Kummatkin uusista mapeista ovat aivan susipaskoja surkeiden pelaajien rottakenttiä, joissa saavat kyhjöttää jossain kulmassa saaden ilmasia tappoja. Kummassakaan mapissa ei voi liikkua ilman ettei joku ammu kylkeen tai selkään jostain kulmasta, jota et yksinkertaisesti pysty tarkistamaan ilman, että joku toinen voi jostain toisesta kulmasta sinut ampua. Aivan tyypillistä Infinity Wardin MW2019 paskamappi suunnittelua eikä mitään muuta. Ainoa hyvä mappi minkä ovat tehneet kolmeen vuoteen on Shoot House, eikä sekään mitenkään erityisen hyvä ole. Seuraavaa Treyarchin peliä odotellessa...
Toisivat vaan nyt sen shipmentin takaisin niin voi jatkaa camojen grindausta siellä eikä tarvitsisi näitä surkeita mappeja pelata, joissa pitää pelata pikkulasten piiloleikkejä. Ja vihun löytäminen kestää aivan liian kauan Call Of Duty peliksi.
MW2:sen perus moninpeli on kyllä niin tylsäksi mennyt. 10v10 moshpit oikeastaan ainut pelattava pelimoodi (kun shipment 24/7 ei ole tarjolla) kun mapit ovat yksinkertaisesti liian isoja pelaajamääriin nähden. Kyllä oli muuten taas hauskaa kun piti 40 "mounted" tappoa saada yhtä camoa varten ja jälleen aivan ihanat 25 "longshot" tappoa toista camoa varten.
Massive Resurgence on ihan ok lisäys ja onneksi Ashika Island on ainut osa koko peliä, mikä tekee pelistä pelattavan arvoisen.
Katsotaan taas seuraavassa kaudessa, josko osaisivat tehdä kunnollista moninpeli mappia. Mikä siinä muuten on, että julkaisun mapeista osa on ihan pelattavia (ei kuitenkaan hyviä), kun taas sitten nämä uudet mapit ovat just tällasia aivan käsittämättömiä piilohippa leikkimappeja?
Unohtu mainita, että ainakin tuo uusi Battle Rifle on tervetullut lisäys valikoimaan, potkua on, mutta vahinkoa tekee myös senkin edestä. Hyvä pyssy.