Pari tuntia jauhoin ennen töihin lähtöä.
Peliin oli helppo ja luonnollisen tuntuinen hypätä DR2.0 jälkeen. Otin tietysti heti Rally1-luokan auton kokeiluun js Suomen rallin. Autossa tuntuu olevan ihan järkyttävä määrä pitoa, ja äärirajat tuntuvat löytyvän helpommin kuin edeltäjässä. Ojat ovat syviä ja yllättävän anteeksiantavia, mutta leikataanhan tuolla 1:1 puolellakin aika rajusti toisinaan. Hybrid-yksikkö tuo kiihdytyksiin ison boostin joka tuntuu aluksi oudolta, mutta sitä oppii moduloimaan helposti.
Näissä Rally1-autoissa tuntuu olevan todella isot joustot ja hyvät alustat verrattuna R5-autoihin edeltäjässä, pitää vielä tarkastella WRC2-autoja tässä pelissä. Painonsiirto ei tunnu olevan niin havaittava, auto menee enemmän kiskoilla kuin edeltäjässä.
Grafiikat PS5:llä varsin keskinkertaiset, mutta minulle se on pienessä roolissa. Vähemmän tässä on sitä ärsyttävää sumua kuin edeltäjässä.
Testit jatkuu. Ihan hyvillä mielin otan tämän vastaan. Kovaa ajaminen ja ultimaattisten rajojen löytäminen on edelleen todella vaikeaa, siitä minä pidän
Muistakaa, että pohjimmiltaan kyse on hauskanpidosta tämä
videopelin kanssa. Sitä tämä ainakin minulle tarjoaa, kovaa kisailua leaderboardeissa ja kavereiden kesken klubeissa!
Edit: Setuppina siis PS5 ja T300+Playseat Challenge