Myyty Beyerdynamic DT1990 Pro -kuulokkeet (Joensuu)

Liittynyt
04.02.2019
Viestejä
190
Myytävä tuote: Beyerdynamic DT1990 Pro
Hinta: 250e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 11.12.2019 Thomann
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy, Takuu vielä hetken voimassa
Muuta huomioitavaa:

Hyvässä kunnossa lukuunottamatta kuulokkeille tyypillistä halkeamaa kuulokkeen johdon kiinnityksessä pantaan (kts. kuvat). Ei huomaa käytössä tai vaikuta kuulokkeisiin, lähinnä siis kosmeettinen haitta. Thomannilta saa uudet jos jaksaa vaivautua olemaan yhteydessä.
Lyhyempi kaapeli bonuksena mukaan, muutenkin kaikki alkuperäinen tallella.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Joensuu
Toimitustapa: Nouto, Posti
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto, käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.03.2021
Viestejä
158
Jos nyt olisi pakko keksiä kuntoarvosana niin mitä se olisi 1-10 :) ?

Pitääkö padeja uusia ?
Ja onko ollut sillälailla päivittäisessä 8h työkäytössä 3vuotta, vaiko enempi kerta viikkoon musiikkia naattiessa.

( Kysyn koska ostin joskus käytetyt luurit jotka oli varmaankin olleet 8h päivässä päässä hajusta päätellen )
 
Liittynyt
04.02.2019
Viestejä
190
Jos nyt olisi pakko keksiä kuntoarvosana niin mitä se olisi 1-10 :) ?

Pitääkö padeja uusia ?
Ja onko ollut sillälailla päivittäisessä 8h työkäytössä 3vuotta, vaiko enempi kerta viikkoon musiikkia naattiessa.

( Kysyn koska ostin joskus käytetyt luurit jotka oli varmaankin olleet 8h päivässä päässä hajusta päätellen )
Sanoisin että ovat 8/10 kunnossa
Padit ovat mielestäni vielä kyllä ihan hyvässä hapessa, toiset padit tulevat mukaan jotka ovat käyttämättömät mutta ovat ne analyyttiset, olen itse käyttänyt näitä balanced pädejä mitkä vähän korostavat bassoja.
Luurit ovat olleet päivittäisessä käytössä kotona mutta ei kuitenkaan mitään työtunteja pidetty, nyt toki ovat olleet n. 2kk vaan laatikossaan. Eivät kyllä mielestäni haise juurikaan (tai sitten en vaa itse haista itsenäni noista :D)
 
Liittynyt
11.03.2021
Viestejä
158
Sanoisin että ovat 8/10 kunnossa
Padit ovat mielestäni vielä kyllä ihan hyvässä hapessa, toiset padit tulevat mukaan jotka ovat käyttämättömät mutta ovat ne analyyttiset, olen itse käyttänyt näitä balanced pädejä mitkä vähän korostavat bassoja.
Luurit ovat olleet päivittäisessä käytössä kotona mutta ei kuitenkaan mitään työtunteja pidetty, nyt toki ovat olleet n. 2kk vaan laatikossaan. Eivät kyllä mielestäni haise juurikaan (tai sitten en vaa itse haista itsenäni noista :D)
Allright ! Vahvasti harkinnassa. Ollut itseasiassa jo pari vuotta :) Näköjään 250€ on vakiintunut näiden hinnaksi
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 186
Viestejä
4 210 834
Jäsenet
71 025
Uusin jäsen
konrados

Hinta.fi

Ylös Bottom