Nyt on pakko vähän avautua, kävi kyllä niin loistava tuuri näissä Black Friday karkeloissa.
Tilasin Saksan Amazonista pari Sampan 860 EVO levyä, pari 970 EVO M.2 korttia, yhdet DDR4 muistit, autoon uudet lamput ja yhden 8 portin kytkimen. Kattelin sit sunnuntaina raskasta joulua konsertissa että ne on velottanu noi pari 860 EVO levyä kahteeen kertaan. Laitoin sähköpostia ja sain vastauksen muutaman kymmenen minutin päästä, että olen ite tilannu vahingossa kahteen kertaan ne levyt, ja että mun pitää perua se tilaus. Loggasin sit väliajalla konsertissa sivuille ja kävin perumassa sen yhden ainoon tilauksen mikä mulle oli näkyvissä, ja vastasin että homma hoidettu peruin sen yhden ainoan minkä siellä näin, ja koska saan rahat takas. Sit mulle vastaa joku toinen heebo taas suht nopeasti että, nyt kävi hassusti että edellinen aspa mokas ja mun pitää tilata taas uudelleen ne levyt, jotka ei enää ollu tarjouksessa, mutta ne hyvittää sen erotuksen jälkeenpäin ja voin tilata nopeimmalla toimituksella vahingonkorvauksena ilman lisäkuluja niin että kaikki paketit tulis suunnilleen ajallaan.
Tässä kohtaa se alkuperänen tilaus oli joku pari sataa euroa x2 ja siihen tää uus tilaus siihen jotain päälle eli varattuna tililtä oli jo näiden tilausten takia n. 700€++.
No, sitten kävi vähän ikävästi ja mun vanhempi poika sairastu ke-to yönä ja vietin sit koko to-pe-la-su aamut, päivät ja yöt sairaalassa teholla hänen kanssaan, ja kaikkia DHL paketteja yrittettiin toimittaa mulle perjantaina, en tietenkään ollu paikalla koska olin sairaalassa pojan kanssa. Palasin nyt sunnuntaina yöllä kotiin, ja kun kaikki alkaa oleen ok niin ajattelin palata näihin pienempiin murheisiin, eli missä mun paketit menee. Katos kummaa,
DHL on seurannan mukaan käyny ovella ja jollain taikatempulla onnistunu rikkoon KAIKKI paketit mun toimituksesta, nyt Amazonin sivuilla pahotellaan että DHL kusi homman, palautamme rahasi. Ei siinä, tommonen komeesti yli tonni oli Black Friday rahaa siellä kiinni ja sain lämpimiä ostokokemuksia sillä rahalla. Mites teillä.