- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 159
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 tuntia pelattu ja vielä jaksaa. Kavereiden kanssa varmasti ihan timanttia, lähinnä 2v2 ja 4v4 pelimuodot siis. Toi pakotettu cross play on kyllä huono juttu. Tietokonepelaajana on muuten etulyöntiasemassa, mutta aim assistin takia kuolee liian usein kun tähtäys lukittuu suhun olit sitten missä kulmassa tahansa.
EDIT: Saihan sen cross playn näköjään pois. Hyvä niin.
Mistäs PC-betan avaimen saa tuolla hinnalla? Kyllä siitä nyt tuon verran voi maksaa, että pääsee testaamaan jo tänään, kun viikonloppuna ei muuten välttämättä ehdi.hyvä että oli loppu, muuten olis harmittanut vietävästi kun eilen ostin oman huimaan 2,5€ hintaan
Mistäs PC-betan avaimen saa tuolla hinnalla? Kyllä siitä nyt tuon verran voi maksaa, että pääsee testaamaan jo tänään, kun viikonloppuna ei muuten välttämättä ehdi.
kinguin.net, en enään muista myyjän nimeä, mutta kahta tarjosi samassa hintaluokassa.Mistäs PC-betan avaimen saa tuolla hinnalla? Kyllä siitä nyt tuon verran voi maksaa, että pääsee testaamaan jo tänään, kun viikonloppuna ei muuten välttämättä ehdi.
Ite tuli huomattua heti ekassa matsissa että tuo crossplay ei kyllä noin toteutettuna ole mistään kotosin, vihun tähtäin ei ollu lähelläkään mua mut sit veti ads päälle ja samantien tähätin oli liimattu muhun. Tai portaissa tulee vastaan ja se lonkkatähtäin snäppää muhun kiinni kun ite joutuu hiirtä liikuttaa. Onkohan tää vaan betan juttu vai oonko ymmärtäny jotain väärin kun olin siinä käsityksessä että kapulapelaajat pelaa keskenään ja hiiri näppis pelaajat pelaa keskenään jos tuo crossplay on päällä. Koska vaikka hiiri onkin se tarkin ja paras peliväline fps peleihin niin kyllä nuo kaikenmaailman aim assistit snäppäilyineen pistää hiiripelaajaakin vituttamaan kun toisella tuntuu olevan aim bot päällä.
Mieluumin maksan muutaman euron, kuin jumitan jotain twitch-striimiä tuijotellen.Betaan pääsee myös kun katsoo jonkun twitch striimiä kellä on dropit päällä.
Tässä nyt kattonu DrDisrespect pelaamista ja siinä ainakin tullu pienen ajan sisällä ohjusta niskaan useamman kerran
Tulihan se taas todettua ettei tämä ahtaiden pikkumappien hikinen ADHD perus-cod ole minun juttuni. Jospa ne 64 pelaajan mapit tarjoaisivat sitten jotain monipuolisempaa kokemusta.
Paskaahan tuo on, mutta codit on jo monta vuotta pitänyt ottaa pikemminkin hippana, kuin sotapelinä.Sama vika täällä. Tuon mapin koon sijasta enemmän adhd meininkiä saa aikaan se, että kaikki spawnaa ihan mihin sattuu.
Vihu valtaa lippua, spawnit kulman taakse. Toisinaan joku tappaa sut ja spawnit sen selän taakse.
Kun vastustajalla on kaikki liput, aletaan spawnaanaan tiettyyn kulmaan mapissa. Tällöin vihu odottaa siellä spawnin luona ja pistää kaiken pommituksen sinne, jolloin pahimmillaan olen kuollut viisi kertaa putkeen, liikkumatta metriäkään.
Vasta tämän jälkeen ongelma on tuo, että jokaiseen metrin neliöön on linja ainakin 15:ta suunnasta ja vähintään kahdelta korkeudelta, jolloin spawni systeemin vuoksi sut ammutaan jatkuvasti joka suunnasta.
Mieluusti silti ottaisin tän kokoisiin pelimuotoihin esim 2 kertaisen mapin.
Vähän pahoin pelkään, että 32vs32 tulee olemaan suhteessa ihan saman kokoinen mappi, ihan yhtälailla päätöntä juoksua ja mikään ei muutu.
Ylipäätään en itse ymmärrä mitä joku saa siitä, että sprintti pohjassa juostaan kokoajan, jonka jälkeen vihun tullessa kohdalle pompitaan kuin aropupu. Kaukana mistään sodasta. Ja jos joku sanoo, että actioniä, niin sanon että keinotekoista sellaista..
Paskaahan tuo on, mutta codit on jo monta vuotta pitänyt ottaa pikemminkin hippana, kuin sotapelinä.
Vähän luulen, että nykypäivän pelifirmat ovat ihan vilpittömästi siinä uskossa, että tällaisista peleistä kansa juuri pitää. Eikä siinä, hyvinhän nämä myyvät vuosi toisensa jälkeen minimipanostuksella, joten kyllähän sen siinä mielessä ymmärtää.
Minulle kelpaisi, jos olisi tarjolla edes kasa aiemmissa codeissa hyviksi havaittuja mappeja, mutta kun ei. Toki niissäkin pitäisi huomioida, ettei porukka spawnaa ihan mihin sattuu.Näinhän se on, enkä minä sitä sano etteikö tämä hyvä voisi olla. Ei vain iske minun pelihermoon. Jos vakavammasta sodankäynnistä haluaa siirtyä kevyempään, niin ennemmin sit Battlefield, vaikka siinäkin ongelmia on paljon.
Harmittaa vain siksi, että kun tulisi edes yksi kunnon pelimuoto, kunnon spawni systeemillä ja suhteutettuna mappien kokoon sopiva määrä pelaajia, niin tuo itse gameplay maistuu itselle tosi hyvin. Tykkään ampumisesta jne tässä kyllä.
Tämä vituttanu aina kun spawnaa esim vaikka vihollislauman viereenMinulle kelpaisi, jos olisi tarjolla edes kasa aiemmissa codeissa hyviksi havaittuja mappeja, mutta kun ei. Toki niissäkin pitäisi huomioida, ettei porukka spawnaa ihan mihin sattuu.
Itse kuvailin ahtaaksi ADHD hikoiluksi ja vertauskohtanani on mm. Blackout ja Battlefieldit.Mä haluaisin tietää, että mihin codiin jengi tätä vertaa, jos kuvaavat tätä peliä adhd:nä
Siitä on kahta eri tietoa. Peli itse sanoo näin:Open beta alkaa siis kello 4 aamuyöstä lauantaina?
Jaahans, kun pelin lataa ja yrittää käynnistää, niin siinä yhteydessä tulee ilmoitus, että se aukeaakin 21.9.2019 10AM PTD, eli vasta klo 20:00 lauantai-iltana meidän aikaa. Ota tästä nyt sitten selvää, kun joka paikassa on eri tietoa.
Joo ymmärrän kyllä kun puhutaan BF:stä tai battle royalesta, kun niissäkin mapit oletuksena suuria.Itse kuvailin ahtaaksi ADHD hikoiluksi ja vertauskohtanani on mm. Blackout ja Battlefieldit.
Edellisessäkin Codissa tuli todettua, että nämä pienet mapit on ihan väärä laji itelle. Blackoutissa sen sijaan mukavasti tilaa liikkua ja rytmiä pelissä, kun on välillä taukojakin taisteluiden välillä.
Harmi tosiaan, ettei tässä ole battle royalea. Luultavasti jää peli ostamatta tämän takia, ellei 64 pelaajan mapit yllättä isosti.
Ei täällä sitten kukaan ole innostunut tuosta Gunfight 2v2 moodista? Itse taidan hankkia pelin jo pelkästään tuon pelimuodon vuoksi. Okei, siinäkin on pienet mapit mutta tuntuu, että jokainen kierros on oma uniikki skenaarionsa jossa taidon ja refleksien puutetta voi hoitaa hieman älyllä ja taktiikalla vastoin kuin normaaleissa pelimuodoissa, joissa ADHD-hipataan ja spawnataan selkään turhan helposti ja usein.
Äänistä iso plussa. Tällä vuosikymmenellä CoD jäi täysin muiden pelisarjojen (Battlefieldin) jalkoihin äänien osalta, mutta tässä vuosipainoksessa on vihdoin on hiukan mehukkaammat (ase)äänet.
Tätä minäkin olen kovasti ihmetellyt. Ihan kuin olisi joku harso kuvan päällä koko ajan....vaikka hieman "suttuisen" näköinen noin muuten on yleisilmeeltään.
Tätä minäkin olen kovasti ihmetellyt. Ihan kuin olisi joku harso kuvan päällä koko ajan.
Muuten kyllä 100% samaa copy-paste -codia mitä aina ennenkin. Välillä hauskaa ja välillä ahdistavan turhauttavaa, pääosin jälkimmäistä. Osa äänistäkin on selvästi edelleen samoja kuin aiemmin.
Skill-based matchmaking loistaa tuttuun tapaan poissaolollaan, enkä usko että sitä nähdään lopullisessakaan pelissä, kun eivät ole viimeisen 15v aikana sen tarvetta ymmärtäneet tai halunneet muuten vain toteuttaa. Max. 30 eurolla voisin ostaa satunnaiseksi aivot-narikkaan mätöksi.
Muuten kyllä 100% samaa copy-paste -codia mitä aina ennenkin. Välillä hauskaa ja välillä ahdistavan turhauttavaa, pääosin jälkimmäistä. Osa äänistäkin on selvästi edelleen samoja kuin aiemmin.
Ai toivat nyt ground warin mukaan. Ites ajoneovot? Onko hyvin toteutettu?
Täysin arcademainen tuntuma vehicleissä ja tankissa ilmeisesti pelkkä 3rd person view. Arcade tuntuma tosin omaan makuun parempi kuin yltiorealistinen, esim Battlefieldissä menty väärään suuntaan kevyiden vehiclejen kohdalla ja tehty niistä älyttömän kömpelöitä - tappaa niiden pelattavuuden ja ennen kaikkea hauskan.Ai toivat nyt ground warin mukaan. Ites ajoneovot? Onko hyvin toteutettu?
Tankit näkyy kokoajan kartalla ja tosiaan samoin lähes kokoajan näkyy kaikki vihutkin, koska 16 pelaajan joukkoon mahtuu helposti sellainen jolla riittävä killstreak UAV:hen (3 tappoa kai?). Peli olisi omaan makuun paljon parempi ilman näitä killstreak paskeita.
Huomasin saman, mutta luulin että liittyy UAV:hen. Liittyisiköhän sittenkin tuohon spotter perkkiin. Tuolla muuten PERK 2 slotissa vaihtoehtona Ghost, josta sanotaan "undetectable by UAV, radar drone" etc.Tuo on tosiaan aivan älytön systeemi, tosin ihmettelin sitä, että kartalla ei näy vihuja, sit omasta hahmosta lähtee kartalla sellanen ”ääniaalto” ja vihut ilmestyy. Eli ihan kuin paljastuisi mun hahmon vuoksi, vaikka ei UAV:ta olisikaan.
On PC:llä erittäin sumean näkönen vaikka graini ja blurri poisPelaatko PC:llä? Itsellä ainakin todella hyvän näkönen toi peli kun otin film grainin asetuksista pois kokonaan ja sama motion blurrin kohdalla.
Eipä toimi itellä ei.. kaatuilee minuutin jälkeen kun pääsee peliin. Kone menee aivan tilttiin ei saa edes peliä sammutettua.
Joo, nuo disabloimalla saa vähän paremmaksi, mutta ei tämä nyt mikään mainittavan hyvän näköinen peli ole siltikään.On PC:llä erittäin sumean näkönen vaikka graini ja blurri pois
Supersamplingi auttaa hiemanJoo, nuo disabloimalla saa vähän paremmaksi, mutta ei tämä nyt mikään mainittavan hyvän näköinen peli ole siltikään.
Ite pudottelin niitä kyykyssä lmg;llä alas. Eli siis sillä premade classilla millä oli joku lmg isolla lippaalla. Yhellä lippaallisella vetää 3 uav;tä alas. Toki riippuu niiden lentoradasta ja etäisyydestä. Joskus seisaaltaan joutuu, kun kyykyssä ei voi ihan ylös vetää kameraa.Nopeella kokeilulla paljon parempi tämä Ground War kuin nuo pikkumapit. Vähän dorkaa tosin, että käytännössä kokoajan on UAV ilmassa ja vihut näkyy minimapissa. Ei oikein mitään mahiksia yllättää kämppääviä vihuja.
Kappas vainAA pois niin näyttää paljon paremmalta eikä ole sellasta sumua.
PcMillä alustalla pelaat? Itsellä pleikka teki sitä, että valikoista oli valittu ohjaustavaksi ohjain, mutta lisäksi mulla oli näppis/hiiri kiinni pleikassa. Kun painoin päävalikossa options, tai multiplayer niin peli kaatui.
Sit otin ne irti ja peli päälle, vasta sit hiiri/näppis takaisin kiinni, niin ongelma poistui.