Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan Fl4kin critti buildi toimii pädillä kun ei tarkkuuta oikein vaadi.Tarkoitus ois alkaa pelaileen pcllä gamepadilla. Mikä ois hyvä buildi joka ei vaadi hiiren tarkkuutta tai nopeutta, eli ei haeta crittejä tai viuhdota menemään pitkin karttaa?
Ihan Fl4kin critti buildi toimii pädillä kun ei tarkkuuta oikein vaadi.
IMO ihan mikä hahmo/buildi toimii pädillä. Sen verran antelias tuo aim assisti.
Kyllä. Ja on muutenkin melko helppo hahmo pelata. Joko tuo tai Amara. Moze on varsinkin alussa vähän vaikeampi, ja Zane sitten todella hankala, ennenkuin saa leveleitä ja kunnon kamoja kokoon.Katselin vähän eli Fl4killa siis saa skillillä crittejä vaikka ei osu päähän/weakspottiin?
Vaikuttaisi ihan hauskalta tuo Beastmaster, ehkä testaan sitä
Onko muille pc versios tullu eteen sellasta bugia että mayhem modea ei pysty muokkaamaan? Ennen edellistä päivitystä toimi kaikki niinku pitääkin mutta nyt valikot ja toi moodin vaihtaminen ei toimi ollenkaa...
Kappas... Näkyy toimivan noin kun sanoit. Päivityksen mukana mulla meni toi sekasin mutta kauppa sitä näinkin pärjääSe on nyt niin että keskimmäisestä menee päälle/pois, vasemmasta menee alas päin ja oikeesta ylöspäin.
Mulla tekee samaa ja näyttönä perus 4k. Reson säätö joka kerta ku pelin käynnistää niin mulla ainakin toimii.Vittu että tämä pc-käännös menee vain paskempaan suuntaan joka päivityksellä. Nyt ei 5120x1440 reso enää käynnistyksen ohella toimi vaan kustaan sekin johonkin suuntaan, kartta ei näy enää kuin murto-osan ja alueita ei voi muuttaa, kun ne ei näy ruudula. Uskomaton toimintaa tämä on Gearboxilta, jää peli pelaamatta loppuun ja en enää ikinä osta yhtään peliä firmalta.
Mitenkäs tässä pääsee takasin sanctuarylle ku on vetänyt pelin kerralleen läpi ja aloittanut kampanjan uudelleen ? Pelaamalla main campaignia sinne asti ?? Eikö tässä pääse suoraan teleporttaileen paikasta toiseen ilman että löytää kaikki paikat uudestaan ?
Tämähän oli niin monella tapaa parempi kuin kakkososa. Oikein mukava yllätys co-oppina.
Pelattavuus, grafiikat, kontrollit, ajoneuvojen hallinta, valikot, tehtävien hallinta ja tässä on hillitty sitä kakkosen "huumoria".Mikä tässä oli mielestäsi co-oppina parempaa kuin kakkosessa? Olen itse kolunnut kakkosen läpi mutta tämä jää kauppaan, ellei tarjoa jotain selvästi uutta ja erilaista.
Niin ja yksinpelistähän mulla ei ole siis kummastakaan mitään käsitystä. Käytännössä tulee nykyään muutenkin vaan pelailtua noita co-op kampanjapelejä, joita nyt ei ihan hirveän usein ilmesty.Mikä tässä oli mielestäsi co-oppina parempaa kuin kakkosessa? Olen itse kolunnut kakkosen läpi mutta tämä jää kauppaan, ellei tarjoa jotain selvästi uutta ja erilaista.
Niin ja yksinpelistähän mulla ei ole siis kummastakaan mitään käsitystä. Käytännössä tulee nykyään muutenkin vaan pelailtua noita co-op kampanjapelejä, joita nyt ei ihan hirveän usein ilmesty.
Kyllä tämä 3 on paljon parempi verrattuna edelliseen joka oli aikanaan omasta mielestä todella viihdyttävää ajan vietettä.En minäkään ole yksinpeliä edes kokeillut, cooppina vaan hakannut läpi tuon 2. osan. Pre-sequelia jaksoinkin sitten vain pari tuntia, tuntui niin saman toistolta.
Hämmentävä tapa katsoa maailmaa. Käytkö myös vain yhdessä ruokakaupassa, ajat vaan yhden merkkisellä autolla?13. maaliskuuta saatavilla myös Steamista. Itse ainakin näytän keskaria kaikille yksinoikeuksille ja totean, että jos se ei tule Steamiin se ei tule minun koneelleni. Minulla ei ole minkäänlaista aikomusta sentaa miljoonan eri pelikaupan clientteja koneelleni vain sen takia, että joku haluaa maksimoida oman tulovirtansa.
Kuluttajan etu ei taatusti ole hirveä määrä eri pelikauppojen clientteja omassa koneessa, koska jokainen niistä kuluttaa muistia, CPU:ta ja todennäköisesti kompastuu toisiinsa kun kuvittelevat kaikki olevansa kukkulan kuninkaita. Ja joku Diablo3 ei kyllä minun käsittääkseni jää taustalle kyyläämään ja resursseja kuluttamaan silloin kun peli ei ole päällä toisin kuin joku Origin tai Epic Games Store jotka kumpikaan eivät käsittääkseni pääse edes lähelle Steamin teknistä tasoa. Ja EA:n softaa en kyllä muutenkaan koneeseen asenna. Firma ei saanut USA:n surkeimman firman titteliä kahdesti peräkkäin tyhjästä. En luota kyseiseen firmaan tippaakaan.Ja monta kymmentä muuta. Kaikki tietty tyylillään, mutta kyllä mä ymmärrän että pelikauppoja on netissä useita. Se on kilpailua, ja kuluttajien etu.
Tästä aiheesta on oma ketjukin.Kuluttajan etu ei taatusti ole hirveä määrä eri pelikauppojen clientteja omassa koneessa, koska jokainen niistä kuluttaa muistia, CPU:ta ja todennäköisesti kompastuu toisiinsa kun kuvittelevat kaikki olevansa kukkulan kuninkaita. Ja joku Diablo3 ei kyllä minun käsittääkseni jää taustalle kyyläämään ja resursseja kuluttamaan silloin kun peli ei ole päällä toisin kuin joku Origin tai Epic Games Store jotka kumpikaan eivät käsittääkseni pääse edes lähelle Steamin teknistä tasoa. Ja EA:n softaa en kyllä muutenkaan koneeseen asenna. Firma ei saanut USA:n surkeimman firman titteliä kahdesti peräkkäin tyhjästä. En luota kyseiseen firmaan tippaakaan.
Borderlands The Presequelissa saa pelattua Jackilla (tai siis sillä doppelgangerilla) joten tuskin tulee pelattavaksi hahmoksi enää muihin peleihin sarjassa.Kerran pelattu läpi Mozella (se tyttö jolla on mech).
Tuntuu samalta kuin edelliset osat joten en valita.
Tai no jos saisi pelattavaksi hahmoksi Handsome Jackin kakkosesta, niin se olisi hienoa. Jack vain oli niin hyvä "pahis", että siitä on vaikeaa laittaa paremmaksi, eivätkä uudet pahikset pääse edes lähelle.
Onko muilla ollut ongelmia kaverikutsuissa? Meillä kolmen kimppa ja jostain syystä yksi meistä ei meinaa kirveelläkään päästä peliin, ei kutsuttuna eikä itse liittymällä. Ei Steamilla eikä Shifftillä. Mä muistelisin että kaikki toimi kun Steamiin tää tuli, mutta minkä lienee päivityksen jälkeen alko vittuilemaan ja menee aina puoli tuntia peliä hukkaan ennenkuin ollaan vihdoin kaikki samassa pelissä. Kaikilla Win 10.
Ja onko muilla ongelmia siinä että pelaajien nimikyltit katoaa satunnaisesti pelissä? En tiiä milloin ja miks tekee mutta kaikilla meillä kolmella katoilee nimikyltit satunnasesti ja taas ilmestyvät takaisin yhtä äkkiä..
Itse pelissä on hyvänä parannuksena se että valikossa uudet aseet näkyvät huutomerkillä, mutta tokihan toikin on pitänyy mennä kusemaan liian herkällä mekanismilla niin että vähän kuin hiiri hipasee niin se merkkautuu "luetuksi". Ja pahimmassa tapauksessa kaikki uudet yhtäkkiä vaan merkkaantuu luetuksi. Miksi tuossa ei voi olla niin että itse saa merkata ne "luetuksi" ei tulisi vahinkoja.
Ja miksi uudessa ei ole Badass rankkeja? Tuntuu turhanpäiväiseltä kattella kun kilahtelee jatkuvasti jotain saavutuksia mutta mitään iloa niistä ei ole. Kakkosessa tuli sentään tokeneita joilla sai jotain parannuksia.
Eridium on kanssa onnistuttu aika hyvin kusemaan eikä niistäkään ole oikein mitään iloa paitsi Earlin erikoisaseet.
Mutta vastaavasti raha on toteutettu tässä paremmin kuin kakkosessa jossa heti alkumetreillä raha menetti merkityksen.
Slagi myös loistaa poissaolollaan myös.
Nettipeli tässä tuntuu olevan aika död varsinkin jos olet max levuilla ja Mayhem 10 olen välillä ollut "looking for a game" tilassa tunteja ilman ketään. Ihan sama hakeeko base gameen vai Takedowneihin vai mihin.
Mistähän ton tietää ja näkee? Meilläkin kaikilla kolmella käytännössä identtiset setupit, eli Win 10 ja Winun oma palomuuri, mutta yksi meistä ei meinaa kirveelläkään onnistua liittymään peliin. Onko toi nyt jotain operaattoripään juttuja vai end user juttuja?Edellisen ison päivityksen jälkeen ei onnistunut enää coopissa pelailut. Useamman päivän kun tätä selvitteli niin syy oli liian tiukassa NAT:ssa. Eli jos on 2 strict NAT:a keskenään, niin luvassa on ongelmia (peer to peer). Tästä myös johtui ettei löytynyt enää muutakaan peliseuraa. Kaveri sitten osti operaattorilta mobiilikaistaansa julkisen IP-osoitteen, jonka jälkeen pystyimme taas cooppia pelaamaan.
Ohessa gearboxilta selitystä:
![]()
General Network Troubleshooting
If you are having issues with connecting to multiplayer games in Borderlands 3, please refer to the connection troubleshooting guide below: 1. Check all the physical devices on your network to ensu...gearboxsoftware.zendesk.com
Mistähän ton tietää ja näkee? Meilläkin kaikilla kolmella käytännössä identtiset setupit, eli Win 10 ja Winun oma palomuuri, mutta yksi meistä ei meinaa kirveelläkään onnistua liittymään peliin. Onko toi nyt jotain operaattoripään juttuja vai end user juttuja?
Bounty of Blood-DLC:n päähaaran loppupuolella Riding to Ruin-missionissa törmäsin bugiin, joka estää etenemisen. DLC julkaistu 2 kk sitten eikä sitä ole vieläkään korjattu. Googlaamalla totesin, etten ole todellakaan ainoa, kenellä on sama ongelma. Kiitos Gearbox.
BL3 Save Editor ei tarvii grindata mitään jos pc:llä on, sync item and player level napilla kaikki geari samalle levelille kuin millä oletLevelcap on pumpattu 60 -> 65 joten kamat pääsee grindaamaan vaihteeksi uudestaan.
Bounty of Blood-DLC:n päähaaran loppupuolella Riding to Ruin-missionissa törmäsin bugiin, joka estää etenemisen. DLC julkaistu 2 kk sitten eikä sitä ole vieläkään korjattu. Googlaamalla totesin, etten ole todellakaan ainoa, kenellä on sama ongelma. Kiitos Gearbox.