No onhan tuo Rat Pack ollut jo ainakin pari viikkoa tarjolla innokkaille.Mitä helvetin Fortnitea sieltä on taas tulossa...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
No onhan tuo Rat Pack ollut jo ainakin pari viikkoa tarjolla innokkaille.Mitä helvetin Fortnitea sieltä on taas tulossa...?
Niin. Ei olisi enää pitänyt mainita niin vanhaa juttua. Paha minä, paha, paha.No onhan tuo Rat Pack ollut jo ainakin pari viikkoa tarjolla innokkaille.
No älä nyt itseesi ota, vitustako minä tiedän mikä sinulle on uutta.Niin. Ei olisi enää pitänyt mainita niin vanhaa juttua. Paha minä, paha, paha.
Tuli vastaan näkymätön huijari. Väsäsin videon keissistä:
Tuo anti-cheat tekee että muut pelaajat ovat cheattaajalle näkymättömiä ja näin ollen cheattaaja ei näe niitäNiih, eikös tuon uuden anti-cheatin tarkoituksena ollut tehdä huijareista ns. näkymättömiä, etteivät he osu kehenkään mutta heidät nähdään kyllä ja ottavat osumaa Nyt näyttää siltä, että ovat kyllä näkymättömiä mutta kukaan ei näe heitä, joten saavat rauhassa huijata ja ammuskella menemään Yllättääkö kun kyseessä on MW2 ja nykypäivän codi, no v*ttu ei Tällä hetkellä muutenkin suositellaan välttelemään codeja koska on mahdollista että huijarit saavat teidän tunnukset käsiin, tuhottua accountin. IP-osoitteet on vaarassa ja koneille voidaan asentaa ties mitä paskaa. Aiheesta lisää tällä videolla!
Mites tämä peli toimii / käyttäytyy jos ottaa toisen muistikamman pois ja vetelee 8Gb? 4K resona.
Kone oireilee, alkoi tosin WIN11 etukäteen tarjotusta päivityksestä, mutta jotain muisteihin liittyvää herjaa ollut + kevyt RGB oireilu niissä myös.
Vois kokeilla vain yhdellä kammalla.
Tuleeko BSOD ja memory erroria?
Itsellä vastaavaa ollut.
Jos muistit oirelee, niin sehän on ilmiselvä merkki siitä, että joko muistiohjain tai muistit eivät ole vakaat -> joko lisää voltteja muistiohjaimelle/muisteille tai muistiohjaimen/muistien kelloja alemmas tai muistien ajoituksia löysemmiksi.
Tai sitten testaa tikut ja jos viallinen -> takuuseen ja/tai uutta kehiin.
Oiskohan prossun muistiohjain vaan vähän kulunut ja haluaa lisää voltteja kuitenkin näin realistisemmin. Aika harvinaista, että muistit hajoaa.
No niimpä, kattelin meinaan että noilla Triden Z on "elinikäinen takuu" tai jotain sinne päin. Kummallisesti toisen muistikamman RGB myös sekoilee, palaa eri värillä tai joku jää sammuksiin. Kontaktia epäillen irrottelin ja puhaltelin liittimet ja takas mutta ei auta.
Onko tuo prossun muistinohjain siis emon vai itse prossun aiheuttamaa?
Voltteja voi koittaa lisäillä tietty tai XMP vaikka pois jos se vaatii enempi mehua.
Onhan sulla NAT ”Open”-statuksella pelissä?Miten voi kestää matchmaking näin pitkään vaikka on ilmaisviikonloppu jne. Sitten vielä tarjoaa jotain Black Goldia. 10v10 moshpittiin ei tahdo päästä ollenkaan.
Moderate näköjään. Pitää kokeilla säätää.Onhan sulla NAT ”Open”-statuksella pelissä?
Ports Used for Call of Duty Games
support.activision.com
Hyvä vinkki olisi, mutta ei toimi minulla ainakaan amazon.it:stä prime prime gamingiin. Yleensä vain amazon.de prime on jostakin syystä toiminut. Tämä siis tiedoksi, jos on .de käyttämättä, niin suosittelen sitä ensisijassaLisäksi Prime Gaming sisältää nyt tähän peliin kamaa (vielä 23 päivän ajan).
Voi ottaa ilmaisen trialin Prime Videoon, johon myös Prime Gaming kuuluu. Trialin voi ottaa eri maasta vuorollaan 30 päiväksi (Suomesta saa 7 päiväksi).
Niistä on ollut enemmän pelitarjouksissa, esim. Pelit - Prime gaming jäsenetupelit huhtikuu 2023 (jäsenmaksu tai free trial) mm. 6.4. Wolfenstein: The New Order
Call of Duty: Warzone and Modern Warfare 2 > Track Rivals BundlePrime Gaming | Discover, download, and play games
Enjoy games and more gaming extras every month with Amazon Prime.gaming.amazon.com
Sisältää:
Straight Away - Victus XMR Sniper Rifle Weapon Blueprint
Speed Boost - Lachmann Sub SMG Weapon Blueprint
Dustmaker - UTV Vehicle Skin
Heel Toe - Hatchback Vehicle Skin
Racing Team - Sticker
Ei tullut ihan heti näkyviin, mutta taisi mennä 10-20 minuuttia. Linkittää Activision ja Prime Gaming tilit. Olen pelannut DMZ:aa, jossa jo kokeilin noita aseita ja skinejä.
Edit: Ai niin, jos otatte trialin, ettekä aio jatkaa maksullisena, niin muistakaa perua ajoissa.
Sun pitäis tulla varmaan pelaamaan mun kanssa kun pelaan konsolilla, niin toivottavasti parannetaan sun syöpä. Edetään vaikka sun tahtiin kun mulla on kuitenkin aim-assist ja noi magnetic bulletit. Pelaan kyllä vain DMZ:tä, mutta sielläkin saa vastustajasta melkomoiset vitutukset aikaiseksi.kyllä tää tietokoneella pelaaminen on nykyään todella syöpää. jotain on kyl muuttunut alkuajoista kun ennen verdanskin aikaan konsolipelaajat oli pääosin cämppereitä ja pelasi hyvin hitaasti. nykyään ohjaimella pelaavat on ne jotka juoksee run&gun tyylillä ninjamaisesti. varmaan pakko luopua vihdoin tän pelaamisesta kun en suosttu ja jaksa alkaa pelaan ohjaimella vaikka dualsense edge löytyykin olkkarista. onneksi siegeä ei viel aim-assistilla ja magnetic bulleteilla oo pilattu.
Ei peliä pelkällä aim assistilla ja magnetic bulleteilla oo pilattu. Ihan pelin mekaniikka ja muuttunut mikä vaikuttaa enemmän negatiivisesti hiirellä pelatessa ilman aim assistia.Sun pitäis tulla varmaan pelaamaan mun kanssa kun pelaan konsolilla, niin toivottavasti parannetaan sun syöpä. Edetään vaikka sun tahtiin kun mulla on kuitenkin aim-assist ja noi magnetic bulletit. Pelaan kyllä vain DMZ:tä, mutta sielläkin saa vastustajasta melkomoiset vitutukset aikaiseksi.
Ja nyt kun mainitsit vielä nuo ohjaimella saatavat avut, niin kylläpä oma osaamistaso ja luottamus laski entisestään.
Samoin. Mut kyllä sillä sitä monet vaa osaa. Kyllähä nykyään 100% ammattipelaajista pelaa ohjaimella ja syystä. Onneks kohta tulee warzone mobile niin pelaan sitä kyl näppäimistöllä ja hiirellä.Mä en kyllä osu ohjaimella edes ladon seinään sisäpuolelta. Kyllä se hiiri pitää olla että osuu mihinkään.
Nojaa. Oha siel asetuksissa crossplay off jos ei pärjäis ilma assisteja. Tai lisäis ees crossplay off kytkimen pc:lle ni sais suurimman osan kapulapelaajista veks.Eikös näissä ennen ollut aim assist vaan kampanjassa? Esim alkup Modern Warfare. Johonkin MW3 asti tuli pelattua Xboxilla ja padilla.
Tietty nyt sitä kompensaatiota pitääkin olla jos hiiriä sekoitetaan matseihin.
Nojaa. Oha siel asetuksissa crossplay off jos ei pärjäis ilma assisteja. Tai lisäis ees crossplay off kytkimen pc:lle ni sais suurimman osan kapulapelaajista veks.
Verdanskin ensimmäinen vuosi, kun aseitakaan ollu viel nerffattu liikaa/pilalle oli kaikki just täydellisesti balanssissa. Ei ärsyttäny ohjainpelaajat, ei liikkumisen ja aseen mekaniikat tai karttakaan.
Valitettavasti edelleen joutuu itse tähtäämään vaikka ohjainta käyttääkin, oli alla pleikka tai pc. Välillä ei tahdo paikallaan olevaan bottiin osua DMZ:ssa jos ei pää synkkaa peukkujen kanssa.kyllä tää tietokoneella pelaaminen on nykyään todella syöpää. jotain on kyl muuttunut alkuajoista kun ennen verdanskin aikaan konsolipelaajat oli pääosin cämppereitä ja pelasi hyvin hitaasti. nykyään ohjaimella pelaavat on ne jotka juoksee run&gun tyylillä ninjamaisesti. varmaan pakko luopua vihdoin tän pelaamisesta kun en suosttu ja jaksa alkaa pelaan ohjaimella vaikka dualsense edge löytyykin olkkarista. onneksi siegeä ei viel aim-assistilla ja magnetic bulleteilla oo pilattu.
Tottakai tarvii itse tähdätä. Mut nimenomaan jos pää synkkaa peukkujen kanssa niin se on kyllä ärsyttävän hyvä. Kato vaikka JoeWo:n youtube striimejä 3v takaa kun aimassist oli vielä normaali ja kuinka silläkin hieman yli ja aliohjaamista tähdätessä löytyy ja vertaa nykyvideoihin kuinka kummallisesti nykyisen aimassistin ja magnetic bulletin takia yli ja aliohjautumista tapahu.Valitettavasti edelleen joutuu itse tähtäämään vaikka ohjainta käyttääkin, oli alla pleikka tai pc. Välillä ei tahdo paikallaan olevaan bottiin osua DMZ:ssa jos ei pää synkkaa peukkujen kanssa.
Siegessä on alusta asti ollut aim assist, kuten kaikissa muissakin peleissä.
Ei peliä pelkällä aim assistilla ja magnetic bulleteilla oo pilattu. Ihan pelin mekaniikka ja muuttunut mikä vaikuttaa enemmän negatiivisesti hiirellä pelatessa ilman aim assistia.
Ja esimerkiksi se et miljoona tilannetta kun jossai vondel mapin rappukäytävässä kuolee siihen et metrin päässä olevaa vihollista tarvii ampua sokkona kun aseesta lähtee sellaset savut ja tärinät ettei ihan oikeasti näe vihollista. Konsolipelaajaa tää sokeus ei siitä metrin päästä yhtäpaljoa haittaa ku ei se disabloi aim assistia.
Tossa ylemmässä videossahan se sen kertoi. Mut kyl se vähän nimenomaan "pahonvointiini" auttaa. Ennen pysty flikkaan nopeesti ja kaikki osu maaliin. Nyt se pienen heijauksen takia rykäsee ekat muutamat luodit huitsin nevadaan vaikka staticilla se näyttäis pysähtyvän kuten vanhas warzonessa.Onko tuolla heijaamisella väliä, jos käyttää center dotia?
Center dot on eri asia kuin tuo static crosshair. Kait tässä menee luodit aina ruudun keskelle vaikka visuaalinen rekyyli ym. sotkee.Tossa ylemmässä videossahan se sen kertoi. Mut kyl se vähän nimenomaan "pahonvointiini" auttaa. Ennen pysty flikkaan nopeesti ja kaikki osu maaliin. Nyt se pienen heijauksen takia rykäsee ekat muutamat luodit huitsin nevadaan vaikka staticilla se näyttäis pysähtyvän kuten vanhas warzonessa.
AAA-luokan pelit ovat muuttuneet melkosiksi lypsylehmiksi ja meno sen kun pahenee. Rockstar veti takaisin jotkut pelaajien jo ostamat kosmeettiset tavarat, jotta heille voitaisiin myydä samat asiat uudelleen, mutta kuukausilaskutteiseen hintaan. Urheilupelit olivat menetettyjä tapauksia jo vuosia.En ole peliä betan jälkeen pelannut, mutta miksi minulle tulee näistä season mainoksista mieleen enemmän joku fortnite kuin codi? Jessus mihin tämä pelisarja on menossa.
Jessus mihin tämä pelisarja on menossa.