Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja hintahan jo pomppasi, perhana...
Eikös tuo ollut jo? Ehkäpä tuolla cyber mondayssa voisi olla näytönohjaimia alennuksessa.
Rajalalla ainakin pyörii joidenkin tuotteiden kohdalla laskuri Cyber Mondaysta, eli ainakin siellä on ilmeisesti kyseiset tuotteet tulossa johonkin tarjoukseen nyt maanantaina.Eikös tuo ollut jo? Ehkäpä tuolla cyber mondayssa voisi olla näytönohjaimia alennuksessa.
Tilasin yhden tabletin eilen. Sattuisiko joku tietämään miten toimii kun tilaa hongkong.fi:stä jotain ja valitsee "noutu myymälästä", voiko sen hakea nyt heti seuraavana päivänä, vai pitääkö odottaa jotain tekstiviestiä? Heidän kotisivulla lukee että heillä on niitä myymälässä ja olen saanut kuitin ostoksesta.
joskus tilasin jiirisirkkelin ja nouto myymälästä, ja en nyt muista tarkalleen miten meni mutta muistaakseni tulee erillinen ilmotus millon voit noutaa tuotteen myymälästä.
Saat tekstiviestin, kun tilauksesi on noudettavissa, paitsi jos olet valinnut toimitustavaksi "Nouto varastolta", jolloin erillistä noutoilmoitusta ei lähetetä.
Itse tilasin honkkarista myös. Mitähän tämä nyt sitten käytännössä tarkoittaa. Onko myymälä ja varasto sama asia.
Oral-B hammasharja ja Remingtonin hiusleikkuri tuli ostettua, nämä sain huomattavasti halvemmalla kuin osasin toivoakaan. Muista tarjouksista myöhästyin aina hieman.
Tasapainotuksen vuoksi minä ostin sitten senkin edestä.Oli kyllä huono BF omalle kohdalle tällä kertaa. Tuli aivan älä osta mitään -päivä vietettyä
Jos joku havaitsee halvan puukiukaan, niin saa vinkata
Jos joku havaitsee halvan puukiukaan, niin saa vinkata
Veljekset keskisellä oli ainakin muutama kiuas tarjouksessa. Http://www.tuuri.fi
http://www.taloon.com/ tuolla näytti olevan kiukaita tarjouksessa, itse ostin eilen kärkkäiseltä sähkökiukaan joka oli tarjouksessaJos joku havaitsee halvan puukiukaan, niin saa vinkata
Ihan mielenkiinnosta, millos tuolla mindfactorylla oli tuo 1060 6gb alennuksessa ja minkälaisella? Ihan koko bf:n päivittelin sielläkin, mut ei tuntunut mitään tulevan.Oli ihan hyvät Fridayt kyllä! Ostin Palitin 1060 6Gb Jetstreamin Mindfactoryn alesta, Clasulta JBL Xtreme -"puistokaiuttimen", Sportsdirectilta vähän rääsyjä sekä Gigantista 13000mAh powerbankin. Eiköhän näillä taas hetken sätki eteenpäin. Niin ja Doomin steam keyn.
Ihan mielenkiinnosta, millos tuolla mindfactorylla oli tuo 1060 6gb alennuksessa ja minkälaisella? Ihan koko bf:n päivittelin sielläkin, mut ei tuntunut mitään tulevan.
Crucial MX300 525GB SSD - EUR 97,85 veroineen.
pikaseen katottuna juu, harmittaa ettei ollu kunnon tarjouksia kammerarepusta, viimevuonna kun piti ihan ite sössiä nuo tarjoukset...Taitaa Rajalan tarjoukset olla tänään ainakin suurimmaksi osin samat kuin perjantaina.
Crucial MX300 525GB SSD - EUR 97,85 veroineen.
Tilasin tossa black fridaynä Gigantista sen Acer x34a:n. Huomasin just että nettitoimitukset alkaa aikaisintaan 29.12! Menee ensvuoteen ton saaminen!
Kiitän, tuo ja vähän muutakin kerrastoa meni tilaukseenTuosta halvalla Catmandoo:n softshell-takki -78% http://www.teamsportia.fi/kampanjat...t/catmandoo-jayden-m-softshell-takki-pt800018
Jaa, mulla ei ole tollasta sähköpostia tullu...Kyselin viikko sitten netin kautta että pitääkö toimitusaika paikkaansa kun gigantti ilmoitti nettitoimitusten alkavan 26.11 ja silloin sanoivat että pitää kutinsa, Acer kuulemma luvannut toimittaa kuorman silloin.Tilasin myö black fridayna tuommosen x34a:n heti aamulla 6 jälkeen ja tänään aamusti sain sähköpostia että tuote lähtenyt liikkeelle ja toimitetaan lähipäivinä kotio.
Minkälaisia toimitusaika-arvioita on muille tullut saksan amazonista? Itse tilailin Crucial mx300 ja toimitusaika-arvio on 9.12, vaikka paketti on jo lähtetty.
Paketti lähetetty ja arvio 8.12. Ne on vaan realisteja siellä Amazonilla. Tetävät että Suomessa Posti lyö kuitenkin jarrukentän kehiin.Minkälaisia toimitusaika-arvioita on muille tullut saksan amazonista? Itse tilailin Crucial mx300 ja toimitusaika-arvio on 9.12, vaikka paketti on jo lähtetty.
Minulle sanoo 12.-14.12, vaikka tilasin heti aamusta.Minkälaisia toimitusaika-arvioita on muille tullut saksan amazonista? Itse tilailin Crucial mx300 ja toimitusaika-arvio on 9.12, vaikka paketti on jo lähtetty.
Tuosta halvalla Catmandoo:n softshell-takki -78% http://www.teamsportia.fi/kampanjat...t/catmandoo-jayden-m-softshell-takki-pt800018
Minulle sanoo 12.-14.12, vaikka tilasin heti aamusta.