Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitkä auton säädöt, siis tarkoitatko tuneja?
Jos tarkoitat auton tuneja/säätöjä niin ei ole joka ralliin omia säätö-slotteja vaan ne on jaoteltu asvaltti / sora / lumi. (Monte menee tuohon asvalttiin myös vaikka siellä on winter kitkarenkaatkin valittavissa jos Winter-season)
Jos teet säädön vaikka Viroon ja tallennat sen niin sitten sen säädön voi ladata päälle vaikka Suomessa +muissa sora ralleissa.
Taitaa olla rajoitettu määrä, se 8 slottia kait vain taas soralle jne.Onko esim soralle joku maksimimäärä säätöjä, mitkä voi tallentaa, niinkuin DR2.0:ssa oli? Tykkään tehdä säädöt joka radalle erikseen ja edellisessä pelissä tosiaan ei riittäneet tallennuspaikat.
Tee HIDAS / KESKI / NOPEA perussäädöt joista muokkaat eri maihin sopivammaksi. Ja joka alustalle tämä (sora/lumi/asvaltti)Okei kiitos tiedosta. Olinkin ihmeissäni että joutuisi jokaiseen tekemään uudestaan säädöt autoihin. Mutta itse voisin hyvin ladata pohjaksi vaikka sora säädöt mille tahansa alustalle ja muuttaa jousitusta.Kun itse en niin hirveästi jaksa hakea hyviä säätöjä-
Natiivi VR-tuki on tulossa tämän kuun lopulla![]()
Ei taida tulla. Siinä WRC kannulta discosta infoa.Tuleeko VR-tuki myös PS5? En huomannut kuin PC maininnan.
Minulla oli automaattijarrutus päällä, niin auto tuntui epävakaalta! Auton vakaus korjaantui, kun laski tuon säädön 5 > 2!Tuli ostettua tämä nyt tarjouksesta pleikkarille ja tuolla ohjaimella oli todella vaikea ajaa. Voi toki johtua siitä ettei ole vuosiin rallia pelannut vaan lähinnä formuloita. Nyt kun vr tuki kerta ilmestyy voisi kaivella vaimokkeen kiusaksi rigin ja ratin esiin, josko sitä alkaisi pysymään tiellä.
Eivät sitä ole suoraan kommentoineet, joku kyseli tuosta pelin discordissa ja moderaattori ei vastannu muuta kuin seuraavasti,Tuleeko tästä WRC:stä joka vuosi uusi peli myös? Odottanut tuota VR-tukea, niin jättänyt ostamatta. Ja nyt jos tästä tulee syksyllä uusi versio, niin ei ehkä tarvii tätäkään ostaa?
Vois arvella että vastaus kysymykseen on piilotettu jo pelin nimeen, "EA Sports WRC".Tuleeko tästä WRC:stä joka vuosi uusi peli myös?
Onko muilla ongelmia racenet appin kanssa?
Itse en pääse sinne kirjautumaan.
Clubi kisassa kenties eri vuodenaika ja sen myötä eri renkaat (medium pehmein? vai lähditkä hard liikeelle tmv)? TT Virossa on kenties soft rengas jolla ajetaan ainaTime Trial/ Club. Time trialissa kävin testaamassa viron pätkän joka iotechin club-kisassa nyt. Volkkaria vähän säädin ja kisaan. Sää ihan sama kuin Time trialissa.
Ajaessa ei sitten mitään samaa olekaan eli club-kisassa hakkaa paljon enemmän rattia kuin time trialissa. Samaten clubissa paljon liukkaampaa eli samalla tavalla ajaessa pusikot heiluu.
10 sekuntia jäin time trial ajasta. Onkos tämä ihan normihomma?
Sama base täällä ja aluksi forcet hävisi Dirt rally 2.0 silloin tällöin. Ajan kanssa forcet hävisi kesken ajamisen lopulta muutaman minuutin välein.Näppikseen en ole koskenutkaan. CSL DD 8 nm base. Liekö kosketushäiriö tms.
Kyllähän tuon ainakin vaatimusten perusteella pitäisi toimia, kun sekä prosessori että näytönohjain ovat tehokkaammat kuin suositelluissa vaatimuksissa mainitut.Joko tää on optimoitu niin että saattaisi jopa pyöriäkin 5600X + 1080ti ?
Kuukausi alkaa olla lopuillaan, oi missä olet VR
Kiinnostaisi pelata mutta siirryin pari kk sitten takaisin Dirt 2.0 odottelemaan VR -versiota
Itse kestän VR versiolla paremmin tiellä koska vaisto kertoo jarrumerkin paikan silmän sijasta
"At the time of writing, the release date of v1.8.0 is expected to be on April 30. Keep an eye on our social media for the latest news."
Edit: 30 päivä siis tulee ns julkinen beta. Ja enemmän infoakin täältä
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.