Codemasters EA Sports WRC <PC|PS5|XBOX X|S>

Eiköhän tuo ole ihan vain siitä johtuva juttu että on katsottu olevan niin vähäisessä käytössä ettei ole alettu sitä kehittämään. Saattahan se toki tulla myöhemmin päivityksenä kuten veikkailenkin.

Kuitenkin kaikissa varteenotettavissa simuissa on oikea triplatuki, sikäli kummallista. Esim iraicing, rfactor2, ac, acc ja ams2. Jopa rbr on tehty tuki triploille.
 
Eiköhän tuo ole ihan vain siitä johtuva juttu että on katsottu olevan niin vähäisessä käytössä ettei ole alettu sitä kehittämään. Saattahan se toki tulla myöhemmin päivityksenä kuten veikkailenkin.
No aika surkea selitys olisi isolta pelitalolta. Eikait tuossa mitään isoja ponnistuksia tarvi tehdä. Paljon pienemmissäkin tuotoksissa noita on. Ajopeli kumminkin kyseessä.
 





Pientä videopläjäys päivitystä.. mm. pelivideoo, kolmennäytöntuki juttuu ja fysiikanmallinnuksesta yms...
 
Juuri keskusteltiin edellä että tuo oikea Tripla-tuki taitaa olla valetta (elleivät lisää sitä jossain päivityksessä sitten). Saman venytyksen tekee kuin DR2.0 ja se projektinjohtaja vahvisti tämän.

Oikea Tripla näyttö-tuki vaatisi renderöinnin erikseen 3:lla näytölle, kulma-säädöt ja vielä vaikka kehys off-set:kin.
 
FB_IMG_1694186643045.png


Tota listaa on nyt käyty mun mielestä aika järjestyksessä läpitte, eli tänään kun tulee toi gameplay first look. Niin saataiskohan ens viikolla sitten vähän muidenkin mielipiteitä pelistä kun devi osaston.

Ostoon tää nyt kyllä menee joka tapauksessa, mutta olishan se kiva saada vähän ees kommentia siitä ajomallista etukäteen.
 
Juuri keskusteltiin edellä että tuo oikea Tripla-tuki taitaa olla valetta (elleivät lisää sitä jossain päivityksessä sitten). Saman venytyksen tekee kuin DR2.0 ja se projektinjohtaja vahvisti tämän.

Oikea Tripla näyttö-tuki vaatisi renderöinnin erikseen 3:lla näytölle, kulma-säädöt ja vielä vaikka kehys off-set:kin.

Juu, ei tee uw resoilla mitään triplojen kanssa, jos näyttöjen välillä kulmaa. Kyllähän triplat saa toimii joka pelissä yhtenä näyttönä, mut täysin turha ominaisuus, kuva on niin vääristynyt, että sivunäytöistä enempi haittaa. Todella typerää että laittaneet edes maininan triploista, jos tukea ei oo tehty kunnolla.
 
Hinta tällä on kyllä kohdillaan kun vertaa muihin EA:n julkaisemiin peleihin, tämä irtoaa Steamista 44.99-49.99€, sitten kun vertaa vaikka vuosipäivitys Fifaan niin se on Steamissa 69.99€ ja konsoleilla 79.95€.
 
Hieman outoahan toki on että tässä vaiheessa vain yhtä versiota myydään. Kun nykyään sääntö että perus ja sitten jotain gold ja premium tms versioita aina on.
 
Näyttää hyvältä mutta missään klipissä ei näkynyt Dash-kameraa.. jos ne sen jättää pois niin sitten on pakko jättää koko peli väliin niin pahalta kuin se tuntuukin. Ylivoimaisesti luonnollisin kuvakulma mikä on itselläni joka pelissä käytössä.
 
Näyttää hyvältä mutta missään klipissä ei näkynyt Dash-kameraa.. jos ne sen jättää pois niin sitten on pakko jättää koko peli väliin niin pahalta kuin se tuntuukin. Ylivoimaisesti luonnollisin kuvakulma mikä on itselläni joka pelissä käytössä.
Aika moni huutaa sitä kamera kuvakulmaa, että siitä tehdään jos/kun onnistuu kolmannenosapuolen cameramods tjsp ja veikkaan oletuksena jo FOV voi ruuvaa sen verran cockpit-kameraa, niin tulee dashcam...kuten myös dirt rallyissä ja wrc-pelisarjoissa.
 
Toivottavasti ohjaimella pelaamisesta tehdään mahdollisimman sulavaa. F1 24 pelissä ohjain on vallan mainio, joten toivo elää.. Nykyään ei ole enää valitettavasti tilaa tai aikaa ratti+poljin komboille.
 
Kaikissa trailereissa minäki kiinnitin huomiota "TV-kamera" kuvakulmien huonouteen, kliinisyys on tosiaan parempi sana. Näyttää että auto vain leijuu tien päällä, jousituksesta johtuva kallistelu on heikkoa eikä autolla näytä olevan painoa ollenkaan. Hiekka ei pöllyä juuri yhtään ja kaikki näyttää jotenkin "tyhjältä". Onneksi pelikuva auton sisältä on näyttänyt ihan hyvältä.
 
Meinasin jo valittaa valittamisesta, koska kaikki näytti mun silmiini paremmalta kun hyvältä, mutta tosiaan kamerakulma auton takaa näyttää huonolta. En vaan kiinnittäny siihen huomiota, koska niin se näyttää oikeastaan joka pelissä. Radat keulakameralla taas näyttävät todella paljon paremmalta kun Dirt Rally 2.0:ssa.

Vr speksejä odotellessa nuo kuitenkin on vähän sivuseikkoja. Jos noita stageja pääsee ajamaan vr:ssä mun rigilläni, niin en kyllä valita yhtään mistään.
 
Näyttäisi olevan ihan sama pelimoottori kuin edellisessäkin tuotoksessa.
Veikkaan ajotuntuman olevan siis aika lähellä samaa kuin ennenkin ja pahaa pelkään VR puolen toteutuksen laadusta.
Ruotsin ralli näytti hyvältä!
 
Näyttäisi olevan ihan sama pelimoottori kuin edellisessäkin tuotoksessa.
Veikkaan ajotuntuman olevan siis aika lähellä samaa kuin ennenkin ja pahaa pelkään VR puolen toteutuksen laadusta.
Ruotsin ralli näytti hyvältä!
EA SPORTS WRC will use Unreal Engine 5.x version mixed with Codemasters DiRT Rally physics.
PS. Peli näyttää kliinimmältä, kun on varjostimet jne mukana joita unreal moottorilla saadaan suorilteen toteutettua.
 
Graffat paljon paremmat ja varsinkin Pleikkarilla tulee iso parannus DR 2.0:sta, kun se on todella suttuinen. Värimaailma ja pitkän matkan maisemat huikeat. DR2.0:ssa auton peilitkin ovat kulmikkaita, mutta tässä on yksityiskohdissa laatua.

Tosiaan välillä näyttää replayssa auton ulkopuolelta, että auto ei uppoudu ja elä ihan riittävästi.

Tiet näyttäisi olevan tasaisempia vertailuissa DR kuvamaterialiin, vähemmän kallistuksia. Saa kuitenkin nähdä hämääkö vaan vai onko oikeasti näin. DR 2.0:ssa tien kallistukset ovat hauskoja, mutta ei kuitenkaan käytännössä ikinä väärään suuntaan vaan yleensä aina sisäreuna alhaalla.

Sora rapisee todella lujaa DR2.0:ssa auton pohjaan, onko tässä sitä ääniefektiä ollenkaan? Autojen äänet vähän rajummat Dirt Rallyssa, mutta eiköhän tässäkin hyvät ole ja varmaan saa säädettyä volumetasapainoa vielä paremmaksi.

Ajaminen ja maisemat näyttää hyvältä. Sääli mikäli replayssa on rallifiilis vähän hukassa, tykkään yleensä paljon niitä katsella. Isot odotukset peliä kohtaan ja lähes kaikki vaikuttaa hyvältä, mutta totuus selviää vasta itse ajamalla.
 
Tämä on Unreal 4 peli. Siinä mielessä tuo on hyvä Unreal 5 verrattuna että nyt ei ole odotettavissa mitään isompia suorituskyky ongelmia. Kyllähän tämä hieman elottomalta näyttää noissa pelikuva videoissa, mutta kun puhutaan simusta niin ei sillä ole niin väliä jos fysiikat on kunnossa.
 
Tämä on Unreal 4 peli. Siinä mielessä tuo on hyvä Unreal 5 verrattuna että nyt ei ole odotettavissa mitään isompia suorituskyky ongelmia. Kyllähän tämä hieman elottomalta näyttää noissa pelikuva videoissa, mutta kun puhutaan simusta niin ei sillä ole niin väliä jos fysiikat on kunnossa.
Jostain olin lukevinaan, että käyttäisi UE5 ja sit Codemastersin ECO 4.0 moottoria sekotettuna.

https://www.playstationtrophies.org...umphant-rally-return-for-codemasters-preview/

Tuolla gruntilla saadaan vissii tota maastoa realistisemmaksi
 
Jostain olin lukevinaan, että käyttäisi UE5 ja sit Codemastersin ECO 4.0 moottoria sekotettuna.

https://www.playstationtrophies.org...umphant-rally-return-for-codemasters-preview/

Tuolla gruntilla saadaan vissii tota maastoa realistisemmaksi

DR2.0 fysiikat on siirretty UE4 ja siitä alettu niitä hienosäätämään entisestään. En itse vielä uskalla ennakkotilata, pitää nähdä ensimmäiset testit että saako vihreää valoa eli suomeksi sanottuna lunastaako puheet.
 
Just lopetin peliurani myyden kaikki PC vermeet pois....no ostin heräteostoksena kuiteski PS5:sen ja pistin tän WRC:n ennakkotilaukseen kun ei tällaselle 50v ukolle juuri löydy pelattavaa, nyt kun tarjontaan tutustui vasta konsolin oston jälkeen :shy:

Ei vaan nuo videot juurikaan vakuuta edelleenkään, mun silmään näyttää enemmän arcadelta kuin DR2.0 ja näissä tuoreimmissa ei tuo visuaalisuuskaan loistanut, liekö aiemmin PC versiosta ja nyt PS5 :hmm:
Ite kyllä tykkäsin DR2.0 PS4:sen HDR versiosta enemmän kuin PC:llä (littu/VR).

RBR RSF version jälkeen DR2.0 tuntui surkealta, jos joku PC rallikuski ei vielä siihen ole tutustunut, niin ehdottomasti kannattaa laitailla ja harjoitella.

No syteen tai saveen, joku saa varmaan ennen joulua halvalla pari kk:tta vanhan PS5:sen muutamalla pelillä.
 
Ei vaan nuo videot juurikaan vakuuta edelleenkään, mun silmään näyttää enemmän arcadelta kuin DR2.0 ja näissä tuoreimmissa ei tuo visuaalisuuskaan loistanut, liekö aiemmin PC versiosta ja nyt PS5 :hmm:
Ite kyllä tykkäsin DR2.0 PS4:sen HDR versiosta enemmän kuin PC:llä (littu/VR).

RBR RSF version jälkeen DR2.0.....
Ainakin omaan nenään noi EA WRC videot on ollu varsin hyvää pohjaa fysiikannallinnuksen suhteen ok rallisimua.
Että toivotaan et sieltä tulis sellanen rbr mod lisukkeineen tasoinen wrc peli.

 
Ei kyllä sytyttänyt tuo gameplay traileri. En tiedä valehteleeko kuva, muttei tuntunut auto elävän yhtään meni kuin raiteilla. Myöskään tiehen ei näyttäisi jäävän mitään uria tms joka toisi kivan lisän kautta ajaessa jolloin lähtöpaikalla olisi vaikutusta. Ei ainakaan näillä mene vielä ennakkoon.
 
Ei kyllä sytyttänyt tuo gameplay traileri. En tiedä valehteleeko kuva, muttei tuntunut auto elävän yhtään meni kuin raiteilla. Myöskään tiehen ei näyttäisi jäävän mitään uria tms joka toisi kivan lisän kautta ajaessa jolloin lähtöpaikalla olisi vaikutusta. Ei ainakaan näillä mene vielä ennakkoon.
Pitäisi olla parempaa ja ennen kaikkea realistisempaa se tien kuluminen. Se Armstrong ajanut ek:n moneen kertaan ja sen mukaisesti lisätty kulumaa eli se muodostuu realistisen ajolinjan mukaisesti. En usko ihan yhden auton jälkeen tulee puhdasta uraa ja näin oiekasskin elämässä että tie puhdistuu koko ajan jopa 20 auton jälkeen (ja sehän voi johtua grafiikoistakin jos on näkyvät renkaanjäljet on poistettu, tai ei ollut tuossa early buildissa mukana vielä tmv)

DR2.0 taas tie kuluma lisättiin mutkissa myös "keskelle" eikä seuraa yhtään ajolinjaa esim. Australia ja Puola jossa melkeinpä pahinta ajaa isoimmalla kulumalla koska se ei ole yhtään ajolinjan mukaan vaan tien keskiosassa vain korkea "harja".
 
image.png


Onko tämä kuva oikeasta elämästä vai EA WRC:stä?
Kertonee kaiken tarpeellisen grafiikoiden tasosta...

Tiet täysin tasaisia, asfaltilla auto liikkuu kuin juna raiteilla ja autoista on näemmä unohtunut jousitus (ainakin asfaltilla). Eiköhän tätäkin tule pelattua ihan kohtuullisesti, mutta odotukset oli paljon korkeammalla :facepalm:
 
image.png


Onko tämä kuva oikeasta elämästä vai EA WRC:stä?
Kertonee kaiken tarpeellisen grafiikoiden tasosta...

Tiet täysin tasaisia, asfaltilla auto liikkuu kuin juna raiteilla ja autoista on näemmä unohtunut jousitus (ainakin asfaltilla). Eiköhän tätäkin tule pelattua ihan kohtuullisesti, mutta odotukset oli paljon korkeammalla :facepalm:
Tarkoitatko kallistuksia sadevedelle?

Eikö asvalttitiet tai mitkä tahansa tiet tehdä mahdollisimman tasaisiksi kuin vain mahdollista jotta ne ovat turvallisia siviilikäyttöön. Ralliautoissa on kuitenkin paljon ajettavuutta parantavia seikkoja että ne menee pompuissa paremmin kuin perusautot.

Jousitus autoissa on siksi että autot eivät heiluisi ylimääräistä. Jousitus absorboi epätasaisuudet ja kun autoon kohdistuu isompia voimia asvaltilla kuten jarrutus niin keula painuu alaspäin, ja kaasuttaessa keula nousee (jos auton jousitussäätö on pehmeämmät niin se tekee tätä kallistelua enemmän ja/tai nopeammin).
Sivusuuntaiseen kallistelun säätöön(vähentämiseen) on kallistuksen vakaajat. Jos nämä on liian pehmeät niin jos on hyvin paljon pitoa niin autot nousisi kahdelle renkaalle (ei hyvä).

Asvaltti säädöissä jousituksen toiminta-alue on lyhyempi.
- sora+lumi Rally 1 hybrideissä jousitus 270mm max nykyisin
- asvaltilla kenties n. 100mm luokkaa koska sen enempää ei tarvita(saadaan auto alemmas) ja yleisesti jouset tuplasti jäykemmät(vs sora+lumi) koska niin paljon enemmän mekaanista pitoa tulee tiestä ja renkaista(semi-slicksit) ja nämä vaikuttaa siten että autot ei paljon kallistele. Kallistuksenvakaajat myös paljon jäykemmät koska sivuttaisvoimat ovat suurempia johtuen pidon määrästä.
 
Viimeksi muokattu:
Tarkoitatko kallistuksia sadevedelle?

Eikö asvalttitiet tai mitkä tahansa tiet tehdä mahdollisimman tasaisiksi kuin vain mahdollista jotta ne ovat turvallisia siviilikäyttöön. Ralliautoissa on kuitenkin paljon ajettavuutta parantavia seikkoja että ne menee pompuissa paremmin kuin perusautot.

En vaan sitä että tiet ovat kuin olisi tehty päivää aikaisemmin. Ei mitään epätasaisuuksia, pieniä kuoppia tai pomppuja saati mitään pieniä korkeusvaihteluita. Tiet tasaisempia kuin uudet moottoriradat :facepalm: Käy katsomassa video uudestaan ja kiinnitä huomiota kuinka luonnottoman näköisiä ja oloisia ne on.

Ja se jousitus. Autoissa ei näy mitenkään se paino. Jos wrc autolla jarruttaa esim. 150kmh vauhdista maksimit niin ei se auto vain nojaa eteenpäin vain pari milliä

e. muokkasit viestiä niin vastataan lisäykselle. Juu tuo auton käyttäyminen vastaa jotenkin jos perus henkilöautolla ajettaisiin max 60kmh, ei sitä miten oikeassa elämässä ajetaan rallia wrc autoilla
e2. vertaapa jousitusta oikeaan elämään . Se jousitus todellakin painuu ja auton massa liikkuu jo pelkästään nostamalla kaasua
e3. yritäpä etsiä asfalttipätkiltä jousituksen sivuttaista liikettä pelissä...
 
Viimeksi muokattu:
No noista videoista me ei tiedetä mitkä on auton säädöt. Ovatko yhtään realistiset

Jos ne on maksimijäykät niin vähemmän ne autot kallistelee.

Kun nyt katsoin tuota Japani ek ajoa auton takaa niin kyllä se keula painuu alaspäin arviolta sanoisin 30-50mm. Ja jos lyöt autoon pehmeimmät damping ja spring rate säädöt niin saat kyllä sellaisen Oliver Solberg pomppukepin että keula vatkaa koko ajan 100mm ylös/alas.

Ja mä en oikein tiedä mitä perus siiviiliautoja ajat koska nehän vasta pehmeitä ovat jotta mukavuus on hyvä ja voivat olla pehmeämpiä koska vauhdit ja kiihdytykset ovat maltillisia (kuten 30-120km/h Suomessa). Vauhtien lisääntyessä auton säädön tulee olla jäykempi kuten se on joissain urheiluautoissa joissa urheilullinen alusta tarkoittaa jäykempää.

Teiden yleinen kunto riippuu monest asiasta. Ylläpidosta, onko lämmöt sellaisia että on riski routavaurioihin.
Japanissa uskoisin että on hyvät tiet ja kun siellä kisattiin ensi kertaa viime vuonna taas jälleen mutta asvaltilla niin saattoivat vetää tiet ihan uusiksi. Ja sitten ajettiin Virossa ja kyllähän sielläkin sorateitä hoidetaan, tiekarhu jyrää tasaiseksi jos on tullut kelirikon aikana hirveät kuopat, tai ne aurataan tasaisiksi ralleihin ja sitten sitä vain ehtii käyttää muutamat siviilit ja nuotitusajot ennen kisoja (ja kisojen jälkeen aurataan pois ralliautojen jättämät syvät urat jotta siviiliautot voi käyttää teitä turvallisesti).
Ja pelissä voi olla mallinnettuna se yksi 30km ek tai kaksi n. 15km ek:ta niin valitut ek:t voivat olla niitä parempikuntoisia ihan sattumalta.
 
Viimeksi muokattu:
En vaan sitä että tiet ovat kuin olisi tehty päivää aikaisemmin. Ei mitään epätasaisuuksia, pieniä kuoppia tai pomppuja saati mitään pieniä korkeusvaihteluita. Tiet tasaisempia kuin uudet moottoriradat :facepalm: Käy katsomassa video uudestaan ja kiinnitä huomiota kuinka luonnottoman näköisiä ja oloisia ne on.

Jopa Ruotsissa asfaltti pysyy pitempää parempi kuntoisena, vaikkei siellä kovin paljoa lämpösempi keli ole kuin täällä pohjola Suomessa ja keskieuroopassa vielä paremmassa kunnossa ja tasasempia päällystetyt ajotiet.
 
Jopa Ruotsissa asfaltti pysyy pitempää parempi kuntoisena, vaikkei siellä kovin paljoa lämpösempi keli ole kuin täällä pohjola Suomessa ja keskieuroopassa vielä paremmassa kunnossa ja tasasempia päällystetyt ajotiet.

Noo, en nyt tarkoittanut että siellä pitäisi olla jalkapallon kokoisia kuoppia niinkuin suomessa :D Mutta lähinnä sitä että se tie ei ole sellaista luotisuoraa lähes millintarkkuudella. Eihän tollaiset paremmat tiet perusautolla nopeusrajoituksien mukaan ajaessa tunnu yhtään epätasaiselta mutta se ei ole sama juttu kuin vauhtia lisätään 100kmh lisää ja jäykkä alusta jolloin pienetkin epätasaisuudet alkaa täristämään

No noista videoista me ei tiedetä mitkä on auton säädöt. Ovatko yhtään realistiset

Jos ne on maksimijäykät niin vähemmän ne autot kallistelee.

Kun nyt katsoin tuota Japani ek ajoa auton takaa niin kyllä se keula painuu alaspäin arviolta sanoisin 30-50mm. Ja jos lyöt autoon pehmeimmät damping ja spring rate säädöt niin saat kyllä sellaisen Oliver Solberg pomppukepin että keula vatkaa koko ajan 100mm ylös/alas.

Ja mä en oikein tiedä mitä perus siiviiliautoja ajat koska nehän vasta pehmeitä ovat jotta mukavuus on hyvä ja voivat olla pehmeämpiä koska vauhdit ja kiihdytykset ovat maltillisia (kuten 30-120km/h Suomessa). Vauhtien lisääntyessä auton säädön tulee olla jäykempi kuten se on joissain urheiluautoissa joissa urheilullinen alusta tarkoittaa jäykempää.

Teiden yleinen kunto riippuu monest asiasta. Ylläpidosta, onko lämmöt seelaisia että tulee routavaurioita.
Japanissa uskoisen että on hyvät tiet ja kun siellä kisattiin ensi kertaan viime vuonna niin saatoivat vetää tiet ihan uusiksi.
Ja pelissä voi olla mallinnettuna se yksi 30km ek tai kaksi 15km tietä niin voi olla valitut ek:t ovat niitä parempikuntoisia.

No ainakaan realistinen tuo tie+auto kombo ei ole.

Tottakai, mutta se kyyti ei ole silloin mitään silkinpehmeää.

Se kyyti on pehmeää kuin s-mersun takapenkillä, mutta jousitus niin jäykkä ettei auton kori liiku yhtään kovissakaan jarrutuksissa...

Ne tiet ei silti ole luotisuoria ilman parin sentin korkeusvaihteluita satojen metrien matkalla...

Anyway, jätän tämän asian tähän. Omasta mielestä paljon parannusta vrt dr2.0, mutta sitten nämä muutama juttu on kyllä aivan naurettavalla tasolla...
 
En kyllä parin videon perusteella lähtis arcade/ simua arvailemaan. Joku sorapätkä näytti oikein hyvältä. Toivottavasti tulee hyvä simu, niitä kun ei liiemmin ole.
 
Näyttää joka videossa aina vaan surkeammalta. Tiet on todella tasaisia vailla mitään koloja ja uria ja autot menee raiteilla vaikka alustana on mikä tahansa :facepalm:
 
Tää on kyllä aina yhtä hauskaa kun mainosvideoiden perusteella arvaillaan miltä joku simulaattori tai peli ylipäätään tuntuu, ja lyödään lopullisia steitmenttejä kiveen.
 
Onko tällä ek:lla uria tai koloja? Jos tiessä ei vain ole niitä niin joidenkin mielestä niitä pitäisi lisätä koska ei ole realistista jos ei ole jotain kymmenten vuosien reikiä koska soratie. Ei ne nyt ajele mitään kinttupolkuja tai metsäteitä pitkin.



Suomea ei olla vielä nähty mutta voi hyvinkin olla tällaista (kuten on Rally Estonia joka vain entistä tasaisempaa koska siellä on kait vielä vähemmän korkeuseroja kuin Suomessa).
Ja DR2.0 Ouninpohja on aivan helvetin paljon pomppuisempi kuin se RBR versio jos se nyt on realistisempi eli onko rbr ouninpohja epärealistinen kun se ei ole yhtä pomppuinen kuin DR2.0: n versio. Omasta mielestä rbr ounipohja realisitsempi koska ne tiet ei ole pomppuisia ja hypyt ei heitä niin korkealla kuin dr2.0:ssa (dr2.0 vedettiin överiksi kun se oli flying finland-dlc niin piti olla lkait ilmalentoa koko ajan).
 
Viimeksi muokattu:
Onko tällä ek:lla uria tai koloja? Jos tiessä ei ole niitä niin joidenkin mielestä niitä pitäisi lisätä koska ei ole realistista jos ei jotain kymmenten vuosien reikiä koska soratie.


Näyttää ihan rallilta, kun on kalteevuksia, tie ei ole tasainen ja auto elää kokoajan tien mukaan.

Jostain syystä samaa ei ole näkynyt EA WRC materiaalissa. Mikä on iso huolen aihe, kun nuo kuitenkin näkee Dirt Rallyjen kuvamateriaalissa.
 
Edelleen me ei tiedetä autojen säädöistä millä ajettu noilla videoilla. Säädöt vaikuttaa auton kallisteluun ja Armstrong lyönyt vain jotkin itselle sopivat säädöt jotka sattuu olemaan hyvin jäykät koska sillä saa parhaimman/sopivimman ohjausvasteen itselle (ja kenties parhaimpien aikojen tekemiseen liian jäykät säädöt).

Laitat ne Oliver Solberg säädöt eli helvetin pehmeät niin alkaa keinumaan, mutta ei ole välttämättä parempi/nopeampi.

Viro = tasaista, tasaisempaa kuin Suomi koska pienemmät korkeuserot teillä, hyvin hoidetut soratiet
Japani = tasaista koska hyvin rakennetut tiet.
Ruotsi = tasaista koska hyvä tiepohja ja hyvin hoidetut, ja lumi+jää nyt vain tekee pinnasta entistä tasaisempaa.

Pitäisi nähdä kuvaa siitä kun tiessä on noin 100 auton jättämät urat että meneekö epätasaisemmaksi

edit: tai onko vielä se stability manager assist päällä ajettu?
 
Viimeksi muokattu:
Huolestuttaa kans ja samaa mieltä Ac3wayn kanssa. Onneks ea playllä tätäkin saa koittaa ja plussalla jos ei 5t riitä.
 
Edelleen me ei tiedetä autojen säädöistä millä ajettu noilla videoilla. Säädöt vaikuttaa auton kallisteluun ja Armstrong lyönyt vain jotkin itselle sopivat säädöt jotka sattuu olemaan hyvin jäykät koska sillä saa parhaimman/sopivimman ohjausvasteen itselle.
Armstronginhan pitäis myydä tätä ja sen gamepalyn tekijätiimin.. eli pitäis sit tehdä kaikkensa et näyttäis parhaalta.

Edition. Toivon että tää on vaa tehty ns kaikille että näyttäis mahd arcadelta ja myy siksi.
 
Viimeksi muokattu:
Armstronginhan pitäis myydä tätä ja sen gamepalyn tekijätiimin.. eli pitäis sit tehdä kaikkensa et näyttäis parhaalta.

Edition. Toivon että tää on vaa tehty ns kaikille että näyttäis mahd arcadelta ja myy siksi.
No aikasemmissa videoissa ihan selkeästi se ajo oli tehty padilla kun oli niin kulmikasta, mutta silti näyttivät Armstrongia ajamassa ratin kanssa niissä. Kiireellä tehneet näitä videoita kait kun aika alkaa loppua.

Nyt katson tuota viimesintä videota 0.25 nopeudella niin näkee paremmin tien muodot ja auton kallistelun
 
Viimeksi muokattu:
Tärkeintä kuitenkin, varsinkin konsoleilla, että ohjaamosta pyörii hyvin. Ihan sama onko grafiikat ultraa vai ei, pyöriminen tärkeintä minkä myötä sitten ajettavuus hyötyy yms.

Takakamera nyt on hirveää tuubaa muutenkin.
 
Kehittäjien haastattelua viikon takaa, pelin eri osa-alueista. Ei ehkä älyttömästi uutta infoa, mutta hyvä haastis.




Vertailussa pelin pätkä japanista versus tie mistä mallinnettu, aika jees.

 
Joo, voi hyvinkin olla.

Tiet on kyllä tasasempia ja nopeempia kun DR 2:ssa, mikä on varmaan realismin kannalta oikea ratkaisu. Tiedä sitten miten viihdyttävyyden.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 622
Viestejä
4 493 875
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
NiuNau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom