- Liittynyt
- 23.10.2016
- Viestejä
- 1 043
Vähä vähemmän hypetettyä näkemystä pelistä.
Tämä pätkä vahvisti odotukset ja olettamukset.
Varmasti vauhdikasta rallittelua joillekin mutta liian letkeää ajelua omalle kohdalle.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Vähä vähemmän hypetettyä näkemystä pelistä.
Time trialissa baanat ovat tasaisia, rallissa on tien kuluma ja silloin tulee urat yms.Katselin tuota Broadbentin streamia ja nuo pätkät näytti aivan paskoilta, leveää ja tasaista baanaa.
Suomea ei meinannut edes tunnistaa. Muutama puu tienvarressa, ei kallistuksia tai nyppyjen ylityksiä jne. Tylsän näköistä kaiken kaikkiaan.
Onhan se nyt paljon parempi tässä (vähemmän sumua tai ainakin se on kauempana)? Itse ainakin huomasin tuon ekana että näkyvyyttä on paljon pidemmälle kuin DR2.0:ssa, ja dr2.0:sta joku Suomi vertailukohtana.En ole peliä pelannut, ainoastaan videoita katsellut. Oonko ainut ketä häirihtee tuo jatkuva perkeleen usva joka on läsnä päivällä ja kirkkaassa säässäkin, kuten Dirt Rally 2.0:ssa?
Tuossa suomi pätkässä pystyy tulla ns. ovenkahva edellä mutkiin jota missään muussa rallipelissä ei ole niin hyvin pystynyt tulla poikittain lähtemättä hanskasta..
Ihan ok säädöt jo asfaltille, vielä hienosäätöö loppua kohden, niin alettas olla kutittelemassa RBR:ää..
..Ja sitten kun vertaa default setuppiin asfaltilla
Autojen äänet on kyllä hyvät
Itseäkin kiinnostaa enemmän kaikkien muiden kuin uusien wrc-autojen käyttäyminen. Nykyäänhän ralli näyttää telkustakin enemmän joltain rata-autoilulta, kun autojen ominaisuudet ja käyttäytyminen on kehittynyt niin valtavasti esim 80-luvun hulluista vuosista. Takatuuppareita ja B-ryhmäläisiä kehiin!Löytyykö mistään pelikuvaa takavedolla asvaltilla, sehän asvaltti fysiikan mahdolliset puutteet näyttäisi selkeimmin?
Dirt Rally 2.0 omistajille tulee tuo -10% ale eli -5€Kyllä tää nyt rupee vähän kuumotteleen, kun sain eilen Fanatecin CSL DD:n penkkiin kiinni ja siinä vieressä DIY sequ keppi ja käppäri. Onko tuosta hyötyä ostaa ennakkoon? Saako jotain extraa tai onko halvempi jos ostaa ennakkoon?
Edit: Scrollasin kauppasivua vähän alaspäin ja siellä lukee isolla: Pre order now and get extra content!
Edit2: liipaisin sen sitten kirjastoon ottelemaan. Oli joku 10% ale vielä.
Tällä videolla selitetään mikä Dr2.0;n asvaltti(muut alustat) fysiikoissa vialla ja kritisoidaan että voi olla sama homma tässä pelissä erona vain lisääntynyt pito mikä ei korjaa perusongelmaa.
Ja kannustaa epärealistiseen ajoon eli mahdollisimman paljon poikittain sladissa joka hyvin alhaisilla ratinasteilla on myös parhaiten hallittavissa.Tää avas hyvin hommaa ja selittää miks ajomalli on hyvin anteeksiantava, kuhan vaan yrittää lujaa.
Ja kannustaa epärealistiseen ajoon eli mahdollisimman paljon poikittain sladissa joka hyvin alhaisilla ratinasteilla on myös parhaiten hallittavissa.
Ei välttämättä kovin anteeksiantava ajomalli vaan jopa vaikeampi kuin oikeassa elämässä kuten esim. Monacossa auto kivimuuria vasten esimerkissä, jos peräpäällä ei ole tilaa luistaa sivulle niin autoa ei saa niinkö irti muurista.
Jos en ihan väärin ole käsittänyt niin noissa nykyisissä WRC autoissa on oikeastikin 540° ratin kääntösäde. Joten miksi kukaan haluaisi tuota pelata vaikka sillä 1080° säteellä, mihin nuo nykyratit toki pystyvät?Aiempiin dirt rallyihin 540 astetta oli paras, saa nähdä onko tähänkin.
Jos en ihan väärin ole käsittänyt niin noissa nykyisissä WRC autoissa on oikeastikin 540° ratin kääntösäde. Joten miksi kukaan haluaisi tuota pelata vaikka sillä 1080° säteellä, mihin nuo nykyratit toki pystyvät?
Jos haluaa vaikka muiden luokkien autoilla ajaa? Onhan pelissä muitakin kuin WRC autoja. Ja Ihan hyvin se soft lock toimii 1080 säteelläkin, autot sitten käyttää oikeita asteita auton mukaan. Eikö WRC kilpalijat kustomoi yleensä ratin kääntöasteen? Ainakin itse siinä uskossa ollut, mutta en kyllä tiedä pitääkö se paikkaansa.
Vanhoissa autoissa ei ollut ohjaustehostimia niin siksi käytössä oli 810, 900, 990, 1080 asti tai jopa yli, silloiset ohjaustehostimet oli päluotettavia ja kuskit eivät niitä halunneet koska jos hajoaa on mahdotonta ajaa kilpavauhtia.Jos en ihan väärin ole käsittänyt niin noissa nykyisissä WRC autoissa on oikeastikin 540° ratin kääntösäde. Joten miksi kukaan haluaisi tuota pelata vaikka sillä 1080° säteellä, mihin nuo nykyratit toki pystyvät?
Nykypäivänä Neuvillella kuuleman mukaan taitaa olla vain 380 tmv, hyvin vähän kuitenkin. SIllä on se auton säätö aina melko aliohjaava myös ja näyttää käyttävän käsijarrua enemmän kuin muut (=useammin vain yksi käsi ratissa niin kai sitten tuollainen alle 400aste toimii hyvin hänelle). Pitäisi katsoa niitä onboardeja enemmän että näkisi sen.
Eikös se ennakko oo 31pvä tiistai? Kun normi julkkari pvä on 3.11MIlloinkas PS5:lle? Ja mitens se "4pv" ennakko, laskeskelin että se olisi La, mikä olisi outoa, aukeaako peli kuitenkin jo Pe?
Pleikkarilla pääsee latamaan 29. päivä. Ennakolla pääsee pelaamaan 31. päivä.MIlloinkas PS5:lle? Ja mitens se "4pv" ennakko, laskeskelin että se olisi La, mikä olisi outoa, aukeaako peli kuitenkin jo Pe?
Pelin voi nyt ennakkoladata koneella ja boxilla.
• VIP Rally Pass for 5 in-game seasons <- Mitäköhän tämä käytännössä tarkoittaa tuossa Pre-orderissa?