemmälle eikä ajatellut että sivu ja tietokantapointterit voisi olla rikki ja solmussa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
864
Itse nimenomaan pyysin chatissa, että aspa tsekkaa sivun ja tilaukseni tiedot, koska ne ovat ristiriitaiset. Tarkisti (tai ainakin väitti tarkistaneensa) ja kertoi, että 1TB on tulossa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 958
Mutta sähköpostin tilausvahvistus on kaikilta osin 250gb
Niin on, mutta siinä vaiheessahan tilaus on jo tehty. Ei voi olettaa, että asiakas tekee tilauksen ja sitten myöhemmin jostakin erillisistä lippusista tarkistaa että mitäs kamaa sieltä nyt sitten onkaan tulossa, varsinkaan kun se Amazonin oma tilaussivu kertoo tilauksen tiedot väärin myös jälkikäteen.

Mutta siis todennäköisesti sieltä tulee se 250GB versio ainakin sitten jos ei asiaa ota itse esiin aspan kanssa.
 
Liittynyt
06.12.2020
Viestejä
42
Aspa kertoi että minulla oli 250GB versio ostoskorissa kun valitsin 1TB version. 250GB olisi tullut postissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 379
Minulla näkyy näin:
1668609838172.png


En lähde tilaamaan. Onnea arvontaan kaikille tilaajille.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 958
Minulla näkyy näin:


En lähde tilaamaan. Onnea arvontaan kaikille tilaajille.
Noin se näkyy kaikille ja on näkynyt alusta lähtien. Ei kyse ole ollut siitä missään vaiheessa, vaan siitä, että jos valitsee 1TB levyn, niin sellainen sieltä myös pitäisi tulla, riippumatta siitä mitä noissa tiivistelmätiedoissa sanotaan. Nuo tiedothan ovat monesti muutenkin vähän mitä sattuu. Jos valitset siellä nyt 250GB levyn, niin tuossa kohdassa lukee että se on 2TB levy (kuva alla). Se on siellä nyt ihan sekaisin.

1668610411679.png


Jos luit aiemmat viestit, niin osalle aspasta sanottiin että sieltä tulee 1TB levy kuten pitäisikin ja osalle sitten taas 250GB versio. Minulle sanottiin noista molempia, kunnes jälkimmäisessä keskustelussa todettiin rautalangan myötä, että koska on tilatessa selvästi valittu 1TB levy ja se myös näkyy heille sellaisena ja se näkyy niin tuossa kuvassakin, niin sellainen 1TB sieltä nyt myös tulee. Jää nähtäväksi pitääkö tuo paikkaansa, mutta eiköhän sen teraisen sieltä saa joka tapauksessa näiden keskusteluiden perusteella viimeistään reklamaation kautta.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 567
Eihän ne keräilijät tosiaan lähde gigatäppejä myyntisivulta katselemaan vaan lähettävät romun tuotenumeron perusteella. Eli 250-gigasta sieltä tulee, sanoo aspa mitä tahansa. Eipä se aspa käytännössä mitään enempää näe kuin tekään. Voihan tuossa terasen lopulta saada, jos jaksaa reklamoida ja lähetellä vääriä takaisin, mutta voi myös olla että ei. Joka tapauksessa duunia joutuu tekemään ja posteissa juoksemaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 379
Noin se näkyy kaikille ja on näkynyt alusta lähtien. Ei kyse ole ollut siitä missään vaiheessa, vaan siitä, että jos valitsee 1TB levyn, niin sellainen sieltä myös pitäisi tulla, riippumatta siitä mitä noissa tiivistelmätiedoissa sanotaan. Nuo tiedothan ovat monesti muutenkin vähän mitä sattuu. Jos valitset siellä nyt 250GB levyn, niin tuossa kohdassa lukee että se on 2TB levy (kuva alla). Se on siellä nyt ihan sekaisin.



Jos luit aiemmat viestit, niin osalle aspasta sanottiin että sieltä tulee 1TB levy kuten pitäisikin ja osalle sitten taas 250GB versio. Minulle sanottiin noista molempia, kunnes jälkimmäisessä keskustelussa todettiin rautalangan myötä, että koska on tilatessa selvästi valittu 1TB levy ja se myös näkyy heille sellaisena ja se näkyy niin tuossa kuvassakin, niin sellainen 1TB sieltä nyt myös tulee. Jää nähtäväksi pitääkö tuo paikkaansa, mutta eiköhän sen teraisen sieltä saa joka tapauksessa näiden keskusteluiden perusteella viimeistään reklamaation kautta.
Eipä minulla tähän ole lisättävää, jota ei ole jo sanottu, paitsi että : ei tässä rahojaan menetä. Amazonin itse myymät tuotteet joko tulee tilausvahvistuksen mukaisesti, rahat saa takaisin tai sitten valittamalla se oikea tuote tilalle.

Tässä voi joutua lähettämään paketteja Saksaan ja takaisin - mutta riski rahojen menettämiselle on olematon. Se on vaan se säätö, jota en jaksa nyt tämän takia tehdä. Jos on ylimääräistä aikaa, niin mikä ettei..
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 958
Eihän ne keräilijät tosiaan lähde gigatäppejä myyntisivulta katselemaan vaan lähettävät romun tuotenumeron perusteella. Eli 250-gigasta sieltä tulee, sanoo aspa mitä tahansa. Eipä se aspa käytännössä mitään enempää näe kuin tekään. Voihan tuossa terasen lopulta saada, jos jaksaa reklamoida ja lähetellä vääriä takaisin, mutta voi myös olla että ei. Joka tapauksessa duunia joutuu tekemään ja posteissa juoksemaan.
Osalle varmasti näin, mutta haluaisin silti uskoa, ettei se jälkimmäinen chatin heppu valehdellut partaansa sanoessaan, että siellä oli ensin tulossa 250GB levy ja että nyt tulee 1TB levy. Tässä viestissä siis se olennainen keskustelu.

Jos sieltä tuon jälkeenkin tulee väärä levy, niin se on ensimmäinen kerta kun Amazoniin ei voi luottaa tällä tasolla.
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
56
Kysyin kanssa aspasta, mitä sieltä tulee. Vahvisti 1tb. Tilasin 2kpl
Screenshot 2022-11-16 175021.png
Kiitos vinkin antajalle
 
Liittynyt
15.09.2017
Viestejä
9
'Jos sieltä tuon jälkeenkin tulee väärä levy, niin se on ensimmäinen kerta kun Amazoniin ei voi luottaa tällä tasolla'.

Livechatin x 2 & tilausvahvistuksen mukaan, Capacity: 1TB.
Eiköhän tää järjesty.

Kiitos lähettäjälle gouca.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 958
'Jos sieltä tuon jälkeenkin tulee väärä levy, niin se on ensimmäinen kerta kun Amazoniin ei voi luottaa tällä tasolla'.

Livechatin x 2 & tilausvahvistuksen mukaan, Capacity: 1TB.
Eiköhän tää järjesty.
Tarkoitin ensisijaisesti tuota omaa chattikeskusteluani (ja niistäkin vain sitä jälkimmäistä), jossa selvästi myönnettiin, että sieltä olisi ollut tulossa 250GB levy. Ensimmäisellä chattikierroksella siis minullekin sanottiin huolettomasti, että kyllä sieltä tulee 1TB versio. Edelleen se on vähän epävarmaa, mutta näillä vastauksilla kehtaa jo alkaa vaatimaankin Amazonilta jotain, jos paketissa onkin väärä levy.
 
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
48
Peruin omani koska aspa kertoi että 250GB tulisi kuitenkin. Onpas jännittävät arpajaiset nämä.
 
Liittynyt
15.09.2017
Viestejä
9
Tarkoitin ensisijaisesti tuota omaa chattikeskusteluani (ja niistäkin vain sitä jälkimmäistä), jossa selvästi myönnettiin, että sieltä olisi ollut tulossa 250GB levy. Ensimmäisellä chattikierroksella siis minullekin sanottiin huolettomasti, että kyllä sieltä tulee 1TB versio. Edelleen se on vähän epävarmaa, mutta näillä vastauksilla kehtaa jo alkaa vaatimaankin Amazonilta jotain, jos paketissa onkin väärä levy.
Näissäkään arpajaisissa 'se ei pelaa joka pelkää'.
 
Liittynyt
10.01.2022
Viestejä
58
Tilasin 2x noita. Eka aspa kertoi että tulee 250gb ja yritti saada minua perumaan. Kokeilin uudelleen eri aspaa joka ei ensin meinannut ymmärtää mutta sitten taisi älytä niin siirtivät pariin otteeseen "spesialistille" joka sanoi että 1tb tulee. Saa nähdä.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
762
No tilasin pari. Mitään en noilla kyllä tee, eikä sieltä teraisia minulle tule, mutta saapahan draamaa ja ilmaiseksi voi palauttaa.

E. sain kans aspan sanomaan että saisin 1TB levyn, ja otin sen ylös, mutta onko tuolla loppupelissä hirveästi väliä.. miten ees saan yhdistettyä itteeni sen keskustelun? Toki pistin tilausnumeron sinne.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2020
Viestejä
44
Myös minule aspa vahvisti että teraisia olisi tulossa kun ilmaisin huoleni siitä että saisin 250gb malleja. Kopion otin chatistä talteen tottakai. Oletan että minulle saapuu ensin 250gb mallit ja sitten pääsen aspan kanssa asiasta vääntämään.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 958
Myös minule aspa vahvisti että teraisia olisi tulossa kun ilmaisin huoleni siitä että saisin 250gb malleja. Kopion otin chatistä talteen tottakai. Oletan että minulle saapuu ensin 250gb mallit ja sitten pääsen aspan kanssa asiasta vääntämään.
Pessimisti ei pety -ajatusmallilla minäkin odottelen 250GB versiota. Optimistisempi olen sen sijaan sen suhteen, että tilalle tulee reklamaation jälkeen oikea levy. :D
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 567
Jos ne aspat väittää terasia tulevan, niin sittenhän niiden on oikeasti pitänyt jo muokata tilausta ja sen näkyä siellä omissa tilauksissakin, että tuotenumero on muuttunut? Pakkohan niiden on sen perusteella ne keräilytkin tehdä, mitkä ovat ymmärtääkseni pitkälti automatisoituja.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
139
Aryan ainaki kehottaa nimenomaa peruuttaa tilauksen ja kertoi että järjestelmässä on virhe. Puhuu muuten todella huonoa englantia :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 379
Tästä tulee kyllä kunnon seikkailu. Nähdään sitten, mitä tästä seuraa. Ennustan useita sivuja ja viikkojen vääntöä.

..mutta ahne paskiainen sisälläni käskee tilaamaan myös ja osallistumaan yhteiselle matkalle.. Varsinkin @juustosnacks viimeisen viestin jälkeen.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
500
Peruin omani kun sähköpostissa luki 250GB enkä jaksa vääntää tai juosta postissa
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
260
Ketjua seuranneena täytyy sanoa, ettei mikään muu tuossa näytä 1TB:tä kuin tuo valinta. Tuotetiedot, tuotekoodi, hinta yms näyttää 250GB.

Silti toivon että kaikille tulee se 1TB levy niinkuin on valinnut. Mitäpä tuosta enää väittelemään, mielenkiinnolla seurailen mitä sieltä tulee. Ilmotelkaa
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 428
Tilasin itsekin ja otin aspaan yhteyttä, vahvistus tuli myös että katalogivirhe kyseessä mutta "tällä kertaa" eskaloi asian ja saan 1TB version.
Screenshot_2022-11-16-20-02-31-842_com.amazon.mShop.android.shopping.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 379
Asiaa vähän sivuten , minulla on täällä myynnissä kone, jossa on Crucial P2 500GB. Ostin sen Amazonista. Kävin katsomassa vanhoja tilauksia, niin tähän se linkittää:

1668622455810.png


Ei siis sama levy, mutta minulle on ainakin tullut vuonna 2021 500GB levy, eikä 128GB. Maksoin toki paljon enemmän, mutta tuossa bannerissäkin väitetään, että tämän ostin.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 184
Vastauksia joita minä sain Amazonin chatissä::

>Okay, I'm sorry. This is a bug on a website.
>The options we have are 2000 GB, 500 GB and 250 GB.
>So, the 1TB is not available at all, but 2TB is.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 135
Chatista tuli vastaus että 250gb mallia on tulossa ja että voin peruuttaa tilauksen.
 

Zimeon

Chairman Meow!
Tukijäsen
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
351
1668623424656.png


Tässä oma vastaus asiaan liittyen. Katsotaan mitä tulee...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
825
Tästähän hyvä soppa aikaan jos tulee ns sattumanvaraisesti eri kokoja :kahvi:
 
Liittynyt
10.05.2022
Viestejä
131
Olihan se arpajaisiin lähdettävä mukaan kun tarvi muutakin tilata ja ei meinannut tulla 39€ täyteen.

Chatti vastasi kyseltäessä seuraavaa:
chat_censored.jpg


(Tilausnumero mustattu)

Jännityksellä odotan mitä tulee ja jos tulee tuo 250GB, niin toteutuuko lupaukset. Tähän asti ovat kyllä hoitaneet ne harvat ongelmatilanteet todella mallikkaasti. Tuolta tullut kuitenkin jonkin verran tuotteita tilattua.
 

jos

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
579
Amazonin aspa on todennäköisesti ulkoistettu Intiaan ja näkevät sieltä ne samat tiedot kun tilaajakin, ainakin vastaukset on sitä luokkaa.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 423
Samaa tännekin lupailtiin. Tuun saamaan 2x 1tb ssd levyt ja lupailivat korjata tilaukseni 24 - 48 tunnin aikana. Tämä sanoi että on ollut tekninen häiriö. En valitettavasti kerennyt ottaa kuvakaappausta, mutta jos en saa 2x 1tb ssd levyjä, niin ihan varmasti otan uudestaan yhteyttä.
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
254
Chatti sanoi, että 250gb tulee. Noo laitoin spostia, kun niihin tulee yleensä paremmat vastaukset
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
228
"Thank you so much for contacting Amazon.de and bringing this to my attention!

This a mistake with the items description, that is indeed 250 GB and this issue has been already reported today.

You can see on the items page when you select "1T" on the picture it is 250GB, we can cacnel the order if you wish of course.

Thank you so much for your patience and understanding.

I wish you a lovely day!


We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today."
Eiköhän se ollut sitten siinä :cautious:
 
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
32
Itte kanssa laitoin tilaukseen, mutta päätin peruuttaa, kun luin julkasun jälkeen tehdyn arvostelun. Markkinointiteksin materiaalit on TLC versiosta ja tässä taitaa olla QLC versio myynnissä. Toki, jos ei oo tarvetta nopeudelle, niin vaikuttaa silti hyvän hintaiselta M2 levyltä.

 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 423
Itte kanssa laitoin tilaukseen, mutta päätin peruuttaa, kun luin julkasun jälkeen tehdyn arvostelun. Markkinointiteksin materiaalit on TLC versiosta ja tässä taitaa olla QLC versio myynnissä. Toki, jos ei oo tarvetta nopeudelle, niin vaikuttaa silti hyvän hintaiselta M2 levyltä.

No, jos teran ssd:n saa reilulla 30 € ja 2x 1tb saa alta 70 €, niin ei ole hinnalla pilattu, vaikka olisikin qlc:tä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 815
Viestejä
4 253 616
Jäsenet
71 410
Uusin jäsen
Ozpe

Hinta.fi

Ylös Bottom