Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Ei kukaan sitä halua kokonaan poistaa. Mutta sen pitäisi olla aim ASSIST, ei aimbot.
Ongelmahan tässä on se että jos aimbot otetaan kokonaan pois niin tatittajilla ei ole mitään jakoa. Nykyisellään se taas on liian tehokas.

Eli joko me hiirettäjät valitetaan tai sitten valittaa tatittajat.

Helpoin olisi jos saisi valita peliseuransa ohjaimen perusteella.
 
Miten tää peli nyt sit jaukautuu warzone 2:sen kanssa? En ole koskaan warzonea pelannut ja näytti asentuvan tämän mukana tuo wz2. Ja tuohan kai julkaistaan samaanaikaa kun tässä alkaa season 1?
 


Äärimmäisen kiinnostava. Käytännössä kannattaa käyttää siis vain extended magia, jotakin optixia eli "tähtäintä" ja attachmentteja, joilla ei ole huonoja puolia. Esim shark fin, joka parantaa aiming idle stability. Esim. kolmella attachmentilla järkevää mennä. Vähän on erilaista. Jos joku on ihmetellyt, että setupit huononee täysillä attachmenteilla, niin se on ihan totta.



Tämäkin oli vähän muuttunut aiemmista vuosista.
 
se aimassist vois toimia vain tolla precision asetuksella et aimassist vain hidastaisi vihollisen kohdalla eikä tekisi mitään varsinaista sticky aim seutantaa.

Kyllähän se warzonessa tulee vielä ärsyttää kun ohjainpelaaja puskassa spottaa sut avonaiselta alueelta ja huomaat ettei siitä siksakin tekemisestä ja slidettämisestä oo mitään hyötyä kun nykyinen aimassist korjaa niin pienen liikehdinnän pelaajan puolesta.

tota sivuttais liikehdintääkin on hidastettu ihan rutkasti tässä pelissä. Tuntuu kyl aika kankeelta tehdä mitään väistöliikkeitä ja vastahyökkäystä jos vertaa vanhaan mw2019
 
Kaikille kenelle padin "aimbot" on dealbraker niin suosittelen koittamaan sitä badi pelaamista, pitäisi onnistua myös pc:llä.

Kaveri ketä pelannut codit pc:llä liittyi juuri konsoli maailmaan ja totesi hetki sitten et oikein onnistu vaikka Youtube videoilla näyttää ylivoimaiselta.
 
Ongelmahan tässä on se että jos aimbot otetaan kokonaan pois niin tatittajilla ei ole mitään jakoa. Nykyisellään se taas on liian tehokas.

Eli joko me hiirettäjät valitetaan tai sitten valittaa tatittajat.

Helpoin olisi jos saisi valita peliseuransa ohjaimen perusteella.

Suomalainen on lähtökohtaisesti huono häviäjä. Itse pelaan pelini pc:llä ja konsolilla joten olen puolueeton tässä pad vs hiiri taistelussa. Molemmat maistuu ja kun kuolen herää mielessä ajatus että tällä kertaa vihollinen oli vain parempi.
 
Mitä nyt itse olen 2019 MW:ssä pelannut lähinnä Gunfightia PC:llä, niin eivät siinä ainakaan ohjaimella palaavat yleensä pärjää yhtä hyvin, kuin hiirellä & näppiksellä pelaavat. Ohjaimella näyttää olevan paljon hankalampaa tehdä nopeita & tarkkoja liikkeitä, aim assistista huolimatta.
 
Kaikille kenelle padin "aimbot" on dealbraker niin suosittelen koittamaan sitä badi pelaamista, pitäisi onnistua myös pc:llä.

Kaveri ketä pelannut codit pc:llä liittyi juuri konsoli maailmaan ja totesi hetki sitten et oikein onnistu vaikka Youtube videoilla näyttää ylivoimaiselta.

Minä kokeilin sitä yhden matsin ajan enkä ole koskaan näitä ohjaimella pelannut ja ekassa matsissa sain 11 tappoa joista 3 headshottia. Ilman avustinta saldo olisi ollut pyöreä nolla minun taidoillani niin siitä voi vetää johtopäätöksiä avustaako se liikaa vai ei. Katsotaan kun warzone 2.0 aukeaa ja huijarit astuu areenalle ja tuovat mukanaan konsolipelaajien iloksi hieman pidemmälle viedyn aim assistin nielläänkö se nöyränä vai onko se heille tuo deal breaker mistä puhut.
 
Tähän tarkennus, että näköjään enterillä tosiaan aukeaa se chatti ja tabulattorilla voi vaihtaa kanavaa. Ei siellä kyllä kukaan sano mitään ja yksi syy siihen voi olla juuri tuo ettei sitä ole suodattimien lisäksi missään edes mainittu. Ei sillä, että siellä koskaan mitään järkevää olisi muissakaan peleissä.

Btw. Nyt kun sain sen FSS Hurricanen avattua, niin ajattelin avata MP5:n (mikä Lachmann Sub se nyt tässä sitten olikaan), mutta tässäpä sitä vasta onkin grindaamista, kun on kaksi kökköasetta siinä jonossa ensin. Tai ainakin se ensimmäinen puoli-automaattinen Lachmann on aika haastava.

Joo tämä puoliautomaatti oli ihan oma tapauksensa. Beta julkkarissa päästelin sillä pari iltaa invasion ja ground warissa, niin oli ase täysillä sekä lehman sub auki. Asehan on pirun tehokas mutta hankala käyttää.
 
Ei tuo assisti ainakaan mulla mistään varpaista nosta päähän ja tähtäyski heiluu kohteen ohi, kun yrittää ohjata ja ampua. Viiveellä seuraa pelaajaa, mutta niin, että kuitenki pitää itte ohjata mukana, muuten menee laukaukset perässä jos pitää sivuttaisliikkeeseen osua. Recoilissa se laskee takas kohteeseen, mutta tatilla tuo hienosäätö olis ilman hankalaa. Itte ainaki pelannu ikäni fps-pelit hiirellä ja kyllä mielellään tätäkin pelaisin, mutta padiin ja ps4 pitää tyytyä.

Voishan tuota assistia koittaa säätää, vissii siellä sellanenki valikko oli. Jospa sillä sais tuon aimbotin käyttöön.
 
tämä peli ei tarvitse crossplay ainakaan pelaajamäärien vuoksi. Toivoisin optiota ottaa crossplay pois. Uskon itte että vaihtoehto tulisi kyllä aikanaan. sen verran kuuluu mölyä.
pc huijareita on niin paljon että jättäisin mielelläni hiirikädet omalle hiekkalaatikolle. Ilmeisesti crossplay on jotta kaverit voi alustasta riippumatta pelata keskenään. Tiedä kuinka moni hyödyntää tätä oikeasti.

omat kokemukset ps5 Todella hyvin toimii avustukset taustalla ei sitä itse huomaa edes. on ihan smooth enkä huomaa mitää ylilyöntiä ohjaukseen Ukko tekee sen mitä kädet silmät olettaakin tapahtuvan.
Jos vertailee toiseen peliin hell let loose tai falloutit jossa ei tietääkseni ole mitään avustuksia on peli kokemus aivan eri. MW2 on nautinto pelata. istuu käteen ukko tekee sen mitä haluan sen tekevän ja se on tärkeintä. Itseä varten jokainen pelaa. EI pelaamisen pidä olla epämukavaa. Ei autolla ajaminenkaan pidä olla epämukavaa ja siihen on avustimet kehitetty. Mitä huomaamaton avustin sitä parempi kokemus.

#Jos pysyt hyväksymään muiden ihmisten mielipiteet, olivatpa ne sitten kuinka hulluja tahansa, pääset lähemmäksi hyvää henkistä kypsyyttä. Muista, että kukaan ei ole velvollinen olemaan samaa mieltä kanssasi, vaikka olisitkin oikeassa.
Auto-esimerkki on vähän huono. Tavallisessa liikenteessä ei kuitenkaan ajeta kilpaa, joten eri autoissa voi olla erilaisia avustimia, eikä se haittaa ketään. Jos taas kilparadalla osa osallistujista saisi ansaitsematonta etua muihin verrattuna ihan vaan siksi, että ajavat tietyn merkkisellä kulkineella, se olisi yksiselitteisesti väärin. Tästä on kyse tuossa semi-aimbotiksi muodostuneessa konsolien aimassistissa ja se on ongelma erityisesti tämän crossplay-pakotuksen vuoksi (PC:llä ei siis ole ainakaan tällä hetkellä mahdollisuutta ottaa sitä pois).

PC-maailma on vuosikymmeniä taistellut aimbotteja vastaan ja nyt sitten esitellään tällainen ominaisuus ihan virallisesti. Sanoit itsekin, ettei pelaamisen pidä olla epämukavaa ja tällaiset siitä juuri tekevät sellaista. Minua ainakaan ei millään tavalla haittaisi jos crossplay olisi optio, mutta se ei saa olla pakollinen.

Ja tosiaan noiden videoiden perusteella näyttää siltä, että tuo aimassist avustaa tässä muutenkin vähän liikaa. Itse en sitä pääse testaamaan, eikä kyllä kiinnostakaan, kun olen tattipelaajana niin susipaska, että en usko tältä tasolta lähdettäessä edes aimassistin auttavan.
 
Auto-esimerkki on vähän huono. Tavallisessa liikenteessä ei kuitenkaan ajeta kilpaa, joten eri autoissa voi olla erilaisia avustimia, eikä se haittaa ketään. Jos taas kilparadalla osa osallistujista saisi ansaitsematonta etua muihin verrattuna ihan vaan siksi, että ajavat tietyn merkkisellä kulkineella, se olisi yksiselitteisesti väärin. Tästä on kyse tuossa semi-aimbotiksi muodostuneessa konsolien aimassistissa ja se on ongelma erityisesti tämän crossplay-pakotuksen vuoksi (PC:llä ei siis ole ainakaan tällä hetkellä mahdollisuutta ottaa sitä pois).

PC-maailma on vuosikymmeniä taistellut aimbotteja vastaan ja nyt sitten esitellään tällainen ominaisuus ihan virallisesti. Sanoit itsekin, ettei pelaamisen pidä olla epämukavaa ja tällaiset siitä juuri tekevät sellaista. Minua ainakaan ei millään tavalla haittaisi jos crossplay olisi optio, mutta se ei saa olla pakollinen.

Ja tosiaan noiden videoiden perusteella näyttää siltä, että tuo aimassist avustaa tässä muutenkin vähän liikaa. Itse en sitä pääse testaamaan, eikä kyllä kiinnostakaan, kun olen tattipelaajana niin susipaska, että en usko tältä tasolta lähdettäessä edes aimassistin auttavan.
Nuo pari videota on aivan ylilyöntejä, en tiedä miten moiset tilanteet on saatu aikaan, mutta ei kyllä ainakaan aim assistilla.
 
Tähän pitäis saada sellainen huijausmodi PC:lle että nappaa aulassa olevilta padipelaajilta Aim Assist pois niin alkaa taas pelit maittaa :)

"Lentävä haulikko-ninja" masentaa aina.
Semmonen huijausmodi ois myös hauska, että MnK pelaajat opettelisivat käyttämään sitä hiirtä jatkuvan märinän sijasta :hungry:
 


Tämä oli ihan mielenkiintoinen.

Faze Jev taisi sanoa, että aim-assist on "crazy strong" tässä.

Mainitsi myös betan aikaan, että tässä vastustaja saattaa tiputtaa sut todella nopeasti vaikka ammut ensin, koska headshot multiplier on kova ja flinch nostaa tähtäintä sopivasti.
 
Eilen aloitin yksinpelitarinan pelaamisen PS5:llä ja kaikki sujuikin ihan hyvin, kunnes tänään käynnistin pelin ja klikkasin jatka peliä painiketta. Sanoo vaan You are missing one or more Single Player DLC Packs. Please download and install. Ilmoituksen Install nappi ei tee mitään kun sitä painaa. Kumma kun eilen ei ollut mitään ongelmia. Tarviiko mun oikeasti poistaa ja asentaa koko peli uusiksi? Perkele...
 
Onhan sillä nyt vissiin ero jos jotain pitää keinotekoisesti helpottaa. Tällöin pitäisi olla mahdollisuus olla pelaamatta heidän kanssa.

Vähän sama kun jossain autopelissä olisi automaattinen jarrutus voisi vetää about tallapohjassa joka korneriin ja aina tulisi jarrutus oikeaan aikaan ettei vedä pitkäksi ja kilpakumppanilla ei ole tuota. Näppis pelaajalla olisi vaikka tollanen etu ja rattimiehellä ei.

Näin suositussa pelissä voisi ihan kevyesti handicap pelaajat pelata toisiaan vastaan ja ilman avustuksia toisiaan oli sitten alusta mikä vaan.
 
Hardcore-moodi olis hyvä paikka disabloida kaikki nuo assistit kaikilta.

Mulle ihan sama jos näissä lelumoodeissa joku tattirunkkari kerrankin osuu johonkin.
 
Hardcore-moodi olis hyvä paikka disabloida kaikki nuo assistit kaikilta.

Mulle ihan sama jos näissä lelumoodeissa joku tattirunkkari kerrankin osuu johonkin.
Mielestäni "vapaus valita" olisi paras ratkaisu kaikille. Näin asiasta ei tarvitsisi vääntää kättä kuka on oikeassa ja kuka väärässä.
 
Hardcore-moodi olis hyvä paikka disabloida kaikki nuo assistit kaikilta.

Mulle ihan sama jos näissä lelumoodeissa joku tattirunkkari kerrankin osuu johonkin.
:sfacepalm:

mahdatko olla aivan perillä siitä mitä varten kyseinen assisti on olemassa?
 
Joss ja kun Activision laittaa pc:lle ruksin crossplaylle ni en malta odottaa mistä seuraava poru tulee? :D
Mikä tuon postauksen ajatus oli? Huomasithan, että tämä ei nyt ole väittelyketju?

Vai ajattelitko, että on tarpeetonta ihmetellä överiksi vedettyä aimassistia ja että miksi konsoleilla voi valita onko crossplay päällä, mutta PC-pelaajilla ei ole vastaavaa optiota?
:sfacepalm:

mahdatko olla aivan perillä siitä mitä varten kyseinen assisti on olemassa?
Se on olemassa siksi, että huonommatkin tattipelaajat voisivat kokea onnistumisen tunteita. Ei liity suoranaisesti tuohon HC-modeen, mutta olisihan se entistäkin hassumpaa, jos se olisi myös siellä käytössä samalla tavalla.
 
Semmonen huijausmodi ois myös hauska, että MnK pelaajat opettelisivat käyttämään sitä hiirtä jatkuvan märinän sijasta :hungry:

Muistan kuinka joku julisti että pädi-ohjaus on se ainoa oikea tapa pelata näitä. Jos näin on on niin miksette te osaa tähdätä ilman apuja? Yolavi sitten kun pc-huijarit astuu peliin ja et ehdi kuin syntyä ja läpsähtää aina headshot samantien naamaan niin muista että opettele käyttämään sitä pädiä jatkuvan märinän sijaan.
 
mahdatko olla aivan perillä siitä mitä varten kyseinen assisti on olemassa?
Se on handicap, eli kansan kielellä tekninen avuste tattipelaajille, jolla kompensoidaan tähtäyksen epätarkkuutta hiireen verrattuna. Näin hekin saavat joskus tappoja, täten pysyvät tyytyväisinä sekä potentiaalisina rahan tuojina "firmaan" mm. Battle Passien muodossa.

Miksi se sinusta sitten on?
 


Tämä oli ihan mielenkiintoinen.

Faze Jev taisi sanoa, että aim-assist on "crazy strong" tässä.

Mainitsi myös betan aikaan, että tässä vastustaja saattaa tiputtaa sut todella nopeasti vaikka ammut ensin, koska headshot multiplier on kova ja flinch nostaa tähtäintä sopivasti.


Tossa taidettiin vielä sanoa, että Apexin kohdalla konsoleissa on vahvempi aimbotti kuin pc:llä vaikka pc:llä pelattaisiin kapulalla. Liekö tässä samaa?

Ymmärrän hyvin miksi tuollainen on mukana. Tälläset pelit olisi varmaan kokematta paskaa normi konsolipelaajalle ja jäisi hirmuiset rahat saamatta.

Tollanen kohtalaisen hyvin tarttuva aimbotti tuo todella vahvan reagointi edun. Sun ei tartte edes huomata vihollista, riittää kun huomaat, että tähtäin tekee jotain muuta kuin mitä itse ohjaat.



Suurin murhe taitaa olla ettei sprinttaa liikaa, että assisti hoitaa hommat XD
 


Mielenkiintoiset tulokset. Nvidia:lla kirimistä.

20 min video. Viitsisitkö tiivistää foorumin suositusten mukaisesti olennaisimmat pointit, eli missä on kirittävää, mihin verrattuna jne? Nvidia ei ole vielä julkaissut edes optimoituja ajureita tätä peliä varten, joten siinä mielessä nuo testit ovat vielä vähän meh.
 
Parhaimmat "ampumiskonsolipelit" on aina ollut sellaisia, missä aim assistia ei ole tai se on hyvin minimaalinen. Pidän muutenkin peleistä, jossa grindaajien tekemä työ näkyy. Tulee nyt itsellä mieleen SOCOM 2: Us Navyy SEALs (PS2) ja PUBG (PS4), jossa tähtääminen vaati/vaatii todellista taitoa. CODeissa kieltämättä on ollut helkkarin snappy aim assist (ainakin Vanguardissa ja tässä MW II:ssa). En nyt muista, miten se oli silloin kauan sitten (COD 4, MW II, BO2 jne).

Mutta onhan tuosta hiirellä tähtäämisestäkin ja PC:llä pelaamisesta hyötyä vähän erilaisissa tilanteissa. Itse kapulapelaajana mieluummin pelaisin vain kapulamiesten kanssa (PC:llä tai konsoleilla) ja crossplayta en PS5:llä laita päälle koskaan, koska input lag ja freimierot on PC-pelaajiin verrattuna suuria. Aiemmin oli vielä ongelma kun FOV:tä ei voinut konsoleilla laittaa, mutta nyt tämä on sentään korjattu.


20 min video. Viitsisitkö tiivistää foorumin suositusten mukaisesti olennaisimmat pointit, eli missä on kirittävää, mihin verrattuna jne? Nvidia ei ole vielä julkaissut edes optimoituja ajureita tätä peliä varten, joten siinä mielessä nuo testit ovat vielä vähän meh.
Katsopa kohdasta 13.45. Siinä toki vaan muutama näyttis, mutta Nvidia oli kyllä pahasti jäljessä tossa kautta linjan.
 
Tässä vielä tällainen kuva tosta videosta, missä näkyy toi, että AMD kyykyttää Nvidiaa toistaiseksi. EDIT: Laitetaanpa pari lisää. EDIT: 3 Uudet ajurit olisi toivottavaa kyllä saada Nvidialle ratkaisemaan monia ongelmia, mitä on ollut.
 

Liitteet

  • nvidia vs amd.jpg
    nvidia vs amd.jpg
    219 KB · Luettu: 78
  • nvidia vs amd 2.jpg
    nvidia vs amd 2.jpg
    324,4 KB · Luettu: 77
  • nvidia vs amd 3.jpg
    nvidia vs amd 3.jpg
    289,4 KB · Luettu: 63
Viimeksi muokattu:
Päätin hankkia tän pelin uusiksi kun huomasin, että kone ei edes käynnistä muitakaan Codeja (sekä Steamin että battlenetin kanssa sama ongelma). CS:GO kaatuili myös matsiin liittyessä. Muut pelit vaikutti toimivan suht ok.

Asensin koko tietokoneen uusiksi ja WW2 käynnistyi ja toimi täydellisesti. Sen pohjalta uskalsin hankkia MW2 uudestaan ja hienosti toimii, vaikkakin ekan matsin jälkeen kaatui level up unlockien näyttämisen jälkeen. Erikoinen ongelma oli siis tämä episodi. :hmm:

Sitten varsinaiseen asiaan: pelaaminen sujui omalta osalta melko hyvin vaikka ekaa matsia pelasinkin. Kuolin lähinnä konsolipelaajille, joiden killcameja teki kyllä pahaa katsoa kun voivat vaan juosta ja pomppia ja tähtäys lukittuu vihollisiin välittömästi.

Sanottakoon, että betan pelasin PS5:llä ja se oli kyllä mukavaa räiskintää, itse ei silloin tietenkään tuota älytöntä aim assistia huomannut. Nyt PC:llä jää kyllä hiiri+näppis kombolla valitettavaan alilyöntiasemaan kun konsolipelaajalla on välittömästi tähtäin kohdillaan etäisyydestä riippumatta. Toivotaan että crossplayn saa jossain kohtaa pois, muuten tuo aim assist tulee syömään pahasti pelin hauskuutta pois kun joudut pakostakin kuolemaan epäreiluissa tilanteissa.
 
Muistan kuinka joku julisti että pädi-ohjaus on se ainoa oikea tapa pelata näitä. Jos näin on on niin miksette te osaa tähdätä ilman apuja? Yolavi sitten kun pc-huijarit astuu peliin ja et ehdi kuin syntyä ja läpsähtää aina headshot samantien naamaan niin muista että opettele käyttämään sitä pädiä jatkuvan märinän sijaan.
Edellisessä Warzonessa PC huijarit kiskoi välillä päähän kilometrin päästä kun laskeutui laskuvarjolla gulagista lujaa alas. Onnistuuko tuo konsolien assistilla? Vaikka tuo liian vahva assist perseestä on, en lähtisi niihin täysin naurettaviin pc xiitteihin vertaamaan.
 
Tollanen kohtalaisen hyvin tarttuva aimbotti tuo todella vahvan reagointi edun. Sun ei tartte edes huomata vihollista, riittää kun huomaat, että tähtäin tekee jotain muuta kuin mitä itse ohjaat.



Suurin murhe taitaa olla ettei sprinttaa liikaa, että assisti hoitaa hommat XD

Tuo näyttää jo siltä, ettei olisi itsellekään enää mukavaa :geek:

Tuli tuosta muuten ikävä BO1:n theater modea, mistä pystyi tarkastelemaan omia suorituksia jälkikäteen.
 
Tuli tuosta muuten ikävä BO1:n theater modea, mistä pystyi tarkastelemaan omia suorituksia jälkikäteen.
Ai että se oli kyllä nannaa. Siinä pystyi oppimaan samalla mappeja, omia virheitä ja parempien pelaajien taktiikoita. En voi käsittää miksi sitä ei ole pidetty mukana.
 
aivan hyvä pyssykkä tuo Lachmann 556, ensimmäinen matsi sillä. Mistä näiden aseiden nimet on peräsin btw?

CFF700D5-BB60-4B34-9F4D-9FF44D64FDBA.jpeg
 
Edellisessä Warzonessa PC huijarit kiskoi välillä päähän kilometrin päästä kun laskeutui laskuvarjolla gulagista lujaa alas. Onnistuuko tuo konsolien assistilla? Vaikka tuo liian vahva assist perseestä on, en lähtisi niihin täysin naurettaviin pc xiitteihin vertaamaan.

Pointti tuossa viestissä oli se että Yolavin mielestä tuo yliampuva aim assist on ihan ok koska se ei hänen pelejään pilaa niin haluan kuulla hänen mielipiteensä asiasta sitten kun ensimmäiset pc-huijarit tulee peliin ja pyyhkii Yolavilla lattiaa kartan toisesta päästä headshoteilla.
 
Kova se on tuossakin videon kohdassa toi aim assist. Näyttää pcllä toimivan ihan samalleen kun ohjaimella pelaa :D tai sitten kaverilla on kyllä kovat reaktio ajat

 
Mä en ymmärrä tätä hirveetä vinkumista AA. Itsehän pelaan hiirellä ja näppiksellä. Jos itkettää liikaa niin suosittelen kokeilemaan ohjaimella. Juu kokeilin itse myös ohjaimella ja eihän siitä tullut yhtään mitään vaikka kuinka oli asisstia.
On tilanteita joissa kapula on parempi ja toisia tilanteita joissa hiiri ja näppis on parempi.
Parhaat pelaajat pelaavat kyllä ohjaimella, mutta kyllä tällänenkin pappa jotenkin pärjää hiirellä ja näppiksellä.

En kyllä laittaisi vastaan jos tulisi crossplay pois päältä PC:llä.. :lol:
 
aivan hyvä pyssykkä tuo Lachmann 556, ensimmäinen matsi sillä. Mistä näiden aseiden nimet on peräsin btw?
Keksittyjä nimiähän nuo, kun ei oikeita vissiin nykyään pysty/viitsi käyttää tai jotain. Numero aseissa tosin viittaa kaliiperiin, eli 545 = 5.45x39, 556 = 5.56x45, 762 = 7.62x39 (esim. AK tai meidän RK) tai 7.62x51 (esim. Lachmann 762 eli H&K G3) jne.
 
Mä en ymmärrä tätä hirveetä vinkumista AA. Itsehän pelaan hiirellä ja näppiksellä. Jos itkettää liikaa niin suosittelen kokeilemaan ohjaimella. Juu kokeilin itse myös ohjaimella ja eihän siitä tullut yhtään mitään vaikka kuinka oli asisstia.
On tilanteita joissa kapula on parempi ja toisia tilanteita joissa hiiri ja näppis on parempi.
Parhaat pelaajat pelaavat kyllä ohjaimella, mutta kyllä tällänenkin pappa jotenkin pärjää hiirellä ja näppiksellä.
Tämäpä, AA ohjaimella on pakollinen, koittakaa vaikka piirtää kissa ohjaimen tatilla versus hiirellä. AA ei todellisuudessa ole lähelläkään noin ylivertaista mitä noissa parissa videossa sen mukamas näytetään olevan. Jokainen vain kokeilemaan.

Itse pelaan codeja sekä MnK, että ohjaimella, kumpikaan ei tuota ongelmaa, mutta ohjaimen learning curve MnK tottuneelle oli kyllä todella pitkä ennenkuin alkoi osumaan. Average (CSGO asteikolla gold 4 - mg2) MnK pelaajan pitäisi kyllä pyyhkiä lattiaa jo keskivertoa paremmallakin tatittelijalla. Parhaat pelaa ohjaimella, koska jostain syystä se on CDL:n säännöissä niin päätetty.
 
Saako tässä ollenkaan säädettyä kartalla näkyviä iconeita hudista? varsinki ground warissa, ärsyttää kun kaikkee tekstiä pomppii näytöllä jatkuvasti.
 
Saako tässä ollenkaan säädettyä kartalla näkyviä iconeita hudista? varsinki ground warissa, ärsyttää kun kaikkee tekstiä pomppii näytöllä jatkuvasti.
Ground waria en oo kokeillut joten en tiedä mitä siellä pomppii, mutta subtitles off ehkä?
 
Väitän että oma aimi kuitenkin keskivertoa parempi niin kyllä tässä pärjää paremmin kuin WZ puolella jossa movementilla oli paljon suurempi merkitys. MW2 paljon vaikeampaa ulospelata movementin avulla mitä aiemmin.
Karttojen tietämys ja linjojen löytäminen tuntuu olevan tässä se juttu.
 
Itse pelaan vuorotellen fiiliksen mukaan hiirellä ja ohjaimella, kun PS5:n käynnistän. CoD WW2 lähtien olen jo niin tottunut ohjaimeen, että pärjään ihan hyvin ilman aim assistia. Itseäni ärsyttää suunnattomasti kaikenlainen ohjaamisen kaappaaminen, niin siksi disabloin pleikkarilla aim assistin heti alkuunsa, enkä ole edes kovin huono tähtäämään ohjaimella. MW2019 lähtien CoDit on pleikkarilla tukenut hiiren ja näppiksen käyttöä, niin silloin kun tekee mieli pelata kilpailullisesti hikoillen, niin kytken laitteet pleikkariin ja ei muuta kuin lujaa ajoa.
 
Väitän että oma aimi kuitenkin keskivertoa parempi niin kyllä tässä pärjää paremmin kuin WZ puolella jossa movementilla oli paljon suurempi merkitys. MW2 paljon vaikeampaa ulospelata movementin avulla mitä aiemmin.
Karttojen tietämys ja linjojen löytäminen tuntuu olevan tässä se juttu.
Tämän olen myös huomannut ja hyvä näin. Paljon vähemmän tulee nyt liukuvia vihollisia nurkan takaa tai jotain ihme väistöliikkeitä tekeviä ninjoja. Sukeltajiakin tuntuu olevan vähemmän. Tuo tähtäämine liukuessa ja maahan syöksyessä on siis tehty onneksi hitaammaksi tässä. Nurkan takaa hyppääminen tuntuu olevan edelleen aika tehokasta (käytän itsekin), mutta tuotakin on taidettu "nerffata".
 
Mikä siinä nyt olisi niin vaikeata pistää samalla ohjaimella pelaavat keskenään.

Juu en itke kun en pärjää vaan periaatteesta. Harvemmin olen top3 ulkopuolella että teinit saa opetella.

Vituttaa kyllä katsella killcamista tuota kulmikasta liikkumista ja sit kuolema.

Tatit omille servuilleen ja hiiret omilleen. Riippumatta alustasta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 419
Viestejä
4 550 705
Jäsenet
74 984
Uusin jäsen
Tere

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom