eipä tässä taas muuta kuin, että on tämä surullinen ja syöpäinen tämä "cs-community".
Aiemmin (muron puolella taisi olla) oli puhetta tästä, että kun yksin lähtee matchmakingiin niin sieltä tulee joku 4.-hengen premade ruski-huutaja-tiimi vastaan.
En tiedä oonko itse joku koodarimagneetti vai mikä perkele siinä on, että ei normaalia peliä saa koskaan aikaiseksi. Premade tiimit on 9.-hengen sakkeja/ ziittereitä/ fiidereitä.
Otetaan esim. äskeinen matsi. [E:]Dusti siis mapina[/E:]
Puoliajalle 11-4, voitolla. 13-4 tilanteen jälkeen alkoi ihan kauhea paskamyrsky. Joka ikinen luoti tuli ohimoon, ei mitään mahdollisuuksia tappaa ketään ollenkaan, 13-13 tilanteeseen alle kolmessa minuutissa, 10sekunnin kiekkoja. Seuraava kierros, itse T-puolella, välittömästi kun kelo alkoi käymään putosi omat healtit 14. , vittu välittömästi. oman kokemuksen mukaan menee kuitenkin ct-puolelta se n.3-sekuntia päästä midiin ampumaan. Noh, 15-14 tilanteeseen nettiä selaillen ja viimeisellä kiekalla kaksi (2) omaa otti ja tappoi kaikki muut omat tiimiläiset jonka jälkeen juoksivat itse kuolemaan, varmistaen tasapelin. Nämä kaksi herraa tuli reportattua kera vihu tiimin kahden tyypin sekä pelin, että profiilin kautta.
On se perkele kumma, että ei ihmiset voi edes normaalisti pelata jumalauta onlinepelejä nykypäivänä. Toista se oli ennen vanhaan, ragesta sai enemmän nautintoa kuin voitosta niin miksi edes vaivautua ziittaamaan