- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 20 745
Näin se juuri menee. Parasta tiimipeliä irtoaisi aivan varmasti, jos noita lukuja ei koskaan näytettäisi muille kuin pelaajalle itselleen. Pisteiden pitäisi merkitä, ei k/d-pippelin. Mutta tosiaan kun se objektiven pelaamisesta saatava pisteytyskin on ihan päin aunusta, niin eipä ole ihmekään ettei porukkaa kiinnosta.Toi on kyllä niin totta, oli pelimuoto mikä tahansa niin jengi pelaa TDM:ää.
Tuossa kuvassa näkyy myös tuo TDM:ään kannustava pisteidenlaskukin, vaikka Captures/Defeats on joukkueen paras, niin sijoitus on vasta kolmas. Eikös tuo pitäis oikeuttaa ykköspaikkaan?!
Tämän saman huomasi selvästi Bad Company 2:n alphassa/betassakin, josta nuo statistiikat puuttuivat yhdessä vaiheessa. Porukka uskalsi ihan eri tavalla syöksyä tilanteisiin, kun ei tarvinnut miettiä sitä tappotilastoa snipun kanssa jossakin takametsän turvassa. Sitten kun ne palautettiin, niin niitä ärsyttäviä röllipukuja ja muita urpoja alkoi vipeltämään ihan eri tahtiin siellä taustalla. K/D-statistiikan listaaminen ja tuijottaminen tappaa hauskuuden ja tekee pelaajista helposti ylimielisiä.
Pelasin muuten War-pelimoodia äsken ekaa kertaa ja siinä noita k/d-tilastoja ei näytetä. Veikkaan, että ne kuitenkin lasketaan kokonaistilastoihin ihan samalla tavalla, joten ei sillä vielä kuuhun mennä. Periaatteessa ihan hauska pelimuoto, mutta jo ensimmäisellä kerralla kävi selväksi, että se toistaa itseään aika nopeasti.
Edit.
Tämän videon mukaan war-moden tapahtumat eivät vaikuta k/d-tilastoon ja se on loistava asia jos se vain pitää paikkansa. Kommentti noin kohdassa 3:30.
Viimeksi muokattu: