Borderlands 3

Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Tarkoitus ois alkaa pelaileen pcllä gamepadilla. Mikä ois hyvä buildi joka ei vaadi hiiren tarkkuutta tai nopeutta, eli ei haeta crittejä tai viuhdota menemään pitkin karttaa?
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 440
Tarkoitus ois alkaa pelaileen pcllä gamepadilla. Mikä ois hyvä buildi joka ei vaadi hiiren tarkkuutta tai nopeutta, eli ei haeta crittejä tai viuhdota menemään pitkin karttaa?
Ihan Fl4kin critti buildi toimii pädillä kun ei tarkkuuta oikein vaadi.

IMO ihan mikä hahmo/buildi toimii pädillä. Sen verran antelias tuo aim assisti.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Ihan Fl4kin critti buildi toimii pädillä kun ei tarkkuuta oikein vaadi.

IMO ihan mikä hahmo/buildi toimii pädillä. Sen verran antelias tuo aim assisti.
Katselin vähän eli Fl4killa siis saa skillillä crittejä vaikka ei osu päähän/weakspottiin?
Vaikuttaisi ihan hauskalta tuo Beastmaster, ehkä testaan sitä
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
460
Katselin vähän eli Fl4killa siis saa skillillä crittejä vaikka ei osu päähän/weakspottiin?
Vaikuttaisi ihan hauskalta tuo Beastmaster, ehkä testaan sitä
Kyllä. Ja on muutenkin melko helppo hahmo pelata. Joko tuo tai Amara. Moze on varsinkin alussa vähän vaikeampi, ja Zane sitten todella hankala, ennenkuin saa leveleitä ja kunnon kamoja kokoon.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
89
Mozella mennään tasolla 18 ja vaikeustaso on easy, riittää minulle kun en halua kuolla joka tappelussa. Neljä legendarya on tullut vastaan laatikoista tai pudonnut vastustajilta. Sanctuarysta voi ostaa hyviä kamoja myös, nyt on rahaa käytettävissä kun SDU:t maksaa jo 27000 latia kaikki.
BL kakkosen pelasin läpi aikoinaan, siitä on hyvät muistot ja joitakin lisäosia vielä pelaamatta.
BL ykkönen jumitti puolivälissä johonkin silloiseen bugiin, täytyy pelata sekin vielä uudestaan tämän jälkeen.
Vähän häiritsee kun päähenkilöt näyttää olevan tyttöjä eikä mörssärimiehiä ole kuin vastustajina onneksi sir Hammerlock on vielä mukana remmissä sentään.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
87
Onko muille pc versios tullu eteen sellasta bugia että mayhem modea ei pysty muokkaamaan? Ennen edellistä päivitystä toimi kaikki niinku pitääkin mutta nyt valikot ja toi moodin vaihtaminen ei toimi ollenkaa...
 

MrM

Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
178
Onko muille pc versios tullu eteen sellasta bugia että mayhem modea ei pysty muokkaamaan? Ennen edellistä päivitystä toimi kaikki niinku pitääkin mutta nyt valikot ja toi moodin vaihtaminen ei toimi ollenkaa...
Se on nyt niin että keskimmäisestä menee päälle/pois, vasemmasta menee alas päin ja oikeesta ylöspäin.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
87
Se on nyt niin että keskimmäisestä menee päälle/pois, vasemmasta menee alas päin ja oikeesta ylöspäin.
Kappas... Näkyy toimivan noin kun sanoit. Päivityksen mukana mulla meni toi sekasin mutta kauppa sitä näinkin pärjää
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
87
Vittu että tämä pc-käännös menee vain paskempaan suuntaan joka päivityksellä. Nyt ei 5120x1440 reso enää käynnistyksen ohella toimi vaan kustaan sekin johonkin suuntaan, kartta ei näy enää kuin murto-osan ja alueita ei voi muuttaa, kun ne ei näy ruudula. Uskomaton toimintaa tämä on Gearboxilta, jää peli pelaamatta loppuun ja en enää ikinä osta yhtään peliä firmalta.
Mulla tekee samaa ja näyttönä perus 4k. Reson säätö joka kerta ku pelin käynnistää niin mulla ainakin toimii.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 167
Saattaa olla tyhmä kysymys mutta onko tässä mahdollisuutta jollain tapaa poimia tavaraa maasta siten että se olisi heti inventaarioon mennessään trash? Ettei tarvitsisi ensin noukkia ja sitten käydä klikkaamassa erikseen.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 273
Tämähän oli niin monella tapaa parempi kuin kakkososa. Oikein mukava yllätys co-oppina.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
224
Mitenkäs tässä pääsee takasin sanctuarylle ku on vetänyt pelin kerralleen läpi ja aloittanut kampanjan uudelleen ? Pelaamalla main campaignia sinne asti ?? Eikö tässä pääse suoraan teleporttaileen paikasta toiseen ilman että löytää kaikki paikat uudestaan ?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
51
Mitenkäs tässä pääsee takasin sanctuarylle ku on vetänyt pelin kerralleen läpi ja aloittanut kampanjan uudelleen ? Pelaamalla main campaignia sinne asti ?? Eikö tässä pääse suoraan teleporttaileen paikasta toiseen ilman että löytää kaikki paikat uudestaan ?
Pelaamalla sinne asti. Vissiin aloitit uudestaan vaikeammalla tasolla?
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
224
Pääseekö sieltä sitten suoraan näihin challengeihin ja löytämättömiin paikkoihin vai täytyykö kaikki löytää uudelleen ? Aloitin uudelleen TVH -modella.
 

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Tämähän oli niin monella tapaa parempi kuin kakkososa. Oikein mukava yllätys co-oppina.
Mikä tässä oli mielestäsi co-oppina parempaa kuin kakkosessa? Olen itse kolunnut kakkosen läpi mutta tämä jää kauppaan, ellei tarjoa jotain selvästi uutta ja erilaista.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 273
Mikä tässä oli mielestäsi co-oppina parempaa kuin kakkosessa? Olen itse kolunnut kakkosen läpi mutta tämä jää kauppaan, ellei tarjoa jotain selvästi uutta ja erilaista.
Pelattavuus, grafiikat, kontrollit, ajoneuvojen hallinta, valikot, tehtävien hallinta ja tässä on hillitty sitä kakkosen "huumoria".

En tosiaan kakkosta jaksanut pelata käytännössä kahta tuntia kauempaa, kun tämä taas tuntui istuvan omaan käteen paljon paremmin.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 273
Mikä tässä oli mielestäsi co-oppina parempaa kuin kakkosessa? Olen itse kolunnut kakkosen läpi mutta tämä jää kauppaan, ellei tarjoa jotain selvästi uutta ja erilaista.
Niin ja yksinpelistähän mulla ei ole siis kummastakaan mitään käsitystä. Käytännössä tulee nykyään muutenkin vaan pelailtua noita co-op kampanjapelejä, joita nyt ei ihan hirveän usein ilmesty.
 

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Niin ja yksinpelistähän mulla ei ole siis kummastakaan mitään käsitystä. Käytännössä tulee nykyään muutenkin vaan pelailtua noita co-op kampanjapelejä, joita nyt ei ihan hirveän usein ilmesty.
En minäkään ole yksinpeliä edes kokeillut, cooppina vaan hakannut läpi tuon 2. osan. Pre-sequelia jaksoinkin sitten vain pari tuntia, tuntui niin saman toistolta.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
87
En minäkään ole yksinpeliä edes kokeillut, cooppina vaan hakannut läpi tuon 2. osan. Pre-sequelia jaksoinkin sitten vain pari tuntia, tuntui niin saman toistolta.
Kyllä tämä 3 on paljon parempi verrattuna edelliseen joka oli aikanaan omasta mielestä todella viihdyttävää ajan vietettä.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 625
13. maaliskuuta saatavilla myös Steamista. Itse ainakin näytän keskaria kaikille yksinoikeuksille ja totean, että jos se ei tule Steamiin se ei tule minun koneelleni. Minulla ei ole minkäänlaista aikomusta sentaa miljoonan eri pelikaupan clientteja koneelleni vain sen takia, että joku haluaa maksimoida oman tulovirtansa.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
13. maaliskuuta saatavilla myös Steamista. Itse ainakin näytän keskaria kaikille yksinoikeuksille ja totean, että jos se ei tule Steamiin se ei tule minun koneelleni. Minulla ei ole minkäänlaista aikomusta sentaa miljoonan eri pelikaupan clientteja koneelleni vain sen takia, että joku haluaa maksimoida oman tulovirtansa.
Hämmentävä tapa katsoa maailmaa. Käytkö myös vain yhdessä ruokakaupassa, ajat vaan yhden merkkisellä autolla?

Jos mietin omalta kohdalta niin jos rajoittaisin pelaamiseni vain steamiin niin ois jääny pelaamatta:

Escape from Tarkov
Fortnite
Diablo 3
Overwatch
World of Warcraft
Battlefield 3 ja uudemmat
Titanfall ja Apex legends


Ja monta kymmentä muuta. Kaikki tietty tyylillään, mutta kyllä mä ymmärrän että pelikauppoja on netissä useita. Se on kilpailua, ja kuluttajien etu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 837
Jospa vuoden parin päästä saisi GOTY:n jollain kympillä, niin voi harkita Steamiin. :)
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 625
Ja monta kymmentä muuta. Kaikki tietty tyylillään, mutta kyllä mä ymmärrän että pelikauppoja on netissä useita. Se on kilpailua, ja kuluttajien etu.
Kuluttajan etu ei taatusti ole hirveä määrä eri pelikauppojen clientteja omassa koneessa, koska jokainen niistä kuluttaa muistia, CPU:ta ja todennäköisesti kompastuu toisiinsa kun kuvittelevat kaikki olevansa kukkulan kuninkaita. Ja joku Diablo3 ei kyllä minun käsittääkseni jää taustalle kyyläämään ja resursseja kuluttamaan silloin kun peli ei ole päällä toisin kuin joku Origin tai Epic Games Store jotka kumpikaan eivät käsittääkseni pääse edes lähelle Steamin teknistä tasoa. Ja EA:n softaa en kyllä muutenkaan koneeseen asenna. Firma ei saanut USA:n surkeimman firman titteliä kahdesti peräkkäin tyhjästä. En luota kyseiseen firmaan tippaakaan.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Kuluttajan etu ei taatusti ole hirveä määrä eri pelikauppojen clientteja omassa koneessa, koska jokainen niistä kuluttaa muistia, CPU:ta ja todennäköisesti kompastuu toisiinsa kun kuvittelevat kaikki olevansa kukkulan kuninkaita. Ja joku Diablo3 ei kyllä minun käsittääkseni jää taustalle kyyläämään ja resursseja kuluttamaan silloin kun peli ei ole päällä toisin kuin joku Origin tai Epic Games Store jotka kumpikaan eivät käsittääkseni pääse edes lähelle Steamin teknistä tasoa. Ja EA:n softaa en kyllä muutenkaan koneeseen asenna. Firma ei saanut USA:n surkeimman firman titteliä kahdesti peräkkäin tyhjästä. En luota kyseiseen firmaan tippaakaan.
Tästä aiheesta on oma ketjukin.

Itse en kokenut mitään järkeä siinä, että odottaisin BL3 puoli vuotta. Vakiopeliseura on tähän mennessä jo pikkuhiljaa siirtyny muihin peleihin, enkä mä henkilökohtaisesti saa mitään irti yksin näistä peleistä. Eli vaihtoehtoina oli joko ostaa launchissa tai ei pelata tätä ollenkaan.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
87
Osaako joku neuvoa tai kertoa että saako tuon epiciltä ostetun borderin nyt jotenki linkattua Steam kirjastoon?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
59
Ei saa, pitää ostaa Steamiin erikseen. Hahmon ja muut tilpehöörit saa siirrettyä Epic versiosta Steamiin, mutta kaikki achievementit eivät toimi kunnolla vanhalla hahmolla.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
Aloitin tuossa reilu viikko sitten pelaamaan nyt kun Steamista sai ja hauskaa on ollut. Sen verran historiaa että joka ainut aiempi osa pelattu läpi(useaan otteeseen) kaikkine lisäreineen.
Vähän kankeahkon alun jälkeen muuttunut todella hauskaksi.
Pelaan Sirenillä niinkuin kaikissa aiemmissakin poislukien The Presequel ja varsin tuttua puuhaa varsinkin kun tuo yksi erikoisjuttu on varsin lähellä phaselockkia ominaisuuksineen. Tällä hetkellä porskutan lvl33 ekaa läpipeluuta ja tippui tuossa aika hurja pyssy The Lob joka on kyllä varsin mukava pyssy käyttää. Nyt on ilmeisesti joku spessuviikko meneillään kun legendaryä tippuu ja on myynnissä kokoa ajan joka paikassa.
Kattelin tuossa juttua niin ilmeisesti tuo The Lob on saanut buffia kun alunperin oli ollut varsin paska. Nyt sillä tippuu yhellä liipasinpainalluksella lähes kaikki vihut, isommat bossitkaan ei paljoa enempää vaadi.
Sain just vielä tehokkaamman version tuolla radiationilla niin on kyllä hullun tehokas.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
182
Kerran pelattu läpi Mozella (se tyttö jolla on mech).

Tuntuu samalta kuin edelliset osat joten en valita.
Tai no jos saisi pelattavaksi hahmoksi Handsome Jackin kakkosesta, niin se olisi hienoa. Jack vain oli niin hyvä "pahis", että siitä on vaikeaa laittaa paremmaksi, eivätkä uudet pahikset pääse edes lähelle.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
Kerran pelattu läpi Mozella (se tyttö jolla on mech).

Tuntuu samalta kuin edelliset osat joten en valita.
Tai no jos saisi pelattavaksi hahmoksi Handsome Jackin kakkosesta, niin se olisi hienoa. Jack vain oli niin hyvä "pahis", että siitä on vaikeaa laittaa paremmaksi, eivätkä uudet pahikset pääse edes lähelle.
Borderlands The Presequelissa saa pelattua Jackilla (tai siis sillä doppelgangerilla) joten tuskin tulee pelattavaksi hahmoksi enää muihin peleihin sarjassa.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
947
Tuli ostettua tämä epic storesta, se kallein paketti 49,99e jossa season pass, eli tulee lisäosat mukana. on mulla steam account, mutta peli oli siellä paljon kalliimpi, en tiedä kumpi sitten parempi tähän asti vältelly useampia launchereita. Uusin doomi oli pieni pettymys ja meinasin jo palauttaa rahat, mutta peliaika oli 3h ja jos haluaa palauttaa pitää olla alle 2h pelattu, no pelasin sen väkisin läpi kuitenkin.
pelannu hieman bl1 kaverin kanssa co-op. bl1 oli jotain uutta ja tykkäsin, tosin en palannu dlc:tä yhtään.
bl2 pelasin läpi soolona ja pari dlc kokeeksi mutta kun pelin läpäisi se meni tylsäksi eikä jaksanu enää.
tätä kokeilin piraattiversiona ja tykkäsin kovasti, niin piti ostaa, ilmeisesti pystyy savet sirtään tähän epic aitoon versioon?, fl4k pelasin loppuun asti ja pääsin hieman yli lvl40. Voishan tuota vaikka mozella aloittaa uudestaan, soltulla pelannu enimmäkseen näitä. pelattavuudeltaan paljon parempi kuin bl2, tosin tarina ja tunnelma on mennyt hukkaan, mutta tää vaan tuntuu niin retrolta ja hauskalta :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 658
Onko muilla ollut ongelmia kaverikutsuissa? Meillä kolmen kimppa ja jostain syystä yksi meistä ei meinaa kirveelläkään päästä peliin, ei kutsuttuna eikä itse liittymällä. Ei Steamilla eikä Shifftillä. Mä muistelisin että kaikki toimi kun Steamiin tää tuli, mutta minkä lienee päivityksen jälkeen alko vittuilemaan ja menee aina puoli tuntia peliä hukkaan ennenkuin ollaan vihdoin kaikki samassa pelissä. Kaikilla Win 10.

Ja onko muilla ongelmia siinä että pelaajien nimikyltit katoaa satunnaisesti pelissä? En tiiä milloin ja miks tekee mutta kaikilla meillä kolmella katoilee nimikyltit satunnasesti ja taas ilmestyvät takaisin yhtä äkkiä..

Itse pelissä on hyvänä parannuksena se että valikossa uudet aseet näkyvät huutomerkillä, mutta tokihan toikin on pitänyy mennä kusemaan liian herkällä mekanismilla niin että vähän kuin hiiri hipasee niin se merkkautuu "luetuksi". Ja pahimmassa tapauksessa kaikki uudet yhtäkkiä vaan merkkaantuu luetuksi. Miksi tuossa ei voi olla niin että itse saa merkata ne "luetuksi" ei tulisi vahinkoja.

Ja miksi uudessa ei ole Badass rankkeja? Tuntuu turhanpäiväiseltä kattella kun kilahtelee jatkuvasti jotain saavutuksia mutta mitään iloa niistä ei ole. Kakkosessa tuli sentään tokeneita joilla sai jotain parannuksia.

Eridium on kanssa onnistuttu aika hyvin kusemaan eikä niistäkään ole oikein mitään iloa paitsi Earlin erikoisaseet.
Mutta vastaavasti raha on toteutettu tässä paremmin kuin kakkosessa jossa heti alkumetreillä raha menetti merkityksen.

Slagi myös loistaa poissaolollaan myös.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 168
Badass rankit on korvattu Guardian rank -systeemillä. Saavutusten sijaan pohjautuu ihan expan keräämiseen. Saadut bonukset käytännössä samoja kuin Badass rankeilla.

Slagi saikin poistua, huono mekaniikka.

Edit:

 
  • Tykkää
Reactions: MrM
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
Nettipeli tässä tuntuu olevan aika död varsinkin jos olet max levuilla ja Mayhem 10 olen välillä ollut "looking for a game" tilassa tunteja ilman ketään. Ihan sama hakeeko base gameen vai Takedowneihin vai mihin.
 

459

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 253
Bounty of Blood-DLC:n päähaaran loppupuolella Riding to Ruin-missionissa törmäsin bugiin, joka estää etenemisen. DLC julkaistu 2 kk sitten eikä sitä ole vieläkään korjattu. Googlaamalla totesin, etten ole todellakaan ainoa, kenellä on sama ongelma. Kiitos Gearbox.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
102
Onko muilla ollut ongelmia kaverikutsuissa? Meillä kolmen kimppa ja jostain syystä yksi meistä ei meinaa kirveelläkään päästä peliin, ei kutsuttuna eikä itse liittymällä. Ei Steamilla eikä Shifftillä. Mä muistelisin että kaikki toimi kun Steamiin tää tuli, mutta minkä lienee päivityksen jälkeen alko vittuilemaan ja menee aina puoli tuntia peliä hukkaan ennenkuin ollaan vihdoin kaikki samassa pelissä. Kaikilla Win 10.

Ja onko muilla ongelmia siinä että pelaajien nimikyltit katoaa satunnaisesti pelissä? En tiiä milloin ja miks tekee mutta kaikilla meillä kolmella katoilee nimikyltit satunnasesti ja taas ilmestyvät takaisin yhtä äkkiä..

Itse pelissä on hyvänä parannuksena se että valikossa uudet aseet näkyvät huutomerkillä, mutta tokihan toikin on pitänyy mennä kusemaan liian herkällä mekanismilla niin että vähän kuin hiiri hipasee niin se merkkautuu "luetuksi". Ja pahimmassa tapauksessa kaikki uudet yhtäkkiä vaan merkkaantuu luetuksi. Miksi tuossa ei voi olla niin että itse saa merkata ne "luetuksi" ei tulisi vahinkoja.

Ja miksi uudessa ei ole Badass rankkeja? Tuntuu turhanpäiväiseltä kattella kun kilahtelee jatkuvasti jotain saavutuksia mutta mitään iloa niistä ei ole. Kakkosessa tuli sentään tokeneita joilla sai jotain parannuksia.

Eridium on kanssa onnistuttu aika hyvin kusemaan eikä niistäkään ole oikein mitään iloa paitsi Earlin erikoisaseet.
Mutta vastaavasti raha on toteutettu tässä paremmin kuin kakkosessa jossa heti alkumetreillä raha menetti merkityksen.

Slagi myös loistaa poissaolollaan myös.
Nettipeli tässä tuntuu olevan aika död varsinkin jos olet max levuilla ja Mayhem 10 olen välillä ollut "looking for a game" tilassa tunteja ilman ketään. Ihan sama hakeeko base gameen vai Takedowneihin vai mihin.
Edellisen ison päivityksen jälkeen ei onnistunut enää coopissa pelailut. Useamman päivän kun tätä selvitteli niin syy oli liian tiukassa NAT:ssa. Eli jos on 2 strict NAT:a keskenään, niin luvassa on ongelmia (peer to peer). Tästä myös johtui ettei löytynyt enää muutakaan peliseuraa. Kaveri sitten osti operaattorilta mobiilikaistaansa julkisen IP-osoitteen, jonka jälkeen pystyimme taas cooppia pelaamaan.

Ohessa gearboxilta selitystä:

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 658
Edellisen ison päivityksen jälkeen ei onnistunut enää coopissa pelailut. Useamman päivän kun tätä selvitteli niin syy oli liian tiukassa NAT:ssa. Eli jos on 2 strict NAT:a keskenään, niin luvassa on ongelmia (peer to peer). Tästä myös johtui ettei löytynyt enää muutakaan peliseuraa. Kaveri sitten osti operaattorilta mobiilikaistaansa julkisen IP-osoitteen, jonka jälkeen pystyimme taas cooppia pelaamaan.

Ohessa gearboxilta selitystä:

Mistähän ton tietää ja näkee? Meilläkin kaikilla kolmella käytännössä identtiset setupit, eli Win 10 ja Winun oma palomuuri, mutta yksi meistä ei meinaa kirveelläkään onnistua liittymään peliin. Onko toi nyt jotain operaattoripään juttuja vai end user juttuja?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
102
Mistähän ton tietää ja näkee? Meilläkin kaikilla kolmella käytännössä identtiset setupit, eli Win 10 ja Winun oma palomuuri, mutta yksi meistä ei meinaa kirveelläkään onnistua liittymään peliin. Onko toi nyt jotain operaattoripään juttuja vai end user juttuja?
Jos en nyt ihan täysin kuutamolla ole, niin operaattorin puolelle pitää kääntyä. Itsellä on Telian hybridi-liittymä, jossa ei tietääkseni ole edes mahdollista saada tuota NAT:ia avoimeksi.
Mobiililaajakaistoissa pystyy pienellä rahalla ostamaan "lisäpalveluna" tuon avoimen ip:n. Ja jos teitä on 3 pelaajaa niin kokeilkaa jokainen vuorollaan hostata peliä, jos löytyisi se avoimella NAT:lla oleva pelaaja.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 419
Ovatko saaneet vielä korjattua konsolien split screeniä pelattavaan kuntoon? Aikaisemmat pelit olivat parhautta kahdestaan pelattuna mutta onneksi tuli julkaisussa katsottua arvosteluita enkä peliä kerennyt ostamaan kun oli täysin pelikelvoton.
 

459

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 253
Bounty of Blood-DLC:n päähaaran loppupuolella Riding to Ruin-missionissa törmäsin bugiin, joka estää etenemisen. DLC julkaistu 2 kk sitten eikä sitä ole vieläkään korjattu. Googlaamalla totesin, etten ole todellakaan ainoa, kenellä on sama ongelma. Kiitos Gearbox.
Tänään tuli uusi patchi jonka myötä julkaistiin uusin DLC eli Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck. Voin kertoa, että äskeisen kokeilun perusteella edellä mainittu Bounty of Bloodin tehtävä on edelleenkin rikki. Eipähän tarvitse pistää pennin jeniä tuohon uuteen DLC:hen kiinni niin kauan kun eivät saa edes edellisiäkään korjattua. Levelcap on pumpattu 60 -> 65 joten kamat pääsee grindaamaan vaihteeksi uudestaan.

(Ja season passin perään kysyjille tiedoksi, ensimmäiset kolme DLC:t on ostettu Epicistä alekuponkien avulla 5€/laaki.)
 
Liittynyt
18.12.2018
Viestejä
124
Onko tämä jotenkin tavallista herkempi nettiyhteyden tasaisuudelle moninpelissä? Tuntuu ettei taloyhtiön 10M netillä kannata edes enää yrittää, peli oikeasti pelikelvoton. Hahmot teleporttailee 10m ja taas takaisin, peli voi hyvällä tuurilla pyöriä sekunnin kaksi, jonka jälkeen alkaa taas teleporttailu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 658
Saako tota "Optimizing shaders"ia jotenkin pois?? Joka kerta ku pelin avaan niin monta minuttia tekee tota ennenkuin pääsee peliin.
 

459

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 253
Bounty of Blood-DLC:n päähaaran loppupuolella Riding to Ruin-missionissa törmäsin bugiin, joka estää etenemisen. DLC julkaistu 2 kk sitten eikä sitä ole vieläkään korjattu. Googlaamalla totesin, etten ole todellakaan ainoa, kenellä on sama ongelma. Kiitos Gearbox.
Ja vieläkin odotellaan tähän ongelmaan korjausta vaikka isompia patcheja on tullut välissä miltei kuukausittain, viimeksi viime viikolla. Ilmeisesti halutaan viestittää että parempi unohtaa koko juttu ja sen kunniaksi lähtikin koko paska sitten uninstalliin. Katsotaan tilannetta uudestaan joskus parin vuoden päästä.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
947
Tulipas tännekkin nyt kommentti, kun tätä peliä kehuttu maasta taivaisiin unelmien looter shooterina.

Ostin tän noin vuosi sitten epicistä kun oli alennus ja sai season pass 1. tais olla vajaa 50e, tää olikin eka peli jonka epicistä ostin, mutta kun oli halvempi kuin steamissa.
BL1 aikanaan oli mahtava uusi kokemus ja BL2 nojoo, parannusta joissain alueilla, mutta alko tuntumaan siltä samalta melko pian ja tylsyys jatkamiseen iski aiemmin, kummassakin mulla oli dlc:t ja kerran pari taisin pelata niitä dlc kentttiä, mutta en koskaan läpi asti.

No BL3 tuli sitten hakattua läpi lootin kiilto silmissä kahdesti eri charrulla (normi ja se new game+) läpi ja kylläpäs tultiin ryminällä alas BL1 ja varsinkin BL2 ajoista, teknisesti toki parannusta moneen osa-alueeseen, mutta tylsä tarina, sitä samaa lootti p****a taas, paljon enemmän bugeja. tylsäääää. Kaikki dlc:t mitä tuli season passin mukana jäi kyllä pelaamatta, kerran pari vierailin alueilla, mutta ei vaan jaksanu. kaiken kukkuraksi sitä season pass 1, vikaa dlc:ta ei voinu edes aluksi asentaa, kun se bugitti. enkä edes ole pelannu sitä.
Kun sai max lvl niin mitä muuta jäi enää kuin ylivaikea mayhem mode, johon turhuuksissani iskin trainerin päälle ja peli oli sen jälkeen kuollut.
90% aseista on ihan turhia pelissä, tähän on kyllä excel kartta (todella iso), jossa on arvioitu joka ase, ja 1-2 per class on ainoastaan käyttökelpoisen hyvä, osa ok, suurin osa kakkaa.

Tuon optimizin shaderin saa pois vaihtamalla DX11, oli siihen jossain joku reddit vinkki, miten sen sai DX12 pois, jotain cachea piti deleteä, mutta en jaksa enää kiinnostua tästä että jaksais kokeilla.
Ja season pass 2 en kyllä aio hankkia

Aika schaisse maku jäi tästä, ei tämä huono ollu, mutta ei kyllä enää jaksa saman kierrätystä, 5,5/10, samat mitä metacriticin userit anto.
kerran pelin pelasi läpi ja mielenkiintoa riitti, mutta ois tuonkin ajan ja rahan kyllä muualle käyttänyt.
BL1 tuli pelattua co-oppina vähän, noita muita ei yhtään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 351
Viestejä
4 158 097
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom