Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Viestiketju alueella 'Pelit, PC-pelaaminen ja pelikonsolit' , aloittaja escalibur, 28.05.2019.

1. rikyy6

rikyy6

Rekisteröitynyt:
    22.05.2017
    "väkisin ihon alle"... Et varmasti yrittänyt provosoida yhtään... :vihellys:

WildFinn, Paapaa ja Suolakala tykkäävät tästä.
  2. thatslikeaboss

thatslikeaboss

Rekisteröitynyt:
    28.04.2017

Ei vieläkään. Onkohan vika siinä että tää on battle.net apin kautta vai ihan tässä ite pelissä?

3. Zilenzio

Zilenzio

Rekisteröitynyt:
    13.04.2018
    Olen joutunut kerran asentamaan koko pelin uusiksi, koska yksinpelissä kaatui aina samaan paikkaan. Onneksi on yhteys 400 Mbit/s niin ei mennyt mahdottoman kauan.

4. escalibur

escalibur ”Tietäjät, ne tietää.” Ylläpidon jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jahas...

upload_2019-12-14_18-54-48.png

Onko muilla vastaavaa, tällä hetkellä?

5. Henluikki

Henluikki

Rekisteröitynyt:
    18.01.2017
  6. ripwalker

ripwalker

Rekisteröitynyt:
    03.01.2018
    Sama vika täällä.

7. escalibur

escalibur ”Tietäjät, ne tietää.” Ylläpidon jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Activisionilla "kaikki hyvin" Activision Support :)

Edit: Nyt pääsin.

8. thatslikeaboss

thatslikeaboss

Rekisteröitynyt:
    28.04.2017

Kasasin just uuden koneen niin onneks ei ole ollut estettä asentaa win10 uudestaan ja olen sen tehnyt jopa 2 kertaa.

Asentanut battle.netin ja cod uudestaan ja ei.
    Ei vaan toimi.

2 päivää tuijottanu ruutua ja koittanu ratkoa ongelmaa pala palalta.

Hienoo!!

9. Ultrosor

Ultrosor Tentacule spécialité

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Kuinkas tämä nyt sitten pyörähtäisi pienimuotoisella serrillä, eli i7 4770 + 8Gb kireää DDR kolmosta sekä tappiin kellotettu GTX 1070? Resona 1080p/60Hz koska 4k töllö. PS4 PRO:lla tätä nyt hinkannut 50 levelille asti, mutta en vaan saa tuntumaa kunnolla tuohon padiin FPS peleissä ja siksi voisi PC:lle hommailla jos toivoa on. Saisi sen ultimaattisen nautinnon.

Kone menossa päivitykseen, mutta vasta kun AMD:ltä tulee uutta kantaa ulos. Eli varmaan se pari vuotta.

10. TML

TML Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Sanoisin että pyörii vallan mainiosti.

Täällä 3930K kevyellä kellolla @ 4.1 GHz ja tehdaskellotettu 1070, hienosti pelailee 1080p 120Hz. FPS pyörinee iirc ainakin siinä sadan nurkilla. En muista varmaksi hakkaako peräti rajotinta vasten kun pelistä asetin 120 fps maksimin.
    En tosin ole katsonut paljon tämä prossua rassaa, eli onko noista +2 ydintä mulla kuinka etua. En kyllä usko että on, tai en muista katsoneeni että prossu järin rasittuisi.

Sulla vielä toi 60Hz, niin pistät pelistä 60fps limitin niin varmasti pysyy tasan siinä aina.

11. Del Monte

Del Monte

Rekisteröitynyt:
    15.11.2019
    Minkähän takia Free-for-All poistu valikosta:mad:

12. jare77

jare77

Rekisteröitynyt:
    05.12.2017
    Kyllä se siellä näytti ainakin äsken olevan kun muutaman matsin pelailin.

13. Ultrosor

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Jees täytyypi ottaa testiin :tup:

Käsittääkseni myös statsit siirtyy automaattisesti, koska sama Battlenet account käytössä niin PC:llä kuin pleikkarilla.

14. Del Monte

Del Monte

Rekisteröitynyt:
    15.11.2019
    Ei lue kun Gunfigth :OSD mulla. Mitä helkuttia.

15. rawjunk

rawjunk

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Mulla löytyy ainakin quick playn filtteristä.

Del Monte tykkää tästä.
  16. Del Monte

Del Monte

Rekisteröitynyt:
    15.11.2019
    No siellähän se oli, kiitos:)

17. Kautium

Kautium IOdootti

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Äääh, ei tämä ainakaan muutaman erän perusteella ja publaporukalla mitenkään erityisen hauskaa ollut, eli vähän liioiteltuja ovat kommentit siitä, että tämä tulisi viemään merkittävästi pelaajia muista pelimuodoista. Ihan ok vaihtelua kuitenkin.

18. ilahama

ilahama

Rekisteröitynyt:
    27.10.2018
    Aikamoista keskittymistä vaatii tämä peli,heti jos rennosti koittaa ottaa tai keskittymiskyky herpaantuu turpaan tulee kokoajan. Huomaa hyvin kun aloittaa pelaamaan yleensä taulukon 1-2 sijalla ja tappoja pari kolme kertaa enemmän kuin kuolemia. Noin 1,5h pelaamisen jälkeen tämä kääntyy täysin ja löytää itsensä peli toisen jälkeen taulukon viimeiseltä sijalta kdr ollessa 0.1-0.5 tasolla. Vai voikohan se olla se sbmm mikä potkii noin rajusti. Ehkä pitää pelata vaan pienissä erissä niin toimii paremmin

19. Snydenthur

Snydenthur

Rekisteröitynyt:
    02.12.2019
  20. Swagettiyologne

Swagettiyologne Team Vega

Rekisteröitynyt:
    09.06.2017
    Jop sieltä sai skinin vaihdettua mutta bluebrint teema jäi silti taustalle. Blueprintin sai pois kun vaihtoi aseen pois classista ja aloittaa uudestaan.

21. rawjunk

rawjunk

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Sama itellä, että n. 1-1,5h kannattaa pelata kerrallaan. Kiva ois päästä testaamaan tätä ilman sbmm:ia tai ainakin huomattavasti löyhemmällä malilla.

Välillä kyllä ihmettelen pelaako ne kehittäjät näitä pelejään ollenkaan. Stun-kranaatti on ihan järjetön pc:llä :facepalm:

22. Kautium

Kautium IOdootti

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Pelaa tahallaan yhden matsin paskasti, niin seuraavassa erässä pitäisi olla taas helpompaa. Tällä hetkellä tuo sbmm perustaa balansoinnin ilmeisesti vain edelliseen peliin.

Ja ei, en usko että kehittäjät pelaavat itse peliä lainkaan, tai ainakaan yksin publaservereillä.

Eiköhän se ole sama kaikilla alustoilla. Kannattaa käyttää Battle Hardened -perkkiä, niin ei ole stunnista tai flashbangeista enää mainittavaa haittaa.

23. rawjunk

rawjunk

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
  24. Kautium

Kautium IOdootti

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Aika jännä. En ole itse huomannut tuossa stunnissa mitään merkittävää ongelmaa, mutta onhan se väärin, jos tosiaan PC-pelaaja kärsii siitä enemmän, kun kuitenkin on crossplay-pelistä kyse. Olkoonkin, että aika aniharvoin tuntuu olevan eri alustojen pelaajia sekaisin matseissa.

Vähän erikoista silti verrata padiohjainta ja hiirtä toisiinsa. Tuolla sensitivity-arvolla vertailua ei ainakaan kannata tehdä, kun ei niillä ole mitään tekemistä keskenään eri ohjausmenetelmien kanssa.

25. jare77

jare77

Rekisteröitynyt:
    05.12.2017
    Oli viisas mies kuka lausui sanat ei niin hyvää peliä etteikö sitä pelaajat pystyisi pilaamaan. 90% omista ja vihollisista istuu kilpaa kyykkypaskalla nurkissa ympäri mappia ja se jäljelle jäävä 10% yrittää pelata objektia niin alkaa olla meno olla melko huimaa. Battlefieldin puska-snipperit on kyllä oppipoikia näiden herrojen rinnalla, samaan nurkkaan se veri veti kyykkimään vaikka kolmesti tapoin saman sankarin samaan nurkkaan. Ehkä ihmiskunta on tosiaan tullut tiensä päähän jos järjen juoksu on tuota luokkaa.

spurkumies, Jii85 ja latee77 tykkäävät tästä.
  26. Paapaa

Paapaa

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tämä on todella paljon kiinni moodista. Shoot housessa tuohon turkin törmäät. Infect myös hiukan erilainen eikä tarjoa samanlaista ongelmaa.

27. Ultrosor

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Itse pelaan oikeastaan vaan dominationia ja en näe tuota ongelmana siinä. Pelimuodosta kiinni kaiketi.

28. Lihaliemi

Lihaliemi

Rekisteröitynyt:
    06.08.2017
    Nyt jo hieman MP:tä takana. Shoot House on syöpää :happy: ja Free for all lähti pois minun kierrosta. Ei jaksa sitä kyttäämistä.

Muut mapit mitä olen pelannut on aika hyviä, pari mappia aika sekavia, ja sinkohippailu on minimissään. Voipi olla että tätä jaksaa jonkin tovin hakatakin. Hieno juttu! Tuntuu että aseissa on "painoa" ja sopivasti on otettu vauhtia pois. Ne kill streakit saisi heittää romukoppaan....hohhoijaa. No jonkun UAV:n tai supply dropin voisi jättää, mutta ne lentskarit mitkä latoo kaikki pelaajat jauhelihaksi VEKS. Välillä olin teamin ykkönen, sitten taas viimeinen. Noob vastustajat muuttui pro gamereiksi :joy:

Onko jollain sellaista että Chrome on musta kun pelin sammuttaa ja kun säätää volaa rullasta, niin näyttö pimenee hetkeksi. Johtuukohan uusista AMD ajureista. En kerennyt vanhoilla pelaamaan.

29. omenanraato

omenanraato

Rekisteröitynyt:
    22.10.2017

Mitä vit....[emoji23][emoji23][emoji23]

Edit: jaa oli tästä tietty jo puhetta ollutkin.

30. Kymis

Kymis

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ratkaisua ei ole, mutta ajattelin vain ilmoittaa, että mulla jäätyi täsmälleen samassa kohdassa ja samalla virheellä koko ajan kun viikonloppuna lapsille uutta konetta kasasin. Rauta hiukan kesympää (R5 3600X, Tomahawk B450, RTX2060 Super) ja samoin puhdas Win10 asennus ja 441.66 ajurit. Laitoin koneen jo pukin konttiin joten joulun jälkeen pääsee ongelmaa taas selvittämään, mutta onneksi ei ole kiire tämän yhden pelin osalta kun pelejä on asennettuna koneeseen riittämiin.. Mielenkiinnolla kuitenkin seuraan tätä topiccia jos ratkaisu löytyy. Empiiristen kokemusten perusteella ongelmat usein ratkeavat ajan kuluessa itsestään kun seuraavat patchit ja ajurit päivittyvät, mutta tietysti ikävä tilanne jos heti haluaa päästä pelaamaan.

thatslikeaboss tykkää tästä.
  31. WildFinn

WildFinn Transvegaani Köyhä

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Tässä monta hyvää pointtia

Lihaliemi tykkää tästä.
  32. AAtte

AAtte

Rekisteröitynyt:
    09.12.2016
    Ite oon vaihtanu ne kill streakit niihi passiivisiin apuihin ite. En kuitenkaa muista näpytellä niitä.

33. TML

TML Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Itse vaihdoin ne myös noihin passiivisiin bonareihin.
    Silti oon samaa mieltä siitä että killstreakit on heittämällä tämän pelin huonoin puoli.

34. Swagettiyologne

Swagettiyologne Team Vega

Rekisteröitynyt:
    09.06.2017
    Jokaisen kandeis tehdä yksi classi misä sinko ja lmg + fmj kombo.

Itellä on tommonen ja vaihdan heti käyttöön kun paskaa ilmestyy taivaalle. Mitä enemmän oma tiimi auttaa sen vähemmän aikaa se lennokki kerkee sielä olemaan.

Ei kannata juosta ees taas ja toivoa että joku tekee asialle jotain koska harvoin tekee.

35. Persojet

Persojet

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Itellä sama, mutta assault rifle. Aika nopeesti tippuu kama kun strelalla pistelee, eikä edes itse kuole, kun ei ole mitään lukitus aikoja tuolla singolla.

36. Kautium

Kautium IOdootti

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Minulla on muutenkin useimmissa classeissa käytössä ghost + cold blooded + aseessa silencer + selässä sinko. Ei haittaa kama taivaalla ja niistä saa kätevästi poimittua lisäpisteet singolla.

Swagettiyologne tykkää tästä.
  37. |le

|le

Rekisteröitynyt:
    17.03.2017
    Hermo menee. Juuri pelin ostaneena kerkesin asennuksen jälkeen pelata pari matsia. Nyt Battlenet sanoo, että peli pitäis päivittää, mutta päivittäminen kaatuu aina BLZBNTAGT00000BB8-virheeseen. Oon koittanut Scan & Repair-toimintoa ainakin 5 kertaa sekä asentanut Battlenetin uudestaan. Mitään palomuureja tai virusturvia ei ole Win10 omien sovellusten lisäksi ja noitakin olen koittanut kytkeä testiksi pois päältä. Googletukset ja youtuben useat videot tsekattu läpi vaan ei löydy ratkaisua.

Alkaa palaan käpy ja hankala ymmärtää mikä bitti on mennyt poikittain kun peli toimi jo hetken aikaa aivan OK.

38. Kautium

Kautium IOdootti

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Poista peli ja lataa uudestaan? Kestää toki aikansa, mutta jos se on ainoa mitä et ole kokeillut, niin siitä lähtisin seuraavaksi. Googlen mukaan tuota on tapahtunut Battle.netin kanssa muiden muidenkin pelien kohdalla, eli tämä ei välttämättä liity codiin mitenkään, mutta ilmenee siinä, koska pelin tiedostot voivat olla korruptoituneet. Scan & repairia olit jo koittanut, mutta silti.

39. |le

|le

Rekisteröitynyt:
    17.03.2017
    Joo google kertoi, että tuota on ollut tosi monien battlenetin kautta pyörivien pelien kanssa. Tuo koko pelin uudelleenasennus ois toki seuraava vaihtoehto vaan kiukuttaa tällä 10mb yhteydellä latailla :D Muutenkin uskomatonta jos tuo on lopulta se ainoa ratkaisu...

40. MJay

MJay

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Huoh, olisi näköjään tarvinnut käydä asetukset vaan tarkemmin läpi, niin löytyihän se syyllinen sieltä. Vissiin ajoi jonkun automaattisen grafiikka-asetuksien päivittämisen tuon ison päivityksen jälkeen, kun epähuomiossa painoin johonkin yes, niin siellähän oli mennyt raytracing päälle eikä yllättäen 2060 Super tuota kovin hyvin jaksa pyörittää. Tulihan tässä jo annettuakin tahmaamisen johdosta tasoitusta kavereille tarpeeksi ja heti asetuksien tarkemman syynäämisen ja muutoksien jälkeen alkoi taas sujua lähempänä omaa tasoa.. :D

latee77 tykkää tästä.
  41. Ultrosor

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Toimii erinomaisen hyvin serriraudalla tämä ja peli sujuu 10x paremmin kuin pleikkarilla :D mutta itse asiaan. Mikä on tuon karmean blurrin tilanne grafiikoissa? Melkoista suttua on. Ja jos AA tiputtaa siihen 1x vaihtoehtoon, tulee sumeuden tilalle hirveät sahareunat. Ei näin.

Mitään korjausta asiaan tullut? Googletella koitin ja en ole yksin, mutta mitään toimivaa ratkaisua en löytänyt.

42. Lihaliemi

Lihaliemi

Rekisteröitynyt:
    06.08.2017
    Oletko vaihtanut sen jonkun resoluutioskaalauksen näytön natiiviksi. Minulle tarjosi 1080p 1440p näytölle, ja oli sen näköistäkin. Itsellä myös silti tekstuurit näyttää välillä aika perseeltå. Näyttis päivityksellä varmaan pääsisi eroon siitä ja 31,5" ei asiaa auta.

43. Manakuski

Manakuski

Rekisteröitynyt:
    12.10.2017
    Filmic Strength pienemmälle jos käyttää Filmic SmaaT2X niin ei näytä niin blurratulta. Myös voi käyttää nvidia image sharpeningia jos löytyy nvidian näyttis.

Jaytan tykkää tästä.
  44. Ultrosor

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Itse resoluutio minulla on asetettu 3840x2160 joka natiivi tälle paneelille. Skaalaus taasen on 50 että käyttöresona on 1920x1080. Paneeli skaalaa hyvin kaikissa muissa peleissä, joten suttuisuus ei siitä johdu. Filmic Strenght on minimissä. Kyllä tämä siis taitaa olla pelintekijän näkemys tässä tapauksessa. Outoa vaan kun PS4 PRO:lla oli ihan helvetisti terävemmän näköinen ilman tuota karmeaa blurria :dead:

45. latee77

latee77 Make ATK Great Again RTX ON Team H2O

Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    Häipyykö suttuisuus jos skaalaus on myös 100%?

Itellä ainakin terävä kuva, resot täydet, muutoin voipaperi ruudulla -efekti.

AA poissa kun alkaa syödä 4k:lla FPS:ää jo ilmankin.

46. sawataqe

sawataqe

Rekisteröitynyt:
    15.12.2016
    2070 jo terävöitti omaa kuvaa huomattavasti paremmaksi ja ipsi vielä tuohon päälle.

47. Ultrosor

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    100% kun laittaa, eli täyteen 4k tarkkuuteen, suttuisuus paranee, mutta samalla loppuu totaalisesti vanhasta 1070:sta vääntö :D Eli valitettavasti se ei käy ratkaisuna. nVidia Image sharpening on vielä testaamatta, mutta käsittääkseni sekin syö suorituskykyä aikalailla, jota tällä serrillä ei ole muutenkaan liikaa.

Mutta juu, 100% pelistä johtuva "ongelma" tämä on, koska paneeli kyllä hanskaa skaalauksen 1080p tarkkuuteen loistavasti kaikissa muissa tapauksissa. Eikä tämä sinänsä mitään maailmoja kaada. Peli maistuu kyllä tästä huolimatta erinomaisesti :tup:

latee77 tykkää tästä.
  48. Wzb

Wzb

Rekisteröitynyt:
    06.12.2016
    Kaikki ylimääräinen paske pois. Peli näyttää jopa loweilla ihan hyvälle 1440p resolla. Nostin asetuksia mediumille niin ei varsinaisesti mitään eroa suorituskyvyssä. Ihan hyvin jaksaa vanhemmallakin raudalla. GW ainut mihin ei oikein paukut tahdo riittää. Onneksi en itse kyseistä pelimuotoa pelaa. Jos tankki pelleilyä ja isompia karttoja haluaa pelata niin sitä varten on battlefield.
    Ehkä uutta näyttistä huutais 1440p 144hz. Alkaa 1070 ikääkin olla jo kolme ja puol vuotta niin siihen nähden hyvin jaksaa vielä.

49. thatslikeaboss

thatslikeaboss

Rekisteröitynyt:
    28.04.2017

Ensinnäkin kiitos kaikille ketkä vastasivat avunhuutoni ja antoi vinkkejä, ongelma ratkaistu nyt.

Eli virheilmoitukset ja ongelmat johtuvat siitä, että battle.netin kautta jos peliä lataa ja lataaminen pysähtyy, eli sulla menee netti tai painat lataamisen pauselle niin tiedostot korruptoituu.

Eli se peli pitää ladata sieltä battle.netistä keskeytyksettä, niin se toimii.

|le, Kymis ja latee77 tykkäävät tästä.
  50. rikyy6

rikyy6

Rekisteröitynyt:
    22.05.2017
    Olisikohan tähän auttanut pelitiedostojen korjaus? Kokeilitko?