Call of Duty: WWII [Sledgehammer Games]

Toi on kyllä niin totta, oli pelimuoto mikä tahansa niin jengi pelaa TDM:ää.
Tuossa kuvassa näkyy myös tuo TDM:ään kannustava pisteidenlaskukin, vaikka Captures/Defeats on joukkueen paras, niin sijoitus on vasta kolmas. Eikös tuo pitäis oikeuttaa ykköspaikkaan?!
Näin se juuri menee. Parasta tiimipeliä irtoaisi aivan varmasti, jos noita lukuja ei koskaan näytettäisi muille kuin pelaajalle itselleen. Pisteiden pitäisi merkitä, ei k/d-pippelin. Mutta tosiaan kun se objektiven pelaamisesta saatava pisteytyskin on ihan päin aunusta, niin eipä ole ihmekään ettei porukkaa kiinnosta.

Tämän saman huomasi selvästi Bad Company 2:n alphassa/betassakin, josta nuo statistiikat puuttuivat yhdessä vaiheessa. Porukka uskalsi ihan eri tavalla syöksyä tilanteisiin, kun ei tarvinnut miettiä sitä tappotilastoa snipun kanssa jossakin takametsän turvassa. Sitten kun ne palautettiin, niin niitä ärsyttäviä röllipukuja ja muita urpoja alkoi vipeltämään ihan eri tahtiin siellä taustalla. K/D-statistiikan listaaminen ja tuijottaminen tappaa hauskuuden ja tekee pelaajista helposti ylimielisiä.

Pelasin muuten War-pelimoodia äsken ekaa kertaa ja siinä noita k/d-tilastoja ei näytetä. Veikkaan, että ne kuitenkin lasketaan kokonaistilastoihin ihan samalla tavalla, joten ei sillä vielä kuuhun mennä. Periaatteessa ihan hauska pelimuoto, mutta jo ensimmäisellä kerralla kävi selväksi, että se toistaa itseään aika nopeasti.

Edit.
Tämän videon mukaan war-moden tapahtumat eivät vaikuta k/d-tilastoon ja se on loistava asia jos se vain pitää paikkansa. Kommentti noin kohdassa 3:30.
 
Viimeksi muokattu:
Näin se juuri menee. Parasta tiimipeliä irtoaisi aivan varmasti, jos noita lukuja ei koskaan näytettäisi muille kuin pelaajalle itselleen. Pisteiden pitäisi merkitä, ei k/d-pippelin. Mutta tosiaan kun se objektiven pelaamisesta saatava pisteytyskin on ihan päin aunusta, niin eipä ole ihmekään ettei porukkaa kiinnosta.

Tämän saman huomasi selvästi Bad Company 2:n alphassa/betassakin, josta nuo statistiikat puuttuivat yhdessä vaiheessa. Porukka uskalsi ihan eri tavalla syöksyä tilanteisiin, kun ei tarvinnut miettiä sitä tappotilastoa snipun kanssa jossakin takametsän turvassa. Sitten kun ne palautettiin, niin niitä ärsyttäviä röllipukuja ja muita urpoja alkoi vipeltämään ihan eri tahtiin siellä taustalla. K/D-statistiikan listaaminen ja tuijottaminen tappaa hauskuuden ja tekee pelaajista helposti ylimielisiä.

Pelasin muuten War-pelimoodia äsken ekaa kertaa ja siinä noita k/d-tilastoja ei näytetä. Veikkaan, että ne kuitenkin lasketaan kokonaistilastoihin ihan samalla tavalla, joten ei sillä vielä kuuhun mennä. Periaatteessa ihan hauska pelimuoto, mutta jo ensimmäisellä kerralla kävi selväksi, että se toistaa itseään aika nopeasti.

Edit.
Tämän videon mukaan war-moden tapahtumat eivät vaikuta k/d-tilastoon ja se on loistava asia jos se vain pitää paikkansa. Kommentti noin kohdassa 3:30.

Pitää paikkansa, eli ei vaikuta K/D:hen
 
TDM on oma KD ratio ollut mun mielestä aina, muut pelimuodot ei siihen vaikuta. Ja oliko jossain statseissa vielä joku yhteenveto KD kaikista pelimuodoista.
 
TDM on oma KD ratio ollut mun mielestä aina, muut pelimuodot ei siihen vaikuta. Ja oliko jossain statseissa vielä joku yhteenveto KD kaikista pelimuodoista.
Kyllä siellä sotilaan tiedoissa on isolla mainittu myös kokonais-k/d, johon on aina vaikuttanut kaikki pelatut pelit muodosta huolimatta.

Tuo war-mode näyttää kuitenkin olevan poikkeus ja hyvä niin. Tosin niin paljon siellä on edelleen snipuja, jotka eivät objektivesta välitä, että ei taida monikaan tätä tietää.
 
Täytyy kyllä sanoa että itsellänikin toi KD:n tuijottelu on mennyt liiallisuuksiin.

Btw puuttukos muuten CoD2:sta kokonaan toi K/D? Tai siis ei ainakaan mihkään tilastoihin jäänyt.
 
Mw2:sta eteenpäin se on tuohon menny. Taino olihan Cod4 aikaan jo tilastot yms, mutta jotenkin tuntui, että niiden olemassaolosta kukaan ei juuri jaksanut välittää. Tietokoneella oli tietysti modtoolit niin vanillaa en ainakaan itse modien mukaantulon myötä jaksanut edes koskea.

Kyllä siellä sotilaan tiedoissa on isolla mainittu myös kokonais-k/d, johon on aina vaikuttanut kaikki pelatut pelit muodosta huolimatta.

Tuo war-mode näyttää kuitenkin olevan poikkeus ja hyvä niin. Tosin niin paljon siellä on edelleen snipuja, jotka eivät objektivesta välitä, että ei taida monikaan tätä tietää.

Niin ainut on sitten, että tehtävät viimeistään ajavat tuohon, että porukka juoksee pelkkien tappojen perässä ja vähät välittää tehtävästä. Tiettyyn pisteeseen asti objektit tulee tehtyä puolivahingissa, jonka jälkeen peli muuttuu puhtaaksi tdm:ksi.
 
Ei mitään vihjailuja missään ole ollut, että mitä se Season Pass sisältää? Mappeja tuohon tarvisi ainakin lisää. Tulispa remasteroidut World at War mapit noin niinku esimerkiksi. Turha toivo, mutta kun samoissa teemoissa mennään niin kävisi kyllä.
 
Kellään muulla ollut ongelmia tuon NAT typen kanssa? Itsellä näyttää oma vain strictiä vaikka trigger ja avoin portti asetettu UDP 3074 nettiboxin asetuksista. Kuitenkin tuli tuo peli ostettua sitä varten, että pääsisi kaverien kanssa zombia hakkaamaan, niin ottaahan tuo lievästi sanottuna kuuppaan kun ei voi edes partyyn liittyä.
 
Pelkään, että tälle pelille käy niin että kun lisäosia joskus tulee (mappeja toivottavasti) niin peliin on jo kyllästytty. Jos nyt räimin näitä yhdeksää mappia (vai monta niitä on?) kyllästymisen saakka, ei ne uudetkaan enää jaksa houkuttaa tullessaan. Harmi. Miksei niitä mappeja olisi voinut launchissa olla "hieman" enemmän.
 
Täytyy myöntää, että War-modea on ihan hauska pelata. Siitä puuttuu se liiallinen TDM-öyhötys ja sitä pelaavat pääosin haluavat kuitenkin voittaa ne tehtävät jollakin tavalla ja kun k/d ei tässä merkkaa mitään, niin menokin on selvästi vapautuneempaa. Pari tuntia meni tuossa ihan huomaamatta ilman ahdistusta. :D

Harmi vaan kun niitä mappeja on niin mahdottoman vähän (koko pelissä, mutta varsinkin War-modessa).
 
Jotain outoa näissä servuissa on. Äsken kävin edellistä codia koittamassa ja 40 tapon matsi tuli kivuttomasti ja osui ja kudit napsahti niinku pitikin.

Tässä WW":ssa sitten vaikka pre-aimaa nurkkaan ku tietää vihun tulevan, niin ei mitään jakoja saada semmosestakaan tappoa.
 
Jotain outoa näissä servuissa on. Äsken kävin edellistä codia koittamassa ja 40 tapon matsi tuli kivuttomasti ja osui ja kudit napsahti niinku pitikin.

Tässä WW":ssa sitten vaikka pre-aimaa nurkkaan ku tietää vihun tulevan, niin ei mitään jakoja saada semmosestakaan tappoa.
Joo ei jakoakaan pysyä edes plussalla peleissä ku hävii 90% 1v1 tilanteista.
 
Joo ei jakoakaan pysyä edes plussalla peleissä ku hävii 90% 1v1 tilanteista.
Jos ongelma koskee kaikkia tasapuolisesti, ei tuo matematiikka oikein toimi, kun joku ne matsit kuitenkin aina voittaa. Eipä silti, onhan tässä ihan helveteisti niitä tilanteita joissa killcam näyttää tilanteen täysin eri tavalla kuin miten sen itse näki. Oikeastaan kaikki suorat kohtaamiset ovat sellaisia, eli varmat tapot irtoavat lähinnä jos pääsee yllättämään vihollisen kulman takaa tai selästä ja silloinkin pitäisi vielä osua.

Ja jos/kun vastapuolella on snipuja, niin killcamissa niiden one shot killit eivät käytännössä ikinä osu kohdalle, mutta silti porukkaa putoaa kuin lehtiä puista.
 
War pelimuoto on kyllä ihan hauskaa... Harmi vaan että noita mappeja on noin vähän. Tuon minäkin allekirjoitan että välillä peli kulkee ihmeellisen hyvin, ja välillä on kuin siirapissa juoksisi. Enkä nyt tarkoita pelkästään joukkueista syntyvää eroa, vaan että jotain outoa on kun välillä tuntuu että vihollinen kuolee tosi helposti ja välillä taas ei oikein millään. Mielestäni samaa vaivaa on ollut jo aiemmissakin Codeissa.
Toinen mikä häiritsee, on kun vihollinen ampuu tiili/betoniseinän läpi ja itse saa hittiä??? Eihän se nyt niin voi mennä... Puiset ovet/esteet nyt vielä ymmärrän. Monesti käynyt noin juuri noissa War-pelimuodon kasattavissa tiiliseinissä.
 
Kellään muulla viimeisimmän päivityksen jälkeen näytön virkistystaajuus päin persettä? Itse en voi enää valita kuin 100hz, vaikka näyttö tukee 144hz. Tämä päivityksen jälkeen. Ennen päivitystä ei ollut ongelmaa... Jos joku tietää ratkaisun, otan ilomielin vastaan.
 
Höh, nyt ei peli saa alkuvalikon jälkeen yhteyttä palvelimiin lainkaan. Jää vaan jumittamaan "Connecting to online services" -kohtaan ja jos odottaaa riittävän kauan, tulee virhekoodi 102526. Googlella löytyy kommentteja vastaavista tilanteista betasta lähtien. Korjausta ei tunnu olevan, siis muuta kuin testailla aina välillä uudestaan ja toivoa että toimisi.

Muilla samaa ongelmaa?

lOZ08wu.png


n85dyMG.png


Edit.
Pelin versio on 1.5.2123071.502.1-53

Edit2.
Ei toimi millään. Boottasin koneen, reitittimen, modeemin ja tarkistin pelitiedostot jne, mutta sama jatkuu. Tältä pohjalta väitän vian olevan palvelinpäässä ja luulisi sen siten koskevan laajempaakin joukkoa.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä peli muuten, mutta harmi vaan tuo julkaisija mikä haluaa lypsää kaikki rahat pois välittämättä itse pelistä hyvin vähän. Se että peli ei vieläkään toimi niin kuin pitää ja nuo ”coming soon” tilassa olevat ominaisuudet, Tripla A peli julkaistaan keskeneräisenä 50€ season passilla, ei hyvää päivää.
Sain onneksi myytyä pelin pois, ei vaan jaksa tukea tollasta kuraa ainakaan tässä vaiheessa.
 
Höh, nyt ei peli saa alkuvalikon jälkeen yhteyttä palvelimiin lainkaan. Jää vaan jumittamaan "Connecting to online services" -kohtaan ja jos odottaaa riittävän kauan, tulee virhekoodi 102526. Googlella löytyy kommentteja vastaavista tilanteista betasta lähtien. Korjausta ei tunnu olevan, siis muuta kuin testailla aina välillä uudestaan ja toivoa että toimisi.

Muilla samaa ongelmaa?

lOZ08wu.png


n85dyMG.png


Edit.
Pelin versio on 1.5.2123071.502.1-53

Edit2.
Ei toimi millään. Boottasin koneen, reitittimen, modeemin ja tarkistin pelitiedostot jne, mutta sama jatkuu. Tältä pohjalta väitän vian olevan palvelinpäässä ja luulisi sen siten koskevan laajempaakin joukkoa.

Tuotahan tuli alussa kun servut olivat täynnä. PC:llä tosin ei taida tuota ongelmaa olla. :|

Ite koittaisin iha piruuttani aukoa portteja tai poistaa ne, jos olet strict/moderatet aukonu.
 
Tuotahan tuli alussa kun servut olivat täynnä. PC:llä tosin ei taida tuota ongelmaa olla. :|

Ite koittaisin iha piruuttani aukoa portteja tai poistaa ne, jos olet strict/moderatet aukonu.
PC:llä pelailen, NAT-tyyppi on "open" ja kaikki tarvittava liikenne sallittu. Peli on toiminut alusta lähtien moitteetta, kunnes nyt tyssäsi.

Edit.
Ja sama näyttää jatkuvan tänäänkin.

Edit2.
Tämän perusteella en ole ihan yksin ongelman kanssa:
Call of Duty down? Current status and problems | Down Detector
 
Viimeksi muokattu:
Kellään muulla viimeisimmän päivityksen jälkeen näytön virkistystaajuus päin persettä? Itse en voi enää valita kuin 100hz, vaikka näyttö tukee 144hz. Tämä päivityksen jälkeen. Ennen päivitystä ei ollut ongelmaa... Jos joku tietää ratkaisun, otan ilomielin vastaan.

Lainaan itseäni. Menin manuaalisesti säätämään user_config.cfg:stä näytön virkistystaajuuden kohdalleen ja lukitsin ne "vain luku" - tilaan ja sitten otin steam cloudin pois päältä. Sain siis näin pelittämään.
 
Ihan hyvin tuolla on vielä pelaajia riittänyt ja peleihin pääsee liittymään nopeasti, mutta niinhän se aina näissä menee että vajaassa vuodessa koko peli on lähes kuollut. DLC-kartoilla yrittävät pitkittää elinkaarta, mutta eivät ahneuksissaan ymmärrä pitää pakettien hintoja järkevällä tasolla. Sen War-moden kun tästä löysin, niin ei ole tarvinnut muita pelitiloja edes harkita, mutta karttoja toivoisin lisää sinne puolelle (ja muutenkin).

Nyt kun vielä lähtisi koko peli tulille... :D
 
Nyt kun vielä lähtisi koko peli tulille... :D
Eipä toimi edelleenkään. Joka kerta pukkaa vaan jotain eri virhekoodia. Tsiisös mitä paskaa.

Edit.
Activisionin virallinen chatti ei ole käytettävissä, mutta joku "Ambassador-chat" sieltä löytyi.

Kerroin sinne kaikki faktat ja vastaus oli tylysti että kaikki Activisionin palvelut ovat vihreinä ja että virhekoodi viittaa yhteysvikaan Activisionin ja Steamin palvelinten välillä. Tuosta huomiosta huolimatta tukiheppu pyysi ottamaan porttiohjaukset pois ja kokeilemaan pelkällä uPnP:llä, niinkuin sillä nyt voisi olla mitään merkitystä jos vika on siellä palvelinten välillä. Ei sillä, etteikö vika voisi olla myös clientin ja palvelimen välissä, mutta tuskin toimiva kokonaisuus voi yhtäkkiä ilman muutoksia lakata toimimasta clientin päästä, joten edelleen osoitan syyttävää sormea sinne serveripäähän, oli se sitten Steam tai Activision.
 
Viimeksi muokattu:
Kuulin juttua, että kun eka connectaa nazizombiesiin, pääsee pelaamaan sitten multiplayeriä.
 
Kuulin juttua, että kun eka connectaa nazizombiesiin, pääsee pelaamaan sitten multiplayeriä.
Näin saman kommentin jossakin kun googlettelin apuja, mutta eipä toimi se nazizombies sen kummemmin. Peli ei vaan yksinkertaisesti saa yhteyttä mihinkään serveriin edes pelaajan profiilin noutamiseksi. Se olisikin simppelimpi ongelma ratkaistavaksi, jos tuo onnistuisi ja sen jälkeen ei pääsisi varsinaisiin peleihin, mutta kun ei tosiaan pääse edes sinne saakka. Huvittavaa tässä on, että täysin toimivasta tilanteesta päädyttiin tähän ilman mitään ennakkovaroituksia ja nyt on kaksi päivää ollut tällaista.

Joku päivitys tuli tuossa muutama tunti sitten ja toiveikkaasti ajattelin josko se olisi korjannut tilanteen, mutta ei. Päivitin epätoivoisena reitittimen firmiksenkin uudemmaksi, vaan eipä ollut siitä apua sen kummemmin.

Täytyy kokeilla vielä vaikka uudelleenasennusta, vaikka se tuskin auttaa mitään, koska sillä on käytännössä sama lopputulos kuin "verify game filesilla".

Edit.
Unohtui sanoa että testasin myös laittamalla koneen hetkellisesti reitittimen avoimelle DMZ-alueelle, jonka jälkeen voi viimeistään sanoa ettei reititin ole 100% varmasti estämässä liikennettä. Samaten kokeilin Windowsin palomuurin disablointia.

Edit2.
Kuten oletinkin, myöskään uudelleenasennuksella ei ollut mitään vaikutusta. Poistin verkkoasetuksista varmuuden vuoksi myös IPv6:n ja tyhjensin DNS-cachen, mutta tyhjiä arpoja olivat nämäkin. Alkavat keinot loppumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Steamin foorumille näyttää tulevan tasaiseen tahtiin ilmoituksia samasta ongelmasta, eli selvästikään en ole tilanteen kanssa yksin. Eivät vaan näytä kehittäjät ottavan tätä vakavasti, kun ei ongelma syystä tai toisesta koske kaikkia, joten saas nähdä kuinka kauan pitää kärvistellä.

Tässä oma avautumiseni aiheesta foorumilla:
Stuck at "Connecting online services" for several days, please help! :: Call of Duty: WWII - Multiplayer General Discussions

Lisäksi tuolla on aika paljon ilmoituksia jostakin "Error code 5" -boottiloopista. Laatukamaa kerrassaan. :D

Edit.
Jätin pelin päälle hetkeksi ja avasin sitten system infon, niin siellä oli tällainen ylläri:

j0ljKMJ.jpg


Yhteyttä serveriin ei irtoa sen paremmin kuin aiemminkaan ja seuraavan käynnistyksen jälkeen IP-tieto oli taas piilossa ja NAT type tyhjä.

Laittoi kuitenkin pohtimaan, että jos peli oikeasti yrittää ottaa yhteyttä tuollaiseen osoitteeseen, niin eipä ole ihmekään jos ei onnistu.
 
Viimeksi muokattu:
Steamin foorumille näyttää tulevan tasaiseen tahtiin ilmoituksia samasta ongelmasta, eli selvästikään en ole tilanteen kanssa yksin. Eivät vaan näytä kehittäjät ottavan tätä vakavasti, kun ei ongelma syystä tai toisesta koske kaikkia, joten saas nähdä kuinka kauan pitää kärvistellä.

Tässä oma avautumiseni aiheesta foorumilla:
Stuck at "Connecting online services" for several days, please help! :: Call of Duty: WWII - Multiplayer General Discussions

Lisäksi tuolla on aika paljon ilmoituksia jostakin "Error code 5" -boottiloopista. Laatukamaa kerrassaan. :D

Edit.
Jätin pelin päälle hetkeksi ja avasin sitten system infon, niin siellä oli tällainen ylläri:

j0ljKMJ.jpg


Yhteyttä serveriin ei irtoa sen paremmin kuin aiemminkaan ja seuraavan käynnistyksen jälkeen IP-tieto oli taas piilossa ja NAT type tyhjä.

Laittoi kuitenkin pohtimaan, että jos peli oikeasti yrittää ottaa yhteyttä tuollaiseen osoitteeseen, niin eipä ole ihmekään jos ei onnistu.

Tuli muuten sellainenkin mieleen että olisiko sun mahdollista testata toisella nettiyhteydellä, esim. puhelimen hotspotin kautta? Vaatii toki wlan-sovittimen koneesta...
 
Tuli muuten sellainenkin mieleen että olisiko sun mahdollista testata toisella nettiyhteydellä, esim. puhelimen hotspotin kautta? Vaatii toki wlan-sovittimen koneesta...
Sepä siinä, kun ei ole toista yhteyttä järjestettävissä tälle koneelle mitenkään ja vaikka olisikin, niin en voi ymmärtää miten toimiva kokoonpano ilman mitään muutoksia voisi lakata yhtäkkiä pelittämästä yhden pelin osalta.

Mutta eipä siinä, soppa sakenee -->
Unohdin pelin testausten jälkeen käyntiin ja kävin kaupassa. Kun tulin takaisin, niin siinä system infon External IP -kentässä oli mainittuna hienosti reitittimen ulkolaidan IP ja kappas, pelikin toimi normaalisti. Nyt en uskalla sammuttaa tätä ja testata uudestaan ennen kuin olen vähän aikaa purkanut angstia virtuaaliluodeilla. :D

Edit.
Jaa, eipäs nuolaistakaan ennen kuin tipahtaa. Vaikka se profiili serveriltä tuolla tavalla löytyikin ja pääsin käymään jopa HQ:ssa (jossa oli kaksi muuta Suomalaista pelaajaa liikkumattomana), niin peleihin ei kuitenkaan pääse ja kun sammutti pelin ja käynnisti uudestaan, niin sama paska jatkui taas alusta (tällä kerralla virhekoodilla 103294) ja External IP 0.255.0.255.

Edit2.
Kyllä tämä ongelma saattaa jollakin tavalla sittenkin liittyä reitittimeen. Testasin kytkemällä koneen reitittimen ohi suoraan kaapelimodeemiin ja peli lähti tulille. En keksi muuta selitystä tälle kuin että peliin on tullut silloin muutama päivä sitten joku päivitys, joka menee ristiin reitittimen toimintalogiikan kanssa. Tätä tukee sekin, että vastaavasta ongelmasta on useita raportteja muiltakin käyttäjiltä eri foorumeilla.

Activisionin "next level support" heitti innovatiivisesti korjausehdotukseksi että "boottaa kone ja reititin", ihan niinkuin en olisi näin tehnyt jo 50 kertaa aiemmin ja myös sanonut sen niille heti ensimmäisen viestin yhteydessä. Toivottavasti eivät maksa noille urpoille palkkaa tuosta arvailusta.
 
Viimeksi muokattu:
Repeileekö kuva muilla moninpelissä? Pelin pitäisi pyöriä täysillä asetuksilla ilman ongelmia mun koneella, mutta vaikka olen pudottanut asetuksia, niin kuva repeilee välillä tosi pahasti.
 
Repeileekö kuva muilla moninpelissä? Pelin pitäisi pyöriä täysillä asetuksilla ilman ongelmia mun koneella, mutta vaikka olen pudottanut asetuksia, niin kuva repeilee välillä tosi pahasti.
Tällä vanhalla nuhapumpulla pelailen edelleen ja hienosti toimii. Vähän olen toki täälläkin graafista herkuista karsinut, mutta ihan hyvin pyörii kuitenkin.

Btw. Eilen peli päätti ladata koko 12GB paketin uudestaan "päivityksenä", joka vähemmän yllättäen hieman häiritsi, kun se 30min latailu on aivan liikaa jotta innostus pelaamiseen kestäisi.
 
Tällä vanhalla nuhapumpulla pelailen edelleen ja hienosti toimii. Vähän olen toki täälläkin graafista herkuista karsinut, mutta ihan hyvin pyörii kuitenkin.

Btw. Eilen peli päätti ladata koko 12GB paketin uudestaan "päivityksenä", joka vähemmän yllättäen hieman häiritsi, kun se 30min latailu on aivan liikaa jotta innostus pelaamiseen kestäisi.

Nyt ongelma ratkesi. Laitoin "sync every frame"asetuksen päälle, ja nyt pyörii lähes täysillä grafiikka-asetuksilla.
 
Nyt ongelma ratkesi. Laitoin "sync every frame"asetuksen päälle, ja nyt pyörii lähes täysillä grafiikka-asetuksilla.
Tuo on sama asia kuin V-Sync. Sen kanssa ei kuva tietenkään repeile, mutta kaikenlaista muuta lieveilmiötä saattaa asetuksista ja laitteistosta riippuen ilmetä enemmän tai vähemmän. Mutta jos ei ole Gsynciä tukevaa monitoria (tai AMD:n näyttiksillä Freesynciä) ja kuva repeilee ihan hillittömästi, niin se on ainoa vaihtoehto.
 
Menin ostamaan tän pelin. Arvatkaa ihmettelenkö edelleen että kuka hemmetin idiootti on keksinyt nämä mapit. Ainoa hyvä kenttä on Carentan mutta kaikki muut on sellasta että tarvin neljä näyttöä ja niillä näkee neljään eri suuntaan. Kun ei vaan kerkeä ampumaan 2 sekunttiin 2-3 vihua jotka tulee eri suunnista. Vittu :rage:
 
Menin ostamaan tän pelin. Arvatkaa ihmettelenkö edelleen että kuka hemmetin idiootti on keksinyt nämä mapit. Ainoa hyvä kenttä on Carentan mutta kaikki muut on sellasta että tarvin neljä näyttöä ja niillä näkee neljään eri suuntaan. Kun ei vaan kerkeä ampumaan 2 sekunttiin 2-3 vihua jotka tulee eri suunnista. Vittu :rage:
Näinhän se on. Mapit ovat pieniä sokkeloita, joissa porukkaa spawnaa randomilla ihan mihin tahansa ja kaikki juoksevat ristiin rastiin.

Suosittelen vaihtamaan pelimuodoksi War-moden, niin ei vituta ihan niin paljoa. Siinä ei ole kuin kolme mappia, mutta ne on jokainen jaettu useampaan osaan, joten tavallaan mappeja on yhteensä 9.
 
Näinhän se on. Mapit ovat pieniä sokkeloita, joissa porukkaa spawnaa randomilla ihan mihin tahansa ja kaikki juoksevat ristiin rastiin.

Suosittelen vaihtamaan pelimuodoksi War-moden, niin ei vituta ihan niin paljoa. Siinä ei ole kuin kolme mappia, mutta ne on jokainen jaettu useampaan osaan, joten tavallaan mappeja on yhteensä 9.

Siellä ei tainnut sitten saada scorestreakkei ollenkaan..?
 
Siellä ei tainnut sitten saada scorestreakkei ollenkaan..?
Ei niin ja se on yksi ko. pelimuodon hyvistä puolista. Toinen on se, että K/D-ratiota lasketa lainkaan. Vielä kun poistaisivat sniput ja lisäisivät mappeja, niin se olisi aivan loistavaa menoa.
 
Muutoin ihan kelpo peli mutta saisivat laittaa ilmaisjakeluna edes läjän vanhoja karttoja päiviteltynä elleivät enää osaa niitä tehdä.

MW1, MW2, BO1, WaW kartat joululahjaksi pelaajille :hungry:
 
Muutoin ihan kelpo peli mutta saisivat laittaa ilmaisjakeluna edes läjän vanhoja karttoja päiviteltynä elleivät enää osaa niitä tehdä.

MW1, MW2, BO1, WaW kartat joululahjaksi pelaajille :hungry:

Tää.

Oikeastaan kaikki MW1 ja MW2 mapit kävis mulle. En pelais noita orkkismappei enää sit.
 
Muutoin ihan kelpo peli mutta saisivat laittaa ilmaisjakeluna edes läjän vanhoja karttoja päiviteltynä elleivät enää osaa niitä tehdä.

MW1, MW2, BO1, WaW kartat joululahjaksi pelaajille :hungry:
Ei todellakaan tule tapahtumaan. Ensinnäkään eivät ikipäivänä tekisi tällaista ilmaiseksi. Toisekseen siellä on varmasti taustalla kaikenlaista lisenssiongelmaa esteenä.
 
Ei todellakaan tule tapahtumaan. Ensinnäkään eivät ikipäivänä tekisi tällaista ilmaiseksi. Toisekseen siellä on varmasti taustalla kaikenlaista lisenssiongelmaa esteenä.

Näin varmasti on, voisin kyllä maksaakin hiukan jos saisi varmasti toimivia mappeja.

Nykyään taitaa olla tuo uusille pelaajille suunnattu kynnyksen madaltaminen tärkeämpää kuin hyvien mappien teko. Sokkelossa tuurilla enempi osaa niin kaikki vähäsen pärjäilee joskus.
 
Kiva juttu kun ovat muuttaneet vissiin pelissä jotain niin, että siellä on helkutisti porukkaa jotka juoksevat kahtasataa ja viuhtovat lapiolla. Näihin on hankala osua nopean liikkeen+lagin vuoksi. Tällaiset tappavat sen vähänkin tunnelman aika nopeasti.
 
Toiset tykkää äidistä ja toiset vihreestä. Kullakin mieltymyksensä. Ilmeisesti codi:lla on vahva kannattakuntansa, koska peli tahkoo vuodesta toiseen myyntiennätyksiä.
 
Toiset tykkää äidistä ja toiset vihreestä. Kullakin mieltymyksensä. Ilmeisesti codi:lla on vahva kannattakuntansa, koska peli tahkoo vuodesta toiseen myyntiennätyksiä.
Joo, ei siinä muuten mitään, mutta kun sarja ei ole uudistunut millään tavalla viimeiseen 10 vuoteen, vaan kehitys on mennyt pikemminkin taaksepäin, niin ei voi kuin ihmetellä noita myyntilukuja. Selvästi tällaiselle pelille olisi enemmänkin tilausta, mutta jostain syystä muut pelitalot eivät ole kiinnostuneet ottamaan osaa kilpailuun ja CODin tekijöitä taas ei kiinnosta tehdä parempaa, kun sama koodipohja uusilla skineillä myy kuin häkä. Maksimitulos minimipanostuksella ja silleen.

Battlefieldit laittavat pikkuisen kampoihin, mutta ne ovat kuitenkin pääosin niin erilaisia pelejä, että eivät ole ihan samoilla apajilla. Ainoastaan bäfän pienemmät CQB-mapit edustavat about samaa menoa kuin codit, mutta se ei paljon auta jos ne ovat siellä mappikierrossa "tylsien" conquest-samoilujen kanssa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 783
Viestejä
4 496 458
Jäsenet
74 292
Uusin jäsen
GeGGoZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom