- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 3 131
Nää ap miinat on kyllä hyviä nykyään. Tekee 4 damagea per miina ja voi laittaa 34 metrin päähän toisistaan, ettei varmasti hyödytä yhtään mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nää ap miinat on kyllä hyviä nykyään. Tekee 4 damagea per miina ja voi laittaa 34 metrin päähän toisistaan, ettei varmasti hyödytä yhtään mitään.
Juu toi on kyllä taas niin älytön muokkaus. Ne oli jo hyvät edellisen muutoksen jälkeen. Nyt niillä ei tee mitään, miksi edes pitää mukana pelissä sit.
Aina sama juttu, tietty porukka itkee ja vinkuu, sit muutetaan ettei tule kellee paha mieli.
Meininki kehumaan. Päivityksen jälkeen äsken kaksi matsia ja aivan pelikelvoton. toivottavasti sattuu vaan huonot servutRyzen 2600 kellotettuna all core @ 4.1 ja kaverina Vega 56. En ole juuri merkittäviä ongelmia huomannu. Dx11 mennyt julkaisusta lähtien, kun se silloin toimi paremmin. Fps pyörii noin 100-144 lähes kaikki ultralla. Prossun kellottaminen melkein tuplasi fps:än.
Tää menee entistä enemmän tuonne CODin suuntaan. Juostaan rynkyt ojossa lipulta toiselle ja hiton paljon pitää tulla hittiä ennenkuin tappaa jonkun. Sit ei muuta kuin HC pelimuoto niin avot [emoji16]Tähän peliin on tullu vähä sellanen meno että millään asella eo saa tappaa laakista. Singolla päähän ja ei mitää, matka jatkuu [emoji38]
Bf1 kranaatit yms pommit tappo (mun mielestä) huomattavasti herkemmin mitä tässä bfv:a.Pelin neljästä hahmoluokasta kolmelta löytyy ap-miinat. Esimerkiksi BF1 ainoastaan scoutilla on tripwire, joka oli huomattavasti helpompi nähdä ja räjäyttää.
Tuo saisi tehdä vaikka 100 damagea, jos se olisi vain scoutin käytössä sekä ammo/hela boxit suojattu niiltä.
Kun kerran kuukaudessa pelaava tyyppi hyppää peliin, niin tottakai se valitsee AP-miinat, koska sillä saa helppoja tappoja.
Medic hylkää savukranaatinheittimen. Aika moni täälläkin on valittanut että miksei porukka käytä enemmän savuja.
Scout hylkää spawn beaconin, jonka avulla squadi voi jatkuvasti hyökätä yhdelle lipulle.
Supportin kohdalla valinta ei ihan niin selkeä ole, koska jokaisella gadgetilla voi tappaa.
Tämä pelkästään sen takia että pääsee lyömään 2 AP-miinaa vierekkäin lähimmän lipun hela boxille
Osittain ihan hyvä uudistus ku varsinkin Devastation kartassa niihin kuoli jatkuvasti.
Jep. Tuolla aiemmin jo sanoin, että joku äänitorvi olis jopa parempi ja hyödyllisempi miinojen tilalla.
Medic hylkää savukranaatinheittimen. Aika moni täälläkin on valittanut että miksei porukka käytä enemmän savuja.
Scout hylkää spawn beaconin, jonka avulla squadi voi jatkuvasti hyökätä yhdelle lipulle.
Supportin kohdalla valinta ei ihan niin selkeä ole, koska jokaisella gadgetilla voi tappaa.
Savukranaatinheitin on yllättävän kätevä jos tekee sitä mitä medicin kuuluu, eli nostaa porukkaa. Nostettavan ei ole pakko olla squadista, mutta savun avulla se on onnistuu melkein joka tilanteessa. Tämän lisäksi sillä voi savuttaa vihollisen objectiven kaukaa, jolloin hyökkääminen onnistuu myös aukeilla alueilla. Kaksi savukranaattia ei riitä oikein mihinkään, mutta kun heittimen ottaa mukaan niin käytössä on jo viisi savua. Jos tiimipelaaminen ei kiinnosta, niin heittimellä voi pelastaa myös oman hengen, koska savu räjähtää heti. Yksi pelin parhaista gadgeteista.Esim. tuo savukranaattikivääri on hyödyttömimmästä päästä. Jos sattuu kerran kesässä sellaiseen squadiin jossa edes yritetään niin sillä voi joskus olla käyttöäkin. No, olihan se rushissa (RIP) kätevä. Mutta 99% ajasta sillä vaan ei tee mitään. Ja hupsista, se olikin se ainut vaihtoehto AP miinalle medicillä. Sooloillessa heitettävä savukranaatti on muutenkin parempi.
Spawn beacon ei ihan niin turha ole, sitä voi edes itse käyttää mutta jos muu squadi palloilee hukassa missä sattuu niin aika vähän siitä iloa on siltikin. Ja koska decoy vasta hyödytöntä paskaa onkin niin tässäpä ne oli scountinkin vaihtoehdot. Viskotaan sitten sitä radiota puskiin.
Suurin ongelma tässä tosiaan on se että vaihtoehtoja ei oikein ole. Dice tykkää antaa uusia aseita, mutta ainakin minä ottaisin paljon mielummin pari hyvin suunniteltua gadgettia.
Tässä pelissä olisi kyllä ollut hieno mahdollisuus tuoda skineinä peliin osapuolien kuuluisia yksiköitä ja erottua muista peleistä juuri todellisuuteen perustuvilla skineillä, mutta ei. Ilmeisesti Fortnite jonneja kosiskelemaan on pitänyt tehdä intiaanimeikkejä, moottoripyöräjengiläisten nahkarotseja ja 38 erilailla väriteltyä kaasunaamaria. Hahmoista välittyy skinien sekä huonon ääninäyttelyn/repliikkien johdosta melko lapsellinen vaikutelma.Allekirjoitan tuon realistisuusnäkökulman kyllä.
Kaikkien näiden sekalaisten keksittyjen skinien sijaan olisi voitu aika käyttää sodanaikaisiin "aitoihin" varusteisiin yms ja varmasti pelaajakunta olisi tästä pitänyt. Sen sijaan lyödään tiskiin kaiken maailman "hitsausmaskeja" ja naishahmoja irti kontekstista. Jostain syystä markkinoinnista alkaen lähdettiin kehittämään sillisalaattia WW2-teeman ympärille, vaikka rahallisesti tämä peli olisi varmasti tuottanut huomattavasti paremmin ihan puhtaalla WW2-ajan teemoituksella ja sen päälle raskaasti markkinoimalla.
Niin vähän vielä tullut pelattua uutta patchia, etten pysty sitä vielä kunnolla kommentoimaan. Mutta sen verran mitä olen pelannut niin tuntuu kuin nyt vihollisia tappaessa peli pätkäsee joka kerta, tätä ei ole tapahtunut aiemmin. Kyseessä varmaan yksi uusista bugeista... Sitten ihan eri aiheesta, olenko ainoa jota häiritsee suuresti pelin epäaitoudet, esimerkiksi turhat skinit yms asiat? Vaikka olisi kuinka nykypäivää, niin en ymmärrä miksi pelissä pitää olla niin paljon kaikenlaisia ihme ulkoasuja aseille ja sotilaille. Tästä esimerkkinä vanha kunnon Call of Duty 2, kyseessä toki täysin eri ajan peli, mutta BF 5:een verrattuna se oli silti tavallaan realistisempi ww2 peli. Näitäkin vielä itseäni henk koht enemmän häiritsevä asia on reflex tähtäin. Kyllä, reflex tähtäin oli olemassa toisen maailmansodan aikaan, mutta se ei ehtinyt taistelukäyttöön. Vaikka toisaalta, eihän MAS44:kään ehtinyt taistelukäyttöön, mutta se on silti pelissä. Olen ehkä liiankin ww2-friikki, mutta olisihan se hienoa, jos BF 5 olisi tehty enemmän realistisuutta ajatellen, ei nykypelien trendejä mukaillen. Itse käytän lähes aina aseen omaa tähtäintä (iron sight), tosin reconina pelatessa käytän kyllä ihan kiikaritähtäintä. Olen ehkä sitten hölmö, kun teen pelin itselleni tahalteen haastavammaksi. Realismi vaan on itselleni niin iso juttu, vaikka kyseessä onkin vaan peli. Ja aina ilahduttaa kun näen jonkun striimerin pelaavan aseen tähtäimellä . Tästä nyt tuli aikamoinen vuodatus, pahoittelut siitä. Toivottavasti joku ymmärtää. Saa muuten lisätä Originissa jos haluaa, käyttäjänimi og_peijooni.
Ei tästä pelistä saa vaan realistista millään eikä ole koskaan toiselta maailmansodalta tuntunut, niin mulle se nyt on ainakin enää se ja sama. Tää tuntuu muutenkin enemmän WW2-tyyliseltä shooterilta, kuin WW2 peliltä.Olen ehkä liiankin ww2-friikki, mutta olisihan se hienoa, jos BF 5 olisi tehty enemmän realistisuutta ajatellen, ei nykypelien trendejä mukaillen. Itse käytän lähes aina aseen omaa tähtäintä (iron sight), tosin reconina pelatessa käytän kyllä ihan kiikaritähtäintä. Olen ehkä sitten hölmö, kun teen pelin itselleni tahalteen haastavammaksi. Realismi vaan on itselleni niin iso juttu, vaikka kyseessä onkin vaan peli.
Realistisuus terminä kuvaamaan Battlefieldejä lienee naiivi, ihan yleensäkin Battlefieldeistä (BF1942 jne) puhuttaessa. En tiedä mikä olisi lähinnä "realistista", sotaa simuloivaa, WW2-peliä; nykyisellään sellaista voisi lähinnä tavoitella pelit kuten Hell Let Loose PC-puolella(?) Se, että peli voisi tuntua tai olla lähempänä toisen maailmansodan tunnelmaa toki pitää erottaa realisminhakuisesta pelattavuudesta. Se -tunnelman- alkusiemen heitettiin kuitenkin roskakoriin jo teasereista alkaen ja pelintekijöiden visio tästä pelistä jäi ja on jäänyt täysin epämääräiseksi.Ei tästä pelistä saa vaan realistista millään eikä ole koskaan toiselta maailmansodalta tuntunut, niin mulle se nyt on ainakin enää se ja sama. Tää tuntuu muutenkin enemmän WW2-tyyliseltä shooterilta, kuin WW2 peliltä.
Onhan sielä jo sticky dynamite joka räjäytetään etänä laukaisimella.Rupesin miettimään, että mitä gadgetteja ite ehkä haluisin, ni ekana tuli mieleen joku kaukolaukaistava räjähde. Oliko sellasia ww2:ssa?
Wolfenstein ET:ssä oli sniperillä ainakin sellanen.
Mut AP ja AT räjähteet erikseen eri classeille olis hyvä.
Onhan sielä jo sticky dynamite joka räjäytetään etänä laukaisimella.
Onko muilla tullu vastaan viimesen päivityksen jälkeen sellasta ongelmaa, että tyypeiltä on vartalo näkymätön? Kädet, jalat ja pää kyllä näkyy, mutta muuta ei. Pirun hankala nähdä sellasia tyyppejä ja yhtä hankalaa osua.
Nuo ap miinat on kyllä nykyään liian helppo välttää kun laukasimen viive nostettiin 1 sekuntiin nii helposti ehtii heittää makuulle ennen räjähdystä.
Oletko kokeillut asennuksen korjausta tai ilman kellotuksia? Itse en ole moisiin oireisiin törmännyt.Tuo pelin stutterointi tuntuu myös vaan pahenevan patchien myötä. Aina silloin tällöin tulee noita ~puolen sekunnin jäätymisiä joille en ole vielä keksinyt syytä tai ratkaisua.
Ei auta bootit, ajuripäivitykset tai kellojen säätelyt. Ongelmaa ei myöskään ole missään muussa frostbite-pelissä.
Jos toi firma ei kohta skarppaa näiden päivitystensä kanssa niin jää kyllä viimeiseksi dicen peliksi omalta osalta.
Sellaista se on kun 2020 kaavailtu peli pusketaankin ulos jo 2018Tuo pelin stutterointi tuntuu myös vaan pahenevan patchien myötä. Aina silloin tällöin tulee noita ~puolen sekunnin jäätymisiä joille en ole vielä keksinyt syytä tai ratkaisua.
Ei auta bootit, ajuripäivitykset tai kellojen säätelyt. Ongelmaa ei myöskään ole missään muussa frostbite-pelissä.
Jos toi firma ei kohta skarppaa näiden päivitystensä kanssa niin jää kyllä viimeiseksi dicen peliksi omalta osalta.
Onko kukaan miettinyt ikinä, että Dice pukkaa pienen hotfix-paketin ja koko vaatimattomat 30GB? Ei nyt hirveästi itseäni haittaa kun on 1GB netti, mutta silti muutama pieni bugin korjaus ja jäätävän kokoinen paketti
Eivätkä silti edes saaneet esim. tuota näkymättömien pelaajien armadaa korjattua! Eikö tuo ollut jokin camon ongelma? Poistaisivat edes käytöstä siihen asti?
Onko kukaan miettinyt ikinä, että Dice pukkaa pienen hotfix-paketin ja koko vaatimattomat 30GB? Ei nyt hirveästi itseäni haittaa kun on 1GB netti, mutta silti muutama pieni bugin korjaus ja jäätävän kokoinen paketti
Eivätkä silti edes saaneet esim. tuota näkymättömien pelaajien armadaa korjattua! Eikö tuo ollut jokin camon ongelma? Poistaisivat edes käytöstä siihen asti?
Yllättäen ongelma olikin paljon suurempi ja sitä ei saatu nopeasti korjattua. Ei siis johdu mistään camosta.Eivätkä silti edes saaneet esim. tuota näkymättömien pelaajien armadaa korjattua! Eikö tuo ollut jokin camon ongelma? Poistaisivat edes käytöstä siihen asti?
Uusimman päivityksen jälkeen peli heittää työpöydälle ennen kuin pääsen päävalikkoon. Onko muilla ollut tämmöistä?
Kokeile poistaa/siirtää asetuskansio, johonkain muualle jolloin peli nollaa kaikki asetukset.Uusimman päivityksen jälkeen peli heittää työpöydälle ennen kuin pääsen päävalikkoon. Onko muilla ollut tämmöistä?
Tuli eilen tuo tyyppi vastaan. Voipi olla että se on saanu bannit@Moksu-FIN Onks sulla typo tossa videon otsikossa, kun käyttäjää ROKHSSS ei löydy originista? Vai onkohan poistanu tunnuksen.
Muuten reportoin kaikki
Pojilla on hyvät koodit käytössä.Asiaa sivuten, meikähän on täällä itkenyt näistä high ping kekeistä jo keväästä.
Tässä ihan konkreettinen esimerkki arkipäivän pelaamisesta, aika jännä juttu että tollasella pingillä ollaan likipitäen aina siellä TOP 5:ssa. Vai onko nää nyt niitä ihmelapsia jotka on hakanneet FPS:ää syntymästään lähtien?
Mielenkiinnosta kysyn että paljonko sun kokonais win/lose prosentti on?Tässä pelissä on kaks puolta ja tää peli laittaa toiselle kun joinaa servulle.
Tänään tää peli on onnistunu laittaa mut 8 kertaa putkeen idioottien puolelle. Oon tässä illalla pelaillu taas silleen, että jos nyt yhen pelin voittais, mutta en tiiä onnistuuko sen tän vuorokauden puolella.
edit: no, 10 peliä putkeen häviäjien puolella. En jaksa enää. Ehkä huomenna uus yritys voittaa edes yks peli.
edit2: mielenkiinnosta oon tehny taas statistiikkaa miten hyvin peli onnistuu kahdesta vaihtoehdosta valitsemaan sen väärän. Tällä hetkellä 19 kertaa sellasten puolella jotka osaa pelaa ja 40 kertaa sellasten puolella, jotka ei osaa edes aakkosia... että jos joku ihmettelee minkä takia ärsyttää välillä pelaa tätä peliä.
Parilla ekalla tais olla 850h pelattuna. Nopeasti katsottuna statseissa ei mitää kovin ihmeellistä.Pojilla on hyvät koodit käytössä.
Mielenkiinnosta kysyn että paljonko sun kokonais win/lose prosentti on?
Tässä pelissä on kaks puolta ja tää peli laittaa toiselle kun joinaa servulle.
Tänään tää peli on onnistunu laittaa mut 8 kertaa putkeen idioottien puolelle. Oon tässä illalla pelaillu taas silleen, että jos nyt yhen pelin voittais, mutta en tiiä onnistuuko sen tän vuorokauden puolella.
edit: no, 10 peliä putkeen häviäjien puolella. En jaksa enää. Ehkä huomenna uus yritys voittaa edes yks peli.
edit2: mielenkiinnosta oon tehny taas statistiikkaa miten hyvin peli onnistuu kahdesta vaihtoehdosta valitsemaan sen väärän. Tällä hetkellä 19 kertaa sellasten puolella jotka osaa pelaa ja 40 kertaa sellasten puolella, jotka ei osaa edes aakkosia... että jos joku ihmettelee minkä takia ärsyttää välillä pelaa tätä peliä.