Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Ne ketkä on pelannut sekä mw perus moninpeliä ja warzonea, niin kysytään kumpaa tulee enemmän pelattua?
Alkuun kovasti Warzonea, mutta nyt siirtynyt pelaamaan ehkä 90% normia.
Osittain vaikuttaa se, että vähän vähentynyt peliporukan mielenkiinto Warzoneen eli harvemmin on edes trio verran jengiä.
Soloa en siinä jaksa jostain syystä, ja tykkään neppailla solona enemmän erikoisempia tehtäviä normipuolella.

Duo kun tulisi niin veikkaan että Warzone pelaaminen lisääntyisi taas huomattavasti.
 
Yllättävänkin tyyris peli tämä on, vaikkei enää oli uunituore. Ilmeisesti kysyntää on koko rintamalla. Itse sain tämän onneksi näyttiksen kylkiäisenä (ja näyttiksenkin hinta oli hyvä).
 
Ne ketkä on pelannut sekä mw perus moninpeliä ja warzonea, niin kysytään kumpaa tulee enemmän pelattua? Omalta kohdalta voin sanoa, että vaikka alkuun warzone imaisi ihan hyvin, tykkään silti enemmän perus tdm:stä ja cyber attackista. Jotenkin se tempo on turhan hidas warzonessa ja istuskelevaan pelaajaan kuoleminen ärsyttävää enemmän. Miinus pisteitä vielä kb/m pelaajista jotka hyötyy erityisesti pitkän matkan ammuskelussa. Toki crossplayn saa pois, mutta mielummin olisi matchmaking inputtien mukaan.
Peruspeliä tulee paljon enemmän pelattua. TDM ja Domination pelimuotoina.
 
Ground War edelleen sökönä, kaatuu heti kun rundin lopussa kun tulee scoreboard. Kaverilla sama.
Ei sitten tehdä GW tehtäviä. :(
 
Warzone ja oikeastaan plunder avasi ovet taas himot codille joten meni ostoon, sen jälkeen todella harvoin enään ilmaispelejä pääsi samalla koodareista eroon mutta tuntuu että oikean multiplayerin puolella tulee myös huijareita vastaan harvakseltaan, ei niin näkyvää enään. 40-45e hintaan todella hyvä ostos saanut monet illat pelattua mukavasti, harmivain kun tulee nämä tupla xp hommelit niin silloin ei juurikaan kerkeä pelaamaan. Hardpoint ja TDM oma suosikki, HQ olisi täydellinen peli pitemmällä respawn ajalla. Saisi olla hiukan hitaampaa pelitempo myös Hardpointissa niin olisi loistavaa, SD tykkäsin ennen mutta tuntuu nykyään liian hitaalle. Nyt tupla xp aikana tulee käytettyä pistoolia normaalia enempää ja avannut akimbot .357 ja renetti pyssyihin. Hyvin pyörii vähän heikommallakin kokoonpanolla mutta prosessorin pävitys on mielessä käyttö pyörii 80-100% ja kellotettuna täysin 95-100%. Ei taida oikein 4/8 jaksaa pyörittää pelejä enään.
 
Viimeksi muokattu:
Eipä ainakaan oma 7700k oo osoittanut mitään hyytymisen merkkejä tässä pelissä. Käyttöaste jotain luokkaa 40-70%, riippuen tilanteesta. Ja tää on vielä GW:ssä.

Itsellä 1440p käytössä asetukset tapissa, vetelee kyllä kaiken irti mitä rossusta lähtee ja väliin aiheuttaa nykimisiä. Katsoa päivittääkö enään am4 kannalle vai laittaako uutta inteliä suoraan. Tuntuu että perus multiplayer mapit aiheuttaa lagia ym mutta taas warzone ja plunderi pelaa huomattavasti kevyemmin.
 
Ground War edelleen sökönä, kaatuu heti kun rundin lopussa kun tulee scoreboard. Kaverilla sama.
Ei sitten tehdä GW tehtäviä. :(
Ton crashin kun sais vielä pois, niin olis ilo tätä pelailla. Saa aina käynnistellä uudelleen yhden GW:n jälkeen. Koitin kaikenlaisia kikkoja mitä netistä löysin 5-6kpl erilaisia, mutta mikään ei vielä auttanut, ei kai se auta kun odotella fiksiä.

Tänään haku ja matsitkin toimineet ok, mitä nyt joku server "maintenance" oli tossa mikä ehkä 20min kesti.
 
Mulla kaatui eilen toisen shipmentin päätteeksi scoreboardiin. Suljin sen jälkeen geforce experiencen ennen pelin uudelleen käynnistystä. Sen jälkeen sain pelata pari tuntia ilman kaatumisia. Yhdellä pelikaverilla auttoi edellisen päivityksen tuomaan epävakauteen warzone puolella sama temppu, mutta ei olla pelattu viime viikonlopun jälkeen, joten en tiedä onko hänellä nämä kaatumiset palanneet.
 
Experience kannattaa muutenkin aina jättää asentamatta. Buginen kikkare joka ei mitään muuta aiheuta kuin ongelmia.
 
Experience kannattaa muutenkin aina jättää asentamatta. Buginen kikkare joka ei mitään muuta aiheuta kuin ongelmia.
Vai niin. Jännä juttu kun täällä ei ole ollut koskaan sen kanssa mitään ongelmia. Tai no, joskus vuosia sitten ajurien asennus ei sen kautta toiminut luotettavasti, mutta siitäkin on tosiaan jo aikaa. Ei sillä, että siitä olisi hirveästi hyötyäkään, eli lähinnä sen hyödyt tulevat juuri siitä, että se ilmoittaa automaattisesti uusista ajureista ja myös niiden asennus hoituu sen kautta parilla klikkauksella. Parempi toki olisi, jos tuon tarpeen saisi hoidettua jollakin vähemmän bloattia sisältävällä apuohjelmalla, mutta toisaalta eipä tuosta ole ollut mitään haittaa tällaisenakaan, niin aivan sama.

Kertaakaan ei ole peli myöskään kaatunut täällä.
 
Mulla kaatui eilen toisen shipmentin päätteeksi scoreboardiin. Suljin sen jälkeen geforce experiencen ennen pelin uudelleen käynnistystä. Sen jälkeen sain pelata pari tuntia ilman kaatumisia. Yhdellä pelikaverilla auttoi edellisen päivityksen tuomaan epävakauteen warzone puolella sama temppu, mutta ei olla pelattu viime viikonlopun jälkeen, joten en tiedä onko hänellä nämä kaatumiset palanneet.

Korjaus edelliseen, eli kyseessä taisi olla nvidian control panel, mikä sulkeutui, ei experience, koska pelissä muistaakseni oli vielä shadowplayn logo näytön kulmassa. Suljin siis tehtäväpalkissa kellon vieressä olevan nvidian logon hiiren oikealla näppäimellä esiin tulevasta valikosta.
 
Vai niin. Jännä juttu kun täällä ei ole ollut koskaan sen kanssa mitään ongelmia. Tai no, joskus vuosia sitten ajurien asennus ei sen kautta toiminut luotettavasti, mutta siitäkin on tosiaan jo aikaa. Ei sillä, että siitä olisi hirveästi hyötyäkään, eli lähinnä sen hyödyt tulevat juuri siitä, että se ilmoittaa automaattisesti uusista ajureista ja myös niiden asennus hoituu sen kautta parilla klikkauksella. Parempi toki olisi, jos tuon tarpeen saisi hoidettua jollakin vähemmän bloattia sisältävällä apuohjelmalla, mutta toisaalta eipä tuosta ole ollut mitään haittaa tällaisenakaan, niin aivan sama.

Kertaakaan ei ole peli myöskään kaatunut täällä.
Käyttäjäkohtaisia toki nämä juu. Itselläni RTX 2070 kortilla oli erinäisiä ongelmia peleissä kun tuota hetken aikaa kokeilin. Enkä ollut ainoa kun ratkaisuja googlella etsiskelin. Mutta jos toimii, niin nou problem. Kyllä tuossa muutama hyväkin ominaisuus oli kuten sanoit.
 
Käyttäjäkohtaisia toki nämä juu. Itselläni RTX 2070 kortilla oli erinäisiä ongelmia peleissä kun tuota hetken aikaa kokeilin. Enkä ollut ainoa kun ratkaisuja googlella etsiskelin. Mutta jos toimii, niin nou problem. Kyllä tuossa muutama hyväkin ominaisuus oli kuten sanoit.

Täällä MSI:n 2070S, Experience käytössä (tosin vain siksi, että se kertoo automaattisesti kun uusi ajuri). Mutta ei siis mitään ongelmia.
 
Tarvii tuotakin vielä koittaa. Tosin täällä kyllä muut MP-muodot toimii kaatumatta, Ground War on ainoa mikä crashaa tulostauluun.
 
Scoreboardiin itsellä kans GW kaatunut muutamaan otteeseen. Kai ne tuonkin korjaavat jossain välissä. Voisin kokeilla tuota nvidian controlpanelin sulkemista ennen pelin aloitusta.
 
Pieni patchi tuli juuri.
Snake Shot nerf. :thumbsup:
Näemmä siinä oli myös bugi, mikä teki siitä vähän hölmön kun pidemmältäkin teki korkeaa damagea.
Vähän tulee mieleen että ei tuo tosin ollut bugi, mutta laitetaan yksi nerffi bugi nimikkeen alle niin vähän itku vähenee. :lol:

Ei tosin mainintaa scoreboard crashista joka tuntuu monella olevan, etenkin GW:ssä. :(

General Fixes:
  • Tuning all smoke challenges to be a bit more forgiving. This includes the challenge to unlock the Bruen MK9
  • Fix to help prevent vehicle exploits
  • Various exploit fixes, including Ground War Infected
  • GameBattles: Fix for a few issues where players might not be able to join a new match
  • Reduced fire delay on the Lightweight and Match Grade trigger attachments on all .357 calibers
  • .357 Snake Shot damage rebalance
  • Fixed a bug where the damage on the .357 Snake Shot was too high at longer distances
 
No sehän on vasta eilen lisätty trelloonkin, niin varmaan viikko pari menee korjaukseen.
Kappas se on nyt siellä, hyvä tietää että ne tietää.
Luulisi että viikon sisään saavat korjattua, jotenkin tuntuu ettei vaikea ole syypää löytää. Viime viikon pätsi sen toi mukanaan, joten sieltä voi tutkia mistä kiikastaa.
 
Vielä aiempaan haulikkokeskusteluun liittyen sellainen, että tässä kun on muutamana iltana grindaillut Shipmentissa "double-weapon-XP:n" aikana noita haulikoita vähän enemmänkin, niin en pysty yhtymään näkemykseen, että haulikot vaatisivat erityisesti mitään merkittävää osaamista, jotta niillä saisi tulosta aikaiseksi, varsinkaan juuri näissä pikkumapeissa. Sekä 680 että Origin ovat todella tehokkaita ja huolettomia aseita, eikä niiden kanssa ole todellakaan niin väliä osuuko tähtäys ihan kohdalleen. Myös 725 on tunnetusti tehokas, mutta kaksipiippuisena latauksia tarvitaan vähän liikaa hektisissä pikkumapeissa ja sen kanssa hyvä tähtäys on noita kahta muuta tärkeämpi. VLK on koko sarjan huonoin haulikko ja itse asiassa tällä hetkellä on sellainen fiilis, että se on koko pelin huonoin ase.

Yhtään pidemmillä matkoilla kaikki haulikot ovat kökköja, vaikka olisi slugit käytössä ja se on toki tarkoituskin. Varsin hauskoja leikkikaluja ovat joka tapauksessa näissä pikkumapeissa, vaikka ottavaa osapuolta usein ärsyttävätkin.
 
VLK on koko sarjan huonoin haulikko ja itse asiassa tällä hetkellä on sellainen fiilis, että se on koko pelin huonoin ase.
Testailin tuota myös tällä viikolla ensimmäistä kertaa, en tiedä aukeaako siihen jotain kilkettä joka tekee siitä paremman mutta ainakin alkuun muihin haulikoihin verrattuna ihan uskomattoman huono laite. :D

Haulikoista muuten, onhan ne hauskoja leikkikaluja vähän kuten akimbot.
(Soft)core puolella ne on ihan siedettäviä kun muut käyttää, mutta HC:n puolella ihan läppä koko aselaji. Etenkin se tulihaulikko. Tosin kaikki aseet on HC puolella helpompia käyttää.
Ei tuu yleensä pelattua HC, mutta moni tehtävä on siellä todella nopea tehdä kun ukot tippuu niin helposti.
Erityisesti pistoolien tapot on siellä tosi näppärä kerryttää. Kuolee laakista, ja pistoolin kanssa juostessa liikkuminen on ihan uskomattoman nopeaa. Sanoisin että pistooli on paras aselaji HC:ssa, tosin ehkä ei siinä kohtaa kun on iso kartta ja etäisyydet kasvaa. Toisaalta niiden kanssa aika nopeasti iholle pääsee, ja aika kaukaa ne HC:ssa tiputtaa sopivilla osilla.
En kyllä itse tiedä miten joku jaksaa HC:ta pelata pääasiallisesti. Aika paljon matalampi skill ceiling kun suurelta osin osumatarkkuuden merkitys vähenee, tosin pistoolilla hyvä tarkkuus tärkeä mutta sitten se onkin heti OP. Lisäksi HC:ssä telttailu on entistä helpompaa ja yleisempää, joka häiritsee ehkä jopa eniten.



:rofl:

Eipä siinä, onhan HC:ssä sellainen kiva puoli että siellä on paljon laajempi arsenaali päteviä aseita koska käytännössä kaikessa riittää damage. Tuo on oikeastaan aika isokin plussa. Coren puolella tahtoo nähdä niitä muutamia samoja aseita melkein aina. HC:ssa voi leikitellä vaikka minkälaisilla loadouteilla.

Mutta kaikille kaikkea, varmaan on monia syitä miksi jengi pelaa HC mitä en itse näe.
 
HC ollut täälläkin siitä lähtien kun alkup. MWssä sitä oli tarjolla, "sinkohippaa" ei jaksa ja turhauttaa jos pääsee useamman ukon taakse muttei kerkeä napsimaan. Asevalikoimakin laajenee ja usein SMG:t olleet mieluisia ja poistoolillakin tekee jo jotain.
 
Juu, se realismi varmaan siinä yksi mikä jengiä kiehtoo.
Varmaan juuri sen vastakohta mikä taas pitää mut coren puolella, enemmän vapautta reagoida tilanteisiin kun ei kyykkää mistä vaan aseesta ihan heti. Mahdollistaa myös vapaampaa liikkumista selkään jne.

Eipä siinä, olihan se oikeasti melko hauskaa neppailla pistoolilla siellä. Ei se coren puolella ihan samalla tavalla onnistu. Ylipäätään se että voi käyttää vähän mitä sattuu aseita niiden muutaman tietyn sijaan.

Asiasta toiseen, mikähän homma kun Battle.net ilmesty tälläinen:

1588922652694.png


1588922673535.png


Ensimmäisenä tulee mielen että valmistelua siihen että Warzone erkanee jotenkin kokonaan myöhemmin.
Ilmeisesti kuitenkin ollut juttua että Warzone jatkaisi omana pelinään kun tulee uusi CoD vuoden lopulla?

Toinen olisi että tulisi jokin erillinen testiversio tulevilla muutoksilla, mutta tuntuu vähän hassulta jos kuitenkin enää luokkaa 6kk uuteen peliin. Sellaisen kyllä luulisi vaativan kokonaan oman clientin, kuten muissa peleissä, eikä kyllä ketään kiinnosta saman verran tilaa lisää heittää ssd:ltä...

Tai sitten ei tarkoita mitään. :D
 
Asiasta toiseen, mikähän homma kun Battle.net ilmesty tälläinen:

1588922652694.png


1588922673535.png


Ensimmäisenä tulee mielen että valmistelua siihen että Warzone erkanee jotenkin kokonaan myöhemmin.
Ilmeisesti kuitenkin ollut juttua että Warzone jatkaisi omana pelinään kun tulee uusi CoD vuoden lopulla?

Toinen olisi että tulisi jokin erillinen testiversio tulevilla muutoksilla, mutta tuntuu vähän hassulta jos kuitenkin enää luokkaa 6kk uuteen peliin. Sellaisen kyllä luulisi vaativan kokonaan oman clientin, kuten muissa peleissä, eikä kyllä ketään kiinnosta saman verran tilaa lisää heittää ssd:ltä...

Tai sitten ei tarkoita mitään. :D
Siis noinhan tuo on jokaisen pelin kohdalla mitkä battle.netissä on?
bo4.PNG
ow.PNG
 
Siis noinhan tuo on jokaisen pelin kohdalla mitkä battle.netissä on?
bo4.PNG
ow.PNG
Juu, nyt vasta huomasin saman.
En ole varmaan vuoteen pelannut tuolla muuta.

Nevermind siis, taisi vaan Battle.net tehdä niin että kaikilla on tuo riippumatta siitä onko muuta versiota kuten vaikkapa D3:ssa tuo PTR.
Osalla on sitten vain se yksi eli Live. Vielä tällä viikolla jos oli vain yksi versio niin tuota valintaa ei ollut.
 
HC ollut täälläkin siitä lähtien kun alkup. MWssä sitä oli tarjolla, "sinkohippaa" ei jaksa ja turhauttaa jos pääsee useamman ukon taakse muttei kerkeä napsimaan. Asevalikoimakin laajenee ja usein SMG:t olleet mieluisia ja poistoolillakin tekee jo jotain.
Muutamissa aiemmissa codeissa olen ollut HC:n kannattaja, mutta tässä se ei vaan jotenkin mielestäni toimi. Porukka istuskelee nurkissa aivan liikaa odottamassa että joku kävelee tähtäimeen jne.
 
Muutamissa aiemmissa codeissa olen ollut HC:n kannattaja, mutta tässä se ei vaan jotenkin mielestäni toimi. Porukka istuskelee nurkissa aivan liikaa odottamassa että joku kävelee tähtäimeen jne.

Joo oikeassa olet, tässä pelataan selkeesti varovaisemmin kuin aiemmin. Lisäksi normi SC "energiaa" on vähemmän kuin aiemmissa CoDeissa niin kohtuu lähellä HC:a.

Siltin tuo "laaki & vainaa" on kaikessa hektisyydessä ja heittolaukauksineen nastaa puuhaa kun tottuu ja pääsee rytmiin.
 
Vanha vika pelin ostosta asti ollut että kesken pelin aina väliin alkaa semmoinen musta iso alue valtaamaan näyttöruutua ja lopulta kaikki menee mustaksi ja ei auta kuin pyörittää katselusuuntaa joka paikkaan niin tämä lähtee pois mutta tulee aina väliin takaisin, kellään vastaavaa vikaa? Pelin boottaus auttaa silloin tällöin. Täytyy palata hc modeen takaisin joku päivä jos sielä cämpperit olisi vähentyneet.
 
Vanha vika pelin ostosta asti ollut että kesken pelin aina väliin alkaa semmoinen musta iso alue valtaamaan näyttöruutua ja lopulta kaikki menee mustaksi ja ei auta kuin pyörittää katselusuuntaa joka paikkaan niin tämä lähtee pois mutta tulee aina väliin takaisin, kellään vastaavaa vikaa? Pelin boottaus auttaa silloin tällöin. Täytyy palata hc modeen takaisin joku päivä jos sielä cämpperit olisi vähentyneet.
Tästä vissiin kyse?


Suunnilleen kuukausi sitten ja sitä ennen jengi tuosta bugista puhui, ja sitten 7.4. tuli pätsi missä tälläinen kohta:
  • Fixed an issue where some players could encounter graphical corruptions, causing their screen to have a black ‘shadow’ that followed them. This has been fixed
Oon ajatellut että tuo korjasi tuon bugin, ilmeisesti ei jos se vielä sulla jatkuu?
Nvidia ajurit koska viimeeksi päivitetty?

Jännä kun tuosta ei enää löydy esim. Redditistä ketjuja jos valitsee filtteriksi että viimeisen kuukauden aikana.
Siitä siis vetäisi lisää johtopäätöstä että tuo oli korjaus siihen.
 
Kappas se on nyt siellä, hyvä tietää että ne tietää.
Luulisi että viikon sisään saavat korjattua, jotenkin tuntuu ettei vaikea ole syypää löytää. Viime viikon pätsi sen toi mukanaan, joten sieltä voi tutkia mistä kiikastaa.
Itse sain nyt pelattua 3 GW-matsia putkeen ilman tulostaulun jäätymistä, tätä ei ole tapahtunut aikoihin, joten näyttää siltä että on korjattu vaikka mainintaa ei ole.
 
Itse sain nyt pelattua 3 GW-matsia putkeen ilman tulostaulun jäätymistä, tätä ei ole tapahtunut aikoihin, joten näyttää siltä että on korjattu vaikka mainintaa ei ole.
Okei, pitää varmaan käydä testaamassa myös.

Tuohan saattoi olla ihan server-side ongelma, joka voidaan korjata ilman varsinaista patchia.
Toisaalta jatkuvasti nuo tekevät asioita myös patcheissa joista ei ole mitään mainintaa, joka on myös muuten varsin ärsyttävää.

Trellossa ei ole mikään muuttunut, mutta välillä vaikuttaa että melko viiveellä sinne merkkaavat muutoksia/korjauksia.
 
Itse sain nyt pelattua 3 GW-matsia putkeen ilman tulostaulun jäätymistä, tätä ei ole tapahtunut aikoihin, joten näyttää siltä että on korjattu vaikka mainintaa ei ole.
Okei, pitää varmaan käydä testaamassa myös.

Tuohan saattoi olla ihan server-side ongelma, joka voidaan korjata ilman varsinaista patchia.
Toisaalta jatkuvasti nuo tekevät asioita myös patcheissa joista ei ole mitään mainintaa, joka on myös muuten varsin ärsyttävää.

Trellossa ei ole mikään muuttunut, mutta välillä vaikuttaa että melko viiveellä sinne merkkaavat muutoksia/korjauksia.
Ei kaatunut mullakaan, viime viikon patchin jälkeen muuten on kaatunut joka ikinen kerta.

Oletettavasti jotain siellä on korjattu. :thumbsup:
 
Tarviiko toi remaster asentaa samaan kansioon kun orkkis peli, kun ei käynnisty ollenkaan? Näyttis ajuritki asennettu uusimpiin. Edit. Kokeilin netistä safe boot ja player2 profiilin tekemistä pelin kansioon, mutta eipä käynnisty.
 
Viimeksi muokattu:
Itse sain nyt pelattua 3 GW-matsia putkeen ilman tulostaulun jäätymistä, tätä ei ole tapahtunut aikoihin, joten näyttää siltä että on korjattu vaikka mainintaa ei ole.

Ite huomasin eilen streamia kattoessa, että streamaajalla näkyi oma hahmo kävelemässä servua etsiessä ja ei sillä kaatunut GW ikinä. Joten kävin vaihtelemassa operaattoreita kunnes itelläkin se taas näkyi ja eipä sen jälkeen GW kaatunut lopussa. Eilen koitin kuitenkin ilman tuota kikkaa ja kaatui matsin jälkeen 100% varmuudella. Ellei yöllä jotain päivitystä tullut, niin mitään ei ainakaan korjattu.
 
Tarviiko toi remaster asentaa samaan kansioon kun orkkis peli, kun ei käynnisty ollenkaan? Näyttis ajuritki asennettu uusimpiin. Edit. Kokeilin netistä safe boot ja player2 profiilin tekemistä pelin kansioon, mutta eipä käynnisty.
Kannattaa vilkaista ketjun otsikko tarkemmin ja varsinkin siinä pelin nimen perässä oleva vuosiluku. :D
 
Tästä vissiin kyse?


Suunnilleen kuukausi sitten ja sitä ennen jengi tuosta bugista puhui, ja sitten 7.4. tuli pätsi missä tälläinen kohta:
  • Fixed an issue where some players could encounter graphical corruptions, causing their screen to have a black ‘shadow’ that followed them. This has been fixed
Oon ajatellut että tuo korjasi tuon bugin, ilmeisesti ei jos se vielä sulla jatkuu?
Nvidia ajurit koska viimeeksi päivitetty?

Jännä kun tuosta ei enää löydy esim. Redditistä ketjuja jos valitsee filtteriksi että viimeisen kuukauden aikana.
Siitä siis vetäisi lisää johtopäätöstä että tuo oli korjaus siihen.

Pyörittelen uusinta ajuria 445.87 04/15/2020. Tehnyt aikaisemmilla ajureilla myös ja nyt meni useita päiviä ettei tullut mutta ongelma taas vaivaa. Tuo väliin harmittaa kun pääsee hyvään matsiin missä saa sen 60-70 tappoa ja paljon hardtime aikaa niin sittten tuollainen vaivaa. Toivotaan että menee ohi jossain kohtaa.

Onneksi GW ei tarvi pelata enään achivmentteihin jotenkai se spawnrape ja snaipperit alkoi ketuttamaan. Todella paljon siinä olisi potenttiaalia miksi normaalissa hardpointissa ym ei ole mitään spawntimeriä tyyliin 5-10 sekunttia ainakin.

EDIT: Jotkut aseet ovat kyllä liian ylivoimasia kauko ja lähitaisteluun mm. Grau 556, ak47, m4a1, m13, mp5, uzi ym. Tuntuu että marksman riflet jäävät jälkeen näille pyssyille ihan liikaa. Sshoot the ship liian nopeatempoista.

HC HQ tuntuu todella hyvälle tempo on sopivan hidas ja jotain muutakin kuin tappamista.
 
Viimeksi muokattu:
No nyt on pelilista --> "COD players only want one thing... and it is disgusting!"

Eli 24/7 Shipment 10vs10. :D

Ei kirjaimellisesti mitään järkeä. Vaan eipä siinä, pr-mielessä ihan kiva tempaus. Harmi vaan, että ei ole niitä oikeita mayhem-pelilistoja tarjolla nyt vähään aikaan.
 
Viimeksi muokattu:
No nyt on pelilista --> "COD players only want one thing... and it is disgusting!"

Eli 24/7 Shipment 10vs10. :D

Ei kirjaimellisesti mitään järkeä. Vaan eipä siinä, pr-mielessä ihan kiva tempaus. Harmi vaan, että ei ole niitä oikeita mayhem-pelilistoja tarjolla nyt vähään aikaan.
Ei helkutti, vaikka tupla-xp loppui, niin jatkavat tätä shipment 24/7 kakkelia edelleen.

Jos tehdään tarkoituksellisia grindauslistoja, niin ei pelaajamäärän lisääminen auta yhtään, kun sen on vaan sellaista toistuvaa spawn-kuolemaa kutakuinkin joka jampalla. Toisaalta pelilistan nimestä päätellen se on tekijöiden tarkoituksenakin. Shipmentissä 6vs6 oli ok, mutta 10vs10 ei todellakaan ole.

Eihän tuota muuten ole pakko pelata, mutta kun kaipailen sitä pikkumappien pelilistaa ja tämä vei sen paikan.
 
Ei helkutti, vaikka tupla-xp loppui, niin jatkavat tätä shipment 24/7 kakkelia edelleen.

Jos tehdään tarkoituksellisia grindauslistoja, niin ei pelaajamäärän lisääminen auta yhtään, kun sen on vaan sellaista toistuvaa spawn-kuolemaa kutakuinkin joka jampalla. Toisaalta pelilistan nimestä päätellen se on tekijöiden tarkoituksenakin. Shipmentissä 6vs6 oli ok, mutta 10vs10 ei todellakaan ole.

Eihän tuota muuten ole pakko pelata, mutta kun kaipailen sitä pikkumappien pelilistaa ja tämä vei sen paikan.
Tuo 10vs 10 on just helmi. RPG:llä losauttaa niin monta kertaa lähtee kerralla 6 vihua. Sitä itkun määrää :rofl: SMG pääaseeksi ja tapot aina jossain 60 tienoilla. Toivottavasti pysyy koska mukavaa viihdettä aina välillä.
 
En koskaan kyseistä peliä ole pelannut niin siksi kysyn. Oliko mappi siis täysin sama siinä? Melkoinen kaaos jos tuohon vielä moninkertainen määrä porukkaa lyötäisiin :rofl:
Sama mappi se oli pienillä muutoksilla. Siinä idea oli käytännössä spawnin jälkeen yrittää ehtiä johonkin tiettyyn paikkaan, josta pystyi kohtuullisen suojassa räiskimään muita spawnaajia. Jollakin LMG:llä sai parhaimmillaan 100 tappoa putkeen tuolla tavalla ja jos oli itse ottavana osapuolena, niin ei ollut tavatonta kuolla 20 kertaa putkeen suoraan spawnissa. Ei pelillisesti mitään järkeä, eli se oli tarkoitettu käytännössä pelkästään grindaukseen. Sama idea tässä nykyisessäkin on, mutta meno on hieman rauhallisempaa. 6v6 Shipment on vielä ihan hauskaa, mutta 10vs10 (tai enemmän) ei niinkään.

Meno oli kutakuinkin tällaista:

 
Sama mappi se oli pienillä muutoksilla. Siinä idea oli käytännössä spawnin jälkeen yrittää ehtiä johonkin tiettyyn paikkaan, josta pystyi kohtuullisen suojassa räiskimään muita spawnaajia. Jollakin LMG:llä sai parhaimmillaan 100 tappoa putkeen tuolla tavalla ja jos oli itse ottavana osapuolena, niin ei ollut tavatonta kuolla 20 kertaa putkeen suoraan spawnissa. Ei pelillisesti mitään järkeä, eli se oli tarkoitettu käytännössä pelkästään grindaukseen. Sama idea tässä nykyisessäkin on, mutta meno on hieman rauhallisempaa. 6v6 Shipment on vielä ihan hauskaa, mutta 10vs10 (tai enemmän) ei niinkään.

Meno oli kutakuinkin tällaista:


Näyttää kyllä melko karmealta menolta. Ampuu yli ja pahasti. Ja muutenkin niin paljon tapahtumaa tuossa ruudulla jo että tuntuu ainakin tuossa videossa tahmaavan koko peli. 6vs6 tosiaan hyvä ja enempää ei tarvitse olla.
 
Näyttää kyllä melko karmealta menolta. Ampuu yli ja pahasti. Ja muutenkin niin paljon tapahtumaa tuossa ruudulla jo että tuntuu ainakin tuossa videossa tahmaavan koko peli. 6vs6 tosiaan hyvä ja enempää ei tarvitse olla.
Mjooh, tuo oli huono video, mutta se kuvasti pykimisestä huolimatta ihan hyvin sitä menoa mikä tuossa mapissa cod4:n aikaan parhaimmillaan/pahimmillaan oli.
 
Mikäköhän nyt iski peliin, taivas ja osittain esim. rakennusten seinät sellaista "huonosti pakattua pikselimössöä" ? en huomannut että olisi minkään päivityksen jäljiltä.

Oli kyllä mennyt RTX päälle ja perus resot + bordeless taas väärin, taisin Experienceä roplata aiemmin ettei olis tehnyt mitään optimointia.

Shaderit ladattu uusiksi ja Battlenetistä pelin scannaus & korjaus mutta ei auttanut, ellei sitten vaadi koneen uudelleen käynnistystä mutta en ehtinyt enää kokeilla.
 
Kai tässä joku pikkupäivitys sitten tuli välissä, kun alkoi tänään yhtäkkiä Warzone kaatuilemaan suoraan työpöydälle. On tää välillä ihme touhua tän pelin kanssa.
 
Ite huomasin eilen streamia kattoessa, että streamaajalla näkyi oma hahmo kävelemässä servua etsiessä ja ei sillä kaatunut GW ikinä. Joten kävin vaihtelemassa operaattoreita kunnes itelläkin se taas näkyi ja eipä sen jälkeen GW kaatunut lopussa. Eilen koitin kuitenkin ilman tuota kikkaa ja kaatui matsin jälkeen 100% varmuudella. Ellei yöllä jotain päivitystä tullut, niin mitään ei ainakaan korjattu.
No mä pelaan aina tolla samalla, että tuskin siitä on kiinni. Ihan selvästi päivitys rikkoi jotain, ja myöhemmin asia korjaantui, kun miikään muu ei välissä muuttunut.

Mutta joo, nythän tää on tosiaan jo monta päivää toiminut hyvin. Joku ihme lagi tosin ilmestynyt, joka näkyy ainoastaan 8x sniper scopen kanssa (eli siis se missä kaksi zoomia ja lähemmäs menevä, 4x ei nyi...) ja pelkästään Karsk River Quarry -mapissa, tätä en aiemmin ole huomannut. Mutta en nyt liikaa anna tuonkaan häiritä, jos ei jinxaa tätä taas rikki. Warzonessakaan ei tee tuota nykimistä joten outoa on.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 724
Viestejä
4 476 925
Jäsenet
74 007
Uusin jäsen
AnttiAndres

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom