Call Of Duty: Black Ops Cold War (2020)

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Tuosta SBMM olikin hyvä teksti Redditissä.
SBMM olisi varmaan ihan mieluinen asia, mutta tässä pelissä systeemi on pikemmin performance based matchmaking joka taas ei oikein toimi millään tasolla.


Tuli muuten taas patchia eilen.
Plus luvassa 2XP sis. aseet, ymmärsin että alkaisi tänään klo 20:00 ja loppuu maanantaina.



 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
COD: Black Ops Cold War PS5 vs Xbox Series X | S Performance (Digital Foundry)

Olipa hieno ja mukava video taas Digital Foundryn pojilta. Kaunis peli. Ei voi muuta sanoa. Ja en ois ikinä uskonut, että sanon tätä, mutta onhan noi Ray Tracing -varjot hienoja ja silti jaksaa pyöriä 60 FPS. Great job Raven / Treyarch!

EDIT: Niin ja siis itse olen ollut vielä 120 fps pelailua enemmän innoissaan, kun pyörii RT:llä noin hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 443
Tuli pelailtua yksinpeli läpi Xbox One X:llä ja kylläpäs oli välianimaatiot bugista kuraa. Video tökki niin paljon että kun ääniraita loppui, oli videota jäljellä vielä pari-kolme sekuntia.

Ei sillä, en odottanut single playeriltä paljoakaan kun moninpelin takia tuo tuli ostettua, niin osa tehtävistä yllätti ihan positiivisesti. Ja sitten kun lopputekstit tuli niin yllätti ihan tosissaan - nimittäin se, miten auttamattoman lyhyt kampanja tässä taas oli. No, itsepä jätin ne lisätehtävät pelailematta, katsoo jos jossain välissä käy ne sitten vielä läpi.

Huvitti Kuubasta löytyneessä ydinaseiden kohdekartassa Suomen kohteet, Lohja ja Kouvola. :D
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 035
Mulla PC:llä ja kaverilla Xboxilla (Series X) pitänyt moninpeli kummallista pätkintää tässä parin päivän ajan. Su illalla tais olla pahempi kuin esim. eilen.

Lienee jotain yhteysongelmia / ruuhkaa tms? Myös Chat ääni meni metalliseksi välillä. Ei ole aikaisemmin mokomaa tehnyt, taitaa olla kovasti pelaajia linjoilla.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
692
onko toi nuketown jotenki hieman kutistettu versio mikä aiemmassa black opsissa oli vai kuvittelenko väärin?
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
80
Ihme tökkimistä kyllä ollut, kuten @latee77 mainitsi. Toisaalta viimeiset 10 peliä menneet about 2 K/D ratiolla, ja SBMM loistanut poissaolollaan (eli seuraavaksi kun pelaa niin tulee pataan niin että soi :lol:), mutta sitä siten kompensoi tuo tökkiminen. Välillä toimii jouheammin, mutta toisinaan muuttuu pelikelvottomaksi. Excluisive Ace mainitsi myös jossain videossaan, että joissain peleissä tuntuu muilla olevan niin paljon lagia, että itse voi ihan vihellellen räiskiä kaikki kumoon, ja toisinaan tulee taas itselle niin paljon lagia, että häviää jokaisen kohtaamisen.

Sinällään tuo on erikoista, kun tuo ei vaikuta perus lagilta. Ping ok ja packet loss 0%, mutta kun tekee jotain: ampuu, lataa, kutsuu score streakin tms. niin alkaa hirveä diashow. Välillä pysyy siedettävällä tasolla, mutta toisinaan on pakko vaan samuuttaa peli.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Ihme tökkimistä kyllä ollut, kuten @latee77 mainitsi. Toisaalta viimeiset 10 peliä menneet about 2 K/D ratiolla, ja SBMM loistanut poissaolollaan (eli seuraavaksi kun pelaa niin tulee pataan niin että soi :lol:), mutta sitä siten kompensoi tuo tökkiminen. Välillä toimii jouheammin, mutta toisinaan muuttuu pelikelvottomaksi. Excluisive Ace mainitsi myös jossain videossaan, että joissain peleissä tuntuu muilla olevan niin paljon lagia, että itse voi ihan vihellellen räiskiä kaikki kumoon, ja toisinaan tulee taas itselle niin paljon lagia, että häviää jokaisen kohtaamisen.

Sinällään tuo on erikoista, kun tuo ei vaikuta perus lagilta. Ping ok ja packet loss 0%, mutta kun tekee jotain: ampuu, lataa, kutsuu score streakin tms. niin alkaa hirveä diashow. Välillä pysyy siedettävällä tasolla, mutta toisinaan on pakko vaan samuuttaa peli.
Jos oikein muistan, tässä pelissä on välillä ainakin 6v6 peleissä jokin pelaajista pelin isäntä. Dedikoidun palvelimen sijaan.
Lähtökohtaisesti kai pyritään dedikoitu palvelin saamaan, mutta aina ei onnistu tai käytetä.

Tuohan selittää suoraan ajoittain ihmeelliset lagit.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
En ole moneen vuoteen CoDeja ostanut, oiskohan BO4 viimeisin. Nyt ostin tämän, ihan hauskaa räiskintää. Tykkään tosta että noi killstreak-palkinnot eivät vaadi oikeaa killstreakkia. Huomaan kyllä myös tota lagaamista, välillä kesken ampumisen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 443
Nyt tuli ekaa kertaa itselle boksilla pelatessa tuota että multiplayeri tökkii ja pieree minkä ehtii. Todella raskasta pelata.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Eilen oli useammassa pelissä rajua yhteysongelmaa. Meitä oli neljä pelaamassa, ja ihan kaikilla samaan aikaan jökitti.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
609
Hyvä vaan, et siirtynyt. Eihän tuota olis ehtiny aloittakaan, kun cyberpunk tulee.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 035
Melkoista pätkintää oli äsken. Koittais nyt saada sen kuriin. Itte alkaa säätämään graffa asetuksia aivan skitsofreenisena mutta server-sååssiåhan se.

Kaveri joka pelaa Xbox onella ei huomaa, kaveri jolla taas series X niin huomaa saman.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
692
Melkoista pätkintää oli äsken. Koittais nyt saada sen kuriin. Itte alkaa säätämään graffa asetuksia aivan skitsofreenisena mutta server-sååssiåhan se.

Kaveri joka pelaa Xbox onella ei huomaa, kaveri jolla taas series X niin huomaa saman.
Itselläki aika paljo kuvanlaatuongelmia. Tälhetkel just pelkkää pätkintää vähän väliä
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 035
Persosti muuten maittaa tälle pelille tarjolla oleva Vram. Yli 20G sitä hotkii kun korttina 3090.

Kaipa tuosta muistin varaamisesta jokin hyötykin on? Pelissä oli oma asetuskin oli tuolle.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Kaikki mahdolliset ase, operaattori, kill streak yms tekstuurit muistiin pienenkin stutterin välttämiseksi? :lol:
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
80
Koska viimeksi ollut näin pahoja pätkimisiä vielä kuukausi launchin jälkeen? WWII:ssa oli jotain lobby ongelmia alussa, mutta ei nyt heti tule mieleen tällaista tökkimistä itse pelissä lähivuosiin.

Toki tulee muistaa, että alunperin tämä oli Sledgehammer & Raven studioiden projekti, josta Treyarch otti sitten lennosta kopin kun kaksi edellämainittua eivät visiin löytäneet yhteistä säveltä. Kyllähän tämä vähän vaikuttaa siltä, että paine jukaisulle oli niin kova, että hieman raakileena laitettiin peli ulos. Season 1 meni jo viikolla eteenpäin, ja ainakin itse toivon, että nämä nykimiset saataisiin ensin kuntoon ja sitä kautta pelikelpoinen tuote, ennen kuin pääpaino siirtyy skinien myyntiin...

Mielenkiintoista nähdä, että miten tämä vaikuttaa seuraavaan CODiin. WWII oli Sledgehammerin, BO4 Treyarchin, MW taas Infinity Wardin, ja nyt oli Sledgehammerin vuoro. Ei mennyt ihan putkeen, ja Activision laittoi lopulta Treyarchin saattamaan projektin maaliin. Samaan aikaan heidän tulisi kehittää 2021 codia...
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Mielenkiintoista nähdä, että miten tämä vaikuttaa seuraavaan CODiin. WWII oli Sledgehammerin, BO4 Treyarchin, MW taas Infinity Wardin, ja nyt oli Sledgehammerin vuoro. Ei mennyt ihan putkeen, ja Activision laittoi lopulta Treyarchin saattamaan projektin maaliin. Samaan aikaan heidän tulisi kehittää 2021 codia...
Itse luin että Sledgehammer skippaantuu ensi vuonna. Eli sieltä on luvassa jälleen IW codi.
En tiedä kuinka nämä tiedot pitää kutinsa.


Muuallakin tuosta "uutisoitu", mutta tosiaan mitkä lie lähteet.

Mulle kyllä passaa, MW on omaan makuun aivan mahtava peli.
Pikemmin kysyisin että tarvitseeko ensi vuosi uutta codia?
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 262
Vaikuttaa siltä että iw on ainoa hyvä noista kehittäjistä. Eipä oo ennen 2019 mwtä tarvinnu codeja pelata (mw on erittäin kova) ja jää tämä uusi kans pelaamatta. Jospa iw julkasis 22 jotain coolia.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
692
tuli pelattua pari matsia mw:tä heti cold warin perää ihmeteltyä sen jälkee et miten epävakaasti cold war voikaa toimia, hirvee viive hiiressä, microstuttaaminen ja pätkiminen täs uusimmassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Itse luin että Sledgehammer skippaantuu ensi vuonna. Eli sieltä on luvassa jälleen IW codi.
En tiedä kuinka nämä tiedot pitää kutinsa.


Muuallakin tuosta "uutisoitu", mutta tosiaan mitkä lie lähteet.

Mulle kyllä passaa, MW on omaan makuun aivan mahtava peli.
Pikemmin kysyisin että tarvitseeko ensi vuosi uutta codia?
Ei varmasti tarvita vuosittaista codia, mutta sillee se rahastus vaan toimii, että samaa eri kääreissä. Onhan näitä änärit ja muutkin.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Ei varmasti tarvita vuosittaista codia, mutta sillee se rahastus vaan toimii, että samaa eri kääreissä. Onhan näitä änärit ja muutkin.
No siis toki näin se on, ja siksi se varmasti tulee. Tuntuu vaan codissa vielä hölmömmältä kuin änäri yms, kun ei tässä tarvitse päivittää edes rostereita vuosittain millä voi ehkä vähän perustella uutta peliä. :D
 
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
167
Ensimmäinen viestiä tällä foorumilla. :)

Itse palasin palasin PC -pelaamiseen pariin yli 13v tauon jälkeen tämän pelin myötä. Konsolihenkisesti pelaan PC:lläkin ohjaimella, löytyykö paljon muita PC-pelaajia jotka vetäisi tätä controllerilla? Ilmeisesti aim assist tasoittaa ainakin jonkin verran eroa kbm-pelaajiin (jos eroa ylipäänsä on)?

Oma PC aika nihkeä tämän pelaamiseen. Ostin kiireessä jonkun HP:n valmiin konepaketin jonka sisuksista löytyy i5 10400F, rtx 2060 super ja 16gb muistia. 1440 -resolla ja low-asetuksilla avg fps n. 140 luokkaa ja sitten 1080 resolla ja low-asetuksilla about 155. Varmaankin aika normit näin huonolla koneella(?), mutta tuo ihmetyttää kun 1080 ja 1440 reson välinen ero noin pieni. Ilmeisesti ainakin tätä peliä ajatellen jokin muukin pullonkaulana kuin tuo näyttis?

Jatkot sitten tuolla konepakettien puolella jossain vaiheessa. Iski nimittäin aika kova kuume kasata ihan kokonaan uusi ja kunnon pelikone. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Ensimmäinen viestiä tällä foorumilla. :)

Itse palasin palasin PC -pelaamiseen pariin yli 13v tauon jälkeen tämän pelin myötä. Konsolihenkisesti pelaan PC:lläkin ohjaimella, löytyykö paljon muita PC-pelaajia jotka vetäisi tätä controllerilla? Ilmeisesti aim assist tasoittaa ainakin jonkin verran eroa kbm-pelaajiin (jos eroa ylipäänsä on)?

Oma PC aika nihkeä tämän pelaamiseen. Ostin kiireessä jonkun HP:n valmiin konepaketin jonka sisuksista löytyy i5 10400F, rtx 2060 super ja 16gb muistia. 1440 -resolla ja low-asetuksilla avg fps n. 140 luokkaa ja sitten 1080 resolla ja low-asetuksilla about 155. Varmaankin aika normit näin huonolla koneella(?), mutta tuo ihmetyttää kun 1080 ja 1440 reson välinen ero noin pieni. Ilmeisesti ainakin tätä peliä ajatellen jokin muukin pullonkaulana kuin tuo näyttis?

Jatkot sitten tuolla konepakettien puolella jossain vaiheessa. Iski nimittäin aika kova kuume kasata ihan kokonaan uusi ja kunnon pelikone. :)
Parempaa komponenttia kannattaa katsastaa esimerkiksi tämän foorumin myyntipalstalta. Monesta saa käytettynä todella edullisesti uuteen verrattuna.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 035
Mitenköhän tuo Matchmaking toimii jos partyssa on eritasoisia pelaajia, laskeeko keskiarvon vai meneekö hostin mukaan?

Tässäkin (kuten myös MW:ssä) tunkee mukaan hiiri pelaajia vaikka partyssa kaikilla padit (minä PC:llä + kamut boxeilla). Ihan kuin tuo SBMM ei pelkästään riittäis vaan vastaan tulee välillä jokin "lentävä haulikkomies".

Kostoksi tähän löytyy onneksi XIM Apex joka toimii yllättävän hyvin PC kanssa. Eli padin läpi hiiri kiinni.
 
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
167
Parempaa komponenttia kannattaa katsastaa esimerkiksi tämän foorumin myyntipalstalta. Monesta saa käytettynä todella edullisesti uuteen verrattuna.
Kiitos vinkistä! Pitääpä väijyä jos tulisi vastaan jotain hyvää.

Mitenköhän tuo Matchmaking toimii jos partyssa on eritasoisia pelaajia, laskeeko keskiarvon vai meneekö hostin mukaan?

Tässäkin (kuten myös MW:ssä) tunkee mukaan hiiri pelaajia vaikka partyssa kaikilla padit (minä PC:llä + kamut boxeilla). Ihan kuin tuo SBMM ei pelkästään riittäis vaan vastaan tulee välillä jokin "lentävä haulikkomies".

Kostoksi tähän löytyy onneksi XIM Apex joka toimii yllättävän hyvin PC kanssa. Eli padin läpi hiiri kiinni.
Lentävä haulikkomies tiputti jostain syystä :D

Tyhmä kysymys, mutta miten tuo XIM Apex hyödyttää PC:llä? Tuoko aim-assistin tällöin myös hiirelle tms.? Itse nyt reilun viikon verran pelaillut ja eka prestige grindattu läpi, niin ainakaan näissä matseissa ei ole tullut vielä mitään OP hiiri/näppis -tyyppejä vastaan vaan padilla pysynyt ihan hyvin mukana.

Toiimiko muuten Scuffit hyvin PC:llä? Sellaista voisin harkita nykyisen DS4 -ohjaimen tilalle.

Edit. Jonkun tyypin youtube -videossa oli vinkkinä, että jos haluaa kevyempää matsia, niin partyyn mukaan joku huono pelaaja ja se liideriksi. Matchmaking hakisi sitten liidun tasoisia pelaajia.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 035
Kiitos vinkistä! Pitääpä väijyä jos tulisi vastaan jotain hyvää.



Lentävä haulikkomies tiputti jostain syystä :D

Tyhmä kysymys, mutta miten tuo XIM Apex hyödyttää PC:llä? Tuoko aim-assistin tällöin myös hiirelle tms.? Itse nyt reilun viikon verran pelaillut ja eka prestige grindattu läpi, niin ainakaan näissä matseissa ei ole tullut vielä mitään OP hiiri/näppis -tyyppejä vastaan vaan padilla pysynyt ihan hyvin mukana.

Toiimiko muuten Scuffit hyvin PC:llä? Sellaista voisin harkita nykyisen DS4 -ohjaimen tilalle.
XIM näkee ohjaimen myös PC:llä padina vaikka hiirisysteemi olevinaan. Kun niitä normi hiiripelaajia tulee enemmän tai vähemmän aina padien sekaan mukaan. Tasaakohan SMBB tuolla tavalla... tuskin sentään.

Lentävä haulikkomies on just sellanen hiirifakiiri joka liitää kulman takaa esiin ja napsii ilmasta pulleat padi-possut suihinsa :)
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 035
Tuossahan se arvelee että ryhmän heikoin lenkki / vähiten pelannut tms. hostaamaan niin löytyisi helpompia pelejä. Näin ollaan välillä tehtykin, mitään selkeetä eroa ole huomannut mutta luulis auttavan.
 
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
167
Paljon muilla on server latency? Täällä aina about 48-65ms. Kyselen kun muistelisin, että itselläni olisi ollut aiemmissa alhaisempi, mutta voin toki muistaa väärinkin :hmm:
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 035
Paljon muilla on server latency? Täällä aina about 48-65ms. Kyselen kun muistelisin, että itselläni olisi ollut aiemmissa alhaisempi, mutta voin toki muistaa väärinkin :hmm:
Jossain 35-50 välissä keikkuu, usein noin 45ms.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Tuntuu että niin tässä kuin MW:ssä on keskimääräistä online FPS peliä korkeampi pingi. Mistä lie johtuu, tosin pelisarjassa on kai aika vähän huonot serverit.

Itsellä pyörii siinä 60ms ympärillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Tuntuu että niin tässä kuin MW:ssä on keskimääräistä online FPS peliä korkeampi pingi. Mistä lie johtuu, tosin pelisarjassa on kai aika vähän huonot serverit.

Itsellä pyörii siinä 60ms ympärillä.
Tuntuu myös että MW:n mp on keskimääräisesti parempi peli :3
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
1 117
Tuntuu että niin tässä kuin MW:ssä on keskimääräistä online FPS peliä korkeampi pingi. Mistä lie johtuu, tosin pelisarjassa on kai aika vähän huonot serverit.

Itsellä pyörii siinä 60ms ympärillä.
Jospa ne paranis, kun saavat siirrettyä servut googlelle. Vai onko ne siirtäneet jo en ole ihan varma.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 035
Olipa taas jännä juttu, ei saanut partyä kasaan mitenkään päin kun itte PCllä ja kamut Xboxeilla. Ei myöskään löytänyt yhtään pelaaja kun laittoi peliä päälle omineen. Sama ongelma kun julkaisussa ja betassa, joka korjaantui kun huomasin että mulla oli kaksi Activision tiliä ja toisesta linkitetty vain xboxiin. Eilen illalla ei ollut tuosta kiinni.

Sain kuitenkin toimimaan, en tiiä kumpi auttoi, useampi pelin restartti / pc bootti vai se että otin oikein virtajohdon irti ja vaihdoin nettipiuhan emon toiseen lan porttiin. Mitään muutoksia en ollut tehnyt, ehkä pelichatti oli pois päältä, mutta Win10 tuli jokin isompi päivitys ladattua eilen päivällä.

meni pari kaljaa ja tehokasta peliaikaa hukkaan.

Kampanjaa tuli myös pelattua aiemmin, huomasin että tekee sitä samaa pientä fps nyppäämistä siinäkin välillä. Tuota ei taas ollut kun eilen säädön jälkeen kun pääsi nettipeliin.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Nyt kun vaihtui 1070 > 3070, niin pääsi tuota DLSS kokeilemaan. Quality asetuksella pidän, ja pelistä tulee melko ripulin näköinen? Lähinnä se on siis hyvin blurri sen jälkeen.
Onko DLSS toteutus jotenkin vaihtelevaa pelistä toiseen, koska oon kuullut että etenkin DLSS 2.0 olisi joissain peleissä lähes mustaa magiaa. Tässä se on ainakin kaukana sellaisesta.
1440p pelailen, ja muuten suurin osa asetuksista melko tapissa.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 035
Nyt kun vaihtui 1070 > 3070, niin pääsi tuota DLSS kokeilemaan. Quality asetuksella pidän, ja pelistä tulee melko ripulin näköinen? Lähinnä se on siis hyvin blurri sen jälkeen.
Onko DLSS toteutus jotenkin vaihtelevaa pelistä toiseen, koska oon kuullut että etenkin DLSS 2.0 olisi joissain peleissä lähes mustaa magiaa. Tässä se on ainakin kaukana sellaisesta.
1440p pelailen, ja muuten suurin osa asetuksista melko tapissa.
Ei quality suttaa kuvaa lainkaan ainakaan 4klla, onko jokin TAA päällä tai koita sharpening toimintoa Nvidian paneelista? Näistä oli puhetta CP77 ketjussa, en tiiä auttaako tässä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 832
Season one patch notessa luki että hahmon leveli alkaisi season onessa siitä, mikä sinulla on cold war pelissä kun tuo uusi päivitys tulee 16 päivä. Eli ymmärsinkö oikein tuon? Esim jos on vaikka 45 leveli, niin mulla alkaa kaikkien kolmen pelin hahmo tuolta 45 leveliltä.

Ja nuo aseiden levelit säilynee kanssa mitkä tulee warzoneen tuolta cold warista?
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Ei quality suttaa kuvaa lainkaan ainakaan 4klla, onko jokin TAA päällä tai koita sharpening toimintoa Nvidian paneelista? Näistä oli puhetta CP77 ketjussa, en tiiä auttaako tässä.
Itse pelaan 1440p, ja peli näyttää ihan perseeltä tuon DLSS quality asetuksen kanssa.
Sharpening filter mulla on jo päällä, 0.7 arvolla, koska se tekee mun mielestä kaikista peleistä paremman näköisen.

Sitä ehkä mietin, että onko pelin graffa-asetuksissa jokin joka ei ole suotava DLSS kanssa.

En mä nyt ihan ainoa mielipiteeni kanssa ole:

1607928095863.png



4K:n kanssa tilanne voi toki olla aivan eri, koska oletettavasti on melkoisesti tiheämmässä pikselit vaikka näyttö isompi oliskin.

Season one patch notessa luki että hahmon leveli alkaisi season onessa siitä, mikä sinulla on cold war pelissä kun tuo uusi päivitys tulee 16 päivä. Eli ymmärsinkö oikein tuon? Esim jos on vaikka 45 leveli, niin mulla alkaa kaikkien kolmen pelin hahmo tuolta 45 leveliltä.

Ja nuo aseiden levelit säilynee kanssa mitkä tulee warzoneen tuolta cold warista?
Tuosta hahmon levelistä en tiedä.

Aseista, 100% varmasti aseiden levelit säilyy aina sellaisena kuin ovat.
Ei helvetti kuinka perseestä olisi etenkin tässä pelissä jos aseiden levelit resetoisi jotenkin. :lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 832
Näin lukee tuolla virallisen sivun noteissa:
When Season One drops, expect your Season Level to be synchronized across all three titles based on your current Season Level in Black Ops Cold War. Note that all your previous unlocks (from Black Ops Cold War and Modern Warfare, such as Weapons, Perks, Scorestreaks, or Killstreaks) will remain unlocked.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Mut eikö nyt ala ensimmäinen season, eli nyt levelit lähtee jostain X.
Mikä se on?

MW:ssä meni niin, että jos oli saavuttanut rankin 55 niin seasonit lähti aina siitä.
Onko tässä jotain vastaavaa pohjaa....?
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Tälläinen myös lukee siellä:

At the start of Season One, your Season Level will reset to 1 while keeping all of your Create-a-Class content unlocked during your Military Rank leveling, and your progress will resume from the highest Prestige Level you achieved in the pre-season.
Vissiin tilanne on siis season alussa se, että olet esim. Rank 1 Prestige 20.
Eli vedetään seasonissa ensin ns. normaalit rankit tappiin ja sitten prestige jatkaa siitä mihin jäit.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 035
Itse pelaan 1440p, ja peli näyttää ihan perseeltä tuon DLSS quality asetuksen kanssa.
Sharpening filter mulla on jo päällä, 0.7 arvolla, koska se tekee mun mielestä kaikista peleistä paremman näköisen.

Sitä ehkä mietin, että onko pelin graffa-asetuksissa jokin joka ei ole suotava DLSS kanssa.

En mä nyt ihan ainoa mielipiteeni kanssa ole:




4K:n kanssa tilanne voi toki olla aivan eri, koska oletettavasti on melkoisesti tiheämmässä pikselit vaikka näyttö isompi oliskin.


Tuosta hahmon levelistä en tiedä.

Aseista, 100% varmasti aseiden levelit säilyy aina sellaisena kuin ovat.
Ei helvetti kuinka perseestä olisi etenkin tässä pelissä jos aseiden levelit resetoisi jotenkin. :lol:
Oiskohan tuossa tosiaan niin että DLSS ja 1440p ei ihan synkkaa, koittaakohan liian matalasta resosta skaalata. Kaikki "filmimäiset" asetukset, blurrit sun muut mitä nyt oli, sulla varmaan pois päältä automatic.

4K kanssa Qualityllä ei kyllä huomaa eroa että terävyys kärsisi. Pitää muuten itsekin koittaa laittaa siltin hitunen tuota Sharpening filteriä.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Juu, kaikki blurrit ja juurikin ns. cinemaattiset asetukset heivaan joka pelissä pois ensimmäinenä. :)
Se voi olla että 1440p resoluutiolla tässä pelissä ei oikein toimi DLSS hyvin. Harmi, kun onhan sen tuoma FPS boosti hurja.
Ilman DLSS kuva on siis skarppi (viimeistään sharpening filtterillä), joten kyllä se taitaa yksinään olla DLSS joka vetää blurriksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 302
Viestejä
4 156 817
Jäsenet
70 406
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom