Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

Aloitin lataamaan klo9 jälkeen ja tuli maksimilla. Edellisen päivityksen aikaan aloitin klo11 tienoilla ja aluksi tuli maksimilla, mutta puolen tunnin jälkeen tippui parinsadan kilotavun tienoille. Eli kannattaa laittaa latautumaan aamulla aikaisin.
 
Aloitin lataamaan klo9 jälkeen ja tuli maksimilla. Edellisen päivityksen aikaan aloitin klo11 tienoilla ja aluksi tuli maksimilla, mutta puolen tunnin jälkeen tippui parinsadan kilotavun tienoille. Eli kannattaa laittaa latautumaan aamulla aikaisin.
Huomannu saman jo parissa edellisessä isommassa päivityksessä. Tänäänkin tuli täyttä vauhtia kun oli aikaisin liikkeellä.
 
Jos vain VPN käytössä niin kannattaa hyödyntää latauksissa. Yhdysvaltain länsirannikon lokaatiolla latautuu tasaista 8-12MB/s (100mb nettiyhteys).
 
5ee791ee917ce27799ac406e1f7b352a.png


Ei taideta vielä tänään päästä peleille :D
 
Silloin kun Warzone tuli oli asennuksen koko 80 Gt. Aika riemukasta ihmetellä vähentynyttä levytilaa D:llä ja huomata Warzonen vievän nyt 140 Gt...
 
Mielenkiintoinen päähänpisto lisätä nuo Juggernaut dropit myös normi BR versioon eikä vain siihen LTM:ään... Toki sen mahdollisuus on vain 1/4 mutta onpahan suoraan sanotusti aivan paskaa.
 
Mielenkiintoinen päähänpisto lisätä nuo Juggernaut dropit myös normi BR versioon eikä vain siihen LTM:ään... Toki sen mahdollisuus on vain 1/4 mutta onpahan suoraan sanotusti aivan paskaa.
Täh?
Millä järjellä tuosta ei lue missään mitään. Ei patch notes eikä siinä seasonin selosteessa.

Kokeilematta tyhmä idea. Jengi painelee niillä voittoja....... ja se on kaikissa normi BR moodeissa....


Onneksi nyt on edes sellainen random event kuten fire sale tai jailbreak, ettei nyt kuitenkaan joka pelissä tarvi semmosta katsella.
Toi on vaan vähän paha kun tuolla juggerilla voit neppailla jossain nurkissa viimeisiin ympyröihin asti ja se onkin sit menoa vastustajille. Se kun ei kuitenkaan katoa kunnes kuolet, ellei ole muuttaneet sitä jotenkin normi MP verrattuna.

On kyllä tyhmä juttu. :D
 
Täh?
Millä järjellä tuosta ei lue missään mitään. Ei patch notes eikä siinä seasonin selosteessa.

Kokeilematta tyhmä idea. Jengi painelee niillä voittoja....... ja se on kaikissa normi BR moodeissa....


Onneksi nyt on edes sellainen random event kuten fire sale tai jailbreak, ettei nyt kuitenkaan joka pelissä tarvi semmosta katsella.

Taisi ainoastaan tuossa roadmap -kuvassa olla, että "Juggernaut Drops" Warzonen päivitysten kohdalla, mutta itse oletin sen olevan aiempaan tyyliin LTM. Pari kertaa niille nyt kuolleena toivon kyllä sen poistuvan random event listalta ja nopeasti.
 
Uusi ISO smg on nyt 47 levelillä ja fiilis on että tuo on samanalainen kuin aiempi Fennec smg ase. Porailee samalla lailla mutta on vain tarkempi kun fennec ja paljon. ISO:lla ampuu melko hyvin 50-60metriin kun attachmenttejä alkaa olemaan 5/5 kiinni. Tähtäimen hyppiminen ja pomppinen rauhottuu hieman. 50 panoksen lipas tekee tuosta ihan käyttökelpoisen aseen. Ihan turhaan kuitenkin näitä aseita tuodaan lisää aina vain. Liika on liikaa ja tuolle tuskin suurta tarvetta tulee sooloissa tai muissa modeissa.

Päivän rutistus takana, tier 24 & level 82. Eihän tuo passi taaskaan kauaa kestä kun sen saa jo maksimi levuille. Eikä tarjoa edes oikeastaan mitään mielekästä. Kulkepeleille mattamusta/musta on mahtava.

Mutta pelinä tämä on täydellisen erinomainen jopa konsolilla. Ainakin jos verrataan vaikka toiseen ilmaiseen lapsille suunnattuun fortniteen. Kyllä kelpaa pelata tätä. Toistaiseksi ainakin, nyt näkyy jo pelottavia piirteitä kun ländätessä näkyy joku helvetin liekkisuihku lähes kaikilla joka menee jo liianki pelottavasti fortniten kaltaiseen pelleilyyn jolla peli kuin peli saadan pilalle. Toivottavasti tuo outous loppu.

Mappi koki miellyttäviä uudistuksia, Juna asema on saanu hyvän päivityksen josta löytyy nyt paremmin loottia ja on paljon mielekkäämpi paikka kuin ennen. Myös erinomaista on että lentokentän korkeimmalle katolle saatiin narut ettei nämä vatipäät aina pääse sinne kruununa karkuun cämppäämään kolmeksi minuutiksi.

Stadion onkin jatkossa mielenkiintoinen, pysyykö cämpperit pois sieltä vai löytääkö jokainen cämpperi sinne. Kiva paikka nykyään, mutta 100% varmuudella sielä jonkun kulman takana makaa joku valmiina rätköttämään lmg:llä tai uudella ISO:lla suoraan näköön.

Kiva peli. Vieläkun tulis jotain oikeasti hienoa skiniä...Ja huomenna jos jaksais upgradeta ISO:n loppuun niin näkis millaiseksi sen todella saa loppuviimein. Monolithic suppressoria odotan oikeastaan enää.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TML
Ei siinä kauaa mennyt kun tuunattiin noita jugger droppeja.



Oletettavasti myös normi solo palatessa niitä ei siinäkään ole.
Hassua muuten että nyt normi solon tilalle tungettiin buy back solo?
Lähiaikoina ennen patchia on kiertänyt LTM rinnalla kaikki neljä täysin normaalia BR:ää.

Jos tuo jugger on nyt huomattavan harvinainen, niin ei se varmaan lopulta haittaa.
Kyllä sen silti mieluiten kokonaan pois ottaisin.
 
ISO smg levutettu ja maksimi taitaa olla 55 level.
Osiksi on valikoitunu
Barrel=FSS Nighshade , korvaa samalla muzzlen ja silti on lightweight suppressori kiinni eli pitäisi pystyä ampumaan ilman että näkyy pikkukartassa punaisena täplänä.
Underbarrel=Ranger Foregrippi, tuo recoil controllia sekä aiming stabilitya
Ammunition=selviö tietysti on että 50 ammuksen lipas pitää olla
Rear Grip=ISO tac-form=recoil control, tällä saadaan vähän rauhoitettua tuota tähtäimen pomppimista aina joten pyrin mahdollisimman paljon lisäämään recoil controllia.
Ja koska pelaan ilman tähtäintä aina lähes jokaisella aseella viimeinen valinta on stocki.
Forge Tac Stalker= Aiming stability

Näillä attachmenteillä tuo taitanee olla paras versio(ISO) ja ihan kelvollinen smg. Kauas tuolla ei tosiaan ammu, ja veikkaankin että tuon aseen kohdalla tulee väkisinkin nerffausta koska on aika op lähitilainteissa varsinkin.

Aseessa perkillä & laserilla ei tee yhtään mitään. 9/10:stä vastaantulijasta kuolee jolla on laser käytössä. (Ase kuin ase jos laseri käytössä) Sen laaserin vaan näkee niin kaukaa jo, että on helppo ennakoida milloin pää tulee näkyville.

Soolossa ei onneksi näy juggereita, mutta vähän typerä tuo itsensä ostaminen takaisin peliin. (Eikä duossa muuten näy noita mutta squadista en osaa sanoa).

Uus AR on vissiin kans tulossa, en luultavasti aio edes aloittaa sen upgradeemista sillä tuskin tulee Grau:sta parempaa versiota. Tuo smg nyt hieman kiinnosti tässä samalla pelatessa. Pikkukarttoja en edes pelaa joten en osaa sanoa mikä tilanne siellä on. Pelaan ainoastaan kuin tulee ilmaiseksi saataville.
 
Viimeksi muokattu:
ISO smg levutettu ja maksimi taitaa olla 55 level.
Osiksi on valikoitunu
Barrel=FSS Nighshade , korvaa samalla muzzlen ja silti on lightweight suppressori kiinni eli pitäisi pystyä ampumaan ilman että näkyy pikkukartassa punaisena täplänä.
Underbarrel=Ranger Foregrippi, tuo recoil controllia sekä aiming stabilitya
Ammunition=selviö tietysti on että 50 ammuksen lipas pitää olla
Rear Grip=ISO tac-form=recoil control, tällä saadaan vähän rauhoitettua tuota tähtäimen pomppimista aina joten pyrin mahdollisimman paljon lisäämään recoil controllia.
Ja koska pelaan ilman tähtäintä aina lähes jokaisella aseella viimeinen valinta on stocki.
Forge Tac Stalker= Aiming stability

Näillä attachmenteillä tuo taitanee olla paras versio(ISO) ja ihan kelvollinen smg. Kauas tuolla ei tosiaan ammu, ja veikkaankin että tuon aseen kohdalla tulee väkisinkin nerffausta koska on aika op lähitilainteissa varsinkin.

Aseessa perkillä & laserilla ei tee yhtään mitään. 9/10:stä vastaantulijasta kuolee jolla on laser käytössä. (Ase kuin ase jos laseri käytössä) Sen laaserin vaan näkee niin kaukaa jo, että on helppo ennakoida milloin pää tulee näkyville.

Eikö toi Aiming Stability ole aika turha statsi kaikilla muilla kuin snipereilla? Se siis vähentää sitä heilumista tähdätessä ja itse en ainakaan ole huomannut tarvitsevani sitä AR tai SMG vaan juurikin Recoil Control tai Aim Down Sight Speed ovat huomattavasti hyödyllisempiä yleisesti. Varmasti tuosta hyötyä jos usein yrittää jotain rappusia/kulmia pitää tähtäimessä, mutta Warzonen osalta tuskin se hyödyllisin asia.

Mitä itse ISO:ta testannut, niin tuntuu tuo rekyyli pomppaavan ensimmäisen (ensimmäisten?) lauksien jälkeen reilusti ylöspäin jonka jälkeen aika vähän enää rekyyliä. Ei kyllä vakuuttanut kun verrataan MP7 tai MP5.
 
Aseessa perkillä & laserilla ei tee yhtään mitään. 9/10:stä vastaantulijasta kuolee jolla on laser käytössä. (Ase kuin ase jos laseri käytössä) Sen laaserin vaan näkee niin kaukaa jo, että on helppo ennakoida milloin pää tulee näkyville.

1mv laser ei näy vastustajalle missään tilanteessa, tac laser ei näy jos ei tähtää

5mv laseria ei toki ole kovin järkevää käyttää
 
5mw on ihan hyvä jos rynnii ihan kunnolla, mutta se on tosin enempi perus mpn puolella.
 
Eikö toi Aiming Stability ole aika turha statsi kaikilla muilla kuin snipereilla? Se siis vähentää sitä heilumista tähdätessä ja itse en ainakaan ole huomannut tarvitsevani sitä AR tai SMG vaan juurikin Recoil Control tai Aim Down Sight Speed ovat huomattavasti hyödyllisempiä yleisesti. Varmasti tuosta hyötyä jos usein yrittää jotain rappusia/kulmia pitää tähtäimessä, mutta Warzonen osalta tuskin se hyödyllisin asia.

Mitä itse ISO:ta testannut, niin tuntuu tuo rekyyli pomppaavan ensimmäisen (ensimmäisten?) lauksien jälkeen reilusti ylöspäin jonka jälkeen aika vähän enää rekyyliä. Ei kyllä vakuuttanut kun verrataan MP7 tai MP5.

Joo, recoil controllia tulee ite kyllä pääsääntöisesti lisättyä niin paljon kuin vain on mahdollista. On tuo ISO kyllä melko turha asepäivitys. Mp5 & Mp7 kuitenkin ihan äärettömän hyviä. Fennec ja muut on ihan paskoja. En tiedä nyt oikein että mitä tuolla ISO:lla on yritetty hakea, fennecistä parempaa versiotako ?

Grau+mp5 on aika pro setti. Tulee ehkä tuolla pelattua eniten. Lisäksi muuten tuossa smg:ssä ISO:ssa on ilman tähtäintä ihan perus paska neliskulmainen joka peittää turhan paljon, kun ääriviivat vakio tähtäimessä niin paksut ja onnettomat. Ei siitä taida kyllä peruskäyttöön asetta saada...
 
Kaatuileeko peli muilla ps4:lla ? Tällä seesonilla nyt parin päivän aikana kaatuillut lukemattomia kertoja kun heittää rundilta vain yhtäkkiä ulos ilman mitään...erroria vaan tulee.
 
Itse olen tällä hetkellä ihastunut MP7 ja Kar98 -pariin, tuolla MP:llä pärjää yllättävän hyvin keskipitkiinkin ampumisiin ja läheltä
ei häviä paljoa kaikkien suosikille Mp5:selle.

Karkki nyt vaan on pirun hauska warzonessa :)
AR:issa ei nyt tällä hetkellä mitään selkeää omaa suosikkia, Grau/M4/M13 vuorottelee käytössä.

SA87:aa äsken multiplayssa levutin ekaa kertaa, tuntui kovalta vehkeeltä kun alkoi saada osaa kiinni ja aattelin että tuossahan voisi olla oiva
peli warzonenkin puolelle...
 
Tullut tässä testattua vähän eri aseita FAL (+ mahd. Bruen) nerffiä odotellessa ja ainakin solo/duo peleihin on CR-56 AMAX toiminut parhaiten. Parempi TTK (kun 3 platea) kuin yhdelläkään smg:llä 10 metrin jälkeen ja yhdellä lippaalla saa helposti duoissa yhden knock + tapon ja panoksia riittää vielä toisenkin tappoon. truegamedata.com oli ihan kiva vähän vertailla aseita ja todeta vastaako oma koettu todellisuus statseja.
 
Tuli rätköteltyä fennec kultaiseksi kun oli pikkumapit pelattavissa viikonlopun ajan. Eka ase jonka kultasin enkä kyllä alkaa muita enää kultaamaan vaikka sais mitä sen jälkeen. Onkohan fennecille tehty jotain ? Ei se vaikuttanu niin paskalta ollenkaan enää kun alussa oli.

plaah, tier 80 & level 132...Mitähän tekis loppuseesonin kun kohta tapissa. Sais olla vähän enemmän työtä noissa levuissa & tiereissä...
 
SA87:aa äsken multiplayssa levutin ekaa kertaa, tuntui kovalta vehkeeltä kun alkoi saada osaa kiinni ja aattelin että tuossahan voisi olla oiva
peli warzonenkin puolelle...

Bruen se vasta peto onkin, järkyttävä damage ja täysin mitätön recoil pidemmälläkin matkalla.
 
Bruen se vasta peto onkin, järkyttävä damage ja täysin mitätön recoil pidemmälläkin matkalla.
Tiedän, jokaisella kädessä joka vastaan tulee mutta eiköhän tuo nörffätä parin viikon sisään niin en jaksa vaivautua asetta hommaamaan.
Sitäpaitsi tykkään tutkia mihin muista aseista on, vaikkei ne samanlaisia petoja ihan olisikaan. Mitä yleensä omaan peliin tulee, useimmiten ne pelit kuitenkin kaatuu muuhun kuin siihen, onko kädessä se nopeimmin vihun sulattava tykki. Mielestäni Kilo ei kauaksi jää, kun siinä on ne perus-kilkkeet, ja sitten se 3x vs-tähtäin vai mikä sen nimi olikaan, kaukoampumiseen. No sama laseri se ei silti ole kuin Bruen mutta loistava silti.
Toki ymmärrän että valtaosa juoksee sen damage-metan perässä, fps-pelihän tämä on.
 
Tiedän, jokaisella kädessä joka vastaan tulee mutta eiköhän tuo nörffätä parin viikon sisään niin en jaksa vaivautua asetta hommaamaan.
Sitäpaitsi tykkään tutkia mihin muista aseista on, vaikkei ne samanlaisia petoja ihan olisikaan. Mitä yleensä omaan peliin tulee, useimmiten ne pelit kuitenkin kaatuu muuhun kuin siihen, onko kädessä se nopeimmin vihun sulattava tykki. Mielestäni Kilo ei kauaksi jää, kun siinä on ne perus-kilkkeet, ja sitten se 3x vs-tähtäin vai mikä sen nimi olikaan, kaukoampumiseen. No sama laseri se ei silti ole kuin Bruen mutta loistava silti.
Toki ymmärrän että valtaosa juoksee sen damage-metan perässä, fps-pelihän tämä on.

Kilo jää damagen puolesta melko kauaksi, sillä pitää käytännössä ampua melko puhdasta headshottia että saa tehtyä kunnon damagea aikaiseksi, body shoteilla häviää auttamattomasti. Itsekin sitä testailin Graun korvaajaksi, mutta ei siitä oikein sellaiseksi ollut. Kaikilla osa-alueilla joko huonompi tai yhtä hyvä. Oma go-to rynkky on tällä hetkellä edelleen nerffienkin jälkeen Grau. Varmaan metapäänä vaihtaisin Brueniin jos jaksaisin levuttaa siihen kunnon kilkkeet ensin, unlockasin sen kyllä juuri edellisenä ilmaisviikonloppuna. :P

Muiden aseiden testailu tässä on etenkin Warzonen puolella hankalaa kun ei saa heti kiinni niitä parhaita kilkkeitä aseisiin, vertaapa siinä sitten täysin pimpattua Grauta johonkin lvl20 Kiloon.
 
Kilo jää damagen puolesta melko kauaksi, sillä pitää käytännössä ampua melko puhdasta headshottia että saa tehtyä kunnon damagea aikaiseksi, body shoteilla häviää auttamattomasti. Itsekin sitä testailin Graun korvaajaksi, mutta ei siitä oikein sellaiseksi ollut. Kaikilla osa-alueilla joko huonompi tai yhtä hyvä. Oma go-to rynkky on tällä hetkellä edelleen nerffienkin jälkeen Grau. Varmaan metapäänä vaihtaisin Brueniin jos jaksaisin levuttaa siihen kunnon kilkkeet ensin, unlockasin sen kyllä juuri edellisenä ilmaisviikonloppuna. :p

Muiden aseiden testailu tässä on etenkin Warzonen puolella hankalaa kun ei saa heti kiinni niitä parhaita kilkkeitä aseisiin, vertaapa siinä sitten täysin pimpattua Grauta johonkin lvl20 Kiloon.
No juu, bruen sulattaa 2 sekunnissa miehen, eipä tällä hetkellä ole ihme ettei zonessa paljon ar:ia käytellä :)
On tuo Grau vielä mielestäni rynkkyjen kärkikastia, selkeä rautatähtäin on iso plussa myös.
 
Sieltähän sitä vähän Bruen nerffii tuli, ja FAL käyttötarkoitusta tuunattiin.

Bruen itsellä kokeilematta, joten en osaa sanoa riittääkö toi tai onko oikea muutos ylipäätään.
FAL muutos ihan hyvä, sitä kun tulee paljon käytettyä itsekin ja vähän omituisessa paikassa nykyisellään.

FAL:
  • Increased headshot damage (2 hit at range with 1 headshot)
  • Reduced near damage (limbs and lower torso always 3 shot)
Holger-26
  • Increased damage range
  • Increased ADS speed
Bruen MK9
  • Reduced damage range
M91
  • Increased near damage
  • Increased ADS Speed

 
Ainakin mitä nyt streamaajia patchin jälkeen seurannut niin ei tuo Bruen nerffi ainakaan ollut lähellekään tarpeeksi. Okei, sillä ei nyt enää voi beamata porukkaa kolmeen sataan metriin mutta sataan metriin se on edelleen aivan pysäyttämätön.
 
Ainakin mitä nyt streamaajia patchin jälkeen seurannut niin ei tuo Bruen nerffi ainakaan ollut lähellekään tarpeeksi. Okei, sillä ei nyt enää voi beamata porukkaa kolmeen sataan metriin mutta sataan metriin se on edelleen aivan pysäyttämätön.
Eli aika vastaavaa kuin Grau nerffi aiemmin.
Grau on edelleen hyvä, ja itsellä käytetyin Warzone ase vieläkin.

Noista muutoksista kaivettiin joka tarkempaakin infoa:

The following information is not included in Infinity Ward's Patch Notes, rather, it is obtained raw from the raw game files. Here is a detailed breakdown of the weapon statistics which were changed in this update.

FAL

Maximum damage (to 20m) has been nerfed, however, this does not account for changes to body multipliers.
  • Maximum Damage: 65 to 49 (-25%)
Holger-26

ADS-In time buffed, maximum damage range (28dmg) buffed, and damage range 2 (23dmg) buffed.
  • Aim Down Sights Time: 390ms to 360ms (-8%)
  • Maximum Damage Range: 1,700 (43m) to 1,900 (48m) (+12%)
  • Damage Range 2: 2,650 (67m) to 2,800 (71m) (+6%)
Bruen Mk9

Maximum damage range (31dmg) nerfed and damage range 2 (28dmg) nerfed.
  • Maximum Damage Range: 1,650 (42m) to 1,050 (27m) (-36%)
  • Damage Range 2: 2,600 (66m) to 2,200 (56m) (-15%)
M91

ADS-In time buffed and new damage/range shelf added.
  • Aim Down Sights Time: 450ms to 420ms (-7%)
  • Maximum Damage: 31 to 32 (+3%)
  • Maximum Damage Range: 1,750 (45m) to 1,150 (29m) (-34%)
  • Damage 2: 0 (unused) to 31
  • Damage Range 2: 0 (unused) to 1,750 (44.5m)


 
Ite laitan unistallia ihan siitä periaatteesta ettei 63miljardin dollarin pelitalo osaa korjata paskana olevaa peliään viikon sisällä. Tuohan on säälittävää. Ei kannata tukea tuollaista, vaikka ilmainen peli onkin.
 
Valuu just parin gigan patch, pitäisi korjata aseiden grafiikkabugi.
Jotain muutakin fiksaa mutta eivät sano että mitä. EDIT: Kertoi ne sittenkin...



Tosin Xboxilla koko onkin peräti 66GB, jokin bugi Microsoftin pätsisysteemissä....... pelin koko ei kasva.
PS koko 1.2GB.
  • Fix for weapon models (sights and weapons picked up) corrupting on screen
  • Fix for an error that could occur when selecting “Play Again” option in Warzone
  • Fixed a bug where players could use the rope ascender through a closed door in Downtown
  • Fixed an issue where the world model of the Common AUG was appearing invisible in Warzone
 
Valuu just parin gigan patch, pitäisi korjata aseiden grafiikkabugi.
Jotain muutakin fiksaa mutta eivät sano että mitä. EDIT: Kertoi ne sittenkin...



Tosin Xboxilla koko onkin peräti 66GB, jokin bugi Microsoftin pätsisysteemissä....... pelin koko ei kasva.
PS koko 1.2GB.
  • Fix for weapon models (sights and weapons picked up) corrupting on screen
  • Fix for an error that could occur when selecting “Play Again” option in Warzone
  • Fixed a bug where players could use the rope ascender through a closed door in Downtown
  • Fixed an issue where the world model of the Common AUG was appearing invisible in Warzone


Liian myöhässä. Pidin kyllä pelistä muuten kaikinpuolin, mutta ne otti liikaa aikaa noin suuren ongelman korjaamiseksi joten ei jatkoon.
 
Liian myöhässä. Pidin kyllä pelistä muuten kaikinpuolin, mutta ne otti liikaa aikaa noin suuren ongelman korjaamiseksi joten ei jatkoon.

Tämä hyvä. Itse jatkan pelin pelaamista koko pidän pelistä. Kyllähän siellä edelleen bugeja on, sentään cheattereiden määrä tuntuu olevan vaihteeksi laskussa. Harmi kun yksikään muu BR ei ole lähellekään Warzonen tasoa.
 
Hauska juttu, kuun alussa season 5 päivityksessä buffattiin FR 5.56:sta Warzonessa:

Increased effective damage range for the FR 5.56

Ilmeisesti sama buffi pätee sen shotgun attachmenttiin, on aika holtiton... :D




Korjaus on tosin tulossa, luulisi että vielä tämän viikon aikana.

 
Viimeksi muokattu:
Vaikka on enemmän tai vähemmän buginen tuo peli, mutta tykkään kyllä tästä erittäin kovasti edelleen. Viimevuosina tullu pelattua pääasiassa kahta ilmaispeliä fortnite & cody. Olen niin kiitollinen tästä warzonesta että sain jättää tuon paskan taakseni. Fortnite oli joskus ihan potentiaalinen peli ja kiva lisä tuo rakentelu, mutta kyllästyin täysin totaalisesti jatkuviin muutoksiin jotka oli yksinkertaisesti liian suuria. Aivan jatkuvalla vauhdila joko aseet muuttui tai otettiin pois, tai kartta muuttui tai sitten muuttui lobby ym valikot tai kaikki tapahtui yhdessä joka tekee tuosta pelistä aivan järjettömän ja turhauttavan sekä vaikean pelattavaksi, ja onneksi sitten tuli warzone. Fortnite sai kenkää samantien.

Vaikka warzone olis miten buginen pelaan sitä mielummin kuin tuota nykyään aivan kasapaskaa peliä. Cheattaajia tuolla warzonessa tulee vastaan vielä todella paljon mutta ei sen väliä kunhan tuo peli ei missään tapauksessa menisi tuohon samaan paskaan kuin fortnite. Sielä vasta niitä koodaajia olikin saati sitten että pc pelaajat kitisee jostain aim assistista. Kun joudutaan pelaamaan samalla servuilla pc pelaajien kanssa olishan se reilua olla jotain helpotusta vs hiiri. Ei tässä nyt aimbottia ole koskaan tarvittu mutta aim assisti on idena hyvä.

Pienet karttamuutokset tms on warzonessakin totttakai tervetulleita, en sano että pelin pitäisi pysyä muuttumattomana iät ja ajat, mutta liika on liikaa. Itseasiassa toivon että karttaan näihin yleisesti kerrostaloihin tulisi enemmän lootattavaa sillä ne on järjettömän tylsiä tällä hetkellä juosta pelkkiä rappusia, ylhäällä ehkä 1 laatikko ja alhaalla toinen. Sais olla lisää näissä missä on paljon kerrostaloja pelkästään huoneita tms josta olis mahdollista löytyä loottia. Boneyardilta saa loadout massit kasaan noin 1000x helpommin kuin muualta esimerkiksi jostain kerrostalo alueelta jossa loottia tuntuu olevan vähemmän tai joutuu juoksemaan lootin perässä paljon kauemmin kuin boneyardilla tai hospitalilla esimerkiksi.

Nyt kun tulee gulakista, on kaikki jo lootattu. On aivan mahdoton löytää rahaa että sais loadoutin kasaan tai ampumiskelpoisia aseita että pärjäis vastaantulijoille. Tässä vaiheessa koko peli on yleensä menetetty. Jos yrittää viimeiselle ilmaiselle loadoutille että sais ghostin ,on 15 naamaa ampumassa päähän samantien joilla lisäksi vielä joku aimbot käytössä. On kiva käydä ostoskorilla tai loadoutilla kun kaikki kämppää näitä pelkästään. No tyylihän on vapaa mitä ikinä sitten haluaakaan sielä kartalla tehdä, ei auta valittaa.

Vaikka aseita on nerffattu, edelleen tuo brueni on aivan helvetin hyvä. Aivan op. Saisivat hieman lisää vielä nerffata. Samoin kuin sen yhden aseen haulikkoa kun yhdellä tappaa jo melko kaukaa liian hyvin. Mutta kyllä tuosta suosikiksi alkaa olla bruenistakin. Mp5+Grau+bruen+m4+mp7+kar on edelleen suosikki aseita.

Minkälaisia perkkejä muilla käytössä ? Cold Blood, Ghost & Amped ?
Battlepassi oli aivan liian nopea, tieriäkään en ostanu ja monta pv jo pelannu 100 tierin skinillä. Aivan liian helppoa saavuttaa tuo 100 tieri.

Tässä vähä omia fiiliksiä ja ajatuksia pelistä samalla kun ps ohjain latautuu eikä muutakaan järkevää tekemistä ollu kuin tulla tänne lässyttämään.


Minkäsmoisia kehtaatteko kertoa k/d ratiota täällä ? Tai voittojen määrää/pelatut rundit ? Ihan vaan pelkästä mielenkiinnosta kysyn jos joku rohkenee kertoa että minkämoisia pelaajia täältä löytyy :) Vai onko tämä aihe jotenkin tabu ? En tahtois kuitenkaan olla ensimmäinen tässä vaiheessa joka kertoo huonohkoja ratioitaan...Ei se mitään, törmäillään pelissä, mä yleensä potkin kiviä ja näytän eksyneeltä niin tulkaa hakeen pois etten jää kaasuun
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka on enemmän tai vähemmän buginen tuo peli, mutta tykkään kyllä tästä erittäin kovasti edelleen. Viimevuosina tullu pelattua pääasiassa kahta ilmaispeliä fortnite & cody. Olen niin kiitollinen tästä warzonesta että sain jättää tuon paskan taakseni. Fortnite oli joskus ihan potentiaalinen peli ja kiva lisä tuo rakentelu, mutta kyllästyin täysin totaalisesti jatkuviin muutoksiin jotka oli yksinkertaisesti liian suuria. Aivan jatkuvalla vauhdila joko aseet muuttui tai otettiin pois, tai kartta muuttui tai sitten muuttui lobby ym valikot tai kaikki tapahtui yhdessä joka tekee tuosta pelistä aivan järjettömän ja turhauttavan sekä vaikean pelattavaksi, ja onneksi sitten tuli warzone. Fortnite sai kenkää samantien..

Jännä sinänsä, minusta nuo jatkuvat muutokset karttaan ja aseisiin ovat virkistäviä. Nythän toki sisältöä tulee vähemmän kun Epic ei enää orjuuta työntekijöitään kuten aikaisemmin.

Blackouttihan pääasiassa kuoli sen takia kun pelille ei tehty yhtään mitään moneen kuukauteen releasen jälkeen, samat aseet ja sama tylsäksi käyvä meta - harmi sinänsä, tuo oli itselleni kyllä todella mielekäs peli.
 
Viimeksi muokattu:
Jännä sinänsä, minusta nuo jatkuvat muutokset karttaan ja aseisiin ovat virkistäviä. Nythän toki sisältöä tulee vähemmän kun Epic ei enää orjuuta työntekijöitään kuten aikaisemmin.

Blackouttihan pääasiassa kuoli sen takia kun pelille ei tehty yhtään mitään moneen kuukauteen releasen jälkeen, samat aseet ja sama tylsäksi käyvä meta - harmi sinänsä, tuo oli itselleni kyllä todella mielekäs peli.

Otan esimerkiksi taas fortniten. Esimerkiksi kilpapelipuolella juuri ennen isoa turnausta tuodaan joku esine peliin jolla tappaa kaikki ja olet käytännössä voittamaton. Tai muutetaan karttaa isosti jolloin pelaajan taidolla ei ole mitään väliä eikä se ole kuin enää pelkästä tuurista kiinni kun tapat jonkun. Taidolla tuossa tilanteessa ei ole mitään tekemistä. En ole kilpapelaaja vaan kaukana siitä ja lisäksi jo vanhempi ukko. Mutta pyrin silti pelaamaan 120 lasissa ja täysillä. En halua missään nimessä huonokaan olla. Kun tuommoisia muutoksia tehdään on ne tapot enää kiinni siitä pelkästään hyvästä tuurista eikä taidosta. Sitten kun huomattiin että valtaosa varmasti fortnite pelaajista on 5-10v muksuja niin peliä vietiin rutkasti enemmän vain siihen suuntaan. Kyllä siinä alkoi usko loppumaan jo niin hiton moneen kertaan että huokasin oikein helpotuksesta kun sai vaihtaa peliä :) Kerran osallistuin fortniten turnaukseenkin, eikä se menny ollenkaan huonosti vaan oikeastaan aika hyvin kun rahasijat oli niin niin lähellä, mutta säälin oikeasti heitä jotka pelaavat sitä peliä työksensä... Mietin monesti että mitä helvettiä näillä pelintekijöillä oikein liikkuu päässä.

Ihan hyvin fortniten jokaisesta aseesta voisi lentää porkkanoita, jäätelö/banaani skinien tai pomppulinnojen jälkeen. Pelin vois sillä tavalla sallia kaikille. Nythän se on joku +12 tms.

Huomas että fortin kehittäjillä alkoi mielikuvitusloppua kun sitä tavaraa oli jo luotu niin mahdoton määrä. Pakostihan se jossain vaiheessa heikkenee kun kaikki siisteimmät jutut on jo tehty. Season kerrallaan suunta meni vain huonommaksi ja huonommaksi. Pelasin sitä kuitenkin erittäin aktiivisesti 2 seasonilta melkein tähän päivään saakka. Pelkään että sama alkaa käymään myös Warzonessa kohta. Yhden seasonin aikana tulee niin aivan kauhean järjetön määrä roinaa että ei niitä oikeasti hienoja juttuja voi loputtomiinkaan keksiä. Sitte luodaan jotain paskaa vain että saadaan pelaajat ostamaan passeja ja kuluttamaan rahaa kuitenkin peliin vielä. Kuinkakohan moni vanhempi on kironnut pelin helvettiin saakka kun muksujen on pakko saada ihan jokainen tavara mitä shoppiin tuodaan :D

Muttajoo. Nämähän on täysin mielipideasioita ja me tykkäämme erilaisista asioista. Halusin vähän vain tarkentaa tuota miksi luovuin niin helpolla fortista.

Mutta niin fortissa kuin warzonessa 1 season voisi olla 2-3x pidempi, vähemmän sitä rihkamapaskaa joka tierillä. Ei joka tierillä tarvi jotain paskaa työntää. Se vois olla jotain joka 5 tieri tulis jotain pikkusälää jne niin voisi olla että fortnite olisi tänä päivänä vielä ihan toisenlainen kun sitä mielikuvistusta riittäisi pidemmäksi aikaa. Noh, mielenkiinnolla odotan mihin warzone vielä ajautuu. Sitten pitäis leveleitä tai tierejä olla niin paljon ja harvassa että oikeasti erottuis niitä hyviä pelaajia jotka pelaavat paljon. Tällöin se mielenkiinto pysyy yllä kun on pitkään jotain saavutettavaa tai tavoiteltavaa.

Mutta tuommoisten seikkojen takia en vain pystyny pelaamaan forttia oksentamatta. Mutta täysinhän nämä on niitä mielipideasioita kun jotkut tykkäävät kovasti ja jotkut ei vain voi sietää. :) Kun haluaa kuitenkin tosissaan pelata ja peliin vaikuttaa enemmän hyvä tuuri kuin taito niin alkoihan se ärsyttää kyllä paljon. Voittaminen vaatii tietenkin taitoa sekä hieman hyvää onnea. Siinävaiheessa kun peli vaatii ainoastaan hyvää onnea että pelaaja voi menestyä rundilla ei ole mielestäni enää oikein hyvä juttu. Kuitenkin niiden uusien juttujen opettelemiseen menee oma aikansa että voi suunnitella sekä hioa omia strategioitaan paremmiksi ja soveltuviksi uusiin asioihin. Se ei ole tasapuolista mitenkään pc pelaajien kanssa. Tai yleensäkkään kenenkään kanssa jos ajatellaan kilpailutilanteessa näitä juttuja. Pidän enemmän siitä että voitot ja tapot raavitaan taidolla eikä tuurilla minkä fortnite useasti mahdollistaa kaikennäköisillä liiallisilla muutoksillaan. Mutta nämä on vain omia fiiliksiä pelien parista ja pieniä huomioita tässä lyhkäisen "uran" varrelta :)
 
Viimeksi muokattu:
Itsekin olen pelannut Warzonea julkaisusta lähtien ja tykännyt kovasti. Vaikka onkin ollut hiljaisempia kausia, jona aikana en ole hirveästi pelannut. Paras BR peli silti ehdottomasti ja toivottavasti on hengissä vielä kauan.
 
Itsekin olen pelannut Warzonea julkaisusta lähtien ja tykännyt kovasti. Vaikka onkin ollut hiljaisempia kausia, jona aikana en ole hirveästi pelannut. Paras BR peli silti ehdottomasti ja toivottavasti on hengissä vielä kauan.
Codin tapauksessa se on hengissä tasan siihen asti kunnes uusi Codi julkaistaan. Eli johonkin ensi kevääseen. Huomasi hyvin miten BO4:sen kanssa kävi kun tämä julkaistiin.
 
Codin tapauksessa se on hengissä tasan siihen asti kunnes uusi Codi julkaistaan. Eli johonkin ensi kevääseen. Huomasi hyvin miten BO4:sen kanssa kävi kun tämä julkaistiin.
Warzonehan on luvattu päivittyvän aina uusimman julkaistun codin mukana -ei siis pitäisi loppua siihen että uusi versio tulee. Käytäntö toki tulee näyttämään miten tuon lupauksen kanssa tulee käymään. Itsellä ei ikävä kyllä ole sitä virallista lausuntoa asiasta tallessa
 
Warzonehan on luvattu päivittyvän aina uusimman julkaistun codin mukana -ei siis pitäisi loppua siihen että uusi versio tulee. Käytäntö toki tulee näyttämään miten tuon lupauksen kanssa tulee käymään. Itsellä ei ikävä kyllä ole sitä virallista lausuntoa asiasta tallessa
Saa nähdä niin. Hieno homma toki jos näin olisi. Tosin taitaa tämä olla pelisarjan suosituin ylivoimaisesti tällä hetkellä, joten ehkä paukkuja vielä uuden jälkeenkin uhrataan :) :thumbsup:
 
Tuota minäkin olen miettinyt jo useampaan otteeseen. Miten käy jos tuleekin uusi versio niin vanhasta kaikkoaa pelaajat ja entä siihen käytetyt rahat ? Tietenkin sitä haluaa heti siirtyä uuteen versioon mukaan mutta saako esim ostettuja skinejä mukaan.. Hieman liian paljon epäselvyyttä. Parashan olis jos tätä nykyistä warzonea vain kehitettäisiin koko ajan eteenpäin ja rahallinen panostus säilyisi mukana.

Kuulin jo spekulaatiota että seuraava season olis viimeinen. Mitä lie tarkoittaa sitten. Mutta aika näyttää mitä tapahtuu ja miten.
 
Minkäsmoisia kehtaatteko kertoa k/d ratiota täällä ? Tai voittojen määrää/pelatut rundit ? Ihan vaan pelkästä mielenkiinnosta kysyn jos joku rohkenee kertoa että minkämoisia pelaajia täältä löytyy :) Vai onko tämä aihe jotenkin tabu ? En tahtois kuitenkaan olla ensimmäinen tässä vaiheessa joka kertoo huonohkoja ratioitaan...Ei se mitään, törmäillään pelissä, mä yleensä potkin kiviä ja näytän eksyneeltä niin tulkaa hakeen pois etten jää kaasuun


Näköjään yllättävänkin hyvät statsit jos noihin prosentteihin on tuolla yhtään uskominen...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 271
Viestejä
4 507 337
Jäsenet
74 347
Uusin jäsen
Si-Pe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom