Command & Conquer Remastered

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 365
Shift waypoint järjestelmää tämä remasteri tarvitsisi paikkaamaan tekoälyä.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Kannattaako ostaa Origin vai Steam versio?

Entä onko käyttöliittymää parannettu, vai juuttuvatko Harvesterit edelleen maastoesteisiin ja yksiköt eivät osaa puolustautua ilman jatkuvaa mikromanageerausta?

Entä tuleeko mukana lisälevyjen kampanjat ja yksiköt kuten Chrono tankit?
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
Kannattaako ostaa Origin vai Steam versio?

Entä onko käyttöliittymää parannettu, vai juuttuvatko Harvesterit edelleen maastoesteisiin ja yksiköt eivät osaa puolustautua ilman jatkuvaa mikromanageerausta?

Entä tuleeko mukana lisälevyjen kampanjat ja yksiköt kuten Chrono tankit?
Harvesterit ja muut yksiköt on tasan yhtä tyhmiä kuin ennenkin. Toisinaan soltut myös jättävät käskyt huomiotta ihan täysin. Mukana tulee Covert Operations ja muut lisähälppeet, en ole vielä Red Alerttia pelannut. Itellä on Steam versio, en tiedä sitten onko siinä mitään eroa Origin versioon.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 232
Kannattaako ostaa Origin vai Steam versio?

Entä onko käyttöliittymää parannettu, vai juuttuvatko Harvesterit edelleen maastoesteisiin ja yksiköt eivät osaa puolustautua ilman jatkuvaa mikromanageerausta?

Entä tuleeko mukana lisälevyjen kampanjat ja yksiköt kuten Chrono tankit?
Epäilisin että kaikki mitä C&C tehtiin on laitettu tähän kun on jopa konsoleille tehdyt tehtävät siinä mukana
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
161
Loistavaa työtä tämä remasteri kyllä, mutta tekoälyä olisi voitu päivittää myös. Raivostuttavaa kun omat ukot seisoskelee tumput suorina kun vieressä ammutaan kaveria. Mutta kai se sitten kuuluu kokemukseen..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Loistavaa työtä tämä remasteri kyllä, mutta tekoälyä olisi voitu päivittää myös. Raivostuttavaa kun omat ukot seisoskelee tumput suorina kun vieressä ammutaan kaveria. Mutta kai se sitten kuuluu kokemukseen..
Tästä tuli mieleen, että tähänhän saa tehtyä modeja? Onkohan helppo modata parempaa tekoälyä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
699
Jostain luin että yrittivät tehdä paremman, mutta kuulema rikkoo pelin. Ja eräs modin tekijä on parannellu AI:ta, mutta varottelee samasta asiasta.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
On kyllä rehellisesti sanottuna aika pyllystä tämä tapa jolla tehneet tuon Hard moodin. GDI meni toki heittämällä läpi mutta Nodilla rupee jo ärsyttää kuinka paljon pitää kikkailla seivien ja nopeuksien kanssa. Noin esmes 8a tehtävässä alkuun 4 sinkoukkelia ja 6 minigunneria ei ilman helvetinmoista kikkailua ja mikroa meinaa millään piestä paria hassua grenaderia ja yhtä tankkia, toki tämä konkareilta sujuu mutta hyvin ärsyttävää touhua. Joku roti olisi voinut olla tuossa kuinka paljon tuota damage etua antavat vihulle kun joku turretti meinaa hävitä ihan parille vihun jalkamiehelle vaikka korjaa jatkuvasti, sama että tankit delaa parille minigunnerille ja erityisesti granuäijille. Kuten aiemmin ketjussa mainitsin niin minun puolesta olisi hyvin voinut hankkiutua kokonaan eroon tuosta omille tehdystä damagesta, flameukot erityisesti on ihan koirankakkaa käyttää, niinkuin aina, järkyttävä määrä mikroa tarvitaan ettei koko ajan omat ota lämää noilta. Noh kai se pelimoottori olisi sitten hajonnut tai jotain...


AArrgghh Nodin tehtävät on bugisempia kuin orkkiksessa. Eräässä loppupään tehtävässä pitäisi vallata vihulta Refinery niin että harvester on sisällä (että saa sen omaksi) päätti sitten Herkko painella sinne vihun toiseen beissiin joten mahdoton vetää tehtävä, eikun restarttia. Voi olla paskoja nämä Nodin loppupään tehtävät. Samaten tämä onko nyt 11a(vai 12) missä alkuun muutamalla Artilleryllä pitää tuhota joen yli vihollisen tornit että jalkajoukot pääsee valtaamaan basen, kun ehtii portille niin siellä odottaa mammutti ja pari muuta normitankkia + airstrike tippuu jalkajoukkojen päälle (tähtää Commandoa) eikun alusta ja toivomaan parempaa pullaa seuraavaan yritykseen. En muista näitä bugeja orkkiksessa ollenkaan ja se on varmaan 10 kertaa läpi pelattu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
59
Jysähti ja kovaa. NOD:lla aloitin ja suosiolla tiputin vaikeusasteen easylle kampanjan viimeisiin tehtäviin, keskityn pelkkään nostalgianautintoon.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
En ymmärrä kritiikkiä Remasterin korkeasta vaikeustasosta. Vanhaan aikaan kampanjat puskettiin läpi pallohiirellä, klonksuvalla näppäimistöllä, ilman rakennuajonoja tai pikanäppäimiä ja luonnollisesti olemattomalla DOS-resoluutiolla. Normal vaikeustaso on kuitenkin autenttinen alkuperäiseen nähden.
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
Kannattaako ostaa Origin vai Steam versio?

Entä onko käyttöliittymää parannettu, vai juuttuvatko Harvesterit edelleen maastoesteisiin ja yksiköt eivät osaa puolustautua ilman jatkuvaa mikromanageerausta?

Entä tuleeko mukana lisälevyjen kampanjat ja yksiköt kuten Chrono tankit?
Red Alertin kampanjoita olen pelaillut Normal vaikeustasolla ja vaatii tosiaan jatkuvaa mikromanageerausta. Valitettavasti yksiköt eivät usein tottele komentoja ja esimerkiksi vihollisen jalkaväen yliajaminen tankilla on käytännössä täysin mahdollista, kun AI taas liiskaa vaivatta kaikki pelaajan jalkamiehet, vaikka kuinka yrittäis mikrottaa karkuun. Koko ajan pitää olla hereillä, yleensä kun vihut painaa päälle, niin kuuluu vain "Unit lost" ja kaverit seisoo tumput suorina kun seuraavaa tapetaan vierestä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Red Alertin kampanjoita olen pelaillut Normal vaikeustasolla ja vaatii tosiaan jatkuvaa mikromanageerausta. Valitettavasti yksiköt eivät usein tottele komentoja ja esimerkiksi vihollisen jalkaväen yliajaminen tankilla on käytännössä täysin mahdollista, kun AI taas liiskaa vaivatta kaikki pelaajan jalkamiehet, vaikka kuinka yrittäis mikrottaa karkuun. Koko ajan pitää olla hereillä, yleensä kun vihut painaa päälle, niin kuuluu vain "Unit lost" ja kaverit seisoo tumput suorina kun seuraavaa tapetaan vierestä.
Joo, ihan turha tehdä jalkaväkeä kun AI jyrää ne helposti. Tankkia vaan ja muutama jeeppi sinne sekaan.

Tuota en alkuperäisestä muista, että välillä omat ei hyökkää vaikka erikseen käskee. Se on muistissa, että tulee ei välillä vastata (jos on oman rangen ulkopuolella).

Normi vaikaustasolla meni molemmat C&C:n kampanjat läpi suht helposti. GDI:n kolmanneksi viimeistä joutu alkuun toistamiseen yrittämään kun kartasta ei tiennyt mitään ja vihua tulee päälle kun yrität keksiä MCV:lle paikkaa.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
En ymmärrä kritiikkiä Remasterin korkeasta vaikeustasosta. Vanhaan aikaan kampanjat puskettiin läpi pallohiirellä, klonksuvalla näppäimistöllä, ilman rakennuajonoja tai pikanäppäimiä ja luonnollisesti olemattomalla DOS-resoluutiolla. Normal vaikeustaso on kuitenkin autenttinen alkuperäiseen nähden.
Välillä tulee tehtäviä jotka bugaa siihen malliin että niitä ei voi vetää läpi, niinkuin edellisessä viestissä kerroin. Ei siis "vaikeita" vaan yksinkertaisesti mahdottomia tehtäviä välillä, vieläpä sellaisilla bugeilla mitä en ole ikinä alkuperäisessä kohdannut. Välillä todella työlästä mennä eteenpäin, nopeuden säätely ja mikroaminen ei välillä edes riitä vaikka tunnen tehtävät ulkoa jo monen vuoden takaa.
Todella hieno remaster tämä on rakkaista peleistä mutta kyllä tässä selkeitä ongelmia on jotka toivottavasti korjataan.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 024
Alkuperäisessä Red Alertissa oli ainakin semmoinen bugi tai ominaisuus että tehdessä riittävän ison yksikkömäärän ja niitä koittaessa sitten liikuttaa kaikki eivät totelleet käskyjä. Eli puolet yleensä lähti mukaan. Liekö sitten sen aikaisen tekniikan rajotteita mutta tässä sitä ei onneksi ole mukana.

Jalkaväki on edelleen aikas turhaa, samoin lentävät härvelit. Tankeilla pärjää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 837
On tullut mappi editorilla leikittyä taas. Ei tullut aikanaan liiemmin muuta tehtyä Red Alertissa kuin Skirmishiä ja omia kenttiä. :geek: Sekä on tullut myös pelattua nuo salaiset tehtävät murkkujen loppu kenttiä vaille pois. Jäipä nuokin aikanaan pelaamatta kun mitään hajua ollut että tuommoisetkin voisi saada avattua.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Alkuperäisessä Red Alertissa oli ainakin semmoinen bugi tai ominaisuus että tehdessä riittävän ison yksikkömäärän ja niitä koittaessa sitten liikuttaa kaikki eivät totelleet käskyjä. Eli puolet yleensä lähti mukaan. Liekö sitten sen aikaisen tekniikan rajotteita mutta tässä sitä ei onneksi ole mukana.

Jalkaväki on edelleen aikas turhaa, samoin lentävät härvelit. Tankeilla pärjää.
Alliedin helikopterithan on pirun kovia. Pääsee loppupuoliskon kentät läpi niillä helposti.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Välillä tulee tehtäviä jotka bugaa siihen malliin että niitä ei voi vetää läpi, niinkuin edellisessä viestissä kerroin. Ei siis "vaikeita" vaan yksinkertaisesti mahdottomia tehtäviä välillä, vieläpä sellaisilla bugeilla mitä en ole ikinä alkuperäisessä kohdannut. Välillä todella työlästä mennä eteenpäin, nopeuden säätely ja mikroaminen ei välillä edes riitä vaikka tunnen tehtävät ulkoa jo monen vuoden takaa.
Todella hieno remaster tämä on rakkaista peleistä mutta kyllä tässä selkeitä ongelmia on jotka toivottavasti korjataan.
Miksi nopeutta pitäisi säädellä, itse vedin kaikki moderate nopeudella läpi. Tämän remasterin "normal" on joku nykyajan adhd nopeus.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
176
Olen tykännyt kovasti tästä uudelleenmasteroinnista. Yllättävän hyvin muistaa vieläkin tietyt tehtävät, ainakin mitä nyt on GDI:llä ehtinyt pelailla. Musiikit ovat edelleen ihan loistavat. Jäävät soimaan päähän pelaamisen jälkeenkin.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Red alert meni läpi kummallakin puolella normal-tasolla. Aikaa meni 30h. Seuraavaksi lisärit! :comp:
 
Liittynyt
27.08.2017
Viestejä
180
Kannattaa käydä osoitteesta CFE Patch hakemassa modi, joka parantaa ja muuttaa mm. seuraavia asioita:

- Paranneltu reitinhaku (itse en huomannut paljoa muutosta).
- Rakennusten rallypointit. Eli valmistuneet yksiköt liikkuvat automaattisesti asetetulle paikalle.
- Tiberium kasvaa uudelleen nopeammin.
- Lähin harvesteri telakoituu automaattisesti, eli ei tarvitse odottaa sitä kaukana olevaa harvesteria enää.
- Vaurioituneet harvesterit korjaantuvat hitaasti itsestään puoleen väliin asti.
- jne.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Kannattaa käydä osoitteesta CFE Patch hakemassa modi, joka parantaa ja muuttaa mm. seuraavia asioita:

- Paranneltu reitinhaku (itse en huomannut paljoa muutosta).
- Rakennusten rallypointit. Eli valmistuneet yksiköt liikkuvat automaattisesti asetetulle paikalle.
- Tiberium kasvaa uudelleen nopeammin.
- Lähin harvesteri telakoituu automaattisesti, eli ei tarvitse odottaa sitä kaukana olevaa harvesteria enää.
- Vaurioituneet harvesterit korjaantuvat hitaasti itsestään puoleen väliin asti.
- jne.
Tuo näissä OpenRA ym tökkii vastaan kun järkevien parannusten lisäksi tehdään jotain muutakin muutoksia mitä en ainakaan itse halua.
 
Liittynyt
27.08.2017
Viestejä
180
Tuo näissä OpenRA ym tökkii vastaan kun järkevien parannusten lisäksi tehdään jotain muutakin muutoksia mitä en ainakaan itse halua.
Niin, ihan samaa mieltä. Tuota modia voi itse kustomoida ja asettaa eri "parannukset" päälle/pois päältä. En nyt tiedä, paljonko tuo peliä parantaa, mutta tuolla nyt pelannut viime aikoina. Toimii siis ainoastaan yksinpelissä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Semmoista toimintoa kaipaan, että musiikkikappaleet tulisi juuri samassa järjestyksessä kuin alkuperäisissä. Nyt se on aakkosjärjestys tai shuffle, mutta muistelisin, että tietyissä tehtävissä tuli tietyt kappaleet ensimmäisenä.
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
X-napilla jalkaväki väistelee tankkia. G-napilla yksiköt on vartiomoodissa ja alkaa puolustamaan paikkojaan.
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
Mikähän bugi tääki on, hardilla taatusti läpästy tehtävä, merkkaa sen normalilla suoritetuksi? Onks tää joku tiedossa oleva bugi mihi olis tulos korjaus?


Joo-o, kauhea bugiläjä tää kyllä on.
 
Viimeksi muokattu:

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
Red alert meni läpi kummallakin puolella normal-tasolla. Aikaa meni 30h. Seuraavaksi lisärit! :comp:
Itsekin pääsin just kampanjat läpi normal-tasolla, 19h hurahti. Tuntu, että liittoutuneiden kampanja olisi ollut helpompi lukuunottamatta niitä bunkkeri-tehtäviä.

Harmillisesti alkaa loma, niin ei oikein ehdi pelata enää, kun on pariksi viikoksi muuta tekemistä.
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
802
Onhan tämä mukava peli fiilistelyyn, tänään tuli pelattua GDI kampanja läpi ja sitten on red alertista ja nodilta pelattuna ~3 missionia molemmista... Pitäis kokeilla skirmish tai moninpeliä mutta siinä varmaan tulee lujaa selkään kun ei ole tullut vuosiin pelattua RTS pelei kunnolla.

Edit: Typot...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Nyt tämä menee kakkosmonitorille defaulttina. Onko mitään keinoa saada tätä sille monitorille , joka ei ole 1280x1024 defaulttina? Päämonitoriksi on laitettu 2560x1440-monitori jo aikoja sitten. Nyt vaan vetää tuolle sivumonitorille ja en saa sitä päämonitorille..
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
144
GDI:llä pelasin 1-10 hardilla, mutta 11-15:ssa vaikeus oli pudonnut jostain syystä normalille (varmaan vahingossa) jonka huomasin vasta kun aloittelin Nodin kampanjaa. Nodin kampanja on lähes mahdoton hardilla, joten pudotin suoraan normalille vittumaisissa missioneissa.

Taisi olla 8 B missioni, jossa alussa on 4x sinkomies + 6x minigunneri, joilla pitäisi tappaa medium tankki + pari kranumiestä + pari konarimiestä. Tämän jälkeen lennetään toiseen baseen, josta täytyy viedä GDI refinery + main base engineereillä ja sitten clearata mappi + GDI main base. Aika monesti kuolin jo tuohon alkuun, vaikka koitin lurettaa kranumiehet yksitellen sinkomiehellä. Lopulta sain tapettua ne sillein että eivät heittäneet kertaakaan.

No seuraava ongelma tuli GDI basen viemisessä, heti kun helikopteri laskeutuu niin kranaattimies + sinkomies aggroaa ja porukka ei kerkeä ulostautua kopterista. Sain basen kuitenkin kaapattua jokusen yrityksen jälkeen ja sitten guard towerilla clearattua inffit basen sisältä. No ei kauaa mennyt kun tulee airstrike oneshottaamaan harvesterin, gg? Kerran jäi about milli, mutta sitten random sinkomies viimeisteli tiberium fieldille. En jaksanut pidemmälle, loppu meni normalilla. Odotellen playthrough videota Youtubeen.
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
Olen pistäny kirkkoja palamaan ja SÄPÄLEIKSI - Savuaviksi Raunioiksi, mutta Cratea ei vaan löydy tästä enää prkl. :(

-Nimim. Poltinko Kirkot Turhaan?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 365
Nyt tämä menee kakkosmonitorille defaulttina. Onko mitään keinoa saada tätä sille monitorille , joka ei ole 1280x1024 defaulttina? Päämonitoriksi on laitettu 2560x1440-monitori jo aikoja sitten. Nyt vaan vetää tuolle sivumonitorille ja en saa sitä päämonitorille..
Ota windowsista pois käytöstä se näyttö millä et halua pelaa ja käynnistä peli. Tämä kikka voi ehkä auttaa.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
Meinaa vähän naurattaa jengi joka pelaa hardilla ja valittaa kun on vaikeata.

Sehän sen koko homman tarkoituskin on?
Just tuli virallinen patchi jossa vihujen healthia pudotettiin lähemmäs Normal tasoa, en siis ollut ainoa jonka mielestä hard oli huonosti toteutettu. Myös monia bugeja korjattu.
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
Kirosanat ja ärräpäät lenteli, mutten pääse kyllä GDI 15C tehtävää läpi hardilla, normalilla meni ja itelle jäi lopuksi jopa yksi mammuttitankki ja jääkäri. Sain 2 nukea tonttiin joten haaveet vaihtoehtoisesta lopusta ampua Ioni Tykillä NOD:n temppeli jäi alkukantaiseksi toiveajatteluksi.

Meinasin jo jossain vaiheessa että pitäkää pelinne...15A ja 15B lienee helpompia muistaakseni.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
857
Muistaakseni ne nuket tähtää aina adv. guard toweriin, rakentaa yhen sellasen kauas basesta, sand bageilla lisää etäisyyttä.
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
93
Mistä tämän voi ostaa hyllyyn? Pelkkiä email-koodeja vain tarjolla, haluan rivin jatkoksi fyysisen kopion.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Ei se haittaa. Siellä on paljon muita hyviä pelejä.
On varmaan, mutta miten se liittyy Command and conqueriin? Vai oliko tässä taas pääasia päästä kertomaan jostain naurettavasta Steam boikotista tai jotain?


Vähän into lässähti jo tähän. Jos sitä sadepäivinä jatkaisi Red alertin kampanjaa, ydinvoimalaan tyssäsi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 512
Viestejä
4 164 793
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom