Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuote: Harman Kardon Onyx Studio 4
Hinta: 119€ (ovh. 399€)
Kauppa: Dustin
Linkki: Harman Kardon Onyx Studio 4 | Dustinhome.fi
Verkkokauppa.comin Black friday sivu sanoo mulle vain että ei näytettäviä tuotteita. Muilla sama?
Verkkokauppa.comin Black friday sivu sanoo mulle vain että ei näytettäviä tuotteita. Muilla sama?
Itse ainakin sain vain pienellä odottelulla nämä. Vaimo osti toiset samaan aikaan, joten voimme nyt olla täydellisessä hiljaisuudessa kotona !Tais botit napata QC35:t.
Onkohan kukaan koskaan näitä ostanut? Noita jaettiin yhdessä vaiheessa kaupan päälle vaikka missä kaupassa ja jatkuvasti ties missä Cdonin tarjoukessa.
Ei pitäisi tulla yllätyksenä että verkkiksen tarjoukset menee alle minuutissa valokuitunetin omaaville ja trokaajille. Tätä käy lähes joka viikko. Kuitenkin...
Kusi bose homma, yllätys! Tosin ei nyt niin kova hinku ollut edes hankkia.
Ipadeja ei tainnut missään olla alessa?
Kusi bose homma, yllätys! Tosin ei nyt niin kova hinku ollut edes hankkia.
Perkele ku miettii niin paljon niin meni evga:n 1070 sekä komplett:in 1070ti sivusuun, joo multitronicissa taitaa vielä niitä asuksia olla mutta sen verran tulee pelailtua että mieluustti ois kunnollinen jäähy.
Boset tais olla ainut järkevä tarjous, muuta tuskin enää tulee
Osan alkoi heti, osan vasta 00:01 tai klo 9:00Verkkkokaupan tarjoukset tuli vasta näkyviin ja myynti alkaa vasta 00.01
Sivistäkää tyhmää, onko tämä ok tarjous:
PNY GeForce GTX 1080 XLR8 OCnäytönohjain 8G - Tietokonekomponentit
Ei mikään mieletön, mutta ok?
Sama. Kannatti laittaa tuote ostoskoriin. Kohta uuden näytön onnellinen omistaja.
samaa katselin itekin. pitääpä aamulla kokeilla.https://www.verkkokauppa.com/fi/product/65780/jmfqd/Apple-iPhone-8-64-Gt-puhelin-tahtiharmaa-MQ6G2
Katselin tässä luuria tytylle niin eikös tuo 499e iphone 8 ole ihan pätevä tarjous?
Applen oma tarjous viikonloppu alkaa huomenna.
Niin no, 399 saa 1070Titä ja 549 2070ää, itse ottaisin kyllä jomman kumman niistä.Sivistäkää tyhmää, onko tämä ok tarjous:
PNY GeForce GTX 1080 XLR8 OCnäytönohjain 8G - Tietokonekomponentit
Ei mikään mieletön, mutta ok?