Borderlands 3

Joo ei kyllä voi itekään ymmärtää skaalautuvia vihuja. :tdown:

Suurempi pointti itselleni oli kyllä tuo lootti mistä tuossa selitinkin... eli kun olet useamman levelin korkeammalla tasolla kun tehtävät... ja näin ollen vihut... niin et voi käytännössä saada mitään parempaa loottia mistään... koska tietääkseni loottikin on sen levuista mitä vihut ovat... joten tuntuu turhalta pelata monen monta sidequestia kun tietää ettei mitään kannata edes nostaa. :( Ja tosiaan kun pelin pointti on se paremman lootin kerääminen niin miksi tehdä näitä low lvl missioneita sitten lainkaan ennen kun pääsee siihen new game + settiin ja kaikki skaalaa oman levun mukaan. Se, että vihut ovat kokoajan sun tasolla ei tarkoita sitä, että peli on kokoajan yhtä haastava... siinä sen lootin eron juuri huomaisi... jos on paskat kamat niin on vähän ikävää, mutta heti kun sattuu löytämään jotain parempaa niin sen kyllä huomaa ja menee hauskaksi. But... that´s just me. :)

Ja semmoinen lisäys vielä, että itse ainakin tahdon, että peli helpoittuu silloin kun satun pullamunkilla löytämään jonkukn 300% tehokkaamman aseen kun mitä mulla sillä hetkellä on, kun se, että joutuisin grindaamaan levua vihujen yli ja vain tästä syystä pärjäisin paremmin. :p

Onko tässä noi aseiden bonus damaget (vaikka joku +40% tms.) jo laskettu tuohon näkyvään damage-lukemaan mukaan, vai tuleeko ne vielä siihen päälle?

Onko tässä noi aseiden bonus damaget (vaikka joku +40% tms.) jo laskettu tuohon näkyvään damage-lukemaan mukaan, vai tuleeko ne vielä siihen päälle?

Samaa pähkäilin joskus itsekin ja pienen googlailun jälkeen jäin vahvasti käsitykseen että tuo prosenttiosuus on laskettu jo näkyvään base damageen.

edit: Tuo epic store on itselleni aika uusi tuttavuus ja siellä näkyy olevan ruksitettuna mulla tuo enable cloud saves. Onko porukalla mitään kokemuksia sen käytännön toimivuudesta? Tässä pitäisi asentaa windowsista lähtien kaikki uusiksi koneelle ja mietin että pitääkö alkaa ottamaan jotain save kansiota talteen vai voiko tuohon cloudiin luottaa.

Tarkoitus ois alkaa pelaileen pcllä gamepadilla. Mikä ois hyvä buildi joka ei vaadi hiiren tarkkuutta tai nopeutta, eli ei haeta crittejä tai viuhdota menemään pitkin karttaa?

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
Team Stream
Team HFF
Tarkoitus ois alkaa pelaileen pcllä gamepadilla. Mikä ois hyvä buildi joka ei vaadi hiiren tarkkuutta tai nopeutta, eli ei haeta crittejä tai viuhdota menemään pitkin karttaa?
Ihan Fl4kin critti buildi toimii pädillä kun ei tarkkuuta oikein vaadi.

IMO ihan mikä hahmo/buildi toimii pädillä. Sen verran antelias tuo aim assisti.

Ihan Fl4kin critti buildi toimii pädillä kun ei tarkkuuta oikein vaadi.

IMO ihan mikä hahmo/buildi toimii pädillä. Sen verran antelias tuo aim assisti.
Katselin vähän eli Fl4killa siis saa skillillä crittejä vaikka ei osu päähän/weakspottiin?
Vaikuttaisi ihan hauskalta tuo Beastmaster, ehkä testaan sitä

Katselin vähän eli Fl4killa siis saa skillillä crittejä vaikka ei osu päähän/weakspottiin?
Vaikuttaisi ihan hauskalta tuo Beastmaster, ehkä testaan sitä
Kyllä. Ja on muutenkin melko helppo hahmo pelata. Joko tuo tai Amara. Moze on varsinkin alussa vähän vaikeampi, ja Zane sitten todella hankala, ennenkuin saa leveleitä ja kunnon kamoja kokoon.

Mozella mennään tasolla 18 ja vaikeustaso on easy, riittää minulle kun en halua kuolla joka tappelussa. Neljä legendarya on tullut vastaan laatikoista tai pudonnut vastustajilta. Sanctuarysta voi ostaa hyviä kamoja myös, nyt on rahaa käytettävissä kun SDU:t maksaa jo 27000 latia kaikki.
BL kakkosen pelasin läpi aikoinaan, siitä on hyvät muistot ja joitakin lisäosia vielä pelaamatta.
BL ykkönen jumitti puolivälissä johonkin silloiseen bugiin, täytyy pelata sekin vielä uudestaan tämän jälkeen.
Vähän häiritsee kun päähenkilöt näyttää olevan tyttöjä eikä mörssärimiehiä ole kuin vastustajina onneksi sir Hammerlock on vielä mukana remmissä sentään.

Onko muille pc versios tullu eteen sellasta bugia että mayhem modea ei pysty muokkaamaan? Ennen edellistä päivitystä toimi kaikki niinku pitääkin mutta nyt valikot ja toi moodin vaihtaminen ei toimi ollenkaa...

MrM

Onko muille pc versios tullu eteen sellasta bugia että mayhem modea ei pysty muokkaamaan? Ennen edellistä päivitystä toimi kaikki niinku pitääkin mutta nyt valikot ja toi moodin vaihtaminen ei toimi ollenkaa...
Se on nyt niin että keskimmäisestä menee päälle/pois, vasemmasta menee alas päin ja oikeesta ylöspäin.

Se on nyt niin että keskimmäisestä menee päälle/pois, vasemmasta menee alas päin ja oikeesta ylöspäin.
Kappas... Näkyy toimivan noin kun sanoit. Päivityksen mukana mulla meni toi sekasin mutta kauppa sitä näinkin pärjää

Vittu että tämä pc-käännös menee vain paskempaan suuntaan joka päivityksellä. Nyt ei 5120x1440 reso enää käynnistyksen ohella toimi vaan kustaan sekin johonkin suuntaan, kartta ei näy enää kuin murto-osan ja alueita ei voi muuttaa, kun ne ei näy ruudula. Uskomaton toimintaa tämä on Gearboxilta, jää peli pelaamatta loppuun ja en enää ikinä osta yhtään peliä firmalta.

Vittu että tämä pc-käännös menee vain paskempaan suuntaan joka päivityksellä. Nyt ei 5120x1440 reso enää käynnistyksen ohella toimi vaan kustaan sekin johonkin suuntaan, kartta ei näy enää kuin murto-osan ja alueita ei voi muuttaa, kun ne ei näy ruudula. Uskomaton toimintaa tämä on Gearboxilta, jää peli pelaamatta loppuun ja en enää ikinä osta yhtään peliä firmalta.
Mulla tekee samaa ja näyttönä perus 4k. Reson säätö joka kerta ku pelin käynnistää niin mulla ainakin toimii.

Saattaa olla tyhmä kysymys mutta onko tässä mahdollisuutta jollain tapaa poimia tavaraa maasta siten että se olisi heti inventaarioon mennessään trash? Ettei tarvitsisi ensin noukkia ja sitten käydä klikkaamassa erikseen.

Tämähän oli niin monella tapaa parempi kuin kakkososa. Oikein mukava yllätys co-oppina.

Mitenkäs tässä pääsee takasin sanctuarylle ku on vetänyt pelin kerralleen läpi ja aloittanut kampanjan uudelleen ? Pelaamalla main campaignia sinne asti ?? Eikö tässä pääse suoraan teleporttaileen paikasta toiseen ilman että löytää kaikki paikat uudestaan ?

Mitenkäs tässä pääsee takasin sanctuarylle ku on vetänyt pelin kerralleen läpi ja aloittanut kampanjan uudelleen ? Pelaamalla main campaignia sinne asti ?? Eikö tässä pääse suoraan teleporttaileen paikasta toiseen ilman että löytää kaikki paikat uudestaan ?
Pelaamalla sinne asti. Vissiin aloitit uudestaan vaikeammalla tasolla?

Pääseekö sieltä sitten suoraan näihin challengeihin ja löytämättömiin paikkoihin vai täytyykö kaikki löytää uudelleen ? Aloitin uudelleen TVH -modella.

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Tämähän oli niin monella tapaa parempi kuin kakkososa. Oikein mukava yllätys co-oppina.
Mikä tässä oli mielestäsi co-oppina parempaa kuin kakkosessa? Olen itse kolunnut kakkosen läpi mutta tämä jää kauppaan, ellei tarjoa jotain selvästi uutta ja erilaista.

Mikä tässä oli mielestäsi co-oppina parempaa kuin kakkosessa? Olen itse kolunnut kakkosen läpi mutta tämä jää kauppaan, ellei tarjoa jotain selvästi uutta ja erilaista.
Pelattavuus, grafiikat, kontrollit, ajoneuvojen hallinta, valikot, tehtävien hallinta ja tässä on hillitty sitä kakkosen "huumoria".

En tosiaan kakkosta jaksanut pelata käytännössä kahta tuntia kauempaa, kun tämä taas tuntui istuvan omaan käteen paljon paremmin.

Niin ja yksinpelistähän mulla ei ole siis kummastakaan mitään käsitystä. Käytännössä tulee nykyään muutenkin vaan pelailtua noita co-op kampanjapelejä, joita nyt ei ihan hirveän usein ilmesty.

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Niin ja yksinpelistähän mulla ei ole siis kummastakaan mitään käsitystä. Käytännössä tulee nykyään muutenkin vaan pelailtua noita co-op kampanjapelejä, joita nyt ei ihan hirveän usein ilmesty.
En minäkään ole yksinpeliä edes kokeillut, cooppina vaan hakannut läpi tuon 2. osan. Pre-sequelia jaksoinkin sitten vain pari tuntia, tuntui niin saman toistolta.

En minäkään ole yksinpeliä edes kokeillut, cooppina vaan hakannut läpi tuon 2. osan. Pre-sequelia jaksoinkin sitten vain pari tuntia, tuntui niin saman toistolta.
Kyllä tämä 3 on paljon parempi verrattuna edelliseen joka oli aikanaan omasta mielestä todella viihdyttävää ajan vietettä.

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuja
80 720
Jäsenet
36 242
Uusin jäsen
JarnoH

Hinta.fi

Ylös Bottom