BLACK FRIDAY / CYBER MONDAY / SINGLE'S DAY 2018 -KESKUSTELUKETJU tarjouksista yms

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Missä suvaitsevaisuus?

Mutta...
Esimerkiksi itse ostin nyt BF:stä niitä kamoja joita olen halunnut ja jotka nyt oli alennuksessa. Minulle kävi niin, että sitten tulikin vielä uusia tarjouksia joissa samantapainen, mutta enemmän minulle sopiva kama. Nyt sitten olen automankkavaras tai sitäkin alhaisempi, jos menisin myymään ylimääräiset täällä jollekkin muulle? Onneksi en ole ehtinyt vielä syyllistyä tähän alhaiseen rikokseen.

Lehtijutussa tjms juuri ole kirjoitus, että jos vaikka katuu BF-ostoksiaan, niin ne voi tietyissä tilanteissa palauttaa kauppaan, mutta ne voi myös myydä itse eteenpäin.
Enkö voisi saada pienen vaivanpalkan vaikkapa matkoista ja jonotukseta tai muusta?

Vai ?
Siis minulla kun on juuri nytkin täällä myynnissä avaamattomassa paketissa sellaisia kamoja jotka olen ostanut jo paljon aiemmin tarkoituksena ottaa ne omaan käyttöön. Kuvittelin ennen ulostuloasi mahdollisen ostajan olevan lähinnä tyytyväinen saadessaan markkinahintaa halvemmalla sinetöidyn paketin jota en itse enää tarvitse.

Siis huomioi, että minunkin paketit ovat sinetöityjä vaikka ne ovat ostettu jo paljon aiemmin.
Ei siinnä mitään vikaa ole myydä tarpeettomia mutta ite a. palauttaisin b. myisin ostohintaan +postit eteenpäin enkä selvästi vain voittoa tavoitellen. Ja toisekseen en kyllä osta mitään turhaa kamaa vaan siksi että se on tarjouksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 894
Maailman talous pyörii sillä, että ostetaan halvalla ja myydään kalliilla. Ihme kommunistien vikinää, että voittoa ei saisi tehdä.

Ei sillä, möin omat ylimääräiset black friday ostokset omakustannehintaan kavereille. Mutta en siksi, että voiton tekeminen olisi jotenkin väärin, mutta kaverit on kavereita. Joku siitäkin tietty mielensä voi pahoittaa, että suositaan omia tuttuja, että parempi olisi lahjoittaa varmaan ilmaiseksi hyväntekeväisyyteen
 
Liittynyt
23.04.2017
Viestejä
82
Tilasin tuon PSVR:n telialta 24.11. ja edelleenkään ei ole lähtenyt toimitukseen vaikka tilaus hetkellä laitteita oli saldoilla ja 1-2 päivän toimitus. Onko muilla jo nuo tulleet jotka viikonloppuna tilasivat?
Sama setti tilattu samana päivänä. Eilen posti kiikutti kotiovelle.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
561
Ei oo tosi. Dustinilla nousi ryzen 2700x 290€-->363€ ihan tosta vaano_O, noh pakko kai se on tarjouksia odotella ja pärjäillä amd phenom 555 prosessorilla vaikkakin vain 2Gt ramia kun toinen kampa meni rikki :(
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
196
Ensteks tuli viesti "Gracias por tu pedido. Te mandaremos otro e-mail cuando enviemos tu(s) producto(s). La fecha estimada de entrega se indica a continuación. Visita Mis pedidos en Amazon.es para consultar el estado de tu pedido o realizar cambios"

Sitten samana päivänä vielä:
"Confirmación del envío
Hola:
Te informamos de que ya hemos enviado tus productos. Dado que este pedido se encuentra en proceso de envío, ya no podrás realizar ninguna modificación.

Tu pedido está en camino, y, por lo tanto, ya no se puede modificar. Si deseas devolver un producto de tu pedido o gestionar otros productos, visita Mis pedidos en Amazon.es"
Ei mulle tullu yhtään Holaa. Tilauksissa kuitenkin aparaatti ja seuranta näkyy. Kai se sieltä tulee joskus. Ensviikon aikana olis näemmä arvio.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 081
Ei mulle tullu yhtään Holaa. Tilauksissa kuitenkin aparaatti ja seuranta näkyy. Kai se sieltä tulee joskus. Ensviikon aikana olis näemmä arvio.
Entä jos tulisi

Hola

Lucía fue el primer amor de Diego y Diego el de Lucía. Después de veinte años, el destino los ha vuelto a juntar. Ahora están a punto de casarse e iniciar una nueva vida con sus cinco hijos nacidos de relaciones anteriores. Siete personas, siete personalidades, tendrán que vivir bajo un mismo techo.


Olisiko tilaus ok?

Onneksi nykyään on google kääntäjä joka kertoo asian vaikka sanaakaa ei ymmärtäisi.

verkkokauppa.com toimitukset on kyllä hyytyneet täysin. Kissan ruuat ja 25.11 tilaukset ei ole edenneet mitenkää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
64
Onko joku saanut Heleniltä sähkötarjouksesta (3,99c/kWh) muuta vastausta kuin automaattivahvistuksen heti tilauksen jälkeen? Voidaanko päätellä sen menneen läpi jossei mitään kuulu? :D
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
791
Onko joku saanut Heleniltä sähkötarjouksesta (3,99c/kWh) muuta vastausta kuin automaattivahvistuksen heti tilauksen jälkeen? Voidaanko päätellä sen menneen läpi jossei mitään kuulu? :D
Sain tilausvahvistustuksen päivän tai pari tilauksen jälkeen. Minulla oli jo tuo samanlainen tarjous menossa laitoin uuden alkamaan heti perään.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 186
Automatiikalla noi tilaukset taitaa ihan mennä aina, ei siellä kukaan ihminen niitä läpi käy.
Itse tilasin 3,99 snt tarjouksen syksyllä jolloin sain vain sen ennakkovahvistuksen, ja nyt pari kuukautta ennen sopparin alkua tuli sitten "varsinainen" sopimusvahvistus.
 
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
11
Verkkokauppa.com taitaa tehdä omalla kohdalla uudet ennätykset. Torstaina 22.11 tilattu varastossa oleva uusi televisio on vielä viikonkin jälkeen "odottaa toimitusta" tilassa. Tuote on ollut varattuna tilaukselle ja tuossa tilassa viikon verran.

Onko tuolta oikeasti joku jotain saanutkin? Jos ennen BF:ta tehty tilaus kestään näin kauan, niin milloin ihmiset saavat itse perjantaina tehdyt tilauksensa
 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
92
Verkkokauppa.com taitaa tehdä omalla kohdalla uudet ennätykset. Torstaina 22.11 tilattu varastossa oleva uusi televisio on vielä viikonkin jälkeen "odottaa toimitusta" tilassa. Tuote on ollut varattuna tilaukselle ja tuossa tilassa viikon verran.
Samanlainen tarina sunnuntaina tilatussa töllöttimessä. Maanantai illasta asti vaan seurannassa "käsiteltävänä". Noh taitanee mennä yli viikko ilman tv:tä kun vanha lähti ostajan matkaan jo sunnuntaina :bored:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
191
Verkkokauppa.com taitaa tehdä omalla kohdalla uudet ennätykset. Torstaina 22.11 tilattu varastossa oleva uusi televisio on vielä viikonkin jälkeen "odottaa toimitusta" tilassa. Tuote on ollut varattuna tilaukselle ja tuossa tilassa viikon verran.

Onko tuolta oikeasti joku jotain saanutkin? Jos ennen BF:ta tehty tilaus kestään näin kauan, niin milloin ihmiset saavat itse perjantaina tehdyt tilauksensa
ikello tuli eilen ja tänään tulee Xiaomi mi band 3, liekö isommat paketit sitten työn alla.
 

riipperi54

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.11.2018
Viestejä
60
Mutkat suoriksi, joten rautalankaa..

Ei kukaan ole verrannut kyseistä myyjää varkaaksi ja tietysti ylimääräiset tavarat voi myydä pois. Et vissiin vain ymmärtänyt mitä trokaaminen yleensä tarkoittaa, joten luulin, että aloit tarkoituksella ymmärtämään väärin. Ei se tarkoita sitä, että myydään ylimääräinen pois, jos jostain löytyi parempi tarjous. Se on alunperinkin jälleenmyyntiä ansaintatarkoituksessa, ja silloin nämä veroasiatkin tulisi huomioida.

Eniten tuota trokaamista taitaa näkyä konserttilippujen kohdalla, kun ostetaan monella transaktiolla maksimit ja laitetaan kaikki myyntiin samantien, mutta kalliimmalla. Ne, jotka konserttiin on alunperin menossa, ei saa lippujaan ostettua normaalisti ja alkuperäisellä hinnalla.

Vertasin trokaajia pohjasakaksi, joten älä ota itseesi, jos myyt vain "jotain ylimääräistä" pois.

En minä sinun myyntikäyttäytymistäsi ollut alunperin arvostelemassa, enkä ketään muutakaan, kenelle nyt vain sattui jäämään jotain ylimääräistä vahingossa käteen.
sanoihan se 1 et samanarvonen kuin narkkari joka varastaa autostereoi
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
393
Tilasin amazon.de:stä Ticwatch Pron maanantaina. Seurannan mukaan kello on nyt Helsingissä ja huomenna illalla perillä. Ei paha.

Espanjasta näköjään itse tuote tulee.

Torstaina verkkokaupasta tilattu Garmin vivosport tuli postiin maanantaina. Ei valittamista.
 
Liittynyt
16.10.2017
Viestejä
90
Verkkokauppa.com taitaa tehdä omalla kohdalla uudet ennätykset. Torstaina 22.11 tilattu varastossa oleva uusi televisio on vielä viikonkin jälkeen "odottaa toimitusta" tilassa. Tuote on ollut varattuna tilaukselle ja tuossa tilassa viikon verran.

Onko tuolta oikeasti joku jotain saanutkin? Jos ennen BF:ta tehty tilaus kestään näin kauan, niin milloin ihmiset saavat itse perjantaina tehdyt tilauksensa
Torstaina 22.11. tilattu m2-muisti on ainut paketti jonka olen Verkkikseltä saanut. Kaksi muuta odottaa toimitusta. Toisen tilasin maanantaina (varsi-imuri), ja toisen (k70 näppäimistö) keskiviikkona 21.11. jolle silloin ei ollut varastosaldoa mutta nyt on.

Haave oli saada tavarat viikonlopuksi, nyt näyttää jo varsin huonolle kun mitään ei tapahdu.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
283
Nyt tuli vihdoin, 3 päivän hiljaisuuden jälkeen, päivitystä Saksan Amazonin tilaukseen. Postin botti tekstasi, että pitäisi saapua huomenna. Tarkistin OmaPostin ja sinne oli päivittynyt paketin reitti eli on nyt Suomessa. 3 päivää kesti paketin tulla Hampurista Helsinkiin. Kaikki muut koneen osat ovat jo täällä paitsi tuo virtalähde eli yksi niistä kriittisimmistä osista. Toinen amazonista tilattu paketti, jossa on kovalevy, tuli tilattua 26. päivä ja lähti eilen varastolta ja sekin on valitettavasti Deutsche Post-Posti -kombolla tulossa. No, toivottavasti käy tuuri ja se tulee luvatusti 4.12. eikä siinä mene 8 päivää. Sen saapumisessa tosin ei ole kova hätä, sillä minulla on jo SSD+HDD, mutta tuo uusi kovo tulisi tuon vanhan korvaajaksi, sillä se taitaa tehdä kuolemaa.
 
Liittynyt
21.10.2018
Viestejä
21
Eli he eivät ottaneet yhteyttä vaan sinä? Täyttyikö sinun kohdalla ne "alle 5000kwh, kerrostalo" ehdot?
Helen lähetti tuon tarjouksen meille nimenomaisesti tähän asuntoon osoitettuna eikä kumpikaan noista ehdoista täyty (rivitalo, kulutus yli 5000kWh/v), tarjouskirje erikseen mainitsee että tarjous on voimassa tässä käyttöpaikassa vaikka sitten nettiosoitteen takana tuo sivu väittääkin muuta - ja kuten jo mainittua, tuon tarjouksen sopimusehdoissahan tuollaista rajoitusta ei kuitenkaan ole.

Eli siis tosiaan aika epätodennäköistä että manuaalisesti noita kaikkia tsekkailisivat kun kerran ihan tietoisesti tarjoavat tarjousta myös muille asiakkaille omalla verkkoalueellaan.
 

KtK

Liittynyt
12.03.2017
Viestejä
424
Joo ,kyl vaan nyt tais pettää hermot noitten Verkkokaupan Black friday alennus komponenttien kanssa ,jouluksi (ehkä) voisivat saapua tätä menoa.
Taitaa lähteä tilauksen peruutukseen ja äkkiä jostain hinnasta välittämättä osat tulille :)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
424
Perjantaina 00:05 tilattu verkkokauppa.com:n BF-laajakuvanäyttö tuli eilen puolenpäivän jälkeen postiin.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
250
BF tilauksista 2/5 saapunut.

Peten koiratarvike (koiralle ruokaa) - saapunut
Zalando (rättejä) - saapunut
Power (Dyson v8) - matkalla ruotsissa
CDON (levyjä) - ei vielä edes lähtenyt
Levykauppaäx (levyjä) - ei vielä edes lähtenyt
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 843
Komplettin PS4 toimitus yhä jumissa Turussa :/

Tuli kyllä itse ainakin ostettua niin paljon kaikkea että varmaan puolet lähtee myyntiin kuukauden sisään. Esim koneessa nyt jo Vega 56 kiinni niin en kyllä jaksa tuota 449€ Vega 64 sinne räpeltää. Samaten tuli tilattua kaksi rx580 kun 109€/kpl irtosi, ja yksi pöytäkone vaan taloudessa.
Ps4pron taidan myös tökätä myyntiin jos tuo on se "uusi" haluttu malli, yhtä hyvin voin rdr:ää pelata tuolla vanhalla PS:llä.
Toriin taidan laittaa niin saa uliulit sitten itkeä ja ilmiantaa :rofl:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 250
22. päivä (torstai) tilasin Verkkokaupasta ja kuitti on printattu 25. päivä (sunnuntai) klo 3 aikaan aamuyöstä ja paketti oli noudettavissa Postin automaatista 27. päivä tiistaina.
Jimms tilasin sitten ihan perjantai yöstä ja paketti oli noudettavissa jo sekin tiistaina automaatista.

Että ainakaan omalla kohdalla ei ole ollut kummoisia viivästyksiä...
 
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
11
22. päivä (torstai) tilasin Verkkokaupasta ja kuitti on printattu 25. päivä (sunnuntai) klo 3 aikaan aamuyöstä ja paketti oli noudettavissa Postin automaatista 27. päivä tiistaina.
Jimms tilasin sitten ihan perjantai yöstä ja paketti oli noudettavissa jo sekin tiistaina automaatista.

Että ainakaan omalla kohdalla ei ole ollut kummoisia viivästyksiä...
Itsellä tosiaan tavara tilattu 22.11 ja ollut nyt yli viikon odottamassa toimitusta. Luulisi että nämä toimitukset lähtevät tilausnumerojen perusteella järjestyksessä. Ei näköjään päde kaikkien asiakkaiden osalta :)
 
Liittynyt
07.11.2018
Viestejä
202
CDONista maanantaiaamupäivänä tilattu tavara on edelleen käsittelyssä. Tätä vauhtia ei ehdi luvattuun toimitusaikaan. Aina näissä alkuviikolla tehtävissä tilauksissa sama juttu, saa jännätä ehtiikö paketit viikonlopuksi. Eipä sitten tällä kertaa. Samaan aikaan keskisestä Euroopasta vuorokautta myöhemmin tilattu tuote on jo maassa.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 907
Kukaan ei ole valittanut Gigantista? Onkohan siellä jotakin vialla, kun ei omat Hue polttimot liiku keräilyssä tilasta (ollut 2 päivää jo noin) minnekään..? Myöskään Gigantissa ei tuon tilauksen peruminen onnistunut edes eilen. Luulin toiminnan olevan Cdonin erikoisalaa.
 
Liittynyt
04.05.2018
Viestejä
28
CDONista maanantaiaamupäivänä tilattu tavara on edelleen käsittelyssä. Tätä vauhtia ei ehdi luvattuun toimitusaikaan. Aina näissä alkuviikolla tehtävissä tilauksissa sama juttu, saa jännätä ehtiikö paketit viikonlopuksi. Eipä sitten tällä kertaa. Samaan aikaan keskisestä Euroopasta vuorokautta myöhemmin tilattu tuote on jo maassa.
Sama juttu, tilasin maanantaina CDONista tavaraa ja minullakin lukee edelleen "käsittelyssä". Maanantaina erikseen toki luki sivuilla, että toimitusajat sillä hetkellä ovat 2-7 arkipäivää joten tähän on vielä mahdollisuudet, joskin pienet sellaiset...
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 628
Kukaan ei ole valittanut Gigantista? Onkohan siellä jotakin vialla, kun ei omat Hue polttimot liiku keräilyssä tilasta (ollut 2 päivää jo noin) minnekään..? Myöskään Gigantissa ei tuon tilauksen peruminen onnistunut edes eilen. Luulin toiminnan olevan Cdonin erikoisalaa.
Tilasin gigantista perjantaina kaksi puhelinta, molemmat tulivat muistaakseni tiistaina. Tuolla ei tilauksen peruminen onnistu enää jos on lähtenyt keräilyvaiheeseen, pitää siis palauttaa myymälään esim. Soittelin nimittäin asiasta ja noin kertoi.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
10
Aika suuri osa BF tarjouksista on varmaan drop shippingiä jolla valmistajat yrittävät kauhoa markkinaosuutta pienen persnetonkin uhalla. Samat Huawein tarjoukset tuntui pyörivän ympäri Eurooppaa.

Joten ei ihme jos kamoja saa hetken odotellakin jos saldo on jossain Portugalissa.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
365
Kukaan ei ole valittanut Gigantista? Onkohan siellä jotakin vialla, kun ei omat Hue polttimot liiku keräilyssä tilasta (ollut 2 päivää jo noin) minnekään..? Myöskään Gigantissa ei tuon tilauksen peruminen onnistunut edes eilen. Luulin toiminnan olevan Cdonin erikoisalaa.
Single's dayna tilasin myymälästä noudettavaksi telkkarin jota oli keskusvarastossa iso pino. Kesti 7 päivää että oli noudettavissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 590
Sama juttu, tilasin maanantaina CDONista tavaraa ja minullakin lukee edelleen "käsittelyssä".
Oma paketti oli postin seurannan mukaan lajiteltu liedossa ennenkuin tuli CDON:lta tieto, että paketti on valmiina lähetettäväksi. Oli useamman päivän keräilyssä.
En välttämättä pitäisi tuota CDON:n seurantaa koko totuutena.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
283
Aika suuri osa BF tarjouksista on varmaan drop shippingiä jolla valmistajat yrittävät kauhoa markkinaosuutta pienen persnetonkin uhalla. Samat Huawein tarjoukset tuntui pyörivän ympäri Eurooppaa.

Joten ei ihme jos kamoja saa hetken odotellakin jos saldo on jossain Portugalissa.
Maanantaina 19. päivä tilattu virtalähde lähti itsellä ihan Saksan varastolta ja on vieläkin matkalla. :D Tänään tuli vihdoin päivitystä, että tänään saapui Suomeen ja huomenna pitäisi olla lähipostissa. Nyt pelkään, että maanantaina 26. päivä tilattu kovo kokee saman kohtalon, sillä se tulee samalla Deutsche Post+Posti -kombolla. Maanantait taitaa olla huonoja päiviä tilata, taitaa varastoäijät nukkua silloin eniten niin paketin varastolta lähdössä kestää 2-3pv. :lol:

DHL/UPS > Deutsche Post+Suomen Posti
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 316
Todih, nyt tuli verkkiksestäkin kait kaikki paketit.

Ihan nopeasti jos viikossa ehtivät jo tänne :)


Dressmannilla tosin mennyt HELVETIN pitkään, vasta nyt tänään takki lähetetty, housuista ei ole mitään edes kuulunut
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
139
Komplettin PS4 toimitus yhä jumissa Turussa :/

Tuli kyllä itse ainakin ostettua niin paljon kaikkea että varmaan puolet lähtee myyntiin kuukauden sisään. Esim koneessa nyt jo Vega 56 kiinni niin en kyllä jaksa tuota 449€ Vega 64 sinne räpeltää. Samaten tuli tilattua kaksi rx580 kun 109€/kpl irtosi, ja yksi pöytäkone vaan taloudessa.
Ps4pron taidan myös tökätä myyntiin jos tuo on se "uusi" haluttu malli, yhtä hyvin voin rdr:ää pelata tuolla vanhalla PS:llä.
Toriin taidan laittaa niin saa uliulit sitten itkeä ja ilmiantaa :rofl:
Sama homma, tiistaista lähtien ollu turussa :I
 

Overij

Tukijäsen
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
257
Perjantaina tilattu emo Komplettista ei ole vielä edes lähtenyt vaikka varastossa pitäisi olla :dead:
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
105
Perjantaina Cdonista tilattu pleikka pro rdr2 kombo oli jo noudettavissa maanantaina. Oma ennätys cdon tilauksista! Yleensä menee se 4-5 arkipäivää. Tosin nyt posti kuljettaa la ja su.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
283
@Vihuri viestistä tuli mieleen, että eilen hakemani näytönohjain olikin lähipostissani eikä siinä käytävän toisella puolella automaatissa, johon sen olin tilannut. Olin siis oikeassa veikkauksessani pari päivää sitten ja pakettiäijä osasi viedä sen käytävän toiselle puolelle, kun automaatti varmaan oli aika täynnä :D

Tosin joku täällä monta päivää sitten taisikin mainita, että nyt joulusesongin aikaan niiden kuljettajien protokolla on normaalista poikkeava; normaalisti odotetaan 1-2 pv jos se automaatti tyhjenisi ennen kuin paketti viedään lähipostiin, mutta joulusesonkina ne viedään heti lähipostiin, jos automaatti on täynnä.
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
23
23.11. Espanjan Amazonista tilattu Sony WH-1000XM2-paketti tiputettiin tänään luvan kanssa ovelle.

Muoks: Ai niin: 23.11. Intersportista tilattu Polar Vantage V oli postin automaatissa 26.11.
 
Liittynyt
26.10.2018
Viestejä
18
Juu, Komplettidta viimein kirjaus Turku. Tosin seuranta kovasti väitti eilen 1 päivä ja tänään "saapuu tänään". Sen sijaan samalla kyydillä Turkuun tullut toinen paketti on kuulemma saapumassa huomenna, vaikka sille päivittyi kuljetus Turusta ja saapuminen Kamppiin tänään. Saas nähdä mihin pisteeseen päätyvät ja koska...

Sem sijaan Telian maanantaiyönä tilattu tuoli ilmestyi tänään. Katsotaan miten toimii, ja sietääkö mun hassuja lootusasentoja.
 

Dot

Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
51
Verkkokauppa.com taitaa tehdä omalla kohdalla uudet ennätykset. Torstaina 22.11 tilattu varastossa oleva uusi televisio on vielä viikonkin jälkeen "odottaa toimitusta" tilassa. Tuote on ollut varattuna tilaukselle ja tuossa tilassa viikon verran.

Onko tuolta oikeasti joku jotain saanutkin? Jos ennen BF:ta tehty tilaus kestään näin kauan, niin milloin ihmiset saavat itse perjantaina tehdyt tilauksensa
Aamuyöllä 23.11 tehty tilaus. TV ja Chromecast Ultra, myöhemmin samana päivänä vielä terästetty PSVR v2:lla (kaikkia oli heti saatavilla). Tilaukselle kotiinkuljetus (television takia). 27 päivä saapui Chromecast. Muut tuotteet nyt kirjoitushetkellä tilaustiedoissa "1/1 tuotetta varattu tilaukseesi". Todella hämäävästi mitään "odottaa toimitusta" tietoa ei ole, vaan koko tilaus on merkattu "käsitelty". Chromecastin mukana tuli kuitti kaikista tuotteista ja lähetyslista, jossa mainittiin Chromecastin olleen ensimmäinen lähetys. Se on jo selvää, ettei nyt viikonlopuksi televisiota tullut prkl. Tiistaina tuli heiltä sähköpostia, jossa valiteltiin BF-kiireistä ("viimeisimmän tiedon mukaan viimeisetkin mustan perjantain paketit lähtevät matkaan viikon loppuun mennessä").

EDIT: Taitaa käydä niin, että 23.11 Amazon UK:sta tilattu bias valokin kerkeää nopeammin perille :p
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.05.2018
Viestejä
28
Oma paketti oli postin seurannan mukaan lajiteltu liedossa ennenkuin tuli CDON:lta tieto, että paketti on valmiina lähetettäväksi. Oli useamman päivän keräilyssä.
En välttämättä pitäisi tuota CDON:n seurantaa koko totuutena.
Toivotaan näin. Tällä hetkellä OmaPostin seurannassa ei ollut CDONin lähetystä, mutta yllättäen sieltä löytyi maanantaina ProShopista tilattu paketti, joka arviolta tänään perillä.

CDONin sivut näyttää siis edelleen "käsitellään".
 
Liittynyt
16.10.2017
Viestejä
42
Eilen saapui 23 pv Verkkokaupasta tilatut Boset ja routeri, paketti pyöri 2 päivää ympäri Vaasaa kun smartpostit täynnä.
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 821
Komplettin EVGA 1070 Ti tuli eilen R-Kioskille ja on jo koneessa. Sen sijaan Powerista liikkeeseen tilattu Honor Play ei ole ilmoittanut liikkeistään mitään. Tilattu 22. ja 23. päivä. Tässä asiassa on otettu takapakkia valtavasti. Kyllä kotimaasta tilattu tavara pitäisi olla asiakkaalla 3-4 päivässä, ulkomailta max. viikossa. BF:n ei tietenkään tule vaikuttaa asiaan millään tavalla.

Nuo Postin pakettiautomaatit on kyllä ihan syvältä joulua lähestyttäessä. Tammikuun lopusta marraskuun alkuun tulee kyllä käytettyä niitä.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Kyllä kotimaasta tilattu tavara pitäisi olla asiakkaalla 3-4 päivässä, ulkomailta max. viikossa. BF:n ei tietenkään tule vaikuttaa asiaan millään tavalla.
Powerin tavarat ei tule kotimaasta, vaan ne tulee Ruotsista / Norjasta joka tietysti vaikuttaa toimitusaikoihin. Suomen Powerilla tuskin on loppujenlopuksi mitään tekemistä sen keskusvaraston kanssa tai miten siellä hommia tehdään.
 

Mstk

Aina pitää säätää...
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
787
Vaan Verkkiksen tuoli puuttuu enää
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
601
Juu, Komplettidta viimein kirjaus Turku. Tosin seuranta kovasti väitti eilen 1 päivä ja tänään "saapuu tänään". Sen sijaan samalla kyydillä Turkuun tullut toinen paketti on kuulemma saapumassa huomenna, vaikka sille päivittyi kuljetus Turusta ja saapuminen Kamppiin tänään. Saas nähdä mihin pisteeseen päätyvät ja koska...
Joo Suomen turusta tuntuu olevan pitkä matka kaikkialle kun kaks päivää sitten ollu paketti siellä
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Ei komplettia tartte nopeudesta tartte kiittää.
Perjantaina tilatut tuularit eivät ole edes käsittelyssä vielä.
Jimssiltä ja verkkokaupasta tavarat tuli viikonloppuna.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 805
Viestejä
4 226 275
Jäsenet
71 108
Uusin jäsen
spinal

Hinta.fi

Ylös Bottom