- Liittynyt
- 24.09.2017
- Viestejä
- 21
No nyt oli argumentti nii paha, ettei enempää mitään..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Sehän se on codien suola ollut ja joskus jos ovat viitsineet panostaa karttoihin ja muuhun toiminnallisuuteen, niin ovat olleet parhaimmillaan hyvinkin hauskoja pelejä. Tämä ei kuitenkaan taida yltää kovin korkealle edes omiensa joukossa ainakaan noiden viimeisimpien arvostelujen perusteella.Itse olen tähän mennessä jättänyt codit kokeilematta kun kaikki aina haukkuneet 12v lasten räiskintäpeleiksi mutta nyt lankesin hankkimaan ja tämähän on oikeasti ihan hauskaa.
Eihän tämä varsinaisesti mikään taitopeli ole, mutta mukava vaihtoehto vaikka kynärille kun voi kerrankin vain painaa W+M1 pohjaan ja jättää turhan miettimisen muihin peleihin.
Itse olen tähän mennessä jättänyt codit kokeilematta kun kaikki aina haukkuneet 12v lasten räiskintäpeleiksi mutta nyt lankesin hankkimaan ja tämähän on oikeasti ihan hauskaa.
Eihän tämä varsinaisesti mikään taitopeli ole, mutta mukava vaihtoehto vaikka kynärille kun voi kerrankin vain painaa W+M1 pohjaan ja jättää turhan miettimisen muihin peleihin.
Kyllä siinä sellainen on jos kehittäjiltä kysytään, mutta koskaan se ei ole codeissa toiminut. Ongelmaa pahentaa osaltaanse, että jos luo partyn kavereista, laitetaan koko porukka aina samaan tiimiin ja vastapuolen random-pelaajien lahtaus voi alkaa.Eikö tässä tosiaan ole mitään ranking-järjestelmää joka edes auttavasti laittaisi uusia pelaajia uusien kanssa yms? Se on kyllä aika iso miinus.
Kyllä jo cod nelosessa pysty pistää napin pohjaan Ak, m4, mp5 ja 74u jne. Ei tässä uudessa pysty kauas ampumaan nappipohjassa.
Mikä siinä cod4 remake(vai remastered) meni vikaan? Ilmeisesti jotain lootboxeja oli ainakin lisätty.
Juuri näin. Karttasuunnitteluhan näissä uusissa codeissa eniten kusee. Porukkaa spawnaa pitkin kenttää, eikä koskaan ole tavallaan rauhallista hetkeä, kun vihuja voi tulla sieltäkin mistä olet ne juuri hetkeä aiemmin putsannut. Sellaista tunteetonta pew-pew-juoksentelua tämä on verrattuna jopa niihin sarjan parempiin edustajiin.Karttasuunnittelu ja muu mennyt tosin huonompaan suuntaan sillä edelleen pelaisin mieluummin COD2:sta kuin tätä WW2:sta jos haluaisin WW2-CODia. COD4 oli kyllä aikanaan (imo) oman genrensä huippua toisin kuin nämä nykycodit jotka häviävät selkeästi kilpailijoilleen.
PC puolella ainakin se että fov säätö olematon, fps rajattu 90fps, serverit toimi todella huonosti, kaiken kruunas se kun lootista sai(jos tuuri kävi) täysin uusia aseita joita peliin myöhemmin lisättiin, vaikka luvattiin cosmetic only.Mikä siinä cod4 remake(vai remastered) meni vikaan? Ilmeisesti jotain lootboxeja oli ainakin lisätty.
Kaiken kruunas se kun lootista sai(jos tuuri kävi) täysin uusia aseita joita peliin myöhemmin lisättiin, vaikka luvattiin cosmetic only.
Eiköhän COD myy jo pelkällä nimellään niin paljon, että saamme nauttia adhd-hipasta vielä pitkälle tulevaisuuteen.Olkoot kuka mitä mieltä hyvänsä ni minun mielestä Sledgehammer on pilannut COD-sarjan viimeisetkin rippeet. Infinity Ward ei mennyt aivan liiallisuuksiin ennen MW2. MW3 oli jo vähän huti ja Infinite Warware veti maton COD-sarjan alta lopullisesti. WWII lyö viimeisiä nauloja arkkuun että sen pituinen se.
Xboxille hommasin, ja ihan leppoisaa mättöähän tämä. Ei tarvitse miettiä niin paljon strategiaa, ja matsiin pääsee nopeasti sisään ja ulos.
BF1 viimeksi oli testissä, ja siinä ärsytti kuoleman jälkeen siirtymä takaisin rintamalle. Aina uudestaan ja uudestaan. CoDissa on koko ajan toiminnan ytimessä.
Eipä BF1 tarvi paljoo odottaa toimintaa jos pelaa esim team deathmatch war pigeon pelimuotoa.
Perkit on korvattu silläEpäselvää myös, mikä tuo basic training homma on.
Youtuben Worth A Byu -kanavan Mack on vähän eri mieltä tämän hyvyydestä:
Sanoin puolipakolla ja tarkoitin sillä sitä, että se on ainoa tapa saada hoidettavaksi tehtäviä, joista saa XP:tä ja sen keräys taas on pakollista jos aikoo edetä pelissä ja avata mitään kamoja. Toki edetä voi ilman niitäkin, mutta se on hitaampaa.Miten niin pakottaa lataamaan? En ole mielestäni kertaakaan ollut sielä pelin pakottamana ja ainakin itselläni meni aikamoinen tovi kun eka kertaa sinne menin. Allekirjoitan kyllä ton turhuuden pl. 1v1, joka ainakin streameistä katsottuna vaikuttaa helvetin hauskalta. Itse en ole tosin kokeillut
Totta ja tämä johtuu siitä, ettei pelissä ole kirjaimellisesti minkäänlaista balansointia, pikemminkin juuri päinvastoin kun samaan partyyn kuuluvat pääsevät järjestään alistamaan yksinäisiä aloittelijoita. Balansoinnin kanssa tämä voisi olla ihan hauskaa, vaikka mapit ja muu toiminnallisuus kehnoa onkin.Multiplayerissä tuli turpaan niin pahasti että ei oikein motivoinut kauheesti.
Totta ja tämä johtuu siitä, ettei pelissä ole kirjaimellisesti minkäänlaista balansointia, pikemminkin juuri päinvastoin kun samaan partyyn kuuluvat pääsevät järjestään alistamaan yksinäisiä aloittelijoita. Balansoinnin kanssa tämä voisi olla ihan hauskaa, vaikka mapit ja muu toiminnallisuus kehnoa onkin.
Ei kukaan ole sellaista väittänytkään. Tässä pelissä se menee pikemminkin niin, että enemmän pelanneet saavat merkittävää etua ja jos on kavereita samassa partyssä, etu vain kertautuu. Ja sama jatkuu jos on nopeampi kone ja yhteys.Kaverin kanssa tätä tullu pelattua.Ihan mukavaa mättöä ja vaihtelua bäfään. Ja ihan kohtuudella peleissä pärjänny vaikka ikääkin on jo lähemmäs 50 v. Et ei ne jonnet aina vanhoja vie
Redditissä konsensus on, että nämäkin ovat kaikki vain lupauksia hiljaisuutta pitäviltä ahneilta kehittäjiltä.Thanks everyone for your continued support. It’s been a whirlwind since launch. We’re seeing millions of fans play every day. However, we also know we’ve had issues, there’s frustration. We recognize that and we hear you.
Our highest priority is to deliver the best online experience possible. We’re not there yet, and we won’t rest until we are.
Our entire team is working around the clock, and we would like to share our current status update:
Online Connectivity – While our previous Game Update which released early Friday solved several critical needs, unfortunately it also had an adverse effect on server performance. As a result, we moved to P2P (listen) servers. Overall, the game is stable, however we know that P2P brings things like Host Migrations and other issues that make for inconsistent gameplay experiences. Our objective to return to dedicated servers is our highest priority.
Dedicated Servers – This weekend we rolled out various test solutions in limited markets in order to fully analyze real-world conditions without risking disruption. This level of data and diagnostics is helping us work toward a permanent solution as quickly as possible. We’ve begun to test dedicated servers today in the US. We’ll watch this test closely, and once we analyze the results we’ll look to expand.
Game Disconnects From Server - After much testing, our engineering teams identified the root cause of this issue, which can also result in lost stats and post match lobby freezes. Later tonight, we plan to deploy a patch across both consoles worldwide. We’ll monitor the results, and keep everyone updated.
Headquarters – As we focus on the return to dedicated servers as our highest priority, we will continue to utilize a solo-HQ experience. Players can still invite friends, which we encourage everyone to try. But we get it, HQ is best enjoyed with a thriving, fully populated social community interacting together. So hang in there while we address the most pressing concerns first.
We also want to reinforce our commitment to PC fans. We have the next PC Title Update ready to go, but we believe we need to work through the issues noted above first – many of which also affect PC players. For this reason, we’ll wait a bit longer before deploying the patch to the PC in order to ensure everything is the way it needs to be first.
As always, we want to keep the dialogue flowing with the Call of Duty community. We have our eyes and ears open for all of your feedback – please continue sharing it with us at @SHGames on Twitter, Facebook and on the official Call of Duty: WWII Reddit as well as with Activision Support on Twitter and the support website.
This is only the beginning, so thank you for playing. We won’t rest until we resolve everything we can for the community.
Tätähän se juuri on ollut alusta lähtien ja pahenee vaan koko ajan. Joku kourallinen neutraaleja pelejä sattunut kohdalle, muuten on 100% vitutusta ja turhautumista.Toki sitten kun sattuu vastustajan tiimiin joku 3 sellasta ja omassa tiimissä ekaa kertaa FPS-pelejä pelaavia niin silloin vituttaa.
Niin, tämä auttaa jos kaikki seuraavista ehdoista täyttyvät:Itse teen useasti niin, että jos sattuu kohdalle joku yksi tai kaksi pelaajaa vastustajan tiimissä, jotka dominoivat omia flänkkäämällä niin otan omaksi tehtäväkseni hoitaa nämä pois päiviltä. Koska osaan ampua (25 vuotta fps-pelejä kummasti auttaa) niin yleensä näillä raukoilla ei ole mitään sanomista minulle, jotenka varmistan oman tiimin selustan ja yleensäkkin sitten koitan olla siellä mistä nämä herrat yrittävät tulla. Sama juttu jos joku vastustajan tiimissä oleva tarkka-ampuja lahtaa mun tiimiä niin vaihdan itse tarkka-ampujan rooliin ja hoitelen pois päiviltä nämä.
Tämä on useasti auttanut paljon.
Itse olen pitänyt pelistä. Ainoa veetutuksen aihe on, että hyvin moni pelaa Team Deathmatchia pelimuodosta riippumatta. Eli ei mennä ottamaan lippuja vaan keskitytään vaan toisten ammuskeluun. Pelin varsinainen tehtävä ei kiinnosta pätkääkään kunhan vaan saa enemmän tappoja.