Call of Duty: WWII [Sledgehammer Games]

Viimeisin ostamani CODi oli blops2 (2012) ja sekin vain pelkästään Zombieiden takia. Yhtään sekuntia en pelannut normi-MP, en kertaakaan edes kokeillut MP.

Viimeisin ostamani Buttlefield oli 3 (2011), jota pelasin 1kk verran MP.

Vois kuvitella ettei fps pelaaminen juurikaan maistu, eikä kannata haaskata aikaa cod ketjuun.

Vai ootko löytänyt korvaavia pelisarjoja?

Medal of Honor sais mun puolesta yllättää paluulla ja ottaa CoDin aseman.

Päättömyydessä näissä ei sinänsä ole vikaa, Ipa ja Apa kouraan tulta kohden vkl iltana parin kaverin kanssa, toimii. Sieluttomuus ja mauttomuus sen sijaan vaivaa.
 
Odotukset oli korkealla. Ei olis kannattanut olla. Kentistä ihan sen verran että aivan liikaa kujia ja käytäviä mistä pääsee joka paikkaan niin että vihua tulee selkään jatkuvasti. Aseetkin tuntui vähän erikoisilta kun jotkut aseet tappaa aivan samantien kun taas joillakin aseilla saa räiskiä ties kuinka monta kutia vihuun että kuolee. Näin puolen tunnin testaamisen jälkeen en ole ostamassa ellei tule selviä parannuksia kenttiin ja aseisiin.

Ei jatkoon.
 
No tulipa sitten kokeiltua ja ei jatkoon! Paljon se päivitti viälä varsinaisen latauksen jälkeen, mutta 10 vuatta vanhat pahvikulissit eivät jaa kiinnostustani enempiä. Harmitti kovasti tuan realismin puute, kun tykkään ww2 -sotapeleistä. Jaxoin n partuntii tätä, mut ei vaan sytyttäny. Onhan sotapelejä onneksi tulossa, joten tämän voi unohtaa.
 
En ole pelannut. CoD pelejä varmaan yli kymmeneen vuoteen, mutta nyt kokeiltuani tätä betaa tykästyin nopea tempoiseen deathmatchiin. Muut pelimuodot yksin pelatessa tuntuu aika paskalta.

CS:n jälkeen tämmönen on ihan mukavaa vaihtelua ja vaikka overwatchin quickplay on suht. nopeaa ei se kuitenkaan vedä vertoja tälle.

Deathmatchissä eniten tykkään käyttää joko haulikkoa tai sitä commonwealthia 4x scopen kanssa. Pulttilukkokivääriä tässä ei taida olla ilman erillistä tähtäintä? Garand taas tuntuu liian heikolta kaikkia muita aseita vastaan. Hieman myös häiritsee tuo liiallinen rekyylin heilahtelu kun vihollinen saa sinuun osuman, ei taida edes CS:ssä olla näin paha tuo 'tägäys'.

Vaikka kartat ovatkin suht pieniä, toivoisin silti muutaman lisäpelaajan niihin. Välistä tuntuu että pitää juosta koko kartta ympäri jos haluaa törmätä viholliseen.

Graafinen puoli ei kyllä vakuuta ainakaan vuodelta 2017, itseäni se tosin ei häiritse.

30e hinnaksi ja ostaisin suurella todennäköisyydellä.
 
BETA on unstable minulle.

En ole koskaan pelannut mitään Call of Duty niin oli aika toisenalainen kokemus.

Kun päivä ja yö ero Battlefield 3 joka on ainoa BF peli jonka olen ostanut ja sen kampanijan pelasin läpi vaikka oli aika keskinkertainen. Uskon että Single player Call of Duty voisi kiinnostaa mutta multiplayer vaatii
täydellisen sulavuuden ja stable game.

Vielä sen Nvidia 1050 Ti 4GB DDR5 niin ei voi olla kaikki MAXIMI FULL HD...
otin alaas framerate to maximum 65 ja laiton sen ANTIALAISIN super sample 50% ja en 100%
se auttoi kyllä. Full HD 1920*1080 resolution, screen 1920*1080 ja FULL SCREEN (ei windowed) ajan mutta vain se
viimeinen asetus joka on antialaising kanssa tekemistä laitan 50% ja sitten laitan maksimia framerate 65 ja ei se oletus.

Kuitenkin että ostaisin tuotteen tarvitaan parempi stable peli.

Sain kuitenkin kuvan että nyt haluaisin ostaa VANHAN Call of Duty edullisesti.

Osaatteeko suositella jotain vanhempaa Call of Duty jossa on myös hyvä Single Player campaign?

En oikein tiedä mistä pidän ennemmän nopea peli
Call of Duty vaatii täydellisen sulavuuden.

Battlefield pelit taas ärsyttävää realistista...

Jos Call of Duty World War II saa paljon päivityksiä niin ehkä ostan sen jonakin päivänä kun saa 30 eurolla tai halvemmalla.

Suosittelen Nvidia 1060 6GB DDR5 tälle pelille.
 
Viimeksi muokattu:
Peli oli kuitenkin niin hyvä että haluan ostaa nyt vanhemman Call of Duty ja en välitä tippakaan mistään realistisuudesta että se siitä.

Call of Duty is good game and fast gameplay, but not realistic. Perhaps I buy this later when it comes to discount prices.
 
Beta ei oikein napannu. Grafiikat melkosta sössöä ja tökkivää touhua oli.
 
Aika hyvä kooste:


Aika hyvää kritiikkiä. Itse asiassa PARAS peli mitä olen pelannut gaming laptopini kanssa on Pillars of Eternity. Pillars of Eternity on 2015 julkaistu ja siihen olen laittanut sweet fx 3rd party extra shader tehosteet jotka toimii sen kanssa. Grafiikka on kyllä parempi kuin esim Baldurs Gate 2 mutta aika samantyyppinen peli on kyseessä ja ei se grafiikka ole super mutta toimiva.

Toisaalta en myöskään ymmärrä näitä multiplayer only faneja. Jos minä ostan BF tai COD niin kyllä ihan varmasti koetan pelata koko sen single player kampanijan läpi. Battelfield 3 on ainoa BF peli jonka ostin 10 eurolla cdon.com ja pelasin sen kampanijan läpi vaikka myönnetään että oli aika keskinkertainen.

En osta pelejä vain moninpelin takia jos ei sitten puhuta MMO joka on aina moninpeli.
 
OT:
Vois kuvitella ettei fps pelaaminen juurikaan maistu, eikä kannata haaskata aikaa cod ketjuun.
Väärin, käytännössä pelaan ainoastaan räiskintää:

Tosin viimeiseen 4 vuoteen en ole pelannut käytännössä kuin KF1 ja sitten KF2 (yhteensä ~2000h).

Muut FPS pelit jääneet vähemmälle:
Squad > ~100h
Arma3 > ~130h
Dying Light > ~140h
Far Cry 4 > ~100h
GR: Wildlands > ~30h
Left 4 Dead 2 > ~300h
 
Call of Duty: WWII may feature better mouse & rendering performance at launch | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming

Call of Duty: WWII’s PC open beta phase ends tomorrow and Sledgehammer Games has revealed some of the features it’s currently working on. According to the team, the final PC version of Call of Duty: WWII may come with mouse and rendering performance improvements, as well as FOV enhancements.

Sledgehammer Games is also looking into connection quality optimizations, multi-monitor support, UI improvements, better switching between the game and other apps and more keyboard bind options.

The team has also shared the following features that will most probably be addressed at the game’s launch.

  • In War Mode, some buildable walls showing the gamertag of the person hiding behind them, giving away their position.
  • Implementing an option to quit the game from the MP menu, rather than having to go to Settings – Main Menu – Exit
  • Adding functionality to use numbers to set sensitivity, not just a slider
  • Allowing hold on Shift key to keep sprinting
  • Allowing hold and release Tab for the scoreboard
  • Some weapon muzzle flashes may be too strong in 1st person view model perspective
  • Infinite level loads and time-outs when using shader pre-caching and letter-boxing.
  • Crash fix on start-up for Windows 8.0.
  • Fixes to the behavior of the Resolution/Render Resolution/T2X Resolution advanced video options.
  • Fixes to the T2X Resolution setting not getting preserved after exiting the game.
  • We reduced the damage per second and decreased falloff range across all SMGs.
  • The STG44 Assault Rifle recoil was nerfed.
  • Minor buff to the fire rate of the M1A1, 1911 and P-08.
Call of Duty: WWII releases on November 3rd!
Hyvä että korjaavat, mutta onhan se silti vähän surkuhupaisaa, että tällaisia viimeiset 20 vuotta FPS-pelien perusominaisuutena olleita juttuja kehdataan listata parannuksina:

- Implementing an option to quit the game from the MP menu, rather than having to go to Settings – Main Menu – Exit
- Adding functionality to use numbers to set sensitivity, not just a slider
- Allowing hold on Shift key to keep sprinting
- Allowing hold and release Tab for the scoreboard

Ihan kuin koodaamassa olisi porukkaa, jotka eivät ole koskaan itse pelanneet mitään. Se voi tosin juontaa juurensa siitä mitä tuossa edellisessä videossakin mainittiin, eli nykyiset pelinkehittäjät ovat pääosin sukupolvea, jotka eivät eläissään ole todistaneet ainoankaan laadukkaan pelin julkaisua, joten rima ei ole kovin korkealla.
 
eS10KwZ.png


:)

Muutama kk julkaisusta ja PC MP on tn. jo kuollut.
 
Jaa betassa oli kenttiäkin nähtävästi enemmän kuin vain ne kaksi (Pointe du Hoc ja mikälie War-pelitilaa varten). Viime yönä pelaillessa törmäsin talvisempiin maisemiin ekaa kertaa, ja tuossa yo. videossakin taisi näkyä jotain (minulle) uutta. Kuulostaa sille, että vielä yksi kenttä on jäänyt näkemättäkin. Ihan hirveästi en osaa arvostaa, jos 2,6 tunnin pelaamisen jälkeen on nähnyt suoraan pelitilojen mukaan jaoteltuna vain kahta kenttää ja yhden kerran jotain muuta, ja nähtävästi pari kenttää jäänyt kokonaan pois.

Joka tapauksessa lisäpelaamisenkaan jälkeen en peliä muiltakaan osin osaa arvostaa enempää. Yhtenä isoimmista valituksen aiheista on jatkuva selkäänpuukottaminen, kun kenttäsuunnittelu suorastaan ohjaa siihen. Kai sitä oppisi välttämään pelaamalla enemmän, mutta kyseessä ei varsinaisesti ole suunnitteluratkaisu, jota osaisin ihan tässä määrin arvostaa. Samoin kenttäsuunnittelu on muutenkin hyvin tasapaksua ja kenttien rakenne tietyssä mielessä hyvin pirstaloitunutta eikä kentissä näin ollen ole mitään kiinnostavaa. War-pelitilan kenttä on tässä suhteessa positiivinen poikkeus, vaikka siinäkin on omat ongelmansa. Muuna valituksena todettakoon vielä, että noin yleisesti pelituntuma ei miellytä pelin tempoon nähden.
 
Käsittääkseni kolme kenttää oli betassa esim. TDM-tilalle (harmaahko bunkkeri/juoksuhauta [Pointe du hoc], lean-videon vihersävyinen asutusalue [Gibraltar] ja lumikenttä [Ardennes]) ja sitten se yksi omansa Warille.

War oli oma suosikki kiitos selkeiden rintamasuhteiden. Omat tulee takaa ja vihut edestä. Mieluummin kuitenkin pelaan Red Orchestraa/Rising Stromia tai BF1:n operationssia kuin tätä Waria. TDM nyt on tarkoituksella tehty jo vuosia tuollaiseksi "kolikkopeliksi", jossa kaikki saavat väkisinkin tappoja kiitos pienten karttojen, useiden suuntien ja spawnipaikkojen. Ei noita voi pelata enää "taktisesti" niin kuin näitä muita mainitsemiani sarjoja tai edes niinkuin vanhoja CoDeja, joissa kartat olivat moninkerroin isompia ja vähemmän tunnelilabyrintteja.
 
Viimeksi muokattu:
Niinpä niin. "Pätemään" tuleva henkilökään ei ole nähnyt kaikkia kenttiä, kun ei niihin kaikkiin vain tule helposti törmänneeksi ihan vähällä pelaamisella vaikka niitä on noinkin vähän. :D Olin pelatessa ihan hämmästynyt, että onko tässä muitakin kuin se Pointe du Hoc, kun se oli tullut kerta toisensa perään.
 
Gibraltar oli myös.

Eikös tuo Gibraltar ole juuri tuo mainitsemani "kaupunkimappi" joka esiintyy pari viestiä sitten laittamassani lean-videossakin? En ole varma mutta näin luulin ainakin. Googlettamalla kuitenkin löytyi vielä joku Aachen mitä en ollut nähnytkään. Myönnettäköön sanavalintani kaupunkialueesta olleen tuolle Gibraltarille huono, kun en ollut tietoinen tuosta Aachenin kunnon kaupunkimapista.

Call of Duty WW2 PC beta: start times, preload, recommended specs, modes, maps and progression

Anyway 4 mappia plus tuon Warin mappi oli näemmä betassa.
  • Maps – Four Multiplayer maps: Pointe du Hoc, Ardennes Forest, Gibraltar and Aachen.
  • War – Operation Breakout.
 
Viimeksi muokattu:
En ole pelannut. CoD pelejä varmaan yli kymmeneen vuoteen, mutta nyt kokeiltuani tätä betaa tykästyin nopea tempoiseen deathmatchiin. Muut pelimuodot yksin pelatessa tuntuu aika paskalta.

CS:n jälkeen tämmönen on ihan mukavaa vaihtelua ja vaikka overwatchin quickplay on suht. nopeaa ei se kuitenkaan vedä vertoja tälle.

Deathmatchissä eniten tykkään käyttää joko haulikkoa tai sitä commonwealthia 4x scopen kanssa. Pulttilukkokivääriä tässä ei taida olla ilman erillistä tähtäintä? Garand taas tuntuu liian heikolta kaikkia muita aseita vastaan. Hieman myös häiritsee tuo liiallinen rekyylin heilahtelu kun vihollinen saa sinuun osuman, ei taida edes CS:ssä olla näin paha tuo 'tägäys'.

Vaikka kartat ovatkin suht pieniä, toivoisin silti muutaman lisäpelaajan niihin. Välistä tuntuu että pitää juosta koko kartta ympäri jos haluaa törmätä viholliseen.

Graafinen puoli ei kyllä vakuuta ainakaan vuodelta 2017, itseäni se tosin ei häiritse.

30e hinnaksi ja ostaisin suurella todennäköisyydellä.
Hieman aiheen vierestä, mutta jos tällainen nopeatempoinen mäiske iskee, niin oletko uusinta Quake Championssia kokeillut? Vaikka ei vanhojen tasolle vauhdissa pääsekkään, niin on se silti todella hektistä räimettä. Vai eikö aihepiiri nappaa siinä?
 
No niinhän se olikin. Luulin että tuolla kaupunki mapilla tarkoitettiin juuri tuota Aachenia, kun en töissä videoa katsonut. No mutta homma tuli selväksi :cigar2:

Mitä nyt tulee itse peliin, niin poikkeuksellisesti itse tykkäsin. Ja vielä enemmän poikkeuksellisesti pidin enemmän konsoli versiosta (xbox). Yleensähän tällaiset ovat PC:n heiniä, mutta olen pelannut edelliset, pois lukien kolme edellistä rakettireppucodia, yksinomaan konsolilla joten se oli tutumpi. Saatanpa jopa tämän ostaa.
 
Hieman aiheen vierestä, mutta jos tällainen nopeatempoinen mäiske iskee, niin oletko uusinta Quake Championssia kokeillut? Vaikka ei vanhojen tasolle vauhdissa pääsekkään, niin on se silti todella hektistä räimettä. Vai eikö aihepiiri nappaa siinä?
Juuri se aihepiiri ei quakessa ole koskaan napannut (juokse aseiden perässä, laske aikaa armoreille yms.) Testasin kyllä betaa tuosta uudesta championsista. Liikkuvuus oli Ok, ja ylipäätään ampuminen tuntui luonnolliselta.
 
Kuten täällä jo mainittu, on tämä ainakin betan perusteella copy&paste edellisistä peleistä, nyt vaan WW2 teemalla. Aikaisempia versioita pelanneena pääs heti sisälle tähän adhd hippaan (tdm) ja muutenkin aseet ja pelimekaniikka tuntui samalta vanhalta. 59e en tästä maksaisi, koska tämä vaikuttaa enemmän WW2 DLC:tä kuin itsenäiseltä peliltä.

Singleplayerin tarinaa tosin odotan, jos siinä on mitään odottamista. Edellinen ja mukaansa tempaava tarina oli ensimmäisessä Black Opsissa. Myöhemissä peleissä, niin BO2 kuin MW2-3 ei nuo tarinat kauheen viihdyttäviä ollut.

Zombie moodi on kyllä ollut kova ainan World at War Codista aina BO2:n asti.

Ehkä tämä tulee kokoelman jatkoksi hommattua jostain -80% alennuksesta....
 
ADHD-paskassa ei sinäänsä olisi mitään vikaa, jos se vain olisi toteutettu laadukkaasti.

Tämä ei kuitenkaan betan perusteella tule yltämään kuin "korkeintaan välttävä kopio edellisestä kopiosta" -kategoriaan, jolla ei pitkälle pötkitä.

Ja voi perse näitä aimbotteja, nyt niitä on kutakuinkin jokaisessa matsissa. Vissiin jotain lauantai-illan huumaa menossa oikein urakalla. Ja tekijöitä kiinnostaa kuin kilo paskaa.


Noh olisivat edes pikkasen isomman mapin laittanu betaa ettei tarvi piippu suussa syntyä :D


https://www.facebook.com/groups/Suomenpcpelaajat/
 
Viimeksi muokattu:
Noh olisivat edes pikkasen isomman mapin laittanu betaa ettei tarvi piippu suussa syntyä :D

Mahtaako tuolla olla isompia mappeja?

Toivottavasti Battalion 1944:stä tulee hyvä peli niin voisi sen hankkia, kun ei tämä yllättäen vastannut odotuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti Battalion 1944:stä tulee hyvä peli niin voisi sen hankkia, kun ei tämä yllättäen vastannut odotuksia.
Kilpailu on hyvästä, mutta ei se ainakaan nykyisten trailerien puolesta erityisesti vakuuta. Hyvin pitkälti samaa menoa kuin codit, mutta vieläkin huonommilla grafiikoilla ja muutenkin pelkistetympänä. Mutta saattaahan se siitä kehittyä, kuka tietää.
 
Johtuneeko siitä, että tuli PS4:lla pelattua BO3 + Infinite Warfarea yhteensä 58 päivää, niin itse ainakin tykkäsin kovasti myös tästä betasta PC:llä. Pelasin molemmat beta viikonloput PS4:lla, joten osasin jo tehdä hyvät classit. 9 tuntia pelasin viikonloppuna tätä muiden pelien lomassa. Mielestäni erittäin hauskaa. Aseetkin toimi paremmin hiirellä kuin ohjaimella. Esim. konsolien betassa se ensimmäinen assault rifle oli ihan syöpää, mutta hiirellä sainkin vedettyä huomattavasti paremmin.

Sunnuntai sitten olikin ihan syöpää, kun ensimmäiset aimbotit julkaistiin. Eipä tätä ole järkevä ostaa koneelle, ellei noita aimbotteja saada kuriin ja populaa olisi enemmän kuin 10k. Taidan ostaa vain pleikalle tämän pelin. Vaikka peli oli huomattavasti parempaa pelata pcllä.
 
Kilpailu on hyvästä, mutta ei se ainakaan nykyisten trailerien puolesta erityisesti vakuuta. Hyvin pitkälti samaa menoa kuin codit, mutta vieläkin huonommilla grafiikoilla ja muutenkin pelkistetympänä. Mutta saattaahan se siitä kehittyä, kuka tietää.
Toivotaan että kehittyy...
 
Onpas kartat menneet ahtaaksi Waw ajoista. Samaa päätöntä juoksemista ahtaissa putkissa kuin ~5 edellistäkin codia mutta eri skineillä. Jotenkin sekavaa kun molempien tiimien pelaajat ovat sikinsokin pitkin karttaa, aiemmin sentään pystyi päättelemään missä vihollisia on ja pitämään rintamaa omien tiimiläisten kanssa. Taidoilla ei pärjää vaan noobeilla pelitavoilla ja jonkin verran tuurilla.
 
Call of Duty: WWII:n pc-laitteistovaatimukset ja -asetukset paljastettiin

Call of Duty: WWII:n pc-suosituslaitteistovaatimukset taas näyttävät seuraavanlaiselta:

  • Suoritin: Intel Core i5-2400 tai AMD Ryzen R5 1600X
  • Muisti: 12 Gt keskusmuistia
  • Kiintolevy: 90 Gt kiintolevytilaa
  • Näytönohjain: Nvidia GeForce GTX 970 / GTX 1060 6Gt muistilla tai AMD Radeon R9 390 / AMD RX 580
Vähimmillään peli vaatii alla näkyvän kaluston:

  • Suoritin: Intel Core i3 3225 3,3 GHz tai AMD Ryzen 5 1400
  • Muisti: 8 Gt keskusmuistia
  • Näytönohjain: Nvidia GeForce GTX 660 / GTX 1050 tai ATI Radeon HD 7850 / AMD RX 550
Ei vissiin ole intelin kanssa sopimusta I7 vaatimuksista :eek:
 
Saa jäädä kauppaan, Day Of Infamy on oma valintani nopeaksi kevyt-WW2 fiksiksi. Rising Storm 1 sitten vähän vakavampaan WW2-menoon. Niin ja tulisipa Hell Let Loose pian ulos!
 
WW2 aiheiset sotapelit koukuttaneet ehkä eniten. Toisaalta tämän olisi voinut ostaa pelkän carentan mapin takia. Miten perkele nämä pelit on mennyt mehtään sitten cod uo ja cod2 jälkeen, sen jälkeen lähinnä jotain vitun cs puukkohippaa ja bf tankkirallia ollut pelkästään...
 
Ja carentania jos haluaa pelata niin kannattaa muistaa että tarvii season passin jos tota mappia tekee mieli pelata.
 
Yksinpelissä oleva panssarivaunusirkus on kyllä paskinta paskaa mitä olen ikinä pelannut. Voi vittu että voi mennä hermot...
 
Eikö kellään oikeasti ole mitään hyvää sanottavaa? Itse tykkäsin kampanjasta. Nazi zombit oli hauskaa ja multiplayeristä toistaiseksi on tullut testattua team deathmatchia ja kill confirmedia. Huonohan sitä itte on, sentään osaa kuitenkin juuri ja juuri ampua takaisin. Kuitenkin ihan hauskaa ajanvietettä, kunhan ei turhan vakavasti ota.
 
Moninpeliä vaa pelaillu, ihan perus adhd hippaahan tuo. Pyörii tosi smoothisti 7700k + 1070...ylläri ;)
Kyllä tätä aina välillä voi käydä pelaamassa kun PUBG hitaus käy liian tylsäks!
 
Pitkästä aikaa hyvä codi. Ei oo juuri valittamista, alkukin kerranki menny kohtalaisen hyvin vaikka jokunen pelin kaatuminen tullut ja luodit joskus ei oo rekisteröitynyt vaikka selkeesti ampunut sarjan tyyppiin. Noh, muistissa on paljon pahemmat ongelmat joidenkin codien alun suhteen niin tää on vielä pientä eikä niin ressaavaa.. Hyvät mapit, hyvät aseet, hyvä meininki jne, 4/5 helposti.
 
En oo kerenny vielä testaamaan, mutta taitaa pyöriä paremmin kuin beta? Ilmeisesti jopa 1440p:llä 165fps saattaa onnistua 1080Ti:llä pienellä asetusten karsimisella?

Voi olla että joutuu hommaamaan pelin sekä Xboxille (kaveriporukka) että pirruuttaan myös PC:lle kun sellainen nyt on rakenneltu. Arvata saattaa miltä maistuu pelata konsolilla.

Oispa crossplay.
 
Ihan kohtuullisia arvioita tämä on tosiaan kerännyt, mutta se on vielä epäselvää kuinka hyvin porukkaa riittää pelaamaan. Konsoleilla varmaan riittää ihan hyvin, mutta en ymmärrä miksi kukaan haluaisi pelata tällaista peliä padilla.

Call of Duty: WWII review | PC Gamer
WWII marks the first time I felt like I could get a grip on Call of Duty's multiplayer since Black Ops 2, and the most fun I've had with it since Modern Warfare. It's a familiar feeling, but a comfortable one. If the matchmaking settles and if it can maintain a PC population larger than than a small town in North Dakota, then WWII could be a great Call of Duty for anyone bothered by the direction the multiplayer was going with the complications futuristic warfare rolled in. But a dull, safe campaign has me aching to return to fictional wars, something that at least gives Call of Duty the room it needs to be loud and dumb and free from the responsibility of teaching the kids anything besides no-scope 720s.
Ainakin henkilökohtaisesti yksinpelikampanja on aina ollut vain sellainen omituinen putkijuoksukyhäelmä joka tulee varsinaisen suolan, eli nettipelin rinnalla, joten on aivan sama millaista tuubaa se yksinpeli on.

Avainkauppojen hinnat ovat nousseet kiusallisesti 45€ paikkeille perusversionkin osalta. Ei tästä ihan sellaisia summia viitsisi maksaa.
 
Niin ja siis boxilla tulee pelattua. Eli siinä näitä kaatumisia yms ollu, ja olipa taas heti kun pelin käynnisti niin 2 kertaa vippas pihalle, että jotain sais tolle tehdä äkkiä.. Hyvinhän tätä pädillä pelaa kun vastapuolikin pelaa pädillä. Onhan näitä aina pädillä pelattu, mikään ongelma.
 
Hyvinhän tätä pädillä pelaa kun vastapuolikin pelaa pädillä. Onhan näitä aina pädillä pelattu, mikään ongelma.
Kiva että tykkäät. Minä en kuitenkaan keksi mitään niin kömpelöä ja typerää ohjausmenetelmää kuin padit fps-peleissä, eikä se siitä hyväksi muutu vaikka kaikilla muillakin olisi samanlainen kötöstys kädessä. Mutta oli tästä nyt sitten mitä mieltä tahansa, niin ei tätä keskustelua kannata täällä jatkaa.
 
Youtuben Worth A Byu -kanavan Mack on vähän eri mieltä tämän hyvyydestä:

 
Kiva että tykkäät. Minä en kuitenkaan keksi mitään niin kömpelöä ja typerää ohjausmenetelmää kuin padit fps-peleissä, eikä se siitä hyväksi muutu vaikka kaikilla muillakin olisi samanlainen kötöstys kädessä. Mutta oli tästä nyt sitten mitä mieltä tahansa, niin ei tätä keskustelua kannata täällä jatkaa.

Sähän tästä kinaan näemmä alotit nii jatketaan vaan :D jos on ikänsä pädillä pelannu eikä oo ku kokeillu hiirtä ja näppäimistöö nii kyllä se homma sillon pädillä toimii paremmin niille ihmisille ja jokunen miljoona tyyppiä näillä konsoleilla ja pädeillä tuppaa vuodesta toiseen kumminkin pelaamaan ilman ohjausongelmia.. Jotku sankarit vetää ties millä ohjainvirityksillä lisänapikoineen sen verran sairasta settiä, että on perus hiirimieskin ihmeissään.

Valitanpa vielä lisää boxiversiosta ettei kaikki mee ohi, nii tänään peli kaatunut useaan kertaan ja johan se huumori pian alkaa moisen shaiban suhteen loppua. Tappaa pelihalut kun ei pääse kehittyyn normaalisti ja menee turhaa aikaa hukkaan kun lentelee kesken pelien ulos millon mitäkin erroria vaan lukee..
 
Sähän tästä kinaan näemmä alotit nii jatketaan vaan :D jos on ikänsä pädillä pelannu eikä oo ku kokeillu hiirtä ja näppäimistöö nii kyllä se homma sillon pädillä toimii paremmin niille ihmisille ja jokunen miljoona tyyppiä näillä konsoleilla ja pädeillä tuppaa vuodesta toiseen kumminkin pelaamaan ilman ohjausongelmia.. Jotku sankarit vetää ties millä ohjainvirityksillä lisänapikoineen sen verran sairasta settiä, että on perus hiirimieskin ihmeissään.
Kärpäsetkin tykkäävät syödä paskaa ja ovat kovin tyytyväisiä, mutta ei siinä silti ole mitään järkeä. :D

/offtopic
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 238
Viestejä
4 549 623
Jäsenet
74 947
Uusin jäsen
Wilmeri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom