Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

tämä peli ei tarvitse crossplay ainakaan pelaajamäärien vuoksi. Toivoisin optiota ottaa crossplay pois. Uskon itte että vaihtoehto tulisi kyllä aikanaan. sen verran kuuluu mölyä.
pc huijareita on niin paljon että jättäisin mielelläni hiirikädet omalle hiekkalaatikolle. Ilmeisesti crossplay on jotta kaverit voi alustasta riippumatta pelata keskenään. Tiedä kuinka moni hyödyntää tätä oikeasti.

omat kokemukset ps5 Todella hyvin toimii avustukset taustalla ei sitä itse huomaa edes. on ihan smooth enkä huomaa mitää ylilyöntiä ohjaukseen Ukko tekee sen mitä kädet silmät olettaakin tapahtuvan.
Jos vertailee toiseen peliin hell let loose tai falloutit jossa ei tietääkseni ole mitään avustuksia on peli kokemus aivan eri. MW2 on nautinto pelata. istuu käteen ukko tekee sen mitä haluan sen tekevän ja se on tärkeintä. Itseä varten jokainen pelaa. EI pelaamisen pidä olla epämukavaa. Ei autolla ajaminenkaan pidä olla epämukavaa ja siihen on avustimet kehitetty. Mitä huomaamaton avustin sitä parempi kokemus.

#Jos pysyt hyväksymään muiden ihmisten mielipiteet, olivatpa ne sitten kuinka hulluja tahansa, pääset lähemmäksi hyvää henkistä kypsyyttä. Muista, että kukaan ei ole velvollinen olemaan samaa mieltä kanssasi, vaikka olisitkin oikeassa.
No sieltähän sen crossplayn saa asetuksista pleikalla pois. PC:llä ja Xboxilla ongelma koska :Microsoft:
 


Siinäpä hyvät testit askeleiden äänestä ja dead silence -field upgradesta. Eteenpäin on menty.
 
Kummasti alkaa aina tähän aikaan illasta lagaamaan matsit ihan älyttömästi. Ei ollut mitenkään pelattava enää. Chätti täyttyi viesteistä ettei jengi pääse edes liikkumaan. LOL.
 
Crossplay off toimii perus multiplayer ei isoissa ground war ja invasion. Huoah. Miksi. Omat lempparit.
Olipas paljon suomalaisia nimiä ekassa vain ps5 pelissä Quick play valinnalla. Ite tietty oman puolen kingi
 
Julkaisivat näköjään päivityksen, jossa ei korjata mitään erityisen olennaista.



Kummasti alkaa aina tähän aikaan illasta lagaamaan matsit ihan älyttömästi. Ei ollut mitenkään pelattava enää. Chätti täyttyi viesteistä ettei jengi pääse edes liikkumaan. LOL.
Joo, ihmettelin tossa kanssa kun ihan hillitöntä rubberbandia oli useammassakin matsissa.

Chattia en ole nähnyt ainuttakaan riviä koko pelissä. Oletin, että se on sama kaikilla, mutta siis bugaakohan tuokin nyt sitten jollakin tavalla, jos se jollakin toimii?

Asetuksista se on kyllä päällä tähän tapaan, kuten pitääkin.

1667251279763.png


En tosin ole nähnyt asetuksissa edes, että mistä painikkeesta chattiin voisi kirjoittaa mitään. Ehkä se on siellä jossakin, mutta ei ole tullut vielä vastaan sille bindausta.
 
Enterillä saa chatin auki. Ihan satunnaisesti jotain viestejä näkyy sieltä tuossa ruudun oikeassa reunassa, mutta ei läheskään kaikkia.

Edit: Ilmeisesti lagitus koskee vain noita pelimoodeja missä on enemmän porukkaa. Perus ADHD MP toimi ok.
 
Viimeksi muokattu:
Chattia en ole nähnyt ainuttakaan riviä koko pelissä. Oletin, että se on sama kaikilla, mutta siis bugaakohan tuokin nyt sitten jollakin tavalla, jos se jollakin toimii?

Asetuksista se on kyllä päällä tähän tapaan, kuten pitääkin.

1667251279763.png


En tosin ole nähnyt asetuksissa edes, että mistä painikkeesta chattiin voisi kirjoittaa mitään. Ehkä se on siellä jossakin, mutta ei ole tullut vielä vastaan sille bindausta.

Chatti oli kyllä hiljanen tuossa edellisessäki MW:ssä, vaikka aktiivisesti pelannu niin ei sielä monikaan ole kommenttia laittanu
 
Typerää että nämä updatet vaatii pelin käynnistyksen ja sitten restartin. Miksei voi nämä updatet tulla suoraan steamin kautta automaattisesti?
 
Typerää että nämä updatet vaatii pelin käynnistyksen ja sitten restartin. Miksei voi nämä updatet tulla suoraan steamin kautta automaattisesti?

Ja samalla monesti kusee grafiikka-asetukset. Ja tämä ongelma on ollu jo pitkän aikaa. Mutta koska rahaa tulee niin miksi korjata...
 
Enterillä saa chatin auki. Ihan satunnaisesti jotain viestejä näkyy sieltä tuossa ruudun oikeassa reunassa, mutta ei läheskään kaikkia.

Edit: Ilmeisesti lagitus koskee vain noita pelimoodeja missä on enemmän porukkaa. Perus ADHD MP toimi ok.
En pelaa kuin niitä perus adhd-moodeja (tai no, siis vain domination, hq, kill confirmed, hardpoint), eli koskee myös näitä pienten mappien pelimuotoja vaihtelevasti. Juuri hetki sitten toimi taas ihan mukavasti ja statsitkin tykkäsivät, mutta sitten taas muutama tunti sitten se oli yhtä tuskaa.

Chattia en tosiaan ole nähnyt ainuttakaan riviä missään vaiheessa. Ja siis eikö tässä ole enää mitään team chattia lainkaan?
 
Viimeksi muokattu:
Tuli ostettua itsekkin peli myymällä steamin rojuja muinaishistoriasta useammalla kympillä pois.

Jotenkin harmittaa kyllä, että aiemmat CoDit on toimineet virheittä ekasta pelikerrasta lähtien, nyt tuntuu kaatuvan joka pelisessiolla 30min-1h pelin jälkeen. Uusimmat ajurit (RTX3080) aiheuttivat järkyttävää välkehdintää / valkoisia artifakteja, jotka hävisivät tosiaan pykälää vanhempia ajureita käyttämällä.

Myös Zombie pelimoodin uskollisena fanina harmittelee, ettei moista ilmeisesti ole ainakaan vielä olemassa - liekö koskaan tuleekaan.
 
Jotenkin harmittaa kyllä, että aiemmat CoDit on toimineet virheittä ekasta pelikerrasta lähtien, nyt tuntuu kaatuvan joka pelisessiolla 30min-1h pelin jälkeen. Uusimmat ajurit (RTX3080) aiheuttivat järkyttävää välkehdintää / valkoisia artifakteja, jotka hävisivät tosiaan pykälää vanhempia ajureita käyttämällä.
Tuo on tunnettu vika uusimpien ajureiden kanssa, eikä siihen ole vielä korjausta. Kunnollista korjausta odotellessa voit asentaa vanhemmat 522.25 ajurit, niin lakkaa kaatuilu (tai ainakin vähenee).
 
Jälleen kerran on avattu Trello, mistä voi halutessaan katsoa minkälaiset ongelmat on tiedossa ja mikä niiden status on.



Kämmäsivät vaan alkuun tuon ja sinne jäi ulkopuolisille editointioikeudet.
Ennen kuin ne sulki sen hetkeksi, siellä oli maininta tuosta HC moodista. Jostain syystä se kortti poistettiin kun avasivat uudestaan.
Joka tapauksessa siinä luki, että HC olisi jäänyt julkaisusta sen takia että se kaatuili.

 
Joku kyseli aiemmin, että missä se betasta tuttu Valderas Museum -kartta luuraa ja samaa olen ihmetellyt itsekin, kun se oli betassa yksi suosikkimapeista. Tämän artikkelin mukaan se on poistettu julkaisuversiosta mahdollisesti siksi, koska käyttäjät olivat kuulemma valittaneet sen olevan liian iso ja että siinä on liian avoimia linjoja.


Vähän outoa jos ovat jättäneet yhden kartan pois tuolla verukkeella, kun pelissä on miljoona muuta oikeasti persiillään olevaa asiaa/bugia, jotka kaipaisivat pikaista korjausta. Ja sitten kuitenkin mukana on joku Taraqin kaltainen kesätyöläisen tuotos, jossa ei muuta olekaan kuin avoimia linjoja.

Ylipäätään julkaisuversiossa on sen verran rajallisesti mappeja, että alle 10h pelaamisella kaipaisi jo vaihtelua. Ongelmaa alleviivaa se, kun ei voi valita mitä mappeja haluaisi pelata.

Edit.
Täällä taas spekuloidaan, että kyse olisi ollut jonkinlaisesta tekijänoikeuskysymyksestä Activisionin ja Getty Museumin välillä:

Valderas Museum was absent from MW2’s release and it has been speculated that this is a direct result of a copyright issue between Activision and the Getty Museum in Los Angeles, California.

The map was largely based on this world-famous museum despite not directly comparing itself. From the sandstone buildings to the fountain in the middle of the map, Valderas Museum was almost a one-for-one copy of the Getty Museum.

Kun ajattelee mm. tuota Taraqia, niin eiköhän tämä ole loogisempi selitys kartan poistamiselle kuin tuo Eurogamerin mutu. Ja jos näin on, niin ei varmaan ole tulossa tuo kartta takaisin myöhemminkään.

Ja huonolla tuurilla sieltä lähtee vielä myös Breenbergh Hotel ja Crown Raceway, jotka on ilmeisesti myös mallinnettu todellisten esikuviensa mukaan ilman lupaa.

Valderas Museum is not the only map Activision is currently catching heat for either, the Breenbergh Hotel and Crown Raceway are maps that are also modeled after actual locations.

According to pro CDL players, they are being told not to play the Crown Raceway map because of a licensing issue with the Marina Bay Grand Prix which that map is based on.
 
Viimeksi muokattu:
En myöskään usko, että kartta olisi poistettu siksi että jotkut käyttäjät valittivat siitä.
Puksuttihan se Piccadillykin läpi MW19 historian ja taisi olla enemmistön mielestä heikoimpia karttoja. Huomasi sen itsekin pelatessa, että tuo mappi kun lävähti matchmakingiin niin lähes poikkeuksetta jengiä lähti.
Kyllä ne silti pitää pelissä kartan minkä eteen on töitä tehty.

Eiköhän se ole juuri lakitekninen ongelma ja kehittäjät tekevät sen verran muutoksia että se voidaan ongelmitta palauttaa.
Elleivät toki saa asiaa sovittua.

Nykyinen Crown Raceway oli alunperin nimeltään Marina Bay Grand Prix, mutta nähtävsti lisensointi-/lakiteknisten ongelmia takia se jätettiin pois betasta.
Tekivät muutoksia ja saivat sen sitten julkaisuun mukaan.
Ehkä sitä ei toki sallita CDL:ssä, kun niissä on ihan erilainen näkyvyys ja mukana kaikenlaista muuta markkinointia joka voi eskaloida kiistaa.
 
Mikäs tässä nyt tuli kun Fidelity FX CAS ei enää suostu menemään päälle. Muut kyllä menee, mutta tuo ei. Menee pois päältä samantien kun valikosta poistuu.
 
Yllä mainittu FidelityFX CAS on toki ihan eri asia kuin DLSS, tai AMD:n vastaava FSR.

Jos haluaa fps boostia upscalingillä ja Nvidia kortti koneessa, niin DLSS lienee ainoa oikea?
Tuskin Fidelity Super Resolution tai Intel XeSS paremmin toimii Nvidian kortilla?

Itseä kiinnostaa se, onko kellään tietoa mikä olisi paras tapa tarkentaa kuvaa. Eli kun ei käytetä mitään upscaling tekniikkaa vaan mennään natiiviilla.
Sehän onnistuu pelissä FidelityFX CA ja Nvidia Image Scalingillä, sekä erikseen sitten Nvidia filttereillä ja vielä kai suoraan Nvidia control panelista. Tosin mulla ei tässä toimi filtterit jostain syystä, aukeaa normaalin filtterivalikoiden sijaan vaan yksi asetus ja sekin lukossa.
Tietenkin yksi tärkeimpiä asioita on mahdollisimman pieni vaikutus suorituskykyyn.
 
Nyt tuo CAS menikin päälle. Jotain se bugas. Tuntuu olevan ainut vaihtoehto, että pelistä saa terävän. DLSS on ihan puuroo niin kuin nuo kaikki muutkin asetukset. Eipä se kyllä itselle tuonut ainuttakaan freimiä edes lisää kun peli tuntuu aika raskaalta prossulle. 3070ti huitelee siinä 80-90% alueella kun 5600x loppuu teho. 120-140fps 1440p resolla ja prossu pullonkaulana.. jokin tuossa optimoinnissa kyllä mättää mielestäni.
 
Pelin sisäisellä benchmarkilla kannattaa noita kokeilla. FidelityFX CAS ja Nvidia Image Scaling eivät taida kumpikaan vaikuttaa suorituskykyyn ja niillä saa terävämmäksi. Ite käytä NIS:iä, mutta ultra qualityllä enkä nativella, kun tästä 3060 Ti:stä tahtoo loppua tehot muuten kesken. DLSS quality veti 1440p:llä omasta mielestä liian mössöksi, kuten Zinovi3v yllä myös mainitsi.

Edit: Itselle säädetyillä grafiikka-asetuksilla avg fps on NIS nativen ja ultra qualityn välillä 114->139. Ilman skaalaimia sain 117 ja FidelityFX CAS:lla 116.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tuo CAS menikin päälle. Jotain se bugas. Tuntuu olevan ainut vaihtoehto, että pelistä saa terävän. DLSS on ihan puuroo niin kuin nuo kaikki muutkin asetukset. Eipä se kyllä itselle tuonut ainuttakaan freimiä edes lisää kun peli tuntuu aika raskaalta prossulle. 3070ti huitelee siinä 80-90% alueella kun 5600x loppuu teho. 120-140fps 1440p resolla ja prossu pullonkaulana.. jokin tuossa optimoinnissa kyllä mättää mielestäni.
Kyllä ainakin itsellä se Nvidia image scaling tekee pelistä terävän, kunhan katsoo että siellä sen lisäasetuksissa on valittuna resoluutioksi "native".
Oman käsityksen mukaan tässä tapauksessa pelin varsinaiseen resoluutioon ei kosketa, eli se vain käsittelee kuvaa terävämmäksi.

Sen alla oleva sharpening asetuksella about 0.5-0.6 oli aika hyvä. Yli siitä meni jo "liian teräväksi" eli kuvasta tulee jo vähän outo.
Toki sama sen väliä jos CAS toimii hyvin.

Siitä olen samaa mieltä, että DLSS on 1440p resolla puuroa.
Yritännyt silti tottua siihen, koska peli pyörii huimasti paremmin sen kanssa.
Ilman sitä ei toivoakaan pysyä tasaisesti 120fps tuntumassa 3440x1440 resoluutiolla, kun asetukset on high+.

Pelin sisäisellä benchmarkilla kannattaa noita kokeilla. FidelityFX CAS ja Nvidia Image Scaling eivät taida kumpikaan vaikuttaa suorituskykyyn ja niillä saa terävämmäksi. Ite käytä NIS:iä, mutta ultra qualityllä enkä nativella, kun tästä 3060 Ti:stä tahtoo loppua tehot muuten kesken. DLSS quality veti 1440p:llä omasta mielestä liian mössöksi, kuten Zinovi3v yllä myös mainitsi.
Aivan niin tässä oli se sisäinen benchmark, unohtanut täysin vaikka huomasin sen aiemmin.

Pitääpä tuota NIS ultra quality vinkkiä kokeilla.
Oon tässä nyt tosiaan pari päivää yrittänyt tottua DLSS:ään, ja vaikka quality asetuksella mennään ei vieläkään ole silmä tottunut kuvan suttuisuuteen.
Enkä oikein uskoo että siihen tottuu.
 
Chattia en tosiaan ole nähnyt ainuttakaan riviä missään vaiheessa. Ja siis eikö tässä ole enää mitään team chattia lainkaan?
Tähän tarkennus, että näköjään enterillä tosiaan aukeaa se chatti ja tabulattorilla voi vaihtaa kanavaa. Ei siellä kyllä kukaan sano mitään ja yksi syy siihen voi olla juuri tuo ettei sitä ole suodattimien lisäksi missään edes mainittu. Ei sillä, että siellä koskaan mitään järkevää olisi muissakaan peleissä.

Btw. Nyt kun sain sen FSS Hurricanen avattua, niin ajattelin avata MP5:n (mikä Lachmann Sub se nyt tässä sitten olikaan), mutta tässäpä sitä vasta onkin grindaamista, kun on kaksi kökköasetta siinä jonossa ensin. Tai ainakin se ensimmäinen puoli-automaattinen Lachmann on aika haastava.
 
Viimeksi muokattu:
Näytönohjainten suorituskyvystä kiinnostuneille video tulossa pian. Ja myös ne keillä peli on jo ostettuna voi tarkistaa että oma näytönohjain antaa suunnilleen suorituskyvyn sekä miten oman prosessorin teho vertautuu tulevassa videossa käytettävään testikappaleeseen

 
Näytönohjainten suorituskyvystä kiinnostuneille video tulossa pian. Ja myös ne keillä peli on jo ostettuna voi tarkistaa että oma näytönohjain antaa suunnilleen suorituskyvyn sekä miten oman prosessorin teho vertautuu tulevassa videossa käytettävään testikappaleeseen


On hyvä ottaa huomioon, ettei pelillä ole vielä edes virallisia NVIDIA:n ajureita julkaistu, viimeisimpien ajureiden aiheuttaessa ties mitä ongelmia.
 
Tähän tarkennus, että näköjään enterillä tosiaan aukeaa se chatti ja tabulattorilla voi vaihtaa kanavaa. Ei siellä kyllä kukaan sano mitään ja yksi syy siihen voi olla juuri tuo ettei sitä ole suodattimien lisäksi missään edes mainittu. Ei sillä, että siellä koskaan mitään järkevää olisi muissakaan peleissä.

Btw. Nyt kun sain sen FSS Hurricanen avattua, niin ajattelin avata MP5:n (mikä Lachmann Sub se nyt tässä sitten olikaan), mutta tässäpä sitä vasta onkin grindaamista, kun on kaksi kökköasetta siinä jonossa ensin. Tai ainakin se ensimmäinen puoli-automaattinen Lachmann on aika haastava.

Jos meinaat lachman 776 battle rifleä, niin se on loistava ase, rakennusten sisällä sarjalla ja ulkona yksittäisillä, tappaa helposti myös kaukaa.
 
Jos meinaat lachman 776 battle rifleä, niin se on loistava ase, rakennusten sisällä sarjalla ja ulkona yksittäisillä, tappaa helposti myös kaukaa.
762, mutta joo, on se ehkä parempi kuin FTAC, mutta aika samaa sarjaa kuitenkin.

Edit.
Otan hieman takaisin, on tämä paljon parempi kuin FTAC ja tosiaan sarjatulellakin ok lähietäisyydeltä.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tuo CAS menikin päälle. Jotain se bugas. Tuntuu olevan ainut vaihtoehto, että pelistä saa terävän. DLSS on ihan puuroo niin kuin nuo kaikki muutkin asetukset. Eipä se kyllä itselle tuonut ainuttakaan freimiä edes lisää kun peli tuntuu aika raskaalta prossulle. 3070ti huitelee siinä 80-90% alueella kun 5600x loppuu teho. 120-140fps 1440p resolla ja prossu pullonkaulana.. jokin tuossa optimoinnissa kyllä mättää mielestäni.
Oon pistänyt merkille ihan saman, 5600x, 3080 ja 1440p Ultrawidellä. Pistin eilen 5800x3D tilaukseen niin katsoo miten tilanne muuttuu.
 
3700X, RTX3070 ja 1440p asetukset kaikki tapissa ei kellotuksia. Benchi näytti avg 117. DLSS Quality myös kaikki sovellukset mitkä normaalistikin päällä niin käytössä. Näytönohjaimen käyttöaste ei tippunut missään vaiheessa 99% alemmaksi, pelissä pysyy myös hyvin perässä. Jos löys näyttikseen kelloja niin saisko stabiili 130-140fps (nyt 120 molemmin puolin)? Konetta en kyllä päivitä kuin toisen m2 ssd osalta ensi vuonna muuten taitaa mennä tällä setillä ellei ikivanha b350 emo laukea.
 
Jos meinaat lachman 776 battle rifleä, niin se on loistava ase, rakennusten sisällä sarjalla ja ulkona yksittäisillä, tappaa helposti myös kaukaa.
Itsekkin tykkään tuosta sillä canted laserilla. EBR-14 on tosin vielä paljon parempi. Tuo 556 on ehkä mp7:n rinnalla surkein ase tähän asti.
 
Harmi on peli on täysin pilattu noilla ohjaimien aim assist/aimboteilla, jos ei nerffiä tule niin jää kyllä itellä aika vähäiseksi pelit tämän parissa. Näppiksellä ja hiirellä ei mitään toivoa enää.
 
Ei tämä kyllä kovin raskaalta prosessorille tunnu. 64 pelaajan servulla i7-11700F puskee sen 150-155FPS tasaisesti, mutta tuon yli ei jostain syystä mene, vaikka mitä tekisi. Näytönohjaimen käyttöaste vain tippuu, jos katsoo vaikka taivaalle. Muuten RTX 3070 on rajoittava tekijä DLSS päälläkin. 165Hz 1440p näytöllä erittäin sulavaa. Lisäksi asensin vanhemmat ajurit takaisin, niin vilkkuminen katosi.

Onko tässä botteja täyttämässä tyhjiä pelejä? Oli todella outo matsi, eli sekä oman puolen pelaajat että vastustajat käyttäytyivät paikoin kuin botit. Eli jäivät kämppimään outoihin paikkoihin tai sitten jossain saattoi olla kunnon rähinä, mutta kukaan ei saanut toisiaan hengiltä. Sitten itse menin paikalle ja tapoin kaikki.
 
Ei tämä kyllä kovin raskaalta prosessorille tunnu. 64 pelaajan servulla i7-11700F puskee sen 150-155FPS tasaisesti, mutta tuon yli ei jostain syystä mene, vaikka mitä tekisi. Näytönohjaimen käyttöaste vain tippuu, jos katsoo vaikka taivaalle. Muuten RTX 3070 on rajoittava tekijä DLSS päälläkin. 165Hz 1440p näytöllä erittäin sulavaa. Lisäksi asensin vanhemmat ajurit takaisin, niin vilkkuminen katosi.

Onko tässä botteja täyttämässä tyhjiä pelejä? Oli todella outo matsi, eli sekä oman puolen pelaajat että vastustajat käyttäytyivät paikoin kuin botit. Eli jäivät kämppimään outoihin paikkoihin tai sitten jossain saattoi olla kunnon rähinä, mutta kukaan ei saanut toisiaan hengiltä. Sitten itse menin paikalle ja tapoin kaikki.
Invasionissa on botteja. Tietää siitä, että saa yhden expan viiden sijaan.
 
Oishan tuo kiva jos hiirimiehet vois paukutella keskenään. On niin irvokkaan näköistä tuo tattipelaajien tähtäys että ...

Onhan se huvittavaa katsoa kill camia miten tähtäin on ensin varpaissa ja hyppää siitä suoraan päähän. Siinä jani-irmeli on voimiensa tunnossa kun on niin taitava tähtäämään. Viikkorahoista sitten vielä vähän bling blingiä storesta vehkeisiin niin kyllä kelpaa niittää hiirimiestä kumoon.
 
Ihme kitinää tuosta tattipelaajien tähtäyksestä. Saahan se nyt vähän avittaa, kun kasuaalisti pelailee sohvalla jostain 5 metrin päästä TV-ruutua, eikä edes nää kunnolla muita kun hiirimiehet hikoilee naama ruudussa ja tähtäilee päähän kun korva vilahtaa seinän takana. Ennemmin kai tätä hiirellä pelais jos ois vehkeet.

Mites tuon matchmakingin kanssa muuten menee, kun itte häviän 80% 1vs1 lähitilanteista ja noin 99% peleistä olen teamin viiminen jollain 5/20 kd ratiolla. Pitäskö tämän skaalata vähän helpommaksikin joskus? Tässä kuitenki jo 26 levulle ammuskeltu ittesä, vai onko sitä vaan jo maailman paskin tässäkin.
 
Tai sais edes crossplayn pois päältä

Tiimi kavereilla taas kaikilla tattiohjaimet ja konsolit. Kyllä warzonessa pysyy hyvin noiden vauhdissa, jopa paremminkin. Mutta nyt on kyllä menty tuossa aim assist tehokkuudessa naurettavuuksiin.
 
Tiimi kavereilla taas kaikilla tattiohjaimet ja konsolit. Kyllä warzonessa pysyy hyvin noiden vauhdissa, jopa paremminkin. Mutta nyt on kyllä menty tuossa aim assist tehokkuudessa naurettavuuksiin.
Warzonessa sinkkuna kun pelaa niin harvemmin on kyse aimista. Ei siitä haittaakaan ole mutta voitot tulee sijoittumisella ja ehkä selkään ampumisella.

Toki jos oot joku countterin huippu ni ohimoon vaan kaikkia jotka tulee vastaan. Paitsi tatteja. Koska heillä tähtäin imaisee suoraan naamaan ja pitää muistaa painaa x että toinen kuolee.
 
Sitä vaan meinaan että miksi tuota ristiinpelaamista pakotetaan. Ikinä ei tule balanssia tattien ja hiirten välille.

Antakaa meidän vanhusten pelata hiirellä ettei tarvitse killcamista katsoa kun nykivä ukkeli tulee päälle ja tähtäin liimaa.

edit (ennen sitä kutsuttiin aimbotiksi, nyt vaan aim assistiksi)

edit2. Ja mikä hauskinta niin voisin varmaan asentaa aimbotin pc lle ja nöyryyttää kaikkia. Eikä kukaan välttämättä huomaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Sittekö tuo aim"assist" tuuaan WZ2:seen tuolla vahvuuella niin eipä tarvi pc:llä paljon pellailla sitä. Sais tosiaan sen crossplayn pois päältä ko "pc:llä on noita tsiittaajia". Konsoleilla ne on vain aim assisteja...
 
Ihme kitinää tuosta tattipelaajien tähtäyksestä. Saahan se nyt vähän avittaa, kun kasuaalisti pelailee sohvalla jostain 5 metrin päästä TV-ruutua, eikä edes nää kunnolla muita kun hiirimiehet hikoilee naama ruudussa ja tähtäilee päähän kun korva vilahtaa seinän takana. Ennemmin kai tätä hiirellä pelais jos ois vehkeet.

Mites tuon matchmakingin kanssa muuten menee, kun itte häviän 80% 1vs1 lähitilanteista ja noin 99% peleistä olen teamin viiminen jollain 5/20 kd ratiolla. Pitäskö tämän skaalata vähän helpommaksikin joskus? Tässä kuitenki jo 26 levulle ammuskeltu ittesä, vai onko sitä vaan jo maailman paskin tässäkin.

Jos on sellasen yli 20v hikoillut fps pelejä hiirellä ja näppiksellä eikä ole mikään pro, mutta jotain kuitenkin onnistuu. Niin pitäskö toi kokemus uhrata vaan kasuaalin konsolipelaajan alttarilla, että hänkin saa jonkun tapon aikaiseksi pelkästään sen ansiosta, että pelaa padilla. Puhumattakaan, että on kasuaali hiiri ja näppis pelaaja jolla pari vuotta uraa takana niin eikö kukaan ajattele heitä :O.

Taso on kyllä välillä kova kun sattuu sellaseen perseraiskaus tiimiin missä spawnista kuolemaan peliä. Vielä kyllä jaksaa pelata kun levuja jäljellä. Noita aseita on kyllä niin paljon, että en tiedä jaksaako niitä koskaan grindata kaikkia päätyyn.
 
Ihme kitinää tuosta tattipelaajien tähtäyksestä. Saahan se nyt vähän avittaa, kun kasuaalisti pelailee sohvalla jostain 5 metrin päästä TV-ruutua, eikä edes nää kunnolla muita kun hiirimiehet hikoilee naama ruudussa ja tähtäilee päähän kun korva vilahtaa seinän takana. Ennemmin kai tätä hiirellä pelais jos ois vehkeet.

Ei kukaan sitä halua kokonaan poistaa. Mutta sen pitäisi olla aim ASSIST, ei aimbot.
 
Jos pelaa tätä XIM:in kanssa niin saakohan sekä toimivan Aim Assistin että hiiren vapauden + nopeuden katella ympäriinsä :hmm:

Laitoin eilen Nvidian paneelista rajoittimen pois ja NIS päälle grafiikka-asetuksista jos tekisi hyvää kuvalle ja näkis paljonko pyörittää, mutta nollasi nappiasetukset (tai oli nollaantunut jo muutenkin) ja peli muuttui stutteroivaksi hötöksi. Paneelista rajoitus takas 117fps niin taas sulava kuten kuuluukin. Joku asetus tai räplääminen vaikuttaa kuin yö ja päivä miten sulavasti tuo ruutua pyörittää. Oli tuossa kyllä pelin restarttikin välissä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 416
Viestejä
4 550 629
Jäsenet
74 984
Uusin jäsen
Tere

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom