Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Sohaisen varmaan taas ampiaispesää, mutta mitä niillä muillakaan grindailuilla on on sitten väliä?
Expan avulla saa unlockattua rojua myös. Aseiden levelit, passilevelit jne. Eikös sekin ole samaa kuviota. Mutta joo. Lähdenkin tekemään throwing knifet. :thumbsup:
Olisin varmaan pitänyt avata tuota "expalla ei niin väliä" pointtia enemmän siinä mielessä, että ne nyt tulee siinä sivussa pelasi mitä vaan mappia. Toki shipmentissä nopeammin, mutta pääosin mun ymmärryksen mukaan shipmentistä pidetään enemmänkin camo- tai tehtävägrindien takia.
Niiden kohdalla shipmentissä grindaa monia todella paljon nopeammin. :)
 
Täältä kannattaa katsoa onko ongelmia ja myös itse raportoida:

Tällä hetkellä vaikuttaa stabiililta, mutta esim. pari päivää sitten kun itse koitin pelata ja homma kusi, oli tuollakin yli 300 raporttia ja kartassa Euroopan kohdalla punaista.

Tuntuu nuo serverit olevan haaste tälle, noiden päivitysten tuomien valikoiden satunnaisten töksöhtelyjen ja pelin lopun crashien lisäksi.
 
Kun ei vielä ole tullut haukuttua tätä peliä tän uusimman päivityksen jälkeen tarpeeksi, nii laitetaan vielä, että perus mp matsin löytäminen vie toista tuntia eikä sitä ole vieläkään löytynyt ja kun päättää välillä kokeilla löytyiskö GW matsi helpommin, nii löytyyhän se, mutta tulos on tämän näköinen mappi joka puolelta :rofl:

1588371965733.png


En tiedä itkeäkö vaiko nauraa enää...
 
Itellä oli samaa ongelmaa noiden grafiikoiden kanssa, välillä ton näkönen mut hetken aikaa vaa, eli latas hemmetin hitaasti grafiikat.
Korjaantu kun poistin cache filut ja vedin repairin battle.net launcherista.. eli ongelma oli, että ei asentanu kun 1 shaderin peliä käynnistäessä, 2 ja 3 jäi asentamatta aina.. osalla pelaajista ei o toikaa auttan ja joutunu asentaa pelin uudestaa.

Viime pätchin jälkee FPS myös tippunu varmaan 20, edellä mainitut korjas osan siintäkin.

Lagia ollu myös helevetisti ja servuilla kaikilla, hitboxit/hitreg tuntunu kusevan huolella välillä.. omalla ruudulla pääsee ampuu toisee 20 kutia metrin päästä ylärintaan, killcamissa vastustaja ampuu sua vasempaa pikku varpaasee 4 kutia ja kuolet.
Servutki varmaan Ranskassa latencyn perusteella.
 
Itellä oli samaa ongelmaa noiden grafiikoiden kanssa, välillä ton näkönen mut hetken aikaa vaa, eli latas hemmetin hitaasti grafiikat.
Korjaantu kun poistin cache filut ja vedin repairin battle.net launcherista.. eli ongelma oli, että ei asentanu kun 1 shaderin peliä käynnistäessä, 2 ja 3 jäi asentamatta aina.. osalla pelaajista ei o toikaa auttan ja joutunu asentaa pelin uudestaa.

Viime pätchin jälkee FPS myös tippunu varmaan 20, edellä mainitut korjas osan siintäkin.

Lagia ollu myös helevetisti ja servuilla kaikilla, hitboxit/hitreg tuntunu kusevan huolella välillä.. omalla ruudulla pääsee ampuu toisee 20 kutia metrin päästä ylärintaan, killcamissa vastustaja ampuu sua vasempaa pikku varpaasee 4 kutia ja kuolet.
Servutki varmaan Ranskassa latencyn perusteella.

Minkänimiset nuo kyseiset cache-filut on ja mistä ne tarkalleen löytyy. Taas kaatuillu pari kertaa siihen malliin, että enteilee tarvetta asentaa koko peli uudestaan. Oiskohan neljäs kerta julkaisun jälkeen. Tuntuu kuin peli karstottuisi hiljalleen ja puhdistus on yhtä kuin täys reinstallointi.
 
Minkänimiset nuo kyseiset cache-filut on ja mistä ne tarkalleen löytyy. Taas kaatuillu pari kertaa siihen malliin, että enteilee tarvetta asentaa koko peli uudestaan. Oiskohan neljäs kerta julkaisun jälkeen. Tuntuu kuin peli karstottuisi hiljalleen ja puhdistus on yhtä kuin täys reinstallointi.
Ei niitä tarvitse manuaalisesti mistään etsiä ja poistella. Siellä pelin grafiikkavalikossa on erikseen valinta "Restart shaders installation", joka poistaa vanhat tiedostot ja lataa/asentaa ne uusiksi.
 
Lagia ollu myös helevetisti ja servuilla kaikilla, hitboxit/hitreg tuntunu kusevan huolella välillä.. omalla ruudulla pääsee ampuu toisee 20 kutia metrin päästä ylärintaan, killcamissa vastustaja ampuu sua vasempaa pikku varpaasee 4 kutia ja kuolet.
Servutki varmaan Ranskassa latencyn perusteella.
Joo, äsken yritin pari matsia pelata ja aika hankalaa on kun vähän väliä töksähtelee ja äijä warppaa eri paikkaan.

Tuntuu tuokin ongelma vaikuttavan enemmän Ground Wariin (pelaajamäärä?), perusmultiplayerhipassa en huomannut samaa efektiä ainakaan noin pahana.

Btw. hassua että oman äijän skini on myös kadonnut näkyvistä, siinä missä tiimi näkyy on vain tyhjä tila, todellinen Ghost indeed. :lol:
 
Ei niitä tarvitse manuaalisesti mistään etsiä ja poistella. Siellä pelin grafiikkavalikossa on erikseen valinta "Restart shaders installation", joka poistaa vanhat tiedostot ja lataa/asentaa ne uusiksi.
EI lähten lataamaa itellä muuten niitä, eikä repairkaa auttan mitää enneku ne poisti.. tiedän valikon kyl siel :)

Mut joka tapauksessa ihan Activisionin oma ohje oli.
 
Tuo on kyllä periaatteessa jopa sairas tuo konekivääritehtävä. Ainoaksi mahdollisuudeksi jää pelleillä shipmentissä savujen kanssa. Kun en heti tätä tajunnut silloin aloittaa kun muut aloitti, niin nyt sitten välillä on yksin siellä syytämässä savua ja toivomassa kolmea savutappoa per peli.
 
Edelleen pidän kyllä täysin kohtuuttomana että täysin häröilypelillä (savua keskelle heti respawnista, itse keskelle ja konekiväärin nappi pohjassa koko ajan) tienaa tällaiset scoret. Se on 4-5 kertaa enemmän kuin minulla jossain oikeassa pelissä jossa yrittää tosissaan. Mutta se on mitä on siis.
shipment.png
 
Nyt on ehkä matchmaking korjattu.


Ei näytä olevan. Matsin jälkeen jää edelleen etsimään seuraa x minuutiksi, tai sitten ei löydä peliä lainkaan. Poistumalla lobbystä ja kokeilemalla hetken päästä uudestaan saattaa saada matsin onnistumaan, mutta aika tuuripeliä on sekin.
 
Ei näytä olevan. Matsin jälkeen jää edelleen etsimään seuraa x minuutiksi, tai sitten ei löydä peliä lainkaan. Poistumalla lobbystä ja kokeilemalla hetken päästä uudestaan saattaa saada matsin onnistumaan, mutta aika tuuripeliä on sekin.
Juu, samaan lopputulokseen tulin että ei tunnu vielä toimivan normaalisti.
Pitää edelleen välillä lähteä jonosta pois ja hakea uudestaan.

On se vaikeaa.
 
En tiedä onko sillä vaikutusta tuohon matchmakingin toimimattomuuteen, mutta viimeisimmän päivityksen jälkeen on alkanut näkymään ainakin minulla huomattavasti enemmän muiden alustojen pelaajia lobbyssä. Jos aiemmin lobbyssä oli 90% PC-pelaajia, niin nyt se on 60-70%.

Btw. Tuo helkutin shadersien jatkuva lataaminen on toinen juttu mikä tässä on kussut alusta lähtien. Jos vain voisi jostakin sanoa, että anna niiden jo olla, kun ei niillä ole mitään väliä kuitenkaan.

Edit.
Ja nyt sitten "You have been disconnected from Call of Duty servers, please try again later". Aika laadukas oli kyllä tämä viimneisin päivitys, ei voi muuta sanoa. Siis ihan vilpittömästi ennen tätä ei olut omalla kohdalla mitään pelaamiseen liittyviä ongelmia ja nyt tuli koko kakku kerralla.
 
Viimeksi muokattu:
Aika nihkeetä oli löytää pelejä vielä eilen illalla. Groundwaria ei ainakaan meinannut löytyä. Olikohan tähän tulossa jotain korjausta? Pienellä tauolla ite ja ongelmia lisää näköjään tullut kokoajan :x3:
 
Aika nihkeetä oli löytää pelejä vielä eilen illalla. Groundwaria ei ainakaan meinannut löytyä. Olikohan tähän tulossa jotain korjausta? Pienellä tauolla ite ja ongelmia lisää näköjään tullut kokoajan :x3:
Kyllä niitä matseja löytyi kun lähti lobbystä aina välillä ja pisti haun uudelleen päälle. Pelissäkään ei kovin pahasti tökkinyt. Mutta toivottavasti korjaavat pian.
 
Kyllä niitä matseja löytyi kun lähti lobbystä aina välillä ja pisti haun uudelleen päälle. Pelissäkään ei kovin pahasti tökkinyt. Mutta toivottavasti korjaavat pian.
Mulla ei ole ollut matsien löytymisen kanssa mitään ongelmaa.. :hmm:

Sen sijaan tekstuurien latautumisien kanssa on ollut vähän hitauksia nyt, kun oon kokeillut texture asetusta "low"..
Mutta latasin tuossa aamun pikkutunneilla pelin uusiks, niin katsotaan auttaako tuo ongelmaan..

Toki packet lossia joillain servuilla, mutta niiltä oon lähtenyt heti alkulämmöissä pois..
Eilen muutama peli ja ei tainnu expot tulla ränkkiin..? Näkyy varmaan kyllä kun seuraavan kerran menen pelailemaan..
 
Mulla ei ole ollut matsien löytymisen kanssa mitään ongelmaa.. :hmm:
Jaa Ground Warissakaan? Tuosta on maailmalla uutisoitu aika laajalti.

Tämä näkyy ainakin itsellä siten, että kun Ground Waria lähtee hakemaan löytyy matsi aika nopeastikin, kartan nimi tulee jo alanurkkaan, mutta hetken päästä peli kyllästyy sitten odottelemaan lisää pelaajia ja haku alkaa uudelleen. Ja sitten ei yleensä uutta heti löydy, vaan se kelaa noita eri latenssihaarukoita läpi pidempään ellei poistu lobbystä. Lisäksi haun ollessa päällä jos käy loadouteja yms. säätämässä niin siellä tulee noita hetken jäätymisiä valikoissa, mitä ei tapahtunut ennen [päivitystä].
Eilen muutama peli ja ei tainnu expot tulla ränkkiin..? Näkyy varmaan kyllä kun seuraavan kerran menen pelailemaan..
Tämä vika on ollut jo pidempään, että ekan matsin kohdalla se viisari ei välttämättä värähdä (heh). XP:t pitäisi silti tulla talteen normaalisti.
 
Jaa Ground Warissakaan? Tuosta on maailmalla uutisoitu aika laajalti.

Tämä näkyy ainakin itsellä siten, että kun Ground Waria lähtee hakemaan löytyy matsi aika nopeastikin, kartan nimi tulee jo alanurkkaan, mutta hetken päästä peli kyllästyy sitten odottelemaan lisää pelaajia ja haku alkaa uudelleen. Ja sitten ei yleensä uutta heti löydy, vaan se kelaa noita eri latenssihaarukoita läpi pidempään ellei poistu lobbystä. Lisäksi haun ollessa päällä jos käy loadouteja yms. säätämässä niin siellä tulee noita hetken jäätymisiä valikoissa, mitä ei tapahtunut ennen [päivitystä].

Tämä vika on ollut jo pidempään, että ekan matsin kohdalla se viisari ei välttämättä värähdä (heh). XP:t pitäisi silti tulla talteen normaalisti.
Joo, noita jäätymisiä on tullut päivityksen jälkeen valikoissa jatkuvasti. Itse pelissä niitä ei tule koskaan. Ja tosiaan aika vaikea on uskoa, että jollakulle pelit löytysivät normaalisti, kun tuosta matchmakingin ongelmasta on uutisoitu niin laajasti. Joskus matsi alkaa nopeammin, mutta pääsääntöisesti edellisen jälkeen pitää hieroa 1-10min, että pääsee seuraavaan.

Ja sellainenkin tuohon on tullut, että lobbyssä peliä ladattaessa näkyy joskus eri kartta ja eri pelimuoto kuin mikä latauksen jälkeen sitten oikeasti alkaa.
 
Joo, noita jäätymisiä on tullut päivityksen jälkeen valikoissa jatkuvasti. Itse pelissä niitä ei tule koskaan. Ja tosiaan aika vaikea on uskoa, että jollakulle pelit löytysivät normaalisti, kun tuosta matchmakingin ongelmasta on uutisoitu niin laajasti. Joskus matsi alkaa nopeammin, mutta pääsääntöisesti edellisen jälkeen pitää hieroa 1-10min, että pääsee seuraavaan.

Ja sellainenkin tuohon on tullut, että lobbyssä peliä ladattaessa näkyy joskus eri kartta ja eri pelimuoto kuin mikä latauksen jälkeen sitten oikeasti alkaa.
Mulla on tuota valikoiden jäätymistä ollut jo ennen edellistä patchia, toki eihän se sitä meinaa että osalla alkoi vasta nyt.
Eli kun on matchmaking päällä, niin kun se löytää pelin jäätyy valikot siihen asti kunnes lävähtää ekat muut pelaajat lobbyyn. Ainakin about noin olen sen huomannut menevän.
Onhan se tosi raskasta. :D
Koskee toki onneksi vain matchmaking aikana valikoiden käyttöä kuten sullakin.

Onko sulla toi moodi/kartta vaihtunut aiemmin siinä lobbyssä?
Meinaan toi moodi/kartta on kyllä ihan alusta asti lähes aina vaihtunut ennen kartan lataamista, niin mulla kuin kavereilla. Tässä tuntuu olevan vaihtumisen kohta se, kun lobbyyn tulee lisää pelaajia. Eli useimmiten siihen tulee ensin X pelaajaa, sitten Y pelaajaa lisää niin siinä välissä yleensä näkyy lopullinen moodi/kartta.
Kartan lataamisvaiheessa ei kyllä ole vaihtunut. Mietin onko tässä siis uutena vikana että toi vaihtuminen näkyy vasta kun aloitetaan lataamaan. Eli liittyisi ehkä jotenkin matchmaking hitauteen, tulee info lopullisesta kartasta/moodista vasta jälkijunassa ton normaalin kohdan sijaan.

Toivottavasti saisivat nyt tällä viikolla nämä pahimmat ongelmat pois... alkaahan tässä vähän maku menemään.
Jollain tuurilla hyvin ongelmatonta ollut oma pelaaminen viime patchiin asti, jos unohdetaan tuo valikon jäätyminen jonka oletin vain olevan jokin hieno huonon netcoden ominaisuus.

Muistatko muuten Kautium mitä sulla näyttää NAT type? Itsellä näyttää moderate.
 
Mulla on tuota valikoiden jäätymistä ollut jo ennen edellistä patchia, toki eihän se sitä meinaa että osalla alkoi vasta nyt.
Eli kun on matchmaking päällä, niin kun se löytää pelin jäätyy valikot siihen asti kunnes lävähtää ekat muut pelaajat lobbyyn. Ainakin about noin olen sen huomannut menevän.
Onhan se tosi raskasta. :D
Koskee toki onneksi vain matchmaking aikana valikoiden käyttöä kuten sullakin.

Onko sulla toi moodi/kartta vaihtunut aiemmin siinä lobbyssä?
Meinaan toi moodi/kartta on kyllä ihan alusta asti lähes aina vaihtunut ennen kartan lataamista, niin mulla kuin kavereilla. Tässä tuntuu olevan vaihtumisen kohta se, kun lobbyyn tulee lisää pelaajia. Eli useimmiten siihen tulee ensin X pelaajaa, sitten Y pelaajaa lisää niin siinä välissä yleensä näkyy lopullinen moodi/kartta.
Kartan lataamisvaiheessa ei kyllä ole vaihtunut. Mietin onko tässä siis uutena vikana että toi vaihtuminen näkyy vasta kun aloitetaan lataamaan. Eli liittyisi ehkä jotenkin matchmaking hitauteen, tulee info lopullisesta kartasta/moodista vasta jälkijunassa ton normaalin kohdan sijaan.

Toivottavasti saisivat nyt tällä viikolla nämä pahimmat ongelmat pois... alkaahan tässä vähän maku menemään.
Jollain tuurilla hyvin ongelmatonta ollut oma pelaaminen viime patchiin asti, jos unohdetaan tuo valikon jäätyminen jonka oletin vain olevan jokin hieno huonon netcoden ominaisuus.

Muistatko muuten Kautium mitä sulla näyttää NAT type? Itsellä näyttää moderate.
Valikot eivät ole täällä jäätyilleet koskaan aiemmin ja nyt se on toisaalta ihan normaalitilanne. Kartan/pelimuodon vaihtumisesta latausvaiheessa ennen tätä tilannetta en ole ihan satavarma, eli voi olla, että olen näiden muiden matchmaking-ongelmien vuoksi vain kiinnittänyt siihen huomiota aiempaa enemmän. Tarkoitan siis tilannetta, jossa lobbyssä on pelaajat valmiina ja matsi alkamassa. Alakulmassa näkyy pelimuoto + kartta ja sitten kun mappi on ladattu ja varsinainen peli alkaa, niin se onkin joko eri kartta tai eri pelimuoto, tai molemmat näistä.

NAT-type on täällä "Open".
 
Itse pääsen yhteen matsiin. Sitten on pakko sammuttaa peli ja käynnistää uudestaan. Jos ei käynnistä uudestaan, matchmaking jää looppiin pyörimään ikuisesti. Löytää mapin hetkeksi, mutta ei pelaajia ja sitten lähtee uudelle hakukierrokselle.
 
Valikot eivät ole täällä jäätyilleet koskaan aiemmin ja nyt se on toisaalta ihan normaalitilanne. Kartan/pelimuodon vaihtumisesta latausvaiheessa ennen tätä tilannetta en ole ihan satavarma, eli voi olla, että olen näiden muiden matchmaking-ongelmien vuoksi vain kiinnittänyt siihen huomiota aiempaa enemmän. Tarkoitan siis tilannetta, jossa lobbyssä on pelaajat valmiina ja matsi alkamassa. Alakulmassa näkyy pelimuoto + kartta ja sitten kun mappi on ladattu ja varsinainen peli alkaa, niin se onkin joko eri kartta tai eri pelimuoto, tai molemmat näistä.

NAT-type on täällä "Open".
Juu tilanteen ymmärsin, tosiaan mulla ja kavereilla on lähes aina näyttänyt se lobby eri kartan, ja sitten hetki ennen kuin kartta lähtee latamaan vaihtuu se toiseksi. Eli vielä siinä lobbyn aikana se on vaihtunut, ei kuitenkaan vasta kun latausruutu ilmestyy.

Siitä tiedän että se on ollut meillä aina, koska on muodostunut ihan käytännöksi odottaa se kartan vaihtuminen lopulliseen lobbyn aikana. Eli jos playlistissä jokin yksi huono kartta, niin heti lobbyyn liittyessä ei vielä voi varmaksi sanoa pitääkö etsiä toinen lobby.
Tuota ei toki ehkä ole huomannut.

Toi kartan vaihtuminen kun lähtee lataamaan tai on ladannut on sinänsä ehkä sama asia, mutta tapahtuu pidemmällä viiveellä tai siis eri kohdassa. Tai sitten sulla on siellä aktiivisena jo kehittäjien tahallinen hämy jotta myös Piccadillyä pelaisi joku, kuitenkin vähän korkeampi kynnys lähteä jo kartan ladattua. :rofl:

Höh, toivoin että sanoisit NAT type moderate myös. Kelasin jos suljetumpi NAT olisi aiheuttanut tuon valikoiden jäätymisen, eli jos sillä NAT tyypillä varsinaiseen serveriin yhdistäminen olisi bugaillut jotain. Kestää pidempään yhdistää tms.
On muuten ihan höpöhöpöhommia tämä codin juttu että jollain NATilla on merkitystä, etenkin nyt kun player hosted matseja ei enää ole. Itse asiassa tosin joskus harvoin edelleen on, jos jostain syystä kusee dedikoidun löytäminen. Fallbackina p2p.
 
tuliko muille eilen joku pikku päivitys?. Itelle tuli, ja sen jälkeen kaataa koko pelin ilman mitään erroria, jokasen pelin jälkeen(multiplayer siis)
Vakio kellotuksilla mennään!
 
tuliko muille eilen joku pikku päivitys?. Itelle tuli, ja sen jälkeen kaataa koko pelin ilman mitään erroria, jokasen pelin jälkeen(multiplayer siis)
Vakio kellotuksilla mennään!
Joku 100-200MB päivitys tuli, mutta en huomannut eroa toimivuuden (tai toimimattomuuden) suhteen.
 
tuliko muille eilen joku pikku päivitys?. Itelle tuli, ja sen jälkeen kaataa koko pelin ilman mitään erroria, jokasen pelin jälkeen(multiplayer siis)
Vakio kellotuksilla mennään!

Toi rikottiin jo aikaisemmin. Koita mennä optionssiin ku peli loppuu ja scrollaile menemään siellä, sen pitäis estää kaatuminen.
 
En tiedä ovatko tehneet jotain, mutta nyt on toiminut matchmaking todella nopeasti ainakin tässä normi MP puolella.

EDIT: Juu ei mitään, nyt ei taas tahdo toimia. Munkilla vaan useampi peli putkeen ongelmitta. :rofl2:
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä ovatko tehneet jotain, mutta nyt on toiminut matchmaking todella nopeasti ainakin tässä normi MP puolella.

EDIT: Juu ei mitään, nyt ei taas tahdo toimia. Munkilla vaan useampi peli putkeen ongelmitta. :rofl2:
Ei toimi. Ei Toimi Ei toimi. Ei Toimi On kyllä surkea tuo matchmaking tällä hetkellä...
 
Päivällä ja äskettäin pelannut, samalla tapaa toimi pelinhaku kuin ennenkin, tosin pelattu vain HC TDM pienissä pätkissä. Kerran tais aloittaa yhdistämiskierroksen alusta.

Tuo valikoiden jäätyminen hetkeksi pelin haun aikana kismittää.
 
Päivällä ja äskettäin pelannut, samalla tapaa toimi pelinhaku kuin ennenkin, tosin pelattu vain HC TDM pienissä pätkissä. Kerran tais aloittaa yhdistämiskierroksen alusta.

Tuo valikoiden jäätyminen hetkeksi pelin haun aikana kismittää.
Joo, nyt tuo matchmaking on selvästi korjattu. Pelejä löytyy kuten normaalistikin.
 
En tiedä ovatko tehneet jotain, mutta nyt on toiminut matchmaking todella nopeasti ainakin tässä normi MP puolella.

EDIT: Juu ei mitään, nyt ei taas tahdo toimia. Munkilla vaan useampi peli putkeen ongelmitta. :rofl2:
Sehän tossa just on petollista, kun välillä toimii ok ja sitten taas hetken päästä ei. :cool: Ikävä niitä aikoja kun tämä vielä toimi hyvin.

Äsken tuntui taas toimivan suht ok pari GW-matsia, mutta sitten tulikin server disconnect jossa oli joku kummallinen "platypus" tms. virhekoodina.

Veikkaisin että serverien kuorma laski selvästi kun 2XP-tyypit lähti. Tuntui vähän sulavammin toimivan.
 
Onhan se jo sanottu aiemminkin, mutta se ettei XP:tä tule rundin lopussa on vain visuaalinen bugi. Ilmeisesti tätäkin ongelmaa oli aika paljon viime vkl.



Matchmaking ongelman syy ilmeisesti löydetty.



En sitten tiedä puhuuko ukko vaan p*skaa hillitäkseen jengiä, internetillä jännä mielipide ukosta kun googlasi nimen. :D
 
En sitten tiedä puhuuko ukko vaan p*skaa hillitäkseen jengiä, internetillä jännä mielipide ukosta kun googlasi nimen. :D
Meinaat vissiin näitä:


Tuo nyt on tuollaista jonnekitinää. Jokaisen codin kohdalla tietty porukka on vaatimassa ties mitä. Uliuliuli....
 
Meinaat vissiin näitä:


Tuo nyt on tuollaista jonnekitinää. Jokaisen codin kohdalla tietty porukka on vaatimassa ties mitä. Uliuliuli....
No siis juu, juuri näin. Tietenkin jätän omaan arvoonsa nuo jutut ellei ole jotain omaa kokemusta asiasta.
 
Ground War on kyllä itselle nyt täysin turha pelata, kaatuu joka ikisen rundin päätteeksi kun tulee scoreboard. Tällä kertaa meni jopa niin jumiin ettei edes prosessia saanut väkisin suljettua.

Toivottavasti IW/Activision hiljaisuus sitten viime pätsin tarkoittaisi sitä, että tänään tulee kerralla korjaukset kaikkeen mitä viime viikon pätsi rikkoi. :itku:
Alkaa vähän menemään maku.
 
Ground War on kyllä itselle nyt täysin turha pelata, kaatuu joka ikisen rundin päätteeksi kun tulee scoreboard. Tällä kertaa meni jopa niin jumiin ettei edes prosessia saanut väkisin suljettua.
Näin on. Täällä joku puhui options-valikon räpeltämisestä samalla, mutta ei täällä ainakaan auttanut. Toi jäätyy ja sitten crashaa hetken päästä ilman mitään virheilmoitusta. Joskus aiemmin kun satunnaisesti kaatuili samaan tyyliin matsin jälkeen tuli edes joku virheilmo.

Ei oo kertaakaan kyllä muuten kaatunut, itse pelit toimii joten mikähän tossa scoreboardissa niin vaativaa on.
 
Tupla-XP tulee ongelmien takia takaisin ja jatkuu aina perjantaihin asti.
Tekstistä saisi kuvan että ongelmia korjattiin jo, tai sitten patchi tulee myöhemmin tänään tai tällä viikolla.



Playlist muutokset:



Mitään muutoslokia ei taida muuten olla, ei tainnut päivitystä tulla? Oli itsellä Battle.net päällä ilman että oli koneella, joten vaikea sanoa.
Playlist muutokset ei yleensä tarvitse varsinaista latausta.
 
Viimeksi muokattu:
Tupla-XP tulee ongelmien takia takaisin ja jatkuu aina perjantaihin asti.
Tekstistä saisi kuvan että ongelmia korjattiin jo, tai sitten patchi tulee myöhemmin tänään tai tällä viikolla.



Playlist muutokset:



Mitään muutoslokia ei taida muuten olla, ei tainnut päivitystä tulla? Oli itsellä Battle.net päällä ilman että oli koneella, joten vaikea sanoa.
Playlist muutokset ei yleensä tarvitse varsinaista latausta.

Eiiiiiiihhhh! --> "Shoot the Ship becomes Shipment 24/7 "

Onhan tuolla varmasti tehokasta grindailla kamaa, mutta enemmän arvostaisin, jos tuossa playlistissa olisi edelleen mukana myös Shoothouse ja vielä joku kolmaskin mappi, eikä pelkkää Shipmenttiä.
 
Ensimmäinen täysin ilmiselvä cheater tuli vihdoin vastaan, 115 tappoa 10 kuolemaa yhteen GW-matsiin. jdy8866 oli nimi, kannattaa poistua jos tulee vastaan. Jännä että nimeä Googlatessa meni kiinalaiselle engineowning.com -sivuston foorumille, jossa neuvottiin ohjelman käytössä (vedin translaten läpi). :coffee: ***kku!
 
Tollasia lukemia ei ole itelle tullut vastaan, että olisi epäilys ihan kunnon huijarista. Heittämällä headshotteja ja ampuminen alkaa jo ennen kun vihu tulee kulman takaa tms.
Pari kertaa HC TDM kyllä saanut itte sen 0 kuolemaa 29 tappoa tms. kun alkavan putken jälkeen jää jonnekin suojaan ohjailemaan chopper gunneria ja ottaa iisisti loppupelin. Eli kämppäämistä kun putki on tarpeeks pitkällä, ärsyttävää mutta turha sitä on enää sekoilemalla pilata.
 
Toi Shipment 24/7 Playlist on siitä näppärä, että kovin montaa sekuntia ei mene matsien välissä, kun on jo seuraava alkamassa.

Eilen illalla pelasin sitä jonkun 2-3h ja siinä ajassa rank nousi 20 tasoa ja useampaankin aseeseen sai avattua kaiken olennaisen nollista lähtien. Yllättävän hauskaa menoa, kun vaan saa naksautettua aivot sopivaan asentoon. Olisi kiva, jos antaisivat sen jäädä jatkossakin muiden pelilistojen rinnalle.

Tuossa mapissa haulikoiden lisäksi P90 on uusi suosikki. Se on sopivasti kustomoituna melkoinen laserpyssy.
 
2-3h shipmenttiä niin että heti respawnista --> instakill niin alkaa olla jo lataamon paikka :D

P90 nykyään myös oma lempivehje, ei juurikaan sätki ja kudit tulee nopeesti. Myös iso lipas.
 
Ne ketkä on pelannut sekä mw perus moninpeliä ja warzonea, niin kysytään kumpaa tulee enemmän pelattua? Omalta kohdalta voin sanoa, että vaikka alkuun warzone imaisi ihan hyvin, tykkään silti enemmän perus tdm:stä ja cyber attackista. Jotenkin se tempo on turhan hidas warzonessa ja istuskelevaan pelaajaan kuoleminen ärsyttävää enemmän. Miinus pisteitä vielä kb/m pelaajista jotka hyötyy erityisesti pitkän matkan ammuskelussa. Toki crossplayn saa pois, mutta mielummin olisi matchmaking inputtien mukaan.
 
Onko vinkkejä siitä mistä tämän saisi nykyään ostettua PC:lle halvímmalla? Meillä on peli ostettuna kertaalleen PC:lle ja toisen kerran PS4:lle ja nyt pitäisi sitten ostaa vielä yksi PC-versio lisää pojan koneeseen. PS4-versio jää käyttämättä, mutta se ei auta, kun ei alustaa voi vaihtaa.

Ne ketkä on pelannut sekä mw perus moninpeliä ja warzonea, niin kysytään kumpaa tulee enemmän pelattua? Omalta kohdalta voin sanoa, että vaikka alkuun warzone imaisi ihan hyvin, tykkään silti enemmän perus tdm:stä ja cyber attackista. Jotenkin se tempo on turhan hidas warzonessa ja istuskelevaan pelaajaan kuoleminen ärsyttävää enemmän. Miinus pisteitä vielä kb/m pelaajista jotka hyötyy erityisesti pitkän matkan ammuskelussa. Toki crossplayn saa pois, mutta mielummin olisi matchmaking inputtien mukaan.
99% pelkkää peruspeliä ja siitäkin 80% noita nopeatempisia playlisteja. Warzonea tulee pelattua oikeastaan vain siksi, kun poika tykkää pelata sitä. Ei mielestäni oikein kuulu codeihin tuo warzone-tyyppinen gameplay, mutta nykytrendien mukaan sellainen pitää olla optiona, eikä siinä mitään, kun ei se ole kuitenkaan pois peruscodista.
 
Viimeksi muokattu:
Onko vinkkejä siitä mistä tämän saisi nykyään ostettua PC:lle halvímmalla? Meillä on peli ostettuna kertaalleen PC:lle ja toisen kerran PS4:lle ja nyt pitäisi sitten ostaa vielä yksi PC-versio lisää pojan koneeseen. PS4-versio jää käyttämättä, mutta se ei auta, kun ei alustaa voi vaihtaa.
Activision on kitkenyt avainkaupat melko tehokkaasti, joten Battle.netin oma 39,99€ tarjous on tähän asti ollut se ainut halvin hinta. Tällä hetkellä peli maksaa miltei kaikkialla n. 60€ +/- muutamia euroja.

Ylivoimaisesti halvin hinta on RU-versiolla, joka taas vaatii omat kikkailunsa: Buy Call Of Duty: Modern Warfare 2019 and download
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 727
Viestejä
4 476 968
Jäsenet
74 007
Uusin jäsen
AnttiAndres

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom