Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas, asensin uusimmat amd näyttiksen ajurit ja herjaa, ettei ajurit ole ajan tasalla.
Jep, pari tuntia testasin ja ihan rehellistä Codiahan tämä hyvässä ja pahassa, riippuu ihan mitä vanhemmista codeista ajattelee.Mä haluaisin tietää, että mihin codiin jengi tätä vertaa, jos kuvaavat tätä peliä adhd:nä, hyppelyinä? yms raketit? Meinaan killstreakit tässä nopealla havainnolla näyttää olevan alkuperäsen MW:n kanssa suht samoja.
Omasta mielestä taas hyvä codi vähään aikaan eikä yhtään liian nopea meno.
Itekki tykkäsin codeista 2000 luvulla. Menny meininki vuosi vuodelta pikkulasten suuntaan sieluttomassa habituksessa. Ite pelannu pari päivää betaa ja oma mielipide et pääsääntösesti kuitenki sitä samaa mitä aiemmatki osat. Pienissä staattisissa labyrintti mapeissa suoraviivaista räiskintää.Jep, pari tuntia testasin ja ihan rehellistä Codiahan tämä hyvässä ja pahassa, riippuu ihan mitä vanhemmista codeista ajattelee.
Ihan mukavalta tuntui näin cod-veteraanina, pari edellistä kun jätin ostamatta.
Itse pelaillut jo tämän päivän eli jossain vaiheessa yöllä-aamulla auennut.Tänä iltanakos sr kaikille avoin pc-beta aukenee?
Oletuksena render resolution on 50%. Eihän ole täsätä kiinni?On PC:llä erittäin sumean näkönen vaikka graini ja blurri pois
AA tekee tuon. Offille niin näyttää tarkalta, mutta reunat tietty röpelöisiä.Oletuksena render resolution on 50%. Eihän ole täsätä kiinni?
Missä muuten konsolipelaajat? Crossplay enabled, mutta vain PC pelaajia tulee vastaan?
110% taitaa olla mulla. Paljoa enempää ei viiti laittaa ettei FPS tipahdaOletuksena render resolution on 50%. Eihän ole täsätä kiinni?
Missä muuten konsolipelaajat? Crossplay enabled, mutta vain PC pelaajia tulee vastaan?
Ei ainakaan minulla. Ja siis onhan tuo lähelle ihan kohtuullisen tarkka, joskaan ei graafisesti mitenkään erityisen hieno siltikään.Oletuksena render resolution on 50%. Eihän ole täsätä kiinni?
Eilen nitä padipelaajia oli vielä, mutta ei tosiaan enää. Varmaan jotain muutettu taustalla.Missä muuten konsolipelaajat? Crossplay enabled, mutta vain PC pelaajia tulee vastaan?
Kovin turhauttavaa, mutta silti paikoin ihan kivaa räiskettä. Joku sopiva ale, niin saattaa päätyä ostoskoriin, kun ei ole parempaakaan "aivot narikkaan ja nopeasti matsiin" -tyyppistä räiskettä tarjolla.Ihan kivaa mäiskettä. Eiköhän tämä tule julkkarina ostettua.
Ite nähnyt tänään pleikalla pelatessa ainakin ikonin mukaan monia pc pelaajia padillä.Ei ainakaan minulla. Ja siis onhan tuo lähelle ihan kohtuullisen tarkka, joskaan ei graafisesti mitenkään erityisen hieno siltikään.
Eilen nitä padipelaajia oli vielä, mutta ei tosiaan enää. Varmaan jotain muutettu taustalla.
Mistä löytyy motion blur-asetus?
Makuasioita. Ihan hirveää skeidaa koko ground war tässä mielestäni. Porukka juoksee, kämppii ja häröilee pitkin pelialuetta vailla mitään järkeä. Kaksi erää sitä laatua sai riittää.Näistä pelimuodoista Ground War on oma suosikki.
Scorestreak olisi tosiaan fiksumpi kuin pelkistä tapoista palkitseminen. Killstreak lähinnä vain kannustaa jättämään objectiven pelaamisen muille.Ihan kivalta tämä beta vaikuttanu. Ainoastaan kaksi asiaa tympäsee: Spawnit välillä kusee ja scorestreak systeemin poisto.
Ehkä sen voi laittaa betan piikkiin jos vihu on suoraan naaman edessä spawnatessa mitä joskus tapahtuu, mutta en vieläkään tajua miksi mentiin takaisin killstreak systeemiin joka ei enää palkitse objektin pelaamisesta.
Onneksi on tulossa jonkin sortin scorestreak perkki, mutta omasta mielestä sen pitäisi olla valmiina päällä.
Onhan se hyvä että näitä betoja pääsee pelaan, niin saa muodostaa mielipiteen ostaako vai ei! No en osta..joka vitun kerta groundwarissa tai ihan missä tahansa niin keskeneräiseen peliin ja sitten lost stats prevented-joined in progress(mitähän tuokin tarkoittaa). Yritä siinä sitten ryömiä niin prone blocked..Huoh eikö ny perkele saa tota ryömimistä kuntoon,ettei tarvis joka käpyyn tarttua! Ollu codeissa enemmän sääntö kuin poikkeus.
Itsellä oli oletuksena 50%Joku oli maininnut että render scale oli ollut alle 100% defaulttina, tuo kannattaa myös tarkistaa jos on sumea kuva.
Ihan samaa paskaa eri paketissa näyttäisi kahden mapin perusteella olevan.
-Spawnit kusee edelleen. Ei voi olla niin vitun vaikeeta lähteä miettii että minne spawnaa tyyppi A jos tyyppi B:n puolulaiset on cappinyt / cappaamassa objektia A.
-Sniput ihan ylivoimasia kun ei tarvi mennä kuin yhtee spottii ja tietämättömät vihut tulee suoraa tähtäimee ja laakista kuolee.
-Killstreakkei olikin näköjään taas hyperxxkiller tyyppisesti. Oli joku hemmetin neljällä pyörällä liikkuva masiina jota pystyy vissii ite ohjaamaan, tulee olemaan suht op kuten ennenkin.
Sitte eriksee
-Peli on kyllä helvetin huonosti optimoitu vaikka beta onkin, Ryzen 5 3600 & 2080 Ti, 16gb ramia ja siltikin peli tuntuu tökkivän, ois vissii vieläkin pitäny ottaa asetuksia alemmaks mutta otin jo varmaa puolet asetuksista ultrasta - high ja aa pois jne.
Ostetaan jos tulee helvetin hyvään alennukseen, muuten jää ostamatta.
Snipulla et kämpi kovin kauaa kun tuo patruunamäärä ei päätä huimaa.
Kerran kaksi joudut 64 pelaajan matsissa repositioimaan ittes ja täydentämään ammot.
Niin ja mukavasti tosiaan koko kartan läpi tiputtaa vihut pulttilukolla.
Terv. Kämpperi.
Siinähän oliskin oiva balanssikorjaus Otetaan tommosilta ammoboxit pois.Heität itelles ammoboxin jalkojen juureen, niin siinä mitään tarvi siirtyä.
Ja ne aseet samalla. Eivät tällaiset pelit kaipaa kämppereitä.Siinähän oliskin oiva balanssikorjaus Otetaan tommosilta ammoboxit pois.
Ja ne aseet samalla. Eivät tällaiset pelit kaipaa kämppereitä.
Lataa vaan battle netin niin pääsee ilman mitään avaimia pelailemaan. Ainakin itse pääsin.Oliko noita beta avaimia saatavilla mistään? Voisi mielenkiinnosta kokeilla.
Kuinka kauan tämä beta testi kestää?
Ok, sain sen toimimaan.Mulla sama, mutta ei vaikuta itse peliin millään tavalla. Ruksaa vaan sen ilmoituksen veke.