Hubeista en osaa sanoa. Loppuuko siis virransyöttö kesken liittimistä? Itse käytän viittä tuuletinta yhdestä emon liittimestä splitterillä jossa on lisävirta.Ihan koko ketjua en jaksaisi lukea läpi ja vähään aikaan ei ketjua muutenkaan ole tullut seurattua joten;
Mikä/mitkä fan-hubit nyt antaa tarpeeksi jännitettä ja ovat näitä aitoja pwm-hubeja joilla vältyn vahingoittamasta näitä ML:iä?
Emon PWM-liitännät kun loppuvat ikävästi kesken.
Hubissa saa olla RGB-säätöjä, mutta ei pakko, kunhan olisi optimaali näille ML:lle.
https://www.corsair.com/eu/en/Categories/Products/Fans/c/Cor_Products_Cooling_Fans?q=:featured:fanSize:120mm:fanBearingType:Magnetic+Levitation&text=#rotatingText onko noissa kolmessa keskenään tiettävästi mitään laatueroja?
Mitä laatuihin tulee niin tossa muutamassa viimeisimmässä sivussa on käynyt ilmi, myös minulla henkilökohtaisesti niin tuota dual packia kannattaa välttää. Ne raksuttaa hiljaisilla kierroksilla. Pro sarjan malleilla ei ole tätä raksutusta ollut. Mutta jotkut voivat sirittää-> takuuseen jos ei muutaman päivän jälkeen lopu.
edit: kun yleensä tuuletin liittimet antaa 1A yhteensä. Ledilliset pro mallit vie 0.299A. Rgb:t voi mahdollisesti viedä vielä enemmän. Mutta olen itse hyvin käyttänyt kolmea ml:än tuuletinta yhdestä liittimestä ilman lisävirtoja, pelkillä splittereillä vaan.