BLACK FRIDAY / CYBER MONDAY / SINGLE'S DAY 2018 -KESKUSTELUKETJU tarjouksista yms

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
487
Verkkiksestä ite nappasin varaukseen ton 200€ 1060:sen ja 360€ 1070:sen kun vanha 2500k sotaratsu vielä alla ja 1080 -näyttö niin turha hamstrata enempää tehoja... saa nyt nähä kumman sitten haen.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
146
Kaksi tehdaskunnostettua olen ostanut (3TB) ja molemmat sippasi alle vuoden ikäisenä. Toki tällä otannalla melko mututulos, mutta en kyllä itse noita osta lisää ellei saa todella tuntuvasti halvemmalla kuin uusia kaupasta.
Huonoa tuuria. Mulla on vähän reilun vuoden ollu tuo my cloud mirror 4tb ja pelannu ihan ok.

Edit. Oliko niissä mitkä levyt sisällä? red,blue,black?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
199
Vielä ois mulla korissa verkkiksen 1tb ssd, taidan jättää tältä kertaa ostamatta ja vapauttaa takaisin markinoille
Taitaa bugata nuo VK.comin sivut ihan huolella. Esim. tuon Samsungin 860 EVO 1Tb osalla menee about näin: "Lisää ostoskoriin" -nappi harmaana --> F5 --> "Lähetettävissä: Heti - 8kpl --> F5 --> "Lisää ostoskoriin" -nappi harmaana --> F5 --> "Lähetettävissä: Heti - 8kpl
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 910
1070Ti on hinta/FPS-suhteeltaan hieman parempi, mutta jos lasket että myyt tuon 1070Tin Monster Hunterin vaikka 20 eurolla niin saat vielä vähän halvemmalla. Toisaalta 2070Tissä on RTX, josta voi olla hyötyä ehkä tulevaisuudessa.

Itse mietin samaa ja tällä hetkellä vahvasti 1070Tin kannalla.

EDIT: Noniin multitornicin 1070tit meni, toivottavasti jimmsiltä tai komplettilta tulee vielä...
Eihän sattunut jäämään ostoskoriin? Minulla antoi ostaa vaikka tuotteet oli jo loppuneet, kun olin joskus aiemmin laittanut ostoskoriin.

Nyt arvon, käynkö noutamssa 1070 ti:n vai 2070:n ja toisen perun...
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 545
Tuossa denonissa ei näytä ainakaan kuvan perusteella olevan linjalähtöjä kaiuttimille, vain subbarille.
Ok, itse kun en noista mitään ymmärrä (neuvottiin ostamaan tuo Yamaha), mutta ajattelin, että olisiko tuo Denon parempi samaan hintaan. Kiitoksia paljon!
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
73
Jos joku bongaa Chromecast Ultraa, joka on oikeasti tarjouksessa, niin saa infota.

Tänä vuonna alin hinta on tosiaan 69€, kun viime vuonna se oli 49€ :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
283
Toivottavasti Jimm's:n servut ei kaadu samalla tavalla kuin gigantin ja verkkiksen. Olen ainoastaan 100% varma, että Saksan amazonilla ei kaadu sivut klo 1.00 :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
216
Amazonilla nyt black friday tarjouksena myös Denonin AVR-X3500H, 6 euroa halvemmalla kuin Verkkokaupassa alv-erotuksen jälkeen, jos joku missasi sen 699,90e tarjouksen.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 587
Toivottavasti Jimm's:n servut ei kaadu samalla tavalla kuin gigantin ja verkkiksen. Olen ainoastaan 100% varma, että Saksan amazonilla ei kaadu sivut klo 1.00 :D
Amazonilla on varmaan järeimmät palvelimet mitä Tellukselta löytyy. En usko että edes black friday niitä onnistuu kaatamaan.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
199
Tuleeko näitä pieni eriä aina välillä myyntiin ?
Vapautuu kait aina välillä ihmisten ostoskoreista. Tiedä sitten kauanko VK.com niitä siellä antaa hautoa. Mutta taitaa bugata nuo VK.comin sivut ihan huolella. Esim. tuon Samsungin 860 EVO 1Tb osalla menee about näin: "Lisää ostoskoriin" -nappi harmaana --> F5 --> "Lähetettävissä: Heti - 8kpl --> F5 --> "Lisää ostoskoriin" -nappi harmaana --> F5 --> "Lähetettävissä: Heti - 8kpl
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
1.00 saksan amazonisko alkaa? Tuntuu että sielä kkans ripottelemalla pitkin päivää ilmestyy tarjouksia
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 898
Akkulasta 54€ vai onko jotain eroa?
Liekkö pro ja non-pro mallit kyseessä, tarkemmin en eroista kyllä osaa sanoa. Akkulan huomasin vasta jälkikäteen, äkkiseltään näyttäisi että on normaali versio ja tuo Jussinmaen on Pro. Onko sitten isompaa eroa niin siitä en osaa sanoa.


---------------

Saa muuten bingailla jos kukaan sattuu löytämään/tietämään hyviä kamera/drone reppuja näin black friday hommista. Käy Amazon.de:t yms jos suostuvat ton kokosia lähettämään järkihintaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
Kuinkas tuo verkkokaupan nouto myymälästä, kuinka nopeaa on noudettavissa sieltä? Lauantaina on asiaa ajella myymälän ohi, ja laitoin noutoa.
 
Liittynyt
11.10.2018
Viestejä
151
Perkele ku miettii niin paljon niin meni evga:n 1070 sekä komplett:in 1070ti sivusuun, joo multitronicissa taitaa vielä niitä asuksia olla mutta sen verran tulee pelailtua että mieluustti ois kunnollinen jäähy.
Eikös tuolla verkkiksellä ole 9:00 aamulla vielä Asuksen 1070Ti myös tulossa myyntiin?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 170
Ok, itse kun en noista mitään ymmärrä (neuvottiin ostamaan tuo Yamaha), mutta ajattelin, että olisiko tuo Denon parempi samaan hintaan. Kiitoksia paljon!
Suosittelen sitä Yamahaa tuohon käyttöön; en ole samassa hintaluokassa paremman oloista löytänyt. Kovassa käytössä on. [/offtopic]
 
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
290
Perkele ku miettii niin paljon niin meni evga:n 1070 sekä komplett:in 1070ti sivusuun, joo multitronicissa taitaa vielä niitä asuksia olla mutta sen verran tulee pelailtua että mieluustti ois kunnollinen jäähy.
Meinas käydä itelle samanlailla. Sit hokasin että sen kompletin tilaukse voi peruuttaa jos tulee jotai kivempaa vastaa :D (vähä dickmove)
Mut nyt näyttää vahvasti siltä että se 1070ti on sieltä tulossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
599
Ei osaa päättää Asuksen RTX 2070 Strix 599€ ja RTX 2080 Dual 799€ välillä.
Dualin jäähyä on monessa paikassa haukuttu. Tosin sitten taas tuossa 2070 Strixissä ei ole kai piirilevyllä mitään ihmeitä muihin 2070 malleihin verrattuna.
Verkkiksen tarjouksen Xb271hu:n kaveriksi tulossa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
108
Ei kukaan olisi sattunut löytämään riistakameroita alennuksista? Pikaisella läpikäynnillä hongkongin -20% oli paras esitys.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 329
Liekkö pro ja non-pro mallit kyseessä, tarkemmin en eroista kyllä osaa sanoa. Akkulan huomasin vasta jälkikäteen, äkkiseltään näyttäisi että on normaali versio ja tuo Jussinmaen on Pro. Onko sitten isompaa eroa niin siitä en osaa sanoa.
Joo, näin se oli. Mun moka. Aikaisempi kommentti sanoi, että akkula vanhempi ja tehottomampi, todellisesta erosta ei mitään käsitystä :)
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
27
Voi kai nuo Black Friday -tarjouksessa tilatut tuotteet perua ihan normaalisti ilman lisäkuluja? Lähinnä vain ajattelin, jos joku päihittäisi vielä tuon Verkkiksen SSD-diilin. :D
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
436
saako porukka tota verkkiksellä olevaa AMD Ryzen 2600 ostoskoriin tuolla 159e hinnalla? Itsellä valittaa, että "tuotetta ei lisätty koriin,
Tuotetta on ostoskorissa jo suurin sallittu määrä." ja yhtään kappaletta siellä ei ole :confused2:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 910
Voi kai nuo Black Friday -tarjouksessa tilatut tuotteet perua ihan normaalisti ilman lisäkuluja? Lähinnä vain ajattelin, jos joku päihittäisi vielä tuon Verkkiksen SSD-diilin. :D
Miksi ihmeessä ei voisi? Ihan normaalia etämyyntiähän tämä. Eikä varmaan kovinkaan paljoa myyjiä harmita, jos kovan alen tuotteita perutaan, saa myydä sitten täydellä hinnalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 776
Viestejä
4 292 678
Jäsenet
71 721
Uusin jäsen
Starshield

Hinta.fi

Ylös Bottom