- Liittynyt
- 20.06.2017
- Viestejä
- 2 859
Niin eiköhän tähänkin sitten päivityksellä.Kuitenkin kaikissa varteenotettavissa simuissa on oikea triplatuki, sikäli kummallista. Esim iraicing, rfactor2, ac, acc ja ams2. Jopa rbr on tehty tuki triploille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin eiköhän tähänkin sitten päivityksellä.Kuitenkin kaikissa varteenotettavissa simuissa on oikea triplatuki, sikäli kummallista. Esim iraicing, rfactor2, ac, acc ja ams2. Jopa rbr on tehty tuki triploille.
No aika surkea selitys olisi isolta pelitalolta. Eikait tuossa mitään isoja ponnistuksia tarvi tehdä. Paljon pienemmissäkin tuotoksissa noita on. Ajopeli kumminkin kyseessä.Eiköhän tuo ole ihan vain siitä johtuva juttu että on katsottu olevan niin vähäisessä käytössä ettei ole alettu sitä kehittämään. Saattahan se toki tulla myöhemmin päivityksenä kuten veikkailenkin.
Juuri keskusteltiin edellä että tuo oikea Tripla-tuki taitaa olla valetta (elleivät lisää sitä jossain päivityksessä sitten). Saman venytyksen tekee kuin DR2.0 ja se projektinjohtaja vahvisti tämän.
Oikea Tripla näyttö-tuki vaatisi renderöinnin erikseen 3:lla näytölle, kulma-säädöt ja vielä vaikka kehys off-set:kin.
Aika moni huutaa sitä kamera kuvakulmaa, että siitä tehdään jos/kun onnistuu kolmannenosapuolen cameramods tjsp ja veikkaan oletuksena jo FOV voi ruuvaa sen verran cockpit-kameraa, niin tulee dashcam...kuten myös dirt rallyissä ja wrc-pelisarjoissa.Näyttää hyvältä mutta missään klipissä ei näkynyt Dash-kameraa.. jos ne sen jättää pois niin sitten on pakko jättää koko peli väliin niin pahalta kuin se tuntuukin. Ylivoimaisesti luonnollisin kuvakulma mikä on itselläni joka pelissä käytössä.
Aika moni huutaa sitä kamera kuvakulmaa
Vaikuttaa ja juurikin tuo kliinisyys pistää silmään...Vaikuttaako noi grafiikat jonkun muunkin mielestä paljon huonommalta kuin Dirt 2.0:ssa? Jotenkin kliinisen näköistä, vaikea sanoa mikä tossa häiritsee.
EA SPORTS WRC will use Unreal Engine 5.x version mixed with Codemasters DiRT Rally physics.Näyttäisi olevan ihan sama pelimoottori kuin edellisessäkin tuotoksessa.
Veikkaan ajotuntuman olevan siis aika lähellä samaa kuin ennenkin ja pahaa pelkään VR puolen toteutuksen laadusta.
Ruotsin ralli näytti hyvältä!
Jostain olin lukevinaan, että käyttäisi UE5 ja sit Codemastersin ECO 4.0 moottoria sekotettuna.Tämä on Unreal 4 peli. Siinä mielessä tuo on hyvä Unreal 5 verrattuna että nyt ei ole odotettavissa mitään isompia suorituskyky ongelmia. Kyllähän tämä hieman elottomalta näyttää noissa pelikuva videoissa, mutta kun puhutaan simusta niin ei sillä ole niin väliä jos fysiikat on kunnossa.
Jostain olin lukevinaan, että käyttäisi UE5 ja sit Codemastersin ECO 4.0 moottoria sekotettuna.
https://www.playstationtrophies.org...umphant-rally-return-for-codemasters-preview/
Tuolla gruntilla saadaan vissii tota maastoa realistisemmaksi
Ainakin omaan nenään noi EA WRC videot on ollu varsin hyvää pohjaa fysiikannallinnuksen suhteen ok rallisimua.Ei vaan nuo videot juurikaan vakuuta edelleenkään, mun silmään näyttää enemmän arcadelta kuin DR2.0 ja näissä tuoreimmissa ei tuo visuaalisuuskaan loistanut, liekö aiemmin PC versiosta ja nyt PS5
Ite kyllä tykkäsin DR2.0 PS4:sen HDR versiosta enemmän kuin PC:llä (littu/VR).
RBR RSF version jälkeen DR2.0.....
Pitäisi olla parempaa ja ennen kaikkea realistisempaa se tien kuluminen. Se Armstrong ajanut ek:n moneen kertaan ja sen mukaisesti lisätty kulumaa eli se muodostuu realistisen ajolinjan mukaisesti. En usko ihan yhden auton jälkeen tulee puhdasta uraa ja näin oiekasskin elämässä että tie puhdistuu koko ajan jopa 20 auton jälkeen (ja sehän voi johtua grafiikoistakin jos on näkyvät renkaanjäljet on poistettu, tai ei ollut tuossa early buildissa mukana vielä tmv)Ei kyllä sytyttänyt tuo gameplay traileri. En tiedä valehteleeko kuva, muttei tuntunut auto elävän yhtään meni kuin raiteilla. Myöskään tiehen ei näyttäisi jäävän mitään uria tms joka toisi kivan lisän kautta ajaessa jolloin lähtöpaikalla olisi vaikutusta. Ei ainakaan näillä mene vielä ennakkoon.
Tarkoitatko kallistuksia sadevedelle?![]()
Onko tämä kuva oikeasta elämästä vai EA WRC:stä?
Kertonee kaiken tarpeellisen grafiikoiden tasosta...
Tiet täysin tasaisia, asfaltilla auto liikkuu kuin juna raiteilla ja autoista on näemmä unohtunut jousitus (ainakin asfaltilla). Eiköhän tätäkin tule pelattua ihan kohtuullisesti, mutta odotukset oli paljon korkeammalla![]()
Tarkoitatko kallistuksia sadevedelle?
Eikö asvalttitiet tai mitkä tahansa tiet tehdä mahdollisimman tasaisiksi kuin vain mahdollista jotta ne ovat turvallisia siviilikäyttöön. Ralliautoissa on kuitenkin paljon ajettavuutta parantavia seikkoja että ne menee pompuissa paremmin kuin perusautot.
En vaan sitä että tiet ovat kuin olisi tehty päivää aikaisemmin. Ei mitään epätasaisuuksia, pieniä kuoppia tai pomppuja saati mitään pieniä korkeusvaihteluita. Tiet tasaisempia kuin uudet moottoriradatKäy katsomassa video uudestaan ja kiinnitä huomiota kuinka luonnottoman näköisiä ja oloisia ne on.
Jopa Ruotsissa asfaltti pysyy pitempää parempi kuntoisena, vaikkei siellä kovin paljoa lämpösempi keli ole kuin täällä pohjola Suomessa ja keskieuroopassa vielä paremmassa kunnossa ja tasasempia päällystetyt ajotiet.
No noista videoista me ei tiedetä mitkä on auton säädöt. Ovatko yhtään realistiset
Jos ne on maksimijäykät niin vähemmän ne autot kallistelee.
Kun nyt katsoin tuota Japani ek ajoa auton takaa niin kyllä se keula painuu alaspäin arviolta sanoisin 30-50mm. Ja jos lyöt autoon pehmeimmät damping ja spring rate säädöt niin saat kyllä sellaisen Oliver Solberg pomppukepin että keula vatkaa koko ajan 100mm ylös/alas.
Ja mä en oikein tiedä mitä perus siiviiliautoja ajat koska nehän vasta pehmeitä ovat jotta mukavuus on hyvä ja voivat olla pehmeämpiä koska vauhdit ja kiihdytykset ovat maltillisia (kuten 30-120km/h Suomessa). Vauhtien lisääntyessä auton säädön tulee olla jäykempi kuten se on joissain urheiluautoissa joissa urheilullinen alusta tarkoittaa jäykempää.
Teiden yleinen kunto riippuu monest asiasta. Ylläpidosta, onko lämmöt seelaisia että tulee routavaurioita.
Japanissa uskoisen että on hyvät tiet ja kun siellä kisattiin ensi kertaan viime vuonna niin saatoivat vetää tiet ihan uusiksi.
Ja pelissä voi olla mallinnettuna se yksi 30km ek tai kaksi 15km tietä niin voi olla valitut ek:t ovat niitä parempikuntoisia.
Ei tarvi olla mikään asiantuntija jos noita videoita katsoo.Tää on kyllä aina yhtä hauskaa kun mainosvideoiden perusteella arvaillaan miltä joku simulaattori tai peli ylipäätään tuntuu, ja lyödään lopullisia steitmenttejä kiveen.
Onko tällä ek:lla uria tai koloja? Jos tiessä ei ole niitä niin joidenkin mielestä niitä pitäisi lisätä koska ei ole realistista jos ei jotain kymmenten vuosien reikiä koska soratie.
Armstronginhan pitäis myydä tätä ja sen gamepalyn tekijätiimin.. eli pitäis sit tehdä kaikkensa et näyttäis parhaalta.Edelleen me ei tiedetä autojen säädöistä millä ajettu noilla videoilla. Säädöt vaikuttaa auton kallisteluun ja Armstrong lyönyt vain jotkin itselle sopivat säädöt jotka sattuu olemaan hyvin jäykät koska sillä saa parhaimman/sopivimman ohjausvasteen itselle.
No aikasemmissa videoissa ihan selkeästi se ajo oli tehty padilla kun oli niin kulmikasta, mutta silti näyttivät Armstrongia ajamassa ratin kanssa niissä. Kiireellä tehneet näitä videoita kait kun aika alkaa loppua.Armstronginhan pitäis myydä tätä ja sen gamepalyn tekijätiimin.. eli pitäis sit tehdä kaikkensa et näyttäis parhaalta.
Edition. Toivon että tää on vaa tehty ns kaikille että näyttäis mahd arcadelta ja myy siksi.
Kaikista paras rallipeli tähän mennessä ja vielä varmaan hiotaan loppuakohti;
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.