Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Aamulla vetäisin pikaisesti pari matsia ja huomasin, että näyttää bugittavan tuo "Get 1 operator kills with launchers" daily challenge. Se ei siis laske niitä osumia lainkaan, joten jää xp:t saamatta, eikä saa avattua päivän bonus challengeja.

Vielä olisi 4 leveliä FTACilla grindattavana ennen kuin saa FSS:n auki ja sen jälkeen en kyllä koske tuohon lutkuun enää ikinä. K/D on tuon kanssa joka matsissa varmaan 0.1, kun sillä häviää 90% kaikista kaksintaisteluista. Tai siis ainakin minulla niin.

Eikä tunnu SBMM tuossa auttavan, kun joko ajan pukkaa niin mahdottoman kovaa porukkaa, että jos itsellä on 10-15 tappoa, niin kärkipäässä on parilla hepulla järjestään 40-60. Turhauttavaa...


Eilen teki ihan saman sen tehtävän kanssa missä piti ne dropit tilata. Yhden peli rekisteröi viidestä dropista ja jäi bonus challenget aukeamatta. Äsken luin uutisen missä kerrottiin että ps4 ja ps5 pelaajat saavat crossplayn pois mutta xbox sekä pc-pelaajat eivät. Lisäksi siinä luki että ps-pelaajille on jotain kilkkeitä mitä ei muille alustoille ole saatavilla. Nuo kilkkeet ei itseäni kiinnosta mutta jos pelin ominaisuuksia aletaan rajaamaan alustan perusteella niin sonylla ei ole kyllä yhtään varaa itkeä mikkisoftan kaupoista ja sen seurauksista jos toteutuu.
 
Aamulla vetäisin pikaisesti pari matsia ja huomasin, että näyttää bugittavan tuo "Get 1 operator kills with launchers" daily challenge. Se ei siis laske niitä osumia lainkaan, joten jää xp:t saamatta, eikä saa avattua päivän bonus challengeja.

Vielä olisi 4 leveliä FTACilla grindattavana ennen kuin saa FSS:n auki ja sen jälkeen en kyllä koske tuohon lutkuun enää ikinä. K/D on tuon kanssa joka matsissa varmaan 0.1, kun sillä häviää 90% kaikista kaksintaisteluista. Tai siis ainakin minulla niin.

Eikä tunnu SBMM tuossa auttavan, kun joko ajan pukkaa niin mahdottoman kovaa porukkaa, että jos itsellä on 10-15 tappoa, niin kärkipäässä on parilla hepulla järjestään 40-60. Turhauttavaa...
Mulla eilen tuo samainen daily kyllä rekisteröi heti ekalla launcher tapolla.
Olisiko se nyt sitten myöhemmin mennyt sököksi?

Tosin ei ole eka kerta kun dailyt ei trackaa.
Tätä oli jo MW19 ja jos oikein muistan myös CW:ssä.
Randomilla käy niin ettei edisty.
Joskus oli niin, että eteneminen näky sitten kun peli käynnistyi uusiksi.

Toi ftac recon oli kyllä alkuun aika karmiva, kuten battleriflet yleensä. Parempi se silti on kuin se Lachmannin vastaava, ainakin omasta mielestä.
Jotkut noista battlerifleistä tykkään enemmänkin, mutta itselle vaikea. Varmaan niin huonolla prosentilla osun päähän.
Nyt kun alkaa se hurricanen avaus lähenemään, niin tolla ftac reconilla melkein pärjääkin jo. Totesin että siinä pitää kyllä recoilia pyrkiä vähentämään, niin saa ne single fire rämpytykset osumaan peräkkäin.
Noh eipä sitä tarvitse enää kaua katsella.

Aseista tulikin mieleen, että se Kastov puun toka eli 545 on kyllä jäätävän surkea kapistus.
762 eli se eka on tosi hyvä ilman yhtään palasta.
Onneks se ns. mini AK ton 545 jälkeen oli taas sitten varsin hyvä.
 
Toi ftac recon oli kyllä alkuun aika karmiva, kuten battleriflet yleensä. Parempi se silti on kuin se Lachmannin vastaava, ainakin omasta mielestä.
Jotkut noista battlerifleistä tykkään enemmänkin, mutta itselle vaikea. Varmaan niin huonolla prosentilla osun päähän.
Nyt kun alkaa se hurricanen avaus lähenemään, niin tolla ftac reconilla melkein pärjääkin jo. Totesin että siinä pitää kyllä recoilia pyrkiä vähentämään, niin saa ne single fire rämpytykset osumaan peräkkäin.
Tuo siinä juuri on, kun headshot tappaa yhdestä, mutta muualle vaaditaan 3-5 kutia. Ei ole ainakaan meikäläisen tähtäyskyvyllä nopeissa tilanteissa hirveästi jakoa yrittää saada headshotteja ja muuten peli onkin aika pitkälti menetetty sarjatuliaseita vastaan.
 
Auto-aim ohjaimella tässä kyllä sen verran antelias, että vaihdoin näppäimistö/hiiri kombosta ohjaimeen ja tulokset paranivat heti. Pystyypä pelaamaan myös paremmalta ruudulta sohvalta.
En mikään supervelho ole hiiri/näppäimistöllä normaalistikkaan, mutta en nyt huonoimmastakaan päästä. En tiedä miten oli mw2019, mutta siinä tuntui pärjäävän paremmin hiiri/näppis vrt tätä. Tai sitten iän myötä vain refleksit hidastuneet :D
 
lvl 30 asti tullut pelattua ja kerran kaatunut suoraan työpöydälle ilman ilmoituksia, 517.48 ajurit käyössä eli noin kuukauden vanhat. Aseiden ja lisähilppeiten aukaisu ainakin omasta mielestä tuo vaihtelua aikasempaan että pakko pelata vähän kaikilla aseilla jos haluaa avata kaikki.
Näyttökuva 2022-10-31 122944.png

Tuli eilen vähän katottua aseiden lisähilppeitten aukasua mille lvl pitää levuttaa yms, kaikkia ei todenäköisesti ole listassa.
 
lvl 30 asti tullut pelattua ja kerran kaatunut suoraan työpöydälle ilman ilmoituksia, 517.48 ajurit käyössä eli noin kuukauden vanhat. Aseiden ja lisähilppeiten aukaisu ainakin omasta mielestä tuo vaihtelua aikasempaan että pakko pelata vähän kaikilla aseilla jos haluaa avata kaikki.
Näyttökuva 2022-10-31 122944.png

Tuli eilen vähän katottua aseiden lisähilppeitten aukasua mille lvl pitää levuttaa yms, kaikkia ei todenäköisesti ole listassa.
Mitä tuo lista niinkuin tahtoo sanoa? Saman aseen kohdalla on useita leveleitä?

Joo, se on tavallaan vielä ok, että pitää käyttää useita aseita kamojen avaamiseen, mutta tällaisenaan on todella sekavaa yrittää selvitellä, että millä tavalla saa mitäkin auki. Osassa ei edes lue, että mitä vaaditaan.

Ja mikä ihme se receiver-hässäkkä oikein on? Minulle ei selvinnyt betassa, eikä sen kummemmin tässä julkaisuversiossakaan, että mikä virka sillä on? Se on valittavana saman linjan aseissa, mutta jos sitä vaihtaa, niin sitten se asekin vaihtuu. Mikä virka sillä receiverin valinnalla siis on?

Btw. Tietääkö kukaan saako tähän hommattua jollakin tavalla tupla-XP lätkiä? Jostain oli pari ilmaantunut, mutta en tiedä mistä. Jenkeissä niitä saa ostamalla Mountain Dew -juomia, joissa on lunastettava koodi, mutta lieneeköhän meillä mitään vastaavaa optiota?
 
Mitä tuo lista niinkuin tahtoo sanoa? Saman aseen kohdalla on useita leveleitä?

Joo, se on tavallaan vielä ok, että pitää käyttää useita aseita kamojen avaamiseen, mutta tällaisenaan on todella sekavaa yrittää selvitellä, että millä tavalla saa mitäkin auki. Osassa ei edes lue, että mitä vaaditaan.

Ja mikä ihme se receiver-hässäkkä oikein on? Minulle ei selvinnyt betassa, eikä sen kummemmin tässä julkaisuversiossakaan, että mikä virka sillä on? Se on valittavana saman linjan aseissa, mutta jos sitä vaihtaa, niin sitten se asekin vaihtuu. Mikä virka sillä receiverin valinnalla siis on?
Receiverin virka on juurikin se, että silloin ase vaihtuu. Se on se palikka mikä sille aseelle pitää avata, jotta saa uuden variantin kyseisestä aseesta käyttöön. Mahdollistaa siis aseen kaliiperin vaihdon, jos näin oikean elämän aseita miettii.
 
Receiverin virka on juurikin se, että silloin ase vaihtuu. Se on se palikka mikä sille aseelle pitää avata, jotta saa uuden variantin kyseisestä aseesta käyttöön. Mahdollistaa siis aseen kaliiperin vaihdon, jos näin oikean elämän aseita miettii.
Lähinnä pointti oli, että miksi se on siellä asevalikossa valittavana? Sehän on siellä yhtenä optiona samaan tapaan kuin vaikka tähtäin jne. Jos sitä erehtyy vaihtamaan, niin sitten vaihtuu tosiaan asekin.
 
Auto-aim ohjaimella tässä kyllä sen verran antelias, että vaihdoin näppäimistö/hiiri kombosta ohjaimeen ja tulokset paranivat heti. Pystyypä pelaamaan myös paremmalta ruudulta sohvalta.
En mikään supervelho ole hiiri/näppäimistöllä normaalistikkaan, mutta en nyt huonoimmastakaan päästä. En tiedä miten oli mw2019, mutta siinä tuntui pärjäävän paremmin hiiri/näppis vrt tätä. Tai sitten iän myötä vain refleksit hidastuneet :D
Niin on heitin kanssa ps5 kapulan koneeseen kiinni ja alko melki naurattaa kuinka aimassist imasee viholliseen kiinni. Luulin et se cronus tuntuu tältä.
 
Lähinnä pointti oli, että miksi se on siellä asevalikossa valittavana? Sehän on siellä yhtenä optiona samaan tapaan kuin vaikka tähtäin jne. Jos sitä erehtyy vaihtamaan, niin sitten vaihtuu tosiaan asekin.
Onhan se tosiaan vähän outoa, että se on lykätty myös sinne. Kai siinä on haluttu korostaa tuota vallitsevaa gun platform toiminnallisuutta.
 
Ehkä se receiver on vaan yksi tapa lisää nähdä koska aukeaa se seuraava ase, eli receiver.
Onhan se tosiaan sinänsä täysin turhake.

Mulla on parikin kaveria kysynyt, että mistä tietää miten eri aseita saa auki.
Ne eivät siis olleet nähneet sitä koko progression tree näkymää aseissa.

Tosin eipä toi receiverin näkeminen siellä aseen modauksessa taida juuri auttaa, tajuaisiko pelkästään sen perusteella että se tarkoittaa uuden aseen avaamista.

Alan kyllä taipumaan siihen suuntaan mitä nahkajesu mainitsi, eli onhan tässä systeemissä plussa se että jengi oikeasti jopa pelaa erilaisilla aseilla. Toki jossain kohtaa tämä loppuu, kun valtaosalla on kaikki auki.
Tuo receiver konsepti tuntuu silti ihan tarpeettomalta monimutkaistamiselta. Uutta pelkästään uuden vuoksi.
 
Ohan makia tässä pelissä pelailla, packet lossii ja rubberbändiä vähän väliä ja siihen vielä jotain tökkimistä vaikka säätäny silleen että on se avg 240fps. Ei vaan järkeen käy että mikä nyt ahdistaa tässä pelissä.
 
Koko ikäni pelannu hiiri&näppis kombolla, mutta tässä pelissä on niin voimakas autoaim että täälläkin tulokset parani kun vaihdoin ohjaimeen.
 
Mitä tuo lista niinkuin tahtoo sanoa? Saman aseen kohdalla on useita leveleitä?

Joo, se on tavallaan vielä ok, että pitää käyttää useita aseita kamojen avaamiseen, mutta tällaisenaan on todella sekavaa yrittää selvitellä, että millä tavalla saa mitäkin auki. Osassa ei edes lue, että mitä vaaditaan.

Ja mikä ihme se receiver-hässäkkä oikein on? Minulle ei selvinnyt betassa, eikä sen kummemmin tässä julkaisuversiossakaan, että mikä virka sillä on? Se on valittavana saman linjan aseissa, mutta jos sitä vaihtaa, niin sitten se asekin vaihtuu. Mikä virka sillä receiverin valinnalla siis on?

Btw. Tietääkö kukaan saako tähän hommattua jollakin tavalla tupla-XP lätkiä? Jostain oli pari ilmaantunut, mutta en tiedä mistä. Jenkeissä niitä saa ostamalla Mountain Dew -juomia, joissa on lunastettava koodi, mutta lieneeköhän meillä mitään vastaavaa optiota?
Siis ymmärtääkseni tietyllä aseella esim m4 lvl9 saat avattua punapiste tähtäimen (en muista minkä lisäpalikan), Samalla aseella olevat levelit aukaisee tietyn lisäpalikan mikä on kaikille aseille käytössä.
 
Koko ikäni pelannu hiiri&näppis kombolla, mutta tässä pelissä on niin voimakas autoaim että täälläkin tulokset parani kun vaihdoin ohjaimeen.
Onhan ihan Infinity Ward kommentoinut, että heidän statistiikan perusteella keskivertopelaajan kohdalla ohjaimella pärjää paremmin.

When we did the last game, one of our biggest concerns at that time was players on mouse and keyboard versus players using controllers. Finding the balance on that. It’s an interesting thing, because I wish it was a linear spectrum. You can see that a very highly skilled player on mouse and keyboard is fantastic compared to controller. Everybody else on a mouse and keyboard seems to be at a disadvantage statistically, is what we see.

Kyseessä siis MW19/Warzone.

 
Eipä tässä pelissä tuu itse hikoiltua niin paljon, että rupeaisin ohjain kourassa pelaamaan. Samapa tuo. Pysyttelen ihan mieluusti hiiressä ja näppiksessä vaikka kuinka aimbot tuo aim assist on. En oo pc:tä sitä varten kasannu että fps peleissä ohjaimella pelaisin. Hyi.. :)
 
Tässä aika hyvin havainnollistava video tuosta aim assistin ongelmasta, joskin MW19:sta kuvattu. Kai tässä on samanlainen, jopa vielä tehokkaampi? Ei siis tarvitse edes koskea oikeaan tattiin, että aim assist toimii. Lisäksi vaikka tähtäys liikkuisi väärään suuntaan verrattuna viholliseen, alkaa tähtäin silti seuraamaan vihollista. Minusta tuon aim assistin pitäisi toimia vain silloin, kun käyttäjä tekee tähtäysliikkeen oikeaan suuntaan (reaktioaika). Nyt tuossa videolla näkee, kuinka tähtäin alkaa ilman mitään viivettä seuraamaan ohi juoksevaa vihollista, vaikka oikeaan tattiin ei kosketa ollenkaan.

Itse olen ihan kohtalaisesti pärjännyt hiirellä, mutta kyllä tuo crossplayn päältä pois ottaminen saisi tulla mahd. nopeasti myös PC:lle (pleikkarilla on, xbox:lla ei ilmeisesti).

 
Tässä aika hyvin havainnollistava video tuosta aim assistin ongelmasta, joskin MW19:sta kuvattu. Kai tässä on samanlainen, jopa vielä tehokkaampi? Ei siis tarvitse edes koskea oikeaan tattiin, että aim assist toimii. Lisäksi vaikka tähtäys liikkuisi väärään suuntaan verrattuna viholliseen, alkaa tähtäin silti seuraamaan vihollista. Minusta tuon aim assistin pitäisi toimia vain silloin, kun käyttäjä tekee tähtäysliikkeen oikeaan suuntaan (reaktioaika). Nyt tuossa videolla näkee, kuinka tähtäin alkaa ilman mitään viivettä seuraamaan ohi juoksevaa vihollista, vaikka oikeaan tattiin ei kosketa ollenkaan.

Itse olen ihan kohtalaisesti pärjännyt hiirellä, mutta kyllä tuo crossplayn päältä pois ottaminen saisi tulla mahd. nopeasti myös PC:lle (pleikkarilla on, xbox:lla ei ilmeisesti).


sepäse. ei paljoa siksakin teot paljoo auta väistelemään 1vs1 tilanteessa kun aimassist korjaa sen niin että sama kun olisit paikallasi.
 
Tässä aika hyvin havainnollistava video tuosta aim assistin ongelmasta, joskin MW19:sta kuvattu. Kai tässä on samanlainen, jopa vielä tehokkaampi? Ei siis tarvitse edes koskea oikeaan tattiin, että aim assist toimii. Lisäksi vaikka tähtäys liikkuisi väärään suuntaan verrattuna viholliseen, alkaa tähtäin silti seuraamaan vihollista. Minusta tuon aim assistin pitäisi toimia vain silloin, kun käyttäjä tekee tähtäysliikkeen oikeaan suuntaan (reaktioaika). Nyt tuossa videolla näkee, kuinka tähtäin alkaa ilman mitään viivettä seuraamaan ohi juoksevaa vihollista, vaikka oikeaan tattiin ei kosketa ollenkaan.

Itse olen ihan kohtalaisesti pärjännyt hiirellä, mutta kyllä tuo crossplayn päältä pois ottaminen saisi tulla mahd. nopeasti myös PC:lle (pleikkarilla on, xbox:lla ei ilmeisesti).


On tässä samanlainen:




Hankala aihe tuo on, kun halutaan kuitenkin pitää se crossplay mahdollisena.
Eiköhän se ole ikuinen haaste.
 
On tässä samanlainen:




Hankala aihe tuo on, kun halutaan kuitenkin pitää se crossplay mahdollisena.
Eiköhän se ole ikuinen haaste.

Olenkin tässä ihmetellyt, kun tuntuu tulevan turpaan konsoliporukalta ihan ihmeellisissä tilanteissa ja killcamissa näyttää niin kuin olisi aimbot käytössä. Mutta tämähän sen selittää.
 
Konsolipelaajat on isoin segmentti CODien yleisössä, ei pitäisi siis olla yllätys että nämä pidetään tyytyväisinä. Ei Activisionia kiinnosta jos PC-pelaajille tulee paha mieli alakynteen joutumisesta.
 
Itse en pysty aim assisteja käyttämään ollenkaan (enkä kyllä haluakaan), häiritsee ihan liikaa kun on jonkinlainen lihasmuisti olemassa kuinka tähtäin ruudulla liikkuu.

Omasta mielestä noin vahva assist on jo siinä rajamailla että voi sanoa aimbotiksi.
 
On tässä samanlainen:




Hankala aihe tuo on, kun halutaan kuitenkin pitää se crossplay mahdollisena.
Eiköhän se ole ikuinen haaste.


Huhu.

Kirjaimellisesti nänni pohjaan jumala ohjaa...

Mä kun luulin, että rotta miehenä saa jotain suurta etua vs. konsoli pelaajat XD. No en kyllä padilla tosiaan ala pc fps peliä pelaamaan... sitten jää pelit pelaamati.

Eipä varmaan tartte ihmetellä miksi pc pelaajat siirtyy snaippaamaan kun siellä juoksee padi sakkia nännipohjassa smg kädessä. Pikselin metsästykseen scopen läpi ei taida aimbotti paljon auttaa?
 
Huhu.

Kirjaimellisesti nänni pohjaan jumala ohjaa...

Mä kun luulin, että rotta miehenä saa jotain suurta etua vs. konsoli pelaajat XD. No en kyllä padilla tosiaan ala pc fps peliä pelaamaan... sitten jää pelit pelaamati.

Eipä varmaan tartte ihmetellä miksi pc pelaajat siirtyy snaippaamaan kun siellä juoksee padi sakkia nännipohjassa smg kädessä. Pikselin metsästykseen scopen läpi ei taida aimbotti paljon auttaa?
Kyllä se on jo jonkun vuoden mennyt siihen suuntaan, että ohjaimella pelaaminen on se optimaalisin. Mua ei kirveelläkään saa koskemaan ohjaimeen näissä.. ihan vaan siksi, että se on niin helkkarin epämukava kapistus. Autopeleissä käytän kyllä, mutta muut menee hiirinäppis kombolla. Halon pelaaminenkin loppui lopulta kun hiiri pelaajia ei enää löytynyt ollenkaan.
 
Kyllä se on jo jonkun vuoden mennyt siihen suuntaan, että ohjaimella pelaaminen on se optimaalisin. Mua ei kirveelläkään saa koskemaan ohjaimeen näissä.. ihan vaan siksi, että se on niin helkkarin epämukava kapistus. Autopeleissä käytän kyllä, mutta muut menee hiirinäppis kombolla. Halon pelaaminenkin loppui lopulta kun hiiri pelaajia ei enää löytynyt ollenkaan.
Jep. Jos tattipelaaminen ajaa tällaisten aimbot-vippaskonstien kanssa hiiri/näppiksen ohi, eikä crossplayta saa poistettua, niin sitten saa tosiaan jäädä pelit kokonaan pelaamatta. Ei ole tehty sitä ohjainta tällaisia pelejä varten minun käsissä.
 
Kyllä se on jo jonkun vuoden mennyt siihen suuntaan, että ohjaimella pelaaminen on se optimaalisin. Mua ei kirveelläkään saa koskemaan ohjaimeen näissä.. ihan vaan siksi, että se on niin helkkarin epämukava kapistus. Autopeleissä käytän kyllä, mutta muut menee hiirinäppis kombolla. Halon pelaaminenkin loppui lopulta kun hiiri pelaajia ei enää löytynyt ollenkaan.

Joo sais sit kyllä tulla crossplay esto mahdolliseksi ja pc padi miehille aimbot off. Sen verran suosittu peli varmaankin, että pelaajia riittää kyllä ilman tuota crossplay tukea. Saa sitten konsolikansa juosta aimbottailemassa toisiaan.

Menee kyllä itseltä ihan maku touhuu kun noin tehokas aimi. Tosiaan ei auta omat jumppaliikeet, tai jos yrittää käyttää maastoa hyödyksi tjms. niin tähtäin vaan hyppää suhun. Ja kun se ylätorso vielä tappaa tehokkaasti noilla aseilla missä todella kova tulinopeus niin ei auta vaikka nappaisit niitä heduja tehokkaasti kun eka kuti osuu ylätorsoon niin se on soromno about samantien...
 
Piti ihan kokeilla aim assistin kera noiden videoiden innoittamana. En kyllä itse päässyt tilanteeseen jossa olisi itse tähtäystä korjaamatta kehenkään osunut, ehkä hieman liioiteltuja videoita :joy: Omaa pelaamista tuo assisti kuitenkin sotki senverta että saa pysyä poissa käytöstä jatkossakin
 
Vihu hyppäs nurkan takaa ja oma aimbotti nappas samantien kiinni ja tarvi vaan laittaa nappi pohjaan.
Onhan toi ihan helvetin hävytöntä
 
Piti käydä itsekin kokeilemassa kapulalla yksi matsi ja 11 tappoa joista kolme headshottia pelaajalta kuka ei koskaan ole näitä pelannut ohjaimella. Ennemmin jatkan hiirellä kuten tähänkin asti ja otan turpaan omillani kuin annan pelin pelata puolestani tietäen etten olisi saanut yhtään tappoa ilman apuja.
 
Piti käydä itsekin kokeilemassa kapulalla yksi matsi ja 11 tappoa joista kolme headshottia pelaajalta kuka ei koskaan ole näitä pelannut ohjaimella. Ennemmin jatkan hiirellä kuten tähänkin asti ja otan turpaan omillani kuin annan pelin pelata puolestani tietäen etten olisi saanut yhtään tappoa ilman apuja.
Juu en itsekään keksi mitä mieltä tuommoisella on pelata. Paitsi jos pelaa vaan tilastojen takia.
 
Piti käydä itsekin kokeilemassa kapulalla yksi matsi ja 11 tappoa joista kolme headshottia pelaajalta kuka ei koskaan ole näitä pelannut ohjaimella. Ennemmin jatkan hiirellä kuten tähänkin asti ja otan turpaan omillani kuin annan pelin pelata puolestani tietäen etten olisi saanut yhtään tappoa ilman apuja.
Miksi antaa händicäppiä muille?
 
Eka peli jossa luulin että nyt menee hyvin ja kaatu. Onkohan kaatuiluun mitään kikkoja tiedossa?
Jaahas eli päivitys.....
 
Miksi antaa händicäppiä muille?

Ennemmin koen niitä oikeita onnistumisen hetkiä ja tiedän että ne osumat on itse tähdättyjä eikä pelin avustamia. Saattaa kuullostaa oudolta mutta tieto siitä että peli auttoi vie sen onnistumisen tunteen pois ja silloin on ihan sama jättää pelaamatta kokonaan. Tämä siis oma tuntemus tuosta ja joku toinen kokee niitä samoja onnistumisia avustimen kanssa.
 
Ennemmin koen niitä oikeita onnistumisen hetkiä ja tiedän että ne osumat on itse tähdättyjä eikä pelin avustamia. Saattaa kuullostaa oudolta mutta tieto siitä että peli auttoi vie sen onnistumisen tunteen pois ja silloin on ihan sama jättää pelaamatta kokonaan. Tämä siis oma tuntemus tuosta ja joku toinen kokee niitä samoja onnistumisia avustimen kanssa.
Sama. Plus se, että koen fps-pelien pelaamisen epätarkalla padilla muutenkin kankeaksi. En ole siinä hyvä, enkä koskaan tule kehittymäänkään, kun se on niin täydellisen vammaisen tuntuinen ohjausmenetelmä tällaisissa peleissä.

Ahdistaa aika huolella, kun nyt pakotetaan tuota crossplayta ja ainakin omien kokemusten mukaan lobbyssä 80% pelaajista on näitä aimbot-konsolipelaajia.
 
Multiplayer kyllä maistuu, saisi vaan tulla se HC-pelimuoto. Mutta on tuo pelin nimeäminen vaan typerä. Yritän googlata miten saisi aseesta vaihdettua default firing moden sarjatulelle niin kaikki hakutulokset siihen vanhaan MW2:een.

Jos vaihdan aseen sarjatulelle, kokeilen maassa lojunutta asetta, niin sitten kun taas synnyn oman aseeni kanssa on se taas mennyt single shot modeen. Siinä sitten kun vihu juoksee vastaan ja painat liipasimen pohjaan ja kuuluu vaan piu kun et muistanut vaihtaa sitä modea niin noutajahan siinä tulee.
 
Multiplayer kyllä maistuu, saisi vaan tulla se HC-pelimuoto. Mutta on tuo pelin nimeäminen vaan typerä. Yritän googlata miten saisi aseesta vaihdettua default firing moden sarjatulelle niin kaikki hakutulokset siihen vanhaan MW2:een.

Jos vaihdan aseen sarjatulelle, kokeilen maassa lojunutta asetta, niin sitten kun taas synnyn oman aseeni kanssa on se taas mennyt single shot modeen. Siinä sitten kun vihu juoksee vastaan ja painat liipasimen pohjaan ja kuuluu vaan piu kun et muistanut vaihtaa sitä modea niin noutajahan siinä tulee.

Mulla tuntuu jäävän päälle omissa aseissa viimeksi valittu, ainakin koko rundin ajan näin: eli jos valitsen sarjan, se pysyy ks. aseessa päällä niin kauan että sen muutan.
 
Multiplayer kyllä maistuu, saisi vaan tulla se HC-pelimuoto. Mutta on tuo pelin nimeäminen vaan typerä. Yritän googlata miten saisi aseesta vaihdettua default firing moden sarjatulelle niin kaikki hakutulokset siihen vanhaan MW2:een.

Jos vaihdan aseen sarjatulelle, kokeilen maassa lojunutta asetta, niin sitten kun taas synnyn oman aseeni kanssa on se taas mennyt single shot modeen. Siinä sitten kun vihu juoksee vastaan ja painat liipasimen pohjaan ja kuuluu vaan piu kun et muistanut vaihtaa sitä modea niin noutajahan siinä tulee.
Asetuksissa "alternate fire" ja defaultina B.
 
tämä peli ei tarvitse crossplay ainakaan pelaajamäärien vuoksi. Toivoisin optiota ottaa crossplay pois. Uskon itte että vaihtoehto tulisi kyllä aikanaan. sen verran kuuluu mölyä.
pc huijareita on niin paljon että jättäisin mielelläni hiirikädet omalle hiekkalaatikolle. Ilmeisesti crossplay on jotta kaverit voi alustasta riippumatta pelata keskenään. Tiedä kuinka moni hyödyntää tätä oikeasti.

omat kokemukset ps5 Todella hyvin toimii avustukset taustalla ei sitä itse huomaa edes. on ihan smooth enkä huomaa mitää ylilyöntiä ohjaukseen Ukko tekee sen mitä kädet silmät olettaakin tapahtuvan.
Jos vertailee toiseen peliin hell let loose tai falloutit jossa ei tietääkseni ole mitään avustuksia on peli kokemus aivan eri. MW2 on nautinto pelata. istuu käteen ukko tekee sen mitä haluan sen tekevän ja se on tärkeintä. Itseä varten jokainen pelaa. EI pelaamisen pidä olla epämukavaa. Ei autolla ajaminenkaan pidä olla epämukavaa ja siihen on avustimet kehitetty. Mitä huomaamaton avustin sitä parempi kokemus.

#Jos pysyt hyväksymään muiden ihmisten mielipiteet, olivatpa ne sitten kuinka hulluja tahansa, pääset lähemmäksi hyvää henkistä kypsyyttä. Muista, että kukaan ei ole velvollinen olemaan samaa mieltä kanssasi, vaikka olisitkin oikeassa.
 
Jostain luin että killcamit on ohjelman luomia npc hahmoilla tapahtumia kuolemaan johtaneesta tilanteesta, eikä oikeita nauhotteita. Joka kuulostaa järkevältä koska muutenhan tuo söisi valtavasti dataa.

Eli killcameihin ei kannata luottaa eikä niitten takia kannata hiuksia halkoa.
 
Jostain luin että killcamit on ohjelman luomia npc hahmoilla tapahtumia kuolemaan johtaneesta tilanteesta, eikä oikeita nauhotteita. Joka kuulostaa järkevältä koska muutenhan tuo söisi valtavasti dataa.

Eli killcameihin ei kannata luottaa eikä niitten takia kannata hiuksia halkoa.
Hyviä satuja taas sieltä, kyllä ne ovat ihan nauhotteita ennenkin olleet.

Edellisessä mw1/warzone ne oli vain nopeutettu jonka takia ne välillä näyttivät epäilyttäviltä tavoilta kuolla.
 
joskus vahvoille väitteille kaipaisi lähdettä. Jos matsin viimeisen tapon tekee itse. niin sen camin näkee itsekin ja mielestäni se meni niin kun esitetty eikä ylimääräistä näytelmää esiinny.
lagia ei tuohon tule mukaan, niin voi tilanne näyttäytyä itselleen lagin vuoksi toiselta.

killcamit rakennetaan logi tiedoista. Ukkojen sijaintitiedot ja ammunta suunnat rekisteröityy ja siitä pystyy tekemään uudelleen nauhoituksen.
"
The KillCam is a log of actions rather than a video recording. When the KillCam is played, the game automatically plays back the sequence of events according to the log. As a result, the KillCam does not show certain elements that are not recorded in the playback, such as lag. This is evident in Call of Duty: Modern Warfare 2, in which players do not properly appear on the Heartbeat Sensor in KillCam. Also because of this method of recording, KillCam does not show real-time changes to the map or terrain. For example, bullet holes, smoke trails from a launcher and broken glass will retroactively appear in the KillCam despite having not already occurred at that particular point in time.

According to the developers, the Wii's lack of a KillCam is due to its RAM limitations.
"KillCam
 
Vaihdoin toisen näytönohjaimen koneeseen ja meninpä päivittämään uusimmat ajurit Nvidian sivuilta. Noh, näillähän tulee valkoista vilkkumista näytölle. Varmaan palattava vanhempiin tai odoteltava uusia ja pelattava muuta :think:

Eilen oli myös outo Invasion. Naaman eteen spawnasi kaksi vihua, jotka juoksivat heti spawnaamisen jälkeen kohti. Ammuin molemmat, mutta double killistä huolimatta eivät vaikuttaneet killstreakin saamiseen. Muutenkin ihmeen pahasti kusi spawnit isossa kartassa, vaikka tilaa olisi ollut. Välillä spawnasin itse suoraan vihollisten tähtäimen eteen ja useamman tapon sain itse niin, että vihu spawnasi eteen.
 
joskus vahvoille väitteille kaipaisi lähdettä. Jos matsin viimeisen tapon tekee itse. niin sen camin näkee itsekin ja mielestäni se meni niin kun esitetty eikä ylimääräistä näytelmää esiinny.
lagia ei tuohon tule mukaan, niin voi tilanne näyttäytyä itselleen lagin vuoksi toiselta.

killcamit rakennetaan logi tiedoista. Ukkojen sijaintitiedot ja ammunta suunnat rekisteröityy ja siitä pystyy tekemään uudelleen nauhoituksen.
"
The KillCam is a log of actions rather than a video recording. When the KillCam is played, the game automatically plays back the sequence of events according to the log. As a result, the KillCam does not show certain elements that are not recorded in the playback, such as lag. This is evident in Call of Duty: Modern Warfare 2, in which players do not properly appear on the Heartbeat Sensor in KillCam. Also because of this method of recording, KillCam does not show real-time changes to the map or terrain. For example, bullet holes, smoke trails from a launcher and broken glass will retroactively appear in the KillCam despite having not already occurred at that particular point in time.

According to the developers, the Wii's lack of a KillCam is due to its RAM limitations.
"KillCam
Taitaa olla joku aika alhainen tick rate myös käytössä mikä melkein takaa sen ettei serverin puolella näy samaa kuin pelaajan ruudulla.
 
tämä peli ei tarvitse crossplay ainakaan pelaajamäärien vuoksi. Toivoisin optiota ottaa crossplay pois. Uskon itte että vaihtoehto tulisi kyllä aikanaan. sen verran kuuluu mölyä.
pc huijareita on niin paljon että jättäisin mielelläni hiirikädet omalle hiekkalaatikolle. Ilmeisesti crossplay on jotta kaverit voi alustasta riippumatta pelata keskenään. Tiedä kuinka moni hyödyntää tätä oikeasti.

omat kokemukset ps5 Todella hyvin toimii avustukset taustalla ei sitä itse huomaa edes. on ihan smooth enkä huomaa mitää ylilyöntiä ohjaukseen Ukko tekee sen mitä kädet silmät olettaakin tapahtuvan.

Pelasin itse hiirellä ja näppiksellä ps5, kun peli sitä tukee hyvin, eli input pohjanen crossplay olisi hyvä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 386
Viestejä
4 549 451
Jäsenet
74 980
Uusin jäsen
Joonaskoo90

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom