Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaksi tehdaskunnostettua olen ostanut (3TB) ja molemmat sippasi alle vuoden ikäisenä. Toki tällä otannalla melko mututulos, mutta en kyllä itse noita osta lisää ellei saa todella tuntuvasti halvemmalla kuin uusia kaupasta.
Jep xD Sama homma täällä. Puolet tuotteista on sellaisia joita en ole varmaan edes ostamassa, näyttää vaan kivalta kun on halvat alennusprosentit
Vielä ois mulla korissa verkkiksen 1tb ssd, taidan jättää tältä kertaa ostamatta ja vapauttaa takaisin markinoille
taas tilattavissa Samsung 860 EVO SSD 1 Tt 2,5" SATA3 -SSD-kovalevy 139,90 €
näitä ollut kokoajan ja tilasin Samsung 970 EVO SSD 500 Gt M.2 -SSD-kovalevy 99,90 €
Osaako joku tähän vastata?
1070Ti on hinta/FPS-suhteeltaan hieman parempi, mutta jos lasket että myyt tuon 1070Tin Monster Hunterin vaikka 20 eurolla niin saat vielä vähän halvemmalla. Toisaalta 2070Tissä on RTX, josta voi olla hyötyä ehkä tulevaisuudessa.
Itse mietin samaa ja tällä hetkellä vahvasti 1070Tin kannalla.
EDIT: Noniin multitornicin 1070tit meni, toivottavasti jimmsiltä tai komplettilta tulee vielä...
Ok, itse kun en noista mitään ymmärrä (neuvottiin ostamaan tuo Yamaha), mutta ajattelin, että olisiko tuo Denon parempi samaan hintaan. Kiitoksia paljon!Tuossa denonissa ei näytä ainakaan kuvan perusteella olevan linjalähtöjä kaiuttimille, vain subbarille.
Tämähän alkaa muistuttamaan jo kalastusta. Pitkän väsytystaistelun jälkeen pääseekin vonkale karkuun ja mikä pettymys.
Tuleeko näitä pieni eriä aina välillä myyntiin ?taas tilattavissa Samsung 860 EVO SSD 1 Tt 2,5" SATA3 -SSD-kovalevy 139,90 €
näitä ollut kokoajan ja tilasin Samsung 970 EVO SSD 500 Gt M.2 -SSD-kovalevy 99,90 €
Toivottavasti Jimm's:n servut ei kaadu samalla tavalla kuin gigantin ja verkkiksen. Olen ainoastaan 100% varma, että Saksan amazonilla ei kaadu sivut klo 1.00
Tuleeko näitä pieni eriä aina välillä myyntiin ?
taas tilattavissa Samsung 860 EVO SSD 1 Tt 2,5" SATA3 -SSD-kovalevy 139,90 €
Ei oo hirveesti käsiin jäänyt kamaa, mutta otsalamppu tuli jussimaelta otettua:
Armytek Wizard PRO V3 2300lm -magneettiladattava - Jussinmäki.net verkkokauppa
~73€ posteineen.
Noita saa 699 hintaan monestakin paikasta. Esim https://www.hifitalo.fi/denon-avr-x3500h-72-kotiteatterivahvistin-musta tai Mareksound: Suomen johtava kotiteatterin ja hifin erikoisliikeAmazonilla nyt black friday tarjouksena myös Denonin AVR-X3500H, 6 euroa halvemmalla kuin Verkkokaupassa alv-erotuksen jälkeen, jos joku missasi sen 699,90e tarjouksen.
Akkulasta 54€ vai onko jotain eroa?
1.00 saksan amazonisko alkaa? Tuntuu että sielä kkans ripottelemalla pitkin päivää ilmestyy tarjouksia
Akkulasta 54€ vai onko jotain eroa?
Tuo akkulasta on vanhempaa mallia ja paperilla tehottomampi
Mitäs siellä oli?Saiko kukaan niitä näytönohjaimia sieltä eu.evga.com kaupasta tilattua?
Perkele ku miettii niin paljon niin meni evga:n 1070 sekä komplett:in 1070ti sivusuun, joo multitronicissa taitaa vielä niitä asuksia olla mutta sen verran tulee pelailtua että mieluustti ois kunnollinen jäähy.
Ai katos joo, tuo olikin PRO mikä mainittu.
Korjaus myös Akkulan hintaan, siellähän on toimitusvaihtoehtona "Ilmainen toimitus" eli 49€
Ok, itse kun en noista mitään ymmärrä (neuvottiin ostamaan tuo Yamaha), mutta ajattelin, että olisiko tuo Denon parempi samaan hintaan. Kiitoksia paljon!
Mahdollisimman halvalla, tuo 400€ vs gigantin 480€ ei mikään aivan järisyttävä ero kuitenkaan ole, vaikka toki onhan tuokin tuntuva alennus.Kuinka halvalla se pitäisi olla? 399€ on nyt suoraan Oculukselta
Oculus Rift | Oculus
Perkele ku miettii niin paljon niin meni evga:n 1070 sekä komplett:in 1070ti sivusuun, joo multitronicissa taitaa vielä niitä asuksia olla mutta sen verran tulee pelailtua että mieluustti ois kunnollinen jäähy.
Itse kun tilannut niin jos on ollut varastossa niin seuraavana päivänä ollut noudettavissa.Kuinkas tuo verkkokaupan nouto myymälästä, kuinka nopeaa on noudettavissa sieltä? Lauantaina on asiaa ajella myymälän ohi, ja laitoin noutoa.
Liekkö pro ja non-pro mallit kyseessä, tarkemmin en eroista kyllä osaa sanoa. Akkulan huomasin vasta jälkikäteen, äkkiseltään näyttäisi että on normaali versio ja tuo Jussinmaen on Pro. Onko sitten isompaa eroa niin siitä en osaa sanoa.
Voi kai nuo Black Friday -tarjouksessa tilatut tuotteet perua ihan normaalisti ilman lisäkuluja? Lähinnä vain ajattelin, jos joku päihittäisi vielä tuon Verkkiksen SSD-diilin.