• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Crucial P2 M.2 SSD 1TB 30€

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gouca
  • Aloitettu Aloitettu
Itse ainakin totesin ettei ole aikaa palautella väärää tuotetta ja vika ei ole minussa. Ilman mutinaa tuli nopea vastaus: catalog error, pidä tuote ja rahat palautetaan. Ja totesin että screenshot löytyy jos ei muuten usko.
 
Takuuta noissa ei enää ole, jos/kun myytte eteenpäin.

Vähän olen kateellinen tästä ilmaisesta levystä, mutta se on kuitenkin vain 250GB ja eipä sellaisenaan riitä kuin palvelinkäytössä.

Minulle asiakaspalvelu sanoi suoraan, että "sieltä tulee 250GB levy ja enkö nyt tuotekoodista sitä itse näe omin silmin?". Olisi ehkä silti pitänyt osallistua arvontaan. Tai olla kysymättä.
Ei ole myyjän kautta takuuta koska ovat hyvittäneet jo hinnan kokonaan mutta valmistajalle voi toki aina vinkua.
 
Tuli itsellekin lopulta täysi rahapalautus levyistä ja levyt sai pitää.

Aspan mukaan kyseessä on tekninen virhe heidän järjestelmässään ja ei ole mahdollista saada 1 TB levyä tilalle (koska sitä ei ole ikinä tilattukaan), joten tuote pitäisi palauttaa. Sanoin että palautus on OK, jos voitte noutaa sen toimitusosoitteesta kun itselläni ei ole aikaa juosta postitoimistoon teidän virheenne vuoksi. Heti tuli viesti, että asiakaspalvelija tekee refundin, ilman että tuotetta tarvitsee palauttaa.

1670417736748.png


Sinänsä ehkä vähän kyseenalaista toimintaa, mutta ehkä Amazonilla on varaa maksaa virheistään :comp:
 
Tuli itsellekin lopulta täysi rahapalautus levyistä ja levyt sai pitää.

Aspan mukaan kyseessä on tekninen virhe heidän järjestelmässään ja ei ole mahdollista saada 1 TB levyä tilalle (koska sitä ei ole ikinä tilattukaan), joten tuote pitäisi palauttaa. Sanoin että palautus on OK, jos voitte noutaa sen toimitusosoitteesta kun itselläni ei ole aikaa juosta postitoimistoon teidän virheenne vuoksi. Heti tuli viesti, että asiakaspalvelija tekee refundin, ilman että tuotetta tarvitsee palauttaa.

1670417736748.png


Sinänsä ehkä vähän kyseenalaista toimintaa, mutta ehkä Amazonilla on varaa maksaa virheistään :comp:
Vähän tämä turhauttaa, kun eilen tuli taas tunti väännettyä chatissa ja ainut vaihtoehto kuulemma palauttaa levyt, muutoin ei mitään hyvitystä.
Hyvä, että jotkut edes hyötyä saaneet. Omat levyt lähtee tänään palautukseen, kun joku hinta omalle ajalleenkin täytyy laskea.
 
Vähän tämä turhauttaa, kun eilen tuli taas tunti väännettyä chatissa ja ainut vaihtoehto kuulemma palauttaa levyt, muutoin ei mitään hyvitystä.
Hyvä, että jotkut edes hyötyä saaneet. Omat levyt lähtee tänään palautukseen, kun joku hinta omalle ajalleenkin täytyy laskea.

Helpoiten hoitunee kun sanoo tosiaan ettei ole aikaa palautella ja heidän virheensä. Ja kertoo että kuvakaappaus löytyy väärästä tuotetiedosta (tästä ketjusta se kuva heille jos pyytävät).
 
Päivitystä omaan caseen. Eli melko pitkän vääntämisen jälkeen palauttivat rahat ja saan pitää tuotteen. Ei tuo nyt taloudellisesti ollut välttämättä vaivan väärti, mutta noin niin kun kokemuksena ihan mielenkiintoinen ja opettavainen. Sen tuosta nyt ainkain oppi, että jos Amazonin aspan nimi edes etäisesti viittaa intiaan, niin kannattaa yrittää toiseen kertaan, tai ei saa kuin haukkuja, syyllistystä ja tylyä kohtelua.
 
Melkoisen vääntämisen ja asparuletin jälkeen tulos ihan sama ekalla ja tokalla kierroksella: 250gb SSD heille ja sitten saa rahat takas. Sain myös ekaa kertaa jopa passiivisagressiivista palvelua tuolta " : ) " . Tais palaa hymiö verkkokalvoille.
Mielenkiintoista myös että kaikki ihan mielenkiinnosta esittämäni kysymykset sivuutettiin täysin mitkä liittyi esim. siihen että miks osa on saanut pitää SSDn ja saanut rahat takas, ja osa taas ei ja onko aspa tehnyt virheitä tms. kun on annettu pitää SSD. Tuli lähinnä vaan can I help you with anything else : )

Tuon jälkeen sitten reklamoin samalla kun yhdestä toisesta (murjotusta) paketista oli yks tilattu kama tippunut pois, eipä ollut enää " : ) " jokasessa lauseessa
:geek::lol:
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 050
Viestejä
4 417 884
Jäsenet
73 285
Uusin jäsen
Onni9001

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom