Codemasters EA Sports WRC <PC|PS5|XBOX X|S>

Hei. WRC jakaa taas promokoodeja Rally.TV palveluun. Ruotsin ralli tulossa sopivasti, niin käykää ajaan pätkä Ruotsin rallia virallisessa EA WRC klubissa ja sen jälkeen racenettiin niin saa koodin :tup: :tup: Juuri kävin itelleni nappaamassa.
 
onko se milloin viimeistää rekisteröitävä?
edit: Tuollahan se lukeekin "View and redeem your code by Jul 1, 2024."
erikoista ettten ole ajanut tuota virallista ihan äskettäin niin silti siellä on koodi tarjolla tuolla klubi sivulla :hmm:
ja toisern koodin sai sillon joskus viime vuoden puolella kun kävi japaniaa ajamassa.
edit2: tuo tarjottu koodi olikin sama kuin se aiempi pitää se kokeilla jos toimisi kun edellinen vanhenee
 
Viimeksi muokattu:
Eilen asentelin tämän kun tarjosivat 5h peliaikaa PC-versiolle ja onpa ollut mukavaa!

Junnuna aloitettiin Tommi Mäkinen Rally:lla ja Microsoftin Sidewinder-ratilla, siitä totta kai Colin Mcrae rallyt, joista saatiinkin aivan uskomattomat väännöt isän ja veljien kanssa jonkun erikoiskokeen aikaa hieroessa.
Viime vuosikymmen mennyt rata-autojen parissa ja tämä todella tuntui paluulta koti kulmille, erinomaisen mukavaa ajamista kun alla taas tutumpaa soraa ja maisemat vaihtuu koko ek:n ajan.

Allekirjoituksen raudalla asetukset tapissa ei muita ongelmia, kuin että HDR ei jostain syystä suostu menemään päälle.
Itse sain HDR:n ja sen asetukset päälle kun asetti Fullscreen käyttöön eikä mitään borderless vai mikä mahtokaan olla nimeltään tässä pelissä.
 
onko se milloin viimeistää rekisteröitävä?
edit: Tuollahan se lukeekin "View and redeem your code by Jul 1, 2024."
erikoista ettten ole ajanut tuota virallista ihan äskettäin niin silti siellä on koodi tarjolla tuolla klubi sivulla :hmm:
ja toisern koodin sai sillon joskus viime vuoden puolella kun kävi japaniaa ajamassa.
edit2: tuo tarjottu koodi olikin sama kuin se aiempi pitää se kokeilla jos toimisi kun edellinen vanhenee
Kävin ajamassa yhden Ruotsin pätkän, ei koodi ainakaan muuttunut Racenetissä, joten toiminneeko sitten ajamattakin.
 
Veikkaisin kuitenkin että vain yksi koodi / tunnus.
Tietty jos loisi uuden tunnuksen ihan vaan tätä koodia varten, 13eur/kk kuitenkin.
Itellä ei ole edes peliä enää kun meni ratin tai polkimien mukana, mutta jos hankkisi pelin PC:lle, niin voisi tehdäkin uuden tunnuksen ja saisi tavallaan pelin ilmaiseksi kun Rally.TV:tä tulee kuitenkin tilattua.

Ilmoita tosiaan @pecu_83 jos saat tilauksen uusittua tuolla samalla koodilla.
 
En ollut vissiin ikinä kirjautunut Racenettiin, mutta ei oikein tunnu toimivan. Liityin selaimella tuohon viralliseen clubiin mutta peli tarjoaa vain QR koodia eikä päästä sitä pidemmälle. Onko tuo oikeasti niin että noita klubeja ei voi pelin puolella selailla?
 
En ollut vissiin ikinä kirjautunut Racenettiin, mutta ei oikein tunnu toimivan. Liityin selaimella tuohon viralliseen clubiin mutta peli tarjoaa vain QR koodia eikä päästä sitä pidemmälle. Onko tuo oikeasti niin että noita klubeja ei voi pelin puolella selailla?
Ei voi. Pitää tehdä joko selaimella tai puhelimen apilla.
 
En ollut vissiin ikinä kirjautunut Racenettiin, mutta ei oikein tunnu toimivan. Liityin selaimella tuohon viralliseen clubiin mutta peli tarjoaa vain QR koodia eikä päästä sitä pidemmälle. Onko tuo oikeasti niin että noita klubeja ei voi pelin puolella selailla?

Joo, niin typerää kuin se onkin, niin pelissä et voi etsiä ja liittyä klubeihin. Klubeihin pitää liittyä selaimessa tai appissa, mutta eipä se ole iso vaiva.
 
Ei voi. Pitää tehdä joko selaimella tai puhelimen apilla.

Melko erikoinen ratkaisu tuokin. Mutta ei siitä huolimatta tunnu toimivan vaikka kirjauduin tuonne ja liityin pariin klubiin. PC:n Chrome ei edes näytä koko klubi valikkoa mutta kännykän näyttää.
 
Melko erikoinen ratkaisu tuokin. Mutta ei siitä huolimatta tunnu toimivan vaikka kirjauduin tuonne ja liityin pariin klubiin. PC:n Chrome ei edes näytä koko klubi valikkoa mutta kännykän näyttää.

Varmaan joutuu pelin käynnistään uudelleen että näkyy
 
Tässä nykyiset mitä käytän DD1:ssä muutettuna CLS DD:lle
FFB Strength 100%
FFB Scale: Linear (tai ehkä Boost?)
Natural Damper: 10%
Natural Friction: 0%
Natural Inertia: 0%
FFB Interpolation Filter: 1
Force Effect Spikes Intensity: 90%
Force Effect Strength Modifier: 100%

Peliin
Self Align Torque: 87n. 4,35Nm käytössä tällä arvolla ja tuolla 5Nm basella, jää 15% ylävaraa estämään basen ylikuumentuminen
Wheel Friction: 0jos oskilloi liikaa niin kokeilee ylös 20 asti josko parempi, tai jos haluaa vain raskaammaksi kääntää
Tyre Friction: 87säädä jos tarve
Supsension: 52
Tyre Slip: 50voi kokeilla esim 60 niin silloin tän tunsi paremmin, 70 oli itselle ainakin liikaa ja ratti alkoi "pykältämään" kun logitechin ratasveto
Engine: 0pelkää värinää kun kone rajoittimella, oma valinta 0-100 (itse 0 tai 5 koska ne värinät voi peittää kenties muita tärkeämpiä efektejä)
Collision: 50käyttäjän valinta 0-100, isompi luku tekee auton vaikeamman ottaa haltuun törmäillessä (tisellä nyt 50)

Miten nämä toimii/mitä tarvii tai kannattaa muuttaa 8nm baselle? Ei tunnu oikeen omaan käteen sopivia asetuksia löytyvän.
 
Tuon tein muutaman kerran ennen kuin tänne kirjoitin, pitää testailla huomenna uudestaan jos jotain viivettä.

Mulla on kyllä näkynyt heti. Saattaa olla servereissä jotain häirää tms.

Veikkaisin kuitenkin että vain yksi koodi / tunnus.
Tietty jos loisi uuden tunnuksen ihan vaan tätä koodia varten, 13eur/kk kuitenkin.
Itellä ei ole edes peliä enää kun meni ratin tai polkimien mukana, mutta jos hankkisi pelin PC:lle, niin voisi tehdäkin uuden tunnuksen ja saisi tavallaan pelin ilmaiseksi kun Rally.TV:tä tulee kuitenkin tilattua.

Ilmoita tosiaan @pecu_83 jos saat tilauksen uusittua tuolla samalla koodilla.

Joo, se on näköjään vaan sellaisille pelaajille joilla ei ole vielä promoa käytetty:itku: Eikä auta uusien Rally.tv tunnarien teko, kun se koodi on sidottu wrc tunnareihin ilmeisesti. Sitä en tiedä onnistuisiko wrc peliin ja race nettiin tekeen toisen tilin ja sitä kautta saada lisää rallia. Tekisi kyllä mieli koittaa, kun hyvä palvelu ilmaiseksi tarjolla:hmm:
 
Tuon tein muutaman kerran ennen kuin tänne kirjoitin, pitää testailla huomenna uudestaan jos jotain viivettä.
Toi taitaa johtua jostain asetuksesta, itelläkin joskus näkyi vain qr-koodi kun testailin jotain asetuksia kun peli kaatuilee. En kyllä yhtään muista mistä kun kokeilin kaikkea ea launcherista ja itse pelistä.
 
Toi taitaa johtua jostain asetuksesta, itelläkin joskus näkyi vain qr-koodi kun testailin jotain asetuksia kun peli kaatuilee. En kyllä yhtään muista mistä kun kokeilin kaikkea ea launcherista ja itse pelistä.

Kiitos! Crossplayn pitää olla päällä että toimii. Kuinkakohan iso vaiva olisi ollut lisätä siihen ikkunaan maininta....
 
Joo, se on näköjään vaan sellaisille pelaajille joilla ei ole vielä promoa käytetty:itku: Eikä auta uusien Rally.tv tunnarien teko, kun se koodi on sidottu wrc tunnareihin ilmeisesti. Sitä en tiedä onnistuisiko wrc peliin ja race nettiin tekeen toisen tilin ja sitä kautta saada lisää rallia. Tekisi kyllä mieli koittaa, kun hyvä palvelu ilmaiseksi tarjolla:hmm:
Sitä vähän arvelinkin.
Joo tarkoitinkin että tekis uuden EA tilin eri sähköpostilla ja sillä sitten Racenettiin ja peliin.
Ehkä ei maksa vaivaa kun mulla tosiaan ei ole enää koko peliä ja rattivehkeetkin myyty, padilla ja gyrolla ohjaa kyllä rata-autoja, mutta ralli tarttee kyllä ratin.
 
Miten nämä toimii/mitä tarvii tai kannattaa muuttaa 8nm baselle? Ei tunnu oikeen omaan käteen sopivia asetuksia löytyvän.

Aikaisempaan muutos että kannattaa ehkä aloittaa sillä Boost päällä (FFB Scale), varsinkin jos vain 5Nm base (8Nm base voi pystyä 6Nm linear tilassa)

8Nm + FFB Scale: Boost

Peliin
Self Align Torque: 635.0Nm käytössä tällä arvolla
Wheel Friction: 0jos oskilloi liikaa niin kokeilee ylös 20 asti josko parempi, tai jos haluaa vain raskaammaksi kääntää
Tyre Friction: 63säädä jos tarve (ehkä vain alaspäin?)
Supsension: 38säädä jos tarve, esim ylös 63 asti (itse kokeilin isompana kuin dr2.0 ja ei toiminut joten palasin tapaan miten säädin dr2.0 eli 60% self align arvosta)
Tyre Slip: 50voi kokeilla esim. 60 niin silloin tän tunsi paremmin, 70 oli itselle ainakin liikaa ja ratti alkoi "pykältämään" kun logitechin ratasveto
Engine: 0pelkkää värinää kun kone rajoittimella, oma valinta 0-100 (itse 0 tai 5 koska ne värinät voi peittää kenties muita tärkeämpiä efektejä)
Collision: 50käyttäjän valinta 0-100, isompi luku tekee auton vaikeamman ottaa haltuun törmäillessä (tisellä nyt 50)

Jos FFB Scale: Linear ja ehkä 6Nm max mitä base antaa ulos niin silloin nämä luvut testiin:
- self align torque: 83 (5.0Nm)
- wf: 0
- tf: 83
- susp: 50

Ja itse ajanut 6Nm niin silloin 8Nm base ffb scale: Boost ja nämä luvut
- self align: 75 (6.0Nm)
- wf: 0
- tf: 75
- susp: 45
 
Viimeksi muokattu:
Ruotsissa poikettu koodi lunastamassa.
Olipahan karmeeta katteltavaa pimeä ruotsi.
Sellainen vilkkushow näytöllä, että moro.
En tiedä sitten johtuuko fsr:tä vai fmf:tä.
Fmf otin pois myöhemmin koska näyttää vaan paremmalta ilman.
Pikku nylkytystä edelleen paikka paikoin vaikka asetuksiakin on karsittu siqun kokoonpanolla ja uwqhd näytöllä.
 
Päivityksen jälkeen stutterit loppuneet ainakin mitä nyt testailin eri radoilla ja eri keleillä. Alkaa olemaa peli kuosissa.
Ruotsi oli sellainen puhkipalanut josta ei saanut mitään selvää kun oli hdr päällä. Laitoin hdr:n myös windowsin asetuksista päälle niin nyt on hyvä. Hdr siis sekä win että peli päällä.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli viime viikolla hankittua VR lasit ja sen myötä testattua tätäkin VR:ssä.
Yllättävän helposti sai toimimaan, ja asetuksia tiputtamalla sai pelaamaan ihan kivasti myös 90fps:llä, lukuunottamatta jotain droppeja stagen aluissa ja lopuissa.
Mutta kaikki näyttää niin puurolta, varsinkin kaikki mikä ei ole auton sisällä, että en tiedä onko mulla asetuksissa jotain vikaa vai kuuluuko asiaan tuon UEVR modin kanssa?
 
Joo ainakin PS5-versiossa nimenomaan Ruotsin aivan karmeat fps-dropit poissa melkein kokonaan. Tuntuu myös että esim pädillä ajaessa tuntuma on parempi kuin ennen.
 
Päivityksen (1.5.1) myötä rullaa ja toimii taas stutteroimatta fps-dropsitkin hävinny, ei tarvinnut onneks prossua päivittää pelin takia.
 
Itellä pitää vaihtaa töllöstä 1440p 120Hz päälle, 4K 60Hz kauhea stutter show edelleen...
 
Mulla toimii ns. "suht ok", 4k 60hz niin toimii stutteroimatta ja fps-dropsit hävinny lähes kokonaan jo, gforce 4090 -kannettava tämä.

edit: 1.5.1 -päivityksen jälkeen tosiaan siis.
 
Tuli tänään testattua tuoreinta päivitystä. Sehän toimii aika kivasti. Ei tuntunu shutteroivan yhtään, mitä muutamaa eri lokaatiota kävin kurvailemassa. Olen hieman jopa yllättynyt.. :D
 
Eilen peli Steamista -50%. Ihan vaan sillä mielellä ostin testiin, että saisiko tuon pyörimään jollain tavalla omalla koneella (i7-7700T ja 1070 8GB, 1080p näyttö). Aika ylläri, että ihan ok pelikokemuksen tuosta sai, kun vähän asetuksia ruuvaili (eikä ole kaikki missään ultra-low:lla). Koitin versiotietoa kaivella jostain, mutten osannut sitä ettiä. Steamista ostettuna peli varmaan on defaulttina jo sitä uusinta versiota?

DR2.0:ssa yleisöllä oli todella iso merkitys pelin jouhevuuteen, joten vaikka tässä se ei tunnu vaikuttavan lähellekään yhtä paljon, se on peilien lisäksi ainut, jonka pistin matalimmalle tasolle. Trees, track ja ground coveri high:lla, muut med/high:lla. Antialiasing 16x vetää grafiikkaa vähän sumeaksi, mutta kun laittoi pelin päälle Re-shaden ja sieltä pari sharpen -filtteriä päälle niin näyttää taas yksityiskohtaiselta, ilman tuota antialisingin aiheuttamaa sumu-efektiä. Dynamic resolution / DLSS, mitä nämä nyt onkaan, offilla. Keskinmäärin n. 60-70 FPS noilla pätkillä, mitä nyt eilen illalla ehdin vähän testaileen.

Peliä enemmän pelanneille kysymys, onko jossain tietyssä EK:ssa jotain tiettyä kohtaa, joka olisi erityisen vaativa raudan suhteen? Kenian EK:ssa ne kohdat, joissa ajetaan oikeasti karkealla nyrkin kokoisella murkula-soralla, tuntui että siinä ainakin FPS laski hetkellisesti 50 huiteille.
 
Eilen ehdin näytönohjainpäivityksen jälkeen ekan kerran testaamaan. Nyt tosiaan 7800XT ja hyvin toimii langaton PCVR. Ajelin tätä Steam Link / Quest2 / UEVR yhdistelmällä. Shadows ja Post processing quality pitää edelleen olla minimissä, muuten Native Stereo menee sekaisin. Muita asetuksia sai hilata ylöspäin ja edelleen pysyi 72Hz ilman droppeja. Yritän seuraavaksi löytää asetuksista vielä lisää terävyyttä peliin, mutta jos ei löydy, niin sitten voi nostaa ruudunpäivityksen 90 tai 120Hz:iin jos näillä asetuksilla jaksaa niillä pyöriä.

Tekkirallit tuli kans ajettua läpi. Yrkkää oli! :lol:

Screenshot_20240216_133429.jpg

Toi on kolmospätkältä jonka ajoin nyt ekaa kertaa ikinä. Tuo oli tuon pätkän ainoa isompi tilanne ja pätkä kakkoseksi. Muilla olikin sitten liikaa stumppauksia ja pitkäksi menneitä kurveja ja risteyksiä.
 
Mistähän tämä johtuu, että peli nykii ja fps laahaa joka kerta, kun pelin käynnistää ja ryhtyy ajamaan ensimmäistä pätkää? Homma korjaantuu välittömästi sulavaksi joka kerta niin, että pysäytän ajon ja käyn basic grafiikka-asetuksissa, mutta en tee siellä mitään muutoksia, siis käyn vain siellä valikossa. Tämän jälkeen toimii täysin sulavasti.
 
Mistähän tämä johtuu, että peli nykii ja fps laahaa joka kerta, kun pelin käynnistää ja ryhtyy ajamaan ensimmäistä pätkää? Homma korjaantuu välittömästi sulavaksi joka kerta niin, että pysäytän ajon ja käyn basic grafiikka-asetuksissa, mutta en tee siellä mitään muutoksia, siis käyn vain siellä valikossa. Tämän jälkeen toimii täysin sulavasti.

Ainakin alkuun johtui ilmeisesti shadereiden lataamisesta. Viimeisimmät pätsit kyllä piti auttaa asiaan, kannattaa kokeilla lisätä engine.ini -tiedostoon rivi lisää joka hoitaa asian. Muutama sivu taaksepäin löytyy ohjeet.
 
Miten ihmeessä tuo uusi "alpines heroic defense" oikein olisi tarkoitus läpäistä? Olen joka kerta nopein, mutta tuo vastustajan kaveri on aina liian korkealla sijalla -> ero ei riittävä. Onko tuossa bugi vai jotain mitä en tajua?
 
Miten ihmeessä tuo uusi "alpines heroic defense" oikein olisi tarkoitus läpäistä? Olen joka kerta nopein, mutta tuo vastustajan kaveri on aina liian korkealla sijalla -> ero ei riittävä. Onko tuossa bugi vai jotain mitä en tajua?
Juu ihan sama ongelma tääl. Pääsin viel leaderboardissakin korkealle, mut eipä riittänyt...
 
Eilen peli Steamista -50%. Ihan vaan sillä mielellä ostin testiin, että saisiko tuon pyörimään jollain tavalla omalla koneella (i7-7700T ja 1070 8GB, 1080p näyttö). Aika ylläri, että ihan ok pelikokemuksen tuosta sai, kun vähän asetuksia ruuvaili (eikä ole kaikki missään ultra-low:lla)...
Huh huh, kylläpä tuli vähän lapin lisää tuohon kirjoitukseen, nyt kun peliä testaillut vähän enemmän. Mitenkähän sitä onnistuikin löytämään heti alkuun ne koneelle keveimmät EK:t. Löytyy ihan hyvin ajettavaa pätkää, mutta paikoitellen saa tuommoisen koneen kyykylleen. Pahimpia kohtia tuntuu olevan Italiassa sadekelillä ne vierekkäiset suorat -avoimet pätkät. Näyttää tulevan mini-pc:n 4x:ksi leikattu PCIe3.0 vastaan tuossa kohtaa, GPU käyttö-aste näyttää 99, mut tehonkulutus tipahtaa neljänneksen ilman, että prossukaan piikittää pahasti. FPS:ään vaikuttavimmat shadows low:lla ja reflections ultra low:lla, muuten aikalailla med-high. Engine.ini fileä vähän säädetty myös. No, onneksi on myös DR2.0 :giggle:
 
Puhkoin renkaan ihan ek:n lopussa enkä pysähtynyt vaihtamaan sitä, seuraavalla pätkällä peli ei sit annakaan enää pysähtyä vaihtamaan. Kiva huomata näin Careerissa 15 kilsan ek:n alussa.
 
Huh huh, kylläpä tuli vähän lapin lisää tuohon kirjoitukseen, nyt kun peliä testaillut vähän enemmän. Mitenkähän sitä onnistuikin löytämään heti alkuun ne koneelle keveimmät EK:t. Löytyy ihan hyvin ajettavaa pätkää, mutta paikoitellen saa tuommoisen koneen kyykylleen. Pahimpia kohtia tuntuu olevan Italiassa sadekelillä ne vierekkäiset suorat -avoimet pätkät. Näyttää tulevan mini-pc:n 4x:ksi leikattu PCIe3.0 vastaan tuossa kohtaa, GPU käyttö-aste näyttää 99, mut tehonkulutus tipahtaa neljänneksen ilman, että prossukaan piikittää pahasti. FPS:ään vaikuttavimmat shadows low:lla ja reflections ultra low:lla, muuten aikalailla med-high. Engine.ini fileä vähän säädetty myös. No, onneksi on myös DR2.0 :giggle:

Fluke sanoi:
Eilen peli Steamista -50%. Ihan vaan sillä mielellä ostin testiin, että saisiko tuon pyörimään jollain tavalla omalla koneella (i7-7700T ja 1070 8GB, 1080p näyttö). Aika ylläri, että ihan ok pelikokemuksen tuosta sai, kun vähän asetuksia ruuvaili (eikä ole kaikki missään ultra-low:lla)...

Pelin sellaiset minimi suositeltavat osat raudalle:
Processor: AMD Ryzen 7 3700X OR Intel i5 10600K.
Mem: 16GB.
Storage: 80GB.
Graphics: Nvidia RTX 2070 OR Radeon RX 5700 XT.
Other SSD: recommended.
 
Puhkoin renkaan ihan ek:n lopussa enkä pysähtynyt vaihtamaan sitä, seuraavalla pätkällä peli ei sit annakaan enää pysähtyä vaihtamaan. Kiva huomata näin Careerissa 15 kilsan ek:n alussa.

Peli vaihtaa sen automaattisesti pätkien välissä jos on vaan vararengas mistä vaihtaa. Itsekin ajan puhjenneella maaliin jos ei ole älytön matka edessä. Niitä voi ottaa 1 tai 2 mukaan legille ja jos puhkoo enemmän per leg kuin on mukana, niin sitten se on vaan sitkutettava puhjenneella seuraavaan huoltoon asti.
 
Peli vaihtaa sen automaattisesti pätkien välissä jos on vaan vararengas mistä vaihtaa. Itsekin ajan puhjenneella maaliin jos ei ole älytön matka edessä. Niitä voi ottaa 1 tai 2 mukaan legille ja jos puhkoo enemmän per leg kuin on mukana, niin sitten se on vaan sitkutettava puhjenneella seuraavaan huoltoon asti.
Juu, yksi piti olla messissä mut mut. Kohta testaan että mitähän helvettiä.
 
Olin klassisesti onnistunut kuitenkin jättämään vararenkaan pois. :x3: No, hauskahan se oli Sardiniassa rynkyttää yksi ek pelkällä vanteella… Eikä edes tullut kuin pari minuuttia takkiin junnu wrc:ssä.
 
Peli vaihtaa sen automaattisesti pätkien välissä jos on vaan vararengas mistä vaihtaa. Itsekin ajan puhjenneella maaliin jos ei ole älytön matka edessä. Niitä voi ottaa 1 tai 2 mukaan legille ja jos puhkoo enemmän per leg kuin on mukana, niin sitten se on vaan sitkutettava puhjenneella seuraavaan huoltoon asti.

Ei aina. Ikävä kyllä. Tämä on ihan käsittämätön ongelma kyllä.
 
Juu ihan sama ongelma tääl. Pääsin viel leaderboardissakin korkealle, mut eipä riittänyt...

No nyt oli fiksattu. Piti ajaa uusiksi ja säikähdin kun "Larue" oli 4. Onneksi olivat ne pisterajat fiksanneet. Tuli itselle hitaampi aika kuin viimeksi, mutta eipä kyllä tuo haaste enää kiinnosta.
 
Toimiiko muilla tämä peli normaalisti? Pari kertaa tänään yrittänyt pelata tätä Xboxilla, niin peli palaa Xboxin aloitusvalikkoon "EA Sport to the game" jälkeen? Eilen toimi vielä normaalisti, levy-versio kyseessä!
 
Toimiiko muilla tämä peli normaalisti? Pari kertaa tänään yrittänyt pelata tätä Xboxilla, niin peli palaa Xboxin aloitusvalikkoon "EA Sport to the game" jälkeen? Eilen toimi vielä normaalisti, levy-versio kyseessä!
Juu tänään oli konsoleilla ongelmia päivämäärän takia ja EA:n virallinen ohje oli vaihtaa konsolin päivämäärä manuaalisesti 1.3.
 
Juu tänään oli konsoleilla ongelmia päivämäärän takia ja EA:n virallinen ohje oli vaihtaa konsolin päivämäärä manuaalisesti 1.3.
Kiitos viestistä! Tänään taas toimii! Yritin löytää ratkaisua myös EA:n sivuilta, mutta ei osunut silmiin. EA:n F1 toimi karkauspäivänä.
 
Huh! Kyllä oli masokistin hommaa tuo Official Kenya Rally -klubikisa.
Pimeää, vettä sataa, heikkokuntoisimmat tiet koko pelissä, isoja kuoppia tiellä ja koko ajan 90 asteen käännöksiä.
Mutta loppuun pääsin, vaikka viimeinen EK (10km) menikin hajallisella jäähdyttimellä, ohjaustehostimella ja turbolla. Ja moottorivalokin paloi viimeiset kilometrit.
 
Alottelin ton Kenian ja 5 pätkää ajettu. Renkaita ei ollutkaan kuin 1 kovat 1 pehmeät. Meinasin viimessessä huollossa laittaa pehmeät. Saa nähdä kestääkö kovat kun tulee varmaan lähemmäs 100 km.
85 km kesti ekat renkaat, ei rikkoja. Siinä tämän kisan hyvä asia. Muuten huononäköisenä oli aika syvältä koko kisa. Aika paljon tilanteita ettei ollut hajuakaan missä tie menee. Sinänsä ihme että ainoastaan kaksi ulosajoa ja nekin melkein kävelyvauhtia kun en nähnyt missä tie menee.
 
Viimeksi muokattu:
Tiedän jo nyt, että maaliin en Keniassa tule pääsemään. Huomenna vois kuitenkin lähteä yrittämään.
 
Meni tuo Kenia heti alussa ihan perseelleen. Ajoin ykköspätkällä tosi rauhassa, vesilätäkössä molemmat vasemman puolen renkaat paskaksi? vituttaa kyllä aika huolella.
 
Mä oon vielä tiellä puolessa välissä rallia, mut yks nukahdus, puuhun ja jäähdytin paskana. Sillä nyt vielä 25km ennen taukoa.
 
Mä en Keniaan edes jaksanut startata. Täytyy katsoa jos se vielä viikonloppuna on auki ja on aikaa ajella. Tekkirallin kävin Uudessa Seelannissa tuuppaamassa Novalla eli tutummin Corsalla muutama päivä sitten. Harmillisesti vikalla pätkällä lipsautin nokka edellä puuhun ja siitä damagee ja vekslailut ja starttailut, niin silloinen kolmostila lipesi handusta.
 
Tuoretta päivitystä tulossa tänään. Esim Monten kippailua korjattu, jos on jotkin asetukset ultralla, fps droppeja hierottu useemassa lokaatiossa ja nyt vaihtuu rengas shakedownin jälkeen ittekseen, jos sen särkee sielä.

Key Fixes


  • Added Andreas Mikkelsen as an AI driver in Events using WRC2 cars.
  • Fixed an issue on PC in which the game would crash when driving at Monte Carlo, while using some Ultra graphics settings.
  • Addressed a number of areas in which framerate would drop significantly at Japan, Monte Carlo, Portugal, Sweden and Kenya.
  • Added support for the Turtle Beach VelocityOne Race Wheel & Pedal System on PC (Inputs & Force-Feedback only)
  • Added support for the Turtle Beach VelocityOne Race Wheel & Pedal System on Xbox (Inputs & Force-Feedback only)
  • Fixed an issue on PlayStation in which the DualSense controller would continue to vibrate after the Vibration & Feedback setting was disabled.
  • Improved the performance potential of the Ford Puma Rally1 HYBRID and the Hyundai i20 Rally1 HYBRID, to more fairly compete for top times in their vehicle class.


Crash Fixes


  • Fixed an issue in which changing the livery on the Škoda Fabia RS Rally2 (WRC2) would cause the game to crash.
  • Fixed an issue in which the game would crash after completing a Regularity Rally while finishing on the Championship Podium.
  • Fixed an issue in which the game would crash after completing Lesson 2 in Rally School.
  • Fixed an issue on PC in which the game would crash when driving at Monte Carlo, while using some Ultra graphics settings.






Achievements & Trophies


  • Driver's Alliance - Updated Achievement description, highlighting that players must complete an event, instead of merely starting one.
  • Driver's Alliance - Updated Achievement description ahead of upcoming esports activity, which will be revealed later this year.


AI


  • Added Andreas Mikkelsen as an AI driver in Events using WRC2 cars.


Audio


  • Made some minor audio improvements to roadside replay cameras.
  • Made some minor changes to reverb audio while driving.
  • Made some minor changes to surface kickup audio while driving.


Career


  • Fixed an issue in which the Benefactor Debrief screen was missing the summary of the most recent activities.
  • Fixed an issue in which the Benefactor Relationship status appeared to drop twice after failing a Marquee Target.


Cars


  • Citroën Saxo Super 1600 - Addressed an issue in which the in-car RPM was incorrect relative to that experienced while driving.
  • Ford Puma Rally1 HYBRID: Improved vehicle performance potential so that the car can more fairly compete against others in its class.
  • Hyundai i20 Rally1 HYBRID: Improved vehicle performance potential so that the car can more fairly compete against others in its class.
  • Opel Adam R2 - Addressed an issue in which the in-car RPM was incorrect relative to that experienced while driving.
  • Peugeot 208 Rally4 - Addressed an issue in which the in-car RPM was incorrect relative to that experienced while driving.
  • Renault Twingo II - Addressed an issue in which the in-car RPM was incorrect relative to that experienced while driving.
  • Škoda Fabia RS Rally2 (WRC2) - Fixed an issue in which Andreas Mikkelsen's livery (#10) did not have any event plates applied.
  • Škoda Fabia RS Rally2 (WRC2) - Fixed an issue in which Andreas Mikkelsen's livery (#10) had the incorrect driver number.


Clubs


  • Fixed a UI issue in which the player would sometimes appear in 1st place after retiring from an event, while in the Service Area.
  • Fixed an issue in which punctures would not get repaired after a Shakedown.
  • Fixed an issue in which the Next Stage button would appear after receiving Terminal Damage, causing a Clubs Error.
  • Fixed an issue in which the player could change Assist settings while competing in a Club where Assists were disabled.
  • Fixed an issue in which the player would see a Clubs Error screen after getting disqualified during a Shakedown.


Co-Driver


  • Croatia - Bliznec - Fixed an issue in which some co-driver calls would play in the incorrect order.
  • Croatia - Vrbno - Fixed an issue in which some co-driver calls would play in the incorrect order.
  • Croatia - Hartje - Fixed an issue in which some co-driver calls would play in the incorrect order.


Graphics & Performance


  • Japan - Addressed a number of areas in which framerate would drop significantly.
  • Monte Carlo - Addressed a number of areas in which framerate would drop significantly.
  • Portugal - Addressed a number of areas in which framerate would drop significantly.
  • Sweden - Addressed a number of areas in which framerate would drop significantly.
  • Kenya - Addressed a number of areas in which framerate would drop significantly.


Input Devices


  • Added support for the Turtle Beach VelocityOne Race Wheel & Pedal System on PC (Inputs & Force-Feedback only)
  • Added support for the Turtle Beach VelocityOne Race Wheel & Pedal System on Xbox (Inputs & Force-Feedback only)
  • Fixed an issue in which Wheel Calibration is reset whenever the player selects Reset to Default on any other wheel related screens.
  • Fixed an issue in which Degrees of Rotation is set to 0 whenever the player selects Reset to Default on any other wheel related screens.
  • Fixed an issue on PlayStation in which the DualSense controller would continue to vibrate after the Vibration & Feedback setting was disabled.


Locations


  • Finland - Lahdenkyla - Resolved a corner-cutting exploit.
  • Finland - Maahi - Resolved a corner-cutting exploit.
  • Monte Carlo - Fixed an issue in which players would not get Terminal Damage after driving off of some cliffside edges.
  • Pacifico - Talao - Resolved a corner-cutting exploit.
  • Pacifico - SungaiKunit - Resolved a corner-cutting exploit.
  • Pacifico - Abai - Resolved a corner-cutting exploit.


Quick Play


  • Fixed an issue in Quick Play Multiplayer in which tyre compound information would not be present for players who join mid-session.


UDP & Telemetry


  • Added new UDP telemetry field - VehicleId
  • Added new UDP telemetry field - VehicleClassId
  • Added new UDP telemetry field - VehicleManufacturerId
  • Added new UDP telemetry field - LocationId
  • Added new UDP telemetry field - RouteId


User Interface & HUD


  • Updated a number of staff names and roles in the Credits.


Miscellaneous


  • Fixed an issue in which the car would fall through the game world after restarting an Event.


 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 610
Viestejä
4 493 665
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
NiuNau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom