Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Tehtäisiin joko kunnolla tai antaisi kokonaan olla asian.Miten ihmeessä sitä pystyttiin esim cod nelosta pelaamaan aikoinaan.
Valittiin servu, joinattiin sinne. Joko tuli tukkaan tai ei.
En ymmärrä mikä tuossa oli niin väärin että piti mennä kusemaan?
SBMM:n idea on tietenkin, että pelaajat olisivat suunnilleen saman tasoisia joka matsissa. Vaan jos ja kun koodaajilla on korvien välissä pelkkää sahajauhoa, niin lopputulos on tällainen.
SBMM olisi ihan ok järkevästi toteutettuna, mutta ilmeisesti viimeisimmän päivityksen myötä (ainakin konsoleilla) peli huomioi vain edellisen erän ja päättää sillä perusteella seuraavan pelin osallistujat. Hassaat siis yhden matsin kuolemalla useita kertoja ilman tappoja, niin seuraavassa matsissa pääset räiskimään aloittelijoita ja muuta ykköslevelin porukkaa vastaan. Wau!
Jotenkin vaikea kuvitella, että porukka joka ei koe alun turparallia vaivan arvoiseksi jaksaa pelata pitkään vaikka miten helpotetaan.
Tämä, ei mulla muuten mutta Grazna Raidii tulee harvemmin edes lähdettyä siellä ei oo ollu kertaakaa kivaaSaisi kyllä olla tuolla filttereissä mahdollisuus valita karttoja pois.
Ei se nyt ihan niinkään mene. Kaikki eivät koskaan kehity huippupelaajiksi ja siihen voi olla vaikka mitä syitä ajankäytöstä fyysisiin rajoituksiin jne. Ja jos joutuu koko ajan ottamaan pataan 6-0, niin eihän se hauskaa ole ja siinä toimiva SBMM juuri olisi tarpeen.Jotenkin vaikea kuvitella, että porukka joka ei koe alun turparallia vaivan arvoiseksi jaksaa pelata pitkään vaikka miten helpotetaan.
No onpas siellä kovin tiukkapipoinen ja ylimielinen asenne. Tuollainen näkemys on mielestäni ihan yhtä haitallinen, kuin tekijöiden kykenemättömyys nähdä näiden toiseen suuntaan kallellaan olevien päätösten miinuspuolia.Jos ei pärjää niin sitten tämä peli ei ole häntä varten. Fortineä vaan.
Jospa jätettäisiin tälläiset turhat ja provosoivat heitot väliin.Jos ei pärjää niin sitten tämä peli ei ole häntä varten. Fortineä vaan.
Kukas nyt on itkenyt aivottoman juoksun puuttumisesta?Vois melkein kysyä, että mikä SBMM? Joka lobbyhan tässä on täynnä aivottomia "maantiekiitäjiä". Crosshair placement on kohti keskivartaloa, nurkan taakse ja choke pointtejen läpi juostaan täysiä, kranaatit heitetään umpimähkään yms. tyhmää.
Pelaa esim. Hardpointtia tai Headuarteria ja käyttää savua ja miinoja choke pointteihin, niin voittaa lähes joka pelin. Pre aim, shoulder peaks, stunit ja valot toimii myös hyvin objectivea hallussapitäviin... Perkit vielä siten, että UAV ja killstreakit ei nää + aseeseen silencer, niin vielä parempi, kun ilman punaista pistettä minimapissa tässä ilmeisesti muuttuu näkymättömäksi.
Hauska kun ensin itketään kuinka Codi on joka vuosi samallaista ADHD -juoksua ja sitten myöhemmin kuinka ei voidakaan enää juosta aivottomana.
Tosin Gunfight "playlist" muutoksessa ei tainnut olla tästä kyse, kun ymmärtääkseni pelimuoto on erittäin suosittu.Muutenkin Playlist muutoksia tulee aina kun tarvii johonkin pelimuotoon tms saada enemmän väkeä.
Osaisko joku heittää noobille parhaat aseet joka classille?
Markmanship = mk2
Sniper = ax50 lähelle, midrange ~ HDR sitten kauemmalle sniputellessa parhaita
smg = aug
rifle = m4 oikealla balansoimisella lähelle ja kauaks ylivoimaisesti paras.
Pistooli = snakeshot, dessu
Vaikuttaa ainakin patch notejen mukaan.Mites vaikuttaako äänenvaimennin siihen miten näkyy tutkassa muille?
Eipä ole itse tullut näitä hardcore pelejä pelattua mutta täytyy varmaan kokeilla niitäkin. Varsinkin kun tuo pistooleiden levelaus kiinnostaisi kovasti mutta noissa core muodoissa jää aika pahasti jalkoihin. En ole ainakaan vielä alkanut mitään makroa rakentamaan, että saisi kunnon ROF:n pistooleihinMä oon pelannut tota hardcorea nyt tässä viikon päivät ja yleisesti ottaen on kyllä ollut paljon mielekkäämpää tekemistä kun saa pelata oikeastaan mitä asetta haluaa.
Eipä ole itse tullut näitä hardcore pelejä pelattua mutta täytyy varmaan kokeilla niitäkin. Varsinkin kun tuo pistooleiden levelaus kiinnostaisi kovasti mutta noissa core muodoissa jää aika pahasti jalkoihin. En ole ainakaan vielä alkanut mitään makroa rakentamaan, että saisi kunnon ROF:n pistooleihin
Kämppiminen on ollut perinteisesti lähinnä juuri HC:n ongelma. Normimatseissa sitä ei juurikaan tapaa, kun killcam paljastaa ampujan sijainnin ja mapit ovat niin pieniä, että kämpperin voi käydä listimässä saman tien.Tuli sitten hommattua tämä bäfän tilalle ja onhan tämä huomattavasti hauskempaa menoa kuin bäfä. Ukot tippuu jo normipuolella kroppaosumista ja hc-pelit on kyllä nannaa tällaiselle huonommalle tähtääjälle. Ainoa mikä tuossa pelissä risoo on tuo camppereiden määrä. Mutta ehkä tuokin vielä muuttuu iloksi kun alkaa oppimaan karttoja ulkoa ja muistamaan ne pahimmat camppi-paikat. Tehtävien monipuolisuus on kyllä iso plussa, ei ole kokoajan samaa tapa 10 vihollista lipulle jne. Harmittaa kun ei tullut ostettua heti julkkarissa, Olisi tuhlannut kuukauden vähemmän elämästä bäfän bugien kanssa. Pakko sanoa loppuun että en muista milloin olisi jonkun pelin uninstalloiminen tuntunut niin hyvältä kuin tänään kun Battlelfield V lähti ajasta ikuisuuteen.
Kämppiminen on ollut perinteisesti lähinnä juuri HC:n ongelma. Normimatseissa sitä ei juurikaan tapaa, kun killcam paljastaa ampujan sijainnin ja mapit ovat niin pieniä, että kämpperin voi käydä listimässä saman tien.
Voi kun osaisi pelata. Tuntuu tulevan vastaan vaan lvl 55+ kokovitun ajan. Ei tässä oikein pysy perässä. Viimeiset 10 matsia ja hauskuus on ollut aika kaukana. Kerkesinkin kaikki 8 tuntia pelata moninpelia kun taitaa jäädä tähän
Eipä tässä osaavillakaan niin hauskaa ole. Pienissä moodeissa sbmm (skill-based matchmaking), niin se on jatkuvasti pakko vetää "täysillä" ja GW:ssä taas on joka matsissa täysin epätasaväkiset tiimit (ja oon ite varma, että siinäkin on löysä sbmm käytössä) ja peli on käytännössä pysähtynyttä, kun kaikki haluu vaan camppia itelleen hurjat kd-ratiot.
K/D on fps-pelien syöpä pelimuodoissa joissa tarkoitus olisi pelata objektia. Juuri äsken cod:ssä sai todistaa search & destroyssa miten oli tiimissä yksi elossa, parinkymmenen metrin päässä pommista mikä piti purkaa niin hän antoi kellon käydä loppuun ja hävisimme koska hän ei edes yrittänyt purkaa pommia koska olisi todennäköisesti kuollut ja se virtuaalipippeli olisi ottanut osuman siitä kuolemasta.
Saisi tulla niin että k/d näkyy ja tallentuu ainoastaan perus deatmatch tai free for all.
Itse olin tyytyväinen että nuo kartat sun muut tulee ilmaiseksi ja kosmeettisia parannuksia voi ostaa jos haluaa (itsellä ei tarvetta). Mutta tähän K/D liittyen sen saa näkyviin ostamalla Mother Russia Bundlen jossa on kello, joka sitten avaa tämän näkymän. Ei oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa Niin ja hintaa on joku 20$...Saisi tulla niin että k/d näkyy ja tallentuu ainoastaan perus deatmatch tai free for all.
Just näin. Pahin kämppäys CoD ikinä, toisaalta myös yksi parhaista. Pienillä säädöillä olis huippu.
Pelaan lähinnä Shoot housea ja siellä ei kyllä kämpitä juuri lainkaan. Todella nopeatempoista ja aktiivista pelaamista. Siellä ei voi oikein linnoittautua piiloon kämppimään.
Mitähän tässä tapahtuu? Asentelin eilen ja homma pelitti ihan hyvin. Tänään uudestaan tulille ja hiiri nykii aivan helvetisti ja ping 150-200. Ja tilanne koskettaa vain tätä peliä. Olen toki uusi näille Modern Warfaren oikuille, mutta eipä ole tällaista tullut hetkeen eteen.
Annoit alkuvalikossa asentaa shaderit, jos siellä oli asiasta notifikaatio?
Väriä saat vaihdettua kun meet aseen kohdalta Edit ja valkkaa sen customise välilehden.Tietääkö ketään miten nuo blueprintit poistetaan aseesta? Sain nyt sen aavikko mp5 ja koitin sitä, se on sen hiekan värinen. Noh armorystä saa kyllä resetoitua kaikki hilut mutta se on edelleen sen hiekan värinen.