Miksi minä laittaisin ohjaimen kiinni kun olen kbm pelaaja? Ihan samaten sinä voit laittaa näppiksen ja hiiren kiinni ja kokeilla osuuko yhtä hyvin
Sinä oletit ensimmäisessä viestissäsi etten tiedä mistä puhun ja teit kommentisi sen perusteella. Hmm? Kaiken lisäksi vielä vastasin sinulle seuraavaa tiivistetysti ja et nähtävästi osannut lukea, sillä pitää asioita sinulle toistaa. Eli keneenköhän tuo lisäämäsi "hupi" kuva sopii enempi, minuun vai sinuun?
Minä tosiaan olen pelannut tätä peliä ohjaimella (ps5) ja kbm (pc), eli tiedän mistä puhun, toisin kuin sinä luotat youtuben videoihin etkä osaa omakohtaista kokemusta jakaa asiasta.
Voin todeta jo entuudestaan hiirestä + näppiksestä, että sillä osun paljon paremmin kuin ohjaimella. Vaikka Mw2 pelitunteja onkin sillä 1/10 siitä mitä ohjaimella. Olen aina ollut kbm pelajaa ja siirtynyt kumpaankin konsolin oston jälkeen.
Olen tästä jo täälläkin aiemmin kirjoittanut, ettei se aim assist ole mikään poppakonsti joka tähtää sinun puolesta. Sitähän en sano etteikö se vahva ole, mutta ei se ohjaimella pelaaminen vs kbm ole todellakaan helpompaa tai takaa sinulle mitään tässä pelissä. Kuten myös kirjoitin etten ole kokeilut ohjainta + pc:tä, jotta onko assist siinä muka vahvempi, mutta epäilen tätä todellakin isosti.
Se että sanoin sinulle tuosta ohjaimen kytkemisestä,
tarkoitti sitä että lainaa vaikka naapurin pentiltä ja todista sen aim assistin ylivoimaisuus, kun kerran tietoa ja taitoa riittää? Ei tarvitse sitten enää kenenkään vääntää tätä samaa asiaa täällä vaan voidaan tosiaan asia taputella, sen sijaa että ne ongelmat pelin huonoon kulkuun löytyisi bugeista, huijareista, omasta pelitavasta tai taidoista jne.
Eli kukahan täällä pätee ja turhaan.