Battlefield V

Hirveästi en ole Firestormia pelannut, mutta hieman sieppaa se että siellä kahdestaan tiimiläiset pelaa Sooloa. Kuinka usein tapahtuu? Nytkin olin 5 joukossa ja uin "loppuluodolle" niin siellä nämä kaks MEDSiläistä kikkailee keskenään :(
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


@ 4:00 min ->

Olenko ainut joka ihmettelee tätä keke-Westien ulinaa AP-miinoista? Ei todellakaan ole eka video jossa se itkee kuinka ... AP-miinoja on jokapuolella ja niihin on kovin ärsyttävää kuolla. Enkä edes katsele jantterin videoita kuin täysin randomilla.

Meikäläisellä ei ole ikinä ollut ongelmaa AP-miinoista enkä todellakaan kippaa niihin 24/7. Luulisi että noilla Westien tapaisilla low graphics -hermanneilla ne vielä pistää silmään 6 kertaa enemmän kuin sellaisilla jotka eivät säädä / hiero grafiikka-asetuksiaan KD-ration maksimoimiseksi. Muistan kuinka joskus keväällä Westie itki mm. siitä kuinka maaten olevia pelaajia on niin hankalaa nähdä ja niihin on ärsyttävää kuolla. Ihan käsittämätöntä valitusta.

EDIT:

Itki muuten vieläpä AP-miinojen määrästä, väittää (=valehtelee) videollaan, että niitä voi vaan lykkiä rajattomasti minne lystää vaikka maksimimäärä on 3kpl - aivan kuten AT-miinojen ym. kanssa. Samanlainen rajoitus oli jo BF1:ssä. Melkoinen gaming kommentaattori hermanni tosiaan.

:tdown:
 
Viimeksi muokattu:
Ai tuoko ne frontlinesin nyt takas?
96dcebbb6f3b31e85e357e36954a1420.jpg
 
Olenko ainut joka ihmettelee tätä keke-Westien ulinaa AP-miinoista? Ei todellakaan ole eka video jossa se itkee kuinka ... AP-miinoja on jokapuolella ja niihin on kovin ärsyttävää kuolla. Enkä edes katsele jantterin videoita kuin täysin randomilla.

Meikäläisellä ei ole ikinä ollut ongelmaa AP-miinoista enkä todellakaan kippaa niihin 24/7. Luulisi että noilla Westien tapaisilla low graphics -hermanneilla ne vielä pistää silmään 6 kertaa enemmän kuin sellaisilla jotka eivät säädä / hiero grafiikka-asetuksiaan KD-ration maksimoimiseksi. Muistan kuinka joskus keväällä Westie itki mm. siitä kuinka maaten olevia pelaajia on niin hankalaa nähdä ja niihin on ärsyttävää kuolla. Ihan käsittämätöntä valitusta.

EDIT:

Itki muuten vieläpä AP-miinojen määrästä, väittää (=valehtelee) videollaan, että niitä voi vaan lykkiä rajattomasti minne lystää vaikka maksimimäärä on 3kpl - aivan kuten AT-miinojen ym. kanssa. Samanlainen rajoitus oli jo BF1:ssä. Melkoinen gaming kommentaattori hermanni tosiaan.

:tdown:
Kuulostaapa hyviltä muutoksilta. Ainut räjähde/ase koko pelissä jonka käyttämien ei vaadi minkäänlaista taitoa. Omasta puolesta AP-miinat voisi poistaa koko pelistä.
 
Kuulostaapa hyviltä muutoksilta. Ainut räjähde/ase koko pelissä jonka käyttämien ei vaadi minkäänlaista taitoa. Omasta puolesta AP-miinat voisi poistaa koko pelistä.
Eihän ne taitoa juurikaan vaadi, paitsi niiden asettaminen oikeisiin paikkoihin jonkin verran. Kuuluu kuitenkin miinat toiseen maailmansotaan. Naissotilaat voisi puolestani poistaa. Eivät naiset sotineet brittien tai saksalaisten joukoissa. Tekevät vaan pelistä synnytys -simulaattorin. :D
 
Miinat tässä(kin) pelissä on just parhaita... sillon vielä kun ne toimi kunnolla. Niillä pysty pysäyttämään hyökkäyksen alueelle hyvin, kun porukka juoksee laput silmillä käsikädessä niihin ja kuolee. Ne on myös hyvä indikaattori, että johonkin alueelle on menossa vihollisia, niin tietää mennä puolustaa sitä aluetta.

Nyt uusimmassa versiossa vaikuttaa, että edes kaks miinaa ei tapa vihollista (ihan liian monesti tulee 99dmg) ja ne on valitettavasti ihan turhia... ainoastaan ne paljastaa vihollisen liikkeet.

edit: ja scouttina on hauskaa luree vihollisia niihin miinoihin. Ampua niitä ensin vähän ja lähtee karkuun reittiä missä on miinat ja sit kattoo kun ne juoksee perässä niihin. :lol:
Sama tankkien kanssa. Miinat maahan ja sit houkutella ne tankit niihin. Se on lystiä.

edit2: Yli 700 AP miinatappoa näköjään mulla.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä ne naiset oli tärkeässä osassa sotaa, ne purki koodauksia ja keksi uusia aseita, melekeen ratkas sodan ;)
 
Onko tämä peli oikeasti niin vaativa että 64 pelaajan Conquestia ei voi pelata Ryzen 2600:lla ? Kun esim. Narvikissa kaikki säikeet on 100% rasituksessa ja tulee ikävää stutterinkia yms. Että ei ole kyllä kovin hyvä pelata :S
Kannattaa kokeilla DX12, jos se toimii. Jos ei valitse niin DX11 ja future frame rendering on. Tästä videosta vähän osviittaa: www.youtube.com/watch?v=zookzPHKxJI
Myös fps rajoitus 60 voi auttaa.
 
Oli kyllä upea päivitys jälleen kerran. Firestorm ei toimi ja Xbox x:llä hirveä lagi. Osa ukoista oli näkymättömiä
 
Ilmeisesti ei tullut se max rank muutos vielä, eikä uusia karttoja? Jatketaan odottelua siis...
 
Onko tämä peli oikeasti niin vaativa että 64 pelaajan Conquestia ei voi pelata Ryzen 2600:lla ? Kun esim. Narvikissa kaikki säikeet on 100% rasituksessa ja tulee ikävää stutterinkia yms. Että ei ole kyllä kovin hyvä pelata :S
Luulis 6c12threads riittävän. 9600k:lla ja vega64 on toiminut sanoisin, että smoothisti. Noista sun kone spekseistä , jos nyt jotakin vois olla niin tuo virtalähde ei kovin iso ole. Erilaisia näyttis asetuksia voi kokeilla. Battlefieldin asetuksista kokeilla kummalla toimii paremmin DX11 vai DX12. Future frame rendering asetuksen säätäminen on/off.
 
Viimeksi muokattu:
Ryzen 2600 kellotettuna all core @ 4.1 ja kaverina Vega 56. En ole juuri merkittäviä ongelmia huomannu. Dx11 mennyt julkaisusta lähtien, kun se silloin toimi paremmin. Fps pyörii noin 100-144 lähes kaikki ultralla. Prossun kellottaminen melkein tuplasi fps:än.
 
Nää ap miinat on kyllä hyviä nykyään. Tekee 4 damagea per miina ja voi laittaa 34 metrin päähän toisistaan, ettei varmasti hyödytä yhtään mitään.

:tup:
 
Nää ap miinat on kyllä hyviä nykyään. Tekee 4 damagea per miina ja voi laittaa 34 metrin päähän toisistaan, ettei varmasti hyödytä yhtään mitään.

:tup:

Juu toi on kyllä taas niin älytön muokkaus. Ne oli jo hyvät edellisen muutoksen jälkeen. Nyt niillä ei tee mitään, miksi edes pitää mukana pelissä sit.
Aina sama juttu, tietty porukka itkee ja vinkuu, sit muutetaan ettei tule kellee paha mieli.
 
Juu toi on kyllä taas niin älytön muokkaus. Ne oli jo hyvät edellisen muutoksen jälkeen. Nyt niillä ei tee mitään, miksi edes pitää mukana pelissä sit.
Aina sama juttu, tietty porukka itkee ja vinkuu, sit muutetaan ettei tule kellee paha mieli.

Jep. Tuolla aiemmin jo sanoin, että joku äänitorvi olis jopa parempi ja hyödyllisempi miinojen tilalla. :lol:
 
Tähän peliin on tullu vähä sellanen meno että millään asella eo saa tappaa laakista. Singolla päähän ja ei mitää, matka jatkuu :lol:
 
Ryzen 2600 kellotettuna all core @ 4.1 ja kaverina Vega 56. En ole juuri merkittäviä ongelmia huomannu. Dx11 mennyt julkaisusta lähtien, kun se silloin toimi paremmin. Fps pyörii noin 100-144 lähes kaikki ultralla. Prossun kellottaminen melkein tuplasi fps:än.
Meininki kehumaan. Päivityksen jälkeen äsken kaksi matsia ja aivan pelikelvoton. :facepalm: toivottavasti sattuu vaan huonot servut
 
Tähän peliin on tullu vähä sellanen meno että millään asella eo saa tappaa laakista. Singolla päähän ja ei mitää, matka jatkuu [emoji38]
Tää menee entistä enemmän tuonne CODin suuntaan. Juostaan rynkyt ojossa lipulta toiselle ja hiton paljon pitää tulla hittiä ennenkuin tappaa jonkun. Sit ei muuta kuin HC pelimuoto niin avot [emoji16]
 
Pelin neljästä hahmoluokasta kolmelta löytyy ap-miinat. Esimerkiksi BF1 ainoastaan scoutilla on tripwire, joka oli huomattavasti helpompi nähdä ja räjäyttää.
Tuo saisi tehdä vaikka 100 damagea, jos se olisi vain scoutin käytössä sekä ammo/hela boxit suojattu niiltä.

Kun kerran kuukaudessa pelaava tyyppi hyppää peliin, niin tottakai se valitsee AP-miinat, koska sillä saa helppoja tappoja.
Medic hylkää savukranaatinheittimen. Aika moni täälläkin on valittanut että miksei porukka käytä enemmän savuja.
Scout hylkää spawn beaconin, jonka avulla squadi voi jatkuvasti hyökätä yhdelle lipulle.
Supportin kohdalla valinta ei ihan niin selkeä ole, koska jokaisella gadgetilla voi tappaa.

Tämä pelkästään sen takia että pääsee lyömään 2 AP-miinaa vierekkäin lähimmän lipun hela boxille :tdown:
 
Pelin neljästä hahmoluokasta kolmelta löytyy ap-miinat. Esimerkiksi BF1 ainoastaan scoutilla on tripwire, joka oli huomattavasti helpompi nähdä ja räjäyttää.
Tuo saisi tehdä vaikka 100 damagea, jos se olisi vain scoutin käytössä sekä ammo/hela boxit suojattu niiltä.

Kun kerran kuukaudessa pelaava tyyppi hyppää peliin, niin tottakai se valitsee AP-miinat, koska sillä saa helppoja tappoja.
Medic hylkää savukranaatinheittimen. Aika moni täälläkin on valittanut että miksei porukka käytä enemmän savuja.
Scout hylkää spawn beaconin, jonka avulla squadi voi jatkuvasti hyökätä yhdelle lipulle.
Supportin kohdalla valinta ei ihan niin selkeä ole, koska jokaisella gadgetilla voi tappaa.

Tämä pelkästään sen takia että pääsee lyömään 2 AP-miinaa vierekkäin lähimmän lipun hela boxille :tdown:
Bf1 kranaatit yms pommit tappo (mun mielestä) huomattavasti herkemmin mitä tässä bfv:a.
Sama homma poistaa nuo ap miinat valikosta, tuskin kukaan niitä käyttää jos suuremmalla todennäköisyydellä saat vain vihollista vahingoitettua.
Osittain ihan hyvä uudistus ku varsinkin Devastation kartassa niihin kuoli jatkuvasti.
 
Osittain ihan hyvä uudistus ku varsinkin Devastation kartassa niihin kuoli jatkuvasti.

En tiedä osaanko katsoa miinoja jotenkin paremmin kuin monet muut, mutta itse nään todella usein miinat ja osaan väistää niitä.

Saattaa johtua myös siitä, että ykkösessä ja viitosessa käytän itse miinoja todella usein ja tehokkaasti ja tiedän fiksut paikat niille, joten osaan varoa niitä.

Usein ne miinat on laitettu niin tyhmiin paikkoihin, että ne näkee jo pitkältä.

Tän uuden pätsin myötä miinat on ihan turhia.

edit: lisätään nyt vielä, että kun ite pelaan, ni pelaan scouttina ja käytän flareja mikä paljastaa miinat muutenkin. Sit on niitä jotka juoksee laput silmillä suoraan miinaan vaikka se näkyy kartalla. :beye:
edit2: eiku näkykö ne kartalla vai siinä maassa vaan punasena? En muista. :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Itsekään en ole kokenut AP miinoja ongelmaksi, tätä nykyistä nerffiä edeltävässä kunnossaan jo alkoivat olla aika vaarattomia eikä niihin juurikaan kuollut, ellei tyyliin ollut jo valmiiksi saamassa osumaa ja karkuun juostessa ei ehtinyt/pystynyt väistämään. Nyt ne ovat 100% gadget slotin tuhlausta.

Ja henk koht sitä mieltä että se ammoboksin suolaaminen on ihan validi taktiikka, ylivoimainen vihollinen ottamassa lipun haltuun eikä sitä saa enää estettyä. Tekee sitten edes sen valtaamisesta Pyrrhoksen voitto ensimmäisille innokkaille, jos ei ehdi paremmin sijoittamaan niitä. Ottihan noista joskus itsekin osumaa mutta tässä pelissä vituttaa moni muu asia paljon enemmän. Edelleen.

Jep. Tuolla aiemmin jo sanoin, että joku äänitorvi olis jopa parempi ja hyödyllisempi miinojen tilalla. :lol:

Vanha kunnon PaVa :tup:

Medic hylkää savukranaatinheittimen. Aika moni täälläkin on valittanut että miksei porukka käytä enemmän savuja.
Scout hylkää spawn beaconin, jonka avulla squadi voi jatkuvasti hyökätä yhdelle lipulle.
Supportin kohdalla valinta ei ihan niin selkeä ole, koska jokaisella gadgetilla voi tappaa.

Näitä squadipelaamiseen tarkoitettuja gadgetteja vaan vaivaa se ongelma että ne ovat enemmän tai vähemmän hyödyttömiä pelatessa conquestia (muiden) random apinoiden kanssa. Toki jos on pelailee aina tuttujen kanssa niin näkee varmasti asiat eri tavalla.

Esim. tuo savukranaattikivääri on hyödyttömimmästä päästä. Jos sattuu kerran kesässä sellaiseen squadiin jossa edes yritetään niin sillä voi joskus olla käyttöäkin. No, olihan se rushissa (RIP) kätevä. Mutta 99% ajasta sillä vaan ei tee mitään. Ja hupsista, se olikin se ainut vaihtoehto AP miinalle medicillä. Sooloillessa heitettävä savukranaatti on muutenkin parempi.

Spawn beacon ei ihan niin turha ole, sitä voi edes itse käyttää mutta jos muu squadi palloilee hukassa missä sattuu niin aika vähän siitä iloa on siltikin. Ja koska decoy vasta hyödytöntä paskaa onkin niin tässäpä ne oli scountinkin vaihtoehdot. Viskotaan sitten sitä radiota puskiin.

Supportilla toki on kaikille gadgeteille hyötykäyttöä apinoista riippumatta.
 
Pelaa viis peliä häviäjien puolella. Servut toimii kun unelma.
Pelaa yhtä peliä voittajien puolella. Server disconnected.

Ei tää oo enää ees todellista. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Esim. tuo savukranaattikivääri on hyödyttömimmästä päästä. Jos sattuu kerran kesässä sellaiseen squadiin jossa edes yritetään niin sillä voi joskus olla käyttöäkin. No, olihan se rushissa (RIP) kätevä. Mutta 99% ajasta sillä vaan ei tee mitään. Ja hupsista, se olikin se ainut vaihtoehto AP miinalle medicillä. Sooloillessa heitettävä savukranaatti on muutenkin parempi.

Spawn beacon ei ihan niin turha ole, sitä voi edes itse käyttää mutta jos muu squadi palloilee hukassa missä sattuu niin aika vähän siitä iloa on siltikin. Ja koska decoy vasta hyödytöntä paskaa onkin niin tässäpä ne oli scountinkin vaihtoehdot. Viskotaan sitten sitä radiota puskiin.
Savukranaatinheitin on yllättävän kätevä jos tekee sitä mitä medicin kuuluu, eli nostaa porukkaa. Nostettavan ei ole pakko olla squadista, mutta savun avulla se on onnistuu melkein joka tilanteessa. Tämän lisäksi sillä voi savuttaa vihollisen objectiven kaukaa, jolloin hyökkääminen onnistuu myös aukeilla alueilla. Kaksi savukranaattia ei riitä oikein mihinkään, mutta kun heittimen ottaa mukaan niin käytössä on jo viisi savua. Jos tiimipelaaminen ei kiinnosta, niin heittimellä voi pelastaa myös oman hengen, koska savu räjähtää heti. Yksi pelin parhaista gadgeteista.

Scoutille AP-miina passaa oikein hyvin, koska suurinta osaa snipuista ei kiinnosta objectiven pelaaminen muutenkaan :D

Suurin ongelma tässä tosiaan on se että vaihtoehtoja ei oikein ole. Dice tykkää antaa uusia aseita, mutta ainakin minä ottaisin paljon mielummin pari hyvin suunniteltua gadgettia.
 
Suurin ongelma tässä tosiaan on se että vaihtoehtoja ei oikein ole. Dice tykkää antaa uusia aseita, mutta ainakin minä ottaisin paljon mielummin pari hyvin suunniteltua gadgettia.

Rupesin miettimään, että mitä gadgetteja ite ehkä haluisin, ni ekana tuli mieleen joku kaukolaukaistava räjähde. Oliko sellasia ww2:ssa?
Wolfenstein ET:ssä oli sniperillä ainakin sellanen.

Mut AP ja AT räjähteet erikseen eri classeille olis hyvä.
 
Niin vähän vielä tullut pelattua uutta patchia, etten pysty sitä vielä kunnolla kommentoimaan. Mutta sen verran mitä olen pelannut niin tuntuu kuin nyt vihollisia tappaessa peli pätkäsee joka kerta, tätä ei ole tapahtunut aiemmin. Kyseessä varmaan yksi uusista bugeista... Sitten ihan eri aiheesta, olenko ainoa jota häiritsee suuresti pelin epäaitoudet, esimerkiksi turhat skinit yms asiat? Vaikka olisi kuinka nykypäivää, niin en ymmärrä miksi pelissä pitää olla niin paljon kaikenlaisia ihme ulkoasuja aseille ja sotilaille. Tästä esimerkkinä vanha kunnon Call of Duty 2, kyseessä toki täysin eri ajan peli, mutta BF 5:een verrattuna se oli silti tavallaan realistisempi ww2 peli. Näitäkin vielä itseäni henk koht enemmän häiritsevä asia on reflex tähtäin. Kyllä, reflex tähtäin oli olemassa toisen maailmansodan aikaan, mutta se ei ehtinyt taistelukäyttöön. Vaikka toisaalta, eihän MAS44:kään ehtinyt taistelukäyttöön, mutta se on silti pelissä. Olen ehkä liiankin ww2-friikki, mutta olisihan se hienoa, jos BF 5 olisi tehty enemmän realistisuutta ajatellen, ei nykypelien trendejä mukaillen. Itse käytän lähes aina aseen omaa tähtäintä (iron sight), tosin reconina pelatessa käytän kyllä ihan kiikaritähtäintä. Olen ehkä sitten hölmö, kun teen pelin itselleni tahalteen haastavammaksi. Realismi vaan on itselleni niin iso juttu, vaikka kyseessä onkin vaan peli. Ja aina ilahduttaa kun näen jonkun striimerin pelaavan aseen tähtäimellä :D. Tästä nyt tuli aikamoinen vuodatus, pahoittelut siitä. Toivottavasti joku ymmärtää. Saa muuten lisätä Originissa jos haluaa, käyttäjänimi og_peijooni.
 
Funksane,

Viime päivityksestä asti on ollu ainakin konsolipuolella ajoneuvoilla tapettaessa tuo pätkäisy jokaisen killin rekisteröityessä. Paljon ollut puhetta mm. Redditissä ja pyydelty, että korjattaisiin mutta ei ole Dicen tapaan vielä tapahtunut.

Muutenkin tämän viimeisen päivityksen myötä tullut uusia bugeja ja ongelmia. Yksi askel eteenpäin ja kolme taakse näissä päivityksissä on ollut nyt tapana.

Allekirjoitan tuon realistisuusnäkökulman kyllä.
Kaikkien näiden sekalaisten keksittyjen skinien sijaan olisi voitu aika käyttää sodanaikaisiin "aitoihin" varusteisiin yms ja varmasti pelaajakunta olisi tästä pitänyt. Sen sijaan lyödään tiskiin kaiken maailman "hitsausmaskeja" ja naishahmoja irti kontekstista. Jostain syystä markkinoinnista alkaen lähdettiin kehittämään sillisalaattia WW2-teeman ympärille, vaikka rahallisesti tämä peli olisi varmasti tuottanut huomattavasti paremmin ihan puhtaalla WW2-ajan teemoituksella ja sen päälle raskaasti markkinoimalla.
 
Allekirjoitan tuon realistisuusnäkökulman kyllä.
Kaikkien näiden sekalaisten keksittyjen skinien sijaan olisi voitu aika käyttää sodanaikaisiin "aitoihin" varusteisiin yms ja varmasti pelaajakunta olisi tästä pitänyt. Sen sijaan lyödään tiskiin kaiken maailman "hitsausmaskeja" ja naishahmoja irti kontekstista. Jostain syystä markkinoinnista alkaen lähdettiin kehittämään sillisalaattia WW2-teeman ympärille, vaikka rahallisesti tämä peli olisi varmasti tuottanut huomattavasti paremmin ihan puhtaalla WW2-ajan teemoituksella ja sen päälle raskaasti markkinoimalla.
Tässä pelissä olisi kyllä ollut hieno mahdollisuus tuoda skineinä peliin osapuolien kuuluisia yksiköitä ja erottua muista peleistä juuri todellisuuteen perustuvilla skineillä, mutta ei. Ilmeisesti Fortnite jonneja kosiskelemaan on pitänyt tehdä intiaanimeikkejä, moottoripyöräjengiläisten nahkarotseja ja 38 erilailla väriteltyä kaasunaamaria. Hahmoista välittyy skinien sekä huonon ääninäyttelyn/repliikkien johdosta melko lapsellinen vaikutelma.
 
Niin vähän vielä tullut pelattua uutta patchia, etten pysty sitä vielä kunnolla kommentoimaan. Mutta sen verran mitä olen pelannut niin tuntuu kuin nyt vihollisia tappaessa peli pätkäsee joka kerta, tätä ei ole tapahtunut aiemmin. Kyseessä varmaan yksi uusista bugeista... Sitten ihan eri aiheesta, olenko ainoa jota häiritsee suuresti pelin epäaitoudet, esimerkiksi turhat skinit yms asiat? Vaikka olisi kuinka nykypäivää, niin en ymmärrä miksi pelissä pitää olla niin paljon kaikenlaisia ihme ulkoasuja aseille ja sotilaille. Tästä esimerkkinä vanha kunnon Call of Duty 2, kyseessä toki täysin eri ajan peli, mutta BF 5:een verrattuna se oli silti tavallaan realistisempi ww2 peli. Näitäkin vielä itseäni henk koht enemmän häiritsevä asia on reflex tähtäin. Kyllä, reflex tähtäin oli olemassa toisen maailmansodan aikaan, mutta se ei ehtinyt taistelukäyttöön. Vaikka toisaalta, eihän MAS44:kään ehtinyt taistelukäyttöön, mutta se on silti pelissä. Olen ehkä liiankin ww2-friikki, mutta olisihan se hienoa, jos BF 5 olisi tehty enemmän realistisuutta ajatellen, ei nykypelien trendejä mukaillen. Itse käytän lähes aina aseen omaa tähtäintä (iron sight), tosin reconina pelatessa käytän kyllä ihan kiikaritähtäintä. Olen ehkä sitten hölmö, kun teen pelin itselleni tahalteen haastavammaksi. Realismi vaan on itselleni niin iso juttu, vaikka kyseessä onkin vaan peli. Ja aina ilahduttaa kun näen jonkun striimerin pelaavan aseen tähtäimellä :D. Tästä nyt tuli aikamoinen vuodatus, pahoittelut siitä. Toivottavasti joku ymmärtää. Saa muuten lisätä Originissa jos haluaa, käyttäjänimi og_peijooni.

Pikkuvikoja nuo mas44 - reflex tähtäimet. EA on ennenki antanu mielikuvitukselle valtavat otteet aiemmissaki peleissä. Esim. Vuonna 2001 pelasin medal of honor undergroundia. Siinä jossaki viimeisissä kentissä oli vihollisina saksanpaimen koiria jotka juoksi niinku ihmiset ja ampu singolla ja mp40. Aa että. Aika kultaa muistot:love::D
 
Olen ehkä liiankin ww2-friikki, mutta olisihan se hienoa, jos BF 5 olisi tehty enemmän realistisuutta ajatellen, ei nykypelien trendejä mukaillen. Itse käytän lähes aina aseen omaa tähtäintä (iron sight), tosin reconina pelatessa käytän kyllä ihan kiikaritähtäintä. Olen ehkä sitten hölmö, kun teen pelin itselleni tahalteen haastavammaksi. Realismi vaan on itselleni niin iso juttu, vaikka kyseessä onkin vaan peli.
Ei tästä pelistä saa vaan realistista millään eikä ole koskaan toiselta maailmansodalta tuntunut, niin mulle se nyt on ainakin enää se ja sama. Tää tuntuu muutenkin enemmän WW2-tyyliseltä shooterilta, kuin WW2 peliltä.
 
Ei tästä pelistä saa vaan realistista millään eikä ole koskaan toiselta maailmansodalta tuntunut, niin mulle se nyt on ainakin enää se ja sama. Tää tuntuu muutenkin enemmän WW2-tyyliseltä shooterilta, kuin WW2 peliltä.
Realistisuus terminä kuvaamaan Battlefieldejä lienee naiivi, ihan yleensäkin Battlefieldeistä (BF1942 jne) puhuttaessa. En tiedä mikä olisi lähinnä "realistista", sotaa simuloivaa, WW2-peliä; nykyisellään sellaista voisi lähinnä tavoitella pelit kuten Hell Let Loose PC-puolella(?) Se, että peli voisi tuntua tai olla lähempänä toisen maailmansodan tunnelmaa toki pitää erottaa realisminhakuisesta pelattavuudesta. Se -tunnelman- alkusiemen heitettiin kuitenkin roskakoriin jo teasereista alkaen ja pelintekijöiden visio tästä pelistä jäi ja on jäänyt täysin epämääräiseksi.

Aika kultaa varmaan muistot, mutta kyllä BF1942:ssa (tai Forgotten Hopessa) oli julkaisussaan juuri sitä oikeaa tunnelmaa (tässä kontekstissa olkoon nyt vaikka sitä "realistisuutta"), mitä tältäkin peliltä olisi uuden sukupolven raudalle tuotuna odottanut. Ei sen enempää tai vähempää, turhat kikkailut pois ja uuden sukupolven WW2 -Battlefield- olisi kyllä maistunut ja varmasti myös pelaajakunta kiittänyt.
 
Rupesin miettimään, että mitä gadgetteja ite ehkä haluisin, ni ekana tuli mieleen joku kaukolaukaistava räjähde. Oliko sellasia ww2:ssa?
Wolfenstein ET:ssä oli sniperillä ainakin sellanen.

Mut AP ja AT räjähteet erikseen eri classeille olis hyvä.
Onhan sielä jo sticky dynamite joka räjäytetään etänä laukaisimella.

Onko muilla tullu vastaan viimesen päivityksen jälkeen sellasta ongelmaa, että tyypeiltä on vartalo näkymätön? Kädet, jalat ja pää kyllä näkyy, mutta muuta ei. Pirun hankala nähdä sellasia tyyppejä ja yhtä hankalaa osua.

Nuo ap miinat on kyllä nykyään liian helppo välttää kun laukasimen viive nostettiin 1 sekuntiin nii helposti ehtii heittää makuulle ennen räjähdystä.
 
Onhan sielä jo sticky dynamite joka räjäytetään etänä laukaisimella.

Onko muilla tullu vastaan viimesen päivityksen jälkeen sellasta ongelmaa, että tyypeiltä on vartalo näkymätön? Kädet, jalat ja pää kyllä näkyy, mutta muuta ei. Pirun hankala nähdä sellasia tyyppejä ja yhtä hankalaa osua.

Nuo ap miinat on kyllä nykyään liian helppo välttää kun laukasimen viive nostettiin 1 sekuntiin nii helposti ehtii heittää makuulle ennen räjähdystä.

Joo viimeisimmän päivityksen jälkeen ilmestyi noi osittain näkymättömät viholliset. On kyllä ärsyttävä bugi. Tuntuu et joka päivityksessä jotain rikotaan.
 
Tuo pelin stutterointi tuntuu myös vaan pahenevan patchien myötä. Aina silloin tällöin tulee noita ~puolen sekunnin jäätymisiä joille en ole vielä keksinyt syytä tai ratkaisua.
Ei auta bootit, ajuripäivitykset tai kellojen säätelyt. Ongelmaa ei myöskään ole missään muussa frostbite-pelissä.
Jos toi firma ei kohta skarppaa näiden päivitystensä kanssa niin jää kyllä viimeiseksi dicen peliksi omalta osalta.
 
Tuo pelin stutterointi tuntuu myös vaan pahenevan patchien myötä. Aina silloin tällöin tulee noita ~puolen sekunnin jäätymisiä joille en ole vielä keksinyt syytä tai ratkaisua.
Ei auta bootit, ajuripäivitykset tai kellojen säätelyt. Ongelmaa ei myöskään ole missään muussa frostbite-pelissä.
Jos toi firma ei kohta skarppaa näiden päivitystensä kanssa niin jää kyllä viimeiseksi dicen peliksi omalta osalta.
Oletko kokeillut asennuksen korjausta tai ilman kellotuksia? Itse en ole moisiin oireisiin törmännyt.
 
Stutterointia voi koittaa korjata:
-Jättämällä assingmenttien ja tides of warin tekemisen pois.
-Tästä voi olla myös apua Intelligent standby list cleaner v1.0.1.3 Released
-Resolution scalen nostaminen 130%

Onko kukaan muuten ottanut tarkempia FPS mittauksia pelin julkaisun aikana? Olisi mielenkiintoista nähda uusintatesti samanlaisilla asetuksilla ja samassa kentässä.
 
Jeps... Vähän pakkopullana on tullut hakattua noi ToWit läpi. Ei muuten jaksa yhtään pelata. Kerkeisivät vaan nyt fiksailla noita perusasioita kuntoon.. ja se uus mäppi, veikkaan, että se ei vaan pyöri isommilla pelaajamäärilla kuin Squad Conguestissa ja siinä syy viivästykseen.
 
Tuo pelin stutterointi tuntuu myös vaan pahenevan patchien myötä. Aina silloin tällöin tulee noita ~puolen sekunnin jäätymisiä joille en ole vielä keksinyt syytä tai ratkaisua.
Ei auta bootit, ajuripäivitykset tai kellojen säätelyt. Ongelmaa ei myöskään ole missään muussa frostbite-pelissä.
Jos toi firma ei kohta skarppaa näiden päivitystensä kanssa niin jää kyllä viimeiseksi dicen peliksi omalta osalta.
Sellaista se on kun 2020 kaavailtu peli pusketaankin ulos jo 2018 :D
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Tänään hotfixiä pariin kuumottavaan asiaan, kuten kadonneisiin kasvomaalauksiin. Näkymättömät pelaajat ja pelin jäätymiset jäävät odottamaan seuraavaa päivitystä. Edelleen ainoa tapa korjata jäätymiset on olla tappamatta toisia pelaajia (be lover not hater).

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan miettinyt ikinä, että Dice pukkaa pienen hotfix-paketin ja koko vaatimattomat 30GB? Ei nyt hirveästi itseäni haittaa kun on 1GB netti, mutta silti muutama pieni bugin korjaus ja jäätävän kokoinen paketti :btooth:

Eivätkä silti edes saaneet esim. tuota näkymättömien pelaajien armadaa korjattua! Eikö tuo ollut jokin camon ongelma? Poistaisivat edes käytöstä siihen asti? :confused::wtf:
 
Onko kukaan miettinyt ikinä, että Dice pukkaa pienen hotfix-paketin ja koko vaatimattomat 30GB? Ei nyt hirveästi itseäni haittaa kun on 1GB netti, mutta silti muutama pieni bugin korjaus ja jäätävän kokoinen paketti :btooth:

Eivätkä silti edes saaneet esim. tuota näkymättömien pelaajien armadaa korjattua! Eikö tuo ollut jokin camon ongelma? Poistaisivat edes käytöstä siihen asti? :confused::wtf:

10GB ;)
 
Onko kukaan miettinyt ikinä, että Dice pukkaa pienen hotfix-paketin ja koko vaatimattomat 30GB? Ei nyt hirveästi itseäni haittaa kun on 1GB netti, mutta silti muutama pieni bugin korjaus ja jäätävän kokoinen paketti :btooth:

Eivätkä silti edes saaneet esim. tuota näkymättömien pelaajien armadaa korjattua! Eikö tuo ollut jokin camon ongelma? Poistaisivat edes käytöstä siihen asti? :confused::wtf:

30gb :confused: pari gigaa oli
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 897
Viestejä
5 055 381
Jäsenet
80 999
Uusin jäsen
samuellsson

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom