Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
No nytkö se kippasi koko systeemi? Tuli kesken pelin joku Steamin yhteysvirhe ja peli kaatui. Nyt sanoo tällaista kun yrittää käynnistää uusiksi -->

1668813467214.png


1668813490759.png


Edit.
Taitaa olla joku laajempi ongelma. Kun yrittää käynnistää Steamia uusiksi, niin se sanoo näin:

1668813730710.png



1668813779530.png


Edit.
Ja nyt toimii taas. Oli noin 20min katko omalla kohdalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 395
No nytkö se kippasi koko systeemi? Tuli kesken pelin joku Steamin yhteysvirhe ja peli kaatui. Nyt sanoo tällaista kun yrittää käynnistää uusiksi -->





Edit.
Taitaa olla joku laajempi ongelma. Kun yrittää käynnistää Steamia uusiksi, niin se sanoo näin:






Edit.
Ja nyt toimii taas. Oli noin 20min katko omalla kohdalla.
Huh säikähdin jo, nykäsin 24 päki kaljaa ja lähdin parille kalljalle ja toivoin että vielä parit sekavat pelit saisi aikaan. Yökerhoon ei jaksa. Itse asiaan niin jumalauta että on taso koventunut taas jossei kukaan ole huomannut (pelaan about 4-5 päivän välein)
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Asensin nyt DDU:n kautta tyhjältä pöydältä uusimmat ajurit. Taas näyttää rokkaavan ihan ok (edelleen täysin samoilla asetuksillea) ja benchmarkissakin saa kohtuullisen järkeviä tuloksia, vaikka joutuukin käyttämään tuota DLSS:n balanced-tilaa. Saas nähdä kuinka kauan tätä iloa tällä kerralla kestää. Jotenkin tuntuu siltä, että tämä liittyy noihin shadereihin, joita peli latailee randomisti uudestaan.
En tiedä oliko tuo DDU tässä se avainsana, mutta ei ole ollut samaa ongelmaa pelin pyörimisen kanssa sen jälkeen, kun ensin DDU:lla tyhjensin vanhat ajurit ja asensin sitten tyhjältä pöydältä uudet. Olen pitänyt tuota kokolailla tarpeettomana toimenpiteenä, mutta ainakin tässä tapauksessa se vaikuttaisi korjanneen tilanteen. Toki on mahdollista, että se oli joku yhteensattuma, mutta silti.

Btw. Nyt vasta hokasin että tässähän on toteutettu tuo prestige-järjestelmä kerrankin järkevästi, eli ei ole pakko palata takaisin nollatasolle, vaan leveleitä tulee koko ajan lisää ja uuden "automaattisen" prestigen myötä ikoni vaan muuttuu. Se on ihan kiva, kun on koko ajan jotain pientä tavoiteltavaa mm. päivittäisten challengejen muodossa, mutta ei kuitenkaan tarvitse hampaat irvessä aloittaa joka kierroksella alusta sellaisilla kamoilla, joita ei halua käyttää.
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
En tiedä oliko tuo DDU tässä se avainsana, mutta ei ole ollut samaa ongelmaa pelin pyörimisen kanssa sen jälkeen, kun ensin DDU:lla tyhjensin vanhat ajurit ja asensin sitten tyhjältä pöydältä uudet. Olen pitänyt tuota kokolailla tarpeettomana toimenpiteenä, mutta ainakin tässä tapauksessa se vaikuttaisi korjanneen tilanteen. Toki on mahdollista, että se oli joku yhteensattuma, mutta silti.
Sama itsellä nyt.
Asensin iirc torstaina uusimmat uudestaan DDU:n kautta, ja nyt vaikuttaa hyvältä kaatumisten osalta.
Sulla oli toki pikemmin stutteria tms, mutta varmaan samaa kastia.

On tosiaan vaikea sanoa onko tässä kyse sattumasta vai mitä.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 000
Itsellä oli uudemmilla ajureilla jatkuvaa kaatuilua. 522.25 ajurit DDU:lla takaisin ja peli on taas vakaa kuin kivi. Uusiin ajureihin ei näköjään voi luottaa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Itsellä oli uudemmilla ajureilla jatkuvaa kaatuilua. 522.25 ajurit DDU:lla takaisin ja peli on taas vakaa kuin kivi. Uusiin ajureihin ei näköjään voi luottaa.
Joo jos tää kaatuminen uudestaan alkaa, niin menee noi 522.25 takaisin.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Joo DDU:lla ajurit sileeksi ilman safe modea nii johan pyörii sulavasti peli ilman stutterauksia ja fps nous samalla 100 -> 150. :tup:
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Joo DDU:lla ajurit sileeksi ilman safe modea nii johan pyörii sulavasti peli ilman stutterauksia ja fps nous samalla 100 -> 150. :tup:
Ilman safe modea? No se nyt ainakin on typerää, kun ei se DDU pysty luotettavasti poistamaan käytössä olevia ajureita ilman sitä.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 047
Hoksasin äsken että mullahan oli Grafiikka asetusten alla näyttötilana ”full screen bordeless” joka piti näyttöreson lukittuna 2560 x 1440, vaikka quality asetuksissa oli perus 3840 x 2160.

Vaihdoin ”full screen exclusive” niin saikin valita 120Hz ja näyttöreson 3840 x 2160. (Peli pyörinyt toki 120fps ilman tuota valintaakin).

Oon ilmeisesti pelannut vajaalla resolla jota peli skaalaa ylös jo jonkin aikaa, vai mitä tuo on tarkoittanut? Peli näyttää nyt hitusen vielä terävämmältä.

Kyllähän tää moninpelikin on nätimpi kuin aiemmat, kun saa nyt ylipäätään ruuvailla kaikki tappiin ja fowia lisää (isolla näytöllä kaipaa laajaa fowia).
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Kyllähän tää moninpelikin on nätimpi kuin aiemmat, kun saa nyt ylipäätään ruuvailla kaikki tappiin ja fowia lisää (isolla näytöllä kaipaa laajaa fowia).
Onhan se varmasti nätti jos voi vetää kaiken tappiin, mutta se edellyttää käytännössä että näyttiksenä just joku 2500 euron 4090. Ongelma on pikemminkin siinä, että ei tämä todellakaan niin komea ole, että parin tonnin näyttis olisi perusteltu vaatimus normaalilla 1440p-resolla pelattaessa.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Ilman safe modea? No se nyt ainakin on typerää, kun ei se DDU pysty luotettavasti poistamaan käytössä olevia ajureita ilman sitä.
No ainakin mulla autto ongelmiin niin onko sillä väliä?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
No ainakin mulla autto ongelmiin niin onko sillä väliä?
Ei ole väliä ja hyvä tietenkin jos auttoi. Pointti oli vaan, että jos sitä DDU:ta ylipäätään käyttää, niin kannattaisi tehdä se ko. sovelluksen ohjeiden/suositusten mukaan safe modessa. Ei tämä ollut henkilökohtaisesti sinun tapaukseen tarkoitettu, vaan yleinen vinkki miten sen kanssa kannattaisi toimia.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 000
No nyt kaatui kesken pelin. Tosin oli vähän erilainen kaatuminen aiempiin verrattuna ja tapahtumienvalvonta ei herjannut näytönohjaimesta mitään. Joku 7 tuntia pääsi pelaamaan 522.25 ajureilla ilman kaatumisia, kun kahdet uusimmat kaatuilivat vähintään kerran tunnissa. Ja nytkin kaatuminen tuntui johtuvan itse pelistä eikä ajureista.

DMZ on kyllä viihdyttävä pelimuoto kaverin kanssa. Sopivan rauhallista, kun vähän oikeita pelaajia, mutta silti välillä tulee intensiivisiä taisteluita. Iso ja mielenkiintoinen kartta ja paljon erilaisia tehtäviä ja kerättävää. Tuon kanssa meni tämä ilta.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 047
Onhan se varmasti nätti jos voi vetää kaiken tappiin, mutta se edellyttää käytännössä että näyttiksenä just joku 2500 euron 4090. Ongelma on pikemminkin siinä, että ei tämä todellakaan niin komea ole, että parin tonnin näyttis olisi perusteltu vaatimus normaalilla 1440p-resolla pelattaessa.
No totta juu, ei se sellaista graffaa ole että perustelisi tuon näyttiksen hinnan.

Paremminkin korjauskommentti omaan ekaan fiilikseen kun tota alkuunsa kokeili, en tiiä sitten oliko moninpelissä kokoajan mulla nuo näyttöresot pykälää matalemmalla ja nyt vasta hoksasin laittaa sen oikein tms :hmm: Onhan tää naksu nätimpi kun aiemmat taas.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 047
Mulla ei ole tää peli kaatuillut kun silloin alkuunsa kampanjassa kerran, muistaakseni. Pari pientä jäätymistä ollut välissä mutta ne meni nopeesti ohi. Muistit kevyesti kiristettyinä, prossu curvella alivoltitettu, näyttiksellä ei mitään kellotuksia.

Kaikki ajuriversiotkin kokeiltu mitä tässä välissä ollut, ja pelkästään puhtaalla asennuksella ilman DDU: ta asenneltu.

Voisko olla käynyt ajurien asennusten kanssa tuuria vai onko tämä peli herkkä joillekin kellotuksille :hmm:
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Mulla on kaatunut kerran moninpeli alun jälkeen (edit: yksin pelatessa). Ei kellotteluja. Ajureita olen käyttänyt ainakin 7-8 eriä mallia, koska tuli niitä FPS droppeja ja nykimisiä, jotka tekivät pelistä pelikelvottoman, kun 1 prossan lowit kävi siel 0-20 FPS useita kertoja pelissä. Nyt tuntuu parin viime pelisession perusteella et näitä tulee harvemmin ja siks en oo koskenut asetuksiin. 4K dlss performance. Kaikki off tai low-asetuksessa.

Peli on graafisesti ruma, mutta pyörii melko hyvin 90-140FPS kartasta ja pelimuodosta riippuen. Warzonea en oo pelaillut ku pleikkarilla.

Kampanjassa mulla kaatui peli kaksi kertaa, mutta muuten oli rock solid. Ei nykinyt tai tullut mitää fps droppeja, jota moninpelissä.

Mutta mutta, ootteko pelannut moninpeliä tällä tavalla (kuvat)?
 

Liitteet

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Mutta mutta, ootteko pelannut moninpeliä tällä tavalla (kuvat)?
No tuollaista ei ole tullut, mutta 3-4 kertaa on tullut ns diskovalot.
Eli pinnat hohkaa erilaisin neon väreinä.
Tuota bugiahan oli jo MW19/WZ1.

Kerran oli myös legendaarinen black blob, missä ruutua valtaa musta läntti. Tuokin oli aiemmassa pelissä.

Kolmas mikä tuli kerran eilen WZ2 oli holtiton valaistus. Eli tiettyyn suuntiin katsoessa ruudun täyttää sokaiseva valo. Eri kuin se muuten vain liian kirkas aurinko, joka on ainakin embassy kentässä tietyssä paikassa.

Jotain pelimoottorin ominaisuuksia nämä lienee.

Tuota sun variaatiota odotellessa.
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
803
Kolmas mikä tuli kerran eilen WZ2 oli holtiton valaistus. Eli tiettyyn suuntiin katsoessa ruudun täyttää sokaiseva valo. Eri kuin se muuten vain liian kirkas aurinko, joka on ainakin embassy kentässä tietyssä paikassa.
Mulla tuli yksinpelikampanjassa muutama noita vastaan. Esim. yhden tehtävän alussa jossa oli hämärää, paistoi joku kymmentä aurinkoa vastaava valo. Paikasta jossa ei edes ollut mitään valonlähdettä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Tämä peli on kyllä jotenkin rigged. Ikinä voi tietää tarviiko tappoon 4 vai 8 luotia, kuuluuko askeleet vai ei jne. Sitten vielä lisäksi tuo perk-systeemi, niin ei tiedä kuinka nopeasti vaihtuu ase, onko toisella quick fix, näytkö kartalla.
 
Liittynyt
13.05.2019
Viestejä
280
Kenelläkään näin paskoja statseja eli kd 1 ja W/L 0,65. Olen siis koko ajan jossain urpojen joukkueessa jossa ei vaikka Dominationissa kukaan viitsi mennä lipulle ennen kuin se on jo melkein kokonaan vallattu. Kill konfirmedissa keskitytään lätkien viemiseen mutta vihun tullessa eteen mennään piiloon. Äskeinen peli meni niin että meidän jengi ei edennyt yhtään vaan jäi johonkin suojaan syntymäpaikalle.. Peli oli TDM ja olin ainoa jolla oli yli 1 kd. Välillä tää meinaa vituttaa.....
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Kenelläkään näin paskoja statseja eli kd 1 ja W/L 0,65. Olen siis koko ajan jossain urpojen joukkueessa jossa ei vaikka Dominationissa kukaan viitsi mennä lipulle ennen kuin se on jo melkein kokonaan vallattu. Kill konfirmedissa keskitytään lätkien viemiseen mutta vihun tullessa eteen mennään piiloon. Äskeinen peli meni niin että meidän jengi ei edennyt yhtään vaan jäi johonkin suojaan syntymäpaikalle.. Peli oli TDM ja olin ainoa jolla oli yli 1 kd. Välillä tää meinaa vituttaa.....
Turha tässä on objectivea pelata, kun spawnit on mitä on :beye:
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Mä pelaan GW:tä/invasionia ja mun kd-ratio on hädin tuskin plussalla. Vertailuna vaikka mikä tahansa muu vastaava peli, missä kd-ratio on yleensä semmosta 3-4+.

Mutta eipä se tosin yllätys olekaan. 95% pelaajista menee aina vaan lemppari-ikkunaan tai katolle snipun kanssa ja ei liiku mihinkään. Mä taas liikun, joten kuolemia vaan kertyy ihan saatanasti joka matsissa. En ees tajua, miten porukka jaksaa pelata peliä noin. Ymmärrän, ettei juosta ympäriinsä kuin päättömät kanat tai että pelataan "taktisesti", mutta tää pelkkä istuminen. On se nyt kumma, kun liikkumisnappiin kosketaan ainoastaan silloin, kun halutaan hyväksikäyttää aim assistia tai kuoleman jälkeen juostessa takaisin kämppipaikkaan.
 
Liittynyt
08.02.2021
Viestejä
276
Asiaton käytös
Mä pelaan GW:tä/invasionia ja mun kd-ratio on hädin tuskin plussalla. Vertailuna vaikka mikä tahansa muu vastaava peli, missä kd-ratio on yleensä semmosta 3-4+.

Mutta eipä se tosin yllätys olekaan. 95% pelaajista menee aina vaan lemppari-ikkunaan tai katolle snipun kanssa ja ei liiku mihinkään. Mä taas liikun, joten kuolemia vaan kertyy ihan saatanasti joka matsissa. En ees tajua, miten porukka jaksaa pelata peliä noin. Ymmärrän, ettei juosta ympäriinsä kuin päättömät kanat tai että pelataan "taktisesti", mutta tää pelkkä istuminen. On se nyt kumma, kun liikkumisnappiin kosketaan ainoastaan silloin, kun halutaan hyväksikäyttää aim assistia tai kuoleman jälkeen juostessa takaisin kämppipaikkaan.
wau oot oikeen sotauros
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 373
Onko muut huomanneet, että askelten äänet on nykyään kyllä todella hiljaiset. Sama homma Warzonessa. Kolmen metrin päästä juoksee seinän takana ukko niin kuulostaa minun korvaan siltä, että se olisi jossain toisessa kerroksessa kymmenen metrin päässä.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Kenelläkään näin paskoja statseja eli kd 1 ja W/L 0,65. Olen siis koko ajan jossain urpojen joukkueessa jossa ei vaikka Dominationissa kukaan viitsi mennä lipulle ennen kuin se on jo melkein kokonaan vallattu. Kill konfirmedissa keskitytään lätkien viemiseen mutta vihun tullessa eteen mennään piiloon. Äskeinen peli meni niin että meidän jengi ei edennyt yhtään vaan jäi johonkin suojaan syntymäpaikalle.. Peli oli TDM ja olin ainoa jolla oli yli 1 kd. Välillä tää meinaa vituttaa.....
Täällä käytännössä IDENTTISET statsit. 1.03 kd ja wl joku 0.60 :rofl2:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 395
Täällä käytännössä IDENTTISET statsit. 1.03 kd ja wl joku 0.60 :rofl2:
KD 1.01 ja W/L 0.69. 360 peliä takana ja aseet levutettu assault riflet, smg, battle rifled, marsksman riflet ja snipat. Voisi olla parempi jos pelaisi vain suosikki aseilla mutta siihen turtuu vain.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
KD 1.01 ja W/L 0.69. 360 peliä takana ja aseet levutettu assault riflet, smg, battle rifled, marsksman riflet ja snipat. Voisi olla parempi jos pelaisi vain suosikki aseilla mutta siihen turtuu vain.
Mä oon ite pelannu vähän kaikenlaisilla aseilla mutta aika useasti olen ainakin yrittänyt saada jostain aseesta käyttökelvollisen jollain lisäpalikoilla mutta aika useasti tuntuu olevan niitä matseja missä ei kerkeä tekemään vihollisille mitään kun pamauttavat snipulla meikän unille ja sillä omalla aseella ei oo mitään väliä kun ei kerkee edes ampumaa näitä sankareita kohti :confused2:
 
Liittynyt
22.03.2018
Viestejä
147
Oliko jotain kikka kolmosia kun peli kaatuu warzonen puolella satunnaisesti.? I5 12400f, 3060ti
Pyörii hyvin high asetuksilla 120-140 Fps,mut kaatuu ilman ennakkovaroitusta.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 373
Oliko jotain kikka kolmosia kun peli kaatuu warzonen puolella satunnaisesti.? I5 12400f, 3060ti
Pyörii hyvin high asetuksilla 120-140 Fps,mut kaatuu ilman ennakkovaroitusta.
DDU:lla ajurien poisto (safemodessa) ja sitten puhdas uudelleenasennus.

Lisäksi pelin tiedostoista renderer worker countin muuttaminen arvoon 4, 8 tai prossun fyysisten ydinten (tai P-corejen Intelillä) lukumäärään. Jotkut sanoo kuitenkin arvon 4 toimivan yleisesti Intelillä parhaiten ja Ryzenilla taas puolet fyysisistä ytimistä (vähintään kuitenkin 4).

Mahdolliset kellotukset pois.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Oliko jotain kikka kolmosia kun peli kaatuu warzonen puolella satunnaisesti.? I5 12400f, 3060ti
Pyörii hyvin high asetuksilla 120-140 Fps,mut kaatuu ilman ennakkovaroitusta.
En tiedä onko täydellistä korjausta vielä olemassakaan, mutta vanhojen ajureiden poisto DDU:lla (safe modessa ilman verkkoyhteyttä) ja siihen perään uusimmat viralliset ajurit lienee varmin tapa tässä vaiheessa. Jos edelleen kaatuilee, niin grafiikkaherkkuja laskemalla saattaa toimia paremmin. Virallista korjausta odotellessa...

Edit. Hidas
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Jos edelleen kaatuilee, niin grafiikkaherkkuja laskemalla saattaa toimia paremmin.
Musta tuntuu että tällä on ihan oikeasti jopa vaikutusta.

Yhtenä testinä heitin itse tekstuurit mediumille, kun sattu silmään useampi kommentti joka ainakin väitti tämän auttaneen.
Toki vähän semmonen poppaskonsti fiilis näistä säädöistä tulee.

Loppujen lopuksi lienee kuitenkin ratkaisu odottaa peliin päivityksiä kuten sanoit, niin ei tarvitse kikkailla.

Vähän vastaavaa suuntaa oli se pelin alkuvaiheen ilmiö jossa porukalla pelatessa kaatui jollain peli kun alkoi matchmaking lataamaan jengiä ruudulle. Tuntuu että peli alkoi stutteraa kun lataili niitä kaikkia eri hahmoja ruudulle. Tässähän pystyi estämään kaatumiset kun kaikki menivät esim. sinne weapons näkymään heti kun pelin hakemisen aloitti.
Vastaavasti peli on kaatunut myös vähän hektisimmissä tilanteissa kun vihut painaa päälle, tai rundin alussa kun saa alkaa liikkumaan. Eli tavallaan kun alkaa enemmän resurssia puskemaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Piti laittaa liittymäkikkailussa saatu lahjakortti hyötykäyttöön, niin tilasin ps5:n dual sense -ohjaimen :tongue: Kyllähän tuo aim-assist avittaa joissain tilanteissa ihan hemmetisti.

Tämän videon opeilla, bo aim-assistilla ja dynamic curvella:



Jatkossa tarkoitus jättää ohjain kyllä autopeleihin yms. :lonely:
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Piti laittaa liittymäkikkailussa saatu lahjakortti hyötykäyttöön, niin tilasin ps5:n dual sense -ohjaimen :tongue: Kyllähän tuo aim-assist avittaa joissain tilanteissa ihan hemmetisti.

Tämän videon opeilla, bo aim-assistilla ja dynamic curvella:

Jatkossa tarkoitus jättää ohjain kyllä autopeleihin yms. :lonely:
Sinä saastainen. Muistat sit käydä sunnuntaisin kirkossa ja tehdä joka ilta rukouksen ennen nukkumaanmenoa.

Täällä ei oo uusimmilla ajureilla enää kaatunut ollenkaan. En tiedä mistä johtuu mutta nyt kun koputin puuta niin ihan varmasti kaatuu jossain kohtaa tätä iltaa. Ja odotan innolla niitä og mw2 mappei kun pelattavia mappeja ei ole kuin pari ainakin tässä vaiheessa kun muut on ihan roskaa.
 

GGoljatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 639
Piti laittaa liittymäkikkailussa saatu lahjakortti hyötykäyttöön, niin tilasin ps5:n dual sense -ohjaimen :tongue: Kyllähän tuo aim-assist avittaa joissain tilanteissa ihan hemmetisti.

Tämän videon opeilla, bo aim-assistilla ja dynamic curvella:



Jatkossa tarkoitus jättää ohjain kyllä autopeleihin yms. :lonely:
Edelleenkään kukaan ei ole keksinyt miksi pc-pelaajat pakotetaan noiden tatittajien sekaan. Tänään sentään ei vituttanut kuin yhdessä erässä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Ja odotan innolla niitä og mw2 mappei kun pelattavia mappeja ei ole kuin pari ainakin tässä vaiheessa kun muut on ihan roskaa.
Season 1:n alusta lähtien en ole koskenutkaan muihin mappeihin kuin Shoot Houseen. :D

Mitäs mappeja tähän muuten on lupailtu ja missä vaiheessa? Minulle riittäisi kun saisi Nuketownin, Shipmentin ja muutaman muun legendan päivitettynä versiona samalle playlistille Shoot Housen kanssa.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Season 1:n alusta lähtien en ole koskenutkaan muihin mappeihin kuin Shoot Houseen. :D

Mitäs mappeja tähän muuten on lupailtu ja missä vaiheessa? Minulle riittäisi kun saisi Nuketownin, Shipmentin ja muutaman muun legendan päivitettynä versiona samalle playlistille Shoot Housen kanssa.
Mitä nyt youtubea ja googlea kaivanut niin Kill house on ainakin tulossa varmasti kun se löytyy siitä roadmapistakin. Sitten ainakin Embassyn ulkopuolelta löydetty Highrise missä objektien hiominen on jäänyt pois. Ja on "kuulemma" luvattu jotain muitakin mappeja.
1669069950318.png

Ja onhan Terminal sekä pari muutakin sekä tää Highrise mm. Warzonen puolella mutta en kyllä näe syytä miksi olisivat tehneet tän Highrise mapin tämmöiseksi jos ei olisivat tehneet "pohjaa" jo tulevalle varsinaiselle mapille onlinen puolelle.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 108
Eilen ilmestyi reilun 500 megan päivitys:

Hello everyone! A new update has just gone live on Steam, see below for the patch notes accompanying it.

GLOBAL

GENERAL

Improvements made to help better navigate Camos

  • Added controller bumper navigation to jump between categories
  • Added a toggle option to show/hide locked Camos
- Increased audio notification for when The Jailer enters the Gulag.

ATTACHMENTS

Armor Piercing Ammunition

  • Removed damage multiplier against armored opponents

BUG FIXES
  • Fixed collision issues with various elements across the game that allowed players to exploit/peek/shoot through them.
  • Fixed an issue with audio occlusion and directional audio.
  • Fixed an issue causing some unlocks in the Gunsmith to not track Weapon progression.
  • Fixed an issue causing Overkill to allow players to equip the same Weapon as both a Primary and a Secondary.
  • Fixed an issue that was preventing the correct number of Battle Pass Tokens from appearing on the Battle Pass Menu.
  • Fixed an issue causing the Season Countdown Timer on the Battle Pass Menu to not indicate the correct amount of time remaining.
  • Fixed various incorrect texts in the in-game interface.
  • Fixed various issues resulting in incorrect controller input while navigating menus.
  • Fixed an issue that caused players looking down to appear erratic to others.
  • Fixed an issue that prevented some players from launching the game due to GPU compatibility.
  • Fixed an issue that was causing Focused Mode to crash the client while the Display Mode was set to Windowed.
  • Fixed an issue on PlayStation that caused the PlayStation Store icon to remain stuck on screen after experiencing a network error.
  • Fixed an issue causing progression for the “Dragon in Downtown” Calling Card to not track.
  • Fixed an issue causing the incorrect Operator icon to appear while navigating to select a custom skin for Kleo.
  • Fixed an issue causing players to get kicked back to the main menu when navigating to select the PDSW 528 Armory while customizing a Loadout.
  • Fixed an issue causing an incorrect progression requirement to appear in the Prestige menu.
  • Fixed various audio related issues causing players to hear notifications at times when they should not.
  • Fixed an issue causing Platinum Camo unlock requirements to display incorrectly after having unlocked it.
  • Fixed various issues causing the camera to shake while spectating another player.
  • Fixed an issue causing Operator model hands to appear invisible while ledge hanging.
  • Fixed an issue causing the incorrect Weapon to appear in the player Showcase.

MULTIPLAYER
BUG FIXES
  • Fixed an issue that caused the Spotter Scope to continuously highlight enemy positions.
  • Addressed a dev error in private matches, and will continue to improve stability.
  • Addressed an issue that allowed Private Match stats to be included in the Combat Record.

WARZONE 2.0
GAMEPLAY
Buy Station inventory has been slightly adjusted:

  • Removed Counter UAV
  • Removed Tactical Camera
- Visual upgrade to Contract activation phone in Battle Royale.

BUG FIXES
  • Fixed an issue preventing some players from hearing others via Proximity Chat.
  • Fixed an issue preventing Stickers earned via DMZ Extractions from appearing on Weapons.
  • Fixed an issue on PlayStation that caused players to not see Sony profile usernames.
  • Fixed an issue causing parachute deployment to crash the game.
  • Fixed an issue causing players to lose all control of mouse movement if interacting with a container with Mixed Backpack behavior.

Battle Royale
  • Fixed an issue that caused players eliminated in the Gulag to either spectate the enemy team or spectate from underneath the playable area.
  • Fixed an issue that caused players eliminated in the Gulag to not appear in the Buy Station for squad members to buy back.
  • Fixed an issue causing players to skip the downed state and immediately perish despite having an assimilated squad member still alive.
  • Fixed an issue preventing players from jumping out of the plane during Infil.
  • Fixed an issue causing the After Action Report from appearing correctly after a match.

DMZ
  • Fixed an issue that was causing players to get kicked out of the Backpack interface if looting an eliminated player opponent that disconnected during the interaction.
  • Fixed an issue preventing players from equipping Lethal and Tactical equipment.
  • Fixed an issue that caused players to encounter the “Failed to Connect to Datacenters” error while extracting.
  • Fixed an issue that caused lobby-wide microphone input during matchmaking.
  • Fixed an issue allowing players to keep Armor Plate Carrier upgrades between matches despite having been eliminated.
  • Fixed an issue causing players to lose their Backpack upgrade when extracting after having been revived.
  • Fixed an issue causing players to incorrectly extract their insured Weapon as a contraband Weapon.

Stay Frosty
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
412
Millonkohan tekevät siihen muutoksen, että jso BR:ssä vihu laittaa Airstrikeä tulemaan, niin ilmoitus siitä ei olisi aivan keskellä ruutua ja näin estäisi näkemästä esim. sitä vihua tms.
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Tää on kyllä välillä sellasta ripulipaskaa että hohhoijaa. Ekassa matsissa tappoja tulee niin ku pitää ja yhtäkkiä seuraavassa pelissä pelkkiä hitmarkkereita. Pingi kuitenkin pysyy samana.

Scoreboardikin kertoo pelin lopuks kuinka hauskaa kaikilla ollut, kun lähes jokaisen kd 1. Silloin tällöin muutamia poikkeuksia.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Joo. Mulla oli just tuossa äsken pelit. Eka sain 52-19 ja seuraavaan peliin 1-14 (tässä kaikki lähemmäs 200-levelisiä). Shoot housessa. Heavily manipulated experiences.

Eilisestä ja tämän päivän peleistä: tympii muuten toi VTOL jetin bugi, jossa en voi laittaa sitä. Valitsen kohdan, mihin haluan, mutta ei voi painaa sitä deploy-nappia. Eka toimi ja dominoin karttaa. Sain uuden VTOLin. Sit kuolin 5 kertaa, koska siitä deploy-valikosta ei voi mennä enää pois, kun sen on avannut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Joo. Mulla oli just tuossa äsken pelit. Eka sain 52-19 ja seuraavaan peliin 1-14 (tässä kaikki lähemmäs 200-levelisiä). Shoot housessa. Heavily manipulated experiences.

Eilisestä ja tämän päivän peleistä: tympii muuten toi VTOL jetin bugi, jossa en voi laittaa sitä. Valitsen kohdan, mihin haluan, mutta ei voi painaa sitä deploy-nappia. Eka toimi ja dominoin karttaa. Sain uuden VTOLin. Sit kuolin 5 kertaa, koska siitä deploy-valikosta ei voi mennä enää pois, kun sen on avannut.
200 levelisiä :beye: Paljon latenssit?
 
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
118
Voitte lisää cod videot youtubeen 120 FPS sisältönä. Tässä pien ohje niille ketä kiinnostaa: OBS Studiolla 120 fps nauhoitus ja Davinci Resolvessa 60 fps timeline jossa voi hidastaa videota 50%. Youtube playeristä sitten pystyy laittaa 2 nopeuden mikä antaa 120 ruutua 60 sijaan.
 

GGoljatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 639
Itsellä pingit ollu aika tasaisesti 30-40. Oisko lähimmät servut sit Saksassa?

Tuntuu että osun sinne mihin tähtään ja jos kuolen niin on kyllä huomannut että toinen ampuu paremmin eli ei valittamista omalla kohdalla.
 

GGoljatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 639
Tulipahan juuri tatittaja vastaan jolla oli sarjatuli Ftac Reconissa. Se yhdistettynä aimbottiin toimi sisätiloissa aika kiitettävästi.

edit. Eli sillä oli joku ohjain minkä napin pystyy muuttamaan niin että pohjaan painamalla se "rämpyttää"?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 638
Tulipahan juuri tatittaja vastaan jolla oli sarjatuli Ftac Reconissa. Se yhdistettynä aimbottiin toimi sisätiloissa aika kiitettävästi.

edit. Eli sillä oli joku ohjain minkä napin pystyy muuttamaan niin että pohjaan painamalla se "rämpyttää"?
Ööh, Ftac on oletuksena puoliautomaattinen, mutta sen voi vaihtaa sarjatulimoodiin. Siinä on vaan niin hillitön rekyyli ja pieni lipas, ettei se kannata.
 

GGoljatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 639
Ööh, Ftac on oletuksena puoliautomaattinen, mutta sen voi vaihtaa sarjatulimoodiin. Siinä on vaan niin hillitön rekyyli ja pieni lipas, ettei se kannata.
Ahaa joo luulin että se on semi. Ois varmaan pitänyt itse kokeilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Tää on kyllä välillä sellasta ripulipaskaa että hohhoijaa. Ekassa matsissa tappoja tulee niin ku pitää ja yhtäkkiä seuraavassa pelissä pelkkiä hitmarkkereita. Pingi kuitenkin pysyy samana.

Scoreboardikin kertoo pelin lopuks kuinka hauskaa kaikilla ollut, kun lähes jokaisen kd 1. Silloin tällöin muutamia poikkeuksia.
Mähän sanoin sillo ku pelattii et jotain kalaa täs on kyl on...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 711
Viestejä
4 190 013
Jäsenet
70 784
Uusin jäsen
juged

Hinta.fi

Ylös Bottom