Siltä se tämän edeltäjäkin tuntui samassa vaiheessa.Paras COD tää on sitten MW2:n
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siltä se tämän edeltäjäkin tuntui samassa vaiheessa.Paras COD tää on sitten MW2:n
Siltä se tämän edeltäjäkin tuntui samassa vaiheessa.
Ite pääsin/jouduin yhden rundin vetämään pcllä konsoleja vastaan, onhan tuo aika epäreilua ja tuokin päättyi itselle 23-2
Pakko ihmetellä tota "suttuisuutta" ja vielä 1440p resolla. Et ole nimittäin ainut kuka sanonut samaa. Itse en kyllä huomaa mitään suttuisuutta. Motion blurit pois päältä ja 2x filmic AA. Omasta mielestä peli näyttää todella upealta, jotenkin nuo efektit ja värit näyttää todella hyvältä. Voi tietysti vaikuttaa kun näkee ns. Kauempaa kaikki. 3840x1080 reso ja 120fov.Tuli pelattua pari tuntia tätä viikonloppuna ja ei kyllä oikein vakuuttanut.
Graafisesti peli näyttää rumalta jopa tai suttuiselta? 1440p reso kuitenkin käytössä ja kaikki täysillä, render resolution ollessa 100%.
Ground War oli ihan kamalaa, mutta on vain kamala tökerrys Battlefieldiin verrattuna.
Dominations oli sentään ihan hyvää vääntöä paikka paikoin, mutta veri veti Team Deatchmatchiin jossa ei ne muutamat kentät kyllä säväyttäneet toisin kuin MW2 huikeat moninpelikentät.
Pakko ihmetellä tota "suttuisuutta" ja vielä 1440p resolla. Et ole nimittäin ainut kuka sanonut samaa. Itse en kyllä huomaa mitään suttuisuutta. Motion blurit pois päältä ja 2x filmic AA. Omasta mielestä peli näyttää todella upealta, jotenkin nuo efektit ja värit näyttää todella hyvältä. Voi tietysti vaikuttaa kun näkee ns. Kauempaa kaikki. 3840x1080 reso ja 120fov.
Koska olen huono googlen käytössä niin kysyn teiltä, asiantuntijoilta.
Onko seuraava mahdollisuus pelata ”vasta”julkaisupäivänä?
Eli beta on loppunut vaikka tekis mitä.
Mullakin ensimmäinen reaktio oli ottaa AA veke, kun peli näytti siltä kuin olisi paskaiset rillit päässä. Sama juttu oli uusimman Blopsin kanssa.Pakko ihmetellä tota "suttuisuutta" ja vielä 1440p resolla. Et ole nimittäin ainut kuka sanonut samaa. Itse en kyllä huomaa mitään suttuisuutta. Motion blurit pois päältä ja 2x filmic AA. Omasta mielestä peli näyttää todella upealta, jotenkin nuo efektit ja värit näyttää todella hyvältä. Voi tietysti vaikuttaa kun näkee ns. Kauempaa kaikki. 3840x1080 reso ja 120fov.
Suttuisuutta täälläkin havattavissa 1440p resolla, otin blurrit pois ja 1x filmic AA päälle niin näytti mielestäni parhaalle, joskin häviää kyllä Battlefieldille siltikin grafiikoissa. Muuten taas perus codihippaa, kun ei odota liikaa niin ei petykkään liikaa eli toimii aivot narikkaan viihteenä satuinnaisina pelikertoina. Aamusella tuli muutama cheatterikikin vastaan, ampuivat jengiä maanpinnan alapuolelta, kyllä taas lämmitti mieltä.
Muistanko ihan väärin, mutta oliko se BF1 vai BFV joka piti vielä yhden "yllätysbetan" vain pari viikkoa ennen julkaisua.Tuskin tulee enää uutta betaa tosiaan, kun julkaisu sen verran lähellä jo.
Makuasioita, minä olen sitä mielltä että ensimmäinen Black ops oli paras. Kutakuinkin samalla viivalla oli ensimmäinen MW.2 tuntia testasin sunnuntaina. On kyllä aivan p*skaa verraten MW ja MW2. Ensinnä jo tuo betan gunfight tjsp kartta joka on p*rssilmän kokonen.
Sit se isompi kartta missä pääsee kiipeemään kallioille ja sieltä voi tiputella snipulla/konekiväärillä 90% näkysällä liikkuvat vihut.
MW2 edelleen parasta mitä pelisarja on antanut.
Löytyy ketjun otsikosta.Mikäs tämän julkaisupäivä muuten olikaan?
Aika törkeästi ovat tuota yhtä kuvaa tosiaan käyttäneet, mutta äkkiäkös sen vielä tässä vaiheessa vaihtaa ja ostaa alkuperäisen tekijän hiljaiseksi. Se on sitten eri asia mitä muuta muilta kopioitua sieltä löytyy.Kohumylly taisi juuri käynnistyä: Echelon Software Inc is claiming Infinity Ward reproduced some of their artwork : modernwarfare
Häiritsikö muita betassa ettei aseiden unlockeja näkynyt alkuun vaan ne paljastuivat sitä mukaa kun käytit asetta? Nopealla vilkaisulla esim. Mp5:een ei saanut äänenvaimenninta mutta sieltä se vaan tipahti kun lvl kertyi.
Juuri ei ole CODeja tullut pelailtua, pl. toki ne ihan ensimmäiset vuonna nakki.
BO4 tuli hankittua ja pelattua, tosin vain sen Blackoutin osalta. Joten eipä siihenkään osaa verrata, kun en pelannut ns. normicodia siinä minuuttiakaan.
Tämä vaikutti kyllä ihan hauskalta jassailulta yhden illan perusteella! Nyt kun Battlefield on mennyt omaan makuun pilalle BF1 alkaen tommosesta pure infantry näkökantista, niin kaikki varteenotettavat vaihtoehdot BF4:lle kiinnostaa.
Domination ja se cyberhässäkkä ehkä mieluisimmat moodit.
Ground war ei oikein iske, Battlefieldissä vastaava conquest vielä menee mutta jotenkin ei tunnu tähän sopivan. Omenanraato tuossa aika samat fiiliskset tuosta sanoikin, eli ADHD joka on muutenkin haastavaa plus vielä kylkeen pirusti telttailijoita jotka napsii sitten jos poistut sieltä ADHD:stä.
HQ oli kyllä silti ehkä omasta mielestä huonoin pelimoodi. Vähän liiankin sumpussa meno.
Mutta aika hyvin tässä tuntuu olevan kaikille kaikkea.
Sitä 2vs2 moodia ei tainnut nyt tässä open betassa olla tarjolla? Se voi olla ihan hauskaa.
Kyllä tässä aika liipasimella on että pitää peli hankkia.
Muistanko ihan väärin, mutta oliko se BF1 vai BFV joka piti vielä yhden "yllätysbetan" vain pari viikkoa ennen julkaisua.
Kai se riippuu fiksattavan määrästä, ja/tai onko tarvetta saada lisää dataa jostain vielä?
Nappasi ehdottomasti enemmän kuin BF1, paljon parempaan suuntaan meni.Ei vissiin Battlefield v napannu? Vaikka oli aivan eri ku bf1. (Bfv palasi kyllä enempi bf3 ja 4 suuntaan)
Valvojaistarjous superissa ei valitettavasti tullut peliä mutta varmasti joku myy hyvään hintaan MW koodin täällä jos pistää osto ilmotuksen.PC puolella Jimmssiltä GeForce RTX vaan tilaukseen niin saa pelin ilmaiseksi, ei tarvi pelistä alennuksia etsiä.
PC-version saa eBaystä alle 40€:lla.Sitä en tiedä saako täällä mainita asiasta mutta itse ostanut digipelit allkeyshop.comista...saa huomattavasti halvemmalla kuin suoraan storesta
Single playerin traileri. Ihan hienon näköinen.
Tuntuu betan jälkeen että enemmän tässä itse odottaa tuota singleplayeriä.
Mitähän kettua nyt taas? Voi olla että myynti kärsii ikävästi jos tuo on tottaTän trailerin PS4 versiossa oli aika "hauska" yksityiskohta.
A Modern Warfare Game Option Is PS4 Exclusive Until October 2020
https://kotaku.com/a-modern-warfare-game-option-is-ps4-exclusive-until-oct-1838429056
Vuoden!?
Tuon yksinoikeus hässäkän lisäksi on ollut myös toista draamaa jonkin verran jos on lukenut eri CoDi yhteisöjä, esim foorumit ja reddit.
Joka alkoi tästä:
Toi on vain huhu/leakki, mutta kyseinen mies on ollut enimmäkseen oikeassa mitä hän sanonut, sekä taustalla on se fakta että IW ei ole kiistänyt kyseisiä huhuja. Sekä kolmantena on se juttu että vuosi vuodelta mikromaksut ja sun muut lootboxit CoDissa on mennyt aina vain röyhkeämmäksi.
En itse diggaa mikromaksuista ja lootboxeista, mutta voin sentään sietää niitä jos niissä on vain kosmeettisia juttuja. Se että laitetaan uudet aseet lootboxien taakse on aika mautonta ja homma menee liian pitkälle omasta mielestä.
There are some announcements that have come up this week that are official and some that are rumors. My ask of all of you is to focus on information that is actually fact and not get thrown off by ill informed people that want to make a name for themselves by spreading half baked inflammatory rumors. Lets work real problems together and not fairy tales of boogeymen.
Hyvä tietää, itse odotan koodin saapumistaJimmsiltä tuli RTX 2070S:n mukana tulostettu kampanjakoodi tähän, mutta Geforce Experience herjaa että koodi on väärin tai käytetty kun yrittää syöttää Onko muilla ollut samaa vikaa, vai johtuuko siitä että peliä ei ole vielä julkaistu?
EDIT: Vastaan itselleni, piti vaihtaa geforce experiencen kieli suomeksi, hieno ominaisuus