Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Playlist update läsähti.
Näemmä normi Ground War tuli takaisin, ja 10v10 Shipment tilalle tuli Rust, Shipment, Shoot House mosh pit.

Muistaakseni viimeeksikin tuli playlist tiistaina klo 20, sitten keskiviikkona klo 09 patch.
Eli muutoksia, korjauksia ja mahdollista mappia odotellessa.
 
Tulis nyt jotain pätsiä että pääsisi eroon noista pikselöityneistä savuista, taivaasta, seinistä.

Ellei seuraavalla päivityksellä tule muutosta niin pitää varmaan delliä ja asentaa peli uudelleen. Mutta ei ti-ke akselilla jos lataus taas takkuaa...
 
Tulis nyt jotain pätsiä että pääsisi eroon noista pikselöityneistä savuista, taivaasta, seinistä.

Ellei seuraavalla päivityksellä tule muutosta niin pitää varmaan delliä ja asentaa peli uudelleen. Mutta ei ti-ke akselilla jos lataus taas takkuaa...
Jos mahdollista kannattaa aamusta latailla, itsellä sillon toiminut ihan Europe hyvin.
 
Pitää asentaa uudelleen jospa grafiikkahäröt lähtis. Nyt lataa ainakin vauhdilla :p 116MB/s

EDIT: ja sehän auttoi :) Pikselöityneet sumut ja taivas lähti, näkee taas paremmin :D
 

Liitteet

  • IMG_20200513_125251.jpg
    IMG_20200513_125251.jpg
    2,6 MB · Luettu: 26
Viimeksi muokattu:
Dodi, nyt tuli Hardhat sekä lisäksi uusi gunfight kartta. :)
Muutenkin melko pitkä muutosloki.

PC:llä patchin koko 30GB.

Renetti, sekä erikseen Renetti Akimbo nerffiä.
Holgerille paljon buffia, voi olla pätevä LMG tehtäviin jota se oli jo imho.
FAL ja Scar ADS buff, ja VLK Rogue damage buffia.

WHAT’S NEW
  • Call of Duty Endowment “Fearless” Pack is now available!
  • New Gunfight Map, Aisle 9!
  • New Multiplayer Map, Hardhat!
  • Modified Special Operations! Replay existing Operations with a twist! Some enemies may charge more frequently or maybe they can only be taken down with headshots. Check out new Modified Special Operations and earn new rewards each week!
PLAYLIST UPDATE
Modern Warfare

  • Realism Moshpit with NVG
  • Reinfected Ground War
  • Core Ground War
  • Blueprint Gunfight
  • Aisle 9 Face Off Moshpit!
  • Hard Hat 24/7!
Warzone
  • BR Solos
  • BR Trios
  • BR Quads
  • Blood Money Quads
  • Armor Box (available via loot on the ground and purchasable at Buy Stations): Resupply the entire team’s armor
  • Added Most Wanted contracts back (in addition to the other 3 contracts, none have been removed)
  • Loot Update
    • Added the new SKS (legendary only)
    • Updated 5 New Blueprints:
      • AX-50 – Epic
      • Kilo 141 – Legendary
      • FAL – Epic
      • MP7 – Legendary
      • AUG- Epic
  • Gulag Loadouts – the Gulag will now randomly choose from 6 ARs and 4 SMGs. All automatic, no burst or single fire guns included
    • Kilo 141
    • M4
    • AK-47
    • M13
    • SCAR
    • Ram-7
    • MP5
    • AUG
    • P90
    • Striker 45
GENERAL FIXES
  • Infected and Gun Game now feature playlist text to reinforce that KDR and win loss are not affected
  • Blueprint variants of Gun Game and Gunfight can now be enabled in custom match advanced options for their respective modes
  • Added the fire throwing knife to restricted equipment for CDL
  • Fix for the ‘Splash Guard’ shotgun weapon camo not applying properly to the weapon
  • Fixed a bug where on occasion, your selected Operator would not appear in the squad walk
  • Added a ‘Hold to Use’ option that allows you to choose between a hold or a press for the interaction button on keyboard and mouse
  • Adjusted the Monitor Distance Coefficient slider option to maximum value from 2.00 to 5.00
  • Out of map exploit fixes across various maps
  • Fixed a bug where players could take the ATV out of the map on Aniyah Palace
  • Fix for an XP exploit in Hardpoint
  • Fix for the ‘Time to Reap’ watch not displaying the time
  • Fix for the ‘Blue Skies’ watch appearing backwards when worn
  • Fix for some players spawning facing a wall while playing FFA on Talsik Backlot
  • Demolition: Added VO to alert the defending team a bomb site was destroyed
  • One in the Chamber: This mode is now available in custom games!
  • Regular Infected playlist now has random care package drops!
  • Gun Game Reloaded is now in the Quick Play filter.
  • Gunfight:
    • Fire throwing knife is now available in OSP mode
    • Fixes to the Snapshot grenade so it functions as intended in OSP mode
  • Reinfected Ground War:
    • Removed IAV and Counter UAV
    • Added a hint to tutorialize how to sky dive in this mode
    • Do not show death icon when a player uses Field Upgrade Tac Insert to skydive
    • Deaths from Field Upgrade Tac Insert (skydive) no longer count as deaths on the scoreboard
      • Kills & Deaths do not count against your lifetime records in this mode, this is purely to reflect the accurate KDR on the scoreboard
    • Lower Juggernaut health in this mode only
    • No longer give killstreak points on kills if the player is in your party
    • Significantly lowered damage from killstreaks if the player called out the killstreak and then moved to the infected team
    • Added ATV visibility on the map to avoid players hiding while riding the ATV
CHALLENGES/MISSIONS
  • Fix for Rodion’s Season 3, Objective 3 Mission from not tracking properly (“Purchase the Armor Bundle in Warzone 2 times while using Rodion as your Allegiance Operator”)
  • Fix for the “Use the Dead Silence Field Upgrade in 3 different matches” not tracking properly
WEAPONS
  • Renetti:
    • Reduced the max ammo reserve
    • MK3 Burst Mod - Significant hip spread increase
    • MK3 Burst Mod - Small decrease to damage
    • Reduced damage when Akimbo and MK3 Burst Mod are both equipped
  • FAL: Decrease to ADS time
  • SCAR: Decrease to ADS time
  • LMGS: Lowered ammo count for reload warning on belt fed LMGs
  • Reduced penalty for holding breath too long with sniper scopes
  • Fix for the level 34 unlock of the Renetti showing the Merc Foregrip
  • VLK Rogue
    • Increased rate of fire
    • Increased close damage range for 12 gauge
    • Increased damage range to 6” Revolt barrel
  • Holger 26
    • Increased move speed
    • Improved ADS time
    • Slight recoil reduction
    • Attachments:
      • FTAC 8.98” Spitfire Barrel:
        • Improved ADS time
        • Faster movement
        • Reduced hip spread
    • XRK Ultralight Barrel:
      • Improved ads time
    • 30 Round Magazine:
      • Reduced sprint out time
      • Improved ADS time
      • Faster movement
      • Improved hip spread profile
    • Not Stock:
      • Increased sprint out time
      • Faster movement
      • Reduced hip spread
      • Improved ADS time
    • Stippled Grip
      • Improved ADS time
WARZONE
  • Fix for a bug where a player could become immune to the gas if they were bought back as the final circle was closing
  • Fix for a rare bug that left a player in the Gulag until the end of the match
  • PC: Fixed an issue where the gas mask overlay could remain on screen after leaving the gas and entering a vehicle
  • Removed the option to “Squad Fill” while in BR Solo
  • Fix for voice chat sometimes cutting out during a match
  • Reduced the RPG kill radius for players with full armor
  • Final circle now moves (BR)
  • The Most Wanted contract has had the time reduced from 5 minutes to 3 minutes
  • Replaced Shield Turret with Armor Box at Buy Stations (Shield Turret is still in loot)

SPECIAL OPERATIONS
  • When players are respawned via the plane their weapons will now start with at least one full magazine each, to fix getting into situations where you could respawn without any ammo
  • Operation Headhunter - Fix for the players keeping the Gunship munition if the team wipes during the tank assault section
  • Operation Brimstone - Fix for the Extraction Crate appearing to be already open if the team had wiped and restarted earlier in the match
SPECIAL OPERATIONS: SURVIVAL
  • PS4: Atlas Superstore has been added to Survival Mode
  • Teammates respawned via the ‘Respawn Flare’ item will now come back with full armor, to help them survive their dangerous respawns better
  • Disallow usage of the ‘Respawn Flare’ item if no teammates are currently in last stand or spectating, and display why
  • Fix for missing dialog, store icons, and sounds during the buy phase
  • Fix for missing message display for players attempting to use the minigun at the weapons store
  • Fix for the ammo store not filling your magazine, and only your stock, and fix its missing sounds
  • Made the assorted stores’ Cash font easier to read on dark screens
  • Players now get $10 per hit on enemy helicopters
Number station <redacted> is Protocol Yellow. Activate <redacted> system. <redacted> is inbound. Awaiting correct authorization.

 
Onkohan cheatit päivittynyt multin puolella tänään, kun tuli useampi varma cheattaaja vastaan. Ei edes peitelleet kun porukka huuteli chatissa.
 
Onkohan cheatit päivittynyt multin puolella tänään, kun tuli useampi varma cheattaaja vastaan. Ei edes peitelleet kun porukka huuteli chatissa.
Oletan että puhut warzonesta? Siellähän noita on pyörinyt enemmänkin, kun se on ilmainen. "Normipuolella" ei cheattereihin törmää kuin aniharvoin, jos silloinkaan.
 
Onkohan cheatit päivittynyt multin puolella tänään, kun tuli useampi varma cheattaaja vastaan. Ei edes peitelleet kun porukka huuteli chatissa.

Siitä lähtien, kun IW ilmotti, että muka taistelevat nyt kunnolla cheattereita vastaan, GW:ssä on ainakin ollut huomattavasti normaalia enemmän cheattereita. On kyllä erittäin harvinaista, että on näin paljon cheattereita, jotka eivät yritä peitellä huijauksiaan yhtään. Yleensä noi täysin selvät tapaukset on erittäin harvinaisia.
 
Normi multiplayeriä tarkoitin.
Jaahans, pitääpä illalla tarkistaa miltä meno näyttää. Tähän mennessä ei ole normipuolella tullut vastaan ainuttakaan selvää cheatteria. Toivottavasti tilanne ei ole muuttunut radikaalisti.
 
Itse olen nähnyt tasan yhden (1) varman xiittaajan normimultissa. Siinä mielessä tilanne on ollut loistava. Toivottavasti saavat jatkossakin pidettyä pellet poissa.
 
Kyllä MP:ssä ajoittain näkee, mutta harvemmin. Sen verran harvoin kuitenkin etten koe asiaa järin ongelmana.

GW:ssä tuli sunnuntaina vastaan yhdessä pelissä kaksi ilmeisen varmaa cheatteriä.
Olivat mun joukkueessa, joten ei tullut oltua vastaanottavassa päässä mutta chat täynnä viestiä tyypeistä ja lopussa niiden statsit oli jotain aivan muuta kuin kellään mulla. Kiinan lippu liehui tyypeillä, ja nimetkin jotain vastaavaa.
Itse neppailin viimeistä officer tehtävää eli IAV tappoja, joten en myöskään ukkoja ikinä itse nähnyt. Uskon kyllä silti että olivat cheattereita ihan vaan muiden keskustelun ja noiden statsien perusteella.

Joka tapauksessa suhteellisen hakkerivapaalta MP vaikuttaa. Hyvä vain, ja toivottavasti lisäävät vaan estoja. Eiköhän Warzone puolella tuo SMS aika ison loven tehny, ja ilmeisesti taustalla paljon muutakin muutettu. Melkoinen on yritys. :rofl2:
 
Ihan kiva mappi toi hardhat. Ei oo nii sokkeloine kun nää muut mapit ja teemaltaan vähän vaaleampi.
 
Onko joku törmännyt tälläiseen virheeseen jossa muutamien minuuttien sisällä esim. päävalikossa peli menee jumiin ja kaatuu työpöydälle. Ruudulle ei ilmesty minkälaista virheviestiä.

Windowsin Event Log väittää seuraavaa:

1589962638736.png


sfc /scannow väittää Windowsin olevan ehjä. Ei kolmannen osapuolen AV-suojia käytössä, DSIM väittää Windowsin olevan ehjä, uusimmat NVIDIA:n ajurit käytössä, Windows 10 v2004 RTM käytössä. Googlella ei oikein löytynyt mitään järkevää korjausohjetta geneeristen "asenna ajurit, asenna Windows uusiksi"-heittojen ohella.

Pelin repair-asennus ei auta. Testasin näyttiksen vakiokelloilla -> ei vaikutusta.

Muutama päivä sitten peli on toiminut normaalisti samalla koneella ja samoilla kelloilla.
 
Muutama päivä sitten peli on toiminut normaalisti samalla koneella ja samoilla kelloilla.
Kuulostaa pahasti siltä että sulla on eilinen isompi patch tuonut mukanaan uuden ongelman?
Voi myös olla jokin crash joka muilla ollut aiemmin, ja nyt tuli sulle. Muistan kun ennen eilistä patchia on jengiä maininnut että peli kaatuu kun ollut hetken käynnissä.
Jollain muullakin alkanut eilen vastaava:


Tosin taisitkin jo asiaa etsiä, ehkä tuonkin threadin löysit.

Onhan ainakin tuolla niiden Trellossa vielä avonaisia kaatumisen bugeja, PC/KBM sarakkeessa. Toki ei tietoa muistaako ne tuolta niitä kuinka merkata korjatuksi.

Shadowplay käytössä tai muu overlay, kokeilitko jo ilman?
 
Kuulostaa pahasti siltä että sulla on eilinen isompi patch tuonut mukanaan uuden ongelman?
Voi myös olla jokin crash joka muilla ollut aiemmin, ja nyt tuli sulle. Muistan kun ennen eilistä patchia on jengiä maininnut että peli kaatuu kun ollut hetken käynnissä.
Jollain muullakin alkanut eilen vastaava:


Tosin taisitkin jo asiaa etsiä, ehkä tuonkin threadin löysit.

Onhan ainakin tuolla niiden Trellossa vielä avonaisia kaatumisen bugeja, PC/KBM sarakkeessa. Toki ei tietoa muistaako ne tuolta niitä kuinka merkata korjatuksi.

Shadowplay käytössä tai muu overlay, kokeilitko jo ilman?
Kiitos! Pitää illalla testata johtuuko tämä jostain Overlaystä. Mulla on EVGA Precision X1 ja RivaTuner Server asennettuna. Niiden lisäksi pelissä on se oma NVIDIA-overlay. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Kuulostaa pahasti siltä että sulla on eilinen isompi patch tuonut mukanaan uuden ongelman?
Voi myös olla jokin crash joka muilla ollut aiemmin, ja nyt tuli sulle. Muistan kun ennen eilistä patchia on jengiä maininnut että peli kaatuu kun ollut hetken käynnissä.
Jollain muullakin alkanut eilen vastaava:


Tosin taisitkin jo asiaa etsiä, ehkä tuonkin threadin löysit.

Onhan ainakin tuolla niiden Trellossa vielä avonaisia kaatumisen bugeja, PC/KBM sarakkeessa. Toki ei tietoa muistaako ne tuolta niitä kuinka merkata korjatuksi.

Shadowplay käytössä tai muu overlay, kokeilitko jo ilman?
Löysin syyn. Jos GPU-Z v2.31.0 pyörii taustalla peli jäätyy minuutin sisään. Jos GPU-Z ei ole lainkaan käynnissä, peli toimii normaalisti. Nice. :)
 
Samaa mieltä. Ei tuota jaksa sitten yhtään. Kuuluu samaan kastiin kuin esim Piccadilly, Rust yms muut turhakkeet mitkä skipataan heti jos tulee kiertoon.

En ole tuota uutta vielä testannut. Mutta itse en pidä lainkaan Piccadillystä, mutta Rust uppoaa. Mielestäni hyvin erilaiset. Piccadilly isompi avoin tila ja reunoilla sisätiloja. Rustissa pyöritään piirileikissä ympäri vauhdilla reunoja pitkin kuten Shoot Housessa, joka myös lempparini. Piccadilly on turhake, vaikka olen sitä aika paljon pelannut ja sinänsä tuttu kartta.
 
Löysin syyn. Jos GPU-Z v2.31.0 pyörii taustalla peli jäätyy minuutin sisään. Jos GPU-Z ei ole lainkaan käynnissä, peli toimii normaalisti. Nice. :)
No hyvä että syy löytyi, vaikka vähän hassu onkin. :D

Nyt kun sanoit, muistelisin että kerran mulla taisi MW kaatua kun käynnistin jonkun softan joka lukee dataa komponenteista pelin ollessa käynnissä. Muistaakseni piti mielenkiinnosta tsekata osien rasitusta tms. :hmm:
 
No hyvä että syy löytyi, vaikka vähän hassu onkin. :D

Nyt kun sanoit, muistelisin että kerran mulla taisi MW kaatua kun käynnistin jonkun softan joka lukee dataa komponenteista pelin ollessa käynnissä. Muistaakseni piti mielenkiinnosta tsekata osien rasitusta tms. :hmm:
En ymmärrä miksi GPU-Z aiheuttaa kaatuilua. Siinä ei ole edes overlaytä. Olisi ollut kivaa seurata maksimilämmöt prossun ja GPU:n osalta kun tuli räpellettyä omaa ATK:ta. Katsotaan jospa seuraava versio ei aiheuttaisi tätä.
 
GPU:n lämpöjä voi seurata suoraan pelistä. Saa näkyviin palkista samoin kuin pingin ja fps.
 
GPU:n lämpöjä voi seurata suoraan pelistä. Saa näkyviin palkista samoin kuin pingin ja fps.
Niinhän sitä saa, mutta saako historiatietoja mm. GPU:n kellojen tasaisuudesta? :) Jostain syystä EVGA Precision X1:sta ei saa HW-käppyröitä irroitettua pääikkunasta. :/

Ps. Jos jotakuta 30+ PC-peliseura napostelee, tervetuloa signun Discordiin.
 
Niinhän sitä saa, mutta saako historiatietoja mm. GPU:n kellojen tasaisuudesta? :) Jostain syystä EVGA Precision X1:sta ei saa HW-käppyröitä irroitettua pääikkunasta. :/

Ps. Jos jotakuta 30+ PC-peliseura napostelee, tervetuloa signun Discordiin.
Ite käytän msi afterburner. Siinä saa tiedot ja voi säätää kellot :thumbsup: käppyrät saa myös irti.
 
Ite käytän msi afterburner. Siinä saa tiedot ja voi säätää kellot :thumbsup: käppyrät saa myös irti.
Käytin sitä varmaan 10 vuotta putkeen ja sen edeltäjää RivaTuneria. Ehkä se on palattava sen pariin kun EVGA:n varianttissa on useitakin puutteita.

//Offtopic
 
Nyt oli kyllä ihan uusi juttu, S&D pelissä oli saman tägin kaverit eri puolilla.
Ne jutteli rundien välissä, ja sitten kun oltiin voittamassa se meidän puolella oleva keskitty vaan seisomaan mun edessä kun tähtäilin? Sitten vikassa erässä otti pommin ja yolotti tahalleen kuolemaan vihujen puolelle. :D

En tiedä, ehkä matchmaking voi myös sekoilla jotenkin, ja käy noin. Eli olisi pitänyt mennä samalle puolelle.
Hassu juttu kuitenkin, enkä ennen nähnyt.
 
Tuossa muuten eiliset playlist updatet.
Oikein erikseen Shipment 24/7 ja Shoothouse 24/7.

 
Hardhat on hauska matsin-pari, sen jälkeen alkoi tylsistyttämään. Kiva nähdä että Shipment 24/7 on tullut takaisin. :)
 
Hardhat ei maistu tosiaan ollenkaan. Shipment kaksneljäseiskaa onkin odoteltu. Saa levuttaa taas muutaman pyssyn kultaiseksi helpolla :tup:
 
Ensi keskiviikkona alkaakin sitten taas grindaus.
Roadmappia odotellessa, se taisi tulla viimeeksikin vain pari päivää ennen seasonin alkua?

 
Eipä tarvi huijausohjelmia etsiä ja käyttää rahojaan sellasiin kun peli jo itsessään luo hyviä huijaus mahdollisuuksia. :rofl: Alla kuva Crash kartasta C lipun aloitustalon parvekkeelta. Tällanen samanlainen löytyy myös samasta kartasta A lipun talosta ja muita samanlaisia useista muista kartoista. Tuon parvekkeen reunuksen pitäis olla yhtenäinen, mutta kuten kuvasta näkyy, se ei ole, vaan on läpinäkyvä ja sen läpi pystyy ampumaan niin ettei vihu edes tiedä sun olevan sen takana! Eli jos joskus tuntuu ettet nähny vihua ennen ku se ampu sut, se voi tosiaan olla totta! :lol: Kaiken maailman korjauskeinoja on kokeiltu noiden korjaamiseks mutta tuloksetta, joten näillä mennään.

crash glitch.jpg
 
Nyt kun tässä on jahdannut tuota 155 leveliä muutamat viimeiset levelit, niin tämän pelin ääliömäisen palkitsemissysteemin takia alkoi mennä jo maku. Se taas iski naamalle kun tuo shipment 24/7 tuli. Aivottomalla reuhaamisella kk:lla nappi pohjassa tienaa paaaljon enemmän kuin missään muualla vaikka yrittää pelata objectivea niin perhanasti.

Mutta toisaalta vanha totuus on se että minähän se on päätä mikä on tässä pelissä ”arvokasta”. Jos pelin tekijöiden mielestä nappi pohjassa hiiren heiluttelu shipmentissä on 3 kertaisten pisteiden suoritus kuin onjectiven pelaaminen jossain muussa kartassa, niin sitten se on arvokasta pelaamista. Perseestä se silti on.
 
Nyt kun tässä on jahdannut tuota 155 leveliä muutamat viimeiset levelit, niin tämän pelin ääliömäisen palkitsemissysteemin takia alkoi mennä jo maku. Se taas iski naamalle kun tuo shipment 24/7 tuli. Aivottomalla reuhaamisella kk:lla nappi pohjassa tienaa paaaljon enemmän kuin missään muualla vaikka yrittää pelata objectivea niin perhanasti.

Mutta toisaalta vanha totuus on se että minähän se on päätä mikä on tässä pelissä ”arvokasta”. Jos pelin tekijöiden mielestä nappi pohjassa hiiren heiluttelu shipmentissä on 3 kertaisten pisteiden suoritus kuin onjectiven pelaaminen jossain muussa kartassa, niin sitten se on arvokasta pelaamista. Perseestä se silti on.
Tavallaan olisi myös epäreilua jos pisteet cäppäämisestä saisit vaikka 5:n tapon pisteet. Koska ei se cäppääminen nyt niin vaikeaa ole.
 
Tavallaan olisi myös epäreilua jos pisteet cäppäämisestä saisit vaikka 5:n tapon pisteet. Koska ei se cäppääminen nyt niin vaikeaa ole.
Mielestäni kuitenkin objective pohjaisessa matsissa enemmän pisteitä pitäisi olla sillä, joka juoksee tekemässä niitä tehtäviä, eikä päättömällä tappojen metsästyksellä. Ihan sama miten se toteutetaan.
 
Kyllähän tässä objectivella pisteitä saa kivasti. Itse pelaan väkevästi objectivea, joka näkyykin surkeana K/D:nä, mutta kärkisijoilla ollaan ja usein ykkösenä.

XP:tä saa tapoilla vaan aika hyvin, kun suurin osa daily/weekly/officer tehtävistä mistä sitä tulee keskittyy niihin jollain tapaa.

Eipä siinä, kyllä mullekin kelpas jos olisi enemmän porkkanaa objectiveen. Vähän väliä itse yrittää voittaa peliä hampaat irvessä, ja sit siellä on jannu 50/10 statseilla ja aika hardpointilla 3 sekuntia kun oma lasketaan minuuteissa. :rolleyes:
 
No olisivat julkaisseet uuden seasonin, niin jengi olisi pelaamassa eikä mellakoimassa.
 
Hyvä vaan. Tällä hetkellä levelillä 137, joten ehkä tässä vielä ehtii hinkkaamaan maksimit täyteen ;)
 
No olisivat julkaisseet uuden seasonin, niin jengi olisi pelaamassa eikä mellakoimassa.
Redditin puolella myös vähän ihmettelevä vastaanotto.

1591082398866.png



Hyvä vaan. Tällä hetkellä levelillä 137, joten ehkä tässä vielä ehtii hinkkaamaan maksimit täyteen ;)
Olisi mielenkiintoista saada tieto jatkuuko season 3, vai onko välissä niin ettei ole season käynnissä?
Kai se käynnissä pysyy.
 
Ja oikea syyhän on taas se, ettei oo vielä valmiina.
Se voi ihan hyvin olla, onhan tässä peliä aika ahkerasti rikottu viimeisimmissä patcheissa.

Toinen ihan pätevältä kuulostava syy oli se, että torstaina piti olla PS5 julkistustapahtuma.
Jotkut mietti jos siellä olisi osana ollut CoD 2020 julkaisu, ja huomenna alkava season 4 olisi jotain tiiseriä antanut siitä.
 
Olisi kiva saada jotain osviittaa siitä koska Season 4 nyt sitten olisi alkamassa.
Toisekseen nyt Season 3 on jossain ihme limbossa, ilmeisesti esim. passia voi levuttaa mutta sitä ei voi ostaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 280
Viestejä
4 507 780
Jäsenet
74 347
Uusin jäsen
Si-Pe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom