BLACK FRIDAY / CYBER MONDAY / SINGLE'S DAY 2018 -KESKUSTELUKETJU tarjouksista yms

Liittynyt
06.07.2018
Viestejä
228
Gigantille kyllä "kehuja":
Torstaina BF-tarjouksista tilailin BFV:n ja CoD:BO4:sen PS4:lle.

BF tuli tiistaina postiluukusta, BO4:sta oo näkynykkään.

Ja vieläpä menin tilaamaan Gigantista sitten PS+ 12kk, onneksi ei ihan kortilla oo peliaika.
Harvinaisen "hyvin" sakkaa toimitukset.

EDIT1: PS+ ajan toimitus viivästyy 3.12 --> 5.12, tästä tuli jopa Gigantilta meili + sms.

EDIT2: Black Ops 4 saapui eilen, 7 arkipäivää tilauksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
420
Jimmsin 860 EVO 1TB odottaa edelleen tuotteita. Tilattu 23.11. klo 00:13 jolloin maksu mennyt läpi, järjestelmä ei kuitenkaan saanut kirjattua tilausta kuin vasta puoli tuntia myöhemmin niin eipähän sitten enää tuotetta riittänytkään.

Taidan perua koko tilauksen ja ostaa jonkun lätyn vasta keväällä uuteen koneeseen enkä nyt laita enää tähän vanhaan...
 

Verity

Mitä häh?
Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
343
Useammastakin paikasta kävi tällä kertaa niin, että minkäänlaista toimitusvahvistusta ei koskaan tullut, tavarat vain tulivat osa suoraan postilaatikkoon ja osasta Postin sovellus pingasi, että paketti tulossa. Edelleen odottelen PSN+ 12 kk korttia verkkiksestä, mutta näyttäisi, että odotella vielä saa vähän aikaa.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Tilasin Verkkokaupasta Cyber maanantaina puoliltapäivin pelituolin ja vieläkin näyttää olevan käsittelyssä. Onko muita Cyber monday tuotteita lähtenyt liikkumaan? Toivoin saavani itsenäiayyspäiväksi, mutta taitaa jäädä haaveeksi.. :(
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
356
Itselle tuli jo viime viikolla Xiaomi cyber monday kello noudettavaksi postiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
108
Tilasin Verkkokaupasta Cyber maanantaina puoliltapäivin pelituolin ja vieläkin näyttää olevan käsittelyssä. Onko muita Cyber monday tuotteita lähtenyt liikkumaan? Toivoin saavani itsenäiayyspäiväksi, mutta taitaa jäädä haaveeksi.. :(
Eipä ne oo saanu edes Black friday tilauksia liikkeelle. Töllöä odottelen ite ja sanoivat, että varmaan ens viikon aikana saavat matkaan. Postikulut kyllä palauttivat siitä hyvästä.
 
Liittynyt
16.10.2017
Viestejä
88
Tilasin Verkkokaupasta Cyber maanantaina puoliltapäivin pelituolin ja vieläkin näyttää olevan käsittelyssä. Onko muita Cyber monday tuotteita lähtenyt liikkumaan? Toivoin saavani itsenäiayyspäiväksi, mutta taitaa jäädä haaveeksi.. :(
Cyber maanantai-aamuna tilattu varsi-imuri ei ole vielä liikahtanutkaan Verkkikseltä, vaikka tuotetta on tälläkin hetkellä lähetettävissä.

EDIT: Su 2.12. klo 17:42 tuli lähetystunnus, mutta ei vielä Postilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
313
Itse kävin kyselemässä jätkäsaaresta heti bf perjantaina näyttöä, jonka nappasin alesta. Tilauksessa luki "odottaa tuotetta". Kysyin, että onko mahdollista saada tuotetta jo. Aspan täti sanoi, että saa Vantaan päävarastolta varattua tuotteen jos maksan tilauksen heti.
Maksu sisään ja näyttö noudolla varastolta kotiin. Hyvää palvelua verkkokaupalta :)
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
64
Verkkiksestä CM 0.21 tilattu Mi band 3 torstaina pakettiautomaatissa. Joku kyseli toimituksista.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
28
Eipä ne oo saanu edes Black friday tilauksia liikkeelle. Töllöä odottelen ite ja sanoivat, että varmaan ens viikon aikana saavat matkaan. Postikulut kyllä palauttivat siitä hyvästä.
Sama täällä. Torstai iltana tilasin telkkarin ja silloin sitä oli saatavilla. Lähetys oli lähetettävissä 1-3 päivässä. Tuotetta ei ole vielä edes varattu lähetykseen ja lähetysarvio on 3-4 viikkoa.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
31
Täytyy kyllä sanoa että aika härskiä oli ns. isojen kodinkoneliikkeiden toiminta bf ja cyber monday tarjousten kanssa. Veikon Kone möi todella vanhoja malleja hirveillä alennusprosenteilla käyttäen ovh-hintoja joilla itsekään ei ollut yrittänyt myydä tuotteita enää pitkään aikaan. Gigantti taasen johti harhaan varsinkin LG:n pesukoneiden hintojen osalta esim. nostamalla koneiden normaaleja myyntihintoja. Huomasin myös perjantaina että osa malleista oli mystisesti hävinnyt nettikaupasta tai saanut muutaman kympin alennuksen, jotta asiakas ei voisi hyödyntää -22% normaalihinnasta alennusta :(

Powerin asiakaspalvelija taas valehteli päin naamaa kun kysyin kahden Boschin kahden eri mallin eroja. Hänen mielestään heillä myyty versio eli premium malli ja laadukkaampi, kun taas suoraan Boschilta kysyttäessä erona oli kuulemma vain ulkonäkö ja jonkun pesuohjelman puuttuminen (puuttui tottakai tästä premium-mallissa). Verkkokauppa.com sentään ainoana oli pysynyt totuudessa alennuksen määrän suhteen (siis ainakin pesukoneiden ja kuivausrumpujen osalta).

Täytyy kyllä myöntää että liikkeet ovat keksineet hyvän tavan hämätä kuluttajia, jokaisella ketjulla on esim. pesukoneiden osalta omat mallinsa joiden kaikkia tietoja ei välttämättä löydy valmistajan verkkosivuilta ollenkaan. Näin ollen kuluttajan on todella vaikea vertailla malleja keskenään ja myöskin hintavertailu on hankalaa, koska tismalleen samaa mallia myy vain yksi liike. Näin ollen kuluttaja ei helpolla huomaa vaikka toinen firma möisikin ihan samaa konetta reilusti halvemmalla.
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
743
Useammastakin paikasta kävi tällä kertaa niin, että minkäänlaista toimitusvahvistusta ei koskaan tullut, tavarat vain tulivat osa suoraan postilaatikkoon ja osasta Postin sovellus pingasi, että paketti tulossa. Edelleen odottelen PSN+ 12 kk korttia verkkiksestä, mutta näyttäisi, että odotella vielä saa vähän aikaa.
Kaikki muu on tullut mulle paitsi tuo verkkiksen psn+, toivottavasti tulee ennenkuin 14 päivän ilmaisjakso loppuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
Perjantaina CDONista tilattu harmaa Moto G5s plus tuli keskiviikkona, mutta kultainen harmaan sijasta... duh, kultaista ollut ees tilattavissa eikä oo vieläkään.

3gb rammia vrt. nettisivujen 4gb (jota ei kyl Euroopas edes myydä, joten odotinkin että virhe). Paketissa lukee kilometrin kokosella color: GOLD josta vierestä näppäilty imei lähetteeseen ja sen perässä teksti dark grey. Vahvaa toimintaa.

Noh, 6-vuotiaalle pojalle joululahjaks niin värillä ei väliä, mutta onnistuivat ryssimään tämän kuitenkin. Ei tuolta voi kyl paljo odottaa muutakaan.

Samalla tilatut tpu-suoja ja 10x panssarilasi (sai halvemmalla kuin 1 kpl :D) olivat jo maanantaina postilaatikossa.
Minulla sama homma ton moto g5s plussan kanssa. Io-techin artikkelissa oli ainakin tuo 4gb & 32gb yhdistelmä eli se on joku suomispesiaali.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
213
Nyt on pakko vähän avautua, kävi kyllä niin loistava tuuri näissä Black Friday karkeloissa.
Tilasin Saksan Amazonista pari Sampan 860 EVO levyä, pari 970 EVO M.2 korttia, yhdet DDR4 muistit, autoon uudet lamput ja yhden 8 portin kytkimen. Kattelin sit sunnuntaina raskasta joulua konsertissa että ne on velottanu noi pari 860 EVO levyä kahteeen kertaan. Laitoin sähköpostia ja sain vastauksen muutaman kymmenen minutin päästä, että olen ite tilannu vahingossa kahteen kertaan ne levyt, ja että mun pitää perua se tilaus. Loggasin sit väliajalla konsertissa sivuille ja kävin perumassa sen yhden ainoon tilauksen mikä mulle oli näkyvissä, ja vastasin että homma hoidettu peruin sen yhden ainoan minkä siellä näin, ja koska saan rahat takas. Sit mulle vastaa joku toinen heebo taas suht nopeasti että, nyt kävi hassusti että edellinen aspa mokas ja mun pitää tilata taas uudelleen ne levyt, jotka ei enää ollu tarjouksessa, mutta ne hyvittää sen erotuksen jälkeenpäin ja voin tilata nopeimmalla toimituksella vahingonkorvauksena ilman lisäkuluja niin että kaikki paketit tulis suunnilleen ajallaan.
Tässä kohtaa se alkuperänen tilaus oli joku pari sataa euroa x2 ja siihen tää uus tilaus siihen jotain päälle eli varattuna tililtä oli jo näiden tilausten takia n. 700€++.
No, sitten kävi vähän ikävästi ja mun vanhempi poika sairastu ke-to yönä ja vietin sit koko to-pe-la-su aamut, päivät ja yöt sairaalassa teholla hänen kanssaan, ja kaikkia DHL paketteja yrittettiin toimittaa mulle perjantaina, en tietenkään ollu paikalla koska olin sairaalassa pojan kanssa. Palasin nyt sunnuntaina yöllä kotiin, ja kun kaikki alkaa oleen ok niin ajattelin palata näihin pienempiin murheisiin, eli missä mun paketit menee. Katos kummaa, DHL on seurannan mukaan käyny ovella ja jollain taikatempulla onnistunu rikkoon KAIKKI paketit mun toimituksesta, nyt Amazonin sivuilla pahotellaan että DHL kusi homman, palautamme rahasi. Ei siinä, tommonen komeesti yli tonni oli Black Friday rahaa siellä kiinni ja sain lämpimiä ostokokemuksia sillä rahalla. Mites teillä. :D
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
149
Nyt on pakko vähän avautua, kävi kyllä niin loistava tuuri näissä Black Friday karkeloissa.
Tilasin Saksan Amazonista pari Sampan 860 EVO levyä, pari 970 EVO M.2 korttia, yhdet DDR4 muistit, autoon uudet lamput ja yhden 8 portin kytkimen. Kattelin sit sunnuntaina raskasta joulua konsertissa että ne on velottanu noi pari 860 EVO levyä kahteeen kertaan. Laitoin sähköpostia ja sain vastauksen muutaman kymmenen minutin päästä, että olen ite tilannu vahingossa kahteen kertaan ne levyt, ja että mun pitää perua se tilaus. Loggasin sit väliajalla konsertissa sivuille ja kävin perumassa sen yhden ainoon tilauksen mikä mulle oli näkyvissä, ja vastasin että homma hoidettu peruin sen yhden ainoan minkä siellä näin, ja koska saan rahat takas. Sit mulle vastaa joku toinen heebo taas suht nopeasti että, nyt kävi hassusti että edellinen aspa mokas ja mun pitää tilata taas uudelleen ne levyt, jotka ei enää ollu tarjouksessa, mutta ne hyvittää sen erotuksen jälkeenpäin ja voin tilata nopeimmalla toimituksella vahingonkorvauksena ilman lisäkuluja niin että kaikki paketit tulis suunnilleen ajallaan.
Tässä kohtaa se alkuperänen tilaus oli joku pari sataa euroa x2 ja siihen tää uus tilaus siihen jotain päälle eli varattuna tililtä oli jo näiden tilausten takia n. 700€++.
No, sitten kävi vähän ikävästi ja mun vanhempi poika sairastu ke-to yönä ja vietin sit koko to-pe-la-su aamut, päivät ja yöt sairaalassa teholla hänen kanssaan, ja kaikkia DHL paketteja yrittettiin toimittaa mulle perjantaina, en tietenkään ollu paikalla koska olin sairaalassa pojan kanssa. Palasin nyt sunnuntaina yöllä kotiin, ja kun kaikki alkaa oleen ok niin ajattelin palata näihin pienempiin murheisiin, eli missä mun paketit menee. Katos kummaa, DHL on seurannan mukaan käyny ovella ja jollain taikatempulla onnistunu rikkoon KAIKKI paketit mun toimituksesta, nyt Amazonin sivuilla pahotellaan että DHL kusi homman, palautamme rahasi. Ei siinä, tommonen komeesti yli tonni oli Black Friday rahaa siellä kiinni ja sain lämpimiä ostokokemuksia sillä rahalla. Mites teillä. :D
Muuhun puuttumatta, jostain syystä välillä Amazon.de sivuille tulee tuo "Damaged due shipment, returned to seller" mikä ei oikeasti pidä paikkaansa, vaan on jokin järjetön bugi järjestelmässä kun paketissa tulee jokin poikkeavuus (ts. ei toimitettu tai laitettu DHL>Posti), joten kannattaa kattoa sillä ko. DHL numerolla joko dhl.de tai dhl.com (tai vastaavasti UPS) ja saat esim. sen Postin CN....XX koodin, jolla voi seurata postin sivuilta.

Näin siis perinteisesti. Itselläkin sydän syrjällään kun auto palasina ja ekan kerran tuli tuo viesti, että miten onnistuu rikkomaan jarrulevyt. No, oikeasti haettavissa postista..
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Ja heillä oli reilusti se hinta näkyvillä, jota se kone oli maksanut aiemmin. He eivät nostaneet myyntihintaa ennen tuota tapahtumaa.
Sattuivat vaan merkkaamaan osan OVH hinnoista sellaisiksi joita ne oli olleet silloin kun kyseinen malli tuli myyntiin. Hinta oli vielä sellainen millä eivät ole itse myyneet enää pitkään aikaan.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
Gigantti ei kyllä oo loistanut. 23.11 tehty kaks tilausta. Toinen on lähetetty eikä ole vieläkään saapunut ja toinen aina vain keräilyssä. Pitää varmaan kysellä perään, joululahjoja molemmat, niin olis kiva saada ne :D
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 869
Gigantti ei kyllä oo loistanut. 23.11 tehty kaks tilausta. Toinen on lähetetty eikä ole vieläkään saapunut ja toinen aina vain keräilyssä. Pitää varmaan kysellä perään, joululahjoja molemmat, niin olis kiva saada ne :D
Oma "lahjani" jäi tosiaan keräilyyn johtuen siitä että tavara olikin loppunut Gigantin verkkokaupasta. Chat ei tarkemmin tiennyt asiasta, mutta soittamalla asiakaspalvelija osasi selvittää asian ja sai järjestettyä niin, että sain hakea tilauksen myymälästä (siellä kun oli tavaraa saldoilla). Piti tosin "palauttaa" verkkotilaus ja ostaa uudelleen, eli sitoo hetkeksi 2xtuotteen hinnan
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
Oma "lahjani" jäi tosiaan keräilyyn johtuen siitä että tavara olikin loppunut Gigantin verkkokaupasta. Chat ei tarkemmin tiennyt asiasta, mutta soittamalla asiakaspalvelija osasi selvittää asian ja sai järjestettyä niin, että sain hakea tilauksen myymälästä (siellä kun oli tavaraa saldoilla). Piti tosin "palauttaa" verkkotilaus ja ostaa uudelleen, eli sitoo hetkeksi 2xtuotteen hinnan
Näyttäisi että on vain kolmessa myymälässä enää saatavilla tuota keräilyssä olevaa tuotetta ja kaikki myymälät +300km päässä. Tuotesivulla lukee Toimitukset alkaa 2.1.2019, mikä ei toivon mukaan pidä paikkaansa. Tilaus hetkellä noita oli kyllä ihan hyvin saatavilla. Pakko varmaan kysellä perään. Ostin tuon laskulla, niin ei nyt onneksi rahoja oo tuolla kiinni.

E: Aspan mukaan toimitus 7.1 :darra:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
31
En tietenkään väitä että kaikkien tuotteiden kanssa keploteltiin, mutta esim. Bf tarjouksessa oleva Boschin pesukoneen normaaliksi hinnaksi merkattiin 799€ vaikka malli on jo vanha ja huomattavasti uudempia sekä mallisarjaltaan parempia koneita saa 500€ pintaan (norm. hinta). Tohon 799€ hintaan eivät olleet itsekään myyneet enää pirkään aikaan, toki 295€ oli ihan hyvä tarjous silti. Samoin muutamassa muussa koneessa huomadin alennushinnan olevan samaa tasoa kuin kilpailijoiden normaali hinta.

Ainakin Veikonkone myi tuotteita laittaen ne ainakin -20% tarjoukseen. Oman pesukoneeni sain halvemmalla hinnalla kuin mitä sitä oli koskaan aiemmin myyty ja sain vieläpä tingittyä kotiinkuljetuksen kaupan päälle. Ei voi kehua heitä epäreiluksi. Ja kone ei ollut vanha, tai ainakaan sen valmistajalla ei ollut mitään uudempaa mallia olemassa.
Ja heillä oli reilusti se hinta näkyvillä, jota se kone oli maksanut aiemmin. He eivät nostaneet myyntihintaa ennen tuota tapahtumaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
283
Perjantaina tuli Postin lupausten mukaisesti virtalähde Saksan Amazonista perille ja sain kasattua uuden koneen valmiiksi lauantaina. Nyt tässä on odoteltu sitä uutta 2TB kovalevyä, joka on tullut vähän ripeämmin Saksasta Deutsche Post-Posti -kombolla kuin tuo virtalähde, mutta taitaa Postin arvio päivästä (tänään 3.12. klo 16 mennessä) heittää vähän. Luvattu tänään saapuvaksi kotiovelleni, mutta naapureilla on postiauto jo näköjään käynyt, eikä omassa postilaatikossa ollut mitään. Taitaa tulla sitten huomenna. Noh, Amazonin alkuperäinen arviokin oli 4.12. eli tulisi sentään ajallaan, kun taas virtalähde oli 2 päivää myöhässä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
283
Kovalevyni lähti näköjään vasta 10 min sitten Helsingin lajittelukeskuksesta, sieltä se taitaa sitten mennä Lietoon yöksi ja huomenna tulla minulle. Hauskinta tässä on se, että OmaPosti-sovellus näyttää vielä sen arvioiduksi saapumisajaksi 3.12. :D

EDIT: Tajusin äsken, että täällä ei jaeta päiväpostia tiistaisin eli saan siis venata kovalevyä keskiviikkoon... Olis voinut jo tänään saapua, jos paketti olisi lähtenyt eilen yöllä kohti Lietoa, mutta ei... Kiitos posti tästä.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Kovalevyni lähti näköjään vasta 10 min sitten Helsingin lajittelukeskuksesta, sieltä se taitaa sitten mennä Lietoon yöksi ja huomenna tulla minulle. Hauskinta tässä on se, että OmaPosti-sovellus näyttää vielä sen arvioiduksi saapumisajaksi 3.12. :D

EDIT: Tajusin äsken, että täällä ei jaeta päiväpostia tiistaisin eli saan siis venata kovalevyä keskiviikkoon... Olis voinut jo tänään saapua, jos paketti olisi lähtenyt eilen yöllä kohti Lietoa, mutta ei... Kiitos posti tästä.
Eikös nuo tule paketteina joten tuo "tiistain jakelemattomuus" ei niitä koske. Ainakaan täällä ei ole koskenut vaikka postiluukkuun ei tavaraa tiistaisin tulekaan.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
132
Mindfactorystä tuli näyttis mallikkaasti viikossa kotiin. Tuplapostikulut ja ylimääräistä säätöä koska mailboxden kautta, mutta mallikkaasti homma toimi alusta loppuun.

Nyt vain ihmettelen miksei freesync toimi 4k-näytön kanssa (välkyttää ruutua enemmän tai vähemmän), mutta pärjään kyllä ilmankin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
283
Eikös nuo tule paketteina joten tuo "tiistain jakelemattomuus" ei niitä koske. Ainakaan täällä ei ole koskenut vaikka postiluukkuun ei tavaraa tiistaisin tulekaan.
Saattaa olla näinkin, se nähdään sitten tänään päivemmällä. Mutta on se kyllä vähän logiikanvastaista, että postiautoilla ei tuoda tiistaisin päiväpostia, mutta sitten jaksetaan tuhlata bensaa, yms. ja tuoda paketit tiistaisin, jos niitä sille päivälle sattuu. Tai ehkä ne yhdellä autolla vetää pidemmän jakelureitin tiistaina, kun jaetaan vain paketteja harvoille.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
357
Tuli mieleen että Gigantti veloitti tilauksen jo silloin viikonloppuna, vaikka kyseisen tuotteen toimitukset alkavat vasta tammikuussa. Kuinka yleistä tämä on? Lähinnä Amazonia tullut käytettyä jossa veloitetaan vasta paketin lähdettyä liikkeelle.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Tuli mieleen että Gigantti veloitti tilauksen jo silloin viikonloppuna, vaikka kyseisen tuotteen toimitukset alkavat vasta tammikuussa. Kuinka yleistä tämä on? Lähinnä Amazonia tullut käytettyä jossa veloitetaan vasta paketin lähdettyä liikkeelle.
Vähän liike kohtaista tuo on. Osa tekee "katevarauksen"/ennakkoveloituksen ja osa sitten taas veloittaa summan suoraan.
 

Kaamoslappi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
30
Sokokselta tuli pahoittelu maili, että black friday tilaukseni edelleen lähettämättä, ottavat yhteyttä uudelleen jos tilaus viivästyy. Jouluksi ehkä haettavissa?
 

Kaamoslappi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
30
Ehkä kannattaisi Sokoksen poistaa verkkokauppansa jos taso tätä luokkaa.

Edit ja heti perään maili

Hei,

Kiitos tilauksestasi Sokos verkkokaupasta ja pahoittelut viestinnän viiveestä. Valitettavasti tilaamasi tuotteet ovat päässyt loppumaan kampanjan aikana, joten emme voi toimittaa tilausta sinulle.

Pyytäisin sinua lähettämään tilinumerosi vastausviestissä, että voimme hyvittää puuttuneiden tuotteiden arvon sinulle. Kiitos jo etukäteen!

Haluamme lisäksi hyvittää sinulle tapahtuneesta etukoodin Sokos verkkokauppaan. Etukoodi oikeuttaa 30 % alennukseen yhdestä normaalihintaisesta tuotteesta.


Tilasimme 4 eri tuotetta, kaikki mailin mukaan loppu. Verkkokaupasta kun katsoo, niin kolme tuotetta on tällä hetkelläkin tilattavissa.
Käsittämätön pulju, jonka yhteistyö päättyy tähän ensimmäiseen tilaukseemme. Haistakaa vittu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
439
Ehkä kannattaisi Sokoksen poistaa verkkokauppansa jos taso tätä luokkaa.

Edit ja heti perään maili

Hei,

Kiitos tilauksestasi Sokos verkkokaupasta ja pahoittelut viestinnän viiveestä. Valitettavasti tilaamasi tuotteet ovat päässyt loppumaan kampanjan aikana, joten emme voi toimittaa tilausta sinulle.

Pyytäisin sinua lähettämään tilinumerosi vastausviestissä, että voimme hyvittää puuttuneiden tuotteiden arvon sinulle. Kiitos jo etukäteen!

Haluamme lisäksi hyvittää sinulle tapahtuneesta etukoodin Sokos verkkokauppaan. Etukoodi oikeuttaa 30 % alennukseen yhdestä normaalihintaisesta tuotteesta.


Tilasimme 4 eri tuotetta, kaikki mailin mukaan loppu. Verkkokaupasta kun katsoo, niin kolme tuotetta on tällä hetkelläkin tilattavissa.
Käsittämätön pulju, jonka yhteistyö päättyy tähän ensimmäiseen tilaukseemme. Haistakaa vittu.
Mulle tuli yksi tuote (hajuvesi) nopeaan 23-28.11 eli viidessä päivässä tuolta Sokokselta.
 

FinMaky

Tekee sitä ATK:ta
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
680
Kokemuksia osastoon: Elisalta tuli Switchin Pokken pelille loppu varastosta tekstari, perutaan ja rahat takaisin. Seuraavana päivänä tuli että lähtee kun saadaan ja seuraavana päivänä, että matkahuollossa tulossa. Fiilikset edellistä mukaillen, eka pettymys ja pohdinta jaksanko valittaa, sitten pieni toivo ja nyt on peli kädessä. Eipä tarvinnut valittaa. Ei nämä näytä menevän kuin strömsössä, mutta eipä tässä tapauksessa valittamistakaan.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Sama Powerissa. Alkaa saada taas uusia piiirteitä tämä suomalaisten kauppojen Black Friday, kun tavarat ei liikkeellä vielä 12 päivää tilauksen jälkeenkään.
Verkkikseltä ja jimssiltä tuli jo blackfriday viikonloppuna, mutta kompletilta lähti vasta nyt perjantaina ja odotettu saapumisaika tämän viikon perjataina.
Ei se muuallakaan näytä toimivan, ja ihan varmasti viimeinen kerta ku tuolta nyrkkipajasta tilaan.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 312
Ehkä kannattaisi Sokoksen poistaa verkkokauppansa jos taso tätä luokkaa.

Edit ja heti perään maili

Hei,

Kiitos tilauksestasi Sokos verkkokaupasta ja pahoittelut viestinnän viiveestä. Valitettavasti tilaamasi tuotteet ovat päässyt loppumaan kampanjan aikana, joten emme voi toimittaa tilausta sinulle.

Pyytäisin sinua lähettämään tilinumerosi vastausviestissä, että voimme hyvittää puuttuneiden tuotteiden arvon sinulle. Kiitos jo etukäteen!

Haluamme lisäksi hyvittää sinulle tapahtuneesta etukoodin Sokos verkkokauppaan. Etukoodi oikeuttaa 30 % alennukseen yhdestä normaalihintaisesta tuotteesta.


Tilasimme 4 eri tuotetta, kaikki mailin mukaan loppu. Verkkokaupasta kun katsoo, niin kolme tuotetta on tällä hetkelläkin tilattavissa.
Käsittämätön pulju, jonka yhteistyö päättyy tähän ensimmäiseen tilaukseemme. Haistakaa vittu.
Huomanneet että liian kova alennus niin valehdellaan ;)
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 379
Jos olisin itse tilannut jotain ja olisi tuolla tavalla valehdeltu, pistäisin Sokoksen asiakaspalvelun tiukille. Esim. "Voisin ottaa korvaavana tuotteena tuota, mitä on varastossa" ja linkki perään. Paras kun puhelimella soitat ja pyydät suoraa vastausta.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
393
Ei näy eikä kuulu Ticwatcia. Perjantaina oli siis jo Tampereella hyvissä ajoin UPS:llä "määränpääskannaus". Sen jälkeen ei mitään.

Amazonin toimitusarvio oli tälle päivälle, mutta ei kai nuo kuriirit enää illalla hommia tee? Tulisi nyt viikonloppuun mennessä.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Ei näy eikä kuulu Ticwatcia. Perjantaina oli siis jo Tampereella hyvissä ajoin UPS:llä "määränpääskannaus". Sen jälkeen ei mitään.

Amazonin toimitusarvio oli tälle päivälle, mutta ei kai nuo kuriirit enää illalla hommia tee? Tulisi nyt viikonloppuun mennessä.
Ainakin täällä pk-seudulla ajavat muistaakseni klo 22 asti
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Ei näy eikä kuulu Ticwatcia. Perjantaina oli siis jo Tampereella hyvissä ajoin UPS:llä "määränpääskannaus". Sen jälkeen ei mitään.

Amazonin toimitusarvio oli tälle päivälle, mutta ei kai nuo kuriirit enää illalla hommia tee? Tulisi nyt viikonloppuun mennessä.

Ei varmaan tule jos ei ole soittanut ja sopinut aikaa etukäteen, mutta kyllä ne tekee iltaisin hommia. Eilen tuli UPSin paketti joskus klo. 18:30 ihan täällä lapissakin. Kuski sanoi olevan tilanne päällä ja "erityinen jakelujärjestys", eli varmaan suomeksi niitä paketteja on joku tsiljardi mustan perjantain jäljiltä toimitettavana.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 584
Viestejä
4 205 198
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom