Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja vihdoin tuli sportyfeel BT-kuulokkeet - kunhan asiakaspalvelu lähetti kokonaan uuden paketin.Onkos kukaan muuten saanut näitä?
Itse sain heti seuraavana päivänä toimitusilmoituksen ja seurantanumeron, mutta edelleenkään "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille". Eli rahat kelpasi, mutta tuotetta ei kuulu...
Vieläkin odotellaan saapuvaksi. Amazon lähetti sen ilman seurantaa ja arvioi tuotteen olevan perillä 7.12.ei se 118€ hinnalla tuokaan ole huono
1TB Sandisk SSD
https://www.amazon.de/gp/product/B07D998212/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1
Itsellä oli myös arvioitu 7.12. ja tippui myös postiluukusta joskus niihin aikoihin.Vieläkin odotellaan saapuvaksi. Amazon lähetti sen ilman seurantaa ja arvioi tuotteen olevan perillä 7.12.
Onko muilla tilanneilla kirje yhä matkalla?
Itse ostin jo osat BF:nä uuteen koneeseen, mutta SSD:n osalta teen saman kuin sinä eli odottelen ensi vuoteen, jolloin aika varmasti tän vuoden BF-tarjoukset ovat normihintoja. Ei se sinänsä haittaa ettei tullut ostettua SSD:tä, sillä minulla on jo pieni 120GB 850 EVO.
Itse kun tilasin SSD:n ja koneen kopan BF-yönä, niin jo sunnuntaina oli noudettavissa pakettiautomaatista (Lahden seutu.) Noi ei ainakaan olleet jumissa.Verkkokaupalta kun kyselin paketin perään niin sanoivat "Logistiikassamme ja kuljetusyhtiöiden päässä on ruuhkaa", niin mutuiluna voisi ajatella, että olisiko niin paljon paketteja venailemassa verkkokaupan tiloissa, että posti ei saa kaikkea kerralla messiin.