Call of Duty: WWII [Sledgehammer Games]

Betaa pääsee jo pelaamaan. Vaikuttaa hyvältä muutaman matsin jälkeen :)
 
Ihan ok tuo beta, mitään wauta tuo ei suusta saanut lipsauttamaan. Hiiri tuntuu oudon tahmealta ja laahaa hiukan perässä. Mutta WAR pelimuoto on ihan hauska, kypsyy tosin vihujen istumiseen ja tiimin saamattomuuteen kohtuullisen nopeasti.
 
Aika päätöntä menoa. En ole Codeihin koskenut aikoihin ja en varmaan tähänkään. Kartat olemattoman pieniä ja kaikki vaan juoksee ees taas. Tosiaan hiiri ei tuntunut hyvältä.
 
Beta ylitti odotukseni, tosin odotukset olivat hyvin matalla. Häiritsee vaan se lavasteiden tunne joka tulee pelatessa liekö se tahallista?
 
Käytännössä ekaa kertaa pääsin testaamaan CoD:in nettipeliä ykkösen jälkeen, ja kyllä meinaa olla minun makuuni liian vilkasta tiimipeliksi. :D Tähän asti testaamistani vain War on pelimuotona jollain tasolla kiinnostava, mutta jokin siinäkin tuntuu mättävän.
 
Testasin betaa eikä napannut sitten yhtään, aikasemmin olen tykännyt siis modern warfare 2 aikoihin ja sitä aiemmat, nyt vaan jotenkin jä tyhjä fiilis. tuntuu jotenkin copy/paste touhulta eli ei tarjonnut mitään uutta no ehkä jotkut tykkää sitten näistä tai jotain omalta osalta tuon voi ehkä vuosien jälkeen ostaa.
 
Ei tätä kyllä erityisen laadukkaaksi voi kehua. Koodi on kaikkine ongelmineen samaa copypastea mitä codit ovat olleet jo 10v ja sama juttu grafiikan osalta. Ja vaikka beta on aina beta, niin silti ihmetyttää miten valikkologiikkakin on saatu tässä keksittyä uudestaan ihan päin persettä, nimim. harvoin sitä joutuu pelistä asetusvalikon kautta poistumaan.

Aseissa tuntuu olevan rekyyliä, kun kudit menevät mihin sattuu, mutta se tuntuu koskevan vain omia aseita. Ilmeisesti myöhemmin aukeaa taas ne perinteiset run and gun -perkit, joilla tähtäin pysyy paikoillaan vaikka mitä tekisi? Ainakin killcameissa se näyttää menevän juuri niin.

Joku 30€ voisi olla maksimi mitä tästä viitsii maksaa ja sekin vain siksi, kun ei ole muutakaan vastaavaa hetkellisen viihteen räiskintää tarjolla. En kyllä ymmärrä miten sama peli voidaan julkaista vuodesta toiseen täydellä hinnalla ja silti se heilahtaa myyntitilastojen ykköseksi. 6kk päästä sillä ei ole enää pelaajia, mutta ei väliä, kun sitten aletaan lämmittelemään taas uutta skinipakettia. Maailma on koko ajan enemmän rikki.
 
CDKeys.com:sta lähtis reilulla 37€:lla.

Jospa huomenna kerkeisin testata BETA:aa.
 
Viimeksi muokattu:
Ei kyllä täälläkään aiheuttanut suurta ihastusta. Aikamoista ADHD-hippaa on taas tulossa. Kentät on pieniä ja kuin "kulisseja", liikaa rekvisiittaa liian pienessä tilassa. Graafikoiltaan aikamoinen pettymys, tuo copy/paste edellisistä taitaa pitää paikkansa. Kai tuota hetken pelailee paremman puutteessa.
 
Ei tätä kyllä erityisen laadukkaaksi voi kehua. Koodi on kaikkine ongelmineen samaa copypastea mitä codit ovat olleet jo 10v ja sama juttu grafiikan osalta. Ja vaikka beta on aina beta, niin silti ihmetyttää miten valikkologiikkakin on saatu tässä keksittyä uudestaan ihan päin persettä, nimim. harvoin sitä joutuu pelistä asetusvalikon kautta poistumaan.

Aseissa tuntuu olevan rekyyliä, kun kudit menevät mihin sattuu, mutta se tuntuu koskevan vain omia aseita. Ilmeisesti myöhemmin aukeaa taas ne perinteiset run and gun -perkit, joilla tähtäin pysyy paikoillaan vaikka mitä tekisi? Ainakin killcameissa se näyttää menevän juuri niin.

Joku 30€ voisi olla maksimi mitä tästä viitsii maksaa ja sekin vain siksi, kun ei ole muutakaan vastaavaa hetkellisen viihteen räiskintää tarjolla. En kyllä ymmärrä miten sama peli voidaan julkaista vuodesta toiseen täydellä hinnalla ja silti se heilahtaa myyntitilastojen ykköseksi. 6kk päästä sillä ei ole enää pelaajia, mutta ei väliä, kun sitten aletaan lämmittelemään taas uutta skinipakettia. Maailma on koko ajan enemmän rikki.

Aika pitkälti samat tuntemukset. Betan aloittaessa kehuvat käyttäneensä tähän 3 vuotta mutta vaikea ymmärtää miten ja mihin, kun ei tämä tunnu edistyneen mitenkään vanhoista. Aika samaahan tuo oli kuin aikanaan jo WaW/MW1 olivat mutta huonolla tavalla.* Sitten kun miettii taas miten esim. Battlefield on vaikka teknisesti edistynyt tuona aikana (ottamatta kantaa tykkääkö siitä tai ei). Ja tuo valikkologiikka tosiaan oli kummallinen, peli tuntui tarpeettoman monimutkaiselta suhteessa sen sisältöön ja esim. tuo Exit-napin etsintä oli "hauskaa".

Rekyylistä huomasin tismalleen saman homman, oma ase tuntui karkaavan kokonaan käsistä (ensimmäistä kertaa ikinä CoDeissa) ja killcameissa vihuilla ei ollut rekyyliä ollenkaan. Muutenkin aseet tuntuivat jotenkin aiempaa heikommilta pl. tuo Commonwelth tai mikä liekään snipu. Tiedä sitten johtuiko se oman aseen epätarkkuudesta vai onko damagea oikeasti laskettu aiemmista. Muutenkin CoDien tyypillinen sulavuus oli mielestäni poissa, en tiedä sitten johtuiko Betasta vai onko "ominaisuus".

Jotenkin tästä jäi semmoinen 20-30€ Indie-peli vaikutelma ensimmäisellä kokeilulla. Ei vaan mitenkään tuntunut 60€ AAA-peliltä.

*EDIT: Eli siis tykkäsin aikanaan WaWista ja MW1:stä kyllä mutta kyllä näin 10v myöhemmin pitäisi olla hieman erilaista jo tuon menon.
 
Viimeksi muokattu:
Eli siis tykkäsin aikanaan WaWista ja MW1:stä kyllä mutta kyllä näin 10v myöhemmin pitäisi olla hieman erilaista jo tuon menon.
Sama täällä ja lisätään listaan myös eka blops. Mutta kun ei, samat äänet, grafiikat ja pelimoottori vuodesta toiseen, sillä erolla että pelattavuus on huonompi ja bugeja tulee lisää. Tähän ei eläin pysty.

Eipä silti, en minäkään enempää panostaisi, jos tuotto pysyy tapissa tälläkin tavalla.
 
Ihan samaa codia kuin aina ennenkin. Ja mielestäni grafiikat ja eritoten värimaailma/kontrasti oli ihan valjua, todella hailakan näköinen kuva kun vertaa esim. BF1.
 
Pystykö tässä muuten enää ampumaan edes seinistä läpi kuten noissa vanhoissa pystyi? Itse en ainakaan huomannut tuollaista. Toisekseen onkohan tällä pelillä jotenkin identiteettikriisi, kun välillä ei tunnu olevan varma siitä onko kyseessä WW1 vai WW2 peli. Miksi tässä on esim. MG15 ja Lewis Gun aseina? Ja eikö peleihin oikeasti pääse yli tuota 12 henkeä (toisaalta tuon ymmärtää kun huomioi kartat)? Eikös ennen ollut tyyliin 24-32 yleisempi?
 
Viimeksi muokattu:
Pystykö tässä muuten enää ampumaan edes seinistä läpi kuten noissa vanhoissa pystyi? Itse en ainakaan huomannut tuollaista. Toisekseen onko tällä pelillä jotenkin identiteettikriisi, kun välillä ei tunnu olevan varma siitä onko kyseessä WW1 vai WW2 peli. Miksi tässä on esim. MG15 ja Lewis Gun aseina? Ja eikö peleihin oikeasti pääse yli tuota 12 henkeä (toisaalta tuon ymmärtää kun huomioi kartat)? Eikös ennen ollut tyyliin 24-32 yleisempi?
Ei näissä ole seinien läpi pysynyt ampumaan parhaimmilaankaan kuin tietyissä kohdissa. Tässä ei taida onnistua lainkaan.

Pelaajamäärä ei näillä kartoilla voi olla yhtään isompi, eikä codeissa ole ollut muutenkaan. Ja koska pelaajia on ylipäätään niin rajallisesti, ei tähän tarvitse odottaa parannusta, koska matchmaking (joka siis tarkoittaa vain serverin täyttämistä, mielellään mahdollisimman epätasaisilla tiimeillä).
 
Ekat testit äsken ja ampuminen tuntui ihan hauskalta ja napakalta.

Ongelma on vaan että siinäpä ne kehut olikin. Kaikki vaan tuntuu taas kerran varman päälle otetulta, copy/paste- julkaisulta.
Ei uusia ideoita, innovaatioita ja vanhan moottorin ja pelien päälle on vain luotu ww2-skinit. Pienissä helvetin labyrinteissä juostaan taas kuin viimeistä päivää. Eihän ww2-peliin tietysti voi hirveästi
mielikuvitustjuttuja kehittää, mutta halusin nähdä isompia mappeja, brutaalia tankkiijyristelyä, irtoavia raajoja, pelihahmo voisi esim jalkaan osuessaan nilkuttaa,
kaatua alas ja vielä ampua vaikka toisella kädellä ynm. Toiminta voisi olla asteen rauhallisempaa ja siinä voisi rampauttaa vihollista eri kohtiin osumalla esim.

En ole mikään pelisuunnittelija, mutta niin paljon hauskoja juttuja voisi olla mukana ihan nopeastikin ajatellessa.
Osahan näistäkin jo nähtiin WaW:issa, ja tällä kokeilulla se WaW on edelleen ww2-pelien kunkku. Ja Cod: UO myös siellä kärjessä.

Tiedän, irtoraajat ja muut jutut vaatisi uutta moottoria (ehkä) tai rankkoja muokkauksia, mutta riskejä eikä haasteita ei oteta koska peli myynee näinkin aivan helvetisti. Sääli.
Jos zombie- mode osoittautuu hauskaksi (noista pitänyt kuin hullu puurosta aiemmin), voisihan tämän max 30e:llä hommata. Ehkä, pitää nähdä kuitenkin valmiin pelin
arviot. Ei oikein nyt hurraa-huutoja vielä aiheuttanut.
 
Pystyy ampumaan ainakin osasta esteitä lävitse, välillä tuntuu että liiankin hyvin. Koitin äsken tuolla Ocat softalla nauhoittaa Average Fps:ää, ainakin huomattavasti pienemmät lukemat tullee kuin BF1ssä, Average Fps oli 85 vs 50, resona 1440p, max asetukset. Kuitenkin mielestäni BF1 on näyttävämmän näköinen, toki tämä on vasta Beta-versio.
 
Ei näissä ole seinien läpi pysynyt ampumaan parhaimmilaankaan kuin tietyissä kohdissa. Tässä ei taida onnistua lainkaan.

Pelaajamäärä ei näillä kartoilla voi olla yhtään isompi, eikä codeissa ole ollut muutenkaan. Ja koska pelaajia on ylipäätään niin rajallisesti, ei tähän tarvitse odottaa parannusta, koska matchmaking (joka siis tarkoittaa vain serverin täyttämistä, mielellään mahdollisimman epätasaisilla tiimeillä).

En siis tosiaan muista miten nykyään, mutta kyllä ainakin siis MW1 aikaan servut olivat mielestäni enimmäkseen jotain tuon 24 ja 32 pelaajan paikkeilta (12v12 tai 16v16). Tosin silloin kartatkin olivat huomattavasti isompia ja avoimempia kuin nämä nykyiset pikkuputkitunnelit. Nuo isommat pelaajamäärät muutenkin tasoittivat pelejä, kun sen yhden kovan pelaajan osapanos jäi massassa pienemmäksi. Nyt varmaan 2 kovaa pelaajaa riittää voittamaan 6v6 TDM:n tai minkä tahansa muun.

Oisivat voineet laittaa tähän vaikka noita isoja karttoja ja tankkeja, kuten WaWissa niin olisi saanut edes jotain eroa aiempiin CoDeihin. Älyttömiä putkijuoksuja nämä uudet mutta ilmeisesti jotkut tykkäävät, kun kohtaamisia ja tappoja saa väkisinkin eikä varsinaista "taktiikkaa" pysty olemaan toisin kuin vanhoissa CoDeissa (tai muissa FPS-peleissä).

Kyllä itse ainakin tämän myötä jatkan BF1:n ja RO2/RS1/RS2 pelaamista. Kuten jotkut muutkin niin ehkä Zombeja varten voin harkita alelaarista hankkimista (alle 20€).
 
Nyt ei kyllä tullut sitä cod fiilistä mikä irtosi kauan kauan aikaa sitten. Tietty vettäkin on joessa virrannut aikas paljon ja aikakin kultaa muistot. Vasta pari tuntia peliä takana ja se kohellus tulee päällimmäisenä mieleen, itse ei välillä osu mihinkään mutta vastapeluri tuntuu osuvan melkein mistä tahansa.

Joku mainitsi että peliin on käytetty 3vuotta ja hyvin voi yhtyä mielipiteeseen että mihin on aika käytetty, flipperin peluuseen?

Beetta on tietysti beetta, mutta 60€ on ihan liikaa tästä.
 
Ei vakuuttanut. Tunnin kokeilin ja poistoon meni :tdown:. Viimeisin codi jota on tosissaan tullut pelattua on cod2 ja luultavasti viimeiseksi jääkin.
 
Onx tua tosiaan niin paska, ettei kannata ees pistää latautumaan?
Kyllä minun mielestäni kannattaa kokeilla kun se kerran ilmaiseksi onnistuu, mutta ei kuitenkaan kannata odottaa yhtään mitään, niin ei sitten ehkä petykään kovin pahasti. Sitä samaa tämä on kuin aina ennenkin, kirjaimellisesti.
 
Onx tua tosiaan niin paska, ettei kannata ees pistää latautumaan?

Kokeile pois, ei se ole kuin 14gigaa.
Hajuton ja mauton tekelehän se on, mutta saat ainakin ilmaiseksi muodostaa oman fiiliksen.
Reilun tunnin pelattuani muistin taas kuinka hyvä Battlefield 1 onkaan tähän "sotapeliin" verattuna (700h mittarissa).

Joku mainitsi että pelatessa tuli kumman "indie"-pelin fiilikset. Samat ajatukset, ainakin nuo beta-mapit tutnui kumman halvalla kyhäilyiltä, ja en tiedä oikein mikä sen aiheuttaa. Ehkä sataan kertaan nähty mappisuunnittelu, hailea värimaailma ja vanhentunut grafiikka. Ja pelifirmalla itsellään on pokkaa kehua, miten peli on työstetty toimimaan sujuvasti 4k- tilassakin.

MIkäs ihme se on, kun mennään samalla vanhalla pelimoottorilla.
 
Onko se joku helvetin sääntö nykyään, ettei Cod-nettipelit voi sisältää takapihaa isompia mappeja?
Peli menisi pahasti epätasapainoon, jos kentät ovat avoimia.
Joku mainitsi että pelatessa tuli kumman "indie"-pelin fiilikset. Samat ajatukset, ainakin nuo beta-mapit tutnui kumman halvalla kyhäilyiltä, ja en tiedä oikein mikä sen aiheuttaa. Ehkä sataan kertaan nähty mappisuunnittelu, hailea värimaailma
Pelissä oli omasta mielestäni melko kirkkaat värit, vertaa vaikka Modern Warfare -peleihin.
 
Ei huhhuh. Alla Levelcapin mietteitä. Kehuu grafiikoita, karttojen yksityiskohtia ja pelin sulavuutta. :D

 
Eiköhän tuostakin lopullinen versio ole sulava ellei nyt vielä vakuuta.

BO3 beta säikäytti kun tuntui röpelöiseltä ja hiiren tuntuma oli huono, lopullinen versio oli sukkela kuin Esson baarin kolikkopeli vanhaan hyvään aikaan.

Pitääpä vkl testata tätä, jos muut asiat on varjoja entisistä hyvistä CoDeista niin toivottavasti edes sulavuuden / tuntuman saavat kuntoon.
 
Jotenkin ootti sitä ns. cod2 uudistettuna mutta taitaa mennä aivan liian cs temposeksi peliksi.
En tiedä miten Counter-Strikea voi kuvailla kovin nopeatempoiseksi peliksi. Pelissä ei synnytä uudelleen, health ei palaudu itsestään ja varusteet ostetaan erän alussa omilla varoilla. Räiskintäpeleissä hitaudessa taakse taitavat jäädä vain sotasimulaatiot kuten ARMA.
Ei näissä ole seinien läpi pysynyt ampumaan parhaimmilaankaan kuin tietyissä kohdissa. Tässä ei taida onnistua lainkaan.
Pelissä pystyy ampumaan seinän läpi. Mukana on Full Metal Jacket -lisäosa, joka parantaa luodin läpäisykykyä.
Minun käsitykseni on, että Modern Warfaren jälkeen pelisarjan peleissä voi ampua läpi "ohuemmista" materiaaleista, mukaan lukien tavalliset seinät.
 
Että tehtiin uus vanha COD vanhoilla kermoilla. Ei todellakaan jatkoon.
Sledgehammer ei oo vielä saanut ulos ensimmäistäkään CODia mikä olisi ollut alleviivattuna Hyvä.
MW ja MW2 lajinsa viimeiset hyvät.

Tätä betaa kokeillessa täytyy kysyä itseltä moneen kertaan että mitä hyvää tässä piti olla? En meinaan keksi itse yhtään mitään.
 
Vihdoinkin sain kokeiltua tämän. Peli tuntui kuin 10 vuoden takaa. Käytännössä ei mitään uutta ja BETA tuntuu lähinnä Blops 1:n DLC:lta. Graafisesti peli on sitä samaa CoD:ia siten Blops 1:n. Tekisi mieli ostaa tämän Blops 1:n ikävän täyttämiseksi, mutta en kuitenkaan usko että tätä tulisi pelattua yli 10h.

Onneksi Siege on olemassa jolla saan pahimmat MP FPS-fixit. :)
 
Ei huhhuh. Alla Levelcapin mietteitä. Kehuu grafiikoita, karttojen yksityiskohtia ja pelin sulavuutta. :D


Levelcap on myynyt sielunsa jo aikoja sitten. Sen jorinat ovat kuin Nokian rengastestit, maksettua paskaa.

Btw. En ymmärrä miten tuossakin pätkässä näyttää siltä ettei aseissa ole rekyyliä lainkaan, vaikka kuinka räimitään liipasin pohjassa (siis muissa kohdissa kuin levelcapin normikuvioissa, eli snipun kanssa kämppimisessä). Minulla ainakin tähtäin vetelee pitkin ruutua ja luodit lentävät mihin sattuu.
 
Sama koodipohja, samat haxor-työkalut, eli näyttää ihan hyvin löytyvän porukkaa aimbottien kanssa. 5min tdm-matsissa 90/2 statsit ovat aika kovat, mutta mikäs siinä on räiskiessä, kun ei tartte kuin lipasta vaihtaa. VMP! :D

Edit.
Ei helkutti, eihän tästä tule mitään, kun joka toisessa pelissä on joku aimbot-pelle. Lupaa tosi hyvää julkaisuversion kannalta, kun ottaa huomioon miten hyvin ovat saaneet haxorit kuriin aiemmin sarjassa.
 
Viimeksi muokattu:
Noh, tämä beta on ilmainen joten ihmiset käyttää huoletta aimbotteja. Toivon mukaan olisi julkaisussa vähemmän. Sama juttu ue4 engine tai unity enginen pelien kanssa.

Toi War moodi on kyllä hyvä. Siinä eliminoituu codin ärsyttävin asia, eli vihollisten spawnaaminen taakse tai spawn loukku, jossa premade viholliset surutta käyttää spawneja hyväkseen. Eli kummallakin on tietyt spawn pointit ja niiden lähellekkään ei voi mennä, ilman että henki lähtee automaattisesti. Sillan rakennus on vain ärsyttävä, kun kaikki sniputtaa.

Tässä on dedicated serverit ja pyörivät 60 hertsin taajuudella molempiin suuntiin. Ilmankos ampuminen onkin huimasti sujuvampaa kuin mitä esimerkiksi pubg;ssä jossa ampuminen ja liikkuminen on syöpääkin pahempaa.
 
Olisi mukavaa kokeilla tätä, mutta ei edes käynnisty koko peli :facepalm:
 
Tunnin verran tuli kokeiltua mutta aivan jäätävää adhd paskaahan tää on :( Noh säästyypähän muutama euronen :bored:
 
Peli menisi pahasti epätasapainoon, jos kentät ovat avoimia.

Miten niin? Jo 2003 oli isoja mappeja codeissa, nimenomaan UO- lisärissä. Dice pystyy siihen, onko Codin muka niin vaikea etsiä uusia tyylejä. Mutta jos perustat tuon kommentin tähän E-sport kohkaukseen
mitä codeissa on pakko olla näköjään nykyään, niin siinä tapauksessa kyllä. Jos moottori ei vaihdu ikinä, sitten se on näin.

LevelCapGaming on yksi näistä herroista, jotka juoksee isojen pelifirmojen tapahtumissa kutsuttuna ja arvioinnin puoli tuntuu usein olevan kallellaan niihin, jotka lystejä kustantaa.
 
Noh, tämä beta on ilmainen joten ihmiset käyttää huoletta aimbotteja. Toivon mukaan olisi julkaisussa vähemmän. Sama juttu ue4 engine tai unity enginen pelien kanssa.
Niin, paitsi että kaikissa codeissa tilanne on ollut se, että aimbotteja tulee ja menee mielinmäärin, kun pelin oma tekniikka on ikivanhaa, jonka vuoksi samat haxit toimivat hyvin pienillä muutoksilla (tai pahimmillaan suoraan) ja tekijöiden estotoimet ovat käytännössä olemattomia.

Tässä on dedicated serverit ja pyörivät 60 hertsin taajuudella molempiin suuntiin. Ilmankos ampuminen onkin huimasti sujuvampaa kuin mitä esimerkiksi pubg;ssä jossa ampuminen ja liikkuminen on syöpääkin pahempaa.

Sujuvuudesta voidaan olla montaa mieltä, kun mikään ei ole mennyt eteenpäin codien kohdalla viimeiseen 10 vuoteen. Ongelmat paljastuvat ihan jo pelkästään killcamia katsomalla.

Ja siis hybrid-paskettahan tämäkin cod käyttää, eli ei todellakaan ole varmaan että pääset dedicated serverille ja sekään ei ole varmaa että vaikka pääsisitkin, niin onko sillä kapasiteettia pyörittää peliä kunnolla.

On myös ihan turha sanoa että beta on beta, kun lopullinen tuote on ihan varmasti samaa kamaa. Näin se on ollut codien osalta aina, enkä usko että tänä vuonna mikään olisi paremmin, kun lähtökohdatkin ovat tällaiset kuin ne nyt ovat.

On surullista joutua toteamaan tällaista, kun niin kovasti haluaisin saada uutta pelattavaa toimivan codin muodossa. Jostain syystä johtoporras ei vaan tajua mitä pitäisi tehdä, jotta pelillä olisi muutakin arvoa kuin pelkkä nimen historia.
 
Viimeksi muokattu:
Edellinen pelaamani COD on BLOPS2 ja tämä tuntui tismalleen samalta, paitsi teemana WW2. Ei siis mitään uutta tai hienoa - samaa vanhaa refleksihippaa.
Minulla on varisnkin ekaa (mutta aika reilusti jälkimmäistäkin) blopsia takana useampi sata tuntia ja väitän, että tämä on kaikessa mahdollisessa mielessä huonompi kuin kumpikaan niistä. Varsinkin ykkönen oli pelkkää kultaa codien sarjassa (ekan modern warfaren kanssa).
 
Tunnin verran tuli kokeiltua mutta aivan jäätävää adhd paskaahan tää on :( Noh säästyypähän muutama euronen :bored:
ADHD-paskassa ei sinäänsä olisi mitään vikaa, jos se vain olisi toteutettu laadukkaasti.

Tämä ei kuitenkaan betan perusteella tule yltämään kuin "korkeintaan välttävä kopio edellisestä kopiosta" -kategoriaan, jolla ei pitkälle pötkitä.

Ja voi perse näitä aimbotteja, nyt niitä on kutakuinkin jokaisessa matsissa. Vissiin jotain lauantai-illan huumaa menossa oikein urakalla. Ja tekijöitä kiinnostaa kuin kilo paskaa.
 
Miten niin? Jo 2003 oli isoja mappeja codeissa, nimenomaan UO- lisärissä.
Vain PC:llä julkaistu ensimmäinen Call of Duty on täysin eri peli kuin sarja Modern Warfaresta eteenpäin. Alkuperäinen muistutti aikansa suosittuja PC-ammuntapelejä eikä mukana ollut edes palautuvaa elinvoimaa.
 
Sama sakki piipittää vuodesta toiseen tämän paskapelisarjan puutteista, mutta ei omaa edes sitä hyppystä älykkyyttä ja selkärankaa, jotta tajuaisi jättää ostamatta tätä paskaa. "mutq mutku ei oo niinq muutakaan pelattavaa" KYS :rolleyes:
 
Sama sakki piipittää vuodesta toiseen tämän paskapelisarjan puutteista, mutta ei omaa edes sitä hyppystä älykkyyttä ja selkärankaa, jotta tajuaisi jättää ostamatta tätä paskaa. "mutq mutku ei oo niinq muutakaan pelattavaa" KYS :rolleyes:

Onneks tätä saa vapaasti kokeilla tämän viikonlopun ni välttyy pettymyksiltä :smoke:
 
Sama sakki piipittää vuodesta toiseen tämän paskapelisarjan puutteista, mutta ei omaa edes sitä hyppystä älykkyyttä ja selkärankaa, jotta tajuaisi jättää ostamatta tätä paskaa. "mutq mutku ei oo niinq muutakaan pelattavaa" KYS :rolleyes:
Onneksi te "älykkäät" kuitenkin osaatte ja jaksatte pyyteettömästi muistuttaa muita paremmuudestanne ketjussa, jonka aihe ei selvästi kiinnosta itseänne lainkaan.
 
Odotukset oli liiankin korkealla ww2 teeman takia. Beta on aina beta, mutta 5h pelailu riitti päätökseen jättää tämä tekele kauppaan.
 
Sama sakki piipittää vuodesta toiseen tämän paskapelisarjan puutteista, mutta ei omaa edes sitä hyppystä älykkyyttä ja selkärankaa, jotta tajuaisi jättää ostamatta tätä paskaa. "mutq mutku ei oo niinq muutakaan pelattavaa" KYS :rolleyes:
Jätetäänpäs turhat trollailut ja provoilut väliin.
 
Olihan se nopeella testillä kaameeta labyrinttihippaa mitä nämä nyt olleet. Liian sokkeloisia karttoja, tulee sellasia 5kulman risteyksiä jatkuvasti ja tuurilla liikaa osuutta asiaan. Enempi tosiaan kaipais sellasta, olikos se nyt MW vai MW2 sniperkarttaa sekaan jossa laajoja aukeita. No ehkä niitäkin vielä tulee.

Fps seilaa railakkaasti ja näytti tosi suttuselta, kuin olis jotain matalaa resoa skaalattu ylöspäin. Nämä menee pakosti betan piikkiin, tuollaiseksi se ei tu jäämään.

Menee varmaankin kaikesta huolimatta ostoon, jos vaikka alkais vähäsen maistua lopullinen versio. Kuitenkin teema piristi ja hyppelystä, roboteista ja avaruuslabroista on päästy eroon. Eipä tässä muutakaan ole kiikarissa uuden Super Marion (!) ja 4 co-op Sea of Thievesin lisäks.
 
Sama sakki piipittää vuodesta toiseen tämän paskapelisarjan puutteista, mutta ei omaa edes sitä hyppystä älykkyyttä ja selkärankaa, jotta tajuaisi jättää ostamatta tätä paskaa. "mutq mutku ei oo niinq muutakaan pelattavaa" KYS :rolleyes:
Viimeisin ostamani CODi oli blops2 (2012) ja sekin vain pelkästään Zombieiden takia. Yhtään sekuntia en pelannut normi-MP, en kertaakaan edes kokeillut MP.

Viimeisin ostamani Buttlefield oli 3 (2011), jota pelasin 1kk verran MP.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 236
Viestejä
4 549 536
Jäsenet
74 947
Uusin jäsen
Wilmeri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom