Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Huomannu saman jo parissa edellisessä isommassa päivityksessä. Tänäänkin tuli täyttä vauhtia kun oli aikaisin liikkeellä.Aloitin lataamaan klo9 jälkeen ja tuli maksimilla. Edellisen päivityksen aikaan aloitin klo11 tienoilla ja aluksi tuli maksimilla, mutta puolen tunnin jälkeen tippui parinsadan kilotavun tienoille. Eli kannattaa laittaa latautumaan aamulla aikaisin.
Eikös viimeisin päivitys pienennä asennuksen kokoa?Silloin kun Warzone tuli oli asennuksen koko 80 Gt. Aika riemukasta ihmetellä vähentynyttä levytilaa D:llä ja huomata Warzonen vievän nyt 140 Gt...
Täh?Mielenkiintoinen päähänpisto lisätä nuo Juggernaut dropit myös normi BR versioon eikä vain siihen LTM:ään... Toki sen mahdollisuus on vain 1/4 mutta onpahan suoraan sanotusti aivan paskaa.
Täh?
Millä järjellä tuosta ei lue missään mitään. Ei patch notes eikä siinä seasonin selosteessa.
Kokeilematta tyhmä idea. Jengi painelee niillä voittoja....... ja se on kaikissa normi BR moodeissa....
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Onneksi nyt on edes sellainen random event kuten fire sale tai jailbreak, ettei nyt kuitenkaan joka pelissä tarvi semmosta katsella.
Eikös viimeisin päivitys pienennä asennuksen kokoa?
Eli 120->100?Piti poistaa koko peli ja asentaa uudelleen. Koko putosi tällöin -> 100 Gt.
Juuri näin.Eli 120->100?
ISO smg levutettu ja maksimi taitaa olla 55 level.
Osiksi on valikoitunu
Barrel=FSS Nighshade , korvaa samalla muzzlen ja silti on lightweight suppressori kiinni eli pitäisi pystyä ampumaan ilman että näkyy pikkukartassa punaisena täplänä.
Underbarrel=Ranger Foregrippi, tuo recoil controllia sekä aiming stabilitya
Ammunition=selviö tietysti on että 50 ammuksen lipas pitää olla
Rear Grip=ISO tac-form=recoil control, tällä saadaan vähän rauhoitettua tuota tähtäimen pomppimista aina joten pyrin mahdollisimman paljon lisäämään recoil controllia.
Ja koska pelaan ilman tähtäintä aina lähes jokaisella aseella viimeinen valinta on stocki.
Forge Tac Stalker= Aiming stability
Näillä attachmenteillä tuo taitanee olla paras versio(ISO) ja ihan kelvollinen smg. Kauas tuolla ei tosiaan ammu, ja veikkaankin että tuon aseen kohdalla tulee väkisinkin nerffausta koska on aika op lähitilainteissa varsinkin.
Aseessa perkillä & laserilla ei tee yhtään mitään. 9/10:stä vastaantulijasta kuolee jolla on laser käytössä. (Ase kuin ase jos laseri käytössä) Sen laaserin vaan näkee niin kaukaa jo, että on helppo ennakoida milloin pää tulee näkyville.
Aseessa perkillä & laserilla ei tee yhtään mitään. 9/10:stä vastaantulijasta kuolee jolla on laser käytössä. (Ase kuin ase jos laseri käytössä) Sen laaserin vaan näkee niin kaukaa jo, että on helppo ennakoida milloin pää tulee näkyville.
Eikö toi Aiming Stability ole aika turha statsi kaikilla muilla kuin snipereilla? Se siis vähentää sitä heilumista tähdätessä ja itse en ainakaan ole huomannut tarvitsevani sitä AR tai SMG vaan juurikin Recoil Control tai Aim Down Sight Speed ovat huomattavasti hyödyllisempiä yleisesti. Varmasti tuosta hyötyä jos usein yrittää jotain rappusia/kulmia pitää tähtäimessä, mutta Warzonen osalta tuskin se hyödyllisin asia.
Mitä itse ISO:ta testannut, niin tuntuu tuo rekyyli pomppaavan ensimmäisen (ensimmäisten?) lauksien jälkeen reilusti ylöspäin jonka jälkeen aika vähän enää rekyyliä. Ei kyllä vakuuttanut kun verrataan MP7 tai MP5.
SA87:aa äsken multiplayssa levutin ekaa kertaa, tuntui kovalta vehkeeltä kun alkoi saada osaa kiinni ja aattelin että tuossahan voisi olla oiva
peli warzonenkin puolelle...
Tiedän, jokaisella kädessä joka vastaan tulee mutta eiköhän tuo nörffätä parin viikon sisään niin en jaksa vaivautua asetta hommaamaan.Bruen se vasta peto onkin, järkyttävä damage ja täysin mitätön recoil pidemmälläkin matkalla.
Tiedän, jokaisella kädessä joka vastaan tulee mutta eiköhän tuo nörffätä parin viikon sisään niin en jaksa vaivautua asetta hommaamaan.
Sitäpaitsi tykkään tutkia mihin muista aseista on, vaikkei ne samanlaisia petoja ihan olisikaan. Mitä yleensä omaan peliin tulee, useimmiten ne pelit kuitenkin kaatuu muuhun kuin siihen, onko kädessä se nopeimmin vihun sulattava tykki. Mielestäni Kilo ei kauaksi jää, kun siinä on ne perus-kilkkeet, ja sitten se 3x vs-tähtäin vai mikä sen nimi olikaan, kaukoampumiseen. No sama laseri se ei silti ole kuin Bruen mutta loistava silti.
Toki ymmärrän että valtaosa juoksee sen damage-metan perässä, fps-pelihän tämä on.
No juu, bruen sulattaa 2 sekunnissa miehen, eipä tällä hetkellä ole ihme ettei zonessa paljon ar:ia käytelläKilo jää damagen puolesta melko kauaksi, sillä pitää käytännössä ampua melko puhdasta headshottia että saa tehtyä kunnon damagea aikaiseksi, body shoteilla häviää auttamattomasti. Itsekin sitä testailin Graun korvaajaksi, mutta ei siitä oikein sellaiseksi ollut. Kaikilla osa-alueilla joko huonompi tai yhtä hyvä. Oma go-to rynkky on tällä hetkellä edelleen nerffienkin jälkeen Grau. Varmaan metapäänä vaihtaisin Brueniin jos jaksaisin levuttaa siihen kunnon kilkkeet ensin, unlockasin sen kyllä juuri edellisenä ilmaisviikonloppuna.
Muiden aseiden testailu tässä on etenkin Warzonen puolella hankalaa kun ei saa heti kiinni niitä parhaita kilkkeitä aseisiin, vertaapa siinä sitten täysin pimpattua Grauta johonkin lvl20 Kiloon.
Eli aika vastaavaa kuin Grau nerffi aiemmin.Ainakin mitä nyt streamaajia patchin jälkeen seurannut niin ei tuo Bruen nerffi ainakaan ollut lähellekään tarpeeksi. Okei, sillä ei nyt enää voi beamata porukkaa kolmeen sataan metriin mutta sataan metriin se on edelleen aivan pysäyttämätön.
The following information is not included in Infinity Ward's Patch Notes, rather, it is obtained raw from the raw game files. Here is a detailed breakdown of the weapon statistics which were changed in this update.
FAL
Maximum damage (to 20m) has been nerfed, however, this does not account for changes to body multipliers.
Holger-26
- Maximum Damage: 65 to 49 (-25%)
ADS-In time buffed, maximum damage range (28dmg) buffed, and damage range 2 (23dmg) buffed.
Bruen Mk9
- Aim Down Sights Time: 390ms to 360ms (-8%)
- Maximum Damage Range: 1,700 (43m) to 1,900 (48m) (+12%)
- Damage Range 2: 2,650 (67m) to 2,800 (71m) (+6%)
Maximum damage range (31dmg) nerfed and damage range 2 (28dmg) nerfed.
M91
- Maximum Damage Range: 1,650 (42m) to 1,050 (27m) (-36%)
- Damage Range 2: 2,600 (66m) to 2,200 (56m) (-15%)
ADS-In time buffed and new damage/range shelf added.
- Aim Down Sights Time: 450ms to 420ms (-7%)
- Maximum Damage: 31 to 32 (+3%)
- Maximum Damage Range: 1,750 (45m) to 1,150 (29m) (-34%)
- Damage 2: 0 (unused) to 31
- Damage Range 2: 0 (unused) to 1,750 (44.5m)
Kyllä tässä on pirulauta paljon seinien sisästä ampujia nyt.
Valuu just parin gigan patch, pitäisi korjata aseiden grafiikkabugi.
Jotain muutakin fiksaa mutta eivät sano että mitä. EDIT: Kertoi ne sittenkin...
Tosin Xboxilla koko onkin peräti 66GB, jokin bugi Microsoftin pätsisysteemissä....... pelin koko ei kasva.
PS koko 1.2GB.
- Fix for weapon models (sights and weapons picked up) corrupting on screen
- Fix for an error that could occur when selecting “Play Again” option in Warzone
- Fixed a bug where players could use the rope ascender through a closed door in Downtown
- Fixed an issue where the world model of the Common AUG was appearing invisible in Warzone
MODERN WARFARE & WARZONE PATCH NOTES - AUGUST 14th
www.infinityward.com
Liian myöhässä. Pidin kyllä pelistä muuten kaikinpuolin, mutta ne otti liikaa aikaa noin suuren ongelman korjaamiseksi joten ei jatkoon.
Increased effective damage range for the FR 5.56
Vaikka on enemmän tai vähemmän buginen tuo peli, mutta tykkään kyllä tästä erittäin kovasti edelleen. Viimevuosina tullu pelattua pääasiassa kahta ilmaispeliä fortnite & cody. Olen niin kiitollinen tästä warzonesta että sain jättää tuon paskan taakseni. Fortnite oli joskus ihan potentiaalinen peli ja kiva lisä tuo rakentelu, mutta kyllästyin täysin totaalisesti jatkuviin muutoksiin jotka oli yksinkertaisesti liian suuria. Aivan jatkuvalla vauhdila joko aseet muuttui tai otettiin pois, tai kartta muuttui tai sitten muuttui lobby ym valikot tai kaikki tapahtui yhdessä joka tekee tuosta pelistä aivan järjettömän ja turhauttavan sekä vaikean pelattavaksi, ja onneksi sitten tuli warzone. Fortnite sai kenkää samantien..
Jännä sinänsä, minusta nuo jatkuvat muutokset karttaan ja aseisiin ovat virkistäviä. Nythän toki sisältöä tulee vähemmän kun Epic ei enää orjuuta työntekijöitään kuten aikaisemmin.
Blackouttihan pääasiassa kuoli sen takia kun pelille ei tehty yhtään mitään moneen kuukauteen releasen jälkeen, samat aseet ja sama tylsäksi käyvä meta - harmi sinänsä, tuo oli itselleni kyllä todella mielekäs peli.
Codin tapauksessa se on hengissä tasan siihen asti kunnes uusi Codi julkaistaan. Eli johonkin ensi kevääseen. Huomasi hyvin miten BO4:sen kanssa kävi kun tämä julkaistiin.Itsekin olen pelannut Warzonea julkaisusta lähtien ja tykännyt kovasti. Vaikka onkin ollut hiljaisempia kausia, jona aikana en ole hirveästi pelannut. Paras BR peli silti ehdottomasti ja toivottavasti on hengissä vielä kauan.
Warzonehan on luvattu päivittyvän aina uusimman julkaistun codin mukana -ei siis pitäisi loppua siihen että uusi versio tulee. Käytäntö toki tulee näyttämään miten tuon lupauksen kanssa tulee käymään. Itsellä ei ikävä kyllä ole sitä virallista lausuntoa asiasta tallessaCodin tapauksessa se on hengissä tasan siihen asti kunnes uusi Codi julkaistaan. Eli johonkin ensi kevääseen. Huomasi hyvin miten BO4:sen kanssa kävi kun tämä julkaistiin.
Saa nähdä niin. Hieno homma toki jos näin olisi. Tosin taitaa tämä olla pelisarjan suosituin ylivoimaisesti tällä hetkellä, joten ehkä paukkuja vielä uuden jälkeenkin uhrataanWarzonehan on luvattu päivittyvän aina uusimman julkaistun codin mukana -ei siis pitäisi loppua siihen että uusi versio tulee. Käytäntö toki tulee näyttämään miten tuon lupauksen kanssa tulee käymään. Itsellä ei ikävä kyllä ole sitä virallista lausuntoa asiasta tallessa
Minkäsmoisia kehtaatteko kertoa k/d ratiota täällä ? Tai voittojen määrää/pelatut rundit ? Ihan vaan pelkästä mielenkiinnosta kysyn jos joku rohkenee kertoa että minkämoisia pelaajia täältä löytyy Vai onko tämä aihe jotenkin tabu ? En tahtois kuitenkaan olla ensimmäinen tässä vaiheessa joka kertoo huonohkoja ratioitaan...Ei se mitään, törmäillään pelissä, mä yleensä potkin kiviä ja näytän eksyneeltä niin tulkaa hakeen pois etten jää kaasuun
Kaksi viime aikojen ärsyttävintä asiaa korjattu, joten nyt pelaa taas mielelläänNo nyt on (kai) FR 5.56 underbarrel shotgun korjattu.
Samalla muutakin, mm. lisää Bruen nerffiä.
MODERN WARFARE & WARZONE PATCH NOTES - AUGUST 20th
www.infinityward.com