Mulla on tuota valikoiden jäätymistä ollut jo ennen edellistä patchia, toki eihän se sitä meinaa että osalla alkoi vasta nyt.
Eli kun on matchmaking päällä, niin kun se löytää pelin jäätyy valikot siihen asti kunnes lävähtää ekat muut pelaajat lobbyyn. Ainakin about noin olen sen huomannut menevän.
Onhan se tosi raskasta.
Koskee toki onneksi vain matchmaking aikana valikoiden käyttöä kuten sullakin.
Onko sulla toi moodi/kartta vaihtunut aiemmin siinä lobbyssä?
Meinaan toi moodi/kartta on kyllä ihan alusta asti lähes aina vaihtunut ennen kartan lataamista, niin mulla kuin kavereilla. Tässä tuntuu olevan vaihtumisen kohta se, kun lobbyyn tulee lisää pelaajia. Eli useimmiten siihen tulee ensin X pelaajaa, sitten Y pelaajaa lisää niin siinä välissä yleensä näkyy lopullinen moodi/kartta.
Kartan lataamisvaiheessa ei kyllä ole vaihtunut. Mietin onko tässä siis uutena vikana että toi vaihtuminen näkyy vasta kun aloitetaan lataamaan. Eli liittyisi ehkä jotenkin matchmaking hitauteen, tulee info lopullisesta kartasta/moodista vasta jälkijunassa ton normaalin kohdan sijaan.
Toivottavasti saisivat nyt tällä viikolla nämä pahimmat ongelmat pois... alkaahan tässä vähän maku menemään.
Jollain tuurilla hyvin ongelmatonta ollut oma pelaaminen viime patchiin asti, jos unohdetaan tuo valikon jäätyminen jonka oletin vain olevan jokin hieno huonon netcoden ominaisuus.
Muistatko muuten Kautium mitä sulla näyttää NAT type? Itsellä näyttää moderate.