Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos tullut halpaa n. 24 tuumasta yli 100hz näyttöä alennuksee?
ootko kirjautuneena, Gigantti teki tuota psn koodille - sai tilattua postituksella kun loggasi ulos
Vieläkään en ole päässyt verkkiksessä kassalle asti, tunti mennyt... Onkohan SSDt jo mennyt
On (tai ei ainakaan ole saanut lisättyä hetkeen).
Joo itse kanssa sain vihdoinkin menemään tilauksen läpi ja SSDn itselle.Heh, verkkiksellä oli nettimyynti loppunut tuosta terasesta SSD:stä, mutta oli vanha päivittämätön välilehti auki, jossa tuo oli, niin sieltä sai sen lisättyä ostoskoriin
Kuinka halvalla se pitäisi olla? 399€ on nyt suoraan OculukseltaOculus rift + touch jos löytyis kunnon tarjouksessa, niin lähtis kyllä tilaukseen.
Ne ketkä onnistuivat Boset ostamaan, niin siis ilmeisesti pelkästään paikanpäältä pystyi kuulokkeet ostamaan? Itse ostin nää kuulokkeet lokakuussa hieman kirvelee nyt
Netissä oli nyt erä ja aamulla liikkeissä.Ne ketkä onnistuivat Boset ostamaan, niin siis ilmeisesti pelkästään paikanpäältä pystyi kuulokkeet ostamaan? Itse ostin nää kuulokkeet lokakuussa hieman kirvelee nyt
Paras e/Gt suhde on tällä hetkellä 8TB levyissä, hinta 150-160 e tarjouksessa joita melkein viikottain WD My Book Desktop 8 TB - External Hard Drive - USB 3.0: Amazon.de: Computer & ZubehörOnko sisäisistä tai ulkoisista kovoista ollu mitään hyviä tarjouksia? Jotain 3-4tb hakusessa alle 100e
Antaako verkkiksessä kaikille tätä ilmoa? Olen kirjautuneena ja yrittänyt jo puolituntia päästä kassalle
Tällä koneella on tehty ostoskori, jota emme pysty varmentamaan ilman kirjautumista.
Kirjaudu sisään tai jatka uudella ostoskorilla.
Antaako verkkiksessä kaikille tätä ilmoa? Olen kirjautuneena ja yrittänyt jo puolituntia päästä kassalle
Tällä koneella on tehty ostoskori, jota emme pysty varmentamaan ilman kirjautumista.
NäinTuolla taktiikalla mentiin ja toimi.
Samaa tulee, mutta ei sen enää väliä kun kauppa tiputti 22:05 ruuhkan keskellä puoli tuntia korissa olleet Bose QC35II:t pois. Loput romut jääkööt koriin loppuelämän ajaksi. En ole katkera, mutta kuitenkin...Antaako verkkiksessä kaikille tätä ilmoa? Olen kirjautuneena ja yrittänyt jo puolituntia päästä kassalle
Netistä onnistuin nappaamaan. Kerrankin.Ne ketkä onnistuivat Boset ostamaan, niin siis ilmeisesti pelkästään paikanpäältä pystyi kuulokkeet ostamaan? Itse ostin nää kuulokkeet lokakuussa hieman kirvelee nyt
1070Ti on hinta/FPS-suhteeltaan hieman parempi, mutta jos lasket että myyt tuon 1070Tin Monster Hunterin vaikka 20 eurolla niin saat vielä vähän halvemmalla. Toisaalta 2070Tissä on RTX, josta voi olla hyötyä ehkä tulevaisuudessa.Kumpikohan mahtaa olla 1440p pelaamiseen lopulta parempi diili, RTX 2070 hintaan 499e vai 1070Ti (+Monster world peli) hintaan 399e? Hinta-tehosuhde. Kai tuo 2070 on vähän enemmän "future proof" kun uudempi malli, äkkiseltään ajateltuna.
Onko missään ollut tarjouksessa PS4 VR pakettia+ move kapuloita
Paras e/Gt suhde on tällä hetkellä 8TB levyissä, hinta 150-160 e tarjouksessa joita melkein viikottain WD My Book Desktop 8 TB - External Hard Drive - USB 3.0: Amazon.de: Computer & Zubehör
Kumpikohan mahtaa olla 1440p pelaamiseen lopulta parempi diili, RTX 2070 hintaan 499e vai 1070Ti (+Monster world peli) hintaan 399e? Hinta-tehosuhde. Kai tuo 2070 on vähän enemmän "future proof" kun uudempi malli, äkkiseltään ajateltuna.
Osaako joku tähän vastata?Onko https://www.amazon.de/dp/B07178VYSF tuo fiksumpi kuin Yamaha WXC-50 -MusicCast-esivahvistin 298,00 € Kiinni tulisi 2kpl kaiuttimia ja subbari, molemmat kylläkin aktiiveja. Ja mitään tv:tä tms ei ole, ainoa äänilähde tietokone (tai tietysti puhelin Yamahan tapauksessa, taitaa onnistua myös Denonilla).
PS4 VR paketti on 199€ aika mones paikas Esim Gigantti, Veikon Kone jne.
Movet on 57€ posteineen Amazonin Italiassa, halvimmat mitä itelle osunu.
https://www.amazon.it/gp/product/B079JCLPBC/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Kumpikohan mahtaa olla 1440p pelaamiseen lopulta parempi diili, RTX 2070 hintaan 499e vai 1070Ti (+Monster world peli) hintaan 399e? Hinta-tehosuhde. Kai tuo 2070 on vähän enemmän "future proof" kun uudempi malli, äkkiseltään ajateltuna.
Säteenseuranta kun sen verran kyykyttää jo 2080 Ti:tä niin en usko siitä olevan hyötyä 2070:llä. Itse odotan enemmän DLSS-tukea, josta on sitten 2070:nkin kanssa hyötyä.1070Ti on hinta/FPS-suhteeltaan hieman parempi, mutta jos lasket että myyt tuon 1070Tin Monster Hunterin vaikka 20 eurolla niin saat vielä vähän halvemmalla. Toisaalta 2070Tissä on RTX, josta voi olla hyötyä ehkä tulevaisuudessa.
Itse mietin samaa ja tällä hetkellä vahvasti 1070Tin kannalla.
Ei näyttäisi olevan saatavilla :/ en oo tota 8TB versiota nähnyt ollenkaan kunnostettunaTuo sama levy tehdaskunnostettuna: My Book (New) (Recertified) | Western Digital (WD) mutta vain puolen vuoden takuulla.
Alkaako 2600 / 2600X bottleneckaamaan 2070:ntä?Kyllä ottaisin 2070 ellei tuo peli nimenomaan himota. 1070 lienee tappiin optimoitu ajurien osalta, kun taas 2070:stä saattaa irrota vielä 5-10% lisää niiden myötä.
Lisäks budjettipelurille:
1060 6gb:
Asus GeForce GTX 1060 DUAL-GTX1060-O6G 6144 Mt -näytönohjain PCI-e-väylään 239,90 €
Ei näyttäisi olevan saatavilla :/ en oo tota 8TB versiota nähnyt ollenkaan kunnostettuna
1070Ti on hinta/FPS-suhteeltaan hieman parempi, mutta jos lasket että myyt tuon 1070Tin Monster Hunterin vaikka 20 eurolla niin saat vielä vähän halvemmalla. Toisaalta 2070Tissä on RTX, josta voi olla hyötyä ehkä tulevaisuudessa.
Itse mietin samaa ja tällä hetkellä vahvasti 1070Tin kannalla.
EDIT: Noniin multitornicin 1070tit meni, toivottavasti jimmsiltä tai komplettilta tulee vielä...
Kaksi tehdaskunnostettua olen ostanut (3TB) ja molemmat sippasi alle vuoden ikäisenä. Toki tällä otannalla melko mututulos, mutta en kyllä itse noita osta lisää ellei saa todella tuntuvasti halvemmalla kuin uusia kaupasta.Tuo sama levy tehdaskunnostettuna: My Book (New) (Recertified) | Western Digital (WD) mutta vain puolen vuoden takuulla.
Clasulla näyttäis olevan huomattavasti halvempi tukin kanssa? Veitsiteline ja 5 veistä Fiskars All Steel - FISKARS | Clas O...Tuote: Fiskars All Steel Veitsisetti 5 kpl ja Magneetti
Hinta: 67,52 € (sis posti)
Kauppa: Makujakauppa
Voimassa: 25.11.
Linkki: Fiskars All Steel Veitsisetti 5 kpl ja Magneetti | Makujakauppa
Promokoodi: BLACK18
Kärkkäisellä 129e, veitsitukin kanssa myynnissä useammassakin paikassa, mutta kaikkialla +130e.
Kaikki muutoin myös alessa -20% black friday koodilla. Muutama Electroluxin yleiskone näytti myös melko edulliselta varsinkin koodin kanssa.
Tuo sama levy tehdaskunnostettuna: My Book (New) (Recertified) | Western Digital (WD) mutta vain puolen vuoden takuulla.
Tilanut tavarat noudettavaksi myymälästä niin ei ole mennyt edes rahaa vielä verkkikseen